» »

Starejši avto, z nizko porabo - nasveti

Starejši avto, z nizko porabo - nasveti

«
1
2

c0dehunter ::

Zdravo,
kupujem avto, pa da ne bom spet ponovil napake izpred nekaj časa, ko sem kupil avto in sem gledal le na to, da je bil spimpan in imel 1.1 mašino, da bi bila poraba manjša. Konkreten avto je bil to Fiat Punto 1.1 bencinar. Na moje razočaranje pa je potem kuril preecej več, kot sem pričakoval, to pa mislim da ravno zaradi mašine, ki je bila prešvoh in je zato kurla veliko.

Zdaj pa, če bi lahko kdo svetoval ki že ima izkušnje s tem, kakšen avto naj kupim, da bo poraba čim nižja, rezervni deli recimo ne gromozansko dragi itd.. Aja, zanj bi dal največ nekje do 1000EUR (sem študent :) ).
Ne bom se vozil po kakšnih bregovih, ampak večinoma po avtocesti.

Lp in hvala
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

;-) ::

Jaz tud menjujem avto. dal bom okol 1000-2000. Pri nižjih cenah se mi dopadejo kaki roverji iz serije 200, ampak se nagibam da bi stara posodla kaj pa vzamem kakega Ford Focusa ki so od 2000 naprej.

Meki ::

Nevem točno modela, ampak kot si že sam ugotovil, če se boš veliko vozil po avtocesti naj bo mašina raje močnejša, boš porabil manj kot z neko slabo mašino, ki jo boš moral nažigat na polno ves čas.
<a href="http://www.undermuza.com">www.undermuza.com</a>

Ted ::

Naš nissan sunny ma 15 let, motor 1,4 s 87 konji in kmalu 300k kilometrov. Tistih nekaj zamenjanih delov (gumice, amortizerji, zglob, rele) je bilo neoriginalnih, poleg tega se rezervni deli prodajajo tudi po bolhi. Motor še vedno dela kot nov, edini poseg na motorju v 300k kilometrih je bilo menjavanje olja in svečk, ker ima verigo ni potrebna draga menjava jermena. Porabi razmeroma malo, okoli 7 litrov pri varčni vožnji, ke ga tiščiš ali stojiš v kolonah pa še kak liter več. sicer je začel rjaveti kako leto nazaj na blatnikih kar je največji minus. Če dobiš solidno ohranjenega kupi brez razmišljanja, pozoren bodi edino pri zadnjih blatnikih glede rje. Bi moral pa stati precej pod 1k evri.
Mah...

Meki ::

Jaz imam Citroen Xsara 1.6, poraba okrog 7l/100.
<a href="http://www.undermuza.com">www.undermuza.com</a>

c0dehunter ::

Nissan sunny zgleda kar fajn, sicer našel sem enega z 1.4 mašino (btw, če ima 1400 ccm je 1.4 mašina, ne?). Naj gledam za še bolj močnimi mašinami ali je 1.4 ravno neka zlata sredina? Še enkrat, večinoma se bom vozil po avtocesti.
Citroen Xsara mislim da je že kar precej izven ranga in jo za ta dnar ne bom dobil + deli so dragi.

Našel pa sem tudi to - kaj pravite?
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

;-) ::

1400ccm je 1.4 ja

;-) ::

takega oz. tega imam jaz sedaj.

Pije od 7 naprej. Vozim se 20km avtoceste 4km mesta, problemov praktično ni razn da mi obratomer ne dela :) Če kaj škripne kupim dele na bolhi. Pri hiši je od leta 1995 pa lahko rečem da smo se kr navezali že, smo menjali avte ampak ta je vedno ostal :D

Dam ga pa čist poceni (500EUR) zato ker kupujem Focusa in mi denar prav pride.

blackbfm ::

1.4 je bolj tako tako za avtocesto. Če boš delal velik kilometrov raj kej močnejšga.

c0dehunter ::

;-), avto ne zgleda slabo, sem ti že poslal ZS.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

Step2en Wolf ::

Nc, nc... potrebno se bo nekako osredotočiti. Ali je pomembna čim nižja poraba ali večja agilnost. Skupaj ne gre vedno! Za varčevanje je potrebno obvladovati drugačen stil vožnje, a o tem sem že: Varčna vožnja. Američani temu pravijo Hypermileing, kjer se "norci" vozijo za tovornjaki z minimalno razdaljo in se ne zaustavljajo zaradi tako nepomembnih stvari, kot je rdeča luč.

Gledano s strani vozila kot takšnega: za manjšo porabo, je potreben lažji avto in manjši ter lažji motor.

Bencinski motorji
Za dosego tega se prisega danes, kot tudi včeraj na tricilinderske motorje. Teorija pri tem pravi: manjša masa premikajočih delov = manjša poraba. NEGATIVNO: ne prav kultivirano delovanja motorja, še posebej, če nimajo izravnalne gredi.

Primer rabljenega 3 cilindrski avtomobila:
Opel/Vauxhall Corsa 1.0 poraba naj bi bila pod 5 litrov.

Štiricilinderski motorji teoretično zaostajajo, v praski so razlike lahko minimalne. Navsezadnje gre za stil vožnje.
V praksi sem posedoval Clia 1.2 prejšnje generacije. Merjena poraba (vnašal sem vse podatke v Excell od 8312 do 21440 km) je bila 5.4 litre na 100 km, pri čemer je bila to vožnja Kranj - Ljubljana - Kranj. Najmanjša merjena poraba: 5.06 l (mesec avgust) ter največja: 6.07 l (mesec marec).

Twinga 1.2 16V (od 0 do 13094 km) sem v povprečju vozil s 6.43 litri / 100 km. Najnižja poraba: 5,27 (mesec april), najvišja 7,99 (mesec junij). Izključno vožnja po mestu Ljubljana. Bolj takšen živahen motor... in se preprosto ne da voziti mirno in varčno. Podobno kot pri Alfi 155, to ne moreš, da se motor ne vrti...

Mati je posedovala Pola letnik 1998 1.0, ki je prav tako rabil nekje do 5,5 litrov (točne evidence in izračunov nimam.

Plin
Bencinske motorje se da predelati na plin. Tako sicer porabijo nekoliko več plina, a ker je le ta cenejši, so stroški na koncu nižji. Smiselnost vgradnje v rabljen avto z več kilometri ni preveč smiselna.

Dizelski motorji
Enako pravilo: lažje in manjše je boljše. Kralja porabe sta tu:
VW Lupo 1.2 Tdi
Audi A2 1.2 Tdi

Negativno pri obeh je, da sta rabljeno relativno draga, pnevmatike so za ubit težko kupiti ter "sinergija" uporabljenih kovin (aluminij, magnezij, železo...), ki preprosto žre kuglagerje.
Oče in njegova žena imata vsak svojega A2, kjer oče konstantno dosega porabo pod 3 litri... ne prav hypermailing razpoložena žena vedno več kot 3 litre.
Očetu je to namreč šport... in vožnja z njim na relaciji, ki jo običajno prevoziš v 30 minutah, z njim traja tako dolgo, da bi lahko napisal novo Vojno in mir.

O dizlu smo nasplošno razpravljali že tule: Če bi Dizel vladal svetu...

Osebno sem posedoval VW Pola 1.9Sdi l.2003 (od 0 do 75342 km), kjer je merjena povprečna poraba po Excellovi tabelici prišla na 5.35 litra na 100 km. Pri čemer se je avto prvi dve leti prevažal izključno v mestu (večja poraba), nato Domžale - Ljubljana - Domžale po AC. Najnižja poraba 4.58 litra (mesec junij relacija Švica in nazaj), najvišja 6.47 / 100 km (mesec november, mestna vožnja).

Kot rečeno v višje omenjeni temi o VARČNI VOŽNJI:
- redno vzdrževano in negovano vozilo bo porabilo manj,
- strešni nosilci, odprta okna - poraba do 1.5 litra višja,
- teža prispeva k porabi, odstrani nepotrebno kramo,
- višji pritisk v pnevmatikah - manjša poraba - a pozor tudi slabši oprijem ceste!!

blackbfm ::

Ah dej no eni ste pa res obsedeni. Porabiš kolikor pač porabiš. Logično, da če ga goniš stalno bo poraba višja. A sploh kaj gledaš na cesto ker maš tok dela s porabo?

Phoebus ::

Ja, zmagovalne so da bolj napumpaš gume...pač malo slabše drži, ampak pije pa manj :-D
Vzameš tri litre (prostornine) pa se ne ukvarjaš s takimi stvarmi :D

Mercier ::

Moja Mici je stara 10 let in lepa kot prvi dan, močna 63 kW, spije pa 6,2 l/100 km.

Valvoline ::

Moja Mici je stara 10 let in lepa kot prvi dan, močna 63 kW, spije pa 6,2 l/100 km.

Če je bencinar bi prej reku mission impossible.

Nissan sunny zgleda kar fajn, sicer našel sem enega z 1.4 mašino (btw, če ima 1400 ccm je 1.4 mašina, ne?). Naj gledam za še bolj močnimi mašinami ali je 1.4 ravno neka zlata sredina? Še enkrat, večinoma se bom vozil po avtocesti.
Citroen Xsara mislim da je že kar precej izven ranga in jo za ta dnar ne bom dobil + deli so dragi.

Našel pa sem tudi to - kaj pravite?

Za jurja bi jaz kšno ibizo 1.9d l95-96 nabavu ali za mal več keša golfa 3 tak k moj. Poraba nikol več k 6l na 100km. Furaš lahka tut alternativnih goriv bl rdečkaste barve :)

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Moja Mici je stara 10 let in lepa kot prvi dan, močna 63 kW, spije pa 6,2 l/100 km.


Če je bencinar bi prej reku mission impossible.


zakaj? ne vem od kje vam da poraba s hitrostjo narašča? vse je odvisno od stila vožnje...meni lahko pri 90km/h pije 2litra manj povprečno kot tebi pri 60...lahko mi pije pa tudi 15 litrov več, če želim pri isti hitrosti...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

DimmniBurek ::

Fiat Tipo 1.9TD
Pri nažigaških 350k km še zmeraj dela kot urca. Plus to da je bil testni. Poraba 6-7L(ni nekega hudega šparanja).
There Is No Stronger Drug Than Reality

DimmniBurek ::

Aja, ima 92KM in gre bolj kot Golf 5 TDI(isto konjev). Gre res ko raketa:D
There Is No Stronger Drug Than Reality

OrkAA ::

To je pa skoraj pričakovano, če upoštevaš, da ima tipo verjetno skoraj pol tone manj.

Steinkauz ::

Če pa se kam prikantaš pa je mal drugo :)

A. Smith ::

zakaj? ne vem od kje vam da poraba s hitrostjo narašča? vse je odvisno od stila vožnje...meni lahko pri 90km/h pije 2litra manj povprečno kot tebi pri 60...lahko mi pije pa tudi 15 litrov več, če želim pri isti hitrosti...
Zračni upor narašča s kvadratom hitrosti. Torej ti s kvadratom narašča sila s katero moraš tiščat koreto, F*r=M, P=M*w -> poraba=f(P).

Poraba je odvisna od moči, ki jo mora agregat proizvesti. Vendar pa pri večjih močeh mašine z večjo prostornino pijejo manj.

Za 1000€ ne vem, če boš dobil ohranjenega dizla (čeprav je za avtocesto dobra izbira). Morda kakšen Nissan Almera 1,6 bencinar.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

waters ::

Kupi Megane 1,5 dCi če boš vozil lepo bo povprečje okoli 5,5 na 100. Govorim pa karavanu. Predvidevam da bi tamal Megane kuril še manj. Govorim pa o meganu ki ima prevoženih več kot 70.000 km.

M-XXXX ::

Jp 1.5 Megane ima naravnost fenomenalno porabo, ob enem pa 110KM... Vendar ga ne boš dobil za 1000€:)

Aston_11 ::

Veste kaj, to s porabo je preseravanje. Ko je tank prazen, napolniš.
Jaz sem z normalno vožnjo svojega GOlfa III TDI 90 KM imel vedno pod 5 litri. Kar je bilo čez 4,5l je bilo, že hudo.
Po moje je to tako, izbrati avto, ki ne prešvoh, ne premočan, 90 KM dizel je idealna izbira za golfov razred, za kakšno corso okrog 65-70 KM. Za te solde se Golfa III TDI komot dobi. Svojega letnik 95 sem prodal za 800 EUR :)) Verjetno so sicer fajn rjavi, vendar moj s 290 kkm je imel motor prva liga.

Če se motor ne matra, potem je tudi poraba nizka. Zaradi tega so 90KM dizli v golfovem razredu optimalna izbira.
Pa gume, pa prtljažnik, pa zračni upor, pa teža noge...

Stroški vzdrževanja so po mojem za kakšnega golfa III tudi nizki. Sicer nisem imel nobenih stroškov z njim... razen sklopke, pa par drobnarij (ala zavorne ploščice), omembe nevrednih... Skratka zelo zadovoljen. Zelo hvaležen avto, dokler ga ni rja.

šernk ::

zakaj? ne vem od kje vam da poraba s hitrostjo narašča? vse je odvisno od stila vožnje...meni lahko pri 90km/h pije 2litra manj povprečno kot tebi pri 60...lahko mi pije pa tudi 15 litrov več, če želim pri isti hitrosti...
Zračni upor narašča s kvadratom hitrosti. Torej ti s kvadratom narašča sila s katero moraš tiščat koreto, F*r=M, P=M*w -> poraba=f(P).

Poraba je odvisna od moči, ki jo mora agregat proizvesti. Vendar pa pri večjih močeh mašine z večjo prostornino pijejo manj.

Za 1000€ ne vem, če boš dobil ohranjenega dizla (čeprav je za avtocesto dobra izbira). Morda kakšen Nissan Almera 1,6 bencinar.


in na koncu te ta tvoj izračun pripelje da prišparaš 2 deci bencina če voziš 70 ali 90 in natančno ta 2 deci bencina ti pokuriš več pri naslednjem pospeševanju...na splošno vidim da se ljudem zelo mudi pospeševati...potem pa se ustavijo pri 70km/h... še enkrat način vožnje vpliva mnogo bolj na porabo kot sama hitrost vožnje, pa ne mi o fiziki ker je znam več kot dovolj
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

aiko ::

Šernk ima prav kar se tiče načina vožnje.

Moj primer: imam eno oldie Vectro 1.8i.

Prvi tank: Tankal 56.47 litra. Z tem tankom sem imel vse mestne vožnje + 1x relacija kp-lj-kp (avtocesta) pri cca 150 km/h. Način vožnje je bil " čimprej pospeši do neke x hitrosti".
Po prevoženih 500 km, mi je posvetla lučka od benza, pri 530 km je bil prazen. Poraba cca. 11 in še kaj...
Drugi tank: Tankal 54.86 litra (ista bencinska). Vožnje vse isto kot prej (vse mestne vožnje + 1x relacija kp-lj-kp (avtocesta) pri cca 150 km/h), z to razliko, da vozim po načinu "dodaš malo gasa in POČAKAŠ, da avto pride do željene hitrosti brez teranja".
Trenutno imam prevoženih 632 km in še malo manj kot četrt rezervoarja na razplago.

Zaključek: način vožnje ogromno vpliva na porabo. Torej, če v osnovi kupiš vozilo z neko tovarnoiško specificirano normalno porabo (7-8 litrov/100km) in voziš normalno, ni nobene panike.

Step2en Wolf ::

Auto Bild vsako leto naredi razpredelnico z najbolj varčnimi avtomobili po razredih.
1. Smart ForTwo 3.4 l dizla
2. VW Polo BlueMotion 3.9 l dizla
3. Citroen C1 1.4Hdi 4.1 l dizla
4. Citroen C2 1.4Hdi / Kia Picanto 1.1 CRDi 4.2 l dizla
5. Fiat Panda 1.3 Multijet / Toyota Prius 4.3 l

;-) ::

Ja nakladate vsi skupaj, danes sem kupil Fiat Punta letnik 2001 pije 8 litrov, vozim pa pač dinamično ne grem preko 3500 obratov.

rad bi se peljal z vami ki imate pod 5 porabo, srčno rad. Pa da mi rečeš da se normalno premikaš in ne oviraš prometa bi ti šamar dal!

Ted ::

Komplicirate. Človek potrebuje poceni avto z relativno ugodno porabo in čimmanj vzdrževanja. Za nissan sunny-a lahko po lastnih izkušnjah povem da je dober avto. Dizli so sicer lahko dobra izbira, bi pa sam temeljito premislil ali bi kupil 10-15 let starega turbodizla z 200k kilometri, saj te že naslednji teden lahko čaka menjava turbine za nekaj 100 evrov.
Še zanimivost, naš Nissan Sunny ima pri 280k še vedno prvi katalizator in na tehničnih pregledih so plini še vedno ok.
Mah...

Step2en Wolf ::

;-) glede na splošne slovenske reflekse na semaforju ter splošno narodno zmožnost pospeševanja, se ni za bati, da bi s čimerkoli ovirali promet.
Sicer pod 5 litri nikoli ne rabim... a zato ne drvim s polnim gasom v rdečo luč, kot povprečen slovncl... ki potem na polne programe tudi zavira.
Daš v ler.. in vozilo lepo prejadra tistih nekaj deset ali sto metrov, zaviraš z motorjem (poraba praktično 0)...
Vsak avto, ki stoji na semaforju dalj, kot 4 sekunde se splača motor ugasniti. Prihranki so sicer izredno majni, a vseeno, gre tudi za hrup (v Švici je to v določenih mestih celo obvezno/zaželjeno).
V novejših avtomobilih pa je za te stvari s Start-stop tehnologijo avtomatično poskrbljeno.

Pri varčevanju velja čisto preprosta stvar: lažje je vzdrževati hitrost, kot se ves čas zaganjati v vozilo pred teboj bremzati in pospeševati...

Ted - ima on topic dobro poanto. Turbine se prej ali slej pokvarijo... in potem tudi stanejo.
Zato je izbira bencinar ali atmosferski dizel (SDI pri VAG - Volkswagen Auto Group: Audi, Seat, VW, Škoda... pri Lamborghiniju, Bugattiju tako ni dizlov)

;-) ::

Vsak avto, ki stoji na semaforju dalj, kot 4 sekunde se splača motor ugasniti.


Če boš pri vsakem semaforju kjer stojiš več kot 4 sekunde ugasnil avto, neboš samo privarčeval pri bencinu, ampak boš dobil tudi socialno podporo in bivanje v Vojniku ali Ormožu z oskrbo in prehrano.

Step2en Wolf ::

@ ;-)
Niti približno ne. Kot rečeno, vsa nova vozila opremljena s Start-stop sistemom počno točno to.
Prvič sem se vozil z Lupom 1.2 Tdi, ki je imel ta sistem. Čeprav se je že pojavil prej.
Trenutno jih imajo vozila BMW, Citroen, Fiat, Toyota...

@C0dehunter & VSI OSTALI
Da bi bila ta tema lahko bolj resna, manjka bistveni podatek: cena. Do katere cene vozila pravzaprav razpravljamo?

Do tega ključnega podatka je tudi težko svetovati katero vozilo naj bi se kupilo.

;-) ::

Zdaj pa, če bi lahko kdo svetoval ki že ima izkušnje s tem, kakšen avto naj kupim, da bo poraba čim nižja, rezervni deli recimo ne gromozansko dragi itd.. Aja, zanj bi dal največ nekje do 1000EUR (sem študent :) ).
Ne bom se vozil po kakšnih bregovih, ampak večinoma po avtocesti.


Manjkajo bistveno resnejši in pismeni kolegi iz foruma.

Piše do koligo gleda, start-stop sistem pri jurja EUR pa mi pokaži prosim, še pri 10 jurjih ga ne dobiš skor.
lahko noč

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

SebaR ::

Sam sem danes spravil twingota 1.1 letnik 99 na rekordnih 5.07 l/100km - mešana vožnja. Drugače imam porabo okrog 5.4.
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Karen ::

Lej trik porabe je samo v tem koliko se voziš. Če narediš 20.000km na leto in primerjaš dizlaša in bencinarja (recimo da ima bencinar 2l večjo porabo na 100km) je to 2eur na 100km, 20 na 1000km, 200 na 10.000km in 400eur na 20.000km. Pa pri tem računaj da je servis dizla nekaj dražji, pa si recimo na 300eur razlike. Tukaj dizla napram bencinarju zaradi začetne razlike v nabavni ceni nikoli ne upravičiš (pa še keš moraš dat takoj, pri tankanju ga pa porazdeliš skozi celo leto). Bottomline: preračunaj če boš sploh kaj prihranil na ta način. Sicer pa vzemi kakega japonca. Tistih 7l na sto boš že zmogel (recimo ko sem imel suzuki swifta gti ga čez 7l nisem nikoli spravil, pa sem delal svašta z njim).
Je pa kriza če si ne moreš omisliti relativno varnega avta, potem je kriza s servisi (beri avto je skoz nekaj polizpraven), nikoli ne veš kje se boš "ustavil", gor bodo poljske nalite gume z zavorno potjo do poljske ipd. Torej potencialna smrt (been there, done that). Daj če imaš kakršnokoli možnost raje razmišljaj o avtu za kak evro več.

Utk ::

Ja nakladate vsi skupaj, danes sem kupil Fiat Punta letnik 2001 pije 8 litrov, vozim pa pač dinamično ne grem preko 3500 obratov.

rad bi se peljal z vami ki imate pod 5 porabo, srčno rad. Pa da mi rečeš da se normalno premikaš in ne oviraš prometa bi ti šamar dal!

Zate smo na tem forumu že ugotovili, da ne znaš vozit. Lahko mi daš katerikoli avto do 1,4 pa ti vzami katerikoli avto do kolko češ, pa se grem stavit za vse svoje jajčnike, da mi ne boš sledil in da bom imel manj porabe od tebe.

M-XXXX ::

Sam sem danes spravil twingota 1.1 letnik 99 na rekordnih 5.07 l/100km - mešana vožnja. Drugače imam porabo okrog 5.4.

Jaz lahko svojega 130KM Megana spravim pod 5L če hočem, vendar temu jaz ne rečem vožnja...

zee ::

Moj avto ima porabo vedno pod 5 L/100 km in to je prav lepa voznja - brez strahu pred policaji, motoricnimi debili, ...

Avtorju teme bi pa svetoval, da se malo privarcuje. Z avtom za 1 kEUR bo imel brzcas vec tezav kot ne.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

amigo_no1 ::

Točno , to je oprtni promet :))

Steinkauz ::

Kej tazga :
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=317...

Če si hočeš znižat stroške, najbolš da nejdeš nekoga k se zravn fura pa ti da kej keša za furo...

;-) ::

Honde so vse zgonjene, za ta denar, berz izjeme.

CrniE lahko grema probat 1x, jaz bom mel petelinčka 1.2 =)

Step2en Wolf ::

:-) Ups, spregledal. Do te cene je dejansko najpomembnejši del nakupa, da se ob nakupu s seboj povabi nekoga, ki se spozna in dela v praksi z avtomobili. Mehanik, še posebej če se ukvarja s tem tipom vozil, bo prepoznal tipične napake in videl ter slišal, česar mi uporebniki ne bomo.
Dober nakup je tudi avtomobil od nam poznane osebe. V smislu, da poznamo njihove vozne navade ter odnos do avtomobila.

Vzel bi vozilo iz A ali B razreda (t.j. VW Lupo oz. Polo klasa). Manjši avtomobili imao nižje cene nadomestnih delov (cca 20-30%) in so tudi sicer cenejši za vzdrževanje.
Katero znamko in model izbrati, pa je skupek različnih družbenih in osebnih faktorjev. Če imaš prijatelje in sorodnike, ki imajo avtomehanično hišo za določeno znamko, se seveda splača izbirati s tega področja. Drugo so osebne prefernce, oblika, barva ter nenazadnje varnost vozila (crash testi ino to)...
Ugibate lahko, kater avtomobil je za voznika varnejši: Volvo 940 ali Renault Modus?

Tu velja še omeniti, da se avtomobili bele barve najmanj segrevajo poleti, črni najbolj. Da je največ novih vozil prodanih v srebrni in modri barvi. Trenutno je v vzponu rjava.

FAKTORJI, ki jih velja UPOŠTEVATI

PNEVMATIKE
Da so letne in zimske. Preveriti velja še starost pnevamatik, saj ob tej ceni vozila dejansko lahko predstavljajo 50% strošek, če jih je potrebno takoj zamenjati.

AC NALEPKA
Tudi nalepka za AC je faktor... če človek počaka in kupi vozilo čez par mesecev z novo nalepko za 2010, bo to cca 7% privarčevanih sredstev :)

DODATNA OPREMA
Plus je tudi vsa morebitna dodatna oprema, kot so avtoradio, vmseniki za iPod in MP3 predvajalnike, strešni nosilci ipd...

VERIGA ali ZOBATI JERMEN?
Pri verigi odpadejo relativno dragi servisi ob obvezni menjavi zobatega jermena na vsakih 5 let oz. 90 000km (odvisno od proizvajalca avtomobila).

Dostopnost in enostavnost MENJAVE ŽARNIC!
Audi A2 dovoljuje menjavo le v servisu. Prav tako so nekatera vozila načrtovana tako, da moraš biti "ginekolog", da lahko zamenjaš žarnico. Tule primerjava: Renault Megane vs VW Golf

BTW Honde nimajo povsod istega statusa. V VB npr. veljajo za avtomobile penzionerjev.

Zgodovina sprememb…

PALOMINO ::

Renault Clio tm letnik 1998-2000.
Motor 1.2 (59 konj)
Končna hitrost 170km/h, pospeški za klinčeve slovenske ceste zadovoljivi.
Poraba na relacijo 5.5l/100km, vožnja dinamična, seveda pa ne neko tiščanje u3pm.

Cene so tam od 1.000 do 1.500, seveda pa se da še kaj zglihat.

Moj ima 192.000km in avto je res "šparovc" plus vzdrževanje poceni.

Pa da ne bo kdo sedaj začel teorizirat, kako je VW pa Audi pa BMW...
Človek kupuje avto za okoli jurja...

c0dehunter ::

Odločil sem se, da zaenkrat še ne kupim avta, ampak počakam do naslednjega leta (seveda bom takrat upošteval vse nasvete tukaj, hvala :)).
Drugače najbolj pametna izbira se mi res zdi kak Clio, ampak je težko najt kakega dizla, sploh pod 1.8 - praktično vsi dizelaši na avto.net so nad 1.8. Bencinarja ne bom več kupoval, ker mam slabe izkušnje. Poleg tega ima dizel možnost za občutno manjši izdatek za gorivo :))
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.

MarkoMan ::

Moj glas gre Hundayi Acentu. Prvega sem imel l.91 (25 let star) in sem ga kupil za 25000sit. Delal je 1.5l in ni bilo problemov z njim. Pol je sel na odpad po koncu registracije, ker mi je zacel puscat olje in sm delal mal stale po parkiriscih.

Zej mam l.97 za 700eu kupjen, 1.5 masina 63kw (to je slaba stran ker pades v visji razred). Dela kot urca, ker so to avtomobili, ki niso vozeni sportno :). Kar me je presenetilo je poraba ki je okoli 6l / 100km (racunam da stevc kr nekaj laze, tko da recmo 6l / 90km) + malcek olja spije. Defenitivno priporocam.
vsak zacetek in zacetnik je tezek

perci ::

Mas ti casovni stroj al kako si lahko l. 91 accenta postaral na 25 let?

Step2en Wolf ::

Zanesljivost je druga stvar. Pred 3 leti in še malo, sem vam jo spisal tule: Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005

Kot rečeno v omenjeni temi, lahko iščete po straneh ADAC-a, Auto Bild-a, JD Powers, BBC Top Gear Survey itd.

Na splošno so v špici Japonci, a ne vedno in povsod. Pri t.i. "customer satisfaction", ki je velik del ankete vseh omenjenih zbiranj podatkov (z izjemo ADAC, ki zbira le okvare pri katerih so posredovali), je potrebno vzeti v zakup tudi psihično stanje kupca (aka debelino denarnice).
Če kupiš RR, Maybacha, Bugattija... mora VSE biti POPOLNO. Prav tako ne sme biti niti micene okvare pri Daimler MB-ju, BMW-ju, Jaguar-ju...
Do napak smo veliko tolerantnejši pri znamkah od katerih ne "pričakujemo veliko". Nekako tako kot vzgojitelji v šolah. Od oličnjakov se pričakuje več.
Pri čemer se je potrebno zavedati, da nek premium izdelek ni tolikokrat boljši, kolikorkrat je od nekega normalnega vozila dražji. ERGO cena ni pokazatelj kvalitete in kakovosti proizvoda. Bolj uspešnega socialnega marketinga (beri proizvajalec premium izdelkov ima višjo maržo).
V vseh lepih hišah iz revij, se nam vedno svetijo Apple-ovi iMaci.. V MTV cribs pa "posh" in "bling-bling" narcisoidne plehnate oblekce za 'na boljše' al pa za 'k maš'.

rfmw ::

Če koga zanima, imam Nissan Sunny, letnik 1990, 100.000km, 1.lastnik, 90 konjev 1.6L, brezhiben na vseh tehničnih pregledih (3x potrkam po lesu), odlično ohranjen - ves čas garažiran. Cena po dogovoru. Odkar imam novi avto, Sunny pridno čaka novega voznika ;)
Legendary 8RDA+ (reCAPed ;), XP1700+ 2108 @ 1.84 V, SLK900A AS3 @ 2500 rpm
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: rfmw ()

Valvoline ::

Mas ti casovni stroj al kako si lahko l. 91 accenta postaral na 25 let?

Verjetno je mislu hyundai pony. So pa res šparovni avteki glede na to da so bencinci ni kaj.

M-XXXX ::

Dostopnost in enostavnost MENJAVE ŽARNIC!
Audi A2 dovoljuje menjavo le v servisu. Prav tako so nekatera vozila načrtovana tako, da moraš biti "ginekolog", da lahko zamenjaš žarnico. Tule primerjava: Renault Megane vs VW Golf

Heh ko si ravno omenjal. Meni je kašen mesec nazaj crknila zadnja žarnica pri Meganu (isti kot v videu). Pač sem avto peljal v na uradnega zastopnika, kjer so mi zadevo zamenjali v parih minutah (sicer se je šlo za zadnjo žarnico). Najbolj zanimiva pa je bila cena:D

1.08€:)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36355625 (6302) hojnikb
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14526593 (22395) krneki0001

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12843272 (38980) Mavrik
»

Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14626427 (22211) wooted
»

Dilema - avto z manjšo kubituro pokuri manj ali več na avtocesti? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23676800 (73803) Azrael

Več podobnih tem