» »

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

««
34 / 39
»»

oo7 ::

A reklamo ali rqzvoj igre ?

oo7 ::

Operation "Fairway" celebrates its 14th anniversary.

On the 2nd of October 2009, attack helicopters ventured into the Zone to undertake the craziest mission which was impossible to succeed in.

After "Fairway", thousands of stalkers followed the same route, searching for the answer to one of Chornobyl's trickiest riddles. It may have happened a long time ago, but at times, in the evening sky of S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, you can still hear the sounds of helicopters.

They are flying on a mission that they won't ever complete.

Let's not disrupt them.

oo7 ::

Na Poljskem bodo tudi lahko igrali Stalker 2 igro.

One more chance to take a glance beyond the Perimeter. This time: from the 6th to the 8th of October, at
PoznanGameArena

oo7 ::

Še nekaj slik iz demota



oo7 ::

Brazilci so lahko igrali demo. Tukaj je en opis demo verzije.

We play: S.T.A.L.K.E.R. 2 is the pure juice of "eurojank"

https://www.theenemy.com.br/xbox/stalke...

Eurojank te besede pa še nisem slišal :)

Izi ::

oo7 je izjavil:

Eurojank te besede pa še nisem slišal :)

Resno? To je že zelo stari izraz za Evropske in Vzhodnoevropske igre že tam od časov Gothica, ki je najbolj znan predstavnik Eurojanka.
To so igre, ki imajo odličen, globok in nepozaben gameplay, kvalitetno in optimizacijsko pa so v podnu. Nekako ravno obratno od Ameriških.
Znane Eurojank igre so: Gothic serija, Risen serija, ELEX serija, ARMA serija, Mount & Blade serija, S.T.A.L.K.E.R. serija, Metro 2033 in prva dva Witcherja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Eurojank te besede pa še nisem slišal :)

Resno? To je že zelo stari izraz za Evropske in Vzhodnoevropske igre že tam od časov Gothica, ki je najbolj znan predstavnik Eurojanka.
To so igre, ki imajo odličen, globok in nepozaben gameplay, kvalitetno in optimizacijsko pa so v podnu. Nekako ravno obratno od Ameriških.
Znane Eurojank igre so: Gothic serija, Risen serija, ELEX serija, ARMA serija, Mount & Blade serija, S.T.A.L.K.E.R. serija, Metro 2033 in prva dva Witcherja.


Resno nisem še slišal za ta izraz.
Zakaj pa sta samo prva dva Witcherja eurojank in ne tudi tretji ?

Gagatronix ::

Ker za razliko od prvih dveh je tretji dejansko dodelan.

"jank" drugace pomeni nekaj nedodelanega, oziroma nizje kakovosti. Pac tumpast ameriski izraz.

Meizu ::

Sam da je ironično stalkerju reči jank, ko pa ponuja izkušnjo 500x boljšo od skoraj bilokaterega zahodnjaškega buggy skropucala.

Gagatronix ::

Dejstvo je, da je X-ray engine pac janky do amena. :))

Meizu ::

Pa ja, sam ni bolj janky ko kašne bugthesda solucije na primer. Pa jih noben ne bo označu8 za jank. Pač hočem rečt, spet neka tista zahodna etiketa stvarem ki pridejo iz vzhoda.

matobeli ::

Se uporablja za celo evropo ne samo vzhod.

Sicer pa, jebiga, vzhod je pač en eurojank.

Izi ::

Da ne bo nesporazuma, je treba poudariti, da je Eurojank bolj pozitiven term kot pa negativen. So bil ankete ravno glede tega in 2/3 igralcev ta term razume kot pozitiven.
Ameriške igre so lepše, bolj spolirane in manj lesene, ampak nimajo pa tiste nepozabne igralnosti, ki jo imajo samo Eurojank igre in večina Eurojank iger je kultnih s kupom fanatičnih oboževalcev.

matobeli ::

Mal fovšije je tud čutit zraven.

Sej to je normalno in prisotno na več področjih. Mi mamo nekaj kar oni nimajo, oni imajo nekaj kar mi nimamo...

oo7 ::

Bethesdine igre bi lahko bile čisti Eurojank samo geografsko se ne ujemajo :)

Meizu ::

Sam kaj ko bug tam je feature. Tlele pa jank. :))

oo7 ::

Decembra je dogodek Game awards in tam naj bi najavili nov datum izida igre Stalker 2.

oo7 ::

Suit PSZ-M Equipment Stalker 2


oo7 ::

Early build igre Stalker 2



oo7 ::

Še nekaj slik iz early build.























onlineslove ::

Pomembno je omeniti, da so govorili tudi o uporabi sredstev in motorja, ki ga je GSC Game World razvijal za igro Stalker 2, preden je studio zaprl leta 2010. To pomeni, da bi lahko nova igra izkoristila obstoječe tehnološke vire in ideje iz prejšnjih razvojnih projektov.
Spletne igralnice so postale pomemben del sodobne zabave in razvedrila,
vključno s Slovenijo.

oo7 ::

onlineslove je izjavil:

Pomembno je omeniti, da so govorili tudi o uporabi sredstev in motorja, ki ga je GSC Game World razvijal za igro Stalker 2, preden je studio zaprl leta 2010. To pomeni, da bi lahko nova igra izkoristila obstoječe tehnološke vire in ideje iz prejšnjih razvojnih projektov.


Ja tisto verzijo 2010 so delali na X-ray 2 pogonu nato igro ukinili. Potem pa so igro dellai v Unreal 4 pogonu in kasneje prešli na Unreal 5.

matobeli ::

To je nek bot...

oo7 ::



GSC game world so kar aktivni sedaj bodo svoj demo predstavili še v Parizu na Paris Gaming Week.

matobeli je izjavil:

To je nek bot...


Verjetno res.

oo7 ::

Če je kdo spregledal G.A.M.M.A. Changelog (0.9.1) https://anomalymod.com/gamma-changelog/

the video that gets you to re-install S.T.A.L.K.E.R. GAMMA | Atmospheric GAMMA 0.9.1 Gameplay


I found a Working Vehicle in Stalker - GAMMA 0.9.1 UNISG

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Meizu ::

Tole je zdaj precej dobra nadgradnja prejšnje verzije. Definitivno se splača pogledat. Predvsem so rešili težave s prenizko populacijo severnega dela zone proti CNPP, kar je bil ubistvu bug enega od parametrov nastavitev populacije. Sedaj je vse skupaj še veliko bolj smrtonosno, pa tudi malenkost težje. Pa ogromno napredka v modih animacije orožij, tekstur, ter QoL nadgradenj. Najbrž najboljši survival game na trgu trenutno (s tem da ni trg, ker je zastonj, hehe).

Zanimivo da en kup moderjev z dušo dobesedno dajo multimiljonskim developerjem "po pi*ki" po vseh parametrih dizajna - od ambienta ter atmosfere, do funkcij ter linearnega developmenta, z dejanskim repom in glavo. Ne moreš verjet.

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Tole je zdaj precej dobra nadgradnja prejšnje verzije. Definitivno se splača pogledat. Predvsem so rešili težave s prenizko populacijo severnega dela zone proti CNPP, kar je bil ubistvu bug enega od parametrov nastavitev populacije. Sedaj je vse skupaj še veliko bolj smrtonosno, pa tudi malenkost težje. Pa ogromno napredka v modih animacije orožij, tekstur, ter QoL nadgradenj. Najbrž najboljši survival game na trgu trenutno (s tem da ni trg, ker je zastonj, hehe).

Zanimivo da en kup moderjev z dušo dobesedno dajo multimiljonskim developerjem "po pi*ki" po vseh parametrih dizajna - od ambienta ter atmosfere, do funkcij ter linearnega developmenta, z dejanskim repom in glavo. Ne moreš verjet.


Seveda so modi trenutno boljši ampak je tudi več kot 10 let razlike med modi in časom, ko je igra izšla.

oo7 ::

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl's Demo is available at Paris Games Week!

S.T.A.L.K.E.R. 2 | Paris Games Week Trailer (Feat. Anomalous Dugout)

Meizu ::

Seveda so modi trenutno boljši ampak je tudi več kot 10 let razlike med modi in časom, ko je igra izšla.


Ne vem če se prav razumemo, ne primerjam Gamma moderjev z GSC developerji, ampak primerjam Gamma modderje s trenutno uveljavljenimi industrijskimi standardi glede survival iger.

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Seveda so modi trenutno boljši ampak je tudi več kot 10 let razlike med modi in časom, ko je igra izšla.


Ne vem če se prav razumemo, ne primerjam Gamma moderjev z GSC developerji, ampak primerjam Gamma modderje s trenutno uveljavljenimi industrijskimi standardi glede survival iger.



Aha sem mislil, da misliš na GSC moja napaka + imaš prav glede Gamma moderjev in industrijskimi survival igrami :)

Gagatronix ::

Modderji bodo vedno svetlobna leta pred pro developerji AAA spilov, ker slednji delajo striktno samo za kes.

oo7 ::

Še dobro, da obstajajo pro izdelovalci AAA igr kateri dovolijo mode v svojih igrah. Bi rekel, da 3/4 ali še več jih ne dovoli,da se njihove igre kaj spreminjajo s modi.

oo7 ::

Zakhar Bocharov predstavnik za javnost pri GSC game world pravi - "We're heading full speed to the release."

oo7 ::

Glede na DEMO Ribs naj bi bilo novo območje v Stalker 2.

Ribs is a new area in S.T.A.L.K.E.R. 2

Speculated to be an Arch-Anomaly, this place is full of dangers - ranging from Anomalies to Poltergeists.

This area was one of the few available to explore during the S.T.A.L.K.E.R. 2 Demo.

oo7 ::

Nekaj novih podatkov iz Pariza gaming show - https://dev.ua/news/rozrobnyky-stalker-...

Google prevajalnik

STALKER 2 je že v zaključni fazi razvoja, izid pa je še vedno načrtovan za začetek leta 2024. Nove podrobnosti od avtorjev igre

Zaposleni v studiu GSC Game World, vodja PR Zakhar Bocharov in vodja skupnosti Yevhen Bazarov so o tem povedali na pariškem tednu iger v intervjuju s francoskim blogerjem Anomalous Dugout.

Kot poroča skupnost STALKER NEWS UA, bo simulacijski sistem A-Life v STALKER 2: Heart of Chornobyl deloval nekoliko podobno kot prejšnje igre, vendar v večjem obsegu, ker gre za brezšiven odprt svet. Po besedah Bocharova razvijalci še vedno "polirajo" ta del igre.

Hkrati so se soočili z različnimi težavami pri preoblikovanju starega zemljevida cone v nov brezhiben odprt svet . Razvijalci so poskušali posodobiti stare lokacije in jih zmešati z novimi ter vse skupaj napolniti z elementi iz pravega območja izključitve.

Razvijalci poskušajo doseči visoko raven grafike . S tehnološkega vidika je to od njih zahtevalo uporabo moči Unreal Engine 5 in SSD, da bi imeli hkrati dobro sliko in hitro nalaganje zemljevida.

Zvočno okolje se bo prilagajalo igralni situaciji in terenu in ne bo preprost ambient na lokaciji. Studio namerava izdati več zvočnih posnetkov bližje (in po) izidu igre.

V Coni bo več anomalij in več artefaktov . Igralci bodo videli nove učinke in zanimive kombinacije različnih artefaktov, ki bodo ustrezali različnim stilom igranja.

Velik poudarek v igri bo na zgodbi in nelinearnih elementih , tako da igralec ne bo mogel videti vsega v enem igranju. STALKER 2 bo imel številne izrezane prizore, za katere razvijalci naredijo veliko zajemanja gibanja.

PR vodja GSC Game World meni, da je studio v zaključni fazi razvoja igre. Skoraj vsa vsebina je že v igri, razvijalcem pa je preostala le še faza "poliranja". Odločitev o napredovanju STALKER 2 je bila sprejeta, da bi bili bolj prepričani o datumu izida.

Točen datum izida bodo razvijalci objavili pozneje. "S polno hitrostjo se premikamo proti sprostitvi," je prepričan Zakhar Bocharov.

oo7 ::

Načrt za razvoj igre STALKER 2: Heart of Chornobyl je bil deljen v skupini VK Bulletin of "The Same Stalker", ki je večkrat objavila zanesljive informacije o igri GSC Game World.

Glede na objavljeni dokument je izid STALKER 2 predviden za sredino februarja 2024.


Sredina februarja to je pa že kar blizu :)

oo7 ::

A stalker called Zhorik was sighted in the S.T.A.L.K.E.R. 2 Demo.

And yes, he did say his famous words.

"I said come in, don't stand there"

oo7 ::

Nič ni uradno potrjenega...tako, da lahko bo res ali pa ne.


Skupnost VKontakte "Bulletin of "That Same Stalker"" je delila zanimivo najdbo, ki pripada GSC Game World. Na spletu je pricurljal načrt za razvijalce igre STALKER 2: Heart of Chornobyl, ki razkriva, da bo igra izšla čez tri mesece - februarja 2024.



Od 4. decembra do 19. januarja se bodo razvijalci osredotočili na poliranje Stalkerja 2 in lovljenje hroščev.

Približno ob istem času bo igra poslana novinarjem za igro v oceno.

Od 22. januarja se bo začelo delo na "dnevnem popravku" - načrtovano je, da bo izdan hkrati z izdajo glavne igre, ki je namenjena 14. in 16. februarju.

https://www.unian.ua/games/stalker-2-da...


Dokumenti tudi kažejo, da ima strelec rusko lokalizacijo besedila.

oo7 ::

Izkazalo se je, da je STALKER 2 "ruska igra", GSC Game World pa je "v lasti ruskega oligarha" :|

Novinarji so ugotovili: slavni ukrajinski GSC Game World iz Prage (Češka) financira oseba, povezana z Rusijo (na primer oligarh), ali pa je celo kupil 100% GSC.

https://dtf.ru/u/396338-bankate-v-uslov...

WizzardOfOZ ::

Dober izgovor, da lahko igra zamudi še par let.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

oo7 ::

Jaz upam,da igra izide letos samo upam, da ne bo preveč polomljena v tem primeru me pa tudi ne moti če izide 2025.

oo7 ::

GSC game world ima novega lastnika ?


Zdi se, da Sergej Grigorijevič ni več lastnik GSC Game World. Novi končni upravičenec je Maxim Krippa, ki je lastnik NAVI

Po podatkih YouControl Sergey Konstantinovich Grigorievich od 22. septembra 2023 ni bil končni dejanski lastnik GSC GAME WORLD GLOBAL LTD (GSK UKRAINE LLC). To je bil Maxim Vladimirovich Krippa, ki je tudi lastnik organizacije za esport NAVI in je povezan s spletnim kazinom.


https://dev.ua/ru/news/hryhorovych-bils...

oo7 ::

GSC se je odzval glede novega lastništva - GSC je v odgovoru na medijska vprašanja izjavil, da je Krippa solastnik in investitor studia, vendar se je sodelovanje z njim začelo leta 2020. Sergej in Evgenij Grigorovič ostajata direktorja podjetja.

oo7 ::

Ena nova slika verjetno iz DEMOL verzije.

oo7 ::

According to GSC, The feedback of S.T.A.L.K.E.R. 2's Demo was overwhelmingly positive.


Danes je tudi na internet prišlo 20 minut gameplaya igre Stalker 2 ampak so že umaknili video. Jaz nisem bil dovolj hiter, da bi ga videl.

oo7 ::

Tole naj bi bil intro igre Stalker 2 (video dobrih 5 minut)- https://gofile.io/d/t1T3gZ

Nagi Bator ::

oo7 je izjavil:

Tole naj bi bil intro igre Stalker 2 (video dobrih 5 minut)- https://gofile.io/d/t1T3gZ

Hermann, ta znanstvenik v videu, to je tip iz bunkerja v Jupitru.
Poleg tega je težko spregledati, da igra dela z 10 FPS.

oo7 ::

Nagi Bator je izjavil:

oo7 je izjavil:

Tole naj bi bil intro igre Stalker 2 (video dobrih 5 minut)- https://gofile.io/d/t1T3gZ

Hermann, ta znanstvenik v videu, to je tip iz bunkerja v Jupitru.
Poleg tega je težko spregledati, da igra dela z 10 FPS.


Ja Hermann iz COP


Ja verjetno gre za kakšen early build, da dela tako počasi v glavnem prava Stalker izkušnja :)) hecam se upam, da bo igra delovala na spodobnih FPSjih :)

oo7 ::

GSC Game world praznuje 28 let.




Upajmo, da bomo igrali Stalker 2 preden bo GSC star 30 let :P

oo7 ::



S.T.A.L.K.E.R. 2's Main Story will be 40h long and it will include 4 different endings.

The Original Saving System will return in S.T.A.L.K.E.R. 2

S.T.A.L.K.E.R. 2 on Xbox Series X will offer two graphical modes to choose from.

S.T.A.L.K.E.R. 2 will run at 60 FPS on its Performance Mode.

More Details to be revealed about Quality Mode.
««
34 / 39
»»