» »

Gorenjski vozniki

Gorenjski vozniki

1 2
3
4 5

Buggy ::

Jaz imam tudi dnevno relacijo na cesti Kocevje - LJ okoli 7ih in okoli 17h v kontra smer.
Zjutraj ni sans, da bi se peljal na Skofljico (grem na Turjaku proti Grosuplju) saj v koloni zgubljat cas ni ravno prijetno zato raje vozim malo dlje, kot pa da stojim in gledam omejence na cesti. O tem, da se vecina vozi po cesti kot po jajcih raje ne bom govoril se posebaj, ce so vremenski pogoji za malenkost drugacni od idelne suhe ceste na lep soncen dan. Ce avtomobila nimas primerno opremljenega/tehnicno izpravnega, tako da lahko sledis toku prometa izgini s ceste in na avtobus. Kdo pa je rekel, da morajo vsi na vsak nacin v vseh pogojih riniti na cesto in krasti cas in zdravje drugim.
Res me zanima koliko kazni je bilo izrecenih na podlagi oviranja prometa zaradi premajhne hitrosti oz. oviranja prometa, ki je veckrat posledica uporabe mobilca, nesigurnosti voznika (nezmoznost pravocasnega reagiranja - substance, starost, neizkusenost ali splosna nekompetentnost), neizpravnega avta...
Tudi jaz lahko potrdim kot je ze nekdo omenil, da sem videl veliko avtosol, ki na tej relaciji kjer je omejitev 90 vozijo striktno 70 km/h...je to kaksna nova finta avtosol?
Neprilagojena hitrost ubija...res je vendar tako kot v eno smer tudi v drugo. Vecina misli da je sama na cesti in se sploh ne ozira na druge udelezence ...sicer pa je danes ze povsod tako ne samo v prometu.

xabre ::

jaz ko sem v avtu pa gužvi vzamem v zakup da bo dlje trajalo in se seveda tudi prilagajam razmeram na cesti. Si pa vedno tudi naštimam dobro muzko in probam uživat na poti.:) Ker večkrat sprobano na 30km relaciji, kjer je tretjina magistralka, tretjina AC in tretjina mestne vožnje, profitiram 5 min max če divjam, kot pa če vozim normalno.

Na motorju se pa lahko afnam, gužvam med kolono in prehitevam po mili volji, ker ima moped pač dovolj konjev, okretnosti in to omogoča.

solatko ::

Pyr0Beast - Ti pa vedno goniš svoje, pa ne glede na to, kako te drugi prepričujemo, da nimaš čisto prav. Glede na to, da večino uporabljam magistralne ceste (na AC tri četrtine leta popravila in zastoji, četrt pa zimske razmere in temu primeren promet), ti iz prve roke zagotavljam, da je vožnja omejitev +5 km/h, zadovoljila večino tistih, ki so se nabrali za menoj - morda na vsaki relaciji kakšen lokalc, ki sprobava fotrov avto in mu je to prepočasi. Do ljubljane ponavadi pripeljem kar številno kolono vozil, ki celo pot vozi v prijetni varnostni razdalji, tako, da lahko večino poti uživam v vožnji.
Problem je samo ta, da je takih dni in prevoženih relacij sorazmerno malo, saj se skoraj vsak dan najdejo, vase zaverovani kreteni, katerih življenski cilj je, z vožnjo cca 10 km/h pod omejitvijo, dnevno, provocirati ostale udeležence v prometu. Vzvratna ogledala imajo po navadi zatemnjena ali, pa jih ne gledajo.
Po mednarodnih raziskavah v prometno bolj razvitih in kultiviranih državah, je taka vožnja nevarnejša, kot 10+, zato so tudi kazni tam precej večje za ta prekršek (oviranje normalnega voznega toka) in tudi možnost, da kazni ne boš plačal je skoraj nična - večina tega se v teh državah pokasira, tako kot za ostale prekrške.
Pri nas lahko brez skrbi vlečeš za jajca kolono stotih in več vozil za seboj na kateri koli relaciji z dvajset in več km/h počasnejšo vožnjo kot je omejitev, pa si lahko miren, saj te tudi pod slučajno, inkasanti ne bodo kaznovali. Tudi to je del naše prometne nekulture.

Buggy - na to, da bi naši inkasanti pobirali prispevke za počasno vožnjo, razen kakšnega extrema, pozabi. Raje čakajo na tiste, ki bodo ponoreli in začeli prehitevati kolono.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Utk ::

Pyr0Beast je najbrž eden tistih, ki se vozijo 60 čez ovinke, na ravnici pa tolk, da se jih ne da prehitet. Potem res ni čudno, da grejo za njim, pa tudi če do 130, da potem morda kje izkoristijo priliko za zaključek podjebavanja.

ABX ::

Pyr0Beast je najbrž eden tistih, ki se vozijo 60 čez ovinke, na ravnici pa tolk, da se jih ne da prehitet. Potem res ni čudno, da grejo za njim, pa tudi če do 130, da potem morda kje izkoristijo priliko za zaključek podjebavanja.


Za se izognit tej težavi uporabi varnostno razdaljo.

Zakaj varnostna razdalja? Zato da lahko vzameš zalet preden prehitiš, če boš imel 30-40 km/h višjo hitrost ko se boš približal ne bo imel časa te ovirat pri prehitevanju.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Utk ::

Nič ti ne pomaga, če po vsaki ravnici tist pritisne. Sicer pa čisto verjamem, da nekateri misijo, da s tem delajo uslugo tistim za njimi. 130 pa vseeno ne mislim it po navadni cesti, samo da nekoga prehitim, klinc ga gleda.

Legend(SLO) ::

Zakaj varnostna razdalja? Zato da lahko vzameš zalet preden prehitiš, če boš imel 30-40 km/h višjo hitrost ko se boš približal ne bo imel časa te ovirat pri prehitevanju.


Lej bom šel jst pred tabo z kšnim Audijem S4 ti pa za mano z Cliotom s 75KM pa bom prpelu čez ovink 50, čim bo ravnina bom ap zahodu pa boš pokazu kako si si to zamislu narest a ne? Poleg tega zalet lahko vzemaš čez ovinek tam kjer veš da je potem ravinan pa še tam lahko nato močno zaviraš, ker je nasproti kolona.
krneki

Buggy ::


Zakaj varnostna razdalja? Zato da lahko vzameš zalet preden prehitiš, če boš imel 30-40 km/h višjo hitrost ko se boš približal ne bo imel časa te ovirat pri prehitevanju.


..ja to moram tudi jaz delati z svojim 100KM karavanom (po novem letu, ce bo sreca mila dobim 175KM karavana :)) in to ter poznavanje ceste je edino, da se na nasi regionalki resis meckaca(ov). Jaz sem do sedaj pred ovinkiom vedno spustil plin, da se je razdalja med prednjim povecala, nato pa v drugi polovici zahodil (prednji pogon) ter pospeseval konstantno dokler nisem videl ali je frej ali ne, ce je bilo frej sem ga pihnil, ce ne, sem bremzal. Jah taka je nasa vskdanja pot na regionalkah, kjer se doloceni navkljub odmikaliscem in avtobusnim postajam ne zelijo odmakniti (cesta v hrib) in spustiti prometa naprej. Nikoli ampak res nikoli ne prehitevam v strjeni koloni...takrat samo kolnem nad butcem spredaj in ce mimam le sanso ga prehupkam, ko gre na odcep stran v dobri veri, da mu bo kaj in enkrat potegnilo da ni sam na cesti.

...ko sem po isti trasi fural klumpast RUTARJEV kombi, ki je za povrh po mojem mnenju delal samo po treh cilindrih, sem delal postanke na vsakem primernem odmikaliscu in me je bilo sram, da za sabo delam kolono. Si predstavljam kaksen moras biti egotriper da navkljub temu, da vidis za seboj kaco ne morejo narediti tistega minutnega postanka in spustiti ostale mimo.

Se malo off-topic:
mi zna kdo razloziti kako so novejsi avtomobili dobili SLO homologacijo s temi fenci lucmi ko imajo spredaj prizgane LED pozicijke zadaj pa so luci mrtve?

bluefish ::

zadaj pa so luci mrtve?
Od kje ti to?

Buggy ::

se kaj vozis zadnje case po cestah?

bluefish ::

Ja, vendar še nisem opazil avta, ki bi imel zadaj mrtve luči (verjetno ciljaš na Audije).

Buggy ::

...ciljam na vecino novejsih avtomobilov in me res zanima v cem je finta tega, da to pustijo homologirati v SLO. Predvidevam ,da imajo by-default nastavljene auto-luci, ki glede na senzor priziga samo sprednje pozicijske luci, zadnje pa so dead..res tega se niste opazili (novi audi, opel insigna,nove merđe, VW golf6 in polo (teli imajo sploh radi prizgane samo sprednje meglenke- frajerji), zgleda domena nemcev?
Sedaj me pa zanima kako to, da je tak software dovoljen (senzor), ce se spomnim par let nazaj so tovornjake uvozene iz svedske na homologaciji zavracali zaradi oblike macjih oces... ironija.
Jaz prezmigam (skupril ze par H7 dolgih luci na ta racun) in prehupkam vse puf***kane paciente, ki se po LJ tudi v megli vozijo brez luci..aja celo proti njim zavijem pa dolocenim tudi to ne kapne...pacienti mars na avtobus!

Edit:add-on

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Matek ::

Se malo off-topic:
mi zna kdo razloziti kako so novejsi avtomobili dobili SLO homologacijo s temi fenci lucmi ko imajo spredaj prizgane LED pozicijke zadaj pa so luci mrtve?
Predpis, da morajo biti luči prižgane tudi čez dan, obstaja bolj zaradi nekaterih specifičnih redkejših pogojev, recimo srebrn avto je včasih v sončnem vremenu (z bliskajočimi odsevi) bistveno lažje opaziti, če ima prižgane prednje luči. Za tovrstne namene so tudi tiste pozicijske ledice, ki jih omenjaš, najbrž dovolj, zadnje luči se namreč čez dan praktično ne vidijo. Posledično ni nič narobe s tem, da se takšne avtomobile pusti homologirati.

To pa ne spremeni dejstva, da imaš še vedno prav, da je vidljivost samo s temi lučmi pogosto nesprejemljiva. Tako, kot morajo vozniki takih avtov luči ročno prižgati ponoči, bi jih morali tudi v vseh drugih slabših svetlobnih pogojih, kamor sodijo npr. tuneli, gotovo pa tudi megla.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Buggy ::

Sem malce starejsi...ko so uvedli zakon o obveznem priziganju luci, sem se bunil ravno tako kot za obvezen pas- oboje sedaj strikto upostevam (in od ostalih pricakujem isto) in ne speljem prej dokler se o tem ne prepricam. Ce je zakon tak, pricakujem tudi od ostalih udelezencev v prometu tisto, kar imam za pricakovati...se pravi nasproti vozecega bom opazil po luceh in ko se bom pribljizeval komu pricakujem, da ima signalne luci tudi zadaj.
Iz prakse ti povem, da sedaj podzavestno gledam le kje bom videl luci in ne gledam kje bo obris avtomobila v temi (srebrnega ali pa kodrlajsastega), ker se fokusiram na LUCI- tako kot me je navadil zakon!

solatko ::

Matek - Zadeva je čisto enostavna - avto s prižganimi lučmi je viden nekajkrat prej, kot pa z ugasnjenimi. Si se že kdaj spravil prehitevat, pa si naenkrat v sivem ozadju opazil avto skoraj enake barve. Ko ti sonce pribija v sprednjo šipo, so od nasproti vozečih vidne praktično samo luči.
Sicer sem pa sam, že dosti pred uvedbo obveznega prižiganja, vozil z lučmi tudi po dnevi, ravno tako moj oče, od katerega sem to navado tudi pobral.
Kadar so nasproti vozeči opozarjali z blendanjem, da ima prižgane luči, je dejal, no pa me je videl.

Buggy ::

sploh pa je zelo zavajujoc naslov teme...gorenjski in celjski vozniki naj bi bili apriori krivi za vso agonijo na nasih cestah. Stvar ne mores lokalizirati, in povsod imas paciente take in drugacne. Jaz imam sam sebe za pacienta in to samo iz razloga ker ne morem razumeti, da dejansko obstajajo taki debili, da se spravijo v promet pa vedo (ali se slabse da ne vedo),
da niso tega zmozni ne oni niti stanje avtomobila. Ja, vozim hitro kar pomeni vedno nad omejitvijo, do sedaj se nisem imel nesrece v 17-ih letih vozniskega izpita...veliko potencialnih situacij drugih, pa sem preprecil z svojo pravocasno reakcijo.
Ne ne zelim spomenika, zelim samo malo zdrave pameti v prometu in nekaj kulture in nacel ki so bili prisotni vcasih.
Danes sem imel izkusnjo z dvema pacientoma na relaciji domov...Prvi je bil Porsche Panamera, ki vec kot ocitno ni obvladal svojega vozila in je samo na relaciji 2 Km naredil 3 prehitevanja v skarje z posledico bremzanja na full nasproti vozecega vozila.

Drug pacient ki je se hujsi pa je bil nek frajer v merđotu kabrio ki je na omejitvi 90 km/h vozil 60km/h in delal svojo kolono, nakar sem ga prehitel na korektnem delu pred naseljem, ko me je pacient v naselju (vozil sem po omejitvi) prehitel "ces kaj bos ti z starim karavanom" in izven naselja vozil na delih kjer bi se ga dalo prehitetti po sredi vozisca...takle imamo...pacienti in egotriperji so tu.

kvota nesrec ki pa se dogajajo z razlogom (je morda se kaksen drug) neprilagojene hitrosti pa se veca.

BTW: nagradna igra - je kdo ze letos morda opazil luknje na cestah, ki so jih tako drago (obcine) se letos popravljali z zajebanim zaplatami/flikami?

analogija Slovenije- flikanje problemov brez celovite strategije

šernk ::

BTW: nagradna igra - je kdo ze letos morda opazil luknje na cestah, ki so jih tako drago (obcine) se letos popravljali z zajebanim zaplatami/flikami?


včeraj sem šel po soški 90% teh flik je že razkopanih, drugih 10% jih bo danes razkopalo (btw cesta zalita...), nastalo je pa še nekaj lepih novih lukenj :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

T-h-o-r ::

Trije. V taki situaciji imaš vedno dve možnosti, ali popustiš in se umakneš, ali pa ignoriraš idiota - po prosti presoji. Včasih se ga splača spustit, ker nič ne zgubiš in veš da bi te sicer samo živciral tam 5 cm za ritjo, včasih ga pa ignoriraš, če hoče nekaj čisto debilnega, recimo v prehitet te v dolgi koloni. Nikakor pa ne bi priporočal 'maščevanja' v smislu, da potem ti voziš za njim in delaš štalo - nikoli ne veš s kom imaš opravka in še enkrat, ni vredno.

Ko si enkrat izračunaš kako MALO v recnici prihraniš na času če greš 30km/h hitreje, hitro postane jasno, da je veliko bolje - in bolj prijetno vozit počasneje, čas pa lahko šparaš drugače. Če enega bebca torej spustiš naprej, te to stane slabi 2 sekundi, imaš pa potem mir.



Največ pridobiš, če se voziš 100m za kamionom z njegovo hitrostjo. Za kamion noben ne zapelje, tako da imaš stalno varnostno razdaljo, hitrost je konstantna in 90km/h, tako da imaš majhno porabo. Delno si v zavetrju, čemur sledi še manjša poraba. PREDVSEM PA NISI ŽIVČEN, NOBEN SE TI NE LIMA NA RIT, NOBEN TI NE TROBI, NOBEN NE BLENDA, NITI NISI NA TRNIH, KDAJ TI BO KDO PRED TEBE SKOČIL. IN PRIPELJEŠ SE NA CILJ 5 MINUT KASNEJE, AMPAK SPOČIT!!!



prosim no, če voziš 100m za nekom (na avtocesti ali ne) se bosta vmes vrinila vsaj še 2 :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Gavran ::



Največji egotriperji so mečkači, ki mislijo da morajo izobraževat celotno prometno populacijo na poti do službe.
Če si počasen, se umakni.
Ko se prižge zelena, spelji.

Kreteni.


In kam naj se umakne, ti pametnjaković? Na ograjo?????
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

T-h-o-r ::

na prvem primernem mestu (avtobusne in črpalke so kar naprej ob cesti)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

darkolord ::

Na avtobusnem postajališču ne smeš ustavljat (razen zaradi vstopa ali izstopa potnika).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

T-h-o-r ::

saj se ne boš ustavil

samo umaknil, da spustiš hitrejše naprej
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

darkolord ::

Aja in ko čakaš, da vsi odpeljejo mimo, nisi ustavljen, ampak... umaknjen

T-h-o-r ::

ustavljen si, če ugasneš motor
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zheegec ::

Če oviraš promet, se moraš umakniti na prvem primernem mestu...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Ktj ::

Na avtobusnem postajališču ne smeš ustavljat (razen zaradi vstopa ali izstopa potnika).

Mene so učili da se na avtobusnem postajališču nesme parkirati lahko se pa ustaviš razen če to ni prepovedano z znakom.

darkolord ::

ustavljen si, če ugasneš motor
Od kje pa to?

Mene so učili da se na avtobusnem postajališču nesme parkirati lahko se pa ustaviš razen če to ni prepovedano z znakom.
Ja, so te pa narobe učili, ane

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Buggy ::

darkolord, ce te skrbi da bos zaradi tega, ker se bos umaknil na postajo in spustil kolono naprej sankcioniran se ponujam, da te kazni placam jaz...cimveckrat se umakni :D

šernk ::

kar vem se na avtobusni lahko ustaviš (no ja OK, v LJ tudi sam sovražim ustavljanje in pobiranje ljudi na avtobusni, ker te avtobusi dobesedno hočejo zgazit), vendar izven mest pripelje avtobus 2x na uro, in ja so že pisali policaji kazni, vendar so bili avti tam parkirani, če vključiš vse 4 žmigavce + imaš avto vžgan si le ustavljen, to pa praktično lahko storiš celo sredi ceste! pa ti ne bo nihče šel dajat kazni, kaj pa policaj ve zakaj si se ustavil, če je potrebno te mora še ustrezno označiti (če si na cesti), torej pojma nimam zakaj se na avtobusno ne bi smel umaknit??
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

M-XXXX ::

prosim no, če voziš 100m za nekom (na avtocesti ali ne) se bosta vmes vrinila vsaj še 2 :)

Niti približno ni res... Večina časa se vozim z opazno večjo razdaljo kot je predpisana in se sicer kdaj zgodi, da se kdo vmes urine, vendar zelo redko...

krneki0001 ::

prosim no, če voziš 100m za nekom (na avtocesti ali ne) se bosta vmes vrinila vsaj še 2 :)

Niti približno ni res... Večina časa se vozim z opazno večjo razdaljo kot je predpisana in se sicer kdaj zgodi, da se kdo vmes urine, vendar zelo redko...


Na voznem pasu se ti skoraj nihče ne urine pred tebe, če voziš 100m za tovornjakom.

steev ::

prosim no, če voziš 100m za nekom (na avtocesti ali ne) se bosta vmes vrinila vsaj še 2 :)

Niti približno ni res... Večina časa se vozim z opazno večjo razdaljo kot je predpisana in se sicer kdaj zgodi, da se kdo vmes urine, vendar zelo redko...

Seveda. Kdo se pa bo vrinil med tebe in kamion?
Če maš varnostno razdaljo za dva avta, se ti bo eden prej ali slej vrinil. To govorim, če voziš po prehitevalnem pasu.

Edit: nebivedu :D
:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: steev ()

Gavran ::

na prvem primernem mestu (avtobusne in črpalke so kar naprej ob cesti)


Avtor topica govori o AVTOCESTI - le kje na avtocesti si videl avtobusno?
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

Tody ::

Gavran je bilo tudi dosti govora o regionalni cesti, Ljubljana-Kočevje. Na avtocesti je sicer gužva ampak se da preživet s samo 120 ali 130 na uro :)

steev ::

Na avtocesti maš vozni pas za umaknit se s prehitevalnega.
:|

Tody ::

No, avtocesta Ljubljana - Vrhnika je ob konicah prov lepo zafilana na obeh pasovih... Zdej če se res hočeš umaknit se lahko ampak, kot je nekdo že rekel če ne zmoreš vozit 130 kmh potem raje ne hodi na AC.

T-h-o-r ::

tody, ti pa že ne boš govoril raznim super-duper šoferjem, da ne smejo povzročati nervoze med ljudmi

oni imajo pravico peljati 90 po prehitevalnem pasu, pa če se ti na glavo postaviš
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

solatko ::

darkolord - Prvo primerno mesto, za ustavit in naprej spustit kolono, ki jo s svojo počasnejšo vožnjo oviraš, je tudi avtobusna postaja. Tudi če te bo inkasant videl, ko mu boš razložil, zakaj si ustavil, boš pohvaljen in ne kaznovan.
Drugače je pa na vseh magistralkah v SVN dosti prostorov, kjer se počasnejši voznik lahko ustavi, vendar je to odličnim voznikom, za kakršne se te oviralci prometa imajo, to pod čast, največkrat pa sploh ne vidijo, da je za njimi pol Slovenije. Prometa tako ne znajo spremljat in po vsej verjetnosti, teh izogibališč sploh ne opazijo.
T-h-o-r - v demokraciji lahko vsak dela kar hoče, če s tem ne ovira ali škoduje drugemu - ne nimajo pravice voziti 90, saj s tem ovirajo moje ustavne pravice, ker bi rad vozil 180.

darkolord ::

Tudi če te bo inkasant videl, ko mu boš razložil, zakaj si ustavil, boš pohvaljen in ne kaznovan.
Ali pa še ni izpolnil kvote in mi bo dal kazen.

Sej se strinjam z umikanjem in to tudi počnem, ampak si dejmo bit na jasnem, da ustavljanje na avtobusnem postajališču pač ni dovoljeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

zee ::

T-h-o-r - v demokraciji lahko vsak dela kar hoče, če s tem ne ovira ali škoduje drugemu - ne nimajo pravice voziti 90, saj s tem ovirajo moje ustavne pravice, ker bi rad vozil 180.


Pojdi na dirkalisce! Cesta != dirkalisce.

Pravica vseh ostalih udelezencev je, da pridejo na cilj v enem kosu.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

solatko ::

zee - preberi celo temo, če ima on pravico vozit 90 po prehitevalnem pasu, potem ovira mene, ki imam po njegovem, ravno tako pravico vozit 180. Govorimo o ustavni pravici in demokraciji. Ti dve stvari si vsak predstavlja po svoje, jaz pa sem mu hotel na enostavni način dopovedat, da nima te pravice, ti pa zgleda si v tem stavku videl rdečo cunjo.

Utk ::

Ne vem s kakšno pravico nekdo pričakuje, da se bojo ostali vozili največ 130, če se sam vozi 90 po prehitevalnem. Ali pa 60 po navadni cesti in ovira vse za sabo. Njegova pravica je samo, da je tiho in se umika.

Legend(SLO) ::

Solatko potem pa sproži tožbo proti državi, ker ti ne omogoča vožnje 180 po avtocesti. Pravice so pač iztožljive in, če je to tvoja pravica boš tožbo zagotovo dobil a ne?
krneki

T-h-o-r ::

Ne vem s kakšno pravico nekdo pričakuje, da se bojo ostali vozili največ 130, če se sam vozi 90 po prehitevalnem. Ali pa 60 po navadni cesti in ovira vse za sabo. Njegova pravica je samo, da je tiho in se umika.



oh, to pa že ne

ti jim pa že ne boš govoril, da se morajo umakniti tistim, ki bi radi vozili hitreje

če se je nekdo odločil, da bo vozil 60, bodo pač vsi peljali 60, če želiš prehitevat, ti pa stisne na gas, da ti pokaže, kdo je šef
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

darkolord ::

Nobeni niste prav nič boljši od drugih - tisti, ki vozite prehitro in tisti, ki delate kolone in se ne umikate.

solatko ::

Ste pa eni trdi. Preberi temo malo višje. Rdeča cunja očitno deluje.

Ejsi_Disi ::

Tudi če te bo inkasant videl, ko mu boš razložil, zakaj si ustavil, boš pohvaljen in ne kaznovan.
Ali pa še ni izpolnil kvote in mi bo dal kazen.

Sej se strinjam z umikanjem in to tudi počnem, ampak si dejmo bit na jasnem, da ustavljanje na avtobusnem postajališču pač ni dovoljeno.


Pa še sam si rekel, da se samo umakneš, ne ustaviš.
Rock n' roll ain't noise pollution!

darkolord ::

Ampak ponavadi se moraš ustaviti, ko se umakneš.

Utk ::

Nekdo, ki se mora stalno umikat (ali pa vsaj da se bi moral), se bi moral malo zamislit, če je za na cesto. Ali pa njegov avto. Pa ne zdej rečt, da kar vsi ostali kar letijo iz cest. Jaz se nisem rabil nikdar umaknit, pa me vseeno tudi kdo prehiti, pa tudi tist, ki me prehiti, zato ne zleti ven na prvem ovinku. Še manj, da bi jaz kdaj ven zletel. Pa sem vozil avte od 45 do 145 konjev, z vsakim se da normalno vozit, da ne oviraš nikogar.

___ ::

darkolord pa zapelji na parkirišče...nehaj smetiti temo:)


kar se tiče mečkačev..s tem ko nek idiot zabit vozi 70 tam kejr je omejitev 90 smatram da me ogroža zato ker slej ko prej bo nekdo izgubil živce in ga šel prehitevat in ravno takrat lahko jaz pripeljem nasproti in se bo zaletel vame. tistega ki vozi pod omejitvijo bi jaz kaznoval s 1000 EUR kazni in 15 kazenskih točk!

Če bi vsi vozili toliko kot je omejitev, bi bilo prehitevanj bistveno manj in zato tudi bistveno manj nesreč..če bi naprimer tam kjer je omejitev 90 vsi vozili 120 bi bilo tudi bistveno manj nesreč, KER NE BI BILO PREHITEVANJ. torej tisti ki vozi pod omejitvijo me ogroža bistveno bolj kot tisti ki vozi nad omejitvijo...
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332810 (30562) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528115159 (92181) solatko
»

RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1278023 (7738) JohanP

Več podobnih tem