» »

Zakaj so solarne elektrarne prava stvar

Zakaj so solarne elektrarne prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
320 / 324
»»

Utk ::

Moja potegne 6 kw, pa se glih tako nič ne sekiram.

DamijanD ::

TČ potegne toliko kot rabi. V dobro izolirani hiši s talnim gretjem pač drobiž. V slabo izolirani s (premajhnimi) radiatorji pa več...

J.McLane ::

Ascendor je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Mislim da penalov še ne bo dve leti od tega obračuna (ki naj bi se začel letos poleti), torej kar so ti določili boš plačal in nič več, če si pa mnenja da so ti določili previsoko dogovorjeno moč pa lahko znižaš ampak potem penali veljajo takoj.

Aha torej če presežeš, te (ŠE) ne bojo za to "olupili", kot je bilo rečeno?


Če bo tako kot je bilo zamišljeno torej če bo šlo v veljavo letos julija, potem bo dve leti prehodnega obdobja ko presežkov ne bodo zarčunavali. Če se pa zamakne na 2026, boš pa za penale plačeval 2028.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

DamijanD je izjavil:

TČ potegne toliko kot rabi. V dobro izolirani hiši s talnim gretjem pač drobiž. V slabo izolirani s (premajhnimi) radiatorji pa več...

Normalno. Zato brez veze govorit kolk "meni". Niti ne živimo vsi v kurnikih.
Lahko imaš ti ne vem kolk izolirano, če imaš 200 m2 prezračenih, malo je toplo čez dan, proti večeru pa bi malo pogrel, tega neka TČ z 2 kw ne bo segrela v eni uri, tega pač ne kupim. Še manj pa s talnim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Fluido ::

joez7 je izjavil:

Fluido je izjavil:

Že takle majhen betonski postavek je zadosti za panela veter ne odpihne, to je standardna praksa pri montiranju panelov na ravne strehe (paleli so montirani pod kotom):


Spletna stran enega izmed slovenskih proizvajalcev:
https://pvcon.si/sl/strehe/ravne/sistem...



Ta majhni betonski podstavek je težak ~ 100kg po panelu. Za ravne strehe je potreben preračun statika.
V večini primerov gre skozi.


Tehle ta malih zidakov je na prvi sliki 24 za 6 panelov, torej povprečno 4 zidaki na panel. Da bi blo 100 kg obtežitve po panelu bi mogu en takle zidaček vagat 25 kg. Sem pred kratkim 4 take nalagal v avto (sem jih rabil za podstavek rezervoarja za deževnico) in ni šanse da ma en tak 25 kil, 25 kil je tolk ko en žakelj cementa, pa ni bil niti približno tolk težak, morda 15 kg on a good day. Tolk pa še mam občutka kot vaga en žakelj cementa no..



Utk je izjavil:

DamijanD je izjavil:

TČ potegne toliko kot rabi. V dobro izolirani hiši s talnim gretjem pač drobiž. V slabo izolirani s (premajhnimi) radiatorji pa več...

Normalno. Zato brez veze govorit kolk "meni". Niti ne živimo vsi v kurnikih.
Lahko imaš ti ne vem kolk izolirano, če imaš 200 m2 prezračenih, malo je toplo čez dan, proti večeru pa bi malo pogrel, tega neka TČ z 2 kw ne bo segrela v eni uri, tega pač ne kupim. Še manj pa s talnim.


Pr nas je 6 kW toplotna črpalka za 250 m2 površine, skupaj z garažo in kletjo skoraj 300 m2, pa ni neki velik izolirano (10 cm stiropora na fasadi plus 20 cm steklene volne na podstrehi). 6 kW toplotne moči TČ pomeni cca 2 kW električne moči. Res pa je da ne segreje v eni uri, ampak če zadevo laufaš cel dan, potem je več kot zadosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

Utk ::

Se pravi, ne segreje v eni uri, kar sem tudi reku. 6 kw na 300 m2 pride 20 kw na m2, kar je že praktično pasivna hiša. Da ne bo kdo mislil da ne bullshitaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

borut_p ::

Utk ::

borut_p je izjavil:

Da ne bomo na pamet

https://tlakovec.si/betonski-izdelki/be...

Ja, tisti mi zgledajo kot 10x19, se pravi niti 10 kil komad.

joez7 ::

Utk je izjavil:

DamijanD je izjavil:

TČ potegne toliko kot rabi. V dobro izolirani hiši s talnim gretjem pač drobiž. V slabo izolirani s (premajhnimi) radiatorji pa več...

Normalno. Zato brez veze govorit kolk "meni". Niti ne živimo vsi v kurnikih.
Lahko imaš ti ne vem kolk izolirano, če imaš 200 m2 prezračenih, malo je toplo čez dan, proti večeru pa bi malo pogrel, tega neka TČ z 2 kw ne bo segrela v eni uri, tega pač ne kupim. Še manj pa s talnim.


Jaz grejem 210m2 z 6kW toplotno (el. do 2kW - trenutno ob 7°C le 600W in taktizira).
Mora pa biti vklopljena skozi - greje po ogrevalni krivulji. Se pravi dogreva manjke.
Temperatura je skozi ista ~ 22°C. Tu ne gre za klasično ogrevanje start stop, ampak dogrevanje.
Se je prav lepo ujela z SE. Če pa izklopiš sistem za 2dneva in potem pričakuješ, da pogreješ v 1h, se zelo motiš. Sistem rabi, da se stabilizira ~ 30h. Ko to skužiš, potem ni potrebe po nekih močnih črpalkah ali gorilcih. Mam SE in ob viških prav lepo dogrevam celo hišo z 2kW grelcem (je zadosti do ~7°C).

Utk ::

Še enkrat, ne pričakujem od 6kw tč, da segreje v eni uri. Napisal sem dvakrat da ne more segret v eni uri. Ampak take črpalke si vi kar imejte, jaz ne bom. Ko babo zazebe, mora bit čez 15 min toplo, če ne bo vžgala kalorifer. Kaj si pol naredu.
Cele dneve pa ne bom pustil da vse dela in kroži, tudi ko je pol dneva 20, ponoči pa 5, na primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Fluido ::

Utk je izjavil:

Se pravi, ne segreje v eni uri, kar sem tudi reku. 6 kw na 300 m2 pride 20 kw na m2, kar je že praktično pasivna hiša. Da ne bo kdo mislil da ne bullshitaš.


Kake 20 kW na m2, kaka pasivna hiša?! Si mislil 20 kWh na m2 na leto? Ker porabljena energija se meri v kWh (kilovatnih urah), ne pa v kW (kilovatih), brez znanja osnovnih fizikalnih enot greš lahko direkt nazaj v 7 razred osnovne šole! Pa tud 20 kWh na m2 na leto ni. Letno poraba energije za ogrevanje vse skupaj je nekje 13.000 kWh na sezono (ekvivalent 1300 litrov kurilnega olja), ogrevane povšine je 250 m2, kar znese 52 kWh na m2a. Torej hiša po energetski izkaznici spada v energijski razred C, to ni niti blizu pasivne hiše, za katero bi morala bit poraba energije na m2 skoraj 4x nižja! Energijski razred C= zadostno učinkovita (spodnja tabela). Edini ki tule bulshitira si samo ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

joez7 ::

Utk je izjavil:

Še enkrat, ne pričakujem od 6kw tč, da segreje v eni uri. Napisal sem dvakrat da ne more segret v eni uri. Ampak take črpalke si vi kar imejte, jaz ne bom. Ko babo zazebe, mora bit čez 15 min toplo, če ne bo vžgala kalorifer. Kaj si pol naredu.
Cele dneve pa ne bom pustil da vse dela in kroži, tudi ko je pol dneva 20, ponoči pa 5, na primer.


Ja tu je problem, eno je dogrevanje - sistem deluje neprekinjeno. Tudi dogrevanje ima stop - ko je presežena željena - mejna temperatura.
Proti start-stop, kjer je zaželjena velika moč, vendar trpi udobje.
Problem so obtočne črpalke, sam mam 20W, ki deluje nekje na 1,5m in 8W, pa je ravno prav - je neslišna, tudi pretok v ceveh se ne sliši. Če jo dam na 3m in 20W - pa se ponoči sliši. (sem mel z prodajalcem kar pogovor, mi je hotel prodati 40W - pa je na koncu popustil in naročil 20W. :)

Utk ::

Fluido je izjavil:

Utk je izjavil:

Se pravi, ne segreje v eni uri, kar sem tudi reku. 6 kw na 300 m2 pride 20 kw na m2, kar je že praktično pasivna hiša. Da ne bo kdo mislil da ne bullshitaš.


Kake 20 kW na m2, kaka pasivna hiša?! Si mislil 20 kWh na m2 na leto? Ker porabljena energija se meri v kWh (kilovatnih urah), ne pa v kW (kilovatih), brez znanja osnovnih fizikalnih enot greš lahko direkt nazaj v 7 razred osnovne šole! Pa tud 20 kWh na m2 na leto ni. Letno poraba energije za ogrevanje vse skupaj je nekje 13.000 kWh na sezono (ekvivalent 1300 litrov kurilnega olja), ogrevane povšine je 250 m2, kar znese 52 kWh na m2a. Torej hiša po energetski izkaznici spada v energijski razred C, to ni niti blizu pasivne hiše, za katero bi morala bit poraba energije na m2 skoraj 4x nižja! Energijski razred C= zadostno učinkovita (spodnja tabela). Edini ki tule bulshitira si samo ti.


Jaz sem napisal kar sem napisal. Potrebno moč ogrevanja na m2. Ker od tega je odvisno kako močno TČ rabiš, ne pa od letne porabe.

Kakšna naj bo moč toplotne črpalke za 300 m2?
Nizko-energijski novogradnji z ogrevanjem na talno gretje, vključno z ogrevanjem sanitarne vode za 4-člansko družino, v večini primerov ustreza 11 kW toplotna črpalka. Obnovljeni starejši hiši z nameščeno srednjo debelino izolacije, z ogrevanjem na radiatorje ali kombiniranim ogrevanjem na radiatorje in talno gretje ter ogrevanjem sanitarne vode za 4-člansko družino, v večini primerov ustreza 14 kw toplotna črpalka.

Fluido ::

Jaz sem napisal kar sem napisal. Potrebno moč ogrevanja na m2. Ker od tega je odvisno kako močno TČ rabiš, ne pa od letne porabe.

Kake budalaštine, ti si napisal da rabiš 20 kW za en kvadratni meter, torej za 250 m2 bi po tvoje rabil 20 kW x 250 m2 = 5000 kW!! Kva ti kako fabriku furaš al si sam mal na glavo padu, ti veš kolk je 5000 kW? More bit že zlo ornk fabrika da ma odjem 5000 kW..

Utk ::

Če 300 m2 neke srednje izolirane hiše ogreješ s 6kw TČ, kakšno ogrevanje potem rabi nova hiša s 25 centi izolacije, 120 m2, pa izolacijo pod tlemi itd, en kaloriferček bi moral bit preko glave dovolj.

Fluido je izjavil:

Jaz sem napisal kar sem napisal. Potrebno moč ogrevanja na m2. Ker od tega je odvisno kako močno TČ rabiš, ne pa od letne porabe.

Kake budalaštine, ti si napisal da rabiš 20 kW za en kvadratni meter, torej za 250 m2 bi po tvoje rabil 20 kW x 250 m2 = 5000 kW!! Kva ti kako fabriku furaš al si sam mal na glavo padu, ti veš kolk je 5000 kW? More bit že zlo ornk fabrika da ma odjem 5000 kW..

Ne bi smel napisat "k", samo w. Po drugi strani, ti ne bi smel napisat ničesar, ker pišeš samo idiotizme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Fluido ::

Ker od tega je odvisno kako močno TČ rabiš, ne pa od letne porabe.

Potrebno moč toplotne črpalke se da zelo lepo ocenit glede na letno porabo toplote (letno porabo prejšnjega energenta), tle vnesem svojo prejšnjo porabo kurilnega olja (1200 do 1300 litrov) in dobim da rabim 6,2 do 6,7 kW TČ, kar se lepo sklada z realnostjo, ker v praksi 6 kW TČ zadostuje pod pogojem da skos laufa:
https://www.seltron.si/za-stranke/izrac...


Ne bi smel napisat "k", samo w. Po drugi strani, ti ne bi smel napisat ničesar, ker pišeš samo idiotizme.

Nasprotno, edini ki tule piše idiotizme si ti, ne jaz. Še enot ne poznaš, pa se upaš oglašat, tipični Dunning Kruger. Hiša po porabi spada v energijski razred C, kar je DAAALEČ od pasivne hiše! In ja, 6 kW toplotna črpalka povsem zadostuje za ogrevanje take hiše pod pogojem da skos laufa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

joez7 ::

[st.citat p8201945]Če 300 m2 neke srednje izolirane hiše ogreješ s 6kw TČ, kakšno ogrevanje potem rabi nova hiša s 25 centi izolacije, 120 m2, pa izolacijo pod tlemi itd, en kaloriferček bi moral bit preko glave dovolj.
):

Ja take hiše se ogrevajo preko rekuperatorja. in JA 1000 do 2000W je popolnoma dovolj za temperiranje take hiše. Glavni porabnik ostane sanitarna voda.

Fluido ::

Kakšna naj bo moč toplotne črpalke za 300 m2?
Nizko-energijski novogradnji z ogrevanjem na talno gretje, vključno z ogrevanjem sanitarne vode za 4-člansko družino, v večini primerov ustreza 11 kW toplotna črpalka. Obnovljeni starejši hiši z nameščeno srednjo debelino izolacije, z ogrevanjem na radiatorje ali kombiniranim ogrevanjem na radiatorje in talno gretje ter ogrevanjem sanitarne vode za 4-člansko družino, v večini primerov ustreza 14 kw toplotna črpalka.

Bravo, vir je pa svet-klime, nek šalabajzerski monter, ki z veseljem predimezionira vsako TČ neki na uč, tako kot večina monterjev dela. Daj zadevo za preračunat energetskemu strokovnjaku, boš dobil povsem drugačne razultate. In ogrevane površine ni 300 m2, ampak 250 m2. Un karkulator od Seltrona ti glede na prejšnjo porabo lepo da 6 kW TČ za našo hišo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

Utk ::

No no, kar naj še kdo potrdi, da ogreva 150 m2 20 let stare hiše s 15 cm izolacije s 3 kw TČ. Če je 6 dovolj za 300, mora bit 3 dovolj za 150.

joez7 ::

Viš tu fališ. Niso važni m2 bivalne površine, ampak izgube skozi zidove, okna, streha, prezračevanje.
Pri simulaciji (pures) je med 300m2 in 150m2 komaj 30% manj. Se pravi rabiš ~ 4.2kW za pol manjšo hišo.

Pasivne hiše ne rabijo TČ. Tu pride v poštev samo SE (tudi po novem) in el. talno temeljne plošče in el. gretje sanitarne vode. Oboje lepo na zalogo.

Fluido ::

Pomaga tudi to da je v našo hišo vgrajeno prezračevanje z rekuperacijo in tako 95 % toplote odpadnega zraka dobiš nazaj kot pa če bi prezračeval klasično skozi okna, skratka tudi rekuperacija zniža potrebno moč toplotne črpalke (prej ko smo uporabljali še kurilno oje rekuperacije še ni bilo). Prejšnja poraba kurilnega olja je bila 1000 do 1300 litrov (odvisno kako huda zima je bila). Če upoštevaš še 30% izgub zaradi prezračevanja, to pride 700 do 1000 litrov kurilnega olja, kar mi po Seltronovemu karkulatorju da moč TČ od 3,64 do 5,2 kW. Naša je pa preko 6 kW, skratka zadost je tako v teoriji, kot v praksi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

Utk ::

joez7 je izjavil:

Viš tu fališ. Niso važni m2 bivalne površine, ampak izgube skozi zidove, okna, streha, prezračevanje.
Pri simulaciji (pures) je med 300m2 in 150m2 komaj 30% manj. Se pravi rabiš ~ 4.2kW za pol manjšo hišo.

Pasivne hiše ne rabijo TČ. Tu pride v poštev samo SE (tudi po novem) in el. talno temeljne plošče in el. gretje sanitarne vode. Oboje lepo na zalogo.

Pustimo pasivne. Nima on pasivne.
Moraš vedet da je to familija, ki kupi 30 kil mesa, ker je v akciji, pomiva se samo ob sončnem vremenu itd., in če smo iskreni, malo dvomim, da taki patroni ogrevajo hišo na 23, razen ko je viška elektrike.

nejc_nejc ::

fluido:
Tehle ta malih zidakov je na prvi sliki 24 za 6 panelov, torej povprečno 4 zidaki na panel. Da bi blo 100 kg obtežitve po panelu bi mogu en takle zidaček vagat 25 kg. Sem pred kratkim 4 take nalagal v avto (sem jih rabil za podstavek rezervoarja za deževnico) in ni šanse da ma en tak 25 kil, 25 kil je tolk ko en žakelj cementa, pa ni bil niti približno tolk težak, morda 15 kg on a good day. Tolk pa še mam občutka kot vaga en žakelj cementa no..

Tele tvoji zidački, razpadejo po prvi zimi.
nehaj tle prodajat tole postavitev kot oh in sploh.
Za en hurac in pika.
Postavitev po najmanjši liniji odpora.
Betonski zidak v svoji osnovi ni primeren za izpostavljenost na dež in mraz, da ne govorim o odpornosti na zmrzal....
Torej tehnično navadna ŠALAMASTIKA in nateg.

Fluido ::

Utk je izjavil:

joez7 je izjavil:

Viš tu fališ. Niso važni m2 bivalne površine, ampak izgube skozi zidove, okna, streha, prezračevanje.
Pri simulaciji (pures) je med 300m2 in 150m2 komaj 30% manj. Se pravi rabiš ~ 4.2kW za pol manjšo hišo.

Pasivne hiše ne rabijo TČ. Tu pride v poštev samo SE (tudi po novem) in el. talno temeljne plošče in el. gretje sanitarne vode. Oboje lepo na zalogo.

Pustimo pasivne. Nima on pasivne.
Moraš vedet da je to familija, ki kupi 30 kil mesa, ker je v akciji, pomiva se samo ob sončnem vremenu itd., in če smo iskreni, malo dvomim, da taki patroni ogrevajo hišo na 23, razen ko je viška elektrike.


Ma ti si en patron, seveda se ne ogreva na 23 stopinj, tudi ko so viški ne, ker folk že pri pri manj kot 22 jamra kako jim je vroče in skače okoli v kratkih rokavih in kratkih hlačeh. In kaj je narobe s tem da kupiš 30 kg mesa v 50 procentni akciji in ga daš v skrinjo? Čisto nič, lepo si mimogrede prišparal 130 €.

nejc_nejc je izjavil:

fluido:
Tehle ta malih zidakov je na prvi sliki 24 za 6 panelov, torej povprečno 4 zidaki na panel. Da bi blo 100 kg obtežitve po panelu bi mogu en takle zidaček vagat 25 kg. Sem pred kratkim 4 take nalagal v avto (sem jih rabil za podstavek rezervoarja za deževnico) in ni šanse da ma en tak 25 kil, 25 kil je tolk ko en žakelj cementa, pa ni bil niti približno tolk težak, morda 15 kg on a good day. Tolk pa še mam občutka kot vaga en žakelj cementa no..

Tele tvoji zidački, razpadejo po prvi zimi.
nehaj tle prodajat tole postavitev kot oh in sploh.
Za en hurac in pika.
Postavitev po najmanjši liniji odpora.
Betonski zidak v svoji osnovi ni primeren za izpostavljenost na dež in mraz, da ne govorim o odpornosti na zmrzal....
Torej tehnično navadna ŠALAMASTIKA in nateg.


Razpadejo po prvi zimi? :)) Tele bedarije ti prodajaj komu drugemu, meni jih ne boš. Taka postavitev se že desetletja uporablja tako pri nas, kot v tujini, skratka praksa ti črno na belem dokazuje da se motiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

nejc_nejc ::

vrjamem, da ja..
pojdi gor, pa enega dvigni...

joez7 ::

Ja , pod 30°" proti ekvatorju. Bližnji vzhod in Afrika. Kjer ni nikoli pod 0°C

nejc_nejc ::

jbg
fluido ne ve, da voda, ko zmrzne poveča volumen

Fluido ::

nejc_nejc je izjavil:

jbg
fluido ne ve, da voda, ko zmrzne poveča volumen


Seveda vem, si lahko še večji bedak?

joez7 je izjavil:

Ja , pod 30°" proti ekvatorju. Bližnji vzhod in Afrika. Kjer ni nikoli pod 0°C


Tako postavitev z betonskimi podstavki uporablja tudi Lidl v svojem logističnem centru v Arji vasi (blizu Celja) and last time i checked se temperature tam spustijo krepko pod 0°C, tudi pod -20°C včasih. Tole je dejanska slika elektrarne na logičnem centru Lidla:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

nejc_nejc ::

očitno še nisi videl razpadlega betona..

Fluido ::

"Twitter" post o tej elektrarni:
https://twitter.com/Elea_iC/status/1348...

In ni Lidl tu nobena izjema, to je standardna postavitev pri ravnih strehah (beri vsaka druga postavitev je taka, če ne še več).

nejc_nejc ::

Me zanima koliko ravnih streh s SE si videl v živo, da lahko trdiš, da zadeva ni fiksno montirana v konstrukcijo.
Ne komplet štrom bodo samo obtežili....

pokaži mi pooblaščenca, ki bo to požegnal

Fluido ::

Lepo ti piše "omogoča izgradnjo konstrukcije brez prebojev skozi streho", torej ne, nič ni montirana gor na streho. Pooblaščenci požegnajo brez problema, ker je to standardna praksa:
https://pvcon.si/sl/strehe/ravne/sistem...


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

nejc_nejc ::

ali ti veš kaj je "preboj"

hruske ::

nejc_nejc je izjavil:

Me zanima koliko ravnih streh s SE si videl v živo, da lahko trdiš, da zadeva ni fiksno montirana v konstrukcijo.
Ne komplet štrom bodo samo obtežili....

pokaži mi pooblaščenca, ki bo to požegnal


Glej prvi prispevek v tej epizodi Avtomobilnosti, od 1:30 dalje - https://www.rtvslo.si/rtv365/arhiv/1749...
Rad imam tole državico. <3

Fluido ::

nejc_nejc je izjavil:

ali ti veš kaj je "preboj"


Lej verjel ali ne, ampak dosti sončnih elektrarn na ravnih strehah sploh ni pritrjenih na streho, ampak jih na strehi drži teža betonskega podstavka, zadeva pač v praksi DELUJE, pa verjel ali ne.

nejc_nejc ::

Na začetku si govoril in kazal slike z betonskimi zidaki, katerim sem oporekal

Koliko časa že stojijo in kakšen je čas uporabe?

Fluido ::

Nejc nejc, posebej pozoren bodi na del od 2:31 naprej. Take elektrarne z obtežitvijo že desetletja stojijo po vsem svetu, tudi pri nas. Čas uporabe= celotna življenjska doba elektrarne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

feryz ::

Na nobeni ravni strehi se ne pritrjuje konstrukcije v streho.
Vsak se po svoje znajde, s čim jo obteži.

Fluido ::

Tle od 2:31 naprej:
https://www.rtvslo.si/rtv365/arhiv/1749...

Sicer pa brezveze da ti sploh kej govorim, ker se te itak nič ne prime, ti lahko pokažem še tisoč in en primer pa boš ti še vedno naprej trdil svoje bedarije..škoda časa za take.

nejc_nejc ::

čaki inženirček, bodi dosleden.
prvo kažeš neke zidačke neodporne na navadno zmrzal, sedaj pa prodajaš opzt betonske bloke

joez7 ::

Fluido je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

jbg
fluido ne ve, da voda, ko zmrzne poveča volumen


Seveda vem, si lahko še večji bedak?

joez7 je izjavil:

Ja , pod 30°" proti ekvatorju. Bližnji vzhod in Afrika. Kjer ni nikoli pod 0°C


Tako postavitev z betonskimi podstavki uporablja tudi Lidl v svojem logističnem centru v Arji vasi (blizu Celja) and last time i checked se temperature tam spustijo krepko pod 0°C, tudi pod -20°C včasih. Tole je dejanska slika elektrarne na logičnem centru Lidla:


Ja tu so uporabili polni beton, robnike 1/2 težke okoli 50kg/kos.
Moj komentar je bil na zidake.

hruske ::

Torej: zadeva NI fiksno montirana v konstrukcijo.
Zadeva je zgolj obtežena z ustrezno količino betonskih blokov, da masa ustreza projektni hitrosti vetra.
Ne vem kaj bi ti tu še rad mutil.
Rad imam tole državico. <3

Fluido ::

nejc_nejc je izjavil:

čaki inženirček, bodi dosleden.
prvo kažeš neke zidačke neodporne na navadno zmrzal, sedaj pa prodajaš opzt betonske bloke


Kaj teb ni jasno jaoo, nekje je pač tako, drugje drugače, kot pravi feryz, vsak se pač znajde po svoje, zadeva mora pač bit težka tolk pa tolk glede na izračune vetrne obremenitve za določeno lokacijo, kako bo posamezen investitor to težo dosegel je pa pač odvisno od njega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

nejc_nejc ::

ja itak, samo "znanstvenik", kakršen si, zagovarjaš obtežitev z vremensko neobstojnim materijalom.
ja kaj naj si pa mislim....haloo
vsak naj se znajde po svoje....
odlična rešitev pol hurca vredna

telexdell ::

Fluido je izjavil:

Ker od tega je odvisno kako močno TČ rabiš, ne pa od letne porabe.

Potrebno moč toplotne črpalke se da zelo lepo ocenit glede na letno porabo toplote (letno porabo prejšnjega energenta), tle vnesem svojo prejšnjo porabo kurilnega olja (1200 do 1300 litrov) in dobim da rabim 6,2 do 6,7 kW TČ, kar se lepo sklada z realnostjo, ker v praksi 6 kW TČ zadostuje pod pogojem da skos laufa:
https://www.seltron.si/za-stranke/izrac...


Ne bi smel napisat "k", samo w. Po drugi strani, ti ne bi smel napisat ničesar, ker pišeš samo idiotizme.

Nasprotno, edini ki tule piše idiotizme si ti, ne jaz. Še enot ne poznaš, pa se upaš oglašat, tipični Dunning Kruger. Hiša po porabi spada v energijski razred C, kar je DAAALEČ od pasivne hiše! In ja, 6 kW toplotna črpalka povsem zadostuje za ogrevanje take hiše pod pogojem da skos laufa.

Da se moč toplotne črpalke da lepo oceniti glede na preteklo porabo energenta imaš 100% prav. Da pa jo lahko oceniš tako, kot si prikazal je pa lahko prav ali povsem narobe ali pač tisto kar po tvojem pišejo le drugi in ne ti. Da lahko oceniš potrebno moč poleg porabe energenta in izkoristka kurilne naprave potrebuješ še podatek o temperaturnem primankljaju, katerega lahko dobiš na strani ARSO. Potem je treba vedeti, katera je projktirana temperetura za tvoj kraj (običajno -12 ali -13°C za naše geografsko področje). In ko imaš te podatke in narediš izračun moraš vedeti, kaj pomeni 6 kW moči TČ. Ene firme jo podajajo ta temp. okolice 7°C, druge za 2°C, tretja za 12°C... Ti pa iz izračuna dobiš, da pri -13°C potrebuješ 6 kW za ogrevanje. Če nočeš, da ti bodo laufali grelci pol potrebuješ TČ, katera ti pri -13°C da 6 kW ne pa pri +7°C ali +2°C ali... Da to ugotoviš pa potebuješ kak diagram. In ko pogledaš tega ugotoviš, da bo ustrezna TČ firme A moči 8 kW ali TČ firme B moči 11 kW ali celo TČ moči 16 kW katero ponuja firma C.
Tak da...jaz bi bil previden o navedbah, kdo piše idiotizme.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Fluido ::

joez7 je izjavil:

Fluido je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

jbg
fluido ne ve, da voda, ko zmrzne poveča volumen


Seveda vem, si lahko še večji bedak?

joez7 je izjavil:

Ja , pod 30°" proti ekvatorju. Bližnji vzhod in Afrika. Kjer ni nikoli pod 0°C


Tako postavitev z betonskimi podstavki uporablja tudi Lidl v svojem logističnem centru v Arji vasi (blizu Celja) and last time i checked se temperature tam spustijo krepko pod 0°C, tudi pod -20°C včasih. Tole je dejanska slika elektrarne na logičnem centru Lidla:


Ja tu so uporabili polni beton, robnike 1/2 težke okoli 50kg/kos.
Moj komentar je bil na zidake.


Ma ni šanse da so tile robniki 50 kg na kos. Širina panela je ocenjena na 110 cm če je ta velik panel, kot je zmerjen 20 stopinj, to pomen da je spodnja stranica 103,4 cm. V to spodnjo stranico paše širina robnika 9 pa še mal krat (9,2 krat, je skopirana dolžina robnika več kot 9x, morš sliko prizumirat da se vidi). Torej je presek robnika cca 11x 11 cm. Dolžina cca 30 do 40 cm. Gostota betona je 2,4 kg na liter (kubični decimeter), torej volumen enga robnika je 1,1 dm x 1,1 dm x 4 dm = 4,84 litra, upoštevajoč gostoto betona pride teža enga robnika 11,6 kg. Torej slabih 12 kg, daleč od 50 kg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

Fluido ::

nejc_nejc je izjavil:

ja itak, samo "znanstvenik", kakršen si, zagovarjaš obtežitev z vremensko neobstojnim materijalom.
ja kaj naj si pa mislim....haloo
vsak naj se znajde po svoje....
odlična rešitev pol hurca vredna


Kakšnim neobstoječim materialom? Material je obtoječ, tak kot je na slikah, ne vem kaj bi ti še rad mutil.

telexdell je izjavil:

Fluido je izjavil:

Ker od tega je odvisno kako močno TČ rabiš, ne pa od letne porabe.

Potrebno moč toplotne črpalke se da zelo lepo ocenit glede na letno porabo toplote (letno porabo prejšnjega energenta), tle vnesem svojo prejšnjo porabo kurilnega olja (1200 do 1300 litrov) in dobim da rabim 6,2 do 6,7 kW TČ, kar se lepo sklada z realnostjo, ker v praksi 6 kW TČ zadostuje pod pogojem da skos laufa:
https://www.seltron.si/za-stranke/izrac...


Ne bi smel napisat "k", samo w. Po drugi strani, ti ne bi smel napisat ničesar, ker pišeš samo idiotizme.

Nasprotno, edini ki tule piše idiotizme si ti, ne jaz. Še enot ne poznaš, pa se upaš oglašat, tipični Dunning Kruger. Hiša po porabi spada v energijski razred C, kar je DAAALEČ od pasivne hiše! In ja, 6 kW toplotna črpalka povsem zadostuje za ogrevanje take hiše pod pogojem da skos laufa.

Da se moč toplotne črpalke da lepo oceniti glede na preteklo porabo energenta imaš 100% prav. Da pa jo lahko oceniš tako, kot si prikazal je pa lahko prav ali povsem narobe ali pač tisto kar po tvojem pišejo le drugi in ne ti. Da lahko oceniš potrebno moč poleg porabe energenta in izkoristka kurilne naprave potrebuješ še podatek o temperaturnem primankljaju, katerega lahko dobiš na strani ARSO. Potem je treba vedeti, katera je projktirana temperetura za tvoj kraj (običajno -12 ali -13°C za naše geografsko področje). In ko imaš te podatke in narediš izračun moraš vedeti, kaj pomeni 6 kW moči TČ. Ene firme jo podajajo ta temp. okolice 7°C, druge za 2°C, tretja za 12°C... Ti pa iz izračuna dobiš, da pri -13°C potrebuješ 6 kW za ogrevanje. Če nočeš, da ti bodo laufali grelci pol potrebuješ TČ, katera ti pri -13°C da 6 kW ne pa pri +7°C ali +2°C ali... Da to ugotoviš pa potebuješ kak diagram. In ko pogledaš tega ugotoviš, da bo ustrezna TČ firme A moči 8 kW ali TČ firme B moči 11 kW ali celo TČ moči 16 kW katero ponuja firma C.
Tak da...jaz bi bil previden o navedbah, kdo piše idiotizme.


Seveda, povsem drži, meni je to jasno, ampak ne medi jih z podrobnostimi, če pa še osnov ne razumejo.
Ti pa iz izračuna dobiš, da pri -13°C potrebuješ 6 kW za ogrevanje. Če nočeš, da ti bodo laufali grelci pol potrebuješ TČ, katera ti pri -13°C da 6 kW ne pa pri +7°C ali +2°C ali... Da to ugotoviš pa potebuješ kak diagram. In ko pogledaš tega ugotoviš, da bo ustrezna TČ firme A moči 8 kW ali TČ firme B moči 11 kW ali celo TČ moči 16 kW katero ponuja firma C.

Tole ne drži povsem, dnevov ko bi bilo tudi čez dan po -13°C pri nas ni, če je že kdaj -13° je to zjutraj, ne traja taka temperatura cel dan. In za tiste pol dneva toplotna akumulacija hiše zadostuje in ni treba da ti TČ pri -13°C daje 6 kW. Temperatura bo pač padla za kakšno stopinjo celzija zjutraj, ampak že čez nekaj ur bo temperatura zunaj samo še par stopinj pod ničlo, ne pa minus 13 stopinj kot je bila zjutraj. Čeprav obstajajo tudi take toplotne črpalke, ki ti tudi pri -13°C dajejo polno nazivno moč, odvnisno od modela pač.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

nejc_nejc ::

Fluido je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

ja itak, samo "znanstvenik", kakršen si, zagovarjaš obtežitev z vremensko neobstojnim materijalom.
ja kaj naj si pa mislim....haloo
vsak naj se znajde po svoje....
odlična rešitev pol hurca vredna


Kakšnim neobstoječim materialom? Material je obtoječ, tak kot je na slikah, ne vem kaj bi ti še rad mutil.


neobstojen ni enako neobstoječ

betonski zidak o katerem od začetka govorim, ni vremensko obstojen materijal.

Fluido ::

Tale Gorenjev kalkulator mi glede na prejšnjo porabo energenta izračuna toplotne izgube objekta pri -13°C 5 kW in mi predlaga njihov konkreten model toplotne črpalke HP WW 7 z 6,4 kW grelne moči:
https://cc.gorenje.com/si/spletni-prera...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fluido ()

Fluido ::

Tole ne drži povsem, dnevov ko bi bilo tudi čez dan po -13°C pri nas ni, če je že kdaj -13° je to zjutraj, ne traja taka temperatura cel dan. In za tiste pol dneva toplotna akumulacija zadostuje in ni treba da ti TČ pri -13°C daje 6 kW. Čeprav obstajajo tudi take toplotne črpalke, ki ti tudi pri -13°C dajejo polno nazivno moč, odvnisno od modela pač.


Moja poanta, ki sem jo hotel povedat je, da ni treba da ti toplotna črpalka pri -13°C daje 6 kW kot so tvoje toplotne izgube hiše pri tej temperaturi, določena obdobja ti lahko TČ brez grelcev daje manj kot so toplotne izgube hiše, pod pogojem da so ta obdobja kratka, ker v tem času pač zadevo "prevzame" oziroma "doda" toplotna akumulacija zidov hiše.
««
320 / 324
»»