» »

rabljen poceni ev

rabljen poceni ev

1 2 3
4
»

Mike_Rotch ::

6 Litrov porabim, ce vozim varcno 300 konjskega GTIja, ki ima ACT v eco nacinu, in to bencinarja.


Ne pa ne.

DoleH2 ::

Valvoline je izjavil:

DoleH2 je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Bi kdo kupil oz kaksne bi bile prodajne stevilke elektrikasev ce se jutri opali pravicen davek na prevozen km?


Če se oprali pravičen davek za naftna vozila potem bo bencin in dizel po 5 EUR na liter, so bili že delani izračuni.. Sicer pa tudi če bi električnim avtom opalil 2,2 EUR trošarine na 100 km isto kot jo imajo sedaj naftna vozila (kar sicer ne bi bilo fer ker ne povzročajo zdravstvene škode), bi bila cena vožnje še vedno veliko cenejša od naftnih vozil.

Ce bi bil pravicen davek bi imeli ameriske cene goriv tj 50c liter ter pol manj legacev po drzavnih pisarnah, dizla noben ne bi fural. Trosarina ni edina dajatev na goriva, tu je se desetine ostalih prispevkov na to se ddv. Pa tako realno je najmanj 2/3 cene goriv davkov oz trenutno je to 80c-1e na liter. kar pomeni najmanj 5e davka na 100km za ekonomik razred, pa tam do 20e+ davka za neko 4x4 mrcino z porabo 20l na 100km.


NE, ameri imajo cene goriv take kot imajo zato ker so subvencionirane in zato ker imajo svojo nafto. Kot si opazil mi svoje nafte nimamo. Povpprečna cena v ameriki je tretnutno 87,4C na liter, ne pa 50. Lahko vsaj ne bi bil len in bi naredil en simple google search: https://www.google.com/search?q=average... . Če bi dizlu in bencinu obesil gor še škodo ki jo sama povzročita potem bi bila realna cena 5 EUR na liter (30 EUR na 100 km). Omembe vredne stvari ki jih plačajo naftni derivati so DDV, trošarina in okoli 4c na liter CO2 takse. DDV in trošarino plačuje tudi elektrika. Kot pravim vsi davki ki jih plačajo naftna vozila ne pokrijejo niti 15 % tiste škode ki jo povzročijo (subveniconiramo jih pa vsi državljani preko davkov). Torej po domače en Miha ki živi v Ljubljani in se vozi z kolesom in Marko ki vozi električi avto plačuje zdravstveno škodo ki jo Jože iz Spodnjega Dupleka dela s svojim dizlom. Študije kažejo da izpuhi naftnih avtomobilov znižujejo inteligenco in da bi lahko BDP dvignili za 10 % če bi izpuste zmanjšali za 80 %. Slovenski BDP znaša 52,88 milijarde evrov letno. 10 % od tega je 5,288 milijarde, oziroma 5288 milijonov evrov letno. Če to zdelimo z 1,2 milijona avtov v Sloveniji to pride 4400 EUR škode vsako leto na en avto. Pa zdravstvene škode sploh upoštevali nismo (to znaša pa glede na podatke še dodatnih 900 EUR letno). In potem se eni vsajajo ko majo plačat 500 EUR davkov pri gorivu letno.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

DoleH2 ::

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

Blinder ::

"Filters are in fact so good, that in certain circumstances, when the ambient air is already polluted, a diesel car will tend to extract more particles from the air than it emits".

https://www.motoringresearch.com/car-ne...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ginekk ::

DoleH2 je izjavil:


Isto trošarine, če je manj povpraševanja na fosilcih in se sorazmerno ustrezno veča popvpraševanje po elektriki, je za kritje davčnega izpada smiselno prelit te davke na elektriko.


Ne, to ni smiselno zato ker električni avto povzroča veliko manj zdravstvene in BDP škode. Okej električni avto res ne plača 400 EUR trošarine kot jo povprečni naftni avto, vendar zato ne povzroči 5000 EUR zdravstvene in BDP škode v proračunu. Suma sumarum dražvo naftni avto stane precej več, KLJUB trošarini. In tudi če bi električni avto plačal enako trošarine kot naftni avto bi bil še vedno veliko cenejši za vožnjo.

The economic costs of air pollution: Evidence from Europe
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...


Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...


Saj pri davkih dostikrat ni smisla. Če pričakuješ, da se ne bo filalo proračunske luknje zaradi izpada na fosilcih in zaradi nekih eko izračunov o škodi, je to kar "Greta level" naivno.

Trenutno še vedno furamo "krizni" začasno povišan DDV ki je nastal po letu 2008, ko smo morali krizno sanirat banke.

pegasus ::

Če iščete učinkovit EV, ki je posledično izredno poceni:

Naročilo lahko oddate tukaj (ref link).

hojnikb ::



Tole je _poceni_ EV. Ki ni vaporware in ga lahk kupiš _danes_. Also, it sits 4.
#brezpodpisa

LeQack ::

Saj pri davkih dostikrat ni smisla. Če pričakuješ, da se ne bo filalo proračunske luknje zaradi izpada na fosilcih in zaradi nekih eko izračunov o škodi, je to kar "Greta level" naivno.


Tudi če bi EVji plačali enako PO KILOMETRU kot sedaj dizli bi bila vožnja z njimi še vedno veliko cenejša (ne toliko poceni kot danes, vendar še vedno veliko ceneje). Pustimo ob strani dejstvo da nima nobenega smisla in je popolnoma nepošteno da bi EVju obesil enako davkov po kilometru, kajti ne dela zdravstvene in BDP škode tako kot dizel/bencin.

Blinder je izjavil:

"Filters are in fact so good, that in certain circumstances, when the ambient air is already polluted, a diesel car will tend to extract more particles from the air than it emits".

https://www.motoringresearch.com/car-ne...


To je pa tak bullshit da večjega ni. Fake news, poglej si njihovo metodologijo in se vrni in mi povej ali ima kaj veze z realnostjo:
"To test the theory, it worked with Auto Motor und Sport using four recent diesel models. Going to the extreme, they opened canisters of high intensity particles in front of the air intake on the cars as they idled for an hour. Particle concentration at the front soared from the 11,000 cm3 or-so ambient, to over 100,000 cm3.

In contrast, the particle concentration measured at the rear, near the exhaust, remained flat, even dropping to around 10,000 cm3 towards the end."

Torej stresli so tone delcev v zrak iz škatle in rekli iz izpuha jih pride manj kot tone ki smo jih stresli. V praksi pa ni nikjer v zraku toliko delcev kot so jih oni stresli. Ker bullshit. Poglej si meritve neodvisnih laboratorijev, dizli onesnažujejo veliko več delcev kot pa so njihove specifikacije. Poleg tega to kar si ti dal so delci. Pri dizlih pa so izjemno problematični za organizem zelo strupeni dušikovi oksidi, kar je popolnoma druga stvar.

hojnikb je izjavil:



Tole je _poceni_ EV. Ki ni vaporware in ga lahk kupiš _danes_. Also, it sits 4.


+1

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: l0g1t3ch ()

Valvoline ::

hojnikb je izjavil:



Tole je _poceni_ EV. Ki ni vaporware in ga lahk kupiš _danes_. Also, it sits 4.

Po reviewih realni domet pozimi na AC je pod 100km za NOVO vozilo. Gre max 120kmh, na papirju podhranjeno kok ze ma 33kw. Da bo pogojno uporabna je 40-50kwh baterija nuja, pa vsaj kakih 50-60kw moci. Za nekoga k se fura izkljucno po mestu bi mogoce slo, za AC definitivno nono.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:



Tole je _poceni_ EV. Ki ni vaporware in ga lahk kupiš _danes_. Also, it sits 4.

Po reviewih realni domet pozimi na AC je pod 100km za NOVO vozilo. Gre max 120kmh, na papirju podhranjeno kok ze ma 33kw. Da bo pogojno uporabna je 40-50kwh baterija nuja, pa vsaj kakih 50-60kw moci. Za nekoga k se fura izkljucno po mestu bi mogoce slo, za AC definitivno nono.

A twingota kupiš tut da boš vsak dan delal 200km po ac?

To je avto za mesto in regionalko, tam pa bp narediš 200km+. Ker je relativno lahek avto in z dobrim izkoristkom, potem tista ~28kWh baterija ni več problem. Kr poglej, kolk avtov je brez letne vinjte.

#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Valvoline ::

Twingota itak ne kupis, tu je problem domet pozimi. Tudi ce potrebujes avto za parkrat letno na AC, malo daljse ture, s tem ne bo slo, torej avtomaticno rabis 2 avta. Morda kot druzinski drugi avto pr hisi, pa spet pod vprasanjem, za primarni konj zagotovo ne.

Zgodovina sprememb…

dore2 ::

Valvoline je izjavil:

hojnikb je izjavil:



Tole je _poceni_ EV. Ki ni vaporware in ga lahk kupiš _danes_. Also, it sits 4.

Po reviewih realni domet pozimi na AC je pod 100km za NOVO vozilo. Gre max 120kmh, na papirju podhranjeno kok ze ma 33kw. Da bo pogojno uporabna je 40-50kwh baterija nuja, pa vsaj kakih 50-60kw moci. Za nekoga k se fura izkljucno po mestu bi mogoce slo, za AC definitivno nono.


Realni dosegi so naslednji (real range, NISO to specifikacije proizvajalca):
Real Range Estimation between 115 - 265 km

City - Mild Weather 265 km
Highway - Mild Weather 150 km
Combined - Mild Weather 195 km
City - Cold Weather 170 km
Highway - Cold Weather 115 km
Combined - Cold Weather 140 km

Torej 150 avtocestnega dosega poleti, 195 km kombiniranega dosega poleti in 115 km avtocestnega pozimi in 140 kombiniranega dosega pozimi, ne pa tvojih "manj kot 100 km" bullshit. Kar poemeni da je idealen za tiste ki imajo do službe manj kot 60 km v eno stran kot drugi avto v družini.

https://ev-database.org/car/1319/Dacia-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

Valvoline ::

Seveda, vemo da ti svoj ev k ga nimas(tj avta nasploh) spraznis do zadnjega elektrona oz deci goriva.
;((

Zgodovina sprememb…

VadatL ::

Seveda se motiš o meni , ne prazniš ga do nič, ampak do 5 do 10 % pa kumot.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: PrimoZ_ ()

hojnikb ::

Valvoline je izjavil:

Twingota itak ne kupis, tu je problem domet pozimi. Tudi ce potrebujes avto za parkrat letno na AC, malo daljse ture, s tem ne bo slo, torej avtomaticno rabis 2 avta. Morda kot druzinski drugi avto pr hisi, pa spet pod vprasanjem, za primarni konj zagotovo ne.

No, če twingota ne kupiš, zakaj bi bil spring v kakšnem drugem košu, če je isti velikostni razred. Normalno, to je drug avto za velik slovencev. In kot drugi avto je good enough za 90% nase populacije. Je pa redka danes familija da nebi mela manj k dva avta.

Takšen avto bi lahk pr nas nadomestil vse, k vozijo razne stare twingote pa mk2/3 cliote pa razne te jajcke, k jih vidiš na vsakem koraku. Ker zelo redki so mazohisti, k z twingotom delajo 400km/dan.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

a_borlak ::

Twingo je podobna cena (ok, je dražji), veliko lepše narejen in malo manjši doseg, razlika v bateriji je 3kWh. Pa brez težav gre 136km/h in do 100km/h porabi več kot tretjino časa manj.

Mike_Rotch ::

veliko lepše narejen


Izkušnje ali domneva?

OleA_1 ::

a_borlak je izjavil:

Twingo je podobna cena (ok, je dražji), veliko lepše narejen in malo manjši doseg, razlika v bateriji je 3kWh. Pa brez težav gre 136km/h in do 100km/h porabi več kot tretjino časa manj.


Vendar je pa manjši. Dacia spring je precej bolj prostorna. Sicer pa tudi Twingo ni slab, odvisno kaj so ti prioritete. Twingo je tudi močnejši in ima na voljo tudi 22 kW AC polnjenje (kar pomeni da če bi imel 22 kW polnjenje doma bi bil poln v eni uri, realno pa pri 11 kW v dveh).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OleA_1 ()

novaa ::

VadatL je izjavil:

Seveda se motiš o meni , ne prazniš ga do nič, ampak do 5 do 10 % pa kumot.


ja seveda.... kot lastnik ev-ja ti povem da ga neboš vozil do te procentov.
tam pri 15% (bolj 20%) boš ga zadnje polnil....
če neveš zakaj je tak.... bodi tiho.

OleA_1 ::

novaa je izjavil:

VadatL je izjavil:

Seveda se motiš o meni , ne prazniš ga do nič, ampak do 5 do 10 % pa kumot.


ja seveda.... kot lastnik ev-ja ti povem da ga neboš vozil do te procentov.
tam pri 15% (bolj 20%) boš ga zadnje polnil....
če neveš zakaj je tak.... bodi tiho.


Ja seveda, če imaš ti EV ki ti nenatančno prikazuje procent napolnjenosti ne pomeni da ga imajo vsi. Če uporabljaš aplikacijo "A better route planner" greš lahko varno do 5 %, kajti odstopanje realne porabe od izračunane v tej aplikaciji je ponavadi samo procent ali dva (poglej si Bjorna Nylanda če ne verjameš, včasih gre tudi do 1 %). In seveda je tudi odvisno kako veliko baterijo imaš, Tesla ima pri 20 % še 100 km preostalega dosega (plus rezerva), zakaj bi torej tam nehal? Tako da ti bodi tiho.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OleA_1 ()

</head> ::

Novaa ima kar point. Jaz svojega EV ne upam spraznit več kot do 20km dometa. Kar je pri Dacii 15% ali več.
In ABRP ti pol kurca pomaga, če je polnilnica, katero si naračunal zasedena/pokvarjena/jim danes iz nekega random razloga software nagaja....

Sem močno na strani EV in kregat se z Molnarjem je največja izguba časa, ker je pač retardiran. Vedeti je samo treba, da EV trenutno niso za mase, nikakor niso za ljudi ki nimajo možnosti polnit na štartu in/ali cilju.
Poceni EVji niso za ljudi, ki vozijo veliko po avtocesti, nikakor niso za ljudi, ki bi z njimi prevažali prikolice in podobno.

Za dnevno relacijo 50km v Ljubljano in nazaj so pa vrhunski, če živiš v hiši. Najboljša stvar ever. Nikoli več ICE.

inženir, tebi smo pa že 100× povedali, da kupi EV. Že stokrat si vsem razložil, kako se splača, pa še vedno brez kurca na svatbo rineš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: </head> ()

OleA_1 ::

Novaa ima kar point. Jaz svojega EV ne upam spraznit več kot do 20km dometa. Kar je pri Dacii 15% ali več.
In ABRP ti pol kurca pomaga, če je polnilnica, katero si naračunal zasedena/pokvarjena/jim danes iz nekega random razloga software nagaja....


Dobro, si rad ziheraš, ampak treba pa je povedati da ima EV od 10 do 50 km dosega tudi po tem ko pride na 0 %, to je pa sigurno zadosti da prideš do neke polnilnice in dopolniš. Dobro si pač rad ziheraš in spoštujem tvojo odločitev. Novaa je sicer trdil procente in sicer 20 %, nima nobenega smisla da bi pri Tesli ko ima še 20 % kar je še cca 100 km dometa nehal prazniti.

Sem močno na strani EV in kregat se z Molnarjem je največja izguba časa, ker je pač retardiran.


Se strinjam.

Vedeti je samo treba, da EV trenutno niso za mase, nikakor niso za ljudi ki nimajo možnosti polnit na štartu in/ali cilju.


To se pa ne strinjam, mase imajo možnost polniti na štartu (doma), kajti po statistiki kar 69 % ljudi živi v hišah, celo določen delež ljudi v blokih ima možnost inštalacije električne vtičnice (ali pa jo že ima v garaži). To je večina, to so mase. Je pa res da EV načeloma ni za tistega ki ne more polniti doma, to je pa res.

6bt9hmDwY ::

</head> je izjavil:

Za dnevno relacijo 50km v Ljubljano in nazaj so pa vrhunski, če živiš v hiši.

Človek kar pogreša tiste daljne čase, ko se je bilo potrebno dnevno kamorkoli voziti...
:(

m0LN4r ::

OleA_1 je izjavil:

novaa je izjavil:

VadatL je izjavil:

Seveda se motiš o meni , ne prazniš ga do nič, ampak do 5 do 10 % pa kumot.


ja seveda.... kot lastnik ev-ja ti povem da ga neboš vozil do te procentov.
tam pri 15% (bolj 20%) boš ga zadnje polnil....
če neveš zakaj je tak.... bodi tiho.


Ja seveda, če imaš ti EV ki ti nenatančno prikazuje procent napolnjenosti ne pomeni da ga imajo vsi. Če uporabljaš aplikacijo "A better route planner" greš lahko varno do 5 %, kajti odstopanje realne porabe od izračunane v tej aplikaciji je ponavadi samo procent ali dva (poglej si Bjorna Nylanda če ne verjameš, včasih gre tudi do 1 %). In seveda je tudi odvisno kako veliko baterijo imaš, Tesla ima pri 20 % še 100 km preostalega dosega (plus rezerva), zakaj bi torej tam nehal? Tako da ti bodi tiho.
ampak bjorn se ne vozi po slovenskih rovtah
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

6bt9hmDwY je izjavil:

</head> je izjavil:

Za dnevno relacijo 50km v Ljubljano in nazaj so pa vrhunski, če živiš v hiši.

Človek kar pogreša tiste daljne čase, ko se je bilo potrebno dnevno kamorkoli voziti...
:(

Kaj pogresas? Da peljes dedka sred noci v ambulanto, ker ima nepojasnjen pre-previsok pritisk? Al si je kdo prst porezal, nevem zakaj bi to pogresal.
Al pa na spontan pir po obisku babice...

Ja cudni casi, da se nihce vec nikamor ne vozi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

a_borlak ::

Twingota peljal, kolega preizkusil Dacio in pravi, da to ni to.

Savon ::

Kaj ga je zmotilo pri Daciji, ker imam sorodnika ki se odloča ravno med tema dvema, ker cenovno prideta skoraj isto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Savon ()

a_borlak ::

Materiali, odzivnost ...

Mike_Rotch ::

ampak bjorn se ne vozi po slovenskih rovtah


Hmm...

m0LN4r ::

Pa ti ves kaj so rovte in zaselki bogu za hrbtom? To ni glavna cesta med LJ, CE in MB
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

aborko ::

S springom so res pretiravali, 19s do 100... je takšno šparanje res potrebno za 17k €? Pa tisti deklarirani dosegi na AC so verjetno na eco mode. Pa dali bi Vmax 140, pa magari potem šparaš v zaveterju romunskega kombija pri tej hitrosti. Ker šparati na račun izgubljenega časa je bolj slaba ideja, sploh če ne izgubljaš le svoj čas, ampak še čas 3 sopotnikov.

hojnikb ::

glih zato je taka hitrost, da folk odvrnejo od avtocest, ker avto temu dejansko ni namenjen. tistih 45hp je pa čist dost za zipanje po mestu, za to kar je avto dejansko namenjen. Večja moč pomeni večji elektromotor, močnejši inverter, debelejšo kablovje, višji power rating baterij itd kar se vse nabere pr končni ceni avta. To je avto narejen down to a cost. Če hočeš več, pač kupiš twingota al pa zoe.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

a_borlak ::

V zavetju romunskega kombija je čisto fajn vozit :).

hojnikb ::

a_borlak je izjavil:

V zavetju romunskega kombija je čisto fajn vozit :).

Sploh nerabiš, da gre več k 100 :)

Dacia ze bolš pozna svoj market kot tipičen *big brain* slotechovc :)
#brezpodpisa

Savon ::

o je avto narejen down to a cost. Če hočeš več, pač kupiš twingota al pa zoe.


Ja, ampak električni Twingo stane samo jurja več..je pa res da je Dacia Spring večji avto to je pa treba priznati.

a_borlak ::

Dejstvo je, da sta oba, Spring in Twingo mestna avta oz. avta za vožnjo v službo do 100km dnevno, kjer ti velikost prtljažnika pomenita bore malo, prostora za potnike imata pa približno enako. Ima pa Twingo zmogljivejši motor, lažje je z njim prehitevati, vodno hlajeno baterijo in obračalni krog praktično na mestu. Skratka, zame je Twingo res no brainer med obema, razen če ti tiste 3kWh res toliko pomeni, da ti olajša končno odločitev.

Savon ::

Ni sam 3 kWh razlike v bateriji, razlike je 5,7 kWh kar je kar dosti, pa še poraba pri Daciji je manjša. EV database za real range navaja 130 km za električnega Twinga in 170 km za Dacio spring, spet ni tako zanemarljiva razlika. Tako da vsak ima svoje prednosti, pol pa odvisno kaj ti je bolj pomembno.

Twingo:
https://ev-database.org/car/1270/Renaul...

City - Mild Weather 205 km
Highway - Mild Weather 120 km
Combined - Mild Weather 155 km
City - Cold Weather 135 km
Highway - Cold Weather 90 km
Combined - Cold Weather 110 km

Dacia:
https://ev-database.org/car/1319/Dacia-...

City - Mild Weather 265 km
Highway - Mild Weather 150 km
Combined - Mild Weather 195 km
City - Cold Weather 170 km
Highway - Cold Weather 115 km
Combined - Cold Weather 140 km

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Savon ()

Mike_Rotch ::

Twingo ima 188 litrov prtljažnika, Dacia 300. Že 300 litrov ni veliko, je pa dovolj, da greš normalno v trgovino in hkrati pelješ mulca na kak trening, naložiš zadaj manjši otroški voziček itd. Pri Twingotu moraš podirat sedeže za vsako malenkost.

Prtljažnika ne rabiš samo, ko greš na dopust.

Pa če prav gledam ima Spring precej večjo baterijo. 21,3 proti 26,8kWh.

Ahim ::

Savon je izjavil:

o je avto narejen down to a cost. Če hočeš več, pač kupiš twingota al pa zoe.


Ja, ampak električni Twingo stane samo jurja več..je pa res da je Dacia Spring večji avto to je pa treba priznati.

A to so cene s subvencijo? Na renault.si gledam vozila Twingo Electric iz zaloge (ker po konfiguratorju itak pride dobrih dvaindvajset tisocakov za nek dokaj osnovni model brez kakrsnekoli naklikane dodatne opreme) in jih je med 15001 in 20000 EUR na voljo tocno 0, pri 21650 EUR se pa zacnejo tisti najbolj oskubljeni in potem dalje.

m0LN4r ::

Kaj je to Yugo na elektriko?

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DamijanD ::

Molnar, če bi hotel bit yugo, bi moral imeti 2x daljši šalthebl :D

hojnikb ::

a_borlak je izjavil:

Dejstvo je, da sta oba, Spring in Twingo mestna avta oz. avta za vožnjo v službo do 100km dnevno, kjer ti velikost prtljažnika pomenita bore malo, prostora za potnike imata pa približno enako. Ima pa Twingo zmogljivejši motor, lažje je z njim prehitevati, vodno hlajeno baterijo in obračalni krog praktično na mestu. Skratka, zame je Twingo res no brainer med obema, razen če ti tiste 3kWh res toliko pomeni, da ti olajša končno odločitev.

dejansko je dacia no brainer, ker dobiš za 1,5k manj več. Večja baterija (bo treba manjkrat filat -- manjsa obraba), več placa, manjša poraba v kwh, baterijo ima dacia tut vodno hlajeno, SUV izgled in povišan, plastike okol, če ti ga kdo butne na parkingu.... Dejansko je twingo passe, glede na to da sta oba narejena za mesto.

Edino kar tepe dacio je moč.Ampak za mesto je tut tistih par 10 konjev dost. Springu bi mogl updejtat notranjost na izgled novga sanderota in dodat kakšnih 20-25hp.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058110702 (70767) D3m
»

Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13718778 (12364) BoredMarvin

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17221213 (19096) hojnikb

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17921350 (19387) bluefish
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12026970 (23175) RedDrake

Več podobnih tem