» »

Avto na CVT toroidni prenos?

Avto na CVT toroidni prenos?

shock ::

Zadnjič ko sem gleda mehanični KERS flywheel sistem, mi je najbolj padel v oči CVT prenosni sistem. Škoda se mi zdi, da tak sistem ni vgrajen v današnje avtomobile, saj bi si s tem prvič znebili menjalnika, ter nato bi imeli optimalne obrate (boljše pospeševanje) pri katerekoli hitrosti in ter še (po mojem) manjšo porabo.
Kako pa vi vidite prednosti/slabosti takega sistema?

Brane2 ::

O CVTju je FIAT sanjal že zdavnaj. Mislim, da so naveliko govorili o FIAT FIRE, ki naj bi imel CVT menjalnik.

Ne spomnim se, če je prišel v množično proizvodnjo, spomnim pa se, da so bili težki problemi z materiali.

To je blo ene 30 let nazaj.
On the journey of life, I chose the psycho path.

shock ::

CVT je v več različnih različicah. Mislim, da Audi uporablja podoben sistem kot uporabljajo skuterji. Samo, da namesto gumijastega jermena, oni uporabljajo verigo. Jaz v tej temi bolj razmišljam ta CVT sistem na toroidnem principu.

snow ::

Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

IceIceBaby ::

Nissan Primera ima CVT. Se ne obnese najboljše, ker je zadeva težka, glasna in draga.

Avtomatiki so danes že zelo dobri in predvsem vzdržljivi.

Phoebus ::

Ne, ne, še so avti na CVT, ampak se nekako ne prodaja. Ni pravega oglašanja mašine, obnaša se kot skuter :-)

http://cars.about.com/od/honda/gr/10ins...
http://cars.about.com/od/nissan/fr/09ma...
http://cars.about.com/od/mitsubishi/fr/...
http://cars.about.com/cs/autoenthusiast...

Toliko na prvo žogo, več pa google it.

WarpedGone ::

Dokler se bo mašina slišala, se CVT ne bo prijel. Hrup motorja je namreč feedback kaj se dogaja z motorjem oz kako pospešuješ in kolk hitro pelješ. Če maš CVT hrup ni več sorazmeren s hitrostjo temveč se obnaša "po svoje". Če je mašina neslišna je pa to lahko dobra reč.
Dodaten problem je še:
An encouraging efficiency is announced: 94% for the variator and 90 to 92 % for the whole transmission. The fuel consumption is reduced about 10% compared to a conventional automatic transmission. Alternatively to the continuous mode, 6 or 8 distinct "virtual" ratios are available within the overall span of 2.86 to 0.66.


Vse skup ima le 90% izkoristka, kar pomeni da 10% energije in moči izgubiš. Klasični menjalniki imajo učinkovitost ranga 95%.
Zbogom in hvala za vse ribe

Boeing ::

Nissan murano, 2009 ford fusion hybrid in escape hybrid, vsi hibridni lexusi in toyote... to se vse vozi na CVT menjalnike. Toyota/lexus uporabljata planetni menjalnik, ford in nissan pa sistem konusov.

Google it, men se danes več ne da.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

jype ::

Vsi priusi majo oba motorja vštekana v planetarni prenos, ki "emulira" CVT.

Loki ::

Multitronic @ Wikipedia

btw, kje si gledal KERS sistem (mehanicni)?
I left my wallet in El Segundo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Loki ()

Boeing ::

W1: ma niti ni tak grozno. Ko enkrat v glavi odpraviš pomislek "vozim se z jebenim skuterjem", rata stvar čist zanimiva. Kaj pa v letalu, ko obrati motorja tudi niso neposredno povezani s hitrostjo... se pač gleda ven, zanaša na občutek oz. pazi na instrumente. Zato v končni fazi so :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

edge540 ::

Foter ima primero z cvt menjalnikom, pa je dokaj nenavadna zadeva.. Saj ko se navadiš je kul, filing je kot v letalu:) ampak razumem zakaj se tak menjalnik ne prime, vsekakor je potrebno navajanje nanj. Osebno preferiram navadni avtomatik.

OrkAA ::

Navajanje?

Torej, težje se je navaditi na CVT menjalnik, kjer samo pritisneš gas, kot na nekaj, ki ima 5 različnih prestav v katere moraš prestavljati pod približno določenimi obrati + pravilno moraš pritiskati sklopko.

KAJ?!

Sheteentz ::

OrkAA, na kakšne menjalnike se mladež uči v avtošolah, na CTV?

OrkAA ::

Tudi, če delajo izpit za skuter.

Drugače pa, na gas pritiskat jih učijo tudi pri ročnem menjalniku.

PrimozR ::

Dokler se bo mašina slišala, se CVT ne bo prijel. Hrup motorja je namreč feedback kaj se dogaja z motorjem oz kako pospešuješ in kolk hitro pelješ. Če maš CVT hrup ni več sorazmeren s hitrostjo temveč se obnaša "po svoje". Če je mašina neslišna je pa to lahko dobra reč.
Dodaten problem je še:
An encouraging efficiency is announced: 94% for the variator and 90 to 92 % for the whole transmission. The fuel consumption is reduced about 10% compared to a conventional automatic transmission. Alternatively to the continuous mode, 6 or 8 distinct "virtual" ratios are available within the overall span of 2.86 to 0.66.


Vse skup ima le 90% izkoristka, kar pomeni da 10% energije in moči izgubiš. Klasični menjalniki imajo učinkovitost ranga 95%.


Si ziher o cifri 95%? Čeprav je možno, glede na oceno, da 2WD pobere 10, 4WD pa 25 %...

CVT se dobi tudi v Land Cruizerju, sem se že vozil s takšnim, sodeluje pa v kombinaciji z običajnim avtomatikom. Torej obične prestave, kjer gre skozi prestavo na istih obratih s CVTjem.

WarpedGone ::

Pipi, če maš kake točnejše cifre bi me zanimalo, na hitro nism uspel nič najt.
Vem le, da se učinkovitost posameznega zobniškega prenosa vrti tam okol 98%, v menjalniku jih je pa enepar en za drugim in skupna učinkovitost hitro pade. Važno je tut kaj vse je upoštevano v cifri - od kje do kje - al sam menjalnik, al skup z glavno gredjo, al še skup z diferencialom, kakim kardanom itd.

Pravzaprav je CVT res prava konkurenca "klasičnemu" avtomatskemu menjalniku s fiksnimi prestavnimi razmerji. Učinkovitost je primerljiva al pa celo mal višja, da ma pa avto svojo pamet si pa pr avtomatiku itak postavljen pred dejstvo, da namest da kr neki nabija obrate samo tuli kot sesalec je pač le druga plat istega kovanca.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

10 oz. 25 % je za celoten pogon, torej primerjava moči na ročični gredi in na kolesih. Če je učinkovitost menjalnika prek 95 %, en diferencial pobere dodatnih 5%, dodatnih 10 % pa še dodatna dva diferenciala. Poleg tega je v povprečju vsaj pol daljši (pri nissanovem GTRu praktično 2x daljši) tudi kardan (AWD v primerjavi z RWD), 4 namesto dveh polosi, vse to pa moč pobere pri torziji.

Točnih cifer nimam, se je pa o tem govorilo na forumu LFS, v debati o konkurenčnosti RWD in AWD GTR dirkalnikov (in koliko več konjev bi moral imeti AWD za resnično konkurenčnost, saj je bil svojčas večinoma počasnejši).

edge540 ::

Navajanje?

Torej, težje se je navaditi na CVT menjalnik, kjer samo pritisneš gas, kot na nekaj, ki ima 5 različnih prestav v katere moraš prestavljati pod približno določenimi obrati + pravilno moraš pritiskati sklopko.

KAJ?!

Ni bilo tako mišljeno. Jasno da ga lahko voziš takoj ko se noter vsedaš, avto ko avto pač. Samo filing je rahlo čuden, ko nimaš pričakovanega feedbacka od mašine.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45371541 (22965) WizzardOfOZ
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17939101 (35089) WizzardOfOZ
»

Elektromotorji v avtomobilih

Oddelek: Znanost in tehnologija
394753 (3181) Spock83
»

sklopke in menjalniki v skuterjih

Oddelek: Na cesti
73183 (2999) Cwetto

Več podobnih tem