» »

StarCraft II

StarCraft II

Temo vidijo: vsi
««
2 / 23
»»

DOOM_er ::

za wow majo gladko še en expansion uhka (Titans). Tko de majo še opcije. Blo bi pa ql če bi nardil World of Starcraft :D
Robots will steal your job. But that's OK

Rotaidal ::

Starcraft 2 ne bo 1 igra, ampak 3 ločene igre (za vsako raso), kjer bo seveda treba vsako posebej kupit:

http://www.joystiq.com/2008/10/10/starc...

Z tem je SC2 uspešno prišel z moje "to buy" liste na "to pirate" listo razen, če bo vsak del cenejši od ostalih iger (yea, right...).


Ahac, to bi naj bilo samo za sp. Za mp bodo igralne vse rase.

http://www.mymym.com/en/coverage/529/18...

Rokomah ::

Ne razumem, kako lahko nekateri tako hvalijo to igro, ki je po mojem skromnem mnenju, zelo povprečna, če že ne celo pod-povprečna. Niti ne vem, kam naj jo uvrstim.....ni strateška igra, niti ne taktična...mogoče streljačina, ki zahteva enostavne klike z miško in čim hitrejšo proizvodnjo lastnih sil, ki jih nato pošiljaš proti sovražnim ozemljem. Resnici na ljubo je potrebno minimalno strateško in taktično načrtovanje, vendar daleč od tega, da bi prevladovale prvine bočnih napadov ali manever okolitve. Vse se začne in konča pri čim hitrejšnji izdelavi enot in čim hitrejšega nažiganja po nasprotniku.
Za tiste, ki so privrženci takšnega načina igranja, priporočam raje odlično igro Warzone 2100, ki je sedaj FeeGame in jo enostavno lahko snamete iz neta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rokomah ()

Zheegec ::

očitno si tole samo single-player igral :)

Warzone sem včasih igral, mislim da celo 1 uro... Starcraft pa še vedno igram, ubistvu je to zdajle edina igra ki jo igram.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

Tudi ce je igral samo single player je taka ocena naravnost smesna. :>

Stracraft je prakticno najboljsa RTS igra, kar jih je bilo ustvarjenih. Supreme commander bi se jih lahko priblizal recimo. Raznolikost enot v Starcraftu in nacini igranja s katerim se bos trudil premagati nasprotnika so prakticno neskoncni ravno zaradi raznolikosti enot.

destroyer2k ::

Rokomah

Poglej si korejce na turnirjih, ko igrajo lan (starcraft1 saveda) in si upaj to 1x rečti.

Rotaidal ::

Ne razumem, kako lahko nekateri tako hvalijo to igro, ki je po mojem skromnem mnenju, zelo povprečna, če že ne celo pod-povprečna


Omg kera izjava:D
pod-povprečna
čuj ti to izjavo:))

ahac ::

Ahac, to bi naj bilo samo za sp. Za mp bodo igralne vse rase.
http://www.mymym.com/en/coverage/529/18...


Ravno zato je butasto. Vrednost, ki jo Starcraft ima je skupek SP in MP. Za nekatere bolj SP, za druge bolj MP. Ampak MP boš dobil že z prvo epizodo... torej druga in tretja nimata iste vrednosti za igralca in posledično tudi ne bi smela imet iste cene!
So pa nekaj govoril tudi o tem, da bodo z dodatnimi kampanjami prišli tudi "MP upgrades". Razlagaj si to kakor si hočeš...
Saj ne rečem, da SC2 ne bo vreden svoje cene. Sigurno bo odlična igra z super kampanijo. Ampak vseeno mi ne bo všeč, če bom moral plačat trikratno ceno. No, sicer je pa do izzida še nekaj časa in nič ni 100%.


Rokomah: A res misliš, da bi se podpovprečen špil 11 let po izzidu še vedno igral tako kot se Starcraft (in se matchi prenašal na TV)? Poglej si kakšen (korejski) pro gaming match z komentatorji pa potem govori o tem, da ni taktik.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Zheegec ::

to da je važno samo kako hitro klikaš si marsikdo predstavlja, seveda dokler njegove uber vojske ne sesuje en 11-letni mulc s 5x manj enotami :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

Ja, k enkrat nardis celo floto protoss carrierjev ratas kr hitr prevec zaverovan vase. Pol pa srecas ene par devourerjev in mutaliskov, pa se gres lahko sam zjokat... :>

No, vseen mors hitr klikat. ;)

RedStar ::

Kakšni komentarji haha. Če še mogoče ne veš, je Starcraft tista igra, ki je dejansko postavila temelje RTS žanru. Igra se celo igra še danes in jo še vedno patchajo po vseh teh letih, da bi bila balansirana.

Kar se pa tiče SC2 pa je stvar taka, da IMHO gre za marketing in ne za pomanjkanje časa. Pa naj rečejo karkoli, ampak dvomim, da bom pripravljen plačati 3x ceno za eno igro. Mogoče pa imajo v mislih sistem kot ga ima HL2 z episodami. Bomo videli kako se bo stvar razpletla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RedStar ()

Matev ::

>>>Starcraft tista igra, ki je dejansko postavila temelje RTS žanru

igra ki je postavila temelje realno časovnim strategijam je bila Dune2

ahac ::

We would do the retail price based on the value that we're putting in the box. So, if the value in the box is less than the original, then we're going to price it like that.

http://www.joystiq.com/2008/10/13/blizz...
:)

Also... Battle.net ne bo imel naročnine. :P
http://www.joystiq.com/2008/10/13/blizz...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

BigWhale ::

>>>Starcraft tista igra, ki je dejansko postavila temelje RTS žanru

igra ki je postavila temelje realno časovnim strategijam je bila Dune2


Res je. Dune 2 je bila prva RTS igra, ki je podpirala kontrolo enot z misko, pa fog of war, pa se marsikaj... To je bil zacetek RTS iger, kot jih poznamo sedaj, potem so sledili se Command & Conquer in Warcraft. Starcraft je pa tudi svojevrsten mejnik na tem podrocju.

Barakuda1 ::

igra ki je postavila temelje realno časovnim strategijam je bila Dune2


Ne bom sicer trdil, a mislim, da je bil "Z" prej.

BigWhale ::

Z je prisel kake stiri leta za Dune 2. :)

Barakuda1 ::

Z je prisel kake stiri leta za Dune 2. :)


No, mislim, da se motiš

Pred sabo imam oba orginalna špila (sem jih šel iskat v svoj arhiv:D )

Zadeva je takale

Dune izšel 1998 (westwood)

"Z" izšel 1996 (The Bitmap Brothers)


Kot vidiš, je "Z" starejši dve leti.

jebat ga, nekteri smo že kr v letih :D :( , pa se spomnmo še tistih najbolj zgodnjih začetkov


p.s.

"Z" je sicer tehnično v primerjavi z Dune slabši, a je vendarle ravno "Z" tisti, ki pravzaprav prvi postavi smernice vsem kasnejšim RTS.
Definitivno pa je temu špilu potrebno priznati vsaj izvirnost; in v uvodnih filmih (kot tudi tistih med misijami) tudi obilico smisla za humor.

pivo ::

Z je bil legenda - dejstvo.
a nima z samimi RTS igrami veliko skupnega, pri teh je princip naberi surovine, kupi vojsko ter zmelji nasprotnika - na takšen ali drugačen način.
pri Z pa se je vse vrtelo okoli časa,ne surovin.
se pa strinjam da je bil hud

p.s. ga je komu uspelo obrnt? jaz sem se mučil (ja v tistih časih), parkrat sem prišel do 18. levela (od 20), naprej pa ni šlo ;)
žiulenje ni potica...pa tut testu za štrudl ne

Barakuda1 ::

p.s. ga je komu uspelo obrnt? jaz sem se mučil (ja v tistih časih), parkrat sem prišel do 18. levela (od 20), naprej pa ni šlo ;)


Ne, ni mi uspelo :(

Sam se prišel 2 x do 19 stopnje, ne pa tud do konca.
Je ga pa en moj dobr prijatelj obrno kar ene parkrat (sam njega ni za štet, je bil mal utrgan - topogledno:D )

a nima z samimi RTS igrami veliko skupnega, pri teh je princip naberi surovine, kupi vojsko ter zmelji nasprota nima z samimi RTS igrami veliko skupnega, pri teh je princip naberi surovine, kupi vojsko ter zmelji nasprotnika - na takšen ali drugačen način.
nika - na takšen ali drugačen način.
pri Z pa se je vse vrtelo okoli časa,ne surovin.


Hja, kakor gledaš na zadevo. Nabiranje surovin in s tem pogojeno "kupovanje" orožja in tehnologij, je pravzaprav neke vrste nadgradnja te zvrsti.
Definitivno pa si pri "Z" že upravljal s svojo vojsko s pomočjo miške, pri tem pa si z eno potezo lahko zajel več vojakov hkrati ter jih posla kamor si hotel.
Začetno število vojaških enot ni bilo konstantno, saj si lahko proizvajal nove, poleg tega pa si imel tudi možnost plenitve tujih (nasprotnikovih) mobilnih in drugih enot. Tako da špilu vsaka čast.

O.k. vmesniki niso bili dodelani, a za začetke je bila "Z" vsekakor nekaj kar se je v tistem času splačalo nabavt.

Berserker ::

zakaj majo sploh strategije sploh omejitev število enot, jaz še nisem videl vojske v strategiji ki bi štela vsaj 10000 vs. 10000 mož( no razen pri rome tw sem sel bitko 2000 vs 9000) , upam da bo ta starcraft mel neomejeno vojske. škoda da se še ne trudijo tak dolgo za druge strategije kot za to. recimo sam bi videl strategijo ki bi bla taktična, imela povsem rušljivo okolico, veliko vojske, nič posasti pa mutantov samo ljudje, veliko ljudstev na izbiro , veliko mapo, dobro zgodbo pa like. mi da gdo link o tem starcrafu da vidim sloh kaj čakate eni tak dolgo.

BigWhale ::

Barakuda, sicer ne vem kako skatlo imas ti ampak naceloma Wikipedia za dune 2 pravi tole:

Release date(s)
1992 (DOS)
1993 (Amiga)
1993 (Mega Drive/Genesis)

Dune II @ Wikipedia

In temu bi jaz kar vrjel. Jaz sem Dune 2 igral se v srednji soli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

]Fusion[ ::

zakaj majo sploh strategije sploh omejitev število enot

Zato ker ni umetnost uničit nasprotnika z 100:1 ratiom enot.
Precej bolj zanimivo/zahtevno je če z omejenimi resourcami uničiš enakovrednega nasprotnika.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Barakuda1 ::

Barakuda, sicer ne vem kako skatlo imas ti ampak naceloma Wikipedia za dune 2 pravi tole:


Hja, zgleda, da je prišlo da nesporazuma. Moja napaka:8)

Sem še enkrat preverjal svoje stare špile.

Podatek, ki sem ga prej navajal se nanaša na Dune 2000.

No, med drugim (ko sem še bolje pogledal med stare špile) pa sem našel tudi orginal Dune II.

Podatki se ujemajo s tistimi, ki jih ti navajaš.

Je me pa zavedlo ravno dejstvo, da gre za istoimensko igro, z enako zgodbo.

BigWhale ::

Ja, Dune 2000 je bil nek remake Dune 2.

Rippy ::

Orginalni SC je najstarejsa igra, ki se konkretno igra po turnirjih, sicer bolj v Aziji ampak vseeno. Sej mogoce tri epizode niso tko bad, omogoca veliko vec content, kot ena igra+expansion ce devi to iskoristijo, to bo se pa kmalu vidilo.

Rotaidal ::

mi da gdo link o tem starcrafu da vidim sloh kaj čakate eni tak dolgo.


http://www.starcraft2.com/

Berserker ::

fusion , recimo jaz bi rad videl realno strategijo, kr bitke v zgo. niso bile 1:1 ampak recimo 25000 mož proti 40000 pa so taprvi zmaga zaradi taktike pa terrena, brezveze je če sta si nasprotni strani enako močni v entah, raje vidim da ima vsaka stran nekaj posebnosti v čem , velikost vojsek pa pripomore massivnosti bitke in tudi podaljšanju časa poteka bitke. ni vse v tem da nastaviš kam bojo tvoji šli pa sam tja do onemoglost pošiljaš vojsko dokler ne zmaga. tak je pri starcraftu.

Rotaidal ::

tr33k in zakaj misliš da imajo vse strategije omejitve enot razn pri cossacks seriji pa tudi strongholdu se mi zdi.

Že ko imaš več tisoč enot, je že težko pregledno.

Omenil si 25k mož. Si predstavljaš toliko likov na zaslonu? Pri total war? Razn če ne gledaš ravno iz vesolja.

Pa mislim, da bi moral imet pošteno mašino ki bi zmogla to poganjat.

huelz ::

Ravno zato (miljon enot) meni ni vsec Supreme Commander, ker gledat tiste barvne pikice (zaradi same velikosti map) ni kaj prevec zabavno. Je pa potrebno kar nekaj taktiziranja in uravnovešenosti enot, da prilezes kam (dokler ne zacnes stancat megakanone, ki streljajo cez pol mape ali pa nuke).
Vcasih za zabavo igram Warhammer 40,000 in se raje Company of Heroes, kjer pa sploh pride do izraza omejeno stevilo enot.
Starcraft sem pa preigral najveckrat, in ga po vseh letih znova in znova igram (iz udobja postelje na prenosniku :)))
Upam da bo Starcraft 2 cimbolj podoben originalu, saj mi je sam nacin igranja se najbolj vsec.

Berserker ::

200 enot vojakov v igri pač mi ne pričara bojnega vzdušja. 2-3 min pa je boja fertik pa je vse pozabljeno ..gremo v nov fight ...in tak naprej!! tak so vse strategije, precej bolje bi bilo če se strani spopadeta enkrat z veliko enotami pol pa bi bil za nekaj časa mir, ne da te sovražnik kr dalje nadleguje. tak spopad je bolj zabaven in zapomnljiv, enote bi pač razvrstil v cenurije al pa enote po 200 mož tak da nekih težav z premikanje in vodenjem mož nebi smelo bit. nekaj takega kot v rome tw, sam tam je vsaka bitka ista.

se enote nebi rable bit pikice ampak detalirani in z dobrimi animacijami boja opremljeni boti. seveda takšno igro lahk sanjam čez 10 let tudi zaradi strojne opreme.

Zgodovina sprememb…

]Fusion[ ::

Potemtakem idi igrat Total War serijo. Kjer je, kolko se spomnim, kar veliko število enot naenkrat.
Je pa finta da dejansko število enot bolj kozmetika kot kaj drugega. Saj pri večjem številu(1000 recimo), jih je potrebno grupirat, torej se začne recimo 100 enot obnašat kot 1.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Wrop ::

tr33k, npr. da maš 2000 enot. Če bi vse enote imele med seboj "collision detection" je to 2000^2/2 računanj. Vsako računanje recimo porabi 10 računov. Pa recmo, da račun v povprečju porabi 10 ciklov. Vse to pomnoži s 30, za neko normalno igranje. Kje je še vse ostalo... Zato kar v nekaj igrah, kjer je veliko število objektov vidiš, kako npr. človek gre skozi človeka... He he:D

bosti1 ::

jest sem si tut zdele dol potegnu tale Starcraft, pa se mi zdi kar kul špila,
sam neki me mot. Al se da tle sploh resolucija naštelat? če kako?

Zheegec ::

ne da se... Igra je 10 let stara.... :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

bosti1 ::

aha tnx:(

BigWhale ::

Das jo v Windowed mode... :>

dr.Akula ::

ni podatka

Rotaidal ::

Berserker ::

Grafika je cool igranje pa nekam zastarelo, upam da bo res dobra kot eni pravijo.

BigWhale ::

Ahh, jest se ze dolg cajta slinim... ;) Fajn bo zadeva. :)

Zheegec ::

Grafika je cool igranje pa nekam zastarelo, upam da bo res dobra kot eni pravijo.

Grafika je mogoče še rahlo preveč načičkana. Sem kar prepričan, da bo večina resnih igralcev imela vse skupaj na "low" nastavitvah.
Špil izgleda zanimiv - veliko taktike, veliko mikrota, potrebno je poznati enote in vedeti katera enota je dobra proti kateri. Pa tudi čisto drugačno taktiko je potrebno uporabiti proti različnim rasam. V glavnem, zaenkrat izgleda kot dober naslednjik še vedno najboljše RTS strategije...

No, pa tudi mora biti, nekateri ga čakamo že 10 let... Vmes pa še vedno igramo Starcraft1 :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

Res je! Igranje je ok, tudi grafika je ok. V bistvu sploh ne nucamo 3D grafike, 2.5D izometricna projekcija je povsem dovolj... :> Dokler je okolje tako, da se enote ne zakrivajo prevec je vse ok.

V SC je igralnost na visku. Skoda bi bila, ce bi to z neko fancy grafiko in kontroliranjem enot pokvaril.

Matev ::

2,5d je popolnoma ok
saj itak nikoli ne rotiraš pogleda na bojno polje

te samo zmede če sukaš zadevo

Zheegec ::

jaz bi sicer imel raje 2D samo z možnostjo zoomanja, ampak OK.

Načičkana grafika je iz odličnega Red Alert1 naredila povprečen Red Alert2 in iz tega katastrofalen Red Alert3...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

huelz ::

Se kaj ve, bo kaka beta/demo zunaj, glede na to, da se vedno ni nobenega release datea?

Berserker ::

2D je čist bedno jaz raje vidim veliko detailov pa dobro zmodelirano okolje kot pri coh , pa tudi taktike dvomim da bo kaj edino če štancanje pa števlno premoč štejete pod taktiko.

Zheegec ::

Battle reporta pa nisi gledal? Pa Starcraft1 očitno tudi ne poznaš...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

SC je na nek nacin prvak v Micro Managementu. Ce si bil protoss, ti ni pomagalo 24 carrierjev brez spremstva, ce je prisel dobro pripravljen Zerg na primer.

Steinkauz ::

tr33k probi Starcraft 1(po možnosti preko neta) pa pol poročaj kaj šteje.
Jst sam vem, da bodo v Južni Koreji nehal delat za par dni k tole pride vn :))

Matev ::

starcraft1 sem sedaj ponovno probal
nekoč sem ga že preigral

sedaj na 24inčnem zaslonu pa deluje kot bruhanje
««
2 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Strategy games (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5611245 (739) mtosev
»

Industrija reinkarnacij: V 4K ločljivosti se vrača legendarni StarCraft

Oddelek: Novice / Igre
369656 (4802) opeter
»

StarCraft 2: Best of Slovenia #1

Oddelek: Igre
243201 (1924) def0r

Starcraft 2 beta key tekmovanje

Oddelek: Igre
393130 (2411) destroyer2k
»

StarCraft II prihaja julija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
6419784 (17796) ahac

Več podobnih tem