» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
22 / 26
»»

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ja povej realno zakaj. Če kupiš ev namesto bencinarja, boš skuril 6 litrov nafte manj na 100 km. Alternativa čemu je električni bicikl?


Manj guzve na busih, ko je sezona. Men se to zdi cist ok, sam nisem pa sure, ce je to vredno subvencije. Mogoce je.

krucymucy ::

Sparkxl je izjavil:



Subvencije za EV pa je direktno metanje denarja v smeti. 0 dodane vrednosti, 0 multiplikativnih učinkov, izgubljene priložnosti, ki bi kje drugje ustvarile donos. Ali kaj misliš zakaj se režejo vsepovprek?


V bistvu pri EV za 34.999€ dobiš ravno DDV nazaj.
Ne skrbi, ne gre iz tvojega žepa.

BlaY0 ::

krucymucy je izjavil:

Sparkxl je izjavil:



Subvencije za EV pa je direktno metanje denarja v smeti. 0 dodane vrednosti, 0 multiplikativnih učinkov, izgubljene priložnosti, ki bi kje drugje ustvarile donos. Ali kaj misliš zakaj se režejo vsepovprek?


V bistvu pri EV za 34.999€ dobiš ravno DDV nazaj.
Ne skrbi, ne gre iz tvojega žepa.

Sej je pravilno... jaz bi vse trošarine za naftne derivate pretopil v subvencije za e-kolesa.

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja povej realno zakaj. Če kupiš ev namesto bencinarja, boš skuril 6 litrov nafte manj na 100 km. Alternativa čemu je električni bicikl?


Manj guzve na busih, ko je sezona. Men se to zdi cist ok, sam nisem pa sure, ce je to vredno subvencije. Mogoce je.

Haha, sem tudi to hotel rečt ja, to je alternativa busu, ne pa avtu. Ampak potem bi lahko nehali subvencionirat ta bus.
Nekak nima smisla da subvencioniraš eno, drugo in tretjo varianto. Dajmo se odločit za eno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BlaY0 ::

Je alternativa avtu, zakaj ne. Zakaj je treba dve toni vozit okoli po mestu? Pa placa manj zasede. Pa na izlet se v nedeljo lahko kar od doma odpelješ ni treba z avtom najprej 100 km, da bi potem 40 km s kolesom naredil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Ja, ampak samo če ti nekdo primakne še 200 evrov. Drugače ne, je problem dež, tuš, vročina, mraz, ampak za 200 evrov se vse to pozabi.

BlaY0 ::

To ni noben problem. Poglej NL... vsi se vozijo s kolesom tudi če ušpičene prekle dol letijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

krucymucy ::

BlaY0 je izjavil:


Sej je pravilno... jaz bi vse trošarine za naftne derivate pretopil v subvencije za e-kolesa.


Jaz sem enkrat predlagal da se na naftne derivate doda 0,1€/liter direktnega davka, ki bi se ga koristilo izkljucno za subvencije.
Subvencije bi bile s casom vedno manjse, do ničle, brez prilagajanja.

Sem jih pa potem slisal v RL in tudi na slo-techu :)

BlaY0 ::

Se mi sploh ne zdi švoh predlog... ker danes subvencija par k EUR, od jutri dalje pa 0 je malo smešno. V primeru da bi imel vsako leto na razpolago enako veliko vrečo denarja bi postopoma nižal subvencijo in povečeval število upravičencev do nje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

redtech ::

A se ti ne zdi, da tisti, ki bi ta kolo imel bi ga kupil tudi brez subvencije, ker za kolo 2k-3k mu tistih 200 nič ne pomeni dobi redni rabat v taki višini.

Večina pa se ne bo vozila s kolesem tudi, če jim ga podariš, zato subvencija nima smisla.

Ker zaradi subvencij se potem postavljajo sončne na S strani, v senci drevesa ...

Pa navadite se, da živite v kapitalizmu..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: redtech ()

Mr.B ::

Gregor P je izjavil:


:))

Samo za tiste ki si ne morejo privoščit, tu ne mislim samo tebe ampak tudi večino amerikancev...


PS: zadaj so kitajske krace, to je kenija.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

BlaY0 ::

redtech je izjavil:

A se ti ne zdi, da tisti, ki bi ta kolo imel bi ga kupil tudi brez subvencije...

Ne se mi ne zdi. To se zdi samo tebi. Vem tudi, da bi si ti raje za 3k EUR še enga starga dizla kupil samo zato da bi lahko jamral glede subvencij, ki bi jih prejemali kupci e-koles.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mr.B ::

Gregor P je izjavil:

Kaj pa vem ...




JKaj pa raje javni prevoz... Kot na primer tole iz demokracije..


Nazaj k Resnosti...
A brutal elimination round is reshaping the world's biggest market for electric cars
Chinese EV makers showing off their newest models at Auto China, which kicks off in Beijing on Thursday, have enjoyed generous support from the government for years, with some growing rapidly to become global players. BYD, for example, is now vying with Tesla for leadership of the battery electric vehicle market.

But all of the country's more than 200 EV manufacturers are now grappling with huge oversupply, and experts predict many smaller companies will not survive the fiercely-competitive environment.

From a brutal price war to slowing sales in a weakening economy, the challenges unfolding in China have also forced some global automakers to retreat. And, it doesn't help that the enthusiasm for EVs is waning in other markets around the world.

"China's EV industry is only going to go from strength to strength as a whole, but not every player today will see the finish line," said Mark Rainford, an automotive industry commentator based in Shanghai who hosts the YouTube channel "Inside China Auto."

Even Chinese officials have said that carmakers will need a cast iron stomach to pull through the next few months.

"Competition in the new energy vehicle (NEV) industry will be extremely fierce in 2024," the National Development and Reform Commission (NDRC), the country's top economic planner, said on Monday.

More than a dozen passenger carmakers disappeared from the market last year, according to statistics from the China Passenger Car Association. These include once-popular EV brands, such as WM Motor, Byton, Aiways, and Levdeo.


V Evropi imamo ene par koncernov, verjetno so skupaj morda spravili 200 modelov... ne 200 proizvajalcev... No članek tudi pove da večina ne bo preživela...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

redtech ::

Kupi si nakamuro, začni švicat, pa nehaj sanjat, bo najbolje za vse.

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

codeMonkey ::

BlaY0 je izjavil:

Škoda ker sem že doma... ti bom jutri poslikal naš parkirplac za e-kolesa. Definitivno pa je še vedno 50x več tistih z avti kar pa ne igra nobene vloge. Upam da te kdo slučajno ne vidi hodit peš, da ne boš izpadel čudak.


Saj si sam napisal, 50x vec je kar prava cifra, ja. Subvencija ti tega ne bo spremenila. Oz. bo vec e-koles, samo bodo cez dan lepo stala tam.

Jaz sem sibal s kolesom iz Kranja v Ljubljano na siht, pa danes po Dunaju grem z javnim prevozom samo ce je res naliv, drugace s kolesom. Z avtom sem sel v petih letih ravno ene 5x do sluzbe. Vseeno pa ne teram vsak dan mulcev na tram in bus, ce imata skoraj vsak dan trening in cel kup robe s seboj. Jih pac kaksen dan razvajam in odpeljem, pa ce se tisti trije cudaki (ki naredijo vsaj 10x manj kilometrov na kolesu) na trepalnice postavijo.

Pa ne rabis ravno subvencije. Pri nas v sluzbi ponujajo "work bike", kjer imas pac sluzbeno kolo na leasing in zraven dobis placan letni servis ter kolo na koncu odkupis za bistveno manj denarja. Vse to je pri vodstvu zrihtal kolega, da si kupi eno tako cudo, da bo dva mulca peljal do vrtca (ni ravno poceni). To je pa edini tak primer od mnogih. Vsi ostali so vzeli za vikend potrbe. Ravno razmisljam, da bi si vzel preko tega en dober gravel bike, kot tretje kolo poleg specialke in gorca. Podobno so razmisljali vsi ostali. Koles v sluzbi ni nic vec. Se vedno nekih 5, na 100 ljudi.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

codeMonkey je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Škoda ker sem že doma... ti bom jutri poslikal naš parkirplac za e-kolesa. Definitivno pa je še vedno 50x več tistih z avti kar pa ne igra nobene vloge. Upam da te kdo slučajno ne vidi hodit peš, da ne boš izpadel čudak.


Saj si sam napisal, 50x vec je kar prava cifra, ja. Subvencija ti tega ne bo spremenila. Oz. bo vec e-koles, samo bodo cez dan lepo stala tam.

Jaz sem sibal s kolesom iz Kranja v Ljubljano na siht, pa danes po Dunaju grem z javnim prevozom samo ce je res naliv, drugace s kolesom. Z avtom sem sel v petih letih ravno ene 5x do sluzbe. Vseeno pa ne teram vsak dan mulcev na tram in bus, ce imata skoraj vsak dan trening in cel kup robe s seboj. Jih pac kaksen dan razvajam in odpeljem, pa ce se tisti trije cudaki (ki naredijo vsaj 10x manj kilometrov na kolesu) na trepalnice postavijo.

Pa ne rabis ravno subvencije. Pri nas v sluzbi ponujajo "work bike", kjer imas pac sluzbeno kolo na leasing in zraven dobis placan letni servis ter kolo na koncu odkupis za bistveno manj denarja. Vse to je pri vodstvu zrihtal kolega, da si kupi eno tako cudo, da bo dva mulca peljal do vrtca (ni ravno poceni). To je pa edini tak primer od mnogih. Vsi ostali so vzeli za vikend potrbe. Ravno razmisljam, da bi si vzel preko tega en dober gravel bike, kot tretje kolo poleg specialke in gorca. Podobno so razmisljali vsi ostali. Koles v sluzbi ni nic vec. Se vedno nekih 5, na 100 ljudi.

Pri nas je nekako bilo objavljeno da si lahko omisliš kolo do 5k€ in ga plačuješ od bruto prihodka... mislim da je zakon v Avstriji... kar nekaj si ga je omislilo ker je cca 50€ na mesec za tako kolo sitnica... ok večina ne bo kupila kolesa za 5k€.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

codeMonkey ::

BlaY0 ::

codeMonkey je izjavil:


Saj si sam napisal, 50x vec je kar prava cifra, ja. Subvencija ti tega ne bo spremenila. Oz. bo vec e-koles, samo bodo cez dan lepo stala tam.

Pri nas se pozna. Namesto štirih štukov so v garaži polni samo trije, če je pa lepo vreme pa še manj. A pri avtomobilih te pa ne skrbi da večino cajta stojijo. Pa še precej več placa je potrebnega za njihovo stanje.

codeMonkey je izjavil:


Pa ne rabis ravno subvencije. Pri nas v sluzbi ponujajo "work bike", kjer imas pac sluzbeno kolo na leasing in zraven dobis placan letni servis ter kolo na koncu odkupis za bistveno manj denarja. Vse to je pri vodstvu zrihtal kolega, da si kupi eno tako cudo, da bo dva mulca peljal do vrtca (ni ravno poceni). To je pa edini tak primer od mnogih. Vsi ostali so vzeli za vikend potrbe. Ravno razmisljam, da bi si vzel preko tega en dober gravel bike, kot tretje kolo poleg specialke in gorca. Podobno so razmisljali vsi ostali. Koles v sluzbi ni nic vec. Se vedno nekih 5, na 100 ljudi.

Ja in, pri nas je pa JobRad ali pa BusinessBike. Gre pa jasno za subvencijo, samo da ti to subvencijo ponuja tvoja firma tako kot ti lahko ponudi subvencijo za Job-Ticket, kjer ti subvencionira javni prevoz. Skratka nič nenavadnega. Ker pa firma ponuja to subvencijo, je pa skozi drugačne kanale spet subvencionirana s strani mesta ali celo dežele. Skratka tako ali drugače gre za subvencije.

codeMonkey ::

Ti si cisto point zgresil. Debata je bila o koristi subvencij za BEV vs. za e-bike. Ena stimulira avto z drugacnim nacinom pogona, druga drugacen zivljenjski stil. Nic ni narobe z eno ali drugo, samo je precej jasno za katero se bo clovek prej odlocil. In kje bo vecja korist.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Subvencionirat neke avte se recimo da lahko splača, ker je bolj malo takih, ki si bi za hec kupili še en električni avto, tako da če si kupijo električnega, bojo porabli tolk manj nafte. Bicikel pa si bojo kupili za hec. Še enga povrh magari. Kot si še sam reku.

Če kaj, bi treba potem subvencionirat vožnjo z kolesom, ne pa sam nakup.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Kaj se naši gredo ne vem, pri jodlarjih pa te pecikl subvencije niso namenjene izključno za vožnjo v službo, ampak na splošno za zdravje in dobro počutje zaposlenih. To je dimenzija razmišljanja, ki bo do nas prišla čez ca. 20 let.

Je pa res dober biznis. Pecikl je ca. 40% manj, brezobrestni obroki do 4 leta, zavarovabje in vljučeno vzdrževanje. Tudi obrabnih delov. To pomeni tudi npr. nova 12 redna kaseta, letni servis dragega vzmetenja...v glavnem vse

fikus_ ::

Machete je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Machete je izjavil:

Če je ok za 95% Norvežanov, je ok za vse v razvitem svetu. Vse ostalo je sentiš palamudenje.


Norvežani prodajajo nafto celemu svetu in subvencionirajo (če še, ne vem) EV, ICE so pa tudi nabili dajatve, tako da niso drzava za referenco.



In kdo je tukaj 'budala'? Oni ali mi?


Oni so poskrbeli zase na svojem dvorišču.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Kaj se naši gredo ne vem, pri jodlarjih pa te pecikl subvencije niso namenjene izključno za vožnjo v službo, ampak na splošno za zdravje in dobro počutje zaposlenih. To je dimenzija razmišljanja, ki bo do nas prišla čez ca. 20 let.

Je pa res dober biznis. Pecikl je ca. 40% manj, brezobrestni obroki do 4 leta, zavarovabje in vljučeno vzdrževanje. Tudi obrabnih delov. To pomeni tudi npr. nova 12 redna kaseta, letni servis dragega vzmetenja...v glavnem vse

To je vse brezvezno zapravljanje denarja. Če nimaš 250 evrov za bicikl, bog pomagaj. Edini efekt je, da si ljudje pač kupijo za tolk dražje bicikle, v Avstriji recimo najbrž ktm ali pa kaj drugega domačega dražjega namesto nekih poceni. Kje bomo končali, bomo subvencionirali superge, ker je zdravo hodit.

feryz ::

Ja, bomo, ampak superge za 500 evrov plus.
Onih iz dajhmana ziher ne. Raji to ni pripada.

dronyx ::

Eno neumno vprašanje. Cybertruck sem videl, da ima zadaj, kjer je prostor za tovor tri priključke za elektriko, menda lahko tam priključiš tudi naprave za ameriških 220V. Če je streha odkrita in ob kakšnem močnem nalivu se lahko tam nabere tudi voda? Razumem, da voda pri teh poltovornjakih nekje odteka, ampak če močno dežuje in se odtekanje zamaši potem imaš v bistvu zadaj mali bazen. Voda in elektrika pa ni najboljša kombinacija, sploh ko gre za visoko napetost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

J.McLane ::

Sem imel enega pickupa, da bi se odtekanje vode zamašilo je nemogoče, ker cela zadnja planka ima čez celo širino spodaj špranjo, vedno ko odpreš/zapreš zadnjo planko ta špranja "zadiha". Verjetno ima CT isto.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

dronyx ::

J.McLane je izjavil:

Sem imel enega pickupa, da bi se odtekanje vode zamašilo je nemogoče, ker cela zadnja planka ima čez celo širino spodaj špranjo, vedno ko odpreš/zapreš zadnjo planko ta špranja "zadiha". Verjetno ima CT isto.

To razumem, samo verjetno če imaš kaj takega naloženega zadaj se lahko ta odtok zamaši. Pri kakšnih hudih nalivih pade ogromno dežja v zelo kratkem času. Pri sestri v bloku imajo na vrhu ravno streho (nagnjeno proti sredini) v sredini pa odtok za deževnico. Ker tega ni nihče preverjal, se je jeseni ta odtok zamašil z listjem in na vrhu bloka je nastal bazen, v katerem se je nabralo ob nalivu toliko vode, da jim je drla čez vrata po stopnišču.

dronyx ::

Takole izgleda cyber prostor za prtljago. Če je streha odprta mi izgleda kot bazen. Verjetno kje voda odteka, samo to se po moje lahko zamaši. Bomo videli. Upam da koga ne ubije cyber elektrika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

BigWhale ::

Tole je sicer off-topic tle, ampak, ce mas tolk vode v kripi, da ti pride do vticnic, mas verjetno se en kup drugih problemov.

Drgac pa verjetno varovalko odnese. Tko kot doma v kopalnici, ce toaster vrzes v bano polno vode.

mn ::

BigWhale je izjavil:

Tole je sicer off-topic tle, ampak, ce mas tolk vode v kripi, da ti pride do vticnic, mas verjetno se en kup drugih problemov.

Drgac pa verjetno varovalko odnese. Tko kot doma v kopalnici, ce toaster vrzes v bano polno vode.


Če predpostavimo da so sploh pod napetostjo ves čas, ker jaz bi pričakoval da tudi med delovanjem vozila niso.

J.McLane ::

dronyx je izjavil:

Takole izgleda cyber prostor za prtljago. Če je streha odprta mi izgleda kot bazen. Verjetno kje voda odteka, samo to se po moje lahko zamaši. Bomo videli. Upam da koga ne ubije cyber elektrika.


Ne vem kako lahko nekateri razmišlajte na tak način, postaviš se na nek skrajni konec in potem iščeš samo neke dokaze, da bi potrdil svoje prepričanje, drugo te ne briga ali še slabše nasprotne dokaze boš ovrgel kao neresnične ali celo kot manipulacijo. Pravo analitično razmišljanje je iz smeri podatkov in da na podlagi tega ustvariš mnenje, če pridejo novi podatki se mnenje lahko tudi spremeni. Ne pa da se že predhodno nekam postaviš potem pa bog ne daj da bi ti kdo dokazal, da se motiš, ko pridejo neki novi podatki, ki dokazujejo nasprotno.

A misliš da bi tale vtičnica šla skozi vso regulacijo če bi bila nevarna, a misliš da Ford in marsikdo drug nima vtičnice na podoben način kot CT, tam pa niti podvomil nisi da bi lahko bil problem. Ne vem zakaj je enim ta Tesla tak trn v peti, da je treba iti v neke hipotetične ideje in to pisat tu po forumu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

dronyx ::

J.McLane je izjavil:

A misliš da bi tale vtičnica šla skozi vso regulacijo če bi bila nevarna...

Cybertruck ima zelo ostre robove in avto je iz nerjavečega jekla, pa je to v ZDA očitno šlo čez regulacijo. Kako se bo to obneslo pri trkih s pešci bo pokazala praksa. Običajni avtomobili so zasnovani drugače ravno zato, da ublažijo take trke. Cybertruck tudi zaradi tega se menda v EU in še kje ne bo prodajal. Tudi nekatere druge napredne funkcionalnosti vozil so se v praksi pokazale za nevarne in lahko povzročijo tudi nesrečo, pa so šle čez regulacijo.

Recimo meni se je zgodilo, da je imela kamera za vzvratno vožnjo zamrznjeno sliko. Če ne bi opazil, da je nekaj narobe, bi se zaletel v vozilo za menoj. Taka kamera ne bi smela nikdar shranjevati slike po moje. Ali vidiš živo sliko, ali naj napiše napako.

Zanimivo pri Tesli je tudi to, da so kakor vem večino funkcionalnosti prenesli na LCD zaslon. To oni sicer verjetno prodajajo kot prednost, dejansko gre pa za prihranek in po moje slabost. Mazda recimo ima v svojih avtih LCD zaslon, občutljiv na dotik, vendar se ta funkcionalnost izklopi med vožnjo zaradi varnosti in potem imaš gumbe na sredini. Tudi klimatska naprava se upravlja z gumbi, ne da med vožnjo iščeš po menijih LCD zaslona. To je čisto druga filozofija, verjamem pa da Tesla veliko prihrani s tem, ko se znebi vseh gumbov in te funkcionalnosti preseli na zaslon. Samo zakaj za vraga mi težijo, če telefoniram med vožnjo in se igram s telefonom, lahko pa nemoteno klikam po LCD zaslonu in pozabim, da bi moral gledati na cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

J.McLane ::

Pickup ni avto, ampak tovorno vozilo N1, tudi v EU so določene razlike za ta vozila.
CT pa glede na ndm preko 3,5t v EU pade že v kategorijo N2, za katerega potrebuješ izpit za tovornjaka.

Povej mi koliko tovornjakov na naših cestah je prijaznih za trk s pešcem?
Koliko tovornjakov ima zadaj šipo, da vidijo skozi vzvratno ogledalo?

Dlakocepiš kar naprej do onemoglosti, tule raje neham.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

dronyx ::

J.McLane je izjavil:

Povej mi koliko tovornjakov na naših cestah je prijaznih za trk s pešcem?

Jaz si kot pešec ne želim nikdar trka z nobenim vozilom. Tovornjaki pa sploh niso prijazni za trke ne s pešci, kot tudi ne z vozili. Tudi če se z avtom zaletiš v tovornjak ima on precej večjo maso in se precej težje ustavi, tako da običajno ti nastradaš. Ampak ne vem pa zakaj imajo potem cybertrucki težave v EU, na Japonskem in še kje? Očitno neke zadržke imajo in kakor sem jaz razumel so varnostne narave.

J.McLane ::

Zadržke imajo s kategorizacijo vozila, kot sem napisal, CT je pretežak in tudi prevelik da bi ga uporabljal kot navaden avto za našo cestno infrastrukturo. Povej mi kdo v EU ali na japonskem bi šel delat izpit za tovornjak samo zato, da bi lahko vozil CT, ki ga potem nebi mogel parkirat v klasičen parkirni box pred Sparom. Neuporabno in nepratično. Za EU bi lahko kvečjemu iz nule naredili "baby" CT, potem bi se šele lahko začeli pogovarjat o ostrih robovih.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Sej skoraj nobenga od tovornjakov, ki se prodajajo v Ameriki, ne moreš pri nas kupit. Nihče kaj dost ne joka zarad tega.

dronyx ::

J.McLane je izjavil:

Zadržke imajo s kategorizacijo vozila, kot sem napisal, CT je pretežak in tudi prevelik da bi ga uporabljal kot navaden avto za našo cestno infrastrukturo. Povej mi kdo v EU ali na japonskem bi šel delat izpit za tovornjak samo zato, da bi lahko vozil CT, ki ga potem nebi mogel parkirat v klasičen parkirni box pred Sparom. Neuporabno in nepratično. Za EU bi lahko kvečjemu iz nule naredili "baby" CT, potem bi se šele lahko začeli pogovarjat o ostrih robovih.

OK, razumem problem. Potem bo to morda pri EV potrebno popraviti, saj prevažaš poleg avta in tovora vedno s seboj še težko baterijo. :)

Leo II ::

Ali lahko vprašam BigWhale zakaj je bil moj post izbrisan? Avtopilot Tesle ubil motorista ni on topic?

Tale non issue o vodi v cybertracku pa je?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Leo II ()

dronyx ::

Leo II je izjavil:

Tale non issue o vodi v cybertracku pa je?

Dokler visoka napetost nekoga ne ubije. ;)

dronyx ::

The National Highway Traffic Safety Administration disclosed Friday that it's opening a query into the adequacy of Tesla's recall in December, which aimed to prevent drivers from misusing Autopilot. The agency has concerns as to whether Tesla's remedy was sufficient, in part due to crashes that have occurred since the company deployed an over-the-air software update. More than 2 million Tesla vehicles are subject to the probe, according to NHTSA.
vir Bloomberg

Tesla Has The Highest Accident Rate Of Any Auto Brand

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

feryz ::

Samo še do avgusta. Potem uleti robotaxi in bo vse ok.

dronyx ::

feryz je izjavil:

Samo še do avgusta. Potem uleti robotaxi in bo vse ok.

Iz prevodnosti bolje ne govorit o letnici. Nekega avgusta pa to sigurno bo in v tem bo ogromno denarja.

BigWhale ::

Leo II je izjavil:

Ali lahko vprašam BigWhale zakaj je bil moj post izbrisan? Avtopilot Tesle ubil motorista ni on topic?

Tale non issue o vodi v cybertracku pa je?


Clovek, v izbrisanem postu imas obralozitev zakaj je bil izbrisan.

Mr.B ::

Tesla Cybertruck ima ti. autopralnica mode. Če ni v avtopralnica mode, ti v roku enega dne crkne avto in si sam kriv. Verjetno je ta avto namenjen bolj za Suhe kraje, kjer se z zarjavelo pločevino skrije z okolje:))
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

redtech ::

Kaj je to sedaj z vodo, ali ni iz inoxa?

dronyx ::

redtech je izjavil:

Kaj je to sedaj z vodo, ali ni iz inoxa?

Seveda, cybertrucx je narejen iz istega materiala kot Zepter posoda. Edini problem je, da se poznajo madeži, tako da to ni avto za tistega, ki je na to občutljiv, ali pa mora avto ves čas čistiti, da se sveti.

billy ::

pickup da bi čistil? zakaj? to je tako kot folk ki si glanca all starke in lewiske? pa to ja mora bit znucano...

kow ::

dronyx je izjavil:


Tesla Has The Highest Accident Rate Of Any Auto Brand


Teslina flota ima v povprecju najvecje pospeske?

Sparkxl ::

Ti pospeški jim ne koristijo kaj dosti, ker 5 min flat out in je pol baterije adijo, za šleperji na AC pa jim tudi ne koristijo kaj veliko
««
22 / 26
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla dobila uporabno dovoljenje za tovarno v Nemčiji

Oddelek: Novice / Ostale najave
407708 (5780) Gregor P
»

Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponov

Oddelek: Novice / Rezultati
4413793 (7326) nekikr
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20830417 (25639) kow

Več podobnih tem