» »

Prvi električni avtomobil brez litij-ionskih baterij

1 2
3
»

Utk ::

Res je. Zgodnji EV so bli preveč komplicirani, da se bi jih splačalo obdržat v proizvodnji in da se bi kadarkoli amortizirali. Morda obstaja kak kitajc. Morda celo kaka izpeljanka iz ICE modela.
Leaf recimo v resnici ni slab za kaj takega, par posodobitev in bi bil dober še za 10 let. Najbrž je pa predrag v proizvodnji.
Spring je pač vseeno malo preveč špartanski.

a_borlak ::

Leaf z aktivno hlajeno baterijo bi bil odličen avto, če bi se znebili še Chadema, pa tudi konkurenčen.

Utk ::

Je pa baje leaf že od štarta profitabilen oz. vsaj ne dela izgube. Zato kompromisi.

kow ::

Ja, samo so slabi. Leaf je primeren za upokojenca, ki se res malo vozi ali pa kot mestni avto. Torej, ce ne zivis v bloku in imas hiso kjer vsak dan polnis, ter ga uporabljas kot drugi ali tretji avto.
Ce se 2x na leto zapeljes 200-300km, ze ni vec primeren. Enostavno gre baterija prehitro v maloro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Ah ne pretiravaj. Poznam ljudi, ki delajo z njim (38 kwh) po 30,000 km letno. S 62 kwh varianto se da še več. Jaz z realnimi 22 kwh naredim 18,000 letno. Večina dizelašev ne naredi tolk.
Omejitev je eno polno hitro polnjenje na dan po AC. Se pravi z neko 40 kwh varianto se da naredit 300-350 km na dan brez problema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Ja, pa bodo delali taksne razdalje, ko bo avto star 12 let? Sam sem kupil 2 avta, oba sta bila bencinarja starejsa od 10 let.. in sem se potem vozil leta brez tezav. Poleg tega je 18k letno kar veliko za marsikoga. Sam sem delal bolj 10-12k. Ce delas dovolj kilometrov, lahko itak vsakih 10 let kar kupis novo baterijo.

Utk ::

10 let po 30,000 km pomeni 300,000 km. V tem času si prišparal 30 jurjev na gorivu in servisih. In ja, baterija bi zdržala, kakih 75-80% bo še imela.
30 jurjev pa tak avto stane nov, tako da si ta avto dobil zastonj, ergo je cenejši od 10 let starega bencinarja.

BigWhale ::

kow je izjavil:

Ja, samo so slabi. Leaf je primeren za upokojenca, ki se res malo vozi ali pa kot mestni avto. Torej, ce ne zivis v bloku in imas hiso kjer vsak dan polnis, ter ga uporabljas kot drugi ali tretji avto.
Ce se 2x na leto zapeljes 200-300km, ze ni vec primeren. Enostavno gre baterija prehitro v maloro.


Jaz sem v manj kot stirih letih nabil 70.000km. Vozim se pa kakih 2x na mesec 220km. Je tecno, ni pa konc sveta.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izumitelj litij-ionskih baterij izumil nove baterije

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4112788 (9690) opeter
»

Amazon kaznovan zaradi poizkusa prevoza baterij na potniških letalih

Oddelek: Novice / Tožbe
146547 (5337) Markoff
»

Aluminijeve baterije so upogljive, ognjevarne, vzdržljive in - pretežke

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
2212391 (7928) nekikr
»

Prevare pri prenosnikih

Oddelek: Strojna oprema
394925 (3708) overlord_tm

Več podobnih tem