» »

Zakaj nočete imet avta na plin?

Zakaj nočete imet avta na plin?

facepalm ::

Raptor F16 je izjavil:

martincek1 je izjavil:

Plin je top shit, ampak ne za te joke avtomobile ala Clio, s katerimi se potem voziš 10km do službe pa nazaj. Pri nas imamo / smo imeli BMW 520i 2.0, Audi A6 3.0, BMW X3 3.0 na plin in vse dela tipitopi, dela se pa zelo pogosto 800km na dan / vikend. Je pa tako, da ko plin vgradiš, to pomeni tudi dodatno servisiranje / vzdrževanje, kar moraš, tudi če delaš sam, vzeti v zakup / všteti v ceno.

Plin tankaš na 400km, tako da samo tankanje / iskanje pump ni noben problem. Je tudi priročno, če se ti mudi in pač voziš še na bencin. Glavni downside je, da rezervoar pač zasede precej.

zobnik: prosim nehaj se hvalit, da ti avti na plin delajo, kot je treba. Nekaj časa nazaj si vsak drug dan jamral čez svoje avte in spraševal, zakaj ti plin ven meče in avto cuka.


Plin v avtomobilu višjega cenovnega razreda je joke. Oz to indicira da si je človek avto res kupil samo za imidž pa naj stane kar hoče in potem reže stroške z Nankang gumami, vozi se s ponaredki platišč, predelavami na plin, neoriginalnimi zavornimi ploščicami, šraufa ga pa sosed Meho (ki je v prostem času tudi fugamajster) pod kozolcem na fuš ... torej samo da se špara na potrošnem materialu.

Seveda to počno samo ljudje, ki kupijo rabljen avto kateremu je vrednost že padla na vrednost novega golfa ali še nižje. Ne poznam nobenega pacienta ki bi kupil povsem novega iz salona in potem zganjal takšne norosti. Ceneje vzet operativni lizing če si že želite tiste parkrat na leto kurčit, pa se boste vsaj v NOVEM peljali.


Ampak po pravici povedano, se raje vozim v 5.0 s predelavo na lpg, kakor s 5.0tdi.
In jaz vidim poanto lpgja ravno pri takih motorjih, kateri pijejo 20+l/100km. Pri 1.0 in 20kkm letno je razlike cca 400€.
Pri 5.0 in 50kkm+ pa govorimo o cca 5k€/leto.

Raptor F16 ::

facepalm je izjavil:



Ampak po pravici povedano, se raje vozim v 5.0 s predelavo na lpg, kakor s 5.0tdi.
In jaz vidim poanto lpgja ravno pri takih motorjih, kateri pijejo 20+l/100km. Pri 1.0 in 20kkm letno je razlike cca 400EUR.
Pri 5.0 in 50kkm+ pa govorimo o cca 5kEUR/leto.


Več kot 3.0 TDI tudi pri Audiju več ne dobiš.

Bencinarja mogoče 4.0 TFSI ... Vprašanje pa je kdaj boš do takega avtomobila sploh prišel. Samo upam da nisi imel v mislih Touarega R50, ker tam te bodo prej drugi stroški pokopali kot gorivo.

Pa ti motorji imajo povprečno porabo max okoli 15 litrov na 100km.

Reci piši 8-12 če se voziš lepo (gas šparaš)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Raptor F16 je izjavil:

martincek1 je izjavil:

Plin je top shit, ampak ne za te joke avtomobile ala Clio, s katerimi se potem voziš 10km do službe pa nazaj. Pri nas imamo / smo imeli BMW 520i 2.0, Audi A6 3.0, BMW X3 3.0 na plin in vse dela tipitopi, dela se pa zelo pogosto 800km na dan / vikend. Je pa tako, da ko plin vgradiš, to pomeni tudi dodatno servisiranje / vzdrževanje, kar moraš, tudi če delaš sam, vzeti v zakup / všteti v ceno.

Plin tankaš na 400km, tako da samo tankanje / iskanje pump ni noben problem. Je tudi priročno, če se ti mudi in pač voziš še na bencin. Glavni downside je, da rezervoar pač zasede precej.

zobnik: prosim nehaj se hvalit, da ti avti na plin delajo, kot je treba. Nekaj časa nazaj si vsak drug dan jamral čez svoje avte in spraševal, zakaj ti plin ven meče in avto cuka.


Plin v avtomobilu višjega cenovnega razreda je joke. Oz to indicira da si je človek avto res kupil samo za imidž pa naj stane kar hoče in potem reže stroške z Nankang gumami, vozi se s ponaredki platišč, predelavami na plin, neoriginalnimi zavornimi ploščicami, šraufa ga pa sosed Meho (ki je v prostem času tudi fugamajster) pod kozolcem na fuš ... torej samo da se špara na potrošnem materialu.

Seveda to počno samo ljudje, ki kupijo rabljen avto kateremu je vrednost že padla na vrednost novega golfa ali še nižje. Ne poznam nobenega pacienta ki bi kupil povsem novega iz salona in potem zganjal takšne norosti. Ceneje vzet operativni lizing če si že želite tiste parkrat na leto kurčit, pa se boste vsaj v NOVEM peljali.

V SLO je od oka vsaj polovica folka k so kupil drazjega voza ali nouga avta vseeno kateri cenovni razred takih k si iz ust jemljejo da bi dali v/za avto. Na zalost. Nankang gume so za take luksuz, fura se na zlizanih 10 let starih na katerih je prso avto, servis? wtf je to, denarja ne mislim vlagat olje,filtri in ostalo lahko zdrzi tudi 50k itn, klime nikakor vklaplljat ta dvoconska ku*ba dvigne porabo za 2l na 100km.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Raptor F16 je izjavil:

facepalm je izjavil:



Ampak po pravici povedano, se raje vozim v 5.0 s predelavo na lpg, kakor s 5.0tdi.
In jaz vidim poanto lpgja ravno pri takih motorjih, kateri pijejo 20+l/100km. Pri 1.0 in 20kkm letno je razlike cca 400EUR.
Pri 5.0 in 50kkm+ pa govorimo o cca 5kEUR/leto.


Več kot 3.0 TDI tudi pri Audiju več ne dobiš.

Bencinarja mogoče 4.0 TFSI ... Vprašanje pa je kdaj boš do takega avtomobila sploh prišel. Samo upam da nisi imel v mislih Touarega R50, ker tam te bodo prej drugi stroški pokopali kot gorivo.

Pa ti motorji imajo povprečno porabo max okoli 15 litrov na 100km.

Reci piši 8-12 če se voziš lepo (gas šparaš)

V bistvu sem imel v mislih vecje limuzine. Kaksne motorje imajo danes me niti ne zanima, saj imam rad svoja kolena;)
Me je pa dlje casa zanimal Audi S8 5.2FSI.
Zato sem tudi omenil porabo 20l.
Bistvo mojega posta je ta, da za par 100€ prihranka na leto, se ne splaca predelovat avta na plin. Ce je original nimam nic proti.
Ce si pa zelis neko eksotiko z bolano porabo, pa ze ima smisel. Na racun privarcevanega goriva si lahko privoscis popravila in servise

Raptor F16 ::

facepalm je izjavil:


V bistvu sem imel v mislih vecje limuzine. Kaksne motorje imajo danes me niti ne zanima, saj imam rad svoja kolena;)


facepalm je izjavil:

Ne razumem kaj želiš povedat ? Kao ne maraš pritiskat z nogo tok močno na gas da bi se avto kam premaknil ?


Pri novih turbakih lahko pedalko za plin ližeš pa boš takoj čez omejitev.

facepalm je izjavil:


Me je pa dlje casa zanimal Audi S8 5.2FSI.


Koliko si star ? 40?

facepalm je izjavil:


Zato sem tudi omenil porabo 20l.
Bistvo mojega posta je ta, da za par 100€ prihranka na leto, se ne splaca predelovat avta na plin. Ce je original nimam nic proti.


Se povsem strinjam.

facepalm je izjavil:

Ce si pa zelis neko eksotiko z bolano porabo, pa ze ima smisel. Na racun privarcevanega goriva si lahko privoscis popravila in servise


Če že nabereš denar za eksotiko je gorivo tvoja zadnja briga ker te eksotike kot malo bolj uspešen smrtnik itak ne boš dnevno vozil, to ti je menda jasno, mar ne ? Oz to je žal realnost.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

facepalm ::

Raptor F16 je izjavil:



Koliko si star ? 40?

Do tam mi sfali se pol desetletja.
Sem se pa instantno zaljubil v V10 S8-ke, ko sem jo prvic vozil (l.2007). Tisti zvok in pospeski.. uff;)
Seveda nove si ne bi mogel privosciti, rabljene se pa ze en cas prodajajo za okoli 20k€. Ampak ja.. sedaj so drugi casi in druge prioritete. Sedaj bi si za duso raje privoscil nekaj lahkega, brez asistencnih sistemov in dobro vodljivostjo.

zobnik ::

Kolk km delaš k niso plačana, ko jih narediš 20.000 evrov vsak evro šteje....kaj pa je če se 3x v letu zapelješ na obalo in 3x v Kranjsko Goro, pol je vseeno če maš 3.0 bencinarja.... kaj pa če to delaš vsake par dni....pa recimo ne ravno do morja, ampak do Postojne iz LJ.

Pred 3 leti sem plinaša vzel, ker me je zamikala Italija, pa se tud 2x/teden vozil tja....zato plin obvezen

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

facepalm ::

zobnik je izjavil:

Kolk km delaš k niso plačana, ko jih narediš 20.000 evrov vsak evro šteje....kaj pa je če se 3x v letu zapelješ na obalo in 3x v Kranjsko Goro, pol je vseeno če maš 3.0 bencinarja.... kaj pa če to delaš vsake par dni....pa recimo ne ravno do morja, ampak do Postojne iz LJ.

Pred 3 leti sem plinaša vzel, ker me je zamikala Italija, pa se tud 2x/teden vozil tja....zato plin obvezen

Letos je prvo leto odkar imam izpit, da sem prevozil pod 30kkm. Od tega nikoli nad 10kkm za v sluzbo. Da bi za "neplacanih" 20kkm do 50kkm na leto, predeleval na plin.. ne hvala.
Ce bi zelel varcevati bi:
a) manj prevozil
b) vozil dizla
c) kupil avto s tovarniskim lpgjem

WizzardOfOZ ::

Če moraš šparat na gorivu, si si kupil napačen avto.

Pol boljš da se z biciklom furaš naokoli. Boš več prišparal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Valvoline ::

Plinski injektori so danes đaba. na alix dobis kompleten rail z 4 injektorji za 25-30e:
https://www.aliexpress.com/item/1005001...
https://www.aliexpress.com/item/1005001...
Uparjalnika tudi dobis pocen, 40-50e, al pa obnovis tega na avtu ce je tak model k se da zrihtat, membrane ter tesnila za obnovo so vse skp par evrov. Najvecji problem za servisirat je ce mrkne plinski ecu, ker tezko dobis enakega da bo pasal, ce das drugega je treba kompletno instalacijo menjat.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Se da predelat oz lahko dela TSI na plin 100%, ali med delovanjem vedno kuri tudi nekaj benza?

WizzardOfOZ ::

Valvoline je izjavil:

Plinski injektori so danes đaba. na alix dobis kompleten rail z 4 injektorji za 25-30e:
https://www.aliexpress.com/item/1005001...


A pa delajo? Si probal? Normalen injektor za plin je od 70 do 100€, original na znamkinih servisih tudi po 200€, kitajski so pa po 25 z razlogom.

Jaz sem si naročil na tak način elektromagnetni ventil za avtomatski menjalnik, ker se mi je 100€ pri nas zdelo preveč. S kitajske je bil pa 16€ in 20 dni da je sem prišel. Pa ni delal tako kot bi moral. Tako da sem poleg časa, ki sem ga zabil s čakanjem, zapravil še 100€ tukaj, da je delal tako kot mora.
Danes vem, da ga lahko sedaj naročim tudi s kitajske. Ampak je cena samo 8€ manj kot pri nas (za 92€ ga dobiš s kitajske). In verjetno je to z razlogom, ker za ta denar delajo tako kot morajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Plinski injektori so danes đaba. na alix dobis kompleten rail z 4 injektorji za 25-30e:
https://www.aliexpress.com/item/1005001...


A pa delajo? Si probal? Normalen injektor za plin je od 70 do 100EUR, original na znamkinih servisih tudi po 200EUR, kitajski so pa po 25 z razlogom.

Jaz sem si naročil na tak način elektromagnetni ventil za avtomatski menjalnik, ker se mi je 100EUR pri nas zdelo preveč. S kitajske je bil pa 16EUR in 20 dni da je sem prišel. Pa ni delal tako kot bi moral. Tako da sem poleg časa, ki sem ga zabil s čakanjem, zapravil še 100EUR tukaj, da je delal tako kot mora.
Danes vem, da ga lahko sedaj naročim tudi s kitajske. Ampak je cena samo 8EUR manj kot pri nas (za 92EUR ga dobiš s kitajske). In verjetno je to z razlogom, ker za ta denar delajo tako kot morajo.

Seveda da delajo, to je vse turska izdelava z makaronarskimi licencami, pac prodajajo preko alix. Atiker komponente so top kakovosti. Tudi mimgaz in podobno. Pa saj jih v slo tudi vgrajujejo z 10x cenami.

WizzardOfOZ je izjavil:

Če moraš šparat na gorivu, si si kupil napačen avto.

Pol boljš da se z biciklom furaš naokoli. Boš več prišparal.

Ne bi temu reku sparanje, ampak ne brezveze zapravljanje in metanje denarja skozi izpuh ter futranje komunajzerjev. Tapravo sparanje je nakup elektrikasa za 40+ ke, saj zato se jih kupuje.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Sem ze vozil na plin 328ci, starejso a4 2.6 benz, na firmi smo dali plin v viličarje.

Povsod je bila scena s plinom, opazno manjsa moc in vecja poraba. Računica pa se nikoli ni izšla.

Stricu se je skoraj na a4 2.6 potem se mu je vžgal ecu.

Valvoline ::

;-) je izjavil:

Sem ze vozil na plin 328ci, starejso a4 2.6 benz, na firmi smo dali plin v viličarje.

Povsod je bila scena s plinom, opazno manjsa moc in vecja poraba. Računica pa se nikoli ni izšla.

Stricu se je skoraj na a4 2.6 potem se mu je vžgal ecu.

Ce je plin nastavljen tk k mora bit (+15% vec v litrih zarad nizje kaloricne vrednosti lpgja) razlika v moci ne bi smela bit. Tudi ce je nekaj manj konjev, pac se pocen vozis pa se s tem ne obremenjujes. Pri turbakih lahko celo pridobis na moc. Ne vem kako se matematika ne izzide pr takih mrcinah, benza takle papcajo tudi po 15 na 100km, plina pa recimo 18, razlika je 8-10e na vsakih 100km.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Valvoline je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Če moraš šparat na gorivu, si si kupil napačen avto.

Pol boljš da se z biciklom furaš naokoli. Boš več prišparal.

Ne bi temu reku sparanje, ampak ne brezveze zapravljanje in metanje denarja skozi izpuh ter futranje komunajzerjev.


Če delaš kilometre zase, torej neplačane, ne boš gledal na porabo. Če moraš takrat šparat, to pomeni, da si si kupil napačen avto.


Valvoline je izjavil:

Tapravo sparanje je nakup elektrikasa za 40+ ke, saj zato se jih kupuje.


To ni šparanje. To je samo novo poglavje idiotizma.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

blackbfm ::

Če delaš kilometre zase, torej neplačane, ne boš gledal na porabo. Če moraš takrat šparat, to pomeni, da si si kupil napačen avto.


Kdor rabi šparat iz nuje, sigurno ne bo šel delat rizičnih posegov v mašino.

radiokills ::

Kar nekaj let sem vozil avto predelan na plin, pa ga verjetno ne bom več, predvsem zaradi tega ker je stvar nekoliko nepraktična in se mi z avtom ne da ukvarjat več kot je nujno potrebno.

Glavni minusi so zame bili:
- kapaciteta lpg tanka je bila pri meni za cca 350-400km, torej sem bil na črpalkah pogosto
- avto je izgubil nekaj moči (ok, to ni bilo preveč moteče)
- vse bencinske črpalke še vedno nimajo lpg-ja, stanje je sedaj verjetno že boljše, takrat sem pa vseeno moral malo pomislit ali prilagodit kako pot
- če greš v tujino se moraš pozanimat kakšni so nastavki na točilnih mestih
- pozimi nekaj časa traja predno sistem preklopi na plin, če imaš kratke poti to pomeni, da še vedno pokuriš tudi znaten del bencina
- še en servis na katerega je treba peljat avto
- avto je znal malo pocukat (ampak, ajde verjetno bi se to fine-tunat)
- podzemne garaže so no-go
- enkrat se mi je prižgala lučka za motor in so se plinaši in mehaniki zgovarjali drug na drugega

Je bila pa vožnja cenejša, tuki ni kej. Tud tale argument, da 'si ne moreš avta privoščit, če hočeš na gorivu šparat' je trapast. Saj bajto tudi izoliraš, da čimmanj kuriva porabiš, pa to ne pomeni da si hiše ne moreš privoščit :D. Ekonomska računica tukaj čist štima. Bencinarji so praviloma cenejši od traktorskih bratov in za razliko vgradiš plin. Če imaš pumpo s lpg-jem na poti v službo in se ti ni odveč vsak teden ustavit, go fo it. Mogoče, zdej ko ima petrol APP, in ti ni treba niti do blagajne stopit, to ni veš tak hassle.

Invictus ::

Odkar imajo bencinarji turbine, je poraba tam na nivoju dizla s turbino.

Tako da argument manjše porabe odpade. Razen, če imaš predpotopnega atmosferca...

Koliko časa bo LPG še aktualen, je pa vprašanje... Preprosto so premajhne marže nanj in trošarine. Eko tudi ravno ni, oz. se niti tega ne meri...

Tako ali tako pa ti časi ne spodbujajo preveč vožnje okoli >:D, pa je vsako servisirano sranje v redu :)).

Nekaterim se izplača, večini ne. Ni samo denar tukaj v igri je še čas. Več tankanja, še 1 servis, iskanje krivca (bencin, plin) ko gre kaj narobe...

Računica se redko izide, ker po slovenski navadi nihče noče priznati, da ga ne pride nič ceneje ter zamolči cel kup stroškov... Kot pri ogrevalnih zadevah pri bajti... Ko folk govori pozimi o 50 EUR porabe za ogrevanje, pozabi pa omeniti, da je vrgel 80k za obnovo vsega (okna, fasada, podstrešje, streha, hidroizolacija)... Pa še tistih 50 EUR je vprašljivo, saj niti prav ne meri, ampak gre dostikrat za "občutek"...

ROI pa zna malokdo izračunati...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Valvoline ::

Invictus je izjavil:

Odkar imajo bencinarji turbine, je poraba tam na nivoju dizla s turbino.

Tako da argument manjše porabe odpade. Razen, če imaš predpotopnega atmosferca...

Koliko časa bo LPG še aktualen, je pa vprašanje... Preprosto so premajhne marže nanj in trošarine. Eko tudi ravno ni, oz. se niti tega ne meri...

Tako ali tako pa ti časi ne spodbujajo preveč vožnje okoli >:D, pa je vsako servisirano sranje v redu :)).

Nekaterim se izplača, večini ne. Ni samo denar tukaj v igri je še čas. Več tankanja, še 1 servis, iskanje krivca (bencin, plin) ko gre kaj narobe...

Računica se redko izide, ker po slovenski navadi nihče noče priznati, da ga ne pride nič ceneje ter zamolči cel kup stroškov... Kot pri ogrevalnih zadevah pri bajti... Ko folk govori pozimi o 50 EUR porabe za ogrevanje, pozabi pa omeniti, da je vrgel 80k za obnovo vsega (okna, fasada, podstrešje, streha, hidroizolacija)... Pa še tistih 50 EUR je vprašljivo, saj niti prav ne meri, ampak gre dostikrat za "občutek"...

ROI pa zna malokdo izračunati...

Neki se vlecejo v DZ, ze doug je novi zakon v pripravi (verjetno ne bo nic, upajmo da bo), trosarine za plin se bodo se znizale, subvencionirala se bo vgradnja, tudi nadomestilo za up cest bo nizje za avte na LPG. Jaz cakam na zadnjega, ce bogatun s teslo ne placa nic lahko za lpg znizajo vsaj na polovico, pa si takoj prpeljem neko meciko e500 na plin iz it. 500e cestnina je absolutno prevec v vsakem primeru, za astro 1.3cdti placujem 60e.
Se pa predelava v slo po mojem ne splaca, v IT kupis rabljenega na plin ze v startu doste cenejsega k so pr nas bencinarji ali dizli.

Zgodovina sprememb…

radiokills ::

True, true. Turbobencinarju se verjetno ne splača več vgraditi plina. No, seveda odvisno od kilometrov. Ampak kadar računaš delat veliko kilometrov itak traktor kupiš.

(No, pa tudi vsi atmosferci niso predpotopni. Mislim, da Mazda ni skočila na ta vlak 1.0 turbo bencinarjev in dala atmosferce naprej.)

Tega, a se računica izide al ne, pa ne moreš posplošit.Odvisno od tega kaj si vgradil, tega koliko km delaš, kakšne so te poti (dolge, kratke) in koliko je tvoj čas vreden, ker, kot sem napisal, neki dodatnega dela s takim sistemom imaš.

Je pa tud res, da če bi se res ful ful splačalo, bi videli podjetja (in poštarje), ki lastne vozne parke predelujejo na plin. Pa jih ne. Verjetno jih je več šlo na elektriko.

BTW Valvoline: kako pa je s predelavami turbo bencinarjev, to gre, brez problemov?

facepalm ::

Glede na to, da Dacia prodaja lpg varianto TCe motorja, bi rekel, da ni nekih tezav.
Mi je pa zanimivo, da ima 1.0TCe 90hp ko vozi na super95, ter 100hp ko vozi na lpg.

m0LN4r ::

Prodaja in prodajal je marsikdo, prodal pa je tolko, da na roke prestejes.

Kupiti avto, ki ima ze plinski pogon od samega zacetka je eno, predelavati avto naknadno pa je nekaj povsem drugega.
1. Nov avto ne gres presraufat!
2. V rabljen avto za 2 jurja pa nebos metal jurja za predelavo na plin. Ze tko al tko neves kako dolgo bo delal.
3. Moderen sportni avto si tut ne bos sel predelovati na plin, pa ne me jebat no. Kdo to dela?


Tiste dozivljenjske garancije so ene prazne obljube predelovalcev, ker ko bo slo nekaj narobe, bo itak vse drugo krivo. Isto za chiparje, pa imas tudi take z ugledom in 5 zvezdicami, ampak ko pa pride do kakega drazjega problema, pa lahko beres na forumih in je vse drugo krivo.

Je pa tud res, da če bi se res ful ful splačalo, bi videli podjetja (in poštarje), ki lastne vozne parke predelujejo na plin. Pa jih ne.
Tako, glede na to da avti na plin obstajajo ze skoraj od vekomaj, je to najboljsi realni pokazatelj kako zanesljivo in rentabilno je to vseskup.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

To da je slovenistan zatucana komunajzarska vukojebina ne pomeni da je vsepovsod tako. Pejt v IT da vides kolk je avtov predelanih na lpg/cng (cng v slo itak ni, to je marstech za komunajzerje). taksisti v IT so prakticno vsi ze 50 let na plin, posta ima vse avte na lpg, podjetja imajo ogromno avtov na plin, tudi dizlskim tovornjakom se vgrajuje plin, poraba 50-70% dizla, 30-50% plina (prihranki so spet ogromni, glede na porabo in prevozenih km), izpuh je itak 100x cistejsi.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

facepalm je izjavil:

Glede na to, da Dacia prodaja lpg varianto TCe motorja, bi rekel, da ni nekih tezav.
Mi je pa zanimivo, da ima 1.0TCe 90hp ko vozi na super95, ter 100hp ko vozi na lpg.

Lani sem klicov pooblascenega prodajalca renault/dacia, verjeli ali ne ni vedu kako deluje dusterjev lpg sistem na 1.0tce, ce med voznjo kuri kaj benza ali ne. LOL.
Meni ti gdi turbincki ne disijo prevec za voznjo na plin, vseeno tsi,tce,hpf itn, sploh ce sproti kuri benz med voznjo. Ne vem kako je z zanesljivostjo sistemov na tekoco fazo,ce laufajo 100% na lpg ali ne, vseeno je to drag spas. Za lpg je najbolj ziher NA klasika, buletproof in enostavno. Skoda, skoda da ni vec dusterja z navadnim 1.6 16v na plin, tole bi se jaz kupu, tce pa ne hvala.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Valvoline je izjavil:

To da je slovenistan zatucana komunajzarska vukojebina ne pomeni da je vsepovsod tako. Pejt v IT da vides kolk je avtov predelanih na lpg/cng (cng v slo itak ni, to je marstech za komunajzerje). taksisti v IT so prakticno vsi ze 50 let na plin, posta ima vse avte na lpg, podjetja imajo ogromno avtov na plin, tudi dizlskim tovornjakom se vgrajuje plin, poraba 50-70% dizla, 30-50% plina (prihranki so spet ogromni, glede na porabo in prevozenih km), izpuh je itak 100x cistejsi.

V italiji je zelo malo norcev, ki tankajo bencin. Tam vozijo dizel (tisti ki zivijo izven vecjih mest) ali cng.
Pa jih ne nujno predelujejo saj imajo tako ponudbo novih vozil na plin, da ni potrebe po predelavah.
Pri nas plin ni popularen, ker ni ponudbe in je dovolj pameti, da se novih avtov ne predeluje. Ce bi se zaceli pi nas prodajati avti, ki so na ITA trgu, bi si vecina budget kupcev, kupila vozilo na plin.

m0LN4r ::

V Italiji? Cirka samo 2% je takih pacientov. V Italiji so se vecji skrti tejle ko vozijo na plin, sparaj pa ni vazno kolko stane :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

m0LN4r je izjavil:

V Italiji? Cirka samo 2% je takih pacientov. V Italiji so se vecji skrti tejle ko vozijo na plin, sparaj pa ni vazno kolko stane :)

Sej pravim, pejt v italiji pa bos vidu kolk je tega, lpg,cng polnilnice so skoz zasedene. Lani sem naletel na oglas oz drazbo k je it. posta prodajala 500 pand + 200 punto grande na lpg.
Poglej na subito kaka ke ponudba rabljenih na lpg/cng

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

facepalm je izjavil:

Valvoline je izjavil:

To da je slovenistan zatucana komunajzarska vukojebina ne pomeni da je vsepovsod tako. Pejt v IT da vides kolk je avtov predelanih na lpg/cng (cng v slo itak ni, to je marstech za komunajzerje). taksisti v IT so prakticno vsi ze 50 let na plin, posta ima vse avte na lpg, podjetja imajo ogromno avtov na plin, tudi dizlskim tovornjakom se vgrajuje plin, poraba 50-70% dizla, 30-50% plina (prihranki so spet ogromni, glede na porabo in prevozenih km), izpuh je itak 100x cistejsi.

V italiji je zelo malo norcev, ki tankajo bencin. Tam vozijo dizel (tisti ki zivijo izven vecjih mest) ali cng.
Pa jih ne nujno predelujejo saj imajo tako ponudbo novih vozil na plin, da ni potrebe po predelavah.
Pri nas plin ni popularen, ker ni ponudbe in je dovolj pameti, da se novih avtov ne predeluje. Ce bi se zaceli pi nas prodajati avti, ki so na ITA trgu, bi si vecina budget kupcev, kupila vozilo na plin.
V Italiji ob morju je malce drugace, kot v Sloveniji v hribih, ko imas nekaj tednov minusa in nekaj mescev okoli nicle, ampak se vedno jih je samo okoli 2% - tudi tam ni glih zanimivo, razen za tiste za katere je.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

V Italiji? Cirka samo 2% je takih pacientov. V Italiji so se vecji skrti tejle ko vozijo na plin, sparaj pa ni vazno kolko stane :)

V italiji je benz +-1.5€/l (recimo med 1.45€ do 2€). Sorodnik ima v lasti Pando twinair cng. Za 10€ prevozi cca 400km.
Je skrt ali samo racionalen?

m0LN4r ::

Valvoline je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

V Italiji? Cirka samo 2% je takih pacientov. V Italiji so se vecji skrti tejle ko vozijo na plin, sparaj pa ni vazno kolko stane :)

Sej pravim, pejt v italiji pa bos vidu kolk je tega, lpg,cng polnilnice so skoz zasedene. Lani sem naletel na oglas oz drazbo k je it. posta prodajala 500 pand + 200 punto grande na lpg.
Poglej na subito kaka ke ponudba rabljenih na lpg/cng

Tam kjer sem jaz bil, jih ni bilo videt. Pa ne bom sel, ce ti lepo pise na internetu, da jih je manj kot 3% vseh vozil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

m0LN4r je izjavil:

Valvoline je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

V Italiji? Cirka samo 2% je takih pacientov. V Italiji so se vecji skrti tejle ko vozijo na plin, sparaj pa ni vazno kolko stane :)

Sej pravim, pejt v italiji pa bos vidu kolk je tega, lpg,cng polnilnice so skoz zasedene. Lani sem naletel na oglas oz drazbo k je it. posta prodajala 500 pand + 200 punto grande na lpg.
Poglej na subito kaka ke ponudba rabljenih na lpg/cng

Tam kjer sem jaz bil, jih ni bilo videt. Pa ne bom sel, ce ti lepo pise na internetu, da jih je manj kot 3% vseh vozil.

Nisi gledal, pa nisi opazil. Men se je zdelo od oka da je vsaj 20-30% bencinarjev na plin, sploh pa njihove IT makine, fiat alfa itn teh je najvec na plin.

facepalm je izjavil:

Valvoline je izjavil:

To da je slovenistan zatucana komunajzarska vukojebina ne pomeni da je vsepovsod tako. Pejt v IT da vides kolk je avtov predelanih na lpg/cng (cng v slo itak ni, to je marstech za komunajzerje). taksisti v IT so prakticno vsi ze 50 let na plin, posta ima vse avte na lpg, podjetja imajo ogromno avtov na plin, tudi dizlskim tovornjakom se vgrajuje plin, poraba 50-70% dizla, 30-50% plina (prihranki so spet ogromni, glede na porabo in prevozenih km), izpuh je itak 100x cistejsi.

V italiji je zelo malo norcev, ki tankajo bencin. Tam vozijo dizel (tisti ki zivijo izven vecjih mest) ali cng.
Pa jih ne nujno predelujejo saj imajo tako ponudbo novih vozil na plin, da ni potrebe po predelavah.
Pri nas plin ni popularen, ker ni ponudbe in je dovolj pameti, da se novih avtov ne predeluje. Ce bi se zaceli pi nas prodajati avti, ki so na ITA trgu, bi si vecina budget kupcev, kupila vozilo na plin.

Tudi predelujejo mnzicno, drzava subvencionira 50-70% vgradnje za fizicne osebe do 100% vgradnje za podjetja.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Kaj meni pomaga tvoj od oka, ce lepo pise: Heute fahren in Italien rund eine Million Erdgasfahrzeuge, 2,2 Prozent des Gesamtbestands.
In vecina teh se nahaja na poloznem jugu.

Torej 10x manj, kot vidijo tvoje oci oz. tvoje oci vidijo 10x vec, kot jih je v resnici.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matobeli ::

Gospodarska vozila so v slo vsa praktično vsa na dizlu, tam se predelava splača izključno v naravovarstvene namene.

Razen LPPja, Snage in še kakšnega podjetja po ljubljani ki so na CNG, za katerega pa praktično rabiš svojo polnilnico.

Je pa na tržišču ogromno kul avtomobilov ki so celo pod jurja kaj šele nad 2k, pa bodo komot nardili še 100kkm, brez večjih stroškov. To so idealni avti za LPG.

Ali pa ladjevje z velikimi kubaturami ki samo žalostno čakajo na certifikat starodobnika, ker so cestni prispevki čist preveliki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Kaj meni pomaga tvoj od oka, ce lepo pise: Heute fahren in Italien rund eine Million Erdgasfahrzeuge, 2,2 Prozent des Gesamtbestands.
In vecina teh se nahaja na poloznem jugu.

Torej 10x manj, kot vidijo tvoje oci oz. tvoje oci vidijo 10x vec, kot jih je v resnici.

Madona no, ti pa tvoja nemščina. Kaj je Erdgas in kaj LPG? Prej so predelovali na lpg, zdaj je pa cng in.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Valvoline ::

Ce govorimo izkljucno o os vozilih je % zagotovo najmanj 10-15% vseh vozil, oz najmanj 1/3 bencinarjev,ce je govora o total voznem parku skupaj z tovornjaki,kombiji,dostavna vozila it je seveda % nizji,uradno 6%:
https://auto-gas.net/government-policie...
Dvomim da so noter vsteti se tovornjaki ter ostali dizli predelani na lpg.

m0LN4r ::

LPG je proti CNGju prdec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Valvoline ::

Pa to spet vprasanje ce so v zgornjih podatkih upostevana se vozila na CNG, autogas je pac lpg.

m0LN4r je izjavil:

LPG je proti CNGju prdec.

CNG je boljsi ker je 3-5x cenejsi, in je dejansko res eko ker je obnovljiva energija in ga narava sproti prideluje iz organskih ostankov.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Mehaniki so taki, ko jim pripelješ avto tja in omeniš plin, že iščejo metlo, da bi te pregnal. NIMAJO pojma. Treba vedet, da plinski avto ima dva računalnika, 8 injektorjev + 4 svečke, ene 4 filtre (dva sta od plina).
in še in še.
In ko gre mehanik kej popravljat moraš vse to prej umaknit...moram zaganjač dol dat pa namazat pa ga ne morem so injektorji dlih tam, grrr....sej drugač vžiga normalno....da pa grem razdirat injektorje pa ne grem, ker bo treba kake objemke menjat in cevke....

WizzardOfOZ ::

Valvoline je izjavil:

To da je slovenistan zatucana komunajzarska vukojebina ne pomeni da je vsepovsod tako. Pejt v IT da vides kolk je avtov predelanih na lpg/cng (cng v slo itak ni, to je marstech za komunajzerje). taksisti v IT so prakticno vsi ze 50 let na plin, posta ima vse avte na lpg, podjetja imajo ogromno avtov na plin, tudi dizlskim tovornjakom se vgrajuje plin, poraba 50-70% dizla, 30-50% plina (prihranki so spet ogromni, glede na porabo in prevozenih km), izpuh je itak 100x cistejsi.


Govorimo za osebne avtomobile za osebne potrebe, torej ne za firme, ki delajo ogromno kilometrov.

In za osebne razmere še vedno trdim, da če moraš na gorivu šparat, si si kupil napačen avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

facepalm ::

Ali pa se vozis v sluzbo 100km stran in zelis maksimalno privarcevati na potnih stroskih. Vsak ima razlicne potrebe, zelje ter navade. Univerzalnega pravila, ki bi veljalo za vse pac ni. Sploh pa ne tisto pravilo iz zgodnjih 80ih (plin za kuhanje, nafta za gretje, bencin za voznjo). Casi so se spremenili.

vnetidebater ::

Moderni bencinarji s 140-150 konji imajo na avtocesti komot porabo 6 litrov/100 km, če voziš do največ 130 kmh. Če potem pa začne poraba zelo hitro rasti. Če voziš nekje med 140 in 150 kmh boš imel že okoli 7.5 l/100 km porabo.

Tako da moraš res razmisliti če se "dizel splača".

če kupiš novega dizla in ga nameravaš imeti minimalno 300.000 km se zelo splača ja.
Če kupiš rabljenega s 150.000 km in fantaziraš kako boš privarčeval na gorivu pa .... razmisli še enkrat.

Odvisno od tipa vožnje. Na avtocesti s tempomatom in hitrostjo do največ 130 km/h imajo bencinarji zelo zgledno porabo. Vožnja po nekih hudih ovinkastih klancih pa je zagotovo cenejša z dizlom.




Predelava na LPG se nikdar ne splača, razen če res šparaš na vseh koncih, tudi pri vzdrževanju avtomobila ali pa če si že v štartu kupil avto z napačnim motorjem (ponavadi ljudje najbolj zajebejo ko kupijo prešibak motor in ga potem pritiskajo do podna nonstop).

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ne vem zakaj se plin ne bi splačal nikdar. Daš stvar v kalkulator in izračunaš kdaj se splača. Strošek goriva je pavšalno 1/3 nižji od bencina. Po kolkem času se to splača res ni težko izračunat.

facepalm ::

vnetidebater je izjavil:

Moderni bencinarji s 140-150 konji imajo na avtocesti komot porabo 6 litrov/100 km, če voziš do največ 130 kmh. Če potem pa začne poraba zelo hitro rasti. Če voziš nekje med 140 in 150 kmh boš imel že okoli 7.5 l/100 km porabo.

Tako da moraš res razmisliti če se "dizel splača".

če kupiš novega dizla in ga nameravaš imeti minimalno 300.000 km se zelo splača ja.
Če kupiš rabljenega s 150.000 km in fantaziraš kako boš privarčeval na gorivu pa .... razmisli še enkrat.

Odvisno od tipa vožnje. Na avtocesti s tempomatom in hitrostjo do največ 130 km/h imajo bencinarji zelo zgledno porabo. Vožnja po nekih hudih ovinkastih klancih pa je zagotovo cenejša z dizlom.




Predelava na LPG se nikdar ne splača, razen če res šparaš na vseh koncih, tudi pri vzdrževanju avtomobila ali pa če si že v štartu kupil avto z napačnim motorjem (ponavadi ljudje najbolj zajebejo ko kupijo prešibak motor in ga potem pritiskajo do podna nonstop).

Ampak spet ni univerzalne resitve za vse.
Npr si lastis par let starega bencinca s porabo 8l. Dobis dobro sluzbo v 100km oddaljenem kraju. Bos kupil nov avto, predelal trenutnega na plin ali pozrl visji strosek in se naprej vozil na bencin?

matobeli ::

Kar se mojih preračunov tiče se niti avto ne splača, kaj šele nov avto. Ker pa je del hobija vezanega na avto, mam pač takega ki z najmanj stroški (in po naključju celo najmanj vpliva na okolje) opravlja to delo.

Kmal bo nekak tko: elektrika za kuhanje, elektrika za gret, elektrika za vozit.

Pri čisto vse kategorijah je elektrika superiorna energija, vse ostalo je hobi.

WizzardOfOZ ::

ko boš plačeval elektrilo na kilometer po isti ceni kot gorivo sedaj, bo elektrika daleč največje sranje, ker boš še na vsaki pumpi čakal da se jajca nafilajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

vnetidebater ::

Utk je izjavil:

Ne vem zakaj se plin ne bi splačal nikdar. Daš stvar v kalkulator in izračunaš kdaj se splača. Strošek goriva je pavšalno 1/3 nižji od bencina. Po kolkem času se to splača res ni težko izračunat.


zato ker večina ljudi, ki kupi plin, vozijo neke gare s katerimi naredijo MORDA 10-20 tisoč kilometrov letno, avto pa menjajo mnogo preden bi dobili investicijo dejansko povrnjeno.
Pač so škrti in mislijo da bodo takoj prihranli. Pa bi morali delat vsaj 50.000 letno da bi v nekem doglednem času dobili investicijo povrnjeno.


kot si rekel, kalkulator je fajn. Ne zgolj megla pred oči da daš 1000 do 2000 EUR za predelavo potem pa takoj prihraniš ker plačuješ 50% manj za plin (res je 1/3 cene ampak ga porabiš precej več litrov kot goriva) kot prej za tekoče gorivo.
Da ne govorim o tem da imajo azijski avti mehke glave motorjev in jih višja temperatura izgorevanja plina lahko močno poškoduje.

Zgodovina sprememb…

KAVINSKY ::

facepalm je izjavil:

Npr si lastis par let starega bencinca s porabo 8l. Dobis dobro sluzbo v 100km oddaljenem kraju. Bos kupil nov avto, predelal trenutnega na plin ali pozrl visji strosek in se naprej vozil na bencin?


V realnosti ti v taki situaciji delodajalec na operativni lizing vzame službeni avto. Ključi, kartica in vozi.

zobnik ::

redno sem ga po AC 150-160 gnal pa poraba bla 8-9l plina, povprečna 7-8l plina....zdej na AC že dolgo ne hodim poraba se vrti brez varčevanja okol 7.5l plina. Ob varčni vožnji bi tale 1.2 porabil 5.5-6l bencina ali nekje 6.5l plina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

vnetidebater ::

ja, za bencinarja je to standard pri 150-160 kmh. Če bi vozil do 130 s tempomatom brez da bi se ti dotaknil stopalke za plin bi imel porabo okoli 6.

Seveda tak tip vožnje ni možen ko se v rush hourju pelješ iz Ljubljane v katerokoli smer po avtocesti...je nonstop neko pospeševanje in zaviranje in poraba takoj skoči na 7 z bencinom. Z dizlom bi bila nekoliko manj.

Če se splača predelovat na plin? Še vedno mislim da ne, če ne boš imel avta vsaj 300.000 kilometrov (namreč investicijo moraš pridobiti naza notri in prihraniti vsaj 1x več kot si vplačal na začetku, da se investicija res "splača". Drugač si samo mešal meglo.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068982 (5789) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911541 (4915) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124210 (981) zobnik
»

Starejši švohnejši avti na plin

Oddelek: Na cesti
194502 (3644) jalovec09

Več podobnih tem