» »

Kdo vse igra letalske simulacije?

Kdo vse igra letalske simulacije?

username ::

Me zanima, koliko je "PC pilotov" na slo-techu.

V mislih imam simulacije od FS do Combat Flight Sim, Flanker, Sturmovik itd itd .

Sam jih sicer nimam veliko doma in nisem nek hud poznavalec, zato pa me zanima, kdo je bolj "noter" v tem.

jamiroq ::

jaz jih igram, oz bom spet začel, ko bom spravil PCja v red :'(; na Macu jih je bolj malo (pa še te ne laufajo pod OSX)...

LoneWolf ::

Jaz se zalaufam kdaj Flight Simulator, ampak odkar letim s pravim bistveno manj. Dinamika letenja in obcutek v riti so le precej drugacni v praksi, je pa FS se vedno uporaben za potrenirat radionavigacijo, na primer.
Kaksna vojaska simulacija je pa se vedno zakon, ce vzames v racun, da gre najveckrat za cisto arkado.

Grey ::

Jaz letim simulacije oz. sm jih, zdej čakam da pride u iber hud simulator LOMAC.

the_unborn ::

jest sem letalil precej casa na flight simulatorju in combat flight simulatorju od M$ja, pa WW2 fighters do Jane's

frenk ::

LoneWolf: s katero mašino pa letiš?...dej mau povej kašna je bla tvoja pot do pilota ker sem tud jest na tej poti:)

katero SIMULACIJO priporočate:\

Monster ::

jst drkam FSa pa usafa sm...
Ka zaboga...

LoneWolf ::

Frenk: jaz sem tudi sele letos januarja zacel s solanjem za pilota, tako da sem se hudo zelen. :D Letim pri Aeroklubu Ljubljana z Brnika na PA-38 Piper Tomahawk, opcija za solanje je se Cessna 172 - ce bi rad kaksne konkretne informacije kako zgleda solanje za motorne pilote greva lahko na PM, razen ce se koga tule zanima.

the_unborn ::

cist komot gresta lahko v PM:D joke

Grey ::

frenk:
Js ti priporočam LOMAC...vojaška simulacija zelo realna, najbolj realna doslej. Na izbiro imaš 8 letal....okolica zelo dobro izdelana(drevesa, mesta). Sam povej kako kištomaš k tole bo dobr delal po moje na vsaj 512MB RAm pa na vsaj 2GHz kišti + kakšn radeon 9600Pro al pa GeForce FX5600Ultra/neUltra.

frenk ::

no ja sj pomoje še kšnga zanima:)

jest bom šu oktobra v prvi letnik triletnega fax-a in sicer smer pilot letala al pa helikopterja(še ne vem), poleg tega se bom pa izobražvou še dodatno pri skystar kjer mam mal vez in bo mogoče kej cnej:)...sem zaenkrat še ni dnarja:'(...zanima me kako mate zrihtan z licencami(v katerih državah je priznana) in koliko stane stane šolanje...:\

LoneWolf ::

Frenk, potem bos imel na faksu to bolj temeljito pokrito kot mi, amaterji... Pri nas smo imeli cez zimo 4-mesecni tecaj teorije z 11 predmeti, sredi maja smo lahko zacel s prakso. Zgleda v bistvu podobno kot v avtosoli, samo da je snovi precej vec in gre malo bolj zares - na faksu boste sli se precej bolj v detajle. Kar se tice cene lahko racunas na slabih 20k za uro letenja, do licence bos imel verjetno naletenih vsaj 100 ur (min. sploh dovoljeno je okoli 50). Licenco sportnega pilota (PPL) pri nas delamo po JAR programu in velja po vsej Evropi.

ali3n ::

IL-2 Sturmovik Forgotten Battles; ga ni čez propeler in ročno merjenje; "izstreli/pozabi" sistem mi je dolgočasen...>:D
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

BigWhale ::

Zacel sem s Flight Simulator 2, potem je prisel Falcon 3.0, prvi pravi Combat Flight Sim, potem pa Falcom 4.0, ki je se zdaj eden izmed boljsih, sploh, ce je instaliran SuperPAK patch, ki spravi realizem do te mere, da ne mores vzletet preden ne izvedes cca 20 'check-ov' preden vzletis.

Vecina ostalih, vsaj bojnih simulacij je igracka proti F4. F4 omogoca tudi, do neke mere instrumentalno letenje. Spisek letalisc je zal precej omejen, ker se nanasa samo na trenutne scenarije ampak jih je vseeno kar nekaj.

Boj sam po sebi je pa precej dodelan, kar se tice nabora misij, delovanja sil na tleh in podpore vojske...

Vendar pa zaradi pomanjkanja casa ze dolgo ne 'letim' vec. Na zalost. Mnjah, pa se support za Thrustmasterjev F-16FLCS Stick je za Win2k priblizno enak nic... :)

Najlepse pa je bilo v AirWarriorju, cca 10 let nazaj, ko so po zraku leteli 'pravokotniki', ki so predstavljali letala. Za tisti cas je bila to state of the art on line simulacija :)

Slide ::

Jz sm tudi velik ljubitelj letalskih simulacij če ne celo največji. Namreč ni dneva da ne bi poletel par krogov po Brniškem letališču, na foro Touch & Go... In tudi tako kot mnoge tu verjetno me veseli letenje in bi tudi sam rad prišel do PPL (private pilot licence). Sm razmišljal o šoli SkyStar na Brniku, in se mi zdi kr ugodno, samo zaenkrat še ne zmorem finančno. majo pa uredu stran. Link. Tisit k ste že v programu šolanja, povejte mi kako si financirate, a že delate al mate tko dobre starše...:D

phoinix ::

Samo helikopterji me še rajcajo. Trenutno mi je SAR 4 in MedEvac še najbližji realnosti. Ostalo Commanche 4 itd. je nerealen. Nobena pa še ni tolk realna da mi nebi živcev žrla. Se pa ne more nič primerjat z letenjem helikopterja v živo.

frenk ::

phoinix: al si ti že letu s helikopterjem??...jest se mau odločam med pilotom letala in pilotom helikopterja...mau povej kako je:)

phoinix ::

Ja enkrat sem letu z R22 LJBL - LJLJ in nazaj, skupaj ene 40 minut. Čez 2 leti pa upam da bom nadaljeval pri Policiji.

Filing je pa kokr; če se spomniš k sanjaš da letiš - čist nad tlemi, drevesi,... no glih tko je samo da si zbujen! Nobene minimalne hitrosti, nobenega letenja v traverzi,... delaš lahko kar pač hočeš, predvsem pa si lahko blizu tal ne da bi mislil kdaj boš v črni vreči.

Temu pravim letenje, ni omejitev, razen maksimalna hitrost seveda :)

frenk ::

jah letenje nekaj metrov nad tlemi zna bit zanimivo ampak verjetno ne smeš:\...a ti maš izpit al te je en drug pelou?...če maš izpit mau povej kako si prišel do njega

phoinix ::

Izpita še nimam, letu sem jaz, zraven je bil pa inštruktor. Letiš lahko nekaj metrov nad zemljo nad letališčem - stezo, pri pristankih - po letališču (airtaxi). Drugače bom pa drugo leto končal faks smer pilot helikopterja, pol me pa pri Policiji vzamejo v skladu s štipendjio. Če bo vse šlo po sreči seveda. Vmes bo pa treba verjetno še "mal" motorno letet. Taka je pot do dovoljenja, druga je pa bistveno dražja in porabi približno 35kSIT na uro, rabiš jih pa okrog 200, da te sploh kdo povoha ki zaposluje pilote.

Drag šport ja... Upam da bo ratal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: phoinix ()

Monster ::

mater mater.. res je drago... sm pl nas boš pa zategno en krog a ;)
Ka zaboga...

Business ::

Grey:
LOMAC, lahko to malo bolj podrobno poveš. NA kazaa je ne najdem. Kje je to možno dobiti?

Gh0st ::

Jest sem doktoriral it Falcon 4.0 (delal smo lastne kokpite), bl za zajebancijo kt pa za res...
Drgač pa Fly 2, MS Flight Simulator 2002 professional. Slednji je najboljši.
you might start believe in Gh0st stories. you're in one. :)

jamiroq ::

s katerimi simulacijami pa ste začeli? (sorry, če ti malo hijackam temo username ;))

jaz sem začel s SubLogicovim Jet-om na XTju (zasedel je eno celo 360kb disketo in je simuliral F-16 in F/A-18ko), čeprav se do izjemne 1942: Pacific Air War (Gold) in pa Strike Commanderja nisem toliko posvečal simulacijam.

ZUM ::

Air Duel aka DogFight, 1993, MicroProse

Grey ::

Business:
LOMAC bo izšel konec meseca če se bojo držal obljub. drgač pa vtipkaj na google Lock On Modern Air Combat pa boš najdu offical page. Ful carska simulacija kar se tiče letal, avionike in karakteristik. Baje bo pa zelo zahteven za komp tko da ti ga odsvetujem če maš švohnej kišto.

Pecho ::

Frenk. Faks se sicer sliši lepo, sam ti lahk iz lastnih izkušenj povem, da ni vse tk rožnato kot se sliši.Sploh zdj, k tole našo letalsko zakonodajo obračajo levo in desno, in je še velik stvari v praksi nedorečenih;( .
Sem bil tud jst na tej poti(jadralna licenca:180h naleta,dovoljenje športnega pilota:75h naleta), pa se je pol vse sesulo....žal.
Pa še nekaj? A si pomislu kako bo z službo?Letalska industrija in prevozništvo sta v krizi in se glede na trende še nekaj časa ne bosta pobrala,saj skoraj vse velike letalske družbe množično odpuščajo osebje, doma pri ADRII pa tako ali tako nima smisla niti poskušat.

Morda so se zadeve že uredile od lani(2002), čeprav je to malo verjetno, ker manjka iniciative, zakone pa sprejemajo politiki in profesorčki, ki itaq nimajo pojma o letenju in tem kako te zadeve potekajo v praksi.

Velik uspeha na faksu in srečno letenje še naprej

Aja, verjetn sm mal stran od teme zašel:(
Simulacije:definitivno FS in forgotten battles, čeprav se z pravimi občutki to definitivno ne da primerjat, je pa soliden nadomestek v deževnih dneh, ko se ne leti.
Za vsakim soncem pride dež!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pecho ()

Grey ::

Pecho:
Kako se ti je pa ta tvoja pot sesula? Ker kokr js vem zdej spreminjajo letalsko zakonodajo v Slovenija tako da bo taka kot v EU. Tam majo pa vse dobr poštiman. Glede Adrie pa...še vedno uporablja stari sistem sprejemanja pilotov, da moraš nujno imet strojni faks(kar je totalna bedarija;( ). Sicer je pa velik delovnih mest in sicer zdej k bo Schenghenska meja bojo nove helikopterje nabavl za varovanje meje (kokr js vem) in bo tut tam neki novih delovnih mest (:)) zelo hudo na novih helikopterjih letet). Pa po moje je kriza (za katero sploh ne vem da obstaja) zaradi terorističnih napadov, ki so se godili v zadnjih časih. Čez neki časa bo spet tko kt je blo al pa bojo Unmanned letala (kar je pa brezveze).

OwcA ::

@Grey: kaj je brezveznega na tem, da Adrija zahteva visok standard za svoje (potencialno) bodoče pilote? Ne delaj si utvar, tudi EU nima vsega urejenega, oziroma standariziranega. Predpisi se od države do dražve dokaj razlikujejo.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Pecho ::

Grey problem je u tem, da je evropska zakonodaja sama po sebi dobra-z njo ni nč narobe.problem je samo v tem kako mi to zakonodajo izvajamo in uvajamo.Ne moreš kar čez noč spremeniti zakona in šolskega sistema, ter celotnega koncepta šolanja. Študiram na fakulteti za strojništvo v Ljubljani(smer UNI), kjer nas je kar nekaj takih, ki smo želeli postati piloti, pa smo na žalost bili pač prelomna generacija.
Poglej: prejšnje leto na začetku šolskega leta se še ni vedelo kakšen bo novi zakon o letalstvu in kdaj bo v celoti sprejet. V praksi to pomeni-kar se je dejansko zgodilo-, da ljudje opravijo izpite po starem zakonu, ko pa se uvaja novi zakon jim ti izpiti niso priznani.Ali bi ti študiral eno ali mogoče celo dve leti z tako negotovo prihodnostjo in z možnostjo, da ti bodo priznali le dobrih 15% opravljenih izpitov???
Glede helikopterjev: helikopterji se kupujejo, vendar pa se bo razpustil letalski del 15. brigade slovenske vojske-morda ne v celoti, a kakšne svetle prihodnosti mu ni obetati.Kam pa bodo šli ljudje od tam?V helikoptersko enoto, saj bodo raje prekvalificirali stare ljudi-na njihovo željo seveda-kot pa zaposlovali novince.
Adria:Popolnoma pravilno je, da imajo piloti fakulteto vendar pazi:pogoj je izobrazba univerzitetnega programa, kar pa triletna visoka strokovna šola na FS v Ljubljani NI!!!Sem se pozanimal.plus tega na adrii nimaš zagotovljene stalne zaposlitve.kot verjetn veš preverjajo sposobnost pilotov v simulatorjih(vaskih 8-9 mesecev se mi zdi), in če tega testa na opraviš si brezposeln!!!
Glede krize,če praviš da je ni:zakaj je potem prejšnji teden swissairlines odpustil 300 ljudi?Zaradi lepšega?Zakaj je propadlo kar nekej velikih letalskih prevoznikov, in zakaj je letalski promet še vedno za 20% manjši kot pred 11 septembrom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pecho ()

Grey ::

Heh sej to se pol v bistvu čist izgubi smisu študija:( (prideš gor da si boš pridobu dobro službo pol pa zveš da ne moreš). Kako to da ni zagotovljena stalna zaposlitev? Sej dokler si v zdravstvenih standardih in stvar obvladaš bi moru met službo!!! Razpustili 15. brigado??? Js dvomim razen, če si kje slišu to, ker je pol brezveze da vojska sploh obstaja. Drgač pa me prov zanima kere helije bojo nabavl.
SwissAir, 300 ljudi? A to so bili samo piloti? Al celoten staff?

Tale dnar bo vse ljudi enkrat spravu na kolena. In na rob propada če ne bojo spremenil denarnega sistema, ker tale sistem ne klapa več. Ceu svet gre nekam v PM. Js mislm da bi moral tele stare starce dol vržt (ker nimajo pojma) pa pridt gor na celem svetu z novo politiko za boljšo prihodnost (po možnosti Whole World united).

Pecho ::

Sj to ti razlagam.Čista bedarija.Adria si sama postavlja standarde,tako da kar je bilo prejšnjič OK mogoče naslednjič ne bo.Za swissair ne vem, mislim pa da je blo kr dost pilotov vmes:((
Za 15. brigado mi je pa kolega razlagal.Pravi, da bodo ostala letala le za potrebe osnovnega šolanja, PC-9 pa naj bi vključili v posel z helikopterji(zamenjava,odkup...)

phoinix ::

Listen very carefuly, I shall say this only once!

15.BRVL ne bodo razpustil, edino mal se bo spremenila, ker se bo preoblikovala v glavnem za helikoptersko delovanje. V letalih tko al tko Slovenija nima preveč svetle prihodnosti, razen za osnovno šolanje in transporte na daljše razdalje - NATO. Zato nabavljajo Cougarje in ne kakih F-16 z vodometom v riti. Pilatusov pa v tem primeru glih nebi preveč rabil, tko da, nekaj jih bo ostalo, ostalo se pa še ne ve, ker je še bolj ko ne vse v povojih. Vir: fotr, ki je zaposlen v 15.BRVL

Helikopter(je) pa nabavlja Policija, v glavnem bo za nadzor južne meje. Zaenkrat nabavlja samo enega kokr jest vem, čeprav bi še en za reševanje zelo prav prišel. Še bolj v povojih kot 15.BRVL je pa izvedba cestnega reševanja (in reševanja s helikopterjem nasploh), ker se Slovenija zgleduje po evropi. Tko se zej urijo v 15.BR, policija še ne, plan pa je, da bo to samostojna enota, kot npr. reševalna vozila oz. pod ministrstvom za zdravje. Vir: piloti v LPE - delam prakso tam.

Tko vojska kot policija bosta še jemali pilote (helikopterjev), primer. lani 2 štipendiji - policija, letos 4- 2 vojska, 2 policija,... tko da, nekaj še sigurno bo. Adrija je pa bolj v dreku kot ne; al maš velik denarja, al pa po vezah (Adrija je bolj ko ne družinsko podjetje).

Tko, da mal pa le mejte upanja na službe. Faks bi blo pa bol fajn, da bi bil UNI, se strinjam. Naučimo se take osnove, ki so v tujini na nivoju srednje šole, po drugi strani smo pa z znanjem v 3. letniku letalske smeri na nivoju doktorjev v primerjavi z piloti npr. Gripnov na Švedskem, ki znajo samo letet pa strelat, kanardi so že,... Samo da je gor pa dela...

Glave pokonc, pa upanje met, če ga ni pol je itak vse brez veze.

San ::

Se kar bolj strinjam z Greyrm, da si je z letalstvo ni mogoče služit kruh. Tistih 10 letal, ki jih imamo na razpolago in vsaj 30 pilotov vpisanih na faks lahko veš kakšno je stanje. Da ne omenjam tega, da praktično plačaš sam vse šolanje, ker če želiš biti civilni pilot in ne vojaški ni šans da prideš čez kot študent. Tko da sam blagor tistim, ki grejo lahko gor...

Aja, še to, tist LOMAC si morate ogledat !!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: San ()

frenk ::

al NATO kej rab pilote?:D

sicer bom pa kej z računalniki delou če nam dobu dela:\

phoinix ::

Popravek: dobavila naj bi se dva Agusta 109 Power, ne en, NATO sam ne zaposluje pilotov, zaposluje samo vojska.

Ja, nalet bo pa treba nekak plačat, še ne vem kako bom sam, važn da je služba zagotovljena.

Caligula ::

Za pilote bo se veliko povprasevanja-prav zaradi krize v letalskih druzbah. Veliko vec bo zasebnih letal. Pa vsak trebd ma antitrend. Takrat ko bo on faks koncal bi znale stvari ravno cvetet. Letala sploh pa tista cenejsa so cedalje cenejsa. V bivsu Jugi,.pa V Evropi ti pa povem, da ko cena pade pod doloceno mejo, bo vsaka malo bolj pokoncna firma hotla met se svoje letalo pa pilota,...

Zna pa to trajat nekaj let.... sam njegov faks pa tud.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Predstavljeno letalo Airbus A380 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
11217824 (15468) cryptozaver
»

LOMAC - Lock On Modern Air Combat

Oddelek: Igre
442761 (2210) mohha53
»

Plače - vzdrževalci letal

Oddelek: Loža
366559 (5644) BigWhale
»

Fly igre

Oddelek: Igre
282412 (2070) San
»

Studij letalstva na strojnem faksu

Oddelek: Loža
93878 (3678) SHARK

Več podobnih tem