» »

Kako premagati bogataša?

Kako premagati bogataša?

nuclear ::

Pozdrav. Ena psihološka, mogoče komu pripomore.

Postavimo 2 človeka v razvoj predpražnikov.

Oseba 1 je bogataš, in lahko vloži tone denarja v svojo reklamo predpražnika.
Oseba 2 nima kapitala, vendar pa ima ambicije, da lahko naredi boljše predpražnike od Osebe 1.

Kako lahko Oseba 2 na trgu premaga Osebo 1?

Zdej odbacimo neke čudne odgovore kot so: "Če naredi leteči predpražnik, bodo vsi kupili!". Bodimo realni.

Zares velja tisti rek "Denar je sveta vladar", ali pa je kakšna možnost za Osebo 2, da konkurira ali celo premaga Osebo 1?

Js sm psihološki tip človeka. Debatirajmo.
Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Corsair Dominator 32GB - 1080Ti - EVO 500GB
- Sabrent 1TB nVME - Corsair AX860i - Ducky Shine 3 Brown

genesiss ::

Kaj pomeni - psihološki tip človeka?

Oseba 2 lahko z entuziazmom in res premišljeno idejo prepriča kakšnega bogataša in pridobi sredstva. Ker mu to delo res ogromno pomeni in ga veseli, ima verjetno idejo kaj manjka obstoječim predpražnikom, tu je pa v prednosti pred Osebo 1, ki o predpražnikih verjetno ne ve veliko in ga tako daleč niti ne zanimajo, glavno da bodo $$$. To se mi zdi ključna prednost, Oseba 2 pozna nišo, ve kaj obstoječim predpražnikom manjka.

Ramon dekers ::

Oseba 1 ne potrebuje ambicij, samo željo po dobičku, zato, da neko drobtinico osebi 2 ta pa potem ustvarja in razvija. Tukaj ni potrebe po filozofiranju!

Mipe ::

Oseba 1 plača osebo 2, da razvija zanjo. Konec debate. Kdo pa misliš, da dela za tele bogatunske kapitaliste?

jan_g ::

Druga oseba lahko prvo premaga z inovativnostjo (ne nujno zgolj tehnološko). Vsi ali vsaj večina tistih, ki so danes veliki, so začeli iz nule v primerjavi z uveljavljenimi igralci na trgu. Recimo Apple, Microsoft, Amazon, Google, Facebook, če se omejim zgolj na IT podjetja. Veliki se običajno počasi odzivajo na spremembe in imajo zaradi svoje velikosti dostikrat tudi probleme s prenosom idej v realni svet (produkti, storitve).

Jasno, za uspešnimi zgodbami se skriva tudi 99% neuspešnih, ker je potrebno kljub vsemu tudi malo sreče, da majhnemu uspe veliki met.

guest #44 ::

Bogatuni niso bogati zgolj zaradi lastnega dela, ampak zanje dela cela armada izobraženih in sposobnih sužnjev. Če bi se tej uprli bogatun ne bi bil več bogatun. Sam uskladit sočasni upor je malce nemogoče, če sploh zaželjeno.

gendale ::

a moram predlagat zakonito rešitev?
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Yugos ::

If you cant beat 'em join 'em.... najdi način da zaščitiš investicijo, prodaj idejo za partnerstvo...

IceIceBaby ::

Oseba 2 nima kapitala, vendar pa ima ambicije, da lahko naredi boljše predpražnike od Osebe 1.


Ni treba, da so predpražniki boljši. Važno je, da jih zna na bolj učinkovit način prodati. Pozicioniranje produkta na trgu je vse.

Primer: Oseba 1 ima kapital in dela poceni predpražnike za vsak dom. Oseba 2 kapitala, zato se odloči, da bo delala predpražnike iz zlatih nitk in svile in jih prodaja po 27,900 eur. Ekstremen primer, ampak najslabše kar lahko naredi oseba 2 je to, da se spusti v direktno konkurenco z nekom, ki ima ogromno kapitala. Treba je najti nišo.

Druga varjanta je, da oseba 2 enostavno ne gre v biznis s predpražniki, ampak najde nek bolj sprejemljiv in primeren posel. Ogromno malih podjetji propade, ker se lastniki držijo osnovnega biznisa kot pijanci plota, čeprav imajo mogoče odlično priložnost drugje.

Tretja varjanta je, da oseba 2 patentira svoj prtljažnik in ga licencira osebi 1, ki ima denar za proizvodnjo in distribucijo.

Pa verjetno je še milijon scenarijev. Če zadevo vzameš osebno in pustiš svojemu egu da prevlada si že v osnovi falil bistvo.

Ramon dekers ::

Tretja varjanta je, da oseba 2 patentira svoj prtljažnik in ga licencira osebi 1, ki ima denar za proizvodnjo in distribucijo.


Poznam boljši način, oseba 1 kupi predpražnik od osebe 2 preseli proivzodnjo na Kitajsko ter začne izdelovati takšne predpražnike kot oseba 2. Super rešitev.

gendale je izjavil:

a moram predlagat zakonito rešitev?



kakšno? Saj so želeli opraviti z kompanijo Rotchildov, Rockefelerjev in ostalih kompanjonov, še pomnite?

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Poznam boljši način, oseba 1 kupi predpražnik od osebe 2 preseli proivzodnjo na Kitajsko ter začne izdelovati takšne predpražnike kot oseba 2. Super rešitev.


Potem ga pa oseba 2 toži in dobi zajeten kupček denarja + licenčnino od vsakega prodanega predpražnika za nazaj in naprej.

Matako ::

V Sloveniji se oseba 2 pridruži sindikatu in zjebe kapitalista!
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Ramon dekers ::

IceIceBaby je izjavil:

Poznam boljši način, oseba 1 kupi predpražnik od osebe 2 preseli proivzodnjo na Kitajsko ter začne izdelovati takšne predpražnike kot oseba 2. Super rešitev.


Potem ga pa oseba 2 toži in dobi zajeten kupček denarja + licenčnino od vsakega prodanega predpražnika za nazaj in naprej.



seveda če oseba 2 ki je brez denarja že prej ne bankrotira. Da ne omenjamo da ima oseba 1 boljše odvetnike.

GregiB ::

Osebe 2 imajo v svetu veliko variant za uspeh, ki se jim reče.... venture capital. Z dobro idejo se neposredno postavijo ob bok "bogatašem"... Pomnite... sredstev je dovolj... premalo je... dobrih idej...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

lonz ::

Oseba 2 ima pogojno šanso za uspeh, če oseba 1 ne ve zanj. Oseba 1, bo namreč osebo 2 "torpedirala" z damping cenami, omejevanjem nakupa surovin in drugimi praksami nelojalne konkurence. Taka je naša poslovna realnost.
...arrrrrr, shiver me timbers...

Gandalfar ::

> premalo je... dobrih idej...

premalo je dobre izvedbe: Zynga's Going Down. (silencedgood.tumblr.com)

Ce v svojem biznisu tekmujes proti vsakemu mulcu, ki ima racunalnik: http://silencedgood.tumblr.com/post/225...

IceIceBaby ::

V Sloveniji se oseba 2 pridruži sindikatu in zjebe kapitalista!


Oz. misli za je zjebal kapitalista. V resnici pa v zameno za 2 piknika letno zjebe kapitalista, sebe in še koga.

seveda če oseba 2 ki je brez denarja že prej ne bankrotira. Da ne omenjamo da ima oseba 1 boljše odvetnike.


To so zgodbice. Vsak dan lahko bereš o primerih, ko nekdo toži kakšno veliko korporacijo. Ponavadi se sicer zadeva konča z izvensodno poravnavo. Če imaš nesporen patent in ga nekdo direktno krši se bo našel tudi odvetnik, ki bo delal brez plačila v naprej.

Oseba 1, bo namreč osebo 2 "torpedirala" z damping cenami, omejevanjem nakupa surovin in drugimi praksami nelojalne konkurence. Taka je naša poslovna realnost.


Zato pa imaš produkt, ki ga ni možno ponuditi po dumping ceni, oz. je to celo škodljivo za produkt.

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Kako lahko Oseba 2 na trgu premaga Osebo 1?


V osnovi rabi dve izhodišči:
a) Oseba 2 mora imeti boljši predpražnik od osebe 1.
b) Oseba 2 začne prodajati na trgih, kjer ni osebe 1.

Veliko je odvisno tudi od RVC razlike. Eno je cena, drugo je rvc od katerega dejansko živiš. Zato je pripočljivo dobiti najboljšo proizvodnjo ceno. To pa dobiš, ko sam izdelaš predpražnik.

Največ pa je odvisno od poguma osebe 2. Ta namreč lahko dobi na banki dovolj denarja, da izpelje izhodišče A ali B, razlika je samo, ali ima dovolj znanja in poguma, da zastavi svoje lastno premoženje na banki za kredit, ki bi financiral eventuelne zaloge oz. razvoj.

To je čar vsega tega kar se dogaja na trgu, ker papir prenese vse, realnost pa precej manj. Tako je odgovor na to vprašanje retoričen, kakršno je tudi vprašanje samo. Zares veliko je odvisno od posameznika, volje, poguma in znanja, pa seveda, tudi sreče. Brez nje - ni nič in v tem primeru je ta "sreča" predvsem oseba 1, ki lahko s pravilnimi in pravočasnimi potezami zapira vsak prostor na trgu, ali pa dogajanju ne sledi in ti omogoča prostor na katerem se širiš.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

lonz ::

Če bo bogataš videl, da je tržna ideja osebe 2 zanimiva in uspešna, bo na lahko hitro spremenil tip proizvodnje (saj mu kapital ni problem) in tržil idejo osebe 2 po nižji ceni (ker imata soroden izdelek, imata verjetno sorodnoprodukcijo), ker ima večji strojni park, urejeno distribucijo ipd.
Skratka trdim, da v opisanem primeru oseba 2 nima realne možnosti konkuriranja v našem gospodarstvu. Na našem trgu bo oseba 2 težko parirala bogatašu.
...arrrrrr, shiver me timbers...

Super Sonic ::

Ni treba, da so predpražniki boljši. Važno je, da jih zna na bolj učinkovit način prodati. Pozicioniranje produkta na trgu je vse.


To ne drži. Na krajši rok ti seveda lahko pozicioniraš predpražnik v vsako trgovino in kompleks trgovin, problem je le, če ga končni kupec ne kupi. Ne kupi pa ga, ker ve, da je zanič. Trgovina ima signal. Ta ji jasno sporoča obrat izdelka na polici, ki mora biti v okvirjih. Če ni, letiš ven.

Zato je še toliko bolj pomembno, da končni kupec ugotovi, da je tvoj izdelek boljši.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

algo ::

Glede na to kakšen šrot prodaja topshop in je tip najbogatejši slovenec mislim, da oseba 2 nima šans.

IceIceBaby ::

V osnovi rabi dve izhodišči:
a) Oseba 2 mora imeti boljši predpražnik od osebe 1.
b) Oseba 2 začne prodajati na trgih, kjer ni osebe 1.


Oboje je narobe :)

a) Ni treba, da je predpražnik boljši. Oz. drugače. Ni treba, da je bolj kvaliteten, večji, bolj vzdržljiv, lepši... Pomembno je, da boljše izpolnjuje pričakovanja strank, na katere ciljaš. Clio je v praktično vseh pogledih slabši od BMW7, pa Renault z njim zasluži neprimerno več kot BMW s sedmico.

b) Še bolj narobe. Odpiranje novega trga in kupce navajati na nek nov produkt zahteva enormne količine denarja in ljudi. Veliko lažje je priti na trg, kjer produktna kategorija že obstaja.

Če začneš prodajati podoben izdelek, kot ga Topshop neumorno oglašuje na TV 24/7 boš prodal precej, ker se boš šlepal na njihovih oglasih.

Super Sonic ::

Top shop je druga logika prodaje. On prodaja več izdelov v seriji in ne drži rednih izdelkov v prodaji. Njegov namen ni držati rednih izdelkov v prodaji (mogoče da se zadnja leta kaj spreminja, ne vem), ampak samo obrne določen program in ga zaključi oz. če je bil uspešen ga ponovi.

Načeloma bi oseba 2 želela prodajati redno predpražnike in se s tem preživljati, zato je stvar po naravi precej bolj obsežna in zahteva boljšo logiko prodaje. Še enkrat - važen je RVC, ne cena izdelka.

a) Ni treba, da je predpražnik boljši. Oz. drugače. Ni treba, da je bolj kvaliteten, večji, bolj vzdržljiv, lepši... Pomembno je, da boljše izpolnjuje pričakovanja strank, na katere ciljaš.

Sedaj si se v dveh stavkih izključil. Pričakovanja strank so itak najbolj pomembna in zahtevajo raziskavo na trgu. Iz tega ven izpelješ kaj potrebuješ. Ampak kako boš drugače prodal izdelek, kot da bo v najbolj pomembni točki boljši od konkurence? Predpražnik mora biti boljši za enako ceno. Če to pomeni lepši, večji, bolj kvaliteten, niti ni pomembno. Primerjava z avtomobili pa sploh ni na mestu.

BMW je naredil v 2010 1,5 miljona vozil, Renault pa 3,2. Dobiček je bil pa skoraj tam-tam, kar spet vrne debato na RVC. Zapomni si - predpražnik ni avtomobil, zato je ta primerjava absolutno mimo udarjena.

b) Še bolj narobe. Odpiranje novega trga in kupce navajati na nek nov produkt zahteva enormne količine denarja in ljudi. Veliko lažje je priti na trg, kjer produktna kategorija že obstaja.

Niti ne. Predpražnik, konkretno, poznajo vsi, domala po celem svetu. Uvajati na trg stvari, ki jih ne pozna, je drago - nič ne rečem. Ampak predpražnik? Ta produktna kategorija obstaja v domala vseh razvitih državah.

Če začneš prodajati podoben izdelek, kot ga Topshop neumorno oglašuje na TV 24/7 boš prodal precej, ker se boš šlepal na njihovih oglasih.

In ti si prepričan, da ti tega oglaševanje ne bodo zaračunali, hehe. Sicer pa kot vem, ima TopShop svojo proizvodnjo kar je tudi bistvo vsega. Čim manj posrednikov, razvoj za tržnimi nišami, cena in tržno bombandiranje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IceIceBaby ::

Mislim, da ne govorimo o dejanskih predpražnikih, ampak je OP dal le primer. Niti ni važno za kak produkt ali storitev gre, osnovna filozofija je povsod podobna.

Načeloma bi oseba 2 želela prodajati redno predpražnike in se s tem preživljati, zato je stvar po naravi precej bolj obsežna in zahteva boljšo logiko prodaje. Še enkrat - važen je RVC, ne cena izdelka.


S tem, da je važen RVC se 100% strinjam. Pa ne samo procentualno, ampak je važna absolutna številka. Če delaš vžigalice s 1000% maržo jih moraš prodati milijone, da spodobno zaslužiš. Za mala podjetja je zelo pomembno, da z manjšim obratom zaslužijo dovolj, sicer se že začnejo nabirati stroški logistike, izdelave itd.

To, da hočeš do konca življenja delati predpražnike je pa fail. Če vidiš, da se bolj splača usmeriti v tapisone je neumno za vsako ceno vztrajati pri predpražnikih.

Sedaj si se v dveh stavkih izključil. Pričakovanja strank so itak najbolj pomembna in zahtevajo raziskavo na trgu. Iz tega ven izpelješ kaj potrebuješ. Ampak kako boš drugače prodal izdelek, kot da bo v najbolj pomembni točki boljši od konkurence? Predpražnik mora biti boljši za enako ceno. Če to pomeni lepši, večji, bolj kvaliteten, niti ni pomembno. Primerjava z avtomobili pa sploh ni na mestu.

BMW je naredil v 2010 1,5 miljona vozil, Renault pa 3,2. Dobiček je bil pa skoraj tam-tam, kar spet vrne debato na RVC. Zapomni si - predpražnik ni avtomobil, zato je ta primerjava absolutno mimo udarjena.


Nisem se izključil. Ni nujno, da je produkt boljši, važno je, da je kupcem bolj všeč. To ne pomeni, da je dejansko boljši, ampak, da se bolj sklada s pričakovanji, ki jih ustvariš z marketingom.

Še en primer. Pepsi je vedno dosegal boljše rezultate na slepih testih okusa pa vedno je bil cenejši od Coca Cole. Prodaja Pepsija je bila skoraj vedno precej slabša, razen takrat, ko so pri Coca Coli dejansko hoteli narediti bolj okusen produkt.

Glede avtomobilov. Primerjaš prodajo celotnega podjetja. Jaz sem primerjal samo BMW 7 in Clio. Tukaj je dobiček krepko na strani Clia.

Niti ne. Predpražnik, konkretno, poznajo vsi, domala po celem svetu. Uvajati na trg stvari, ki jih ne pozna, je drago - nič ne rečem. Ampak predpražnik? Ta produktna kategorija obstaja v domala vseh razvitih državah.


Če predpražnik poznajo vsi potem se je nekdo potrudil in v prepoznavnost kategorije vložil precej denarja, ki predstavlja osebo 1.

Torej. Če prodajaš tam, kjer kategorija ni znana moraš za promocijo zapraviti precej denarja. Če prodajaš tam, kjer izdelek vsi poznajo imaš običajno zelo močno konkurenco.

In ti si prepričan, da ti tega oglaševanje ne bodo zaračunali, hehe. Sicer pa kot vem, ima TopShop svojo proizvodnjo kar je tudi bistvo vsega. Čim manj posrednikov, razvoj za tržnimi nišami, cena in tržno bombandiranje.


Kako ti bodo zaračunali oglaševanje? Oni oglašujejo svoj izdelek, kar povečuje razpoznavnost celotne kategorije. Spet bom dal za primer Pepsi VS Coca cola. Eni brez drugega bi bili verjetno ena povprečna firma, ki dela še eno izmed pijač. Ker so oboji oglaševali svoj izdelek pa so Cola pijače postale neverjetno popularne in na ta račun eni druge pumpajo. Še bolj očitno je mogoče pri zgodbi o Spritu in 7up (gre za isti podjetji). Dokler ni coca cola začela masovno oglaševati sprita tudi prodaja 7up ni bila omembe vredna.

Topshop, oz. studio moderna pa nima svoje proizvodnje. Vse outsourcajo. Za dormeo in kosmodisk imajo sicer verjetno zakupljene vse kapacitete določenega proizvajalca, tisto, kar se kupuje na topshop pa kupijo v fabrikah na kitajskem. Samo v malo večjih količinah.

Super Sonic ::

Mislim, da ne govorimo o dejanskih predpražnikih, ampak je OP dal le primer. Niti ni važno za kak produkt ali storitev gre, osnovna filozofija je povsod podobna.

No na tej točki pa lahko dejansko končava debato, ker to enostavno ni res. Tako da tole še odgovorim, potem pa boš potreboval drugega sogovornika.

To, da hočeš do konca življenja delati predpražnike je pa fail. Če vidiš, da se bolj splača usmeriti v tapisone je neumno za vsako ceno vztrajati pri predpražnikih.

Niti ne, brandi stoji in delajo eno in isto že mnogo let, pa jim kar gre. V tem segmentu zagotovo da ne moraš delat samo predpražnike, ampak tapisoni in podobne stvari so skoraj blizu izdelave predpražnikom. Kar pomeni enostavno to, da predpražnik uporabljaš kot vstopni produkt. Pa še vedno - oseba 2 že ima svojo tovarno oz. proizvodnjo, ali samo preprodaja? Bistvena razlika.

Ni nujno, da je produkt boljši, važno je, da je kupcem bolj všeč.

Boljši je zelo širok pojem in ti ponudi izhod v pogovoru, ampak načeloma so bolj prodajani produkti označeni kot "boljši". Zakaj so pa boljši, pa ni važno v tem delu pogovora. Lahko so boljši zato, ker so drugačni.

Pepsi je vedno dosegal boljše rezultate na slepih testih okusa pa vedno je bil cenejši od Coca Cole.

Kdo je bil prej? Pepsi ali Coca Cola? Red Bull ali ostale energijske pijače? Gre za drug trg, nekaj kar ni v debati in sploh nima veze s predpražniki. Sesut en Pepsi oz. Coca Colo je par miljard nasedla investicija.

Če predpražnik poznajo vsi potem se je nekdo potrudil in v prepoznavnost kategorije vložil precej denarja, ki predstavlja osebo 1.

To je tudi edina možnost za osebo 2. Da poišče proizvajalca, ki je odprl brand, sedaj pa na trgu ni naredil razvoja, ti pa, kot oseba, ga imaš in si sposoben odpeljat stvar naprej. Predpražnik pač ne zahteva miljon razlag, navodil, mogoče le kakšno dobro bejbo in eno tv reklamo. Osvoji 1% kitajskega trga in si za večno preskrbljen. Easy to say.

Kako ti bodo zaračunali oglaševanje?

Ponavadi rečejo rabimo ceno, potem pride super rabat, letni rabat, rabat na marketing in rabat na izredno oglaševanje. Potem pridejo na vrsto vse reklamacije in vračila, tistega kar se ne proda. Kvartalni rabati, uspešnostni rabati, etc. Vse tu nekje vmes je zapakirano zaračunano oglaševanje.

Imam primer, pa naj bo neimnovan trgovec, ki zahteva ob vsakem odprtju svoje enote od dobavitelja prispevek v višini 600€. Kaj si misliš, kaj pokriva s tem?

Za dormeo in kosmodisk imajo sicer verjetno zakupljene vse kapacitete določenega proizvajalca

To je verjetno eno in isto v smislu cene.

kar se kupuje na topshop pa kupijo v fabrikah na kitajskem. Samo v malo večjih količinah.

Ponavadi se fabrika zakupi za določeno obdobje (minimalno 1 mesec) in se naredi linija izdelkov, kar je spet v bistvu proizvodna cena.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Andruxa ::

preprosto: oseba 2 ponudi svoje usluge osebi 1, tako in nič drugače.
Lp, A

IceIceBaby ::

No na tej točki pa lahko dejansko končava debato, ker to enostavno ni res. Tako da tole še odgovorim, potem pa boš potreboval drugega sogovornika.


Kaj točno ni res? Da so osnovna pravila prodaje univerzalna? Pri prodaji vseh izdelkov in storitev imaš skupne točke. Razlikujejo se lahko v načinih distribucije, prodajnih kanalih, proizvodnji, pozicioniranju... Obstajajo pa neki osnovni principi, ki veljajo za vse izdelke na vseh trgih.

Meni se zdi sicer debata zanimiva :)

Niti ne, brandi stoji in delajo eno in isto že mnogo let, pa jim kar gre. V tem segmentu zagotovo da ne moraš delat samo predpražnike, ampak tapisoni in podobne stvari so skoraj blizu izdelave predpražnikom. Kar pomeni enostavno to, da predpražnik uporabljaš kot vstopni produkt. Pa še vedno - oseba 2 že ima svojo tovarno oz. proizvodnjo, ali samo preprodaja? Bistvena razlika.


Nisem rekel, da ne smeš delati istih stvari. Če grejo predpražniki dobro v prodajo nima smisla pretirano tuhtati na druge stvari (malo moraš vedno, tudi v zlatih časih). Če pa se predpražniki ne prodajajo se pač lotiš tapisonov.

Bistvo je v tem, da ne smeš na nož v konkurenco z velikimi, ker jih ne boš premagal. Raje najdeš način, da jih zaobideš, prodajaš nekaj kar oni ne znajo, se prilagajaš trgu hitreje kot oni...

Kdo je bil prej? Pepsi ali Coca Cola? Red Bull ali ostale energijske pijače? Gre za drug trg, nekaj kar ni v debati in sploh nima veze s predpražniki. Sesut en Pepsi oz. Coca Colo je par miljard nasedla investicija.


Coca cola je bila kakšnih 10 let prej, ampak se je prodajala lokalno. Takrat, ko se je začela masovna proizvodnja steklenic in distribucija po vsej državi sta bili pepsi in coca cola dobro uveljavljeni znamki. Biti prvi na trgu je sigurno prednost.

Ampak si spet zgrešil point. Pepsi je po mnenju uporabnikov boljši produkt v njegovi bistveni lastnosti. Je bolj okusen. Kupujejo pa vseeno raje coca colo.

Kako ti bodo zaračunali oglaševanje?


Ponavadi rečejo rabimo ceno, potem pride super rabat, letni rabat, rabat na marketing in rabat na izredno oglaševanje. Potem pridejo na vrsto vse reklamacije in vračila, tistega kar se ne proda. Kvartalni rabati, uspešnostni rabati, etc. Vse tu nekje vmes je zapakirano zaračunano oglaševanje.


Nisi me razumel.

Primer: Topshop prodaja Abtronic napravo za vadbo trebušnih mišic in oglašuje na TV kot zmešan. Jaz prodajam SuperAbs, podobno napravo za treniranje trebušnih mišic. V času, ko topshop intenzivno oglašuje bo tudi meni prodaja zrastla, ker bo več ljudi videlo izdelek, nekateri bodo šli na net, poiskali alternativo in mogoče kupili moj izdelek. Dejansko se lahko piggybackaš na velikih playerjih, z ustrezno diferenciacijo produkta pa potem strankam tudi prodaš.

Tukaj ti Topshop nima česa zaračunavati, ker dejansko ne opravijo nobene storitve zate. Ima pa njihovo oglaševanje pozitiven vpliv na celotno kategorijo.

preprosto: oseba 2 ponudi svoje usluge osebi 1, tako in nič drugače.


Niti slučajno ni res, da je to edini način. Imaš nešteto primerov, ki dokazujejo nasprotno.

Super Sonic ::

Kaj točno ni res?

Da avtomobil, hiša, mobitel, sok in letalo nimajo toliko skupnega, da bi jih lahko primerjal. Največ kar so, so produkti, ki se prodajajo. Način trženja in prodaje pa seveda ne more biti enak, kaj šele isti, niti podoben.

Obstajajo pa neki osnovni principi, ki veljajo za vse izdelke na vseh trgih.

Kateri? Točno.

Raje najdeš način, da jih zaobideš, prodajaš nekaj kar oni ne znajo, se prilagajaš trgu hitreje kot oni...

Torej, biti moraš boljši. Realno gledano boš težko potegnil ven prodajnega asa, da boš izdelek, ki je enake kvalitete in ostalih lastnosti kot konkurenca, prodal v vtečene sisteme. Rabiš nekaj več, torej boljši izdelek. Točka a malo višje. :)

Ampak si spet zgrešil point. Pepsi je po mnenju uporabnikov boljši produkt v njegovi bistveni lastnosti. Je bolj okusen. Kupujejo pa vseeno raje coca colo.

Ne, ti si zgrešil fokus. Na tej točki pomeni biti "boljši" to, da si hitrejši. Enostavno, vse sladkane pijače so uspele v hitrosti, ne vem kako je s pivom! Vzporedno se seveda pelje tisti glavni vagon pijač, ki nikoli ni bil reklamiran in tudi služi miljone, ampak zato, da podpišeš za 3800 trgovin Aldi/Hofer rabiš konkretne denarce, ki jih pa nimaš. Torej, v segmetu pijač je odločila hitrost, kasneje še marketing in ne sama kvaliteta pijače (pa tudi sicer se strinjam da je Pepsi boljši).

Bistvo je v tem, da ne smeš na nož v konkurenco z velikimi, ker jih ne boš premagal.

In to narediš točno tako - greš na trge kjer še niso prisotni ali pa greš v boljši izdelek. V moji "branži" velja od 3 do 6 mesec, da koorporacija ujame kitajca, čigar brain prihaja iz EU. Od tega časa naprej on več ne proda 10% tistega kar je prej prodal. AMpak to je tako speficično, da tega ne morem vlečt v svet preprog.

Nisi me razumel.

Res te nisem, ampak to je second chicken logika. Iz tega ven ti ne boš nikoli "premagal bogataša", kar ga načeloma želiš.

Niti slučajno ni res, da je to edini način. Imaš nešteto primerov, ki dokazujejo nasprotno.

Seveda, včasih so to življenjske zadeve, ki posameznikom spremenijo življenje. Vendar poznam precej več tistih, ki so v tem primeru dobro idejo prodali za en sok na sestanku ljudjem, ki so to potem izpeljali, ker so imeli bodisi monopol, bodisi denar.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Gandalfar ::

Full komplicirate, vprasanje je: which problem/pain are you solving?

Super Sonic ::

Kako premagat bogataša brez denarja v prodaji predpražnikov. Samo da ni jasno kaj sploh si v tej zgodbi. Izdelovalec, preprodajalec in kje bi rad to prodajal, tko ja, dost kompliciran ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IceIceBaby ::

Da avtomobil, hiša, mobitel, sok in letalo nimajo toliko skupnega, da bi jih lahko primerjal. Največ kar so, so produkti, ki se prodajajo. Način trženja in prodaje pa seveda ne more biti enak, kaj šele isti, niti podoben.


Psihologija prodaje je pri vseh teh izdelkih praktično enaka. Razlikujejo se mediji preko katerih prodajaš, zneski, lead time in podobno.

Torej, biti moraš boljši. Realno gledano boš težko potegnil ven prodajnega asa, da boš izdelek, ki je enake kvalitete in ostalih lastnosti kot konkurenca, prodal v vtečene sisteme. Rabiš nekaj več, torej boljši izdelek. Točka a malo višje. :)


Boljši izdelek ni edina prednost. Strinjam se, da moraš biti v nečem boljši, ampak to ni nujno izdelek. Tako kot sam praviš si lahko recimo prvi na trgu oz. si bolj prilagodljiv. Tvoja sposobnost prilagajanja nima veze s kvaliteto izdelka. Lahko gre le za nov poslovni model, nov prodajni kanal, boljši marketing...

Torej, v segmetu pijač je odločila hitrost, kasneje še marketing in ne sama kvaliteta pijače (pa tudi sicer se strinjam da je Pepsi boljši).


Točno to, kar že ves čas razlagam. Kvaliteta izdelka ni nujno odločilna.

Full komplicirate, vprasanje je: which problem/pain are you solving?


Imaš sicer prav. Ampak, trgu je treba jasno in učinkovito povedati katere probleme rešuješ. Tukaj je razlika med tistimi, ki to znajo povedati in tistimi, ki imajo mogoče boljše produkte pa tega ne znajo povedati.

gslo ::

mene bolj zanima kako lahko mali trgovec (ki hipotetično dela pošteno) zjeba velikega trgovca (ki se poslužuje celotne palete umazanih trikov (dumping, neprava (kitajska) roba) in na koncu namolze veliko več $$ pri razpisih z državo.

spremenljivka je sistemska korupcija na eni in Goran Klemenčič na drugi strani. million dollar question. :P

IceIceBaby ::

Pač se ne greš več umazane igre v kateri imaš zelo majhne možnosti za zmago.

Sicer je pa IMHO že samo vprašanje "kako premagati konkurenco" fail v miselnosti. Fokusiraj se raje na svoje stranke in na to, kako jim lahko boljše pomagaš. Pusti konkurenci, da dela svoje.

Super Sonic ::

Psihologija prodaje je pri vseh teh izdelkih praktično enaka.

A res? Pomisli kako kupuješ solato in kako letalo, predvsem pa zakaj kupuješ solato ter letalo.

Boljši izdelek ni edina prednost.

To se strinjam, to ni edina prednost, je pa v izdelku ta moč, da precej olajša prodajo če je izdelek dober. In kot že rečeno, da si odpreš trg, ga rabiš, ker se merijo signali in v kolikor ne poznaš direktorja trgovske verige, kmalu tam nimaš več prostora - neodnosno nato, kako dober si bil pri predstavitvi.

Točno to, kar že ves čas razlagam. Kvaliteta izdelka ni nujno odločilna.

V tem primeru je bila kvaliteta podjetja hitrost oz. izum izdelka - nekaj čisto novega, kar pa predpražnik ni. Pa nato je sledil še celoten servis in marketing okoli izdelka, ter lansiranje ven iz ZDA. Precej kompleksna zadeva, ki je zadela v polno.

mene bolj zanima kako lahko mali trgovec (ki hipotetično dela pošteno) zjeba velikega trgovca (ki se poslužuje celotne palete umazanih trikov (dumping, neprava (kitajska) roba) in na koncu namolze veliko več $$ pri razpisih z državo.

Razpisi so v naši deželi posebna zgodba in nisem bil še priča čistemu razpisu. Pred dnevi se je odvijal nek razpis v bražni ranga 100k€/3 leta in se je neko x podjetje, ki je sicer razvpito po branži, prijavilo s cifro 60k€, kar je realno nemogoče. Tako da odgovor na to vprašanje je precej jasen - podjetnik pozna nekoga in tisti napiše razpis tako, da samo tisti izdelki, ki jih ima podjetnik v programu, izpolnjujejo standarde. In jasno obratno.

Pusti konkurenci, da dela svoje.

Ja pa ne. Po eni strani rabiš vedno konkurenco imeti na očeh, po drugi strani te pa preveč fokusa na konkurenco ponavadi uniči.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

gslo ::

rabl bi narest viralno kampanijo v stilu konya (tokrat za pravi namen) in potem čakat, če bo mogoče trzlna Merklova, al pa tanov francoz? :-) boljše ideje se ne spomnim. and it makes me sad. Pezdir je sam gobec vrtel, dvomim da zdej žebljičke zabija po kakšni tabli, polni fotk. :-/

cirkus gre pa seveda dalje, seveda tudi na Virantovih resorjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gslo ()

IceIceBaby ::

A res? Pomisli kako kupuješ solato in kako letalo, predvsem pa zakaj kupuješ solato ter letalo.


Ko se odločaš med brandom A in brandom B so procesi v tvoji glavi praktično enaki, če gre za solato ali letalo. Jasno pa je, da ne boš šel v trgovino po solato in domov prišel z Learjetom.

To se strinjam, to ni edina prednost, je pa v izdelku ta moč, da precej olajša prodajo če je izdelek dober. In kot že rečeno, da si odpreš trg, ga rabiš, ker se merijo signali in v kolikor ne poznaš direktorja trgovske verige, kmalu tam nimaš več prostora - neodnosno nato, kako dober si bil pri predstavitvi.


1. Danes ti ni treba poznati direktorja trgovske verige, ker obstajajo tudi drugi, uspešni distribucijski kanali.

2. Če je izdelek slabši in dražji od konkurence ni nujno, da ga bodo ljudje manj kupovali. To smo že obdelali. Veliko bolj važno je, kako izdelek predstaviš ciljni skupini. Trgovske vrige pa zanima samo, koliko kosov lahko premaknejo.

Super Sonic ::

Protikorupcijska komisija ima tu v bistvu težave, ker če ti obrneš 60 miljonov € gre v tem primeru za tako močno hobotnico navez, v kateri verjamem tudi izpad 1 člana ali pa nekaj članov, komisiji ne pomaga prav veliko. Ali drugače.

(karikiram) Če direktor iz X dela javne uprave pobaše v žep miljon € zato da priredi razpis v prid nekomu, ki bo lahko obrnil 60 miljonov €, je vpletenih toliko ljudi in političnih opcij, da je težko PKM v iskanju krivca - jaz to verjamem. Trenutno je pa velika večina teh pijavk izključena iz razpisov, ker je vlada zaprla pipco. Zato poteka za nižje vrednosti razpisov pravo mesarsko klanje, ravno tako pa so vse te pijavke prišle na trg, kjer lahko - dobro založene iz kraje javnega denarja, v času recesije dodajo v izdelke lasten kapital in tako delajo damping in posledično rušijo vse povprek.

Nič kaj luštni časi.

Ko se odločaš med brandom A in brandom B so procesi v tvoji glavi praktično enaki, če gre za solato ali letalo. Jasno pa je, da ne boš šel v trgovino po solato in domov prišel z Learjetom.

Ja, ampak to nima veze s prodajo. V obeh primerih ti sicer res nekaj rabiš, ampak je želja po teh dveh izdelkih tako različna, da bi način iz prodaje solate praktično odgnal vsakega kupca. Ali pa obratno - pejt v trgovini na 4 dnevni posvet zakaj rabiš solato.

1. Danes ti ni treba poznati direktorja trgovske verige, ker obstajajo tudi drugi, uspešni distribucijski kanali.

V niti nisem prepričan da drži oz. bi lahko držalo v kolikor se greš nek boj za preživetje. Ampak mi hočemo magnata zrint ven iz prvega mesta. Mi rabimo trgovske centre - takšne in drugačne.

2. Če je izdelek slabši in dražji od konkurence ni nujno, da ga bodo ljudje manj kupovali. To smo že obdelali. Veliko bolj važno je, kako izdelek predstaviš ciljni skupini. Trgovske vrige pa zanima samo, koliko kosov lahko premaknejo.

Ja, ker so v tem zelo uspešni. Očitno je, da ne poznaš njihove moči. Leclerk je pred leti v 1 dnevu (nekega decembra) obrnil preko 600.000,00€ in to z eno trgovino.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

V niti nisem prepričan da drži oz. bi lahko držalo v kolikor se greš nek boj za preživetje. Ampak mi hočemo magnata zrint ven iz prvega mesta. Mi rabimo trgovske centre - takšne in drugačne.


Niti ne.

Studio Moderna obrne več kot 1 milijon eur VSAK dan, ne samo en rekorden dan v decembru. Retail pri njih predstavlja precej majhen del prodaje.

Verjetno je že mimovrste imela kakšen rekorden dan s par 100k prometa.

Prodajnih kanalov je ogromno.

Super Sonic ::

Studio Moderna obrne več kot 1 milijon eur VSAK dan, ne samo en rekorden dan v decembru.

Ja, pa ne na našem trgu. :) Kolikor mi je znano je njihov range 400 miljonov ljudi.

Verjetno je že mimovrste imela kakšen rekorden dan s par 100k prometa.

Možno, v najboljših časih zagotovo še kaj več.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IceIceBaby ::

Ne na našem trgu, skupno z vsemi 20+ državami, kjer delajo. Samo pač hotel sem povedat, da trgovski centri niso nujni za solidno prodajo.

Super Sonic ::

Samo pač hotel sem povedat, da trgovski centri niso nujni za solidno prodajo.

Ja, ja, ampak bazirajo na tujih trgih - se razumeva.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IceIceBaby ::

Tudi pri nas se da brez trgovskih centrov prodajati solidne količine. Če smo že pri studio moderna. Pri nas so v 2010 ustvarili 47 milijonov prometa (oz. 56 če šteješ še DDV zraven, ki je verjetno v tistih Leclerkovih 600k tudi vštet).

Oni verjetno 80 do 90% prodajo mimo retaila.

Ni treba ravno životariti, če ne prodajaš svojih izdelkov v trgovskih centrih. Niti se ni treba omejevati na Slovenijo, če izkoristiš net. Predpražnike lahko prodajaš worldwide brez težav.

GregiB ::

IceIceBaby je izjavil:


Glede avtomobilov. Primerjaš prodajo celotnega podjetja. Jaz sem primerjal samo BMW 7 in Clio. Tukaj je dobiček krepko na strani Clia.


Vir? Je Renault (BMW) kje objavil, kolikšne dobišče je ustvaril s Cliom (serijo 7)?
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odredba o prodaji nepremičnine

Oddelek: Loža
152751 (2410) Invictus
»

Kam poceni na slovensko obalo?

Oddelek: Loža
1911462 (7602) BCSman
»

Amazon UK prvič naročam...

Oddelek: Loža
121364 (1076) OldSkul
»

Levitacija - Znani leteči predmet:človek (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11710300 (8016) iggy
»

dednost + okolje = človek ?

Oddelek: Znanost in tehnologija
282513 (2112) Valentin

Več podobnih tem