» »

Profesionalno čiščenje računalniških komponent, mobilnikov - katero podjetje?

Profesionalno čiščenje računalniških komponent, mobilnikov - katero podjetje?

Gregor P ::

Sicer je bilo mislim da odprtih že več tem na to temo, vendar nisem našel ustreznega odgovora.

Namreč zanima me, katero podjetje se v Sloveniji profesionalno ukvarja s čiščenjem računalniških komponent, prenosnih računalnikov, prenosnih telefonov ipd.?

Ali to običajno počnejo pooblaščeni servisi, ali to počne tudi kakšno tretje podjetje, brez da bi pri tem izgubil garancijo ipd.?

Ter morda še, kakšne so kaj cene (recimo za čiščenje prenosnika, mobilnika)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

opeter ::

Čiščenje kot izpihavanje prahu ipd. ali pa čiščenje virusov?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

solatko ::

Po vprašanju sodeč, gre za fizično čiščenje, saj na komponentah nimaš kej druzga čistit. Ne nihče se ne ukvarja samo s tem, dokler je v garanciji, ti to proti plačilu naredijo na pooblaščenem servisu, drugače zgubiš garancijo.

Gregor P ::

Da, v mislih imam konkretno fizično natančno čiščenje; da npr. razstavijo napravo jo temeljito očistijo in sestavijo nazaj.

Sam sem tudi najprej pomislil na pooblaščene servise, samo dvomim, da s tem kar vsi ukvarjajo in tudi vprašanje, kako kvalitetno, zato sem nekako upal, da imamo kakšne profesionalce na terenu:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ModriN96 ::

profesionaln čiščenje loh ti sam doma nardiš in ne rabš nobenga podjetja al pa strokovnjaka...to kr pa eni bumbarji trdijo, da zgubiš garancijo, če sam odpreš komp je pa en VELK LARI FARI ;)

najbolš je da maš kompresor pa pištolco za zrak izpihvat in temu se reče profesjonalno čiščenje ;)

noraguta ::

solatko je izjavil:

Po vprašanju sodeč, gre za fizično čiščenje, saj na komponentah nimaš kej druzga čistit. Ne nihče se ne ukvarja samo s tem, dokler je v garanciji, ti to proti plačilu naredijo na pooblaščenem servisu, drugače zgubiš garancijo.

aja od kdaj pa izgubim garancijo , če spucam comp notr? ne ga srat p nehi lagat ljudem.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Poldi112 ::

>najbolš je da maš kompresor pa pištolco za zrak izpihvat in temu se reče profesjonalno čiščenje ;)

Eni to raje delajo s čopičem, ker menda zrak ponekje se bolj zabije prah. Osebno tudi uporabljam kompresor, samo je treba vseeno paziti, da zablokiraš ventilatore, drugače ga hitro spraviš izven področja varnih vrtljajev.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Gregor P ::

Sicer si sam čiščenje predstavljam na malo višjem nivoju, kakor da ga samo odprejo in malo s pištolico popihajo prah in drobtine ven, ker to res znam in počnem tudi sam (s pomočjo kompresorja doma), ampak dobro.

Kaj pa manjše naprave recimo mobilne telefone? Te tudi sami odpirate in jih čistite? In ko rečem odpreti, mislim razstaviti kolikor se ga pač da mogoče na najmanjše dele in jih natančno ter temeljito očistiti (ne samo odstraniti malo prahu in drobtin) ter sestaviti nazaj (in pri tem ne izgubiti garancije).:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mehmed ::

A je mobitele sploh treba tok temeljito pucat?

IvoJan ::

noraguta je izjavil:

solatko je izjavil:

Po vprašanju sodeč, gre za fizično čiščenje, saj na komponentah nimaš kej druzga čistit. Ne nihče se ne ukvarja samo s tem, dokler je v garanciji, ti to proti plačilu naredijo na pooblaščenem servisu, drugače zgubiš garancijo.

aja od kdaj pa izgubim garancijo , če spucam comp notr? ne ga srat p nehi lagat ljudem.



Če je računalnik zapečaten z nalepko avtomatično zgubiš garancijo če ga odpreš.. tko da ne bluzi.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

noraguta ::

IvoJan je izjavil:

noraguta je izjavil:

solatko je izjavil:

Po vprašanju sodeč, gre za fizično čiščenje, saj na komponentah nimaš kej druzga čistit. Ne nihče se ne ukvarja samo s tem, dokler je v garanciji, ti to proti plačilu naredijo na pooblaščenem servisu, drugače zgubiš garancijo.

aja od kdaj pa izgubim garancijo , če spucam comp notr? ne ga srat p nehi lagat ljudem.



Če je računalnik zapečaten z nalepko avtomatično zgubiš garancijo če ga odpreš.. tko da ne bluzi.

aja ???? da men en proda računalnik z razširitvenimi sloti pol ga pa zapečat. lenovo tega ne dela acer tega ne dela hp tud ne. vem , da so to svoje cajte po garažah delal , a še zmer ? itak se lahko samo nasmehneš , potem takim pol izdelkom ter serviserjem kateri bi upal gofljo odpret če prineseš kišto na servis.

oziroma podjetja katera sestavljajo računala v večjih količinah to celo svetujejo.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/docu...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

IvoJan ::

jap. v dinokompu to delajo :)

lahko se zmeniš da dobiš garancijo na komponente drugače pa je kišta zapečatena in imaš dvoletno garanicjo na celoten računalnik :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

ModriN96 ::

za une k ste res tok glupi d še zmer ne dojamete da NALEPKA NE pomen nič več kot pa..........Tista nalepkica zadaj ne pomeni nic pri uveljavljanju garancije na notranjih komponentah in je le nacin, da preko servisiranja vezejo nase (naivne) stranke....

IvoJan ::

te radi zajebavajo s tem veš. tak da ne govori da smo glupi.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

noraguta ::

ja ste če kupuješ pri njih , na konc pa še prahu ne smeš iz compa spihat.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

IvoJan ::

jaz nisem nikol :) je pa foter ker me ni hotel poslušat -.-
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Steinkauz ::

Qizs. Nalepka je da imaš garancijo na vse komponente 2 leti, čeprov bi imela drugače le 1 leto(recmo kak napajalnik).
Ker pa ima vsaka stvar vsaj 2 ali več, je z nalepko jemat bedarija.
Še vedno lahko daš v garancijo komponento tut po 2eh letih, če ima sama komponenta garancijo.
Ker dinokomp uvaža s tujine, morš pač poslat proizvajalcu komponent.

solatko ::

Steinkauz - Tu se malo motiš, Intel procesorji box pakiranje imajo 3 leta garancije, kadar vzameš retail procesor je garancija samo 1leto. Notesniki imajo s strani proizvajalca, določene dele pobarvane, da se vidi, če je bil računalnik odprt. V primeru, da je bil odprt, se smatra, da je v računalnik posegala nepooblaščena oseba in garancije ni več.
Dejstvo je, da čiščenje sistema ni zajeto v garancijske posege in je to plačljivo. Ni nevem kako drago, vendar je skoraj na vseh servisih v igri samo kompresor in pri vidnih delih morda s čopičem. Ne zamenjajo termalne paste, slabo očistijo bakrene mrežice.....
Pri desktopih je dejansko tako, da kljub nalepki ostane garancija na komponento, kar pa isto pomeni, da retail pakiranja, pomeni samo 1 leto garancije. Torej če dobiš pri računalniku tudi škatle od original pakiranja, je garancija proizvajalca, če pa so vzeli pakiranja z več kosi in poleg samo CD in user manual, je garancija bistveno krajša.

noraguta ::

Steinkauz - Tu se malo motiš, Intel procesorji box pakiranje imajo 3 leta garancije, kadar vzameš retail procesor je garancija samo 1leto. Notesniki imajo s strani proizvajalca, določene dele pobarvane, da se vidi, če je bil računalnik odprt. V primeru, da je bil odprt, se smatra, da je v računalnik posegala nepooblaščena oseba in garancije ni več.


nevem za druge lenovote in acerje za manjša popravila razdiram , pa ni ničesar takega o čemer besedičiš-(ja jih , dam naprej , če stvar ne gre pr hiš ).

garancija pa če ni WW in vezana na črtno kodo na ohišju itak ni nič vredna. pustimo tiste kateri nosijo na servise com in jamrajo , da se zadeva sesuva ob enem pa nimajo niti original windowsev
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

bluefish ::

S tisto nalepko ti nimajo kaj mahati pred frisom. V vsakem primeru velja garancija na posamezno komponento.

solatko ::

Vsi notesniki omogočajo menjave določenih komponet pod pokrovčki, ki so normalno dostopni, ne smeš pa razkopati ohišja in posegati v notranjost, kar pa je za temeljito čiščenje potrebno.
Ravno tako ne moreš razkopat displeja, ne da bi se to na servisu vidlo.

Steinkauz ::

Laptop je drugo in če govorimo o komponentah verjetno nism glih laptopa mislu ane.... :\
Tray procesor pa nobena živa duša ne kupi. Razlike v ceni ni(al pa je do 2 eur), sestavljeni sistemi z nalepko pa majo itak v 99% retail cooler, torej so box.

Za sčistit pa so prenosniki dokej lame(sem pa sčistil kr velik hpjev in nima nobenih super duper zaščit, da bi šla garancija.
Majo pa retardirano res. Tipkovnico odprt da lahk spucaš.
Moj ex acer je mel čist lepo za odprt s spodnje strani in si spucal en dva tri.

Če ti pošlješ direkt k proizvajalcu zelo redko komplicirajo in so skrajni prijazni.
Če neseš na servis v SLO pa dobiš marsikej ja.

solatko ::

Steinkauz - Če hočeš prenosnik dejansko očistit, ga moraš popolnoma razkopat, saj se prah nabere pod vsemi karticami, pod pci - expres (kjer je ravno pri HP problem pregrevanja in posledično uničenja MB) ali PCMCIA režo (ohišje moraš snet, spodaj pa cel kup prahu), MB moraš popolnoma ločit od ohišja. Da popolnoma očistiš prenosnik je dela 1-1,5 ure, če to obvladaš, drugače pa nekaj ur, ko prvič razkopavaš zadevo in bi rad, da še kdaj shodi.

Pyr0Beast ::

Telefonov ne boš uspel očistiti, brez da poškoduješ ohišje. Ne gre.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

IvoJan ::

cyberclean ftw :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Poldi112 ::

> pustimo tiste kateri nosijo na servise com in jamrajo , da se zadeva sesuva ob enem pa nimajo niti original windowsev

Aha, piratski windowsi se sesuvajo?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

69charger ::

Piratski v večina primerih delujejo še boljše kot original,seveda če znaš pravilno uporabljat.

Gregor P ::

Vsekakor najlepša hvala za vse vaše odgovore:)

Iz vsega povedano bi vsaj sam nekako sklepal, da imajo očitno proizvajalci oz. njihovi pooblaščeni servisi absoluten monopol nad ravnanjem z napravo, torej v primeru čiščenja greš lahko torej samo k njim, četudi morda niso za to dobro usposobljeni, sicer izgubiš garancijo (pustimo sedaj primere, ko ti zna napravo privatnik - ali pa sam - sestaviti tako dobro nazaj, da pri pooblaščencu ne vidijo, da je nekdo mimo njih posegal v napravo).

Sicer razumem, da ne moreš kar vsakemu zaupati posega v napravo in potem če gre kaj narobe od proizvajalca zahtevati garancijo, ampak se mi vseeno zdi dokaj tog sistem. Nekako bi pričakoval, da če greš na nek uraden servis, ki ima zaposlen strokovno podkovan kader in podjetje tudi jamči oz. normalno odgovarja za svoje napake, da bi to moralo zadostovati zahtevam dobrega in ustreznega ravnanja z napravo in v bistvu ne bi smel imeti težav z uveljavljenjem garancije.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Steinkauz ::

solatko je izjavil:

Steinkauz - Če hočeš prenosnik dejansko očistit, ga moraš popolnoma razkopat, saj se prah nabere pod vsemi karticami, pod pci - expres (kjer je ravno pri HP problem pregrevanja in posledično uničenja MB) ali PCMCIA režo (ohišje moraš snet, spodaj pa cel kup prahu), MB moraš popolnoma ločit od ohišja. Da popolnoma očistiš prenosnik je dela 1-1,5 ure, če to obvladaš, drugače pa nekaj ur, ko prvič razkopavaš zadevo in bi rad, da še kdaj shodi.


Eh povečini je problem samo v cpu coolerju, ker se začne pregrevat pa še strašansko glasen rata.
Ostalega nisem čistil, drugje pa preceeeej dlje rabi da se nabere. Tle je pa vent in ti prah našopa na režo in je po pol leta čist zabasana.

solatko ::

Steinkauz - Prenosniki so fajn stlačeni skupaj in v tem času, ko se ti nabere na hladilniku prah, se ta nabere tudi na drugih delih. Zato s samim čiščenjem na procesorju nisi naredil praktično nič. Največ prahu se nabere med MB in ohišjem na spodnji strani in je zaradi tega cel prenosnik za nekaj stopinj bolj vroč, nekartei deli pa sploh nimajo hlajenja in je samo od tistega minimalnega pretoka zraka odvisno, koliko časa bo vse skupaj delovalo.
Res pa precej pomaga hladilna podloga pod notesnikom, sploh če ima ventilatorje smiselno postavljene.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Laptop-garancija izgubljena?

Oddelek: Strojna oprema
151108 (681) care20
»

Cena čiščenja prahu v prenosniku (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7518603 (14178) Zheegec
»

Odstranjevanje praha in garancija

Oddelek: Pomoč in nasveti
101160 (874) Assass1n
»

PC neprijetno ruži

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
354290 (3733) nofaith
»

Garancija

Oddelek: Kaj kupiti
422925 (1392) darkolord

Več podobnih tem