» »

Mindfactory garancija -problem

Mindfactory garancija -problem

1
2
»

xxxul ::

tale njihov odgovor je bil že parkrat postan:
Without proof that the defect you reported was already present when the goods were delivered to you, you are not entitled to the warranty and thus to the delivery of new goods.

izgleda kot da se je uveljavljalo stvarno napako?

in se mi po prebrani komunikaciji zdi da je tisti ki dela probleme QNAP, mindfactory ti pa samo forwardira njihove odgovore...

Netrunner ::

Meni je en port crknil na grafični katerega sicer ne potrebujem vendar glede na to da je še v faranciji bi to poslal nazaj.

Tri vprašanja:
- Sklepam da poštnino tja kriješ sam ?
- Koliko časa lahko pričakujem da bom bewz grafične?
- Če odpove port ali se da popravit ali se menja cela grafična?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

DryAxE ::

xxxul je izjavil:

tale njihov odgovor je bil že parkrat postan:
Without proof that the defect you reported was already present when the goods were delivered to you, you are not entitled to the warranty and thus to the delivery of new goods.

izgleda kot da se je uveljavljalo stvarno napako?

in se mi po prebrani komunikaciji zdi da je tisti ki dela probleme QNAP, mindfactory ti pa samo forwardira njihove odgovore...


Ja sam Mindfactory mi potem ne bi odgovoru da imajo oni kot distributerji svojo "distributersko garancijo" in da tovarniška ne velja. To pomeni da ta NAS ni vidu uradnega servisa in da QNAP nima tuki prstov vmes.

DryAxE ::

Netrunner je izjavil:

Meni je en port crknil na grafični katerega sicer ne potrebujem vendar glede na to da je še v faranciji bi to poslal nazaj.

Tri vprašanja:
- Sklepam da poštnino tja kriješ sam ?
- Koliko časa lahko pričakujem da bom bewz grafične?
- Če odpove port ali se da popravit ali se menja cela grafična?



- poštnino ti krijejo oni, pošljejo ti nek obrazec
- jaz sem trenutno že 3 mesece brez NAS-a (vmes niso imeli nobene informacije, po treh mesecih mi pa brez vprašanja pošljejo nek delen dobropis, ki ga seveda ne sprejemam)
- to pa se ti z njimi ukvarjaj, ne bi vedel glede na to kako si izmišljujejo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DryAxE ()

bbbbbb2015 ::

DryAxE je izjavil:

Pozdravljeni,

20.12.2016 sem v nemški spletni trgovini Mindfactory kupil Qnap NAS TS-653A, ki pa je v letos v maju nenadoma crknil.

Ima kdo kaj več izkušenj kako nemci interpretirajo izraz "2 year warranty". Kaj se dogaja? Če prav razumem bi pri nas že zdavnaj imel nov NAS.


To je pač nateg. Oni to razumejo, kot da "oni" dajo garancijo. To še nisem nikjer slišal, da bi trgovec "dajal" garancijo. Nekaj časa je ena slovenska firma (ne bom rekel imena) delala enako.
Dali so ti cca pol denarja nazaj. Pol so zadržali.
QNAPa ne bodo metali stran, saj niso neumni. To bodo poslali proizvajalcu, ki jim bo dal novo ali če ta ni več naprodaj, ekvivalentno napravo. Odvisno od politike dobavitelja, bodo lahko dobili tudi kupnino nazaj, če se z ekvivalentno napravo ne bodo strinjali. To novo napravo bodo bodisi prodali ali pa pobasali denar.

Ne bodo si premislili in z neko zvijačo pač tebe držijo v prepričanju, da gre za nesporazum, da ti hočeš izdelek vrniti. Ker si ga "uporabljal" so ti "odbili" pol. Pač po neki lastni presoji.

V Nemčiji sem reklamiral po moje že cca 20 laptopov, ko sem jih nekaj časa dobival od tam. Še za vsakega so naredili enako: garancijsko popravilo na pooblaščeni servis, če se nismo strinjali z odpravo napake, mi je dobavitelj vrnil kupnino. Da bi mi dobavitelj dal "trgovsko" garancijo, to je lovska.

Lahko storiš naslednje:
- proizvajalca obvesti, kaj se je zgodilo, da so ti zadržali QNAP proti tvoji volji
- približno ugotovi, kje ima spletna trgovina sedež, napiši dopis če se da v nemškem jeziku in odgovorno osebo trgovca prijavi za krajo. Krajo prijaviš na policijsko postajo. Kot višino škode navedi razliko med tvojo kupnino in dobljenim denarjem, plus pribij 100 EUR za nematerialno škodo.

Proizvajalca seveda tudi obvesti, da so ti QNAP ukradli in da si podal prijavo za krajo na policijo.

P.S.: Na ta način sem jaz enkrat "rešil" nov laptop, ki sem ga naročil iz ZDA, ter sem dobil (rahlo) rabljenega. Pritožil sem se, so rekli pošlji nazaj na svoje stroške. Sem poslal in so me obvestili, da je laptop "rabljen". Ter mi vrnili tretjino denarja. Za drug laptop so zahtevali polno kupnino.

Sem jih poiskal na zemljevidu,nekako našel county in dal prijavo za krajo. Po faksu, ker to je bilo 10 let nazaj. V 6 dneh sem dobil kupnino nazaj v celoti na kreditno.

Zgodovina sprememb…

DryAxE ::

bbbbbb2015 je izjavil:

DryAxE je izjavil:

Pozdravljeni,

20.12.2016 sem v nemški spletni trgovini Mindfactory kupil Qnap NAS TS-653A, ki pa je v letos v maju nenadoma crknil.

Ima kdo kaj več izkušenj kako nemci interpretirajo izraz "2 year warranty". Kaj se dogaja? Če prav razumem bi pri nas že zdavnaj imel nov NAS.


To je pač nateg. Oni to razumejo, kot da "oni" dajo garancijo. To še nisem nikjer slišal, da bi trgovec "dajal" garancijo. Nekaj časa je ena slovenska firma (ne bom rekel imena) delala enako.
Dali so ti cca pol denarja nazaj. Pol so zadržali.
QNAPa ne bodo metali stran, saj niso neumni. To bodo poslali proizvajalcu, ki jim bo dal novo ali če ta ni več naprodaj, ekvivalentno napravo. Odvisno od politike dobavitelja, bodo lahko dobili tudi kupnino nazaj, če se z ekvivalentno napravo ne bodo strinjali. To novo napravo bodo bodisi prodali ali pa pobasali denar.

Ne bodo si premislili in z neko zvijačo pač tebe držijo v prepričanju, da gre za nesporazum, da ti hočeš izdelek vrniti. Ker si ga "uporabljal" so ti "odbili" pol. Pač po neki lastni presoji.

V Nemčiji sem reklamiral po moje že cca 20 laptopov, ko sem jih nekaj časa dobival od tam. Še za vsakega so naredili enako: garancijsko popravilo na pooblaščeni servis, če se nismo strinjali z odpravo napake, mi je dobavitelj vrnil kupnino. Da bi mi dobavitelj dal "trgovsko" garancijo, to je lovska.

Lahko storiš naslednje:
- proizvajalca obvesti, kaj se je zgodilo, da so ti zadržali QNAP proti tvoji volji
- približno ugotovi, kje ima spletna trgovina sedež, napiši dopis če se da v nemškem jeziku in odgovorno osebo trgovca prijavi za krajo. Krajo prijaviš na policijsko postajo. Kot višino škode navedi razliko med tvojo kupnino in dobljenim denarjem, plus pribij 100 EUR za nematerialno škodo.

Proizvajalca seveda tudi obvesti, da so ti QNAP ukradli in da si podal prijavo za krajo na policijo.

P.S.: Na ta način sem jaz enkrat "rešil" nov laptop, ki sem ga naročil iz ZDA, ter sem dobil (rahlo) rabljenega. Pritožil sem se, so rekli pošlji nazaj na svoje stroške. Sem poslal in so me obvestili, da je laptop "rabljen". Ter mi vrnili tretjino denarja. Za drug laptop so zahtevali polno kupnino.

Sem jih poiskal na zemljevidu,nekako našel county in dal prijavo za krajo. Po faksu, ker to je bilo 10 let nazaj. V 6 dneh sem dobil kupnino nazaj v celoti na kreditno.


______________________________

Hvala za koristen nasvet, vsekakor se počutim okradenega. Dejansko se bojim vprašat kje je moj NAS ker se bojim, da niti oni ne vedo več kje je. Glede na to, da se NAS niti ne prižge sumim, da je napajalnik in če oni trdijo, da se to ne da popravt so res budale. Smo hotl že sami dat popravt enmu kolegu, ki obvlada pa nisem hotu, da se prčka ker je bila še veljavna garancija. En tiskalnik oz. ploter, ki mu je glih tko pred kratkim crknu napajalnik in ni bil več v garanciji je kolega popravil v dveh urah, prišel, nesel domov, prinesel popravljeno.
Danes sem že klical na Evropski potrošniški center (ECC-slovenska podružnica) in mi je svetovalka potrdila, da si oni ne morjo kr tko zmišljevat in da če tega ne uredimo zlepa naj jo ponovno kontaktiram, da bomo zadevo speljali tako, da jo na mizo dobi nemška podružnica ECC kjer pa imajo odvetnike in strokovnjake, ki imajo vse vzvode, da stvari spravijo na svoje mesto. Skratka jutri jo kontaktiram in dam zeleno luč, da oni prevzamejo, je pa stvar brezplačna.
Obenem čakam tudi odgovor QNAP supporta, to lahko traja kak dan ali dva, me zanima kakšen bo njihov odgovor.

_Denny_ ::

Večina - oz. bi rekel kar vsi - je spregledala eno pomembno zadevo:

DryAxE je izjavil:

Sem pa drugače tale NAS kupil na s.p.


Ni tako, da za pravne osebe NE veljajo iste pravice kot za fizične? Pri nas recimo pri nakupu na podjetje ne velja ZVPot s 45-dnevnim rokom in ostalimi bonitetami, ker pravna oseba ni potrošnik. Verjetno ima DE tudi kaj takega in OPa ne tretirajo kot fizično osebo, ker to ni.

Tako je to, ko hočeš prihraniti 1/4, potem pa so sami problemi...
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

DryAxE ::

s.p. se smatra kot fizična oseba. Prav tako nisem davčni zavezanec, tako da plačam ceno z davkom.

bbbbbb2015 ::

DryAxE je izjavil:

s.p. se smatra kot fizična oseba. Prav tako nisem davčni zavezanec, tako da plačam ceno z davkom.


Pač, kot sem ti rekel. Prijavi krajo. Fizično jih bo poiskala policija in povprašala o stvari. Oni bodo morali pojasniti, zakaj so tvojo lastnino zadržali.

Verjetno nisi edini primer. Policaji bodo tudi vprašali, kaj se je s QNAPom zgodilo. Verjetno ga ne bodo našli na odpadu, ampak bo nekdo pač povedal, da so ga poslali nazaj pač k distributerju ali na servis.

Potem bo "poslovni model" tudi policajem jasen.

P.S.: Servisiranje in garancijski zahtevki so za vsakega trgovca "težki". Ti lahko kot potrošnik (ne sicer kot s.p.) vrneš laptop in ti morajo povrniti kupnino. To je za trgovca zelo težko. Marže na hardveru so včasih samo 3-5%, zelo redko več.

In potem si trgovci zmišljujejo inovativne prijeme, kako se izviti iz garancijskega zahtevka. Proizvajalci pa tudi, da si ne boš mislil, zelo redki če sploh kdo, so ful korektni. Zelo pritiskajo na servise,da le-ti zavračajo zahtevke. V Sloveniji je bila tako pasja Nokia. Ter Lenovo. IBM je bil vedno velikodušen, HP je bil velikodušen, potem so nekam pasji postali. DELL se ne spomnim. SUN, ko je še obstajal, je bil velikodušen, samo v Ameriko smo morali pošiljati. Oracle nas je obravnaval kot cigane za opremo, vredno 200k evrov.

To s potrošniškimi organizacijami ne boš prišel daleč. Zadeva je prepoceni, da se bodo odvetniki ukvarjali s tem. Policija pa se bo ukvarjala. Sploh če bodo ugotovili, da nisi edini tak.

Zgodovina sprememb…

marjans ::

DryAxE je izjavil:

s.p. se smatra kot fizična oseba. Prav tako nisem davčni zavezanec, tako da plačam ceno z davkom.


Kako se to interpretira je stvar nemške zakonodaje. Slovenska zakonodaja (Zakon o varstvu potrošnikov - ZVPot) v 1. členu določa:

Ta zakon ureja pravice potrošnikov in potrošnic (v nadaljnjem besedilu: potrošnikov) pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij in določa dolžnosti državnih organov in drugih subjektov, da te pravice zagotavljajo.

Po tem zakonu je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Po tem zakonu se šteje za podjetje pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost.

Torej, če bi bila zadeva kupljena v SLO, bi bil potrošnik (in s tem bi lahko uveljavljal pravice, ki ti jih daje ZVPot), če bi izdelek kupil kot fizična oseba (ne na davčno št. in ne na naziv s.p.), drugače pa veljajo določila obligacijskega zakona. Ampak, kot sem napisal - za tvoj primer je relevantna nemška zakonodaja.

Je pa v tvojem primeru še ena zadeva, ki je včasih lahko predmet nesporazumov. Temu kar v tujini rečejo "warranty" je po obsegu pravic bližje to kar mi imenujemo stvarna napaka in ne to, kar mi poznamo po imenu garancija. Ampak spet odvisno kako in kje.

bbbbbb2015 ::

marjans je izjavil:


Je pa v tvojem primeru še ena zadeva, ki je včasih lahko predmet nesporazumov. Temu kar v tujini rečejo "warranty" je po obsegu pravic bližje to kar mi imenujemo stvarna napaka in ne to, kar mi poznamo po imenu garancija. Ampak spet odvisno kako in kje.


To preprosto ni res. V 20+ letni karieri, pa sem opremo kupoval (sicer kot pravna oseba) a ma povsod. Morda v Romuniji in Bolgariji ne. Ko smo kaj vračali, smo vedno rekli temu warranty request in vedno so to vsi razumeli, da je treba izdelek popraviti ali zamenjati z novim.

Pa to je tudi nepošteno. Ti kupiš recimo PC, ali QNAP ali fotoaparat. Pa crkne.

Pa ti nekdo vrne recimo pol denarja. Pa kaj češ zdaj s to polovico? Naprave nimaš, lahko kupiš novo, ki zopet lahko crkne. Samo nova stane ful denar, ne pol.

Leasing je druga stvar. Tam se lastništvo ne zamenja in mimogrede, ne plačaš polne cene. plačaš nek polog, recimo 20% vrednosti, plus obroki. Ko predmet leasinga vrneš, potem je mogoče, da ti nekdo zaračuna obrabnino - ampak roko na srce, saj nisi izdelka v celoti plačal.

Če ga plačaš v celoti - si lastnik. Nihče ti ne sme vzeti izdelka proti tvoji volji in delati kar mu paše. To je kraja po definiciji.

Stvarne napake se pojavijo v mejnih primerih, recimo kupiš avto, si lastnik. Se voziš okrog, ropota. Ugotoviš da je izpušni kolektor počen in da je bil počen, že ko si ga kupil.

Potem se lahko dogovoriš, da namesto garancijskega zahtevka izdelek vrneš. Samo avto ni več nov. Potem avto vrneš, ocenijo zmanjšanje vrednosti, s tem se moraš *strinjati* in potem ja to bi lahko bila stvarna napaka.

Samo to je vsekakor postopek dveh partij v poslu. Ne more ena partija reči,ekola malo obrabnine zaračunamo, mi bomo pa že QNAP urihtali. Halo?

Zgodovina sprememb…

DePalmo ::

Stvarna napaka tudi omogoča vračilo izdelka in (med drugim) izplačilo celotne kupnine. Sicer se bi pri avtu v praksi to zataknilo in nebi šlo skozi brez odvetnika, je pa tak zakon. Pošten ali nepošten ne bom pravdal, ker ima vsak svoje mnenje.

Res pa je da je to pri nas v Slo, za tujino nevem ker vedno ko naročam iz tujine, osebno vedno smatram da ni garancije in kupujem temu primerno.

Machete ::

Zakaj ne bi bilo garancije to je malo močna, ponavadi rešijo prej kot pri nas :)
Še obrazce imajo pod 'my account' izključno za take primere. Obkrožiš še lahko kaj želiš ali pare ali popravilo in pošlješ nazaj free of charge.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DryAxE ::

Skratka jaz sem se sedaj obrnil na http://epc.si/pages/si/o-nas/svetovanje...

Bomo vidl kaj bo njim uspel dosečt in tud če jim nič ne uspe vem, da imam raje nazaj svoj pokvarjen NAS kot tistih bogih 332EUR, ki mi jih ponuja Mindfactory.

Meanwhile mi doma ležijo 4 x 6TB WD Red diski -RAID 10 (k sreči jim diskov nisem pošilju), ki pa so mi nedostopni že več kot tri mesece. Nekako se čedalje bolj zavedam, da bom mogoče potreboval pomoč, da te podatke začasno prenesem na nek drug medij, vsaj dokler se stvar ne razreši. Če ima kdo kake izkušnje kako se to naredi brez tveganja po izgubi podatkov...

DryAxE ::

DryAxE je izjavil:

Dear Mr.,

thank you for your correspondence.

we refer to the correspondence conducted with you so far.

We disputed the existence of a warranty case.

Without proof that the defect you reported was already present when the goods were delivered to you, you are not entitled to the warranty and thus to the delivery of new goods.

Since no proof was enclosed with your complaint, we have forwarded your complaint to our pre-supplier for processing without acknowledging any legal obligation and as a gesture of goodwill.

Our supplier has given us the credit note which we have sent to you.

In the event of withdrawal, the exchanged services are to be returned in accordance with § 346 para.

1 BGB (German Civil Code). You have already handed over the goods to us. In accordance with § 346 para. 1 BGB (German Civil Code), we are entitled to demand compensation from you for the value of the benefits derived.

In its judgment of 16 September 2009, Case VIII ZR 243/08, the BGH confirmed that in the event of withdrawal, the buyer would have to pay the seller compensation for the value in use in accordance with § 346 (1) BGB.

Since you were able to use the goods for several months, we are entitled to a claim for value compensation for this period of use, which we have invoiced to you in the credit note.

If you provide us with your account details, we will transfer the amount to you.

Without the aforementioned proof, you are not entitled to subsequent performance by delivery of new goods or repair.

If you have more questions pleaes do not hesitate to contact us.



Bom kar svoj post citiral:

"In the event of withdrawal, the exchanged services are to be returned in accordance with § 346 para." Recimo to na kar se sklicujejo in s čimer se gredo svoj leasing scam, jaz jim v nobenem emailu nisem napisal, da odstopam od nakupa, to so si kar izmislili ker jim tako ustreza. Jaz sem ves čas omenjal samo garancijo proizvajalca na kar so oni odgovoril:
"As a dealer, we give no manufacturer's warranty but a dealer warranty. The processing was done by way of goodwill. We have nothing to do with the manufacturer in this case Please inform us about the bank details." Skratka radi bi moj TRR saj bi s tem ko bi mi bilo nakazano pomenilo, da se z njimi strinjam in je stvar za njih zaključena.

DryAxE ::

Verjetno se vse nanaša na tole:

http://www.selltode.info/mcl.shtml

Mislim, da je problem že v tem ker me prodajalec ni nič obvestil in se je kar sam odločil, da bo naredil tako kot je.

V zanimivost iz tega opisa:

The buyer used a defective product for a while and now decided to withdraw from the contract. Can the vendor ask for compensation for the wear of the product?
So far this was possible based on German law (see § 346 II S. 1 Nr. 1 BGB). With judgement of April 17th, 2008 (reference C-404/06) the European court (EuGH) decided that related to selling to consumers this is not in line with European law.

Če prav razumem ta njihov sklic sploh ni več aktualen po evropskih zakonih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DryAxE ()

care20 ::

Kot sem ze prej napisal,men se je ASUS laptop pokvaril v 23 mesecu in sem dobil vso kupnino nazaj,verjetno je odvisno od proizvajalca,prodajalec je samo posrednik in nima nic s tem,cista logika

care20 ::

Ce bi blo tko kot nekateri mislijo da prodajalec krije garancijo,potem mocno dvomim da bi sploh kdo se kaj prodajal

edi45 ::

Osebno sem večkrat nazaj pošiljal komponente na garancijo, na Mindfactory in nikoli ni bilo težav. Krili so stroške pošiljanja v obe strani in vedno je trajalo cca 7 delovnih dni, da sem prejel novi izdelek. Najdražja stvar je bila 3 leta nazaj, GTX 980 Ti(750-800€), ki mi jo je skurlo po 3 mescih(navijanje) in so mi menjali, brez da bi preverili staro, v znak dobre volje(tako so vsaj napisali), potem sem tudi poslal nazaj matično ploščo, rame, tipkovnico in so mi vedno zamenjali za novo, brez komplikacij. Tako da druga kot pozitivnih izkušenj nimam.

Loocas ::

Če kupuješ v Nemčiji, padeš pod nemške zakone.
Ne bit tako presenečeni. Oni imajo definitivno zakonsko podlago za to, kar počnejo.
Matev - najslabši troll vseh časov

Miha 333 ::

DryAxE je izjavil:

s.p. se smatra kot fizična oseba. Prav tako nisem davčni zavezanec, tako da plačam ceno z davkom.

S.p. po nobeni definiciji niti slučajno ni potrošnik. Tako da tisto o EU pravicah potrošnikov lahko kar pozabiš. Pravzaprav ne moreš uveljavljati nobene pravice potrošnikov. Govora je lahko samo o t.i. komercialni garanciji. Beri. Še enkrat, ne vlecite vzporednic s slovensko garancijo, ker v tujini ni pol toliko velikodušna za kupca, še posebej pa ne dodeljuje potrošniških pravic nepotrošnikom, kot pri nas.

DryAxE ::

Ne vem no, kamorkoli pogledam piše, da je s.p. fizična oseba. Primer: https://www.samostojnipodjetnik.si/samo...

Sicer pa kar želim uveljavljati je komercialna garancija oz. če prav razumem garancija proizvajalca. V nobenem primeru se jaz ne sklicujem na nič drugega kot to, da je izdelek v tovarniški garanciji poleg tega, da velja tudi "legal warranty". Predvidevam pa da se garancije ne izključujejo, zato mi je tudi čudno da se dobavitelj kar sam odloči, da oni garancije proizvajalca ne upoštevajo ker imajo svojo. To je mi je čudno.

V nobenem primeru pa si prodajalec ne bi smel dovoliti, da enostransko brez vprašanja ali dogovora določi, da mi bo izplačal 1/3 vrednosti izdelka. Ne more se on odločati o nečem kar ni njegova lastnina, če jaz kot lastnik nimam izbire in besede je to enako kot kraja.

DryAxE ::

Popravek:
Sem si pogledal in za s.p. res ne veljajo enake pravice kot za potrošnike, še vedno pa mi velja pravica do uveljavljanja garancije, če prav razumem. Tako, da ta stvar še ni zaključena.

PS: glede na to, da sem od letos dalje normiranec sedaj po tej izkušnji vem, da bom kupoval samo še kot fizična oseba saj sem očitno tako bolje zaščiten.

Machete ::

Ne vem, jaz sem grafo in psu, kar je edina tehnika, ki sem jo reklamiral, kupil na firmo in pri ničemer mi niso osporavali, ter brez vprašanj poslali novo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DryAxE ::

Jaz imam občutek, da oni QNAP izdelke ne dobijo čist po pravilni poti glede na to, da ne priznavajo proizvajalčeve garancije. Njihova garancija pa tudi ne bi smela izključevati proizvajalčeve že v osnovi.

scipascapa ::

saj ne pišeš direktno qnapu? ali si jih že morda?

bbbbbb2015 ::

DryAxE je izjavil:

Jaz imam občutek, da oni QNAP izdelke ne dobijo čist po pravilni poti glede na to, da ne priznavajo proizvajalčeve garancije. Njihova garancija pa tudi ne bi smela izključevati proizvajalčeve že v osnovi.


Po mojih izkušnjah proizvajalec ne da garancije, če izdelek ni *nov*. Recimo za vse tisto, kar sem rekel, da se prodaja refurbished, kolikor vem, proizvajalec ne daje garancije.

Lahko da da garancijo trgovec, vendar pa menim, da bi nekje pod status izdelka moralo pisati "tovarniško obnovljen" in ne "nov".

Recimo ena avtomobilska tovarna (ne bom povedal imena) daje za refurbished alternatorje 6 mesečno garancijo, s tem da se izrecno navede, da izdelek *ni* nov.

Je pa preslepitev - po moje- kdor je kupoval laptop takrat v Lidlu, ki je mislil, da kupuje nov nerabljen izdelek. Če si pa gledal recimo SMART statistiko diska, si pa videl, da ima disk že nabranih ohoho ur.

DePalmo ::

DryAxE je izjavil:

Popravek:

PS: glede na to, da sem od letos dalje normiranec sedaj po tej izkušnji vem, da bom kupoval samo še kot fizična oseba saj sem očitno tako bolje zaščiten.

Točno tako, pa še lažje je ker nimaš problemov z prijavo in odvajanjem DDVja. Jaz sem tudi normiranec prvo leto in sem laptop lepo vzel kot fizična oseba kjer mi lepo pripadajo vse pravice in polna garancija eno leto (refurbished, o tem malo več spodaj), preko firme sem pa vzel naročnino za program za programiranje. Bi preko firme jemal več robe če bi imel kaj od tega, da se bi pa nato še zajebaval z odvajanjem DDVja in spremljanjem če sem vse in pravilno odvedel, se mi pa neda s tem jebat, raje čas porabim za kaj bolj koristnega.

Kar se tiče refurbished. Kolikor vem če sam proizvajalec obnovi zadevo, potem ti tudi prizna polno garancijo. Je pa to seveda na strani proizvajalca, ampak morajo biti garancijski pogoji lepo navedeni pred nakupom, in ne da si obveščen po nakupu.

DryAxE ::

Nikjer v času nakupa ni pisalo, da je QNAP NAS, ki sem ga kupil refurbished, šlo je za novo napravo. Vsaj sklepam lahko tako glede na to, da je bilo vse tipi top brez kakršnih koli znakov uporabe v original pakiranju. Ampak ja, kaj pa vem kaj je Mindfacory mutil, da mi zdej noče popravit naprave.

DryAxE ::

Kot ste nekateri omenili mi Evropski potrošniški center ne more pomagati ker sem kupil na s.p. :/

Upam, da bo vsaj QNAP support dal kaj bolj pozitiven odgovor.

tikitoki ::

Nisi nic preveril pred nakupom, ker definitivno imajo napisano, da za nakupe na firmo ne veljajo isti pogoji.

DryAxE ::

Nemško znam premalo da bi razumel take podrobnosti in droben tisk.

Kakorkoli, mislim da so bile tukaj v postopku storjene hude napake. Včeraj sem pisal Mindfactoryu če lahko dobim svoj NAS nazaj in mi je odpisu da to ni več možno. Skratka da poenostavim: svoj NAS sem poslal na servis po postopku, ki je opisan na uradni strani proizvajalca in brez da bi prodajalec mene karkoli vprašal se je odločil da mi izplača 1/3 vrednosti za moj NAS brez možnosti vračila. Tudi predhodno nisem bil opozorjen. Meni je to kraja saj ta NAS ni njihova lastnina. EPC ne pride v poštev, sedaj mi ostaneta še prijava kraje na policiji ter tožba.

V tej fazi bi bil res vesel kakega nasveta kaj naj storim.

Ales ::

Je kjerkoli kak njihov dokument, v katerem si se vnaprej, ob nakupu, "strinjal" z navedenim postopkom oz. kakim podobnim postopkom?

Vem, da se nisi zavestno strinjal, govorim o morebitnem "drobnem tisku" kje. Jaz bi prvo podrobno preveril to.

Kot drugo bi zbral in natančno uredil vso dokumentacijo (komunikacijo, fakture, itd.) in se posvetoval z odvetnikom o možnostih in o prijavi na policijo.

Jeba vse to, ogromno časa bo šlo v vsakem primeru.

Machete ::

Ampak jaz še vedno ne razumem, zakaj so OPja tretirali popolnoma drugače, kot sem imel jaz izkušnjo. Kupljeno na firmo, ko sem jim poslal nazaj (res da na lastne stroške, ker sem hotel express), so me samo vprašali ali želim denar, ali da gre na popravilo. Dobil sem kos nazaj v roku 2. tednov od vsega začetka.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DryAxE ::

Machete je izjavil:

Ampak jaz še vedno ne razumem, zakaj so OPja tretirali popolnoma drugače, kot sem imel jaz izkušnjo. Kupljeno na firmo, ko sem jim poslal nazaj (res da na lastne stroške, ker sem hotel express), so me samo vprašali ali želim denar, ali da gre na popravilo. Dobil sem kos nazaj v roku 2. tednov od vsega začetka.


Ja eni nimamo sreče. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DryAxE ()

nsa_ag3nt ::

Kot kaže se tovrstna praksa ne pojavlja samo pri MF, temveč tudi pri ComputerUniverse
https://slo-tech.com/forum/t148264/p573...
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

DryAxE ::

No mene je vmes kontaktiral proizvajalec QNAP in me vprašal po kontaktnih osebah, da bodo oni sami kontaktirali Mindfactory support. Omenili so mi tudi, da bi mi garancija morala veljati, sam kaj mi to zdaj pomaga k mojga NAS-a ni več nikjer. Vseeno mislim, da bom šel naslednji teden preventivno še na policijo in se tam pozanimal kaj naj postorim, če je to zrelo za prijavo kraje.

S771 ::

DryAxE je izjavil:

No mene je vmes kontaktiral proizvajalec QNAP in me vprašal po kontaktnih osebah, da bodo oni sami kontaktirali Mindfactory support. Omenili so mi tudi, da bi mi garancija morala veljati, sam kaj mi to zdaj pomaga k mojga NAS-a ni več nikjer. Vseeno mislim, da bom šel naslednji teden preventivno še na policijo in se tam pozanimal kaj naj postorim, če je to zrelo za prijavo kraje.


Jaz imam ravnokar isti problem z mojo grafično kartico ki sem jo poslal nazaj ... ponujajo mi zgolj 200€ od 450€ celotne vrednosti ker sem grafično uporabljal od maja 2017.
Ali si ti svoj problem rešil in kako?

Jaz sem tudi pisal na mindfactory če mi lahko namesto 200€ raje vrnejo mojo grafično kartico ... še vedno deluje, samo ležaji v ventilatorjih so verjetno ratali slabi ker zelo ropotajo ventilatorji med vrtenjem. Ampak delala je pa še vedno brez drugih problemov.
Skratka če je tebi uspelo rešiti zadevo, prosim sporoči.

Han ::

Katera grafična? Jaz ponavadi kontaktiram najprej proizvajalca in omenim RMA. V tvojem primeru bi ti lahko poslali zgolj nov ventilator, v kolikor ga je možno enostavno zamenjat... Sapphire npr. za določene RX kartice celo priloži par rezervnih.

S771 ::

Han je izjavil:

Katera grafična? Jaz ponavadi kontaktiram najprej proizvajalca in omenim RMA. V tvojem primeru bi ti lahko poslali zgolj nov ventilator, v kolikor ga je možno enostavno zamenjat... Sapphire npr. za določene RX kartice celo priloži par rezervnih.


GTX 1070 EVGA FTW 3.0
Sem kontaktiral tudi proizvajalca, ki je rekel naj probam dobit mojo grafično nazaj od trgovine in jo pošljem direktno k njim. Problem pa je, ker trgovina sedaj ne želi vrniti moje grafične. Pravijo, da so jo poslali nazaj njihovemu uvozniku, ta pa je baje poslal proizvajalcu. Proizvajalec je baje rekel da se tega ne da popravit in jim je dal 201€ za to grafično, kar sedaj tudi oni meni ponujajo.
Se mi zdi zelo čudno da mi ne želijo vrniti mojega izdelka, zaradi česar bom verjetno res prijavil krajo na policijo.

Han ::

Prej še enkrat kontaktiraj proizvajalca. Če je bila kartica dejansko pri njem, naj pojasni, zakaj je ni popravil ali zamenjal. To, da ti zdaj prek dobavitelja (MF) ponuja le del kupnine, je navadna lopovščina...

scythe ::

Tole je opasno od Mindfactory...Evga.eu naj bi bil uvoznik za MF. Če imaš serijsko št. grafične, potem piši na Evga.eu in jih povprašaj če je bila sploh grafična pri njih. Ko boš imel fiksni odgovor od evge.eu se pa razf.... na MF.

tikitoki ::

Ce kupis komponente nekoga, ki jo je kupil na firmo, to pomeni, da si brez garancije?
Oz. ce kdo ve kako je z garanciji pri nakupih pravnih oseb. Hvala.

St235 ::

Glede na temo v kateri sprasujes je to odvisno tudi od tega kje je kupljeno. Naceloma v sloveniji za garancijo veljajo enaka pravila. Torej minimum eno leto oziroma vec, ce je to obljubljeno s strani prodajalca/distributerja.

tikitoki ::

Hvala. Torej je v Sloveniji isto za pravne in fizicne osebe. Kaj pa v Nemciji?

St235 ::

Nemcija ne pozna obvezne garancije, kot jo definira slovenska zakonodaja. Imas pa se vedno lahko garancijo proizvajalca (ki tudi doloca pogoje). Obvezno dvoletno jamstvo (stvarna napaka) je omejeno na potrosnike.

Mitja358 ::

Imam še jaz par vprašanj za vsak slučaj preden pošljem nazaj.

Imam težave z grafično kartico Asrock RX 5700XT, kupljeno na MF. Že od začetka so black screeni, freezanje, noben BIOS update in driver update ni ničesar rešil.

1.) Iz MF sem naročil preko MailBox-a v SLO. Sedaj ko delam obrazec za vračilo izdelka, imam svoje podatke seveda napisane na MailBox in ne direktno v SLO. Naj te podatke spremenim v svoj SLO naslov ali pustim MailBox in plačam poštnino iz MailBox-a v SLO?

2.) Omenjali ste, da MF plača poštnino izdelka nazaj k njim (iz SLO v Nemčijo) in novega do mene (iz Nemčije v SLO). V PDF dokumentu dobim na koncu eno "nalepko", ki jo nalepim na paket. Na kakšen način mi na pošti sprejmejo paket na stroške MF?

3.) Lahko uveljavim garancijo na grafično kartico direktno pri pooblaščenem serviserju (Acord-92) v Sloveniji, čeprav sem jo kupil pri MF?

4.) Pri obrazcu za vračilo imaš opcijo, da izbereš popravilo/menjava izdelka ali vračilo kupnine. Če označim vračilo kupnine se tretira, kot da želim odstopiti od pogodbe in dobim samo sorazmerno vrednost povrnjeno in ne celotne kupnine?

Hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mitja358 ()

St235 ::

1. lahko probaš spremenit podatke, je pa to lahko povsem legitimen razlog, da ti prodajalec zavrne plačilo poštnine iz Slovenije glede na to, da je bil izdelek prodan in dostavljen v Nemčijo.

2. V primeru plačane poštnine je to razvidno iz te nalepke in na pošti vidijo, da je poštnina že plačana, samo ne vem če to funkcionira v Sloveniji.

3. Odvisno od pogojev garancije, ki jih nudi Asrock. Pokliči Acord in vprašaj.

4. Ne, gre za pravice, ki jih imaš kot potrošnik (pri nas je to razumljeno pod pojmom stvarna napaka) in ti morajo vrnit celotno kupnino, če napako priznajo.

Mitja358 ::

Ok sem danes klical na Acord-92 in so mi dejali, da načeloma lahko pošljem tudi preko njih in bodo posredovali oni naprej na Asrock. Poštnino do njih plačam normalno jaz, saj so mi dejali, da oni tega ne morejo kriti, saj da mi delajo uslugo in nimajo nič od tega, kar je popolnoma razumljivo. Sem pa že v preteklosti večkrat sodeloval z njimi in jih lahko samo pohvalim, za njihove usluge.

Torej kam bi vi poslali na mojem mestu? Mislite, da bo hitreje če gremo preko MF in, da če se napaka odkrije, da mi povrnejo kupnino in vzamem drugo grafiko pri njih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mitja358 ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

hardwareversand.de (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Kaj kupiti
1912366548 (153663) integral15
»

Koliko znaša garancija na tehnično blago

Oddelek: Pomoč in nasveti
196144 (5759) k4vz0024
»

Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
8411757 (9860) coffeetime12
»

Okvara prenosnika zaradi statične elektrike - garancija?

Oddelek: Pomoč in nasveti
181413 (1178) ziu
»

BigBang nateg (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8111736 (7815) BoBi19

Več podobnih tem