» »

Tom Clancy's Splinter Cell

Tom Clancy's Splinter Cell

1
2
3

(sic) ::

Kaj natanko?

Fuck you all!!!

Fury ::

Jojojoj sic ne mislm vec nic govort ker ti nimas dobro poslihtan kaj pomeni dober programer...

doom3 tut ne bo delu vec kot 30fps na gf4 z vsemi sencami in tem.. pixel shaderji so pac mal pocasni na GF4 in celo na nanjovejsih kartah...

da Carmack obvalada itak vsi vemo pa da je Unreal engine en zelo lep skupek kode tut sam vem (delam tut mod za UT2003 z eno ekipo)

sicer pa ne govor bedarij da so oni sam 2 stvari spremenil.. so mogl kr veliko velik vrstic kode napisat in morm rect da so zlo solidno nardil.. spil sploh nima tok velik bugov.. sploh po patchu.. se spomnes kako je q2 sral ko je ven prisel? pa kok je stekal?

ne vem kaj ti hoces.. dinamicne sence pa 100 fps?

morphling1 ::

Glih sem končal CIA hq, glede na to da jaz res redko špilam, me je ta zadeva čist not potegnila, tako mi je všeč vzdušje in grafka.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

(sic) ::

Fury:

Seveda ne pričakujem, da mi bo delalo pri 100 fps. Unreal engine je zelo dobro napisan in dokaj hiter.

ti nimas dobro poslihtan kaj pomeni dober programer...

Zdaj pa se vprašaj kaj pomeni biti dober programer - če je lahko implementiral poldinamično senčenje in osvetljevanje potem bi moral omogočiti 16 bitni način kot za šalo...

da Carmack obvalada itak vsi vemo pa da je Unreal engine en zelo lep skupek kode tut sam vem (delam tut mod za UT2003 z eno ekipo)

- Se strinjam! Le editor za U2 je drekec pekec.

spil sploh nima tok velik bugov.. sploh po patchu..

Grafičnih res nima veliko - mogoče zato, ker ni njihov engine :\?

ne vem kaj ti hoces.. dinamicne sence pa 100 fps?

Hočem izbiro med 32 in 16 bitnimi barvami. Nič več.
Fuck you all!!!

Fury ::

ja editor me redno ven mece sam ga na sreco rabim na vsake tolk sam da kksn model importam drgac pa WOTgreal za programirat :D

mogoce se jim je pa zdej da 16bit enostavno ni dovolj za ta spil... tako so tut pr mnogih drugih spilih nardil k jim je pac pomembno da spil lep zgleda in so taki tut min. detajli.. 16bitne barve so 16bitni z-buffer = vse utripa in se use je polno barvnih pasov.. cas je da se folk prsil da v 32bit barvah igra... vsaj 32.. tako je moje mnenje.. ker ce ti fuknes 2 leti zivljenja za 1 spil k ti velik pomen pa se truds da bo lepo zgledu valda nardis tko da je povsod cimbolj lep...

sergejp ::

Hi.........


Meni pa se je zataknilo pri onem levelu ko zdravniška sestra okno odpre ko prideš na balkon
(prej sem še butno onga šofera od Grinkota pol pa sem šel nazaj gor)
in ko plezam po žlebu do okna se alarm vžge :(

Sem probal vse okoli prelaufat pa ne vem kako bi drugače do onega okna prišel kot po žlepu!?


Help!

C_maniak ::

OK, čudn, sam že takoj se mi je zatknal. Pr prvem levelu na štaru. Mislim, sej nism šou ne vem kulkrat probat, kr nism meu cajta, sam če je kdo zdle slučajn dobre volje, bi mi lhk povedu kam je treba sploh it. Po uni lojtri gor verjetn. Sam kakm pa naprej????

Tr0n ::

Koncno koncal zadevico. n33t, n33t, n33t :).

iElectric ::

Jst sm tut pr tistmo žlebu kt je napisu sergejt in mi isto alarm začne delat. Pomoje gre za hrošč. Prosm pomagite, če imate idejo!

FireSpit ::

(sic):

Tvoje izjave so nvmestne - sprasujem se če
si ti sploh igral splinter cell. Ker je igra (grafično) zelo vredu, zato neven kaj
te toliko muci če se ne da preklapljat med 32 in 16 bitnimi barvami.

ragnarock ::

Meni se tudi zdi, da ne gre spremenit na 16 bitno, ker so (ne popolnoma) dinamično osvetlitev in sence vdelali pri Ubi Softu (ali kdorkoli je že Tom Clancy) - in se verjetno niso preveč trudili, da bi sence delale tudi v 16 bitnem načinu.


Tom Clancy je v bistvu pisatelj in nima s tehnično izdelavo igre nobene zveze. :D

Zgodovina sprememb…

sergejp ::

Ja je hrošč pri tem žlebu (igri)!

Začne alarm zvonit vedno ko se priplaziš po žlebu do tistega mesta (neodvisno al po 5 minutah igranja al po 2 urah) in napiše da zaradi tega ker je bilo najdeno truplo (body).

Sem šel ta level še enkrat od začetka in sem skrival trupla sovražnikov pol pa se ni všaltal alarm.

Smešno, čeprav je špil ok.


lp


Sergej

morphling1 ::

V bistvu sem nekaj podobnega videl v misiji CIA HQ, kjer hočeš ugrabit tistega tipa in mi je vedno piskal alarm, to pa zato ker sem v eni sobi prej dva po glavi treščil :) ko sem šel še enkrat in jih pustil pri miru (saj tam ni blo nič pametnega) je šlo pa brez težav. Problem sploh ni bil v tem da bi jih kdo videl ležat na tleh, samo v bistvu je špil tako narejen da moraš bolj prikrito mimo iti, kot pa vsakega stražarja onesposobit. Bug, ne bug nima veze :)
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

Tr0n ::

Ja, strazarje je treba vedno v temo skrivat in cimmanj alarmov sprozit. Samo se vidi, da bolj ko se priblizujes koncu, bolj je vse skupaj linearno.

(sic) ::

FireSpit:

Tvoje izjave so nvmestne - sprasujem se če si ti sploh igral splinter cell. Ker je igra (grafično) zelo vredu, zato neven kaj te toliko muci če se ne da preklapljat med 32 in 16 bitnimi barvami.

Ti rajši pozabi moje izjave in se najprej nauči pravilno pisati! Nikoli nisem rekel, da je igra (grafično) slaba, le povdaril sem, da ne gre spreminjat med 32 in 16 bitnimi barvami. Zdaj pa pojdi in si preberi moje poste, ker si jih očitno nisi - drugače ne bi trosil take neumnosti.

RaGnArOcK:

Tom Clancy je v bistvu pisatelj in nima s tehnično izdelavo igre nobene zveze.

WAW! Res ali me zajebavaš?:D

Fuck you all!!!

Xplicit ::

ok en BIG problem:

spilam normalno in se kr naenkrat kompjutr resetira - sm taprvo pomislu da se je prcesor prevec segrel in se je pac kompjutr sam reseteru, sam ocitno to ni to, ker se je zdej najvec segrel tam do ene 43°C resetiral pa naj bi se sel pri 72°C

no uglavnem - pol pa hocm spil se enkrat zagnat in mi javi tole napako:

>> bGeneral protection fault!
>>
>> History: ULinkerLoad::Preload <- UStructProperty::Link <- (StructProperty EchelonMenus.EPCSoundConfigArea.Created.EAXRegion) <- LinkProperties <-
>> UStruct::Link <- UFunction::Link <- UStruct::Serialize <- (Function EchelonMenus.EPCSoundConfigArea.Created) <- UFunction::Serialize <- LoadObject <-
>> (Function EchelonMenus.EPCSoundConfigArea.Created 49540==49540/357955 47957 1590) <- ULinkerLoad::Preload <- LinkProperties <- UStruct::Link <-
>> UState::Link <- UClass::Link <- UStruct::Serialize <- (Class EchelonMenus.EPCSoundConfigArea) <- UState::Serialize <- UClass::Serialize <- (Class
>> EchelonMenus.EPCSoundConfigArea) <- LoadObject <- (Class EchelonMenus.EPCSoundConfigArea 49540==49540/357955 25878 1340) <- ULinkerLoad::Preload <-
>> PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class EchelonMenus.Menus.EPCInGameMissionInfoArea NULL) <-
>> UObject::ProcessEvent <- (InteractionMaster Transient.InteractionMaster0, Function Engine.InteractionMaster.AddInteraction) <- UViewport::UViewport <-
>> UWindowsClient::NewViewport <- UGameEngine::Init <- InitEngine

in to ze 2 sekundi po tem ko kliknem na ikonco - torej niti v spil ne preide!!

kaj nej nardim k mam ze kr neki shranjenih levelov in glih nebi sel se enkrat spilat (no sej bom sel ce nau druge moznosti)

aja pa se to instaliran mam tud un popravk 1.1

sistem AMD 2400+ TbredB, 2x512 DDR 333, GF 2 MX 32MB (cakam da bo kje na razpolago R9500PRO) in Win XP

sergejp ::

poglej v keri mapi maš shranjene levele. si jo skopiraj. igro na novo inštaliraj in si skopiraj fajle spet nazaj v tisti save direktorij.

itak so vsi špili tak nareti, tako da me čudi kako še nisi tega nikoli naredil/videl.


lp


sergej

ragnarock ::

pri Ubi Softu (ali kdorkoli je že Tom Clancy)


Meni to že zgleda, kot da ne veš. :D Si se pač nerodno izrazil. Brez zamere. :D

morphling1 ::

TrOn, kolk je sploh misij vse skupaj ?
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

C_maniak ::

9 jih je. :)

Tr0n ::

8 + trening, s tem da je vsaka kr dolga, sploh proti koncu :)

C_maniak ::

9+trening. Al pa ne znam štet! Grem še enkrat pochekirat.

C_maniak ::

9+trening, TrOn. In morphling.

Tr0n ::

Ok, te pa 9. V glavnem, dolg spil :).

C_maniak ::

Ja, to pa.

FireSpit ::

(Sic)

Ne ti meni o pravilih pisanja, ker če bom šel brat vasak tvoj post bi zagotovo lahko naredil cel seznam napak.>:D

Imam pa en problem:
Vsako okno ali računalnik v igri mi utripa oz. se lomijo črte nevem kako naj razložim, ker mi počasi že gre na živce. Probal sem različne drajverje pa ni nič pomagalo. Imam Inno3D GF4 Ti4200 zdaj imam 40.72 prej pa 40.09 driverje. Hvala že v naprej.
Burn, bleed all the lives of life,
ascend to The sky.

Tr0n ::

Si probal z najnovejsimi unofficial 42.29, 43.00 ali 43.30 detonatorji (guru3d.com)? Pri najnovejsih uradnih 41.09 se tudi meni pri nekaterih luceh pojavljajo napake. Verjetno gre za napako gonilnikov oz. se niso posodobljeni.

Zdaj ze zelo dolgo ni bilo nobenih official detonatorjev. What's up with that shit?

Buggy ::

Jaz imam na GF4 instairane original (beta) Leadtek 42.01 driverje in se mi pojavljajo podobne anomalije. Tam kjer naj bi bilo od sonca osvetljeno na tleh se svetloba kar nekaj lomi.
Katere driverje imate kaj instalirane na GF4 in katere VIA 4in1 driverje uporabljate (ce jih).
AA pa tudi ne dela v tej igri, se kar svetloba projecira cez stene...

C_maniak ::

Probi 42.68. Jez mam te, pa čist OK dela.

Xplicit ::

FireSpit - to nastane zarad takorekoc neprimernih driverjev, se pogosto pojavlja tud v programih za 3d, razlog pa je slaba podpora open gl gonilnikom, sam to tukaj nebi smel biti problem. kot so ti ze ostali svetoveli probi z ksnimi drugimi driverji


jest pa k naslednemu problemu:

kak v cetrti misiji k vdres v CIA prides mimo drugega strazarja (ko gres mimo prve videokamere desno, po enih stopnicah gor)

fora je v tem k ga ne morm zgrabt k me prej vidi, cce ga pa butnem pa un tadrug gor prlaufa :\ a je ksna fora al je treba tocno preracunat kdaj gor zalaufat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xplicit ()

(sic) ::

FireSpit:

Ne ti meni o pravilih pisanja, ker če bom šel brat vasak tvoj post bi zagotovo lahko naredil cel seznam napak

Izvoli :D .

Fuck you all!!!

Nikita H ::

Če še nisi ugotovu...
Pri stopnicah se postavi cisto bo steno in opazuj kdaj pride strazar cisto do stopnic( malo celo pogleda cez ograjo). Ko se obrne pojdi ravno prav hitro postopnicah gor. potem pa cisto pocasi k njemu za hrbet...in ze je tvoj!

Men je uspel

FireSpit ::

(Sic)

Trenutno niman časa za pregledovanje tvojih slovničnih napak, in ga tudi ne nameravam zapravljati. Če pa ga imaš ti preveč pa kar izvoli.

BTW: Hvala vsem zdaj deluje inštaliral pa sem si 43.30 driverje. >>(C maniak)<< 42.68
niso uradni ali ?
Burn, bleed all the lives of life,
ascend to The sky.

C_maniak ::

Ja jez sm si jih z nVidiine strani downloadu. Se mi zdi. Tk da bi mogl bit, ne?
A pol pravš, da s 43.30 dela pb? OK, bom probu.

Xplicit ::

a je una misija k gres v kitajsko ambasado (drugic) zadnja, ker prej ste se kregal kolk misij je in ta je osma (ce ne stejemo treninga kot misijo)*

C_maniak ::

Še eno maš! Pa sej se nismo kregal. Kaj je zgledal tk? No, jez se nism mislu čist nč.

LP, :) C_Maniak:)

Maximus ::

Žiu!

johan4 mam isto grafikuljo k ti, pa mi čist vredu dela. Tekoče na 1024 in vse na max.
To je pr demu, kako bo pr celmu bomo pa še vidl.

LP!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Maximus ()

sergejp ::

Kaj je že kdo prišel do levela, ko moraš kodo not vtipkat s pomočjo thermo očal?

Sem probal vse možne kombinacije, variacije...pa mi ni ratal!


Kdo ve, kolko je cifra?



LP


Sergej

Fury ::

pojdi od najbl modre do najbl svetle pa bo zihr delal.

Xplicit ::

ti mors takoj k un odtipka it proti vratom (sam te nesme vidt) pol pa uporabs thermo ocala in nato tipkovnico. pol pa vids 4 tipke k so namesto modre barve rdece ali rumene. Bolj k je rdeca kasneje je bila pritisnjena. pol pa vids v kaksnem vrstnem redu gre. Sam mors pazt da ne prides prepozno k cene je konc misije.

Tr0n ::

Yup. Je pa svetska fora tele termo tipke :).

KTr1sk ::

Zdaj sem zamenju grafično iz Geforce2mx400 na Geforce4mx420 in zdaj dela resolucija 1024x768, špil je res ful dober, ustavlo se mi je pa pri drugi misiji, ki sem na vrhu stavbe, pod stavbo je balkon, zraven balkona pa žleb, ampak se noče dol spustit po žlebu, kako zavraga pridem dol??

Tr0n ::

Z vrvjo :).

M4TECH ::

FireSpit & (sic):
oba mi ga lejko pigeta fajn naraje.8-)

Popeye ::

S kerim CD-jem se igra?:D

KTr1sk ::

S 3Cd se zažene v igro!
TrOn: Kje pa imaš vrv sploh, da bi se spustu dol, pa kje bi si zataknu to vrv, da bi prišel dol?

Tr0n ::

Taka stanga je ob strani zgradbe. Gres do nje in stisnes space. Edino, ce nimama enake misije v mislih.

rap3r ::

Folk jz mam pa problem da v 7dmi misiji nemorm naprej pridt. Cilj je uničenje neke antene za oddajanje signalov in tm use pobijem pol so pa neke mine po tleh pridem mimo min pol pa pojma nimam kam...:8)
Ne droga, ne trava me ne mika, le kakšna promilja alkohola se učasih po krvi mi potika:)

KTr1sk ::

TrOn hvala ti, sem takoj probal in takoj ugotovil.

(sic) ::

Da mogoče kdo ne bo začel razmišljati mate tule link!

Fuck you all!!!
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Unreal 2004 problem???

Oddelek: Pomoč in nasveti
5821 (764) dobnik
»

Windows 98 - NUJNO

Oddelek: Operacijski sistemi
202125 (1953) ToniT
»

Kaj se dogaja s Splinter Cell???

Oddelek: Igre
9996 (806) Xplicit
»

Navijanje bartona 2500+

Oddelek: Navijanje
5996 (840) kihc
»

UT 2003 problem

Oddelek: Pomoč in nasveti
5952 (838) SmoKey

Več podobnih tem