» »

Zavrnjena garancija Prestigio

Zavrnjena garancija Prestigio

lucky13 ::

Pozdravljeni!

Imam eno težavo z uveljavljanjem garancije na ASBIS-u. Na servis sem poslal tablico Prestigio, ker so se mi na zaslonu začele pojavljati svetle bele lise (pike, velikost cca. 5 mm). Zadeva je zelo moteča pri uporabi svetlega ozadja.

Na servisu so mi zavrnili garancijsko popravilo z obrazložitvijo, da so lise (pike) posledica fizične poškodbe - stisnjena tablica. Obrazložitve, kako so to ugotovili oz. kaj drugega niso dali. Za to so potrebovali 5 tednov. Tablice še nisem dvignil.

Zanima me, ali obstaja v Sloveniji še kakšen servis za Prestigio? Vem, da tablica ni bila stisnjena, zato se mi zdi obrazložitev malce "lovska" in bi želel še drugo mnenje.

Kakšen nasvet, kaj mi je storiti?

jebiveter2 ::

To se precej verjetno pojavlja zaradi napihovanja baterije.

Svetleče pike na IPS ekranu so nekaj 'običajnega' med okvarami in nastanejo pri slabi kvaliteti ekrana samega

Janac ::

Zagrozi z tržno inšpekcijo.

Če nimajo konkretnih dokazov da gre za fizično poškodobo ti lahko zagotovim da boš dobil popravljeno/zamenjamo whatevr

dxx ::

jebiveter2 je izjavil:

To se precej verjetno pojavlja zaradi napihovanja baterije.

x2
sem imel podoben problem na enem blackberry telefonu. Isto so rekli na servisu da je zaradi fizičnega pritiska, ko pa sem zamenjal baterijo, je po cca petih dneh popolnoma izginilo.

Janac ::

Pa se pri tej tablici sploh da menjati baterijo?

Če ne, je pa očitna stvarna napaka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

RejZoR ::

Ponavad so pri stisnjenem ekranu črne lise, ne pa bele (ker se tekoči kristali razlijejo). Je pa za Prestigio edini servis, ki ga poznam Asbis. Bilo je že nekaj kritik čez ta servis, baje celo tud na TV-ju pri novicah neki (sam nisem videl, so drugi omenil). Glede na to da tablice sploh niso slabe je škoda, da pol take serjejo na servisu...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

lucky13 ::

Kakšen nasvet pri pošiljanju nazaj na servis z zahtevo za obrazložitev oz. z grožnjo s tržno inšpekcijo in UVP (tistim, kar je ostalo od njega)? Kakšen nasvet pri uveljavljanju stvarne napake?

jebiveter2 ::

Najdi kakšno stran kjer so napisani vsi podobni defekti z lcd monitor, jim to razjasni in zahtevaj da ti menjajo. Hkrati poglej če ni bolje raje kontaktirati servis v tujini.

V najslabšem primeru vržeš tablico v kanto.

filip007 ::

Za kateri model pa gre, naj bi imeli začetni modeli to.

Baterije, naj ne bi spreminjale fizičnih mer...
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

RejZoR ::

lucky13 je izjavil:

Kakšen nasvet pri pošiljanju nazaj na servis z zahtevo za obrazložitev oz. z grožnjo s tržno inšpekcijo in UVP (tistim, kar je ostalo od njega)? Kakšen nasvet pri uveljavljanju stvarne napake?


Za take zadeve je najbolje it osebno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

LJ4L ::

Pojdi osebno tja z nekim tipom z jeznim pogledom in kijem v roki >:D ali pa raje s tržno inšpekcijo :)
LP from LJ

lucky13 ::

filip007 je izjavil:

Za kateri model pa gre, naj bi imeli začetni modeli to.

Baterije, naj ne bi spreminjale fizičnih mer...


Model 5597 (9.7, dual core). Star 9 mesecev.

berlusconi ::

Da povem svoje o Asbisu...

zadovoljen zelo. Tablica je crkovala, kot da se pregreje in se resetira. Poslal tja, menjali matično ploščo, od takrat niti enega spontanega reseta. Gre za tablicu Prestigio Multipad 4 9.7.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pritožba na zavrnitev stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519269 (6453) BlaY0
»

Zamenjava izdelka - nujno bi rabil pomoč (simobil - toptime)

Oddelek: Mobilne tehnologije
133409 (2413) berlusconi
»

Pravica do garancije

Oddelek: Pomoč in nasveti
142613 (1987) St235
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7615623 (14163) St235
»

PS3 spet na garancijo ali zahtevati nov aparat

Oddelek: Pomoč in nasveti
292846 (2419) Ziga Dolhar

Več podobnih tem