» »

Vrednosti emisij izpušnih plinov na tehničnem pregledu

Vrednosti emisij izpušnih plinov na tehničnem pregledu

«
1
2

Junip ::

Pozdravljeni,

dobro leto dni nazaj sem kupila rabljen Peugeot 5008 Vti. Avto sem uporabljala za vsakodnevno vožnjo v službo in v slabem letu dni naredila cca 11600 km.
Sprva brez posebnosti, ko pa sem prvič opravila daljšo vožnjo po AC, je zasvetila kontrolna lučka za olje. Dolila sem predpisano olje
za to vrsto motorja, vendar se je zgodba ponovila pri naslednji daljši relaciji. Tako sem tekom slabega leta v motor dolila cca 3 l olja. Na uradnih
Peugeot servisih sem iskala informacije, kaj bi lahko bil vzrok tako velike porabe olja, saj motor ni bil masten, tudi pod avtom ni bilo nikoli oljnega
madeža. Motor dejansko 'pije' olje (olje se izrablja zaradi trenja v motorju) in potrebna je generalna obnova motorja. Govora je o VTi motorju, razvitim
s sodelovanjem Peugeot in BMW. Na servisu so mi povedali, da bo obnova motorja neizogibna, ker avto najverjetneje ne bo naredil že naslednjega tehničnega pregleda.

In res ... na prvem mojem tehničnem cela kolobocija. Avtek je gladko 'padel' (CO% pri pov. vrt. frekv. je bil 0,37 --> max. dovoljena vrednost je 0,2), potem sem letala
okoli mehankarjev, da so sčarali, kolikor so lahko in nazaj na tehnični, da so čarali še oni in spravili tehničnega skozi.

Upravičeno sumim, da je prodajalec vedel za to napako. Na tem avtu je izvajal servisne preglede od l. 2017 do vključno l.2023, ko mi je avto prodal. Zavedam se, da
prodajalec ne odgovarja za skrite napake, ki so se pojavile kasneje, odgovarja pa za obstoječe skrite napake, ki jih ni mogoče ugotoviti z običajnim pregledom avtomobila
pri postopku nakupa le-tega in napake, ki so bile pred kupcem prikrite. Zato sem se obrnila na podjetje, ki je izvajalo tehnične preglede na tem avtu s prejšnjim lastnikom
ter pridobila vse zapisnike za nazaj. In ko mi jih pošljejo, preberem, da je bila izmerjena vrednost CO % pri nizki in pri povečani vrt. frekv. reci in piši 0,0.
Je možno, da je imel avto vsa leta nazaj take super ničelne emisije, ko sem pa lastnica postala jaz, pa bruha kot Etna na Siciliji?? ;( Sem že paranoična in povsod vidim
zaroto ali me hočejo na suho peljati čez vodo??

Tilen ::

Zakaj ni mogoče, da bi se tebi pokvaril 7 let star Peugeot?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

hojnikb ::

1.2 motor? Potem ni čist nč tazga da zre olje, to je "normaln" pojav pri teh motorjih...
#brezpodpisa

Blinder ::

To bo kar 1.6 VTi: VTi Engine @ Wikipedia

Ne vem, koliko ima skupnega z zloglasnim 1.6 turbo:
Prince engine
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Utk ::

Nekdo naj pogleda kolk ima co na prvem tehničnem. Če ne bom pa jaz jutri.

mugen999 ::

Zna biti da je imel prejsni lastnik veze in poznanstva na tehničnem. Da motor začne piti olje je dolgotrajen proces, to ni z danes na jutri. V glavnem tedensko kontroliraj nivo olja in po potrebi dolivaj, pa bo vse v redu, ne pa čakati da se lucka za nivo prizge. Je pa res da so ob pitju olja potem svecke prej za za menjati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mugen999 ()

innerspace ::

Vti je precej slab motor, tezave z izpuhi in oljem se zacnejo ze zgodaj(pred 100k).
Sem nekoc imel 1.6Vti, ga tudi enkrat obnovil :)
Reci mehaniku, naj ga pelje skozi pregled.
Registriraj, prodaj.
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

Blinder ::

Zakaj bi ti kdo doniral BTC, ce svetujes folku, naj nateguje drugi folk? Jaz bi si prav zelel, da ti nekdo sprazne bitcoin denarnico
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

innerspace ::

Si pac zlobnez.
Ne gre za nateg temvec prodajo, cena odraza produkt, ce prodajalec tako presodi/doloci.
Lahko ga vozi do konca, seveda.
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

Junip ::

Pižo je letnik 2012, drži, 1.6 VTi ... Prvi tehnični je imel l.2015, ko je bil star 4 leta, nato 2017 in 2019 in potem redne letne tehnične.
Seveda bi se lahko pokvaril šele meni, vendar malo verjetno. Se nekako bolj strinjam z mugen999 in innerspace.

Saj ni problem čekirati in dolivati olja, problem je v tem, da je treba odkriti vzrok porabe olja in ga odpraviti. Prvič, katalizator se paca zaradi velike
porabe olja. Drugič, mehanik bi moral izmeriti kompresijo. Če je na kakšnem cilindru večje odstopanje od ostalih, je lahko to razlog za problem. V tem primeru
mi ne preostane drugega, kot da naredim generalno obnovo motorja, kamor spadajo vsi novi batni obročki, tefloni ventilov, ter vsa ostala tesnila ki spadajo
zraven. To zna biti ogromen strošek.

Avta nočem takega prodati naprej, ker se mi pač ne zdi prav. V pridobitev starih tehničnih pregledov sem šla zato, da bi preverila vsebnosti izpušnih
plinov za vsa leta za nazaj. Če bi avto v preteklosti že kdaj 'padel' zaradi plinov, bi to samo pomenilo, da je to napako že imel z dnem mojega nakupa,
meni pa je bila prikrita. Zato bi lahko na podlagi teh dokazil in Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1, Ur.l. RS št. 130/2022) uveljavljala neskladnost avta
in zahtevala odpravo napake/popravilo pri prodajalcu.

Ampak na starih tehničnih vse štima in posledično nimam dokaza, da bi prodajalca pritisnila ob zid ;(

Utk ::

12 let je star, čez tehničnega je nekako šel, tu nimaš kaj dost za naredit.

OutOfTheBox ::

Blinder je izjavil:

Zakaj bi ti kdo doniral BTC, ce svetujes folku, naj nateguje drugi folk? Jaz bi si prav zelel, da ti nekdo sprazne bitcoin denarnico



Tud men to ni jasno lol. In potem imamo začaran krog ko se na trgu prodajajo zjebani avti. Ko bo drug kupil njen avto in dobil isto napako mu bo spet tale svetoval naj proda naprej. :))

Zgodovina sprememb…

Telbanc ::

Kolega ma alfo, čez 20 let staro, ne pije kaplje olja čez leto. Skoz tehničnega dobesedno pade. Pač ma srečo. Če avto žre olje, 3 litre, pol tle ni več kaj dost. Sam menjava obročkov in teflonnov je za 10.000 kilometrov in pol se vaja ponovi. Avto spet žre olje...Katalizator se seveda pri takem požiranju olja uniči. In ga je treba mejat. Svečke so tle še najmanjši problem. Pol ko je vroč motor bo težko vžgal, začel bo ugašat v prostem teku. ....v glavnem ludnica. Sem mel tak avto, sem menjal obročke, teflone, v glvanem tak avto postane jama brez dna.

Kaj narest? Najcenej bo poklicat v Grosuplje. Sej je tam še zmeraj ono, ko ti avto vzamejo v reciklažo? Lah ga prodaš za sitne pare, in da ti uni podpiše, da je seznanjen z okvaro. Laufaj stran od tega avta. Sem se jebal s takim sranjen, pol ne vžge več zmeraj....
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Telbanc ::

Morda bi se avto lah prodal kakemu mehaniku, ki bi pol lah zamenjal celo mašino. Njemu bi se morda izplačalo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

d4vid ::

Kak mehanik mogoče to zrihta za bolj ljudsko ceno...

Kakšno olje nalivaš? Je sigurno po specifikacijah proizvajalca, ker ni pomembna samo viskoznost in pri mojem avtu npr. Vw predpisuje olje po njihovem standardu 507 00, kar je 0W30 ali 5W30, ampak se v SLO odsvetuje 0W30 zaradi vremena IIRC.

Lahko poskusiš z drugo znamko olja kot prvo, drugač pa gostejše olje.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

kloko ::

Olje gor, olje dol... Saj OP ne rabi nasveta o olju, ona želi nasvet, kako bivšega lastnika namočiti v "olje"...

Utk ::

Za dobro leto nazaj pri 12 let starem avto nekaj dokazovat...srečno.

Invictus ::

Taka zadeva gre pod skrite napake, kar je praktično nemogoče dokazati.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Junip ::

Telbanc je izjavil:

Kolega ma alfo, čez 20 let staro, ne pije kaplje olja čez leto. Skoz tehničnega dobesedno pade. Pač ma srečo. Če avto žre olje, 3 litre, pol tle ni več kaj dost. Sam menjava obročkov in teflonnov je za 10.000 kilometrov in pol se vaja ponovi. Avto spet žre olje...Katalizator se seveda pri takem požiranju olja uniči. In ga je treba mejat. Svečke so tle še najmanjši problem. Pol ko je vroč motor bo težko vžgal, začel bo ugašat v prostem teku. ....v glavnem ludnica. Sem mel tak avto, sem menjal obročke, teflone, v glvanem tak avto postane jama brez dna.

Kaj narest? Najcenej bo poklicat v Grosuplje. Sej je tam še zmeraj ono, ko ti avto vzamejo v reciklažo? Lah ga prodaš za sitne pare, in da ti uni podpiše, da je seznanjen z okvaro. Laufaj stran od tega avta. Sem se jebal s takim sranjen, pol ne vžge več zmeraj....



Moja bivša Honda je bila taka, ni popila ene kaplje olja. Pa so na tehničnih začeli počasi sitnariti, da podvozje ratuje gnilo, da jo bo treba počasi zamenjat (stara je bila 25 let),
pa klime ni imela in poleti smo se kuhali z otroki not. Še zdaj mi je žal za vse lase na glavi, da sem jo prodala, zdej imam pa ta sranje.

misek ::

mugen999 je izjavil:

Da motor začne piti olje je dolgotrajen proces, to ni z danes na jutri.
Znanec ima Toyoto Auris letnik 2011. Do okoli 110.000 km ni pila nič olja. Potem pa se je kar hitro začelo. Na servisu so rekli, da dokler ne pije 1l/1000km ni panike :)

Junip ::

d4vid je izjavil:

Kak mehanik mogoče to zrihta za bolj ljudsko ceno...

Kakšno olje nalivaš? Je sigurno po specifikacijah proizvajalca, ker ni pomembna samo viskoznost in pri mojem avtu npr. Vw predpisuje olje po njihovem standardu 507 00, kar je 0W30 ali 5W30, ampak se v SLO odsvetuje 0W30 zaradi vremena IIRC.

Lahko poskusiš z drugo znamko olja kot prvo, drugač pa gostejše olje.


Nalivam olje po pižo standardu B71 2296, to je sinteticno 0W30 oz. 5W30 (Total Quartz Ineo ECS)

Bellzmet ::

A to preko ChatGPT pišeš vse (ker je vse strokovno B71 in zgoraj post) ali se dejansko spoznaš na zadeve?

denabiker ::

innerspace je izjavil:

Vti je precej slab motor, tezave z izpuhi in oljem se zacnejo ze zgodaj(pred 100k).
Sem nekoc imel 1.6Vti, ga tudi enkrat obnovil :)
Reci mehaniku, naj ga pelje skozi pregled.
Registriraj, prodaj.


Torej bi ti enega nategnil. Imam žlahtnika, kateri ima avtohišo, muti 100 na uro, uvaža avte, ima veze vse povsod, vse zmuti in zjahane iztrošene avte preprodaja kot super ohranjene. Ima delavce, ko mu vse zrihtajo, spolirajo, menjajo obrabljene dele in na zunaj je avto tipi topi, pa tudi če ima realnih 300, 400, 500 tisoč km...
vsake toliko časa mu iskreno povem, da je poden od človeka, da je tak nategator, a on hladnokrvno "biznis je biznis" in njegov stavek mi ne gre iz glave, ko bi ga najrajši vžgal, ko reče "dokler se ti bo siromak smilil, ne boš nikoli bogat".

d4vid ::

Junip je izjavil:

d4vid je izjavil:

Kak mehanik mogoče to zrihta za bolj ljudsko ceno...

Kakšno olje nalivaš? Je sigurno po specifikacijah proizvajalca, ker ni pomembna samo viskoznost in pri mojem avtu npr. Vw predpisuje olje po njihovem standardu 507 00, kar je 0W30 ali 5W30, ampak se v SLO odsvetuje 0W30 zaradi vremena IIRC.

Lahko poskusiš z drugo znamko olja kot prvo, drugač pa gostejše olje.


Nalivam olje po pižo standardu B71 2296, to je sinteticno 0W30 oz. 5W30 (Total Quartz Ineo ECS)



In kater olje točiš od teh dveh?
Ker nista ista in ju tudi ne bi mešal...
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

MIHAc27 ::

Jaz sem imel Opla... nič pil olja a mašina mastna, za njem se je občasno kadilo, potem je začelo že okol motorja smrdet, kot da se nekaj žge... sem ga raje kot takega prodal pa je sedaj vsaj mir. Težave so se začele seveda ravno po 1 letu.
Trenutni avto je pa skoz žejen olja. Ravno čakam, da nivo spet pade, ampak po moje 1l na 1500km. Že prejšnji lastnik povedal, tko da ni skrita napaka.
Čez tehničnega z izpusti zaenkrat nobenih težav.

Junip ::

Bellzmet je izjavil:

A to preko ChatGPT pišeš vse (ker je vse strokovno B71 in zgoraj post) ali se dejansko spoznaš na zadeve?


Za ChatGPT še nisem slišala, kolikor sem ta trenutek na hitro preverila na spletu, je to ene vrste umetna inteligenca, ki generira
odgovore na tvoja vprašanja?
Ne spoznam se na te zadeve, delam v mizarstvu, ne šraufam avtov :) Ampak v vsaki stvari se poskušam čimveč naučit, sprašujem ljudi, ki
vejo, obvladajo, brskam po spletu.. Za to imam vedno voljo, vedno si vzamem čas.
Kot npr. vsa ta kolobocija s tehničnimi ... ko sem prosila, če lahko dobim vse tehnične za nazaj, so mi nonšalantno odgovorili, da to ne
gre, da jih lahko dobim samo za časa svojega lastništva avta, da kam pa pridemo, če bi jih kar tako 'talali' itd.. Meni se pa ni zdelo
logično. Za primerjavo, kot da zdravnik ne bi smel vedeti vsebine kartoteke svojega pacienta za nazaj, ko ga je zdravil drug zdravnik?
Obrnila sem se na Ministrstvo za infrastrukturo, od koder so mi poslali uraden dopis, da "je lastnik vozila upravičen do podatkov predhodno
izvedenih tehničnih pregledov in lahko pridobi podatke pri strokovni organizaciji za tehnične preglede vozil".

P.S. Standard B71 je zapisan v servisni knjižici.

MIHAc27 ::

Drugače na avtolog.si vpiši VIN... meni za vsak tehnični piše tudi izpust CO

Junip ::

d4vid je izjavil:

Junip je izjavil:

d4vid je izjavil:

Kak mehanik mogoče to zrihta za bolj ljudsko ceno...

Kakšno olje nalivaš? Je sigurno po specifikacijah proizvajalca, ker ni pomembna samo viskoznost in pri mojem avtu npr. Vw predpisuje olje po njihovem standardu 507 00, kar je 0W30 ali 5W30, ampak se v SLO odsvetuje 0W30 zaradi vremena IIRC.

Lahko poskusiš z drugo znamko olja kot prvo, drugač pa gostejše olje.


Nalivam olje po pižo standardu B71 2296, to je sinteticno 0W30 oz. 5W30 (Total Quartz Ineo ECS)



In kater olje točiš od teh dveh?
Ker nista ista in ju tudi ne bi mešal...


Uporabljam 5W30. Kakšnega je pa točil prvi lastnik, pa ne vem.

mugen999 ::

Ja res je na avtovlogu so podatki za avte o opravljenih oziroma neopravljenih tehnicnih za nazaj.

Bellzmet ::

Al uporabljaš 0w30 ali 5w30 je čisto vseeno.

IL_DIAVOLO ::

Google ocitno vse ve, razen tega ne da je 10 let+ star bencinar s 100k prevoženimi primeren se samo za penzionista za do trgovine in nazaj.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

mugen999 ::

Na youtubeu sem tudi zasledil kako so unicili batne obrocke s tem ko so v avte nalivali gostejse olje od predpisanega. Namrec ze en cas krozi okoli govor da so ta lahka(ow-20, 0w-8..) olja kot voda in da ne mazejo, da se gre bolj za eko kot za mazanje. Pa to baje ni res, ker imajo sodobnejsi motorji manjse tolerance. Plus tega so ta sodobna lahka olja mocno sinteticna( ne napol sinteticna) in draga, in baje tudi pri visoki delovni temperaturi ko je zunaj vrocinski udar ohranjajo vse svoje mazalne sposobnosti, ceprav je ljudi strah da jih ne bodo opravljali zaradi nizke druge stevilke gradacije. Zaradi tega strahu potem posezejo po gostejsem olju, kar je napaka.

d4vid ::

mugen999 je izjavil:

Na youtubeu sem tudi zasledil kako so unicili batne obrocke s tem ko so v avte nalivali gostejse olje od predpisanega. Namrec ze en cas krozi okoli govor da so ta lahka(ow-20, 0w-8..) olja kot voda in da ne mazejo, da se gre bolj za eko kot za mazanje. Pa to baje ni res, ker imajo sodobnejsi motorji manjse tolerance. Plus tega so ta sodobna lahka olja mocno sinteticna( ne napol sinteticna) in draga, in baje tudi pri visoki delovni temperaturi ko je zunaj vrocinski udar ohranjajo vse svoje mazalne sposobnosti, ceprav je ljudi strah da jih ne bodo opravljali zaradi nizke druge stevilke gradacije. Zaradi tega strahu potem posezejo po gostejsem olju, kar je napaka.


Se strinjam tukaj s tabo, a ocitno ji pozira olje in kaj veliko vecje skode s gostim oljem ne bo naredila...
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

MIHAc27 ::

Hm, gledam te moje meritve za 8 let kolikor so notri... pa me zanima koliko verodajne so. V 8 letih so za CO, NOX in ostalo vedno ene in iste vrednosti.
Mogoče za avto, ki ne preseže kar skopirajo vrednosti od prejšnjega leta? Ker ne verjamem da pa v 8 letih motor vedno enako da od sebe.

tony1 ::

To bi impliciralo, da so pogoljufane. Nič posebnega, to se počne tudi z vpisanimi kilometri, samo poznati moraš tehničnega preglednika...

innerspace ::

Eni tukaj ocitno nimate vec kot dveh nevronov v glavi :)
Ce prodas avto z napako ne pomeni, da bos nekoga nategnil.
Ponudis avto po nizki ceni + razlozis o napaki na motorju. To ni nateg, sploh ce si ga novi lastnik zeli popraviti.
So me klicali mehaniki, da bi ga hoteli popravit, ce ga dam za 500€(ko sem imel avto s takim motorjem).
Je pa ze v oglasu bilo razlozeno, da ima okvaro.

Glede Vti - baje ima glava preveliko toleranco in se med segrevanjem neenakomerno razteza kar vpliva na hod ventilov in izgorevanje. Zacne se z izpuhi, potem lambda sonde, pa ventili, vzigalne tuljave, batni obrocki... skratka, ni prave resitve, ker je motor v osnovi slabo narejen.
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

Junip ::

MIHAc27 je izjavil:

Drugače na avtolog.si vpiši VIN... meni za vsak tehnični piše tudi izpust CO


Saj res, hvala! Sploh mi ni prišlo na misel, da lahko tudi tu preverim. So to te tri vrednosti:
EM_CO --> je to CO% pri nizki vrt. frekv?
EM_COX --> in to je CO% pri pov.vrt.frekv?
EM_LAMBDA

IL_DIAVOLO ::

tony1 je izjavil:

To bi impliciralo, da so pogoljufane. Nič posebnega, to se počne tudi z vpisanimi kilometri, samo poznati moraš tehničnega preglednika...


Ce je v mejah normale, se jih niti ne vpisuje. Zakaj bi se, ce je vse znotraj vrednosti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

DePalmo ::

Gostejše olje ne bo rešilo težave, sem probal na enem izmed svojih kjer sem kupil specifično olje za avte z veliko kilometri. Tega: https://motornaolja.com/produkt/valvoli... - kao bolj gosto in bo avto manj olja spil. Ga je isto šlo, 1l / 500km.

Škoda da se nisi prej pozanimala kaj kupuješ, ker je o Peugeotih kar veliko napisanega. In VTi se izogneš. Tako kot tele tanove mlinčke 1.2 PureTech, iste težave, s tem da se ga še preprodajalci otepajo.

Če hočeš pežoja ker je lep, vzami dizla. 1.5 ali 2.0 je razmeroma dober, je o njem tema na avtomobilizem.com forumu, kjer sem spraševal za te motorje ker sem se zanimal za nakup. Nato sem raje vzel Kio dizla.

tony1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

tony1 je izjavil:

To bi impliciralo, da so pogoljufane. Nič posebnega, to se počne tudi z vpisanimi kilometri, samo poznati moraš tehničnega preglednika...


Ce je v mejah normale, se jih niti ne vpisuje. Zakaj bi se, ce je vse znotraj vrednosti.


Gotovo se zafrkavaš? Je to samo praksa taka ali prav uradna navodila?

Junip ::

MIHAc27 je izjavil:

Hm, gledam te moje meritve za 8 let kolikor so notri... pa me zanima koliko verodajne so. V 8 letih so za CO, NOX in ostalo vedno ene in iste vrednosti.
Mogoče za avto, ki ne preseže kar skopirajo vrednosti od prejšnjega leta? Ker ne verjamem da pa v 8 letih motor vedno enako da od sebe.



Mislim, da bi moral gledati vrednosti EM_CO, EM_COX in EM_LAMBDA?
Naj me kdo popravi, če se motim.

sreda ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

tony1 je izjavil:

To bi impliciralo, da so pogoljufane. Nič posebnega, to se počne tudi z vpisanimi kilometri, samo poznati moraš tehničnega preglednika...


Ce je v mejah normale, se jih niti ne vpisuje. Zakaj bi se, ce je vse znotraj vrednosti.

Jaz sem za mojega hotel pogledat v avtolog in tudi nimam vpisanih (oziroma so vedno enaki). Bi bilo fino videti kakšen je trend tekom let, tako se pa to ne vidi kar ni ok.

Blinder ::

MIHAc27 je izjavil:

Drugače na avtolog.si vpiši VIN... meni za vsak tehnični piše tudi izpust CO


si siguren? Meni za vse pretekle tehnične mi prikazuje enak CO rezultat - 166 nevemkatere enote - kar mi da sumit, da je podatek iz tovarne in ne izmerjen.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Junip ::

Blinder je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:

Drugače na avtolog.si vpiši VIN... meni za vsak tehnični piše tudi izpust CO


si siguren? Meni za vse pretekle tehnične mi prikazuje enak CO rezultat - 166 nevemkatere enote - kar mi da sumit, da je podatek iz tovarne in ne izmerjen.


To si verjetno gledal parameter "Meritev CO2"?? Pojdi nižje doli in poišči parametre EM_CO in EM_COX. Mislim, da ta dva predstavljata CO% pri nizki
in pri pov. vrt. frekv. Ta dva ti izmerijo na tehničnem in vpišejo v polje III. Meritev emisij izpušnih plinov in hrupa.

IL_DIAVOLO ::

tony1 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

tony1 je izjavil:

To bi impliciralo, da so pogoljufane. Nič posebnega, to se počne tudi z vpisanimi kilometri, samo poznati moraš tehničnega preglednika...


Ce je v mejah normale, se jih niti ne vpisuje. Zakaj bi se, ce je vse znotraj vrednosti.


Gotovo se zafrkavaš? Je to samo praksa taka ali prav uradna navodila?


V vsakem poklicu obstajajo bliznjice za hitrejšo postopek dela. Uradna navodila so seveda taksna, da cimbolj komplicirajo zivljenje. Noben ne sme rect, da ne rabis vpisovat, ce pa ne vpisujes pa verjetno ni nic narobe.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Kdo to kam vpisuje? Računalnik izmeri in vpiše, nihče nikamor nič ročno ne pretipkava.

Junip ::

MIHAc27 je izjavil:

Drugače na avtolog.si vpiši VIN... meni za vsak tehnični piše tudi izpust CO


Ampak to si šel gledat pod "Zgodovina vozila" in ne pod "Tehnični pregledi". Ker pod Tehnični pregledi ti na avtolog kaže samo datum tehničnega,
razlog in brezhibnost. Vse vrednosti, od a do žnj, pa so v Zgodovini vozila.

Junip ::

Utk je izjavil:

Kdo to kam vpisuje? Računalnik izmeri in vpiše, nihče nikamor nič ročno ne pretipkava.



Samo, to je res čudno ... če bi računalnik izmeril in vpisal, bi v avtologu videla vse vpisane parametre za avto za vse tehnične za nazaj. Vidim pa
zgodovino tehničnih samo za določena leta, vmes določena leta kar falijo. In, kar je še bolj čudno, EM_CO, EM_COX in EM_LAMBDA so vpisani samo za
prva dva tehnična (l. 2016 in 2018), ko je bil avto star 4 in 6 let, potem pa nič več. Tudi cel kup drugih parametrov ni več vpisanih.

Utk ::

Avto če bi bil v normalnem stanju, bi bil vreden morda 5 jurjev. Prodaš takega kot je, ni treba nobenga nategnit, za 4 jurje, in greš naprej. Škoda časa in živcev za ta denar.
Če bo kupec to dalje prodajal za 6 kot super ohranjenega in ne vem kaj pa bog pomagaj, to je njegova krivda.

MIHAc27 ::

Junip je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:

Drugače na avtolog.si vpiši VIN... meni za vsak tehnični piše tudi izpust CO


Ampak to si šel gledat pod "Zgodovina vozila" in ne pod "Tehnični pregledi". Ker pod Tehnični pregledi ti na avtolog kaže samo datum tehničnega,
razlog in brezhibnost. Vse vrednosti, od a do žnj, pa so v Zgodovini vozila.

Pod zgodovino, ja. EM_CO, EM_COX in EM_LAMBDA lastnost tam sploh nimam zavedenih, so druge. Za finto prav preverim na tehničnem listu, kaj tam piše, samo da pridem domov.
«
1
2