» »

[c++]OpenGL izris kvadrata

[c++]OpenGL izris kvadrata

Keki ::

Ok, stvar je sledeča. Rad bi izrisal kocko ampak mi nikakor ne rata...
Velikost okna(cx,cy) je nastavljena na 800, 800 , pozicija na (x,y) 0,0. Koda kjer bi naj izrisoval se glasi
    glClearColor(0,1.0,1.0,1.0);
    glMatrixMode(GL_PROJECTION);
    glViewport(0,0,800,800);
    glOrtho(-400,400,-400,400,10.0f,200.0f);
    glMatrixMode(GL_MODELVIEW);

    glLoadIdentity();

	glColor3f(0.0f, 0.0f, 0.0f);
	glBegin(GL_LINE_LOOP );// front
		glVertex3f(-100.0f, -100.0f, 10.0f);
		glVertex3f(100.0f, -100.0f, 10.0f);
		glVertex3f(100.0f, 100.0f, 10.0f);
		glVertex3f(-100.0f, 100.0f, 10.0f);
	glEnd();


vendar se ne zgodi nič, razn ozadje se pobarva na grdo zeleno(glClearColor(0,1.0,1.0,1.0);)
Kje sem zasral?
http://www.alfakan.si/
http://mihajerot.si/

Senitel ::

Je kakšen poseben razlog, da rišeš točno na cliping plane?

Keki ::

Jah fora je ta, da nam je asistent pripravo "ogrodje" tak da načeloma sploh ne vem kam rišem...je kaka druga opcija?
http://www.alfakan.si/
http://mihajerot.si/

Senitel ::

Mislim itak si v orto... Zakaj ne daš "normalne" orto matrike z near -1 in far 1 in rišeš stvari z z kopnento enako 0 (ali glVertex2f). Načeloma bi pri z = 10.0f sicer lahko dobil kaj ven, ampak te numerične napake pojahajo.

Keki ::

fora je da mora na koncu nastat kocka...zato rabim z
http://www.alfakan.si/
http://mihajerot.si/

Senitel ::

Saj lahko še vedno uporabljaš Z... Samo ne ga tlačit direkt na cliping plane.

Defero ::

Nisem se lih spravil gledat...
ampak če ti pomaga, tu so razlage najboljše od dokumentacije na netu
NeHe
(klikni Lession 01-05)

Keki ::

Mnja, sam tam je z glutom nareto, mi pa ne smemo gluta uporablat. Sem gledal tam že pred časom.
@Sentinel lahko daš kak primer? Da vem kje ga biksam
http://www.alfakan.si/
http://mihajerot.si/

Mavrik ::

Ti pri inicializaciji projekcije nastaviš clipping plane (to je ravnina, ki določa, da grafična ne riše vseh objektov za njo) na 10.0f. Ti pa potem rišeš predmete na točno 10.0f oddaljenosti od zaslona in se ti jasno ne izrišejo.
The truth is rarely pure and never simple.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tekstura [c++ opengl]

Oddelek: Programiranje
9858 (643) matej94
»

C++ programirane v Open GL oz. Direct x

Oddelek: Programiranje
242888 (2159) Vesoljc
»

OpenGL problem

Oddelek: Programiranje
212377 (1943) Gundolf
»

OpenGL orr v ansi c

Oddelek: Programiranje
121562 (1350) igor12

Več podobnih tem