» »

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

««
5 / 16
»»

Kurzweil ::

Danielu Vavri respect, da ima hrbtenico in govori, kar so dejansko dejstva in dela debile iz folka. Kako Američanom pade na pamet komentirat zgodovino Evrope. Ena Češka ima 4x več zgodovine, še posebej v tem obdobju, kot cela Severna Amerika. Že včerajšnja/današnja podelitev zlatih globusov je bil nuclear vomit in očitno bo treba iz milosti po novem dati nagrade temnopoltim in ženskam, da ne bodo slednji užaljeni, pa čeprav si ne zaslužijo.. če si zaslužijo jasno nimam nič proti! Mogoče pa je to samo posledica ameriške filmografije, ki prireja zgodovino o kateri nimajo pojma in snemajo filme... serijsko.

oo7 ::

Kurzweil je izjavil:

Danielu Vavri respect, da ima hrbtenico in govori, kar so dejansko dejstva in dela debile iz folka. Kako Američanom pade na pamet komentirat zgodovino Evrope. Ena Češka ima 4x več zgodovine, še posebej v tem obdobju, kot cela Severna Amerika. Že včerajšnja/današnja podelitev zlatih globusov je bil nuclear vomit in očitno bo treba iz milosti po novem dati nagrade temnopoltim in ženskam, da ne bodo slednji užaljeni, pa čeprav si ne zaslužijo.. če si zaslužijo jasno nimam nič proti! Mogoče pa je to samo posledica ameriške filmografije, ki prireja zgodovino o kateri nimajo pojma in snemajo filme... serijsko.


Se strinjam. Se vidi, da gre za studijo iz vzhodne Evrope kjer jih ne gane ta political correctness in podobne bedarije, ki jih izvajajo na zahodu.

Kurzweil ::

Kot gledam se bo dalo tudi lovit živali in hrana bo igrala kar precejšnjo vlogo, kar je bilo tako že večkrat vidno tekom videov. V igri se ga boš lahko tudi napil, tako da bo sigurno kakšen quest, ko se boš moral v kakšni krčmi nacejat. Drugače pa sem malce brskal po Twitterju Daniela Vavre (CEO), ki tako kot minuli petek environment arist ponosno omenja res čudovite kulise v igri, kjer se bodo sence in svetlobni snopi res zelo lepi, svetloba se bo celo lomila v steklu in podobno, menda bo tudi čudovito prelivanje barv in kontrastov, ko se bo spreminjalo vreme. Nekaj random slik iz profila Daniela Vavre... še posebej bo to prišlo do izraza, ko bomo v nekem prostoru in bo zunaj sonce....





















Berserker ::

In kako bo špil shandlal bojevanje z več sovragi naenkrat? Kr se mi zdi borilni sistem bolj narejen za duele.

oo7 ::

Berserker je izjavil:

In kako bo špil shandlal bojevanje z več sovragi naenkrat? Kr se mi zdi borilni sistem bolj narejen za duele.


Tukaj v videu si poglej. Ampak to je najbrž še beta,ker je video iz začetka leta 2016.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Berserker ::

Težko je namreč doseči neko sorazmerje med dejansko bitko in dvobojevanjem. Enostavno do zdaj ni noben špil razen Medieval TW2 pokazal prave bitke, ki se v mainstream akcijski kulturi takoj sprevržejo v mosh pit in kaos.

Zgodovina sprememb…

oo7 ::

Obleganje gradov bo tudi :)

oo7 ::

Warhorse: Kingdom Come Deliverance Is A Very Unique Experience That Ignores Many Established RPG Tropes

https://wccftech.com/warhorse-kingdom-c...

D3m ::

"No GPS system, no minimap, no question marks or arrows over NPCs."

Uuuuuu Gothic I.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Izi ::

D3m je izjavil:

"No GPS system, no minimap, no question marks or arrows over NPCs."

Uuuuuu Gothic I.

Gothic ni imel niti zemljevida. Tukaj pa lahko vedno pogledaš na zemljevid, kjer so označene quest lokacije. Lokacije pomeni, da ne bo točno kazalo s kom moraš govoriti, ampak bo označeno samo območje kamor moraš iti, potem pa se boš moral znajti sam.

Da pa ne bo prelahko bo treba spati in jesti. Pomanjkanje spanja in hrane nam bo začelo jemati življenjske točke, moč in vse ostalo. Bolj in bolj, dokler ne boš umrl.
Da bo pa še težje, spati ne boš mogel kjerkoli in hrana, ki jo boš nosil s seboj se bo dokaj hitro pokvarila.

Težavnost bo ena sama. Jaz samo upam, da se bo dalo izključiti to nadležno potrebo po spanju in hrani. Par RPGjev je že poskusilo s tem in vedno je bila to močno negativna izkušnja, ki pa se jo je vedno do sedaj dalo izključiti. Upam da tukaj ne bodo trmoglavo vztrajali na tem.

Bolf3nk ::

Gothic 1 je imel zemljevid.

oo7 ::

How Realism In Kingdom Come: Deliverance Will Give Players A Unique RPG Experience

http://www.doyouevengamebro.net/realism...

Kurzweil ::

... še 3 tedne, zdej pa imam že res dovolj čakanja ;(

oo7 ::

Če smo čakali leta bomo pa še te tri tedne :)

Jutri bo točno 4 leta odkrar sem odprl to temo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

kitl76 ::

Res se že vleče.

oo7 ::

Kingdom Come Deliverance May Not Get HDR Support After Launch; Day One Patch Confirmed And More

https://wccftech.com/kingdom-come-deliv...

overload ::

Mene pa zanima kje boste kupili oz. se najbolj splača? Jaz jo namrevam takoj ob izidu že kupiti...

kitl76 ::

Jaz cdkey tako kot večino iger.

Kurzweil ::

@overload, kot je rekel/a kiti76, ceneje kot na cdkeys.com ne boš našel nikjer (29,99€).

Izi ::

Je pa treba omeniti, da je ta verzija na CDKeys Standardna verzija brez "Treasures of the past" DLCja, ki je mišljen kot Bonus ob prednaročilu.

"Treasures of the past" DLC ti prinese te specialne obleke na sliki, ki so bile nekdaj last nekega Madžarskega kralja.
Vse skupaj naj bi bilo v obliki questa. Če prav razumem dobiš 4 zemljevide z označenim zakladom, potem pa moraš te zaklade najti.
"Treasures of the past" DLC naj bi dobili vsi prednaročniki in pa vsi Backerji.

Če hočeš ta DLC bo treba malo globje seči v žep. Na primer tukaj za 34 € ga dobiš zraven:
https://www.kinguin.net/category/44551/...

Kurzweil ::

What do sharp minds, deadly blades and strong schnapps have in common??? Find out in the new gameplay video of Kingdom Come: Deliverance!

... oz. po domače, nov gameplay video

Izi ::

Ugotavljam, da bo najbolj pametno močno trenirati lokostrelstvo. Upam, da puščice ne bodo predrage.
En strel iz zasede in pade še tako mogočen sovražnik, če zadeneš seveda :D Mečevanje pa traja in traja po več minut skupaj, pa še zdravilne napitke in hrano potrebuješ po vsakem boju.

Kurzweil ::

Zna bit... bo pa tudi katastrofa v kolikor te bo dobil nekdo z mečem, ti pa z lokom v roki. Tudi aiming bo kar zanimiv/težek, ker ni nobene pomoči za ciljanje. Drugače pa ne vem, če nisem ravno v enem izmed zadnjih videov slišal ravno to, kako bodo puščice drage in da se ne bo dalo poigravat z njimi, nisem pa prepričan, da je šlo za KCD. Sicer pa če bo comat system zanimiv ne bom iskal načina, kako se mu izogibat in čim prej končat igre... vidim pa iz videa v video, da imajo gostilne, alkohol in pijanci vedno večjo vlogo v igri.

Izi ::

Uporaba "Saviour Schnapps" za shranjevanje pozicije me precej skrbi.
Nočni tatinski pohodi, ki so v večini RPG iger na začetku glavni vir dohodkov, bodo tukaj brez shranjevanja pozicije katastrofalno neuporabni. Ena napaka, pa ti bodo stražniki pobrali ves denar ali pa boš celo igro preživel po zaporih ;((
Kako je z zaporom? Koliko časa si notri? Lahko pobegneš?

oo7 ::

Tudi fast travel bo.

Kurzweil ::

oo7 je izjavil:

Tudi fast travel bo.


Bo ja... ampak se bo vmes povečevala lakota in vse ostalo, kot da bi potovali normalno. V tem video je tudi precej govora o kravavljenju, verjetno se bo tudi ob nezaustavljenem krvavljenju in fast travelu lahko pojavil problem in pa seveda vmes nas bodo lahko prestregli banditi. Vidim pa da bo tudi precej povdarka na samem armorju, kar smo že govorili glede stealtha... pozorni bomo morali biti tudi na to, da bo recimo čist, ker se bo tam potem videl tudi naš "status". Vidim pa da se bo dalo vse mogoče počet, res velika škoda pa je, da so dali roke stran od kovanja orožja, ker jim nekako ni uspelo stvar implementirat v sistem (tega res ne razumem zakaj ne, bo treba pogledati kakšen weekly torch za kakšni 2 leti nazaj)... če smo že ravno sin od kovača :)) Tudi nasplošno se v tem video vidi par novih stvari in predvsem nekih detajlov.

19 dni ;(

oo7 ::

Izi ::

Torej:
- Težavnost bo ena sama.
- Shranjevanje pozicije kjerkoli v igri ne bo možno. Naš napredek se bo samodejno shranil občasno med zgodbo, ko bomo v mestu spali v postelji in pa če bomo popili "Saviour Schnapps", ki bo verjetno zelo omejen, pa še pijani bomo po njem.
- Hitro potovanje med že obiskanimi večjimi mesti bo možno, ampak bomo med potjo postali lačni in zaspani, pa še razbojniki nas bodo lahko napadali med potjo.
- Ves čas bo treba paziti na lakoto in zaspanost. Oboje nam bo vse čas manjšalo naše statistike. Če ne bomo jedli in spali bomo ne samo vedno bolj šibki v prav vseh naših znanjih, ampak bomo kar umrli.
- Spati seveda ne bo mogoče kjerkoli ampak samo v mestih v postelji. Hrano bomo sicer lahko nosili s seboj, ampak se bo hitro pokvarila. Če bomo jedli pokvarjeno hrano bomo umrli.
- Med bojem bomo ne samo izgubljali zdravje, ampak bomo tudi začeli krvaveti. Krvavitev nam bo konstantno jemala zdravje, zato zdravljenje ne bo smiselno dokler ne ustavimo krvavitev. Najprej bomo morali vedno poskrbeti za rane in s povoji ustaviti krvavitev. Šele potem se no imelo smisel začeti zdraviti. Povoji bodo seveda dragi in redki.
- Naš inventar bo imel omejitev s težo predmetov in s seboj ne bomo mogli tovoriti vse kar bomo našli ali nakupili.

A se samo meni zdi, da so močno pretiravali s to ednino težavnostjo?

Malo boš raziskoval naokoli in postal lačen in zaspan, kar pomeni, da boš tudi ob vso moč. Hrana v malhi se ti bo pokvarila in jesti tudi ne boš mogel. Spati ne boš mogel, ker je to možno samo v mestu v postelji. Hitro odpotovati v mesto tudi ne, ker boš med potjo umrl od izčrpanosti pa še v kakšno razbojniško zasedo lahko padeš. Boriti pa se ne boš mogel, ker ti je lakota in pomanjkanje spanca vzela vso moč.
Se pravi malo predolg sprehod v divjino in boš obsojen na smrt, če se boš pozabil pravočasno vrniti. Napake ne boš mogel popraviti, ker je pač zadnja shranjena pozicija že daleč nazaj, ko ti je zmanjkalo "Saviour Schnappsa". Game over.

Igra samo za tiste z jeklenimi živci :D

Kurzweil ::

Pozabil si napisati, da tudi konji ne bodo vsi in se bo treba tudi z njimi ukvarjat. Drugače pa mislim, da ne bo tako pretirano kot pišeš Izi, bo pa nekako v to smer, ker je igra pač realistična medieval non-fantasy igra. Že kolikor gledam videe in igram demo vidim, da se tako da brez težav lovit in kuhat, saj je raznih loncev povsod polno. Je pa v zadnjem videu tudi bilo dano v vednost, da če se boš zameril krajanom neke vasi, boš kot hostile visitor seveda nedobrodošel oz. te bodo lovili local rangerji, kar pomeni da odpadejo razne postelje in podobno. Kar pa se "sejvanja" tiče pa bo tako kot je bilo nekoč precej bolj pogosto, ko boš šel na nek quest, ga boš pač moral narediti v enem kosu in ne bo tako kot pri Falloutu, kjer lahko shraniš kadar ti paše in daš celo pavzo (skoraj) s Pip-Boyem, pač ne bo igra za povprečne konzolaše in prav je tako. Za tiste, ki bodo stealth/thief pa ne bo problem shranjevanje oz. kraja ljudem (v vaseh), saj se bo dalo shranit malce preden boš šel v krajo, kar je mogoče škoda, ker bo potem to premalo zahtevna naloga...

oo7 ::

NVIDIA has released a brand new driver for its graphics cards. According to the release notes, the NVIDIA GeForce 390.65 WHQL driver provides the optimal gaming experience for Kingdom Come: Deliverance, War Thunder, Black Desert Online, and Metal Gear Survive.

scipascapa ::

Kurzweil ::

@M-Power, hvala za info. Sem ravno par dni nazaj nabavil novo grafično 1060 6Gb (sem hotel 1070, pa so šle cene preveč gor) in ko sem probal beto od KCD je sicer seveda na max nastavitve delalo gladko, ampak je na 5-10 sekund slika "klipala", kar recimo prej na GTX 660ti ni. Ampak ni straha, je prišla GTX 1050 6gb ven kasneje kot ta beta in tudi sicer je seveda celotna igra že milje spredaj in optimatizirana in tudi grafika bolj dodelana. Tako da, sem zadnjič že inštaliral te driverje, ki so blagodejni za KCD.

@scipascapa, to je pa še 3€ ceneje, kot pri cdkeys.com, kjer je bilo prej najceneje. Po domače, kdor ima rad RPGje oz. mi je vsaj malce do KCD, je milo rečeno škrtuh če tole ne nabavi.

Izi ::

Kurzweil je izjavil:

@scipascapa, to je pa še 3€ ceneje, kot pri cdkeys.com, kjer je bilo prej najceneje. Po domače, kdor ima rad RPGje oz. mi je vsaj malce do KCD, je milo rečeno škrtuh če tole ne nabavi.

Tisti link, ki ga je dal scipascapa je isto CDKeys, samo da ima cene v Angleških funtih ;) £27 = 31€
CDKeys cena je ta teden skočila na 30,99 €. Prej je bilo 29,59 €.

oo7 ::

Kingdom Come: Deliverance - A Blacksmith's Tale



Hud trailer 8-)

Kurzweil ::

Izi je izjavil:

Kurzweil je izjavil:

@scipascapa, to je pa še 3€ ceneje, kot pri cdkeys.com, kjer je bilo prej najceneje. Po domače, kdor ima rad RPGje oz. mi je vsaj malce do KCD, je milo rečeno škrtuh če tole ne nabavi.

Tisti link, ki ga je dal scipascapa je isto CDKeys, samo da ima cene v Angleških funtih ;) £27 = 31€
CDKeys cena je ta teden skočila na 30,99 €. Prej je bilo 29,59 €.


Jop, sem videl takoj po tem, ko sem objavil... ni se mi dalo spreminjat komentarja... tudi cena v € je prav lepa za takšno igro.

oo7 ::

Jaz sem že prednaročil v škatlasti obliki :D definitivno med mojim top 3 najbolj pričakovanimi igrami v letu 2018.

Kurzweil ::

oo7 je izjavil:

Kingdom Come: Deliverance - A Blacksmith's Tale



Hud trailer 8-)


Zgleda fino trailer ja... zame je kar najbolj pričakovana igra oz. druge sploh ne pričakujem :D Sem igral igre od srede 80' pa do danes in nekateri žanri mi že prav presedajo oz. težko še najdem kaj izvirnega, da bi igral dejansko so to kakšne manjše izvirne igre, miselne igre, posrečene platforme in kvalitetni RPGji, drugo pa res redko kdaj, da sploh pomislim, da bi igral. In M-Power kateri sta preostali dve igri, ki ju tudi tako težko pričakuješ?

oo7 ::

Kurzweil je izjavil:



In M-Power kateri sta preostali dve igri, ki ju tudi tako težko pričakuješ?


Te tri igre v 2018 so moje najbolj pričakovane :)





Kurzweil ::

Metro sem igral samo ta prvega in tale zgleda fino, se pa ravno lotevam tudi brat knjige. Mogoče najprej knjige in nato po vrsti. Tale God of War zgleda tudi fino, ampak kaj ko se mi ne bi dalo preigrat prve 3 dele, ker se verjetno (?) zgodba na navezuje, predvsem pa je kot vidim tako PS4 eksluziva, tako da jo lahko kar imajo...

oo7 ::

V Metro igrah je super vzdušje tako kot v Stalkerju. Se vidi, da ne gre za ameriško igro :)
God of war je pa eksluziva ja ampak ta del se ne bo toliko navezoval na prejšnje. Prejšnje igre so bile v grški mitologiji ta bo v skandinavski .

Izi ::

Glavno vprašanje je ali bosta tipkovnica in miška dovolj učinkovita ali bo potreben igralni plošček?
Vprašanje je na mestu še posebej pri mečevanju, ki je v tej igri videti kar precej komplicirano ko imaš na voljo kar 6 različnih udarcev, vsak iz druge smeri.

Sem malo pobrskal po njihovem uradnem forumu in očitno imata oba načina dobre in slabe lastnosti.
Mečevanje je lažje na kontrolerju, medtem ko je na primer vlamljanje ključavnic in še posebej lokostrelstvo veliko lažje z miško in tipkovnico.
Skratka uporabno je oboje, ampak gledano v celoti se miška in tipkovnica izkažeta za malo bolj uporabna, edino učenju mečevanja je treba posvetiti kakšno uro več, da zaobvladaš zadevo.

Kurzweil ::

KINGDOM COME: DELIVERANCE ? 2,5H GAMEPLAY Preview (1/4)

Kurzweil ::

@Izi, jaz bom uporabljal kar oboje, tako tipkovnico + miško, kot gamepad. Že ko vidim tistih 6 puščice/smeri udarca, je stvar narejena direktno za gamepad, z miško se bo verjetno tu pa tam zgodilo, da boš zgrešil smer, ali pa tudi ne, bomo videli. Absolutno pa bom za vse ostalo uporabljal tipkovnico + miško. Dejansko si drugega, kot combat sistema tako ne predstavljam, da bi bilo lažje igrat na gamepad. Premikanje na gamepadu je tako retardirano, kot bi premikal glavo kot R2D2, aiming (lok) je tudi v drugih igrah z gamepadom obupen v primerjavi z miško, za kar se seveda na konzolah tako radi poslužujejo raznih auto-aimingov. Lockpicking isto in verjetno kar vse ostalo. Bomo probali čez 10 dni in videli kako bo.

@M-Power, točno tako, težko neki američani rekonstruirajo post-apokaliptične lokacije in sledijo nekem pristnem ambientu v tovrstnih igrah, ko pa niso izkusili in tudi nimajo realnega terena za opazovanje in posnemanje. Države vzhodnega bloka imajo tega malo morje, od vojn pa do Černobila, da ne naštevam dalje. Tudi sicer so ljudje na tem območju bolj navajeni stvari kot je depresija, temačnost in podobno. Tudi sicer je prisotna tista želja, da se stvar naredi čim bolj realistična, v ameriških igrah pa tako vsi vemo kako je. In podobno, kot si napisal tole za omenjena shooterja/RPGja, velja za razne medieval/fantasy RPGje, kjer trenutno dominirajo Čehi in Poljaki, seveda je razlog tudi v tem, da je na tem področju dediščina tako bogata, po drugi strani naprimer Američani gradov in srednjeveškega bojevanja niso videli nikjer, kot v Disneyjevih risankah.

kitl76 ::

Kurzweil enako bom tudi jaz pa jahanje konja z gamepdom je tudi lažje.

Berserker ::

Kurzweil je izjavil:

Pozabil si napisati, da tudi konji ne bodo vsi in se bo treba tudi z njimi ukvarjat. Drugače pa mislim, da ne bo tako pretirano kot pišeš Izi, bo pa nekako v to smer, ker je igra pač realistična medieval non-fantasy igra. Že kolikor gledam videe in igram demo vidim, da se tako da brez težav lovit in kuhat, saj je raznih loncev povsod polno. Je pa v zadnjem videu tudi bilo dano v vednost, da če se boš zameril krajanom neke vasi, boš kot hostile visitor seveda nedobrodošel oz. te bodo lovili local rangerji, kar pomeni da odpadejo razne postelje in podobno. Kar pa se "sejvanja" tiče pa bo tako kot je bilo nekoč precej bolj pogosto, ko boš šel na nek quest, ga boš pač moral narediti v enem kosu in ne bo tako kot pri Falloutu, kjer lahko shraniš kadar ti paše in daš celo pavzo (skoraj) s Pip-Boyem, pač ne bo igra za povprečne konzolaše in prav je tako. Za tiste, ki bodo stealth/thief pa ne bo problem shranjevanje oz. kraja ljudem (v vaseh), saj se bo dalo shranit malce preden boš šel v krajo, kar je mogoče škoda, ker bo potem to premalo zahtevna naloga...


Men se zdi tale realizem malce preveč overrated. Namreč dosti stvari RL izpade lažje kot pa potem v špilih, ki so mimogrede zaradi nerodnih kontrol dosti težje.

Izi ::

Berserker je izjavil:

Namreč dosti stvari RL izpade lažje kot pa potem v špilih, ki so mimogrede zaradi nerodnih kontrol dosti težje.
Ti torej meniš, da je lažje naokoli mahati s 7 kilskim mečem v roki in delati prevale sem in tja, kot pa premikati miško in pritiskati nekaj tipk ;)

Berserker ::

Špil ni realistična igra z dveh razlogov. Sam špil je narejen za igralce, ne pa za profesionalne mečevalce, se pravi da je prilagojen nekomu brez znanja mečevalskih tehnik, lahk pa se bo tudi zdel težki profesionalcem zaradi kontrol in pomanjkanja občutka pred ekranom.

Kurzweil ::

@kitl76, kaj pa vem, tisto bom sigurno uporabljal miško, da se bom lepše razgledoval po prečudoviti pokrajini, na gamepadu je ogračanje katastrofa.

@Berserker, ja developerji v večini primerov z realističnim pristopom običajno zaštrikajo, tu pa tam pa vendarle ni tako. Jaz osebno se raje potrudim večkrat, kot pa da je stvar preveč arkadna. Sicer pa velikokrat ko sem gledal/bral intervjuje, nihče ni rekel, da bo to najbolj realistična igra ever, pravijo pa, da se trudijo, da bi biloa čim bolj realistična, da bo seveda še igralna, sprva so to govorili bolj kot ne zato, ker so hoteli ljudem dopovedat, da v tej igri ne bo fantasyja, kje šele high fantasyja, ki ga je kot balasta, kasneje pa so pač hoteli povedati, da se bo stvar dogajala kolikor je mogoče realno in v resničnem okolju (dejanske rekontrukcije vasi, zgradb, pokrajine, orožij, ščitov,...). Je pa menda ja jasno, da na gamepadu, miški in tipkovnici, ne boš dobil 100% feelinga, kot da si leta 1403 in da se mečuješ na 53 stopinjskem klancu z oklepom, ki je bil skovan z ljubeznijo doma, kjer je tudi oče kovač :))

še preview 2...



in preview 3...

oo7 ::

Še 9 dni :P

Izi ::

Kot vemo bo igra podpirala Mode in prvi so že napovedani :D

Game of Thrones total conversion mod

Mod se imenuje Seven Kingdoms in je bil že nekaj časa v izdelavi za igro Attila: Total War. Ta pojekt so sedaj prekinili in vse skupaj prenesli v KC:D, ki je bolj primeren za Game of Thrones.
3D modeli za večino stvari so že izdelani. Armorji:
House Stark - Armor
House Lannister - Armor
««
5 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tomb Raider 4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
815054 (297) DejchSLO
»

Kingdom Come: Deliverance 2

Oddelek: Igre
142108 (200) Zmajc
»

Detroit: Become Human (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
8811882 (1622) yayo
»

Mordhau (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
558440 (2190) cias
»

Kam izginjajo, oz. so izginili določeni žanri?

Oddelek: Igre
212583 (1584) Berserker

Več podobnih tem