» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
177 / 179
»»

Reaper ::

Leo II je izjavil:

Kako pa je z dometom in samo vožnjo med t3 in id3? Kolikor razumem si mel oba? Sam id3 še nisem vozil.


ID.3 sem imel samo na testni vožnji. Občutki so bili naslednji:

- Občuti se teža vozila, je kot tank, pri Tesli nimam občutka, da ima skoraj 2 toni, je kot gokart.
- Na bremzo sem se moral "obesiti", da sem normalno zaviral, ne vem ali je bila to specifika testnega vozila ali pa posledica teže.
- Pospeški pri nižjih hitrostih so super, na AC pri 130 km/h pa izjemno slabi.
- Glasnejši na AC od Tesle, kar konkretno. Manj aerodinamična oblika naredi svoje, najbrž tudi malo slabše zvočno izoliran.
- Dober položaj sedenja, ker si malo višje.
- Bolj podobna notranjost trenutnim ICE vozilom, prikaz hitrosti nad volanom, HUD, več tipk itd.
- Slabši domet, v avto hiši so rekli da z njim pozimi naredijo okoli 200 km. Za podrobnosti na to temo poglej na spletno stran EV Database, tam so napisane realne cifre za različne scenarije. M3 SR je tu v prednosti z večjim dometom na račun nižje porabe.

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

Podoben denar v tem primeru pomeni 10 jurjev drazje. Kar je za avto, ki je v bistvu en velikostni razred visje, vseeno kar ugodno. Med EVji.
ID.7 košta 51kEUR s financiranjem oz. 2,5k€ več brez financiranja.
Model 3 LR je pa 49k.

Utk je izjavil:

Kaj ta velikost pomeni "nam", ki smo do zdaj shajali s tem razredom okoli 4,5? Zakaj bi zdaj dali 10 jurjev več za večji avto, če nismo prej dali za passata, na primer.

Zakaj bi tisti, ki so shajali z razredom okoli 4, dajali več za teslo, če tako velikega avta ne rabijo? Zakaj bi dajali več za avto s 4s do 100, če so do zdaj shajali z 10s? Zakaj bi tisti, ki ne delajo dnevno 300km+, dajali več za teslo, če lahko shajajo tudi s cenejšimi EVji z manjšo baterijo in manjšim dosegom? Če so do zdaj shajali z avtom s 6 zvočniki in ročko za smerokaze, zakaj bi zdaj kupovali drago teslo s 17 zvočniki in brez ročke? Čist brezveze.
Če hočeš teslo, boš zagotovo našel kup razlogov, zakaj rabiš natanko tako velik avto z natanko takimi zmogljivostmi in z natanko tako opremo. Za vse ostale je pa na voljo tudi precej alternativ, dražjih in cenejših, večjih in manjših.

pegasus ::

feryz je izjavil:

Pa za mojega mulca. Za tega vemo že ko je 2 km od doma. Mulcem je pač fajn, da jim grmi v glavi.
https://www.sciencealert.com/study-link... ... Vse jasno.

Utk ::

Zakaj bi tisti, ki so shajali z razredom okoli 4, dajali več za teslo, če tako velikega avta ne rabijo?

Ne vem, po moje nimajo nobenga razloga. Razen če hočejo EV in jim noben drug ne ustreza. Drugače če celo življenje voziš cliote in ne rabiš večjega, res ne vem zakaj bi kupil teslo. Ali pa octavio.

codeMonkey ::

Ne bom nikoli pozabil para v salonu, ko sem sel prevzeti Octavio. 20 minut so bili na zacetku pri Fabiji, dec cist navdusen, cez pol ure pa ponovi vajo na Superbu. Nic mi ni bilo jasno :)

Zgodovina sprememb…

MadMicka ::

 BMW i4

BMW i4



 T3

T3



Dejte pogledat notranjost BMW i4 in T3, kdo sploh lahko šteje notranjost T3 za avto, razlika je kot noč in dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()

BigWhale ::

MadMicka je izjavil:


Dejte pogledat notranjost BMW i4 in T3, kdo sploh lahko šteje notranjost T3 za avto, razlika je kot noč in dan.


Daj sprijazni se, da je nekaterim vsec dnevna soba s celostensko 2.5m visoko regalno omaro, ki ima na sredini 70cm CRT TV na katerem je babicin kvackan prticek, na klubski mizici je pa opeka daljinc zavit v plasticno folijo.

Drugi imamo pa rajsi minimalisticne dnevne sobe, kjer je na eni polici na sredini 70" TV, na klubski mizi je pa mini daljinc od Google Chromecasta.

A bo slo?

Utk ::

Druga stvar pa je da slej ko prej teh 100 letvic bolj ali manj slabo zlepljenih začne šklopotat. In pri vsakem novem modelu bolj, ker se še bolj špara.

Reaper ::

MadMicka je izjavil:

 BMW i4

BMW i4



 T3

T3



Dejte pogledat notranjost BMW i4 in T3, kdo sploh lahko šteje notranjost T3 za avto, razlika je kot noč in dan.


Vse kar vidim je, da je v i4 grda barva usnja in da so oranžne števce zamenjali z zaslonom, ostalo je že 15+ let isto. Nihče ne sili da kupiš Teslo, vzami i4 če ti bolj ustreza.

Ganon ::

BigWhale je izjavil:

MadMicka je izjavil:


Dejte pogledat notranjost BMW i4 in T3, kdo sploh lahko šteje notranjost T3 za avto, razlika je kot noč in dan.


Daj sprijazni se, da je nekaterim vsec dnevna soba s celostensko 2.5m visoko regalno omaro, ki ima na sredini 70cm CRT TV na katerem je babicin kvackan prticek, na klubski mizici je pa opeka daljinc zavit v plasticno folijo.

Drugi imamo pa rajsi minimalisticne dnevne sobe, kjer je na eni polici na sredini 70" TV, na klubski mizi je pa mini daljinc od Google Chromecasta.

A bo slo?


Bodimo realni. Notranjost tesel izgleda tako zaradi rezanja stroškov. Izpade pa zelo primitivno in ceneno.

jernejl ::

BigWhale je izjavil:

Drugi imamo pa rajsi minimalisticne dnevne sobe, kjer je na eni polici na sredini 70" TV, na klubski mizi je pa mini daljinc od Google Chromecasta.
Eni imamo raje hladilnike, katerih vrata se odpro tako, da se potegne za ročaj, drugi imate pa raje hladilnike, katerih vrata je mogoče odpreti samo preko menija v hladilnikovi mobilni aplikaciji.

Utk je izjavil:

Druga stvar pa je da slej ko prej teh 100 letvic bolj ali manj slabo zlepljenih začne šklopotat.
Ena velika letev lahko ravno tako šklopota kot 100 manjših, ali pa še bolj. Lahko pa recimo pogledamo Bjornove meritve hrupa v kabini in hitro ugotovimo, ali bolj šklopota v tesli ali v BMWju.

Utk ::

Lahko. Samo verjetnost je drugačna pri stotih. Meritve hrupa tega ne zajamejo.

BigWhale ::

Ganon je izjavil:


Bodimo realni. Notranjost tesel izgleda tako zaradi rezanja stroškov.


Saj tega dejansko nihce ne zanika.

Ganon je izjavil:


Izpade pa zelo primitivno in ceneno.

Jaz sem pricakoval precej manj in precej bolj "cesko" notranjost in kitajski build quality. Zdaj po 12.000km lahko recem, da je notranjost kvalitetna in ji nic ne manjka. Razen rocke za zmigavce. :> Build quality je zlo visok. Pa sem se precej prevozil v Mercedesih in Audijih in Passatih. :)

hojnikb ::

No, highland je vseeno step up proti recimo early primerkom k so prisli s fremonta..
#brezpodpisa

Be0nc ::

@BigWhale
Si vzel M3H in imel to srečo, da nad 100 kmh ne dobiš Parkinsona?

Kar nekaj ljudi je ni imelo.

Edit: Vidim, da imašp M3H, ker sem ravno prebral tvoj review iz 25.4. Pohvale za odkrit zapis... če bi cel svet bil tako iskren, bi bil svet lepši :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Be0nc ()

Reaper ::

Večina nas na M3H nima težav s tresenjem, zelo velika večina. Se je tudi javil uporabnik pri nas, ki pa ima grozno tresenje in se še vedno ne ve zakaj. Sem videl, da je tudi aktiven na tujih forumih, kjer so uporabniki s podobnimi težavami. Upam, da čim prej odkrijejo kaj je problem in rešijo.

Drugače pa, Slovenci smo po večini taki, da tudi če si nekaj zaribal, kupil slabo, boš hvalil samo zato, da bo sosed fouš. Jaz povem odkrito, ko me kdo glede avta vpraša kaj je OK in kaj ni OK, avto sem kupil zase, ne za druge oz. za dviganje stopnje zavidanja pri drugih. Je pa seveda tudi močna nasprotna stran, foušarija brez meja, ko si kdo privošči nekaj novega.

Gregor P ::

Zdaj bo imel očitno vsak "zavistnež" priložnost preizkusiti Teslo, tako da si bo lahko dejansko ustvaril svoje mnenje na podlagi praktičnih izkušenj;)

https://x.com/Avant2Go_com/status/17821...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Reaper je izjavil:

Jaz povem odkrito, ko me kdo glede avta vpraša kaj je OK in kaj ni OK, avto sem kupil zase, ne za druge oz. za dviganje stopnje zavidanja pri drugih. Je pa seveda tudi močna nasprotna stran, foušarija brez meja, ko si kdo privošči nekaj novega.


Jest sem avto itak kupil sam zato, da lahko trollam po forumih in triggeram Tesla fanboye. :>

WallSreet ::

Musk bo očitno potolkel vso konkurenco. Tale FSD rollout spominja na začetke Appla. Predstavljajte si koliko dobička bo imel Tesla od te programske opreme? Več avtomobilov bodo proizvedli večji dobiček bodo imeli sploh ker bo šlo za mesečno naročnino. Verjetno bo Tesla kmalu kupil Uber in lift drugače bo šel Uber v stečaj. Robo Taxiji so naslednji na vrsti. Evropa pa nima druge izbire kot da preklopi na Teslin FSD, podobno kot so že storili z superchargerji.

Musk je stavil na svojo programsko opremo in zdaj bo od tega služil kot utrgan. Tesla je kar se tiče programske opreme povsem brez konkurence. Se pa bojim za ostale EV podjetja ki bodo letela v stečaj ena za drugo. Seveda ni še vse popolno in se bo programska oprema še posodabljala, vendar potencialno čez čas se zna zgoditi da ne boš več potreboval vozniškega izpita ter da bodo prometne nesreče stvar preteklosti. Do takrat bo bo minilo še kar nekaj časa ker bi zato morali vsi zamenjati svoja vozila oziroma bi moral biti pogoj da imajo vsaj vozila FSD.

Seveda bi bile prometne nesreče še vedno prisotne vendar v bistveno manjšem obsegu. Sama cena avtomobila bo pa čez čas konkretno padla. Zanimivi časi.

Ta lepo pove v posnetku:


Čez čas bo vozilo povsem brez voznika in bo recimo sam pobiral potnike medtem ko mu boš ti samo povedal in dal ukaz kaj naj stori. Še avtomobila ti ne bo potrebno parkirati, skratka tole bo res zanimivo spremljati.

Musk je pa legenda, vsa čas kaj počne ta človek. Hajterji se bodo spet pogreznili v zemljo, kot po navadi.

Leo II ::

Reaper je izjavil:

Večina nas na M3H nima težav s tresenjem, zelo velika večina. Se je tudi javil uporabnik pri nas, ki pa ima grozno tresenje in se še vedno ne ve zakaj. Sem videl, da je tudi aktiven na tujih forumih, kjer so uporabniki s podobnimi težavami. Upam, da čim prej odkrijejo kaj je problem in rešijo.

Drugače pa, Slovenci smo po večini taki, da tudi če si nekaj zaribal, kupil slabo, boš hvalil samo zato, da bo sosed fouš. Jaz povem odkrito, ko me kdo glede avta vpraša kaj je OK in kaj ni OK, avto sem kupil zase, ne za druge oz. za dviganje stopnje zavidanja pri drugih. Je pa seveda tudi močna nasprotna stran, foušarija brez meja, ko si kdo privošči nekaj novega.



Pizda kam smo priṣ̌li, da ti folk zavida kurč̣evo t3 ;)))

WallSreet je izjavil:

Musk bo očitno potolkel vso konkurenco. Tale FSD rollout spominja na začetke Appla. Predstavljajte si koliko dobička bo imel Tesla od te programske opreme? Več avtomobilov bodo proizvedli večji dobiček bodo imeli sploh ker bo šlo za mesečno naročnino. Verjetno bo Tesla kmalu kupil Uber in lift drugače bo šel Uber v stečaj. Robo Taxiji so naslednji na vrsti. Evropa pa nima druge izbire kot da preklopi na Teslin FSD, podobno kot so že storili z superchargerji.

Musk je stavil na svojo programsko opremo in zdaj bo od tega služil kot utrgan. Tesla je kar se tiče programske opreme povsem brez konkurence. Se pa bojim za ostale EV podjetja ki bodo letela v stečaj ena za drugo. Seveda ni še vse popolno in se bo programska oprema še posodabljala, vendar potencialno čez čas se zna zgoditi da ne boš več potreboval vozniškega izpita ter da bodo prometne nesreče stvar preteklosti. Do takrat bo bo minilo še kar nekaj časa ker bi zato morali vsi zamenjati svoja vozila oziroma bi moral biti pogoj da imajo vsaj vozila FSD.

Seveda bi bile prometne nesreče še vedno prisotne vendar v bistveno manjšem obsegu. Sama cena avtomobila bo pa čez čas konkretno padla. Zanimivi časi.

Ta lepo pove v posnetku:


Čez čas bo vozilo povsem brez voznika in bo recimo sam pobiral potnike medtem ko mu boš ti samo povedal in dal ukaz kaj naj stori. Še avtomobila ti ne bo potrebno parkirati, skratka tole bo res zanimivo spremljati.

Musk je pa legenda, vsa čas kaj počne ta človek. Hajterji se bodo spet pogreznili v zemljo, kot po navadi.


;) dober sarkastič̣en zapis, glede na dogajanje o prepovedi fsd in toźbah...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Leo II ()

WallSreet ::

Zakaj si to napisal kot nekaj pozitivnega? Kdo bo tožil Evropa? Tako kot neprestano tožijo vsa večja ameriška tehnološka podjetja samo zato ker Evropejci sami niso sposobni narediti svoje programske opreme? Evropa bolje da se hitro pridruži Tesli predno izgubijo avtomobilsko industrijo. Treba se bo sprijazniti da Evropa ni sposobna ponuditi ničesar enakovrednega. Zakaj bi bil zdaj problem pri teh programski opremi če je pa Evropa že adaptirala NACS? Zakaj bi zdaj pri tej programski opremi (kjer je jasno da Evropa ni sposobna niti približno kaj podobnega) komplicirali?

Prej adaptirajo Teslin FSD bolje bo za Evropo in ostale oldtimer proizvodnje smeti kot so BMW in podobne znamke.

fikus_ ::

Tesla se dolgo ne bo imela FSD kot je govoril Musk.

Prihaja resen izziv za Teslo in druge proizvajalce EV, kitajski BYD se se zbudil, lani je tesla proizvedla malo manrk kot 20% EV, BYD pa nekaj pod 18%, za letos se napoveduje, da bosta mesti zamenjala.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Leo II ::

WallSreet je izjavil:

Zakaj si to napisal kot nekaj pozitivnega? Kdo bo tožil Evropa? Tako kot neprestano tožijo vsa večja ameriška tehnološka podjetja samo zato ker Evropejci sami niso sposobni narediti svoje programske opreme? Evropa bolje da se hitro pridruži Tesli predno izgubijo avtomobilsko industrijo. Treba se bo sprijazniti da Evropa ni sposobna ponuditi ničesar enakovrednega. Zakaj bi bil zdaj problem pri teh programski opremi če je pa Evropa že adaptirala NACS? Zakaj bi zdaj pri tej programski opremi (kjer je jasno da Evropa ni sposobna niti približno kaj podobnega) komplicirali?

Prej adaptirajo Teslin FSD bolje bo za Evropo in ostale oldtimer proizvodnje smeti kot so BMW in podobne znamke.


Ni pozitivno, ampak ti si čisto preveč optimističen. Sedaj se je vključila še politika in zahteva prepoved avtopilota, čisto preveč je nesreč za katere sumijo avtopilota. Beri v tem ali drugem Teslinem threadu, so linki.

Gregor P ::

Najbrž se je šele zdaj zbudili videl prvi YT video in vse zmetal v Tesline delnice in je čisto na adrenalinu:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Reaper ::

Leo II je izjavil:

Reaper je izjavil:

Večina nas na M3H nima težav s tresenjem, zelo velika večina. Se je tudi javil uporabnik pri nas, ki pa ima grozno tresenje in se še vedno ne ve zakaj. Sem videl, da je tudi aktiven na tujih forumih, kjer so uporabniki s podobnimi težavami. Upam, da čim prej odkrijejo kaj je problem in rešijo.

Drugače pa, Slovenci smo po večini taki, da tudi če si nekaj zaribal, kupil slabo, boš hvalil samo zato, da bo sosed fouš. Jaz povem odkrito, ko me kdo glede avta vpraša kaj je OK in kaj ni OK, avto sem kupil zase, ne za druge oz. za dviganje stopnje zavidanja pri drugih. Je pa seveda tudi močna nasprotna stran, foušarija brez meja, ko si kdo privošči nekaj novega.



Pizda kam smo priṣ̌li, da ti folk zavida kurč̣evo t3 ;)))

WallSreet je izjavil:

Musk bo očitno potolkel vso konkurenco. Tale FSD rollout spominja na začetke Appla. Predstavljajte si koliko dobička bo imel Tesla od te programske opreme? Več avtomobilov bodo proizvedli večji dobiček bodo imeli sploh ker bo šlo za mesečno naročnino. Verjetno bo Tesla kmalu kupil Uber in lift drugače bo šel Uber v stečaj. Robo Taxiji so naslednji na vrsti. Evropa pa nima druge izbire kot da preklopi na Teslin FSD, podobno kot so že storili z superchargerji.

Musk je stavil na svojo programsko opremo in zdaj bo od tega služil kot utrgan. Tesla je kar se tiče programske opreme povsem brez konkurence. Se pa bojim za ostale EV podjetja ki bodo letela v stečaj ena za drugo. Seveda ni še vse popolno in se bo programska oprema še posodabljala, vendar potencialno čez čas se zna zgoditi da ne boš več potreboval vozniškega izpita ter da bodo prometne nesreče stvar preteklosti. Do takrat bo bo minilo še kar nekaj časa ker bi zato morali vsi zamenjati svoja vozila oziroma bi moral biti pogoj da imajo vsaj vozila FSD.

Seveda bi bile prometne nesreče še vedno prisotne vendar v bistveno manjšem obsegu. Sama cena avtomobila bo pa čez čas konkretno padla. Zanimivi časi.

Ta lepo pove v posnetku:


Čez čas bo vozilo povsem brez voznika in bo recimo sam pobiral potnike medtem ko mu boš ti samo povedal in dal ukaz kaj naj stori. Še avtomobila ti ne bo potrebno parkirati, skratka tole bo res zanimivo spremljati.

Musk je pa legenda, vsa čas kaj počne ta človek. Hajterji se bodo spet pogreznili v zemljo, kot po navadi.


;) dober sarkastič̣en zapis, glede na dogajanje o prepovedi fsd in toźbah...


Folk zavida vse, ni problem samo Model 3. Po drugi strani pa ljudje niso na splošno tako razgledani na tem področju in ko vidijo ta avto mislijo, da si dal zanj celo hišo in ledvico. Jim je nepredstavljivo, da stane podobno kot Toyota Corolla.

Utk ::

Meni je še trgovec v salonu ko sem gledal nekega (bolj slabega) električnega in reku, da za ta denar dobim pa že skoraj teslo, reku da tesla stane 60 jurjev. Mislim, sej jo lahko naloadaš, perfomance itd, ampak potem tisto več ni primerljivo z nekim id3. Če že osnovna ni primerljiva z id3 pa stane enako :)

Res da je hotel malo speljat na svoj mlin, ampak res mislim da je iskreno mislil, da je tesla tako draga, ker če me je imel za tako butastega, potem...ah, sej itak ne bi tam nič kupil, tudi če bi hotel kaj kupit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Reaper ::

Se mi je že zgodilo, da mi je nekdo čestital za nakup v smislu, kako si lahko takšen avto privoščim, ker je izjemno drag. Če bi kupil VW me ne bi nihče povohal. Bo trajalo še očitno nekaj let, da se Tesla pri nas bolj razšili, potem bo to pač samo še ena znamka vozil med rajo in bo manj zmotnih prepričanj.

nejc_nejc ::

Ni pozitivno, ampak ti si čisto preveč optimističen. Sedaj se je vključila še politika in zahteva prepoved avtopilota, čisto preveč je nesreč za katere sumijo avtopilota. Beri v tem ali drugem Teslinem threadu, so linki.


Ko bodo tapravi kisiktrošili, bodo uzakonili obvezno stikalo on/off.

Gregor P ::

Ste le slo-techovci in ste najbrž v življenju videli že kar nekaj različnih tehnologij in njihovega razvoja ipd.; tako da verjetno znate vsaj okvirno ločiti popolno fikcijo od dejanskih zmožnosti trenutne tehnologije na trgu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

majnk ::

Hipotetično vprašanje. V nedeljo popoldne se ti zgodi prometna nesreča s Teslo. Recimo, da je poškodovan odbijač, batnik, luč. Avto je vozen in ni totalka ter ima polni kasko. Zavarovalnica pošlje avtovleko, voznik vpraša, kam odpeljem avto? Nimam pojma. Torej, kam s poškodovano Teslo, koga pokicati itd...

nejc_nejc ::

saj imaš app, pa te napoti na pravi plac...
https://www.tesla.com/sl_si/service

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

m0LN4r ::

Zakaj pravi Tesla, da je treba menjati gume po 10.000km? Kok stanejo 4 Continental gume recimo?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

DamijanD ::

Kako pa lahko proizvajalec to svetuje. Obraba gum je pa tako zelo odvisna od načina/tipa vožnje in tudi samih gum, da tega ne moreš univerzalno pretvorit v km.

hojnikb ::

m0LN4r je izjavil:

Zakaj pravi Tesla, da je treba menjati gume po 10.000km? Kok stanejo 4 Continental gume recimo?

najbrz je to misljena rotacija, ne menjava..
#brezpodpisa

m0LN4r ::

DamijanD je izjavil:

Kako pa lahko proizvajalec to svetuje. Obraba gum je pa tako zelo odvisna od načina/tipa vožnje in tudi samih gum, da tega ne moreš univerzalno pretvorit v km.

Mogoce pa kombinacija teze in podvozja, da ljudi ne odnese z mokre ceste?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

DamijanD ::

Za menjavo gum imamo posebne standarde (in predpise) in kilometri niso niti najmanj pomembni (ampak predvsem milimetri in leta)

2dark ::

Pri tesli je problem, da so imele ali pa še majo zadaj čudno nastavljeno podvozje, ki obrablja nenormlano notranji del gume, kar se ne vidi. Not fun.

baje, da so pri face liftu zdej to mal poštimal, pa še vedno ni to 100% urejeno.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

codeMonkey ::

A ni to samo pri Model S Plaid? Tam jih menjajo ko nori in to ne zaradi pospeskov, ampak prevec ekstremne geometrije podvozja.

gogocak ::

Vedno bolj se nagibam k nakupu električnega avtomobila, najprej sem mislil na nekaj manjšega ala renault 5, id 2 oz kar teslo 2 a se mi ne da čakat tako dolgo, ker niti ne vedo kdaj bo to prišlo ven tak da računam še vsaj leto pa pol razen mogoče 5-ka pride prej.
Ker se zanimam najbolj za teslo model 3 SR (LR mi je cena glede na SR previsoka, glede na to da bi se naj baterija polnila do 80% pa ni neke razlike pri daljavi).
Če mi lahko kdo odgovori na ta vprašanja:
-A v zimi pideš 260 km po avtocesti ne da bi polnil (občasno moram odpeljati relacijo MB-LJ-MB)?
-Kako je najbolje da ga polniš doma (navadna 3 fazna doza, ali kakšna polnilnica 11, 22 kw mogoče manj)?
-Kako je s pridobitvijo kredita pri eko skladu-recimo da bi dal polovico v kešu polovico pa vzel kredit? A rabiš najprej kakšno potrdilo od tesle in nato greš po kredit na eko sklad ali? Res nimam pojma kako se to naredi.
-Ste zadovoljni s svojimi teslami in bi jih ponovno kupili?

Hvala vsem za odgovor in lp

2dark ::

gogocak je izjavil:

Vedno bolj se nagibam k nakupu električnega avtomobila, najprej sem mislil na nekaj manjšega ala renault 5, id 2 oz kar teslo 2 a se mi ne da čakat tako dolgo, ker niti ne vedo kdaj bo to prišlo ven tak da računam še vsaj leto pa pol razen mogoče 5-ka pride prej.
Ker se zanimam najbolj za teslo model 3 SR (LR mi je cena glede na SR previsoka, glede na to da bi se naj baterija polnila do 80% pa ni neke razlike pri daljavi).
Če mi lahko kdo odgovori na ta vprašanja:
-A v zimi pideš 260 km po avtocesti ne da bi polnil (občasno moram odpeljati relacijo MB-LJ-MB)?
-Kako je najbolje da ga polniš doma (navadna 3 fazna doza, ali kakšna polnilnica 11, 22 kw mogoče manj)?
-Kako je s pridobitvijo kredita pri eko skladu-recimo da bi dal polovico v kešu polovico pa vzel kredit? A rabiš najprej kakšno potrdilo od tesle in nato greš po kredit na eko sklad ali? Res nimam pojma kako se to naredi.
-Ste zadovoljni s svojimi teslami in bi jih ponovno kupili?

Hvala vsem za odgovor in lp


Rnaule 5 elektric pride v pridajo letos jeseni. Najprej z največjo baterijo ( nekaj čaz 50 kW)

NI razlike praviš. LR ima baterijo 75 kWh, SR ima baterijo samo 57 kWh. Sedaj odštej minus 20%, ker boš polnil na 80% .. Z osnovno verzijo boš pozimi moral zavit na polnilno postajo. Z LR ne bo treba.

Kdor si omislil EV je seveda logično,d a si omislil tudi domačo polnilno postajo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

BigWhale ::

2dark je izjavil:


Kdor si omislil EV je seveda logično,d a si omislil tudi domačo polnilno postajo.


Povsem odvisno od potreb. Jaz sem bil stiri leta na 230V in nisem imel tezav.

kow ::

Ocitno imas precej rutinsko zivljenje. Ampak ja, dolocen profil ljudi bi funkcioniral tudi brez DC.

2dark ::

BigWhale je izjavil:

2dark je izjavil:


Kdor si omislil EV je seveda logično,d a si omislil tudi domačo polnilno postajo.


Povsem odvisno od potreb. Jaz sem bil stiri leta na 230V in nisem imel tezav.


Glede, da so domače polnilnice poceni, ni nobenega zadržka, da si jo ne omisli, če ima možnost.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Reaper ::

gogocak je izjavil:

Vedno bolj se nagibam k nakupu električnega avtomobila, najprej sem mislil na nekaj manjšega ala renault 5, id 2 oz kar teslo 2 a se mi ne da čakat tako dolgo, ker niti ne vedo kdaj bo to prišlo ven tak da računam še vsaj leto pa pol razen mogoče 5-ka pride prej.
Ker se zanimam najbolj za teslo model 3 SR (LR mi je cena glede na SR previsoka, glede na to da bi se naj baterija polnila do 80% pa ni neke razlike pri daljavi).
Če mi lahko kdo odgovori na ta vprašanja:
-A v zimi pideš 260 km po avtocesti ne da bi polnil (občasno moram odpeljati relacijo MB-LJ-MB)?
-Kako je najbolje da ga polniš doma (navadna 3 fazna doza, ali kakšna polnilnica 11, 22 kw mogoče manj)?
-Kako je s pridobitvijo kredita pri eko skladu-recimo da bi dal polovico v kešu polovico pa vzel kredit? A rabiš najprej kakšno potrdilo od tesle in nato greš po kredit na eko sklad ali? Res nimam pojma kako se to naredi.
-Ste zadovoljni s svojimi teslami in bi jih ponovno kupili?

Hvala vsem za odgovor in lp


Odgovori na vprašanja:

- Jaz sem pri nekaj stopinjah pod ničlo naredil 220 km na AC pri 130 km/h in mi je ostalo še baterije, glede na indikator v vozilu, za dobrih 80 km. Če ni -15°C bi moral biti sposoben narediti to razdaljo pri 130 km/h, po potrebi spustiš hitrost na 120 km/h ali 110 km/h. Odlična stran z realnimi podatki na to temo je EV Database, tam imaš za različne vremenske pogoje naveden domet. Hitrost na AC je upoštevana pri 110 km/h.
- Jaz ga polnim 1-fazno, 16 A, ker 3-faznega priklopa nimam. Drugače pa 3-fazno 11 kW, na veliko se kupujejo kitajske polnilnice, 11 kW dobiš za kakšnih 100 €, izbire je veliko na tem področju. Cena je odvisna od želja, bulletproof varjante so dinamične polnilnice, ki imajo možnost nastavitev časovnih blokov (to kar nas čaka od julija letos dalje).
- Mislim, da moraš oddati naročilo pri Tesli (200 € plačaš rezervacije), potem greš z "računom" na Eko-Sklad in urediš kredit. Pazi, ker Eko-Sklad zna trajati, tudi kakšen mesec ali več. Naročeni avto, ko prispe v SLO in te Tesla obvesti, da je na voljo, čaka do 7 dni, potem ga lahko dajo drugi stranki. Enako velja za vozila iz zaloge. Druga opcija je njihov lizing pri Sparkasse, tam je vse urejeno v roku nekaj dni.
- Zadovoljen in bi se odločil enako, sploh zdaj, ko je 2.000 € cenejša.

Reaper ::

2dark je izjavil:

gogocak je izjavil:

Vedno bolj se nagibam k nakupu električnega avtomobila, najprej sem mislil na nekaj manjšega ala renault 5, id 2 oz kar teslo 2 a se mi ne da čakat tako dolgo, ker niti ne vedo kdaj bo to prišlo ven tak da računam še vsaj leto pa pol razen mogoče 5-ka pride prej.
Ker se zanimam najbolj za teslo model 3 SR (LR mi je cena glede na SR previsoka, glede na to da bi se naj baterija polnila do 80% pa ni neke razlike pri daljavi).
Če mi lahko kdo odgovori na ta vprašanja:
-A v zimi pideš 260 km po avtocesti ne da bi polnil (občasno moram odpeljati relacijo MB-LJ-MB)?
-Kako je najbolje da ga polniš doma (navadna 3 fazna doza, ali kakšna polnilnica 11, 22 kw mogoče manj)?
-Kako je s pridobitvijo kredita pri eko skladu-recimo da bi dal polovico v kešu polovico pa vzel kredit? A rabiš najprej kakšno potrdilo od tesle in nato greš po kredit na eko sklad ali? Res nimam pojma kako se to naredi.
-Ste zadovoljni s svojimi teslami in bi jih ponovno kupili?

Hvala vsem za odgovor in lp


Rnaule 5 elektric pride v pridajo letos jeseni. Najprej z največjo baterijo ( nekaj čaz 50 kW)

NI razlike praviš. LR ima baterijo 75 kWh, SR ima baterijo samo 57 kWh. Sedaj odštej minus 20%, ker boš polnil na 80% .. Z osnovno verzijo boš pozimi moral zavit na polnilno postajo. Z LR ne bo treba.

Kdor si omislil EV je seveda logično,d a si omislil tudi domačo polnilno postajo.


SR polniš vedno na 100 %, ker ima LFP baterijo, LR polniš večino časa na 80 % zaradi NCM baterije in jo polniš na 100 % le za daljše poti. Za dnevno rutino je SR več kot dovolj, tudi če delaš omenjenih 250 km po AC na dan. Na dnevni bazi je reazlika v dometu med SR in LR zanemarljiva. Na daljše poti boš pa z LR naredil kakšnih 80 km več, čez palec.

Ostale razlike med SR in LR meni niso pretehtale, da bi plačal 8.000 € več, predvsem iz vidika za kakšne relacije ta avto uporabljam:

- alkantara na vratih namesto blaga
- 17 zvočnikov namesto 9
- pospeški do 100 km/h (4s vs. 6s)
- 4-kolesni pogon

Če ša želiš po hladnem delati 350 km po AC pri 130 km/h in ne želiš vmes polniti je treba pa poseči po LR, tu vsak ve sam zase kakšne so dnevne relacije in potrebe.

J.McLane ::

Falil si bistvo zakaj je priporočilo, da se LFP polni na 100%, to ni zato ker bi bilo za dolgoživost celic vseeno, ampak zato ker imajo LFP skozi večje SOC območje zelo enako napetost in skozi več vmesnih polnjen pride pri računanju (ugibanju) kapacitete vedno do večje napake in se skozi daljše obdobje polnjenja do 80% lahko zgodi, da bo napaka pri prikazu SOC lahko že kar velika. Kako velika je napaka bo pa uporabnik doživel ko bo SOC dovolj nizek da bo BMS po napetosti ugotovil da je SOC nizek, takrat je pa lahko prepozno in ostaneš na cesti.

Tudi LFP bi jaz samo občasno polnil na 100%, recimo enkrat na en ali dva tedna, odvisno koliko imaš voženj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

... in tega ni mogoče potem "varno" resetirat (npr. na servisu)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Kaj bi ti resetiral? BMS se sam od sebe prilagodi vedno na skrajnih koncih SOC, če teh skrajnih koncev SOC ne vidi več mesecev, pride do napake pri izračunu (Coulomb counting), ki se pa seveda spet popravi ko pride do skrajnega konca SOC, ampak če to pride pri nizkem SOC, lahko uporabnika preseneti nenaden padec in ostane na cesti. Pa potem seveda Tesla dobi pritožbo uporabnika, zato Tesla pač v izogib tem pritožbam svetuje polnjneje na 100%, ker jih očitno degradacija skrbi veliko manj kot pa pritožbe zaradi napačnega SOC prikaza.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Mislim sem resetiranje te programske napake (pri izračunu), ko "nenadoma" pride do te situacije - ampak kot si napisal, se potem to sčasoma zopet (od)popravi -, zdaj če so dejansko potem tudi baterije okvarjene oz. gre za dejansko degradacijo, potem seveda to ne bo šlo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Ne gre za "resetiranje" ampak rekalibracijo. Za izboljsanje natancnosti potrebujes referenco, ki jo dobis s polnenjem na 100%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()
««
177 / 179
»»