» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
20 / 26
»»

Sparkxl ::

S samim podjetjem ni nič narobe. Kar je zelo narobe je valuacija. In kažejo se že obrisi prihodnosti: stagnacija. V zadnjih letih ni nič novega, razen Muskovega lapanja kaj vse bo. Tisi space shutel je nerelevanten, razen za par usa hilbilliyev. Ko nekje do 2030 končno spravijo ven neki mali model, bodo capljali za kitajci, ki jih že zdaj množično štancajo.

Glancajo stare modele in prodajajo pravljico, da se avti bojda po novem updejtajo samo preko sw. In zadnja pravljica so neki robo taxiji. Glede na gibanje delnice zadnje 2 leti bi rekel da noben več temu ne naseda.

billy ::

Kako ni nič novega?

tesla robot se napoveduje. Potem cybertruck v USA, semi truck...robotaxi napoved pride avgusta, iz robotaxija pa bo TM2 lahko prišel ven.

Saj bo, samo folk je neučakan in hoče ne vem kaj vse, a so že trenutni modeli dovolj za 95% folka.

Sparkxl ::

Kako ni nič novega?

Si prebral za sabo kaj si napisal? Napovedi, napovedi in napovedi. Torej pravljice za lahko noč.

c3p0 ::

Billy je Muska včeraj odkril zgleda, pa še ne ve, da je vsaj 90% hype-a, iz katerega nikoli ne bo nič.

dronyx ::

Sparkxl je izjavil:

Torej pravljice za lahko noč.

To niso pravljice za lahko noč. To so pravljice za investitorje. Musk se vsaj toliko kot z avtomobili ukvarja z investitorji. Ko gre delnici slabo, si pa izmisli nekaj novega, da so investitorji spet srečni. Sedaj pravi da bo dal na trg poceni EV že na začetku 2025. Ampak po moje iz tega ne bo nič. Kupci e verjamem da si predstavljajo poceni avto s ceno 30.000 €.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Sparkxl ::

Res je. Je pa Tesla lepa učna urica za vse tiste, ki ste investirali v podobna jajca, ki ne temeljijo na današnji realnosti, ampak na visokih pričakovanjih, preloženim v prihodnost. Ko se ta visoka pričakovanja ne izpolnijo, sledi "tesla moment". Kdo so taka podjetja? Tako iz glave bi se takoj spomnil na 6 :) Tu bodo tudi solze tekle v potokih v prihodnjih letih.

Utk ::

Razen W1 in tebe, če se ne motim, se ni nihče tu hvalil s tem, da bi se ukvarjal z delnicami tesle. W1 je z njimi dobro zaslužil, to vemo, se pravi, da ostane samo en bedak, ki ni.

Ostali se pogovarjamo o avtih, delnice so poglavje zase.

dronyx ::

Sparkxl je izjavil:

Res je. Je pa Tesla lepa učna urica za vse tiste, ki ste investirali v podobna jajca, ki ne temeljijo na današnji realnosti, ampak na visokih pričakovanjih, preloženim v prihodnost. Ko se ta visoka pričakovanja ne izpolnijo, sledi "tesla moment". Kdo so taka podjetja? Tako iz glave bi se takoj spomnil na 6 :) Tu bodo tudi solze tekle v potokih v prihodnjih letih.

Ameriška borza pač tako deluje, ker tam vlaga cel svet. Vedno si najdejo neko področje, kamor se steka ogromno denarja in so vrednotenja absurdna, potem pa se razne velike investicijske banke pravočasno umaknejo, verniki pa gledajo kako pada vrednost delnic (trenutno je tak primer nvidia). TSLA je imela če se prav spomnim 2021 P/E neverjetnih 1400. Pa takrat so našli vse možne razloge zakaj je tako vrednotenje njihove delnice upravičeno. To, da bi nekoč v prihodnosti Tesla pokrival 80% avtomobilskega trga ali še več je seveda čista neumnost. Ob tem, da Japonci sploh še niso resno začeli proizvajati EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Razen W1 in tebe, če se ne motim, se ni nihče tu hvalil s tem, da bi se ukvarjal z delnicami tesle. W1 je z njimi dobro zaslužil, to vemo, se pravi, da ostane samo en bedak, ki ni.

Ostali se pogovarjamo o avtih, delnice so poglavje zase.


A je ze zasluzil al caka na to, da bodo jurja po komadu? :D

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Razen W1 in tebe, če se ne motim, se ni nihče tu hvalil s tem, da bi se ukvarjal z delnicami tesle. W1 je z njimi dobro zaslužil, to vemo, se pravi, da ostane samo en bedak, ki ni.


Če bi bil funkcionalno pismen in sposoben razumeti prebrano bi ugotovil, da se jaz nikoli nisem ukvarjal z njihovimi delnicami. Jaz se samo naslajam nad bedo fanboyev, ki so čudežno poniknili.

Zanimivo pa je, da žališ vsepovprek, nikome ništa. Čisto slučajno mogoče zato, ker si z modom pripadnik iste sekte? In on bo seveda ta moj prispevek takoj izbirsal, tvojega pa pustil

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Utk ::

Kako da ne? Sej ko pišeš o tesli pišeš predvsem o njeni vrednosti kot firmi.
Te peče, ker ti nisi, a? Pa toliko prilik je blo...

A je ze zasluzil al caka na to, da bodo jurja po komadu? :D

Kolk sem jaz nazadnje razumel, je vzel ven to kar je dal v štartu not, pa še malo več, ostalo pa pustil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Meme delnic ne diram ni štapičem. Za te igerce je kripto boljša izbira

Mr.B ::

V Video lepo povedo : Tesla je veljala za statusni avto. Ko tako znižate ceno, uničite podobo svoje blagovne znamke.

Tesla's attempts to compete on price in China have destroyed its brand image: Analyst
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

mikhaair ::

Sam a ni Tesla too big to fail?

BigWhale ::

Nihce ni too big to fail.

fikus_ ::

Propadla ne bo, se bo našel nekdo, ki jo bo kupil.
Ampak sedaj so to samo spekulacije.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

BigWhale ::

Do tega je kar dalec, dokler bodo prodajali avtomobile, ne bo panike, ce ne bodo sli v kaksne bizarne investicije.

Utk ::

Mr.B je izjavil:

V Video lepo povedo : Tesla je veljala za statusni avto. Ko tako znižate ceno, uničite podobo svoje blagovne znamke.

Tesla's attempts to compete on price in China have destroyed its brand image: Analyst

To ni tak problem, tudi če tesla crkne. Veliko večji problem za nas je, da se bo to vojno moral it tudi vw, mercedes, renault, itd.

SambaShare ::

J.McLane ::

No, so že obrnili ploščo, cenejši model 2 ostaja na timeline-u, delnica +10%, ampak sedaj že malo popušča.

Hype gre v vse smeri, enkrat preveč na nafto/plin, drugič preveč v OVE, zadeve so ciklične, na dolgi rok bomo videli kaj bo v zatonu in kaj v porastu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Mr.B je izjavil:

V Video lepo povedo : Tesla je veljala za statusni avto. Ko tako znižate ceno, uničite podobo svoje blagovne znamke.

Tesla's attempts to compete on price in China have destroyed its brand image: Analyst

To ni tak problem, tudi če tesla crkne. Veliko večji problem za nas je, da se bo to vojno moral it tudi vw, mercedes, renault, itd.


Zakaj bi se "morali" it to vojno? EV luzerje, ki delajo izgubo fooknejo iz ponudbe in dalje prodajajo money makerje. V čem je tu problem? Politika že počasi tlakuje to pot ko obrača zeleno ploščo. Aja ups, Tesla te možnosti nima.

J.McLane je izjavil:

No, so že obrnili ploščo, cenejši model 2 ostaja na timeline-u, delnica +10%, ampak sedaj že malo popušča.

Hype gre v vse smeri, enkrat preveč na nafto/plin, drugič preveč v OVE, zadeve so ciklične, na dolgi rok bomo videli kaj bo v zatonu in kaj v porastu.


Eno je hype ki ima za podlago vroči zrak, nekaj čisto drugega pa je ko ima hype pravo podlago.
OVE je sranje s polno ritjo. Čisto malo dvignemo obresti, čisto malo zaškripa v gospodarstvu in se že vse seseda. Da lahko vidiš kaj bo v zatonu, ne rabiš ravno kristalne kugle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Utk ::

Jaz ne bom kupil več ice, in ni nas tako malo.

Sparkxl ::

Hmm na cesti vas je koliko? 2%? Od tega vsaj pol na firmo, torej 1%. Če čisto vsi isto rečejo kot ti...izjemno malo vas je :) statistična napaka...

Utk ::

Če se jih proda 13% od novih, bo slej ko prej vsaj tolk jih tudi na cesti. Mislim, to je res minimum.

dronyx ::

Utk je izjavil:

To ni tak problem, tudi če tesla crkne. Veliko večji problem za nas je, da se bo to vojno moral it tudi vw, mercedes, renault, itd.

Tudi to ni tak velik problem. Problem je, da ti klasični proizvajalci avtov izgube in razvoj EV financirajo iz področja, kjer posel še vedno dobro teče - ICE. Potem pa imaš kot kupec precej dražje ICE avtomobile, hkrati pa kot davkoplačevalec moraš financirati še vse možne subvencije za EV. To področje je praktično čisto plansko gospodarstvo oz. sodobni komunizem, ko partija nekaj reče in tako potem mora biti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

feryz ::

Saj jih ne prodajajo z izgubo, ne boj se.
Razvoja je pa malo ali nič.
Problem je, ker so štromarji z visokimi cenami dvignili tudi vsem ostalim cene. Pokazali, da se da.

dronyx ::

feryz je izjavil:

Saj jih ne prodajajo z izgubo, ne boj se.
Razvoja je pa malo ali nič.
Problem je, ker so štromarji z visokimi cenami dvignili tudi vsem ostalim cene. Pokazali, da se da.

Most automakers not named Tesla, are losing money on every electric vehicle (EV) they sell. Over the past few weeks numbers have surfaced ranging from a $36,000 to $62,000 per Ford vehicle to more than $300,000 on a Lucid Air, according to reports.
vir

Kako pridejo do teh številk za izgubo pri vsakem prodanem avtu ne vem. Verjetno se šteje sem notri tudi strošek razvoja, prilagoditve proizvodnih linj itd. Verjetno je problem da so številke prodanih EV za večino proizvajalcev, ki se ne imenujejo Tesla majhne. So pa Kitajci dokazali, da se da električne avte proizvajat praktično kot mobilne telefone, tako da ko se to prehodno obdobje konča in bodo recimo EV bistveno bolj razširjeni, bo Tesla imel samo par procentov trga.

Sparkxl ::

S kitajci se mi ne moremo primerjati. Bistvo evjev je baterija. In oni si lastijo vse, komplet čisto vse. Mi pa si lastimo točno 0. Smo kupci njihovih izdelkov + uvozne dajatve. Zato je cenovna vojna z njimi že v naprej izgubljena. In to je tudi en od glavnih razlogov, zakaj EVji delajo izgubo.
Pri ICEjih v EU si mi lastimo komplet celo dobavno verigo. In tukaj se dela lepa dodana vrednost in dobički. Da bi isto dosegli z evji, bi morali baterije proizvajati v EU in tudi tukaj kopati surovine. Kar se pod vladavino zelenih kmerov ne bo zgodilo nikoli in nikdar.

mikhaair ::

Tesla je poskusila proizvajat m3 kot telefon, želja je bila večinsko robotizirana proizvodnja. Se ni izšlo. Sedaj imajo gigapress, kar skrajša in poceni proces izdelave karoserije. Kitajci kopirajo.
Da bo Kitajec uspel v EU in USA prodajat avtomobile, ker je predvidevam cilj, bo moral postaviti proizvodnjo, imeti proizvod, ki ustreza zakonodaji in plačevati mezde domačinom. Dvomim, da bodo proizvajal na Kitajskem ali izven EU.
Tesla ima eno fabriko zaenkrat, če postavi še drugo, mogoče tretjo ne bo imela le par procentov.

Sparkxl ::

mikhaair je izjavil:


Da bo Kitajec uspel v EU in USA prodajat avtomobile, ker je predvidevam cilj, bo moral postaviti proizvodnjo, imeti proizvod, ki ustreza zakonodaji in plačevati mezde domačinom.


In katera od teh točk točno je problematična?

Mr.B ::

dronyx je izjavil:

feryz je izjavil:

Saj jih ne prodajajo z izgubo, ne boj se.
Razvoja je pa malo ali nič.
Problem je, ker so štromarji z visokimi cenami dvignili tudi vsem ostalim cene. Pokazali, da se da.

Most automakers not named Tesla, are losing money on every electric vehicle (EV) they sell. Over the past few weeks numbers have surfaced ranging from a $36,000 to $62,000 per Ford vehicle to more than $300,000 on a Lucid Air, according to reports.
vir

Kako pridejo do teh številk za izgubo pri vsakem prodanem avtu ne vem. Verjetno se šteje sem notri tudi strošek razvoja, prilagoditve proizvodnih linj itd. Verjetno je problem da so številke prodanih EV za večino proizvajalcev, ki se ne imenujejo Tesla majhne. So pa Kitajci dokazali, da se da električne avte proizvajat praktično kot mobilne telefone, tako da ko se to prehodno obdobje konča in bodo recimo EV bistveno bolj razširjeni, bo Tesla imel samo par procentov trga.

Tesla bi propadel, če bi verjel tvojemu članku. Zamenjava baterije pri 150k€ avtu je 20k€ Ne mi reči da pri 120k€ kolikor pride tesla, še vedno delaš izgube.
Sedaj nas pa še prepričaj, da delajo kapitalisti z izgubo. Da zgolj monopolisti, pa še to samo v določenih delih, kjer je potrebno uničiti še ostali del konkurence.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mr.B ::

Sparkxl je izjavil:

S kitajci se mi ne moremo primerjati. Bistvo evjev je baterija. In oni si lastijo vse, komplet čisto vse. Mi pa si lastimo točno 0. Smo kupci njihovih izdelkov + uvozne dajatve. Zato je cenovna vojna z njimi že v naprej izgubljena. In to je tudi en od glavnih razlogov, zakaj EVji delajo izgubo.
Pri ICEjih v EU si mi lastimo komplet celo dobavno verigo. In tukaj se dela lepa dodana vrednost in dobički. Da bi isto dosegli z evji, bi morali baterije proizvajati v EU in tudi tukaj kopati surovine. Kar se pod vladavino zelenih kmerov ne bo zgodilo nikoli in nikdar.

Finančno poročilo tesle je dostopen vsem. Kako se ti to sestavi skupaj z izgubo.. ? ne vem če se ti vse to izide. Verjetno pa je problem v Glavi zahodih kapitalistov, da bo model 2022 stal 50k$, model 2023 55k$, model 2023 60k$, model 2024 65k$,... Večina kupcev Avtov pač nima toliko denarja, so kapitalisti poskrbeli za poceni delovno silo. Lahko pa poiščeš članek izpred let, kjer so jamrali zahodnjaki na kitajskem, da nimajo stika z realnostjo, kot / kaj se razume pod konceptu EV.

mikhaair je izjavil:

Tesla je poskusila proizvajat m3 kot telefon, želja je bila večinsko robotizirana proizvodnja. Se ni izšlo. Sedaj imajo gigapress, kar skrajša in poceni proces izdelave karoserije. Kitajci kopirajo.
Da bo Kitajec uspel v EU in USA prodajat avtomobile, ker je predvidevam cilj, bo moral postaviti proizvodnjo, imeti proizvod, ki ustreza zakonodaji in plačevati mezde domačinom. Dvomim, da bodo proizvajal na Kitajskem ali izven EU.
Tesla ima eno fabriko zaenkrat, če postavi še drugo, mogoče tretjo ne bo imela le par procentov.

Ne rabijo, ker bodo to na zahodu blokirali kot nacionalna varnost.
Kar pa bodo kitajci naredili je pa postavitev sestavljanja baterij pri zahodnjih kapitalistih.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

mikhaair ::

Sparkxl je izjavil:

mikhaair je izjavil:


Da bo Kitajec uspel v EU in USA prodajat avtomobile, ker je predvidevam cilj, bo moral postaviti proizvodnjo, imeti proizvod, ki ustreza zakonodaji in plačevati mezde domačinom.


In katera od teh točk točno je problematična?

Ni problema, če imaš denar in povpraševanje.
Oz. problem je ta, da se predpostavlja da bodo vsi ostali le gledali, kako Kitajci prodajajo svoje super EV made.in West ter počasi propadli.

Gregor P ::

Mr.B je izjavil:


Finančno poročilo tesle je dostopen vsem.

Neugoden preobrat pri Tesli
V prvem trimesečju letos so četrtletni prihodki upadli prvič po letu 2020.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

dronyx je izjavil:

Potem pa imaš kot kupec precej dražje ICE avtomobile, hkrati pa kot davkoplačevalec moraš financirati še vse možne subvencije za EV. To področje je praktično čisto plansko gospodarstvo oz. sodobni komunizem, ko partija nekaj reče in tako potem mora biti.


Za nafto je slo tolk subvencij, da jih EV industrija se kakih sto let ne bo dobila. Saj to ves, a ne?

Buggy ::

2020 Tesla S long range z okoli 80Kkm ze za cca 40K€ iz DE, kdaj je to tako padlo?

dronyx ::

BigWhale je izjavil:

Za nafto je slo tolk subvencij, da jih EV industrija se kakih sto let ne bo dobila. Saj to ves, a ne?

Ne, to ne poznam, vem pa da države polnijo svoje proračune na račun trošarin na pogonska goriva in če se EV nekoč res primejo, bodo morale izpad tega prihodka nekako nadoknaditi. Je pa bencin v bistvu poceni. Na črpalki je liter ustekleničene vode verjetno dražji od litra bencina. Dokler je bencin tako poceni EV (vsaj zame) ni resna alternativa. In velike proizvajalke nafte bodo poskrbele, da bo še nekaj časa tako. :)

Utk ::

Pa ti to da je nafta cenejša od vode ne pove glih tega, da se nekje to subvencionira, oz. da se NE plačajo vsi stroški, ki jih ta nafta povzroči?

Sparkxl ::

BigWhale je izjavil:

dronyx je izjavil:

Potem pa imaš kot kupec precej dražje ICE avtomobile, hkrati pa kot davkoplačevalec moraš financirati še vse možne subvencije za EV. To področje je praktično čisto plansko gospodarstvo oz. sodobni komunizem, ko partija nekaj reče in tako potem mora biti.


Za nafto je slo tolk subvencij, da jih EV industrija se kakih sto let ne bo dobila. Saj to ves, a ne?


Te subvencije poganjajo preko nafte svet.

Subvencije za EV pa je direktno metanje denarja v smeti. 0 dodane vrednosti, 0 multiplikativnih učinkov, izgubljene priložnosti, ki bi kje drugje ustvarile donos. Ali kaj misliš zakaj se režejo vsepovprek?

codeMonkey ::

Koga ti prepricujes to, sebe? Odgovarjas namrec cloveku, ki doma proizvaja elektriko in se z elektricnim avtom zadovoljen vozi naokoli.

J.McLane ::

Meni je res nedojemljivo kako so nekateri lahko tako brez dvoma v nekaj prepričani.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sparkxl ::

Ja meni tudi. Joj čakaj, ravno v tej temi je bilo res polno takih še nedolgo nazaj, pa so kar naenkrat modro tiho

Utk ::

Kaj pa naj bi pisali v temi z naslovom "Tesla - začetek konca"? Tu kar vladajte vi, doomsdayerji.

dronyx ::

Utk je izjavil:

Pa ti to da je nafta cenejša od vode ne pove glih tega, da se nekje to subvencionira, oz. da se NE plačajo vsi stroški, ki jih ta nafta povzroči?

Ne vem točno kdo naj bi subvencioniral? Prej je dejstvo, da je nafta/bencin dražji, kot bi lahko bil zaradi visokih trošarin. Naftna podjetja vsa ustvarjajo visoke dobičke. Da bi od kje dobivala ogromne državne pomoči, da je lahko nafta tako poceni, pa ne verjamem. To bi se potem kje videlo v bilancah.

Utk ::

Vidi se v bilancah zdravstva.

The study finds that between 1993 and 2020:
Europe's five biggest oil producers have been responsible for around 13% of global CO2-equivalent emissions [1].
The five oil companies were responsible for an estimated €9 trillion in unpaid health costs from air pollution.
They were responsible for unpaid carbon costs of an estimated €4.2 trillion[2].
Unpaid damage would be far higher when the costs of deforestation, human rights and indigenous population destruction are taken into account.

Ti ne smeš doma na vrtu zakurit suhe trave, ker to ful onesnažuje, lahko pa kuriš nafto v praktično čemurkoli. Pustimo te "co2 stroške", to je res brez veze, ampak poglej zdravstvo. Tudi vsa čiščenja, merjenja izpuhov ali pa strošek katalizatorja na avtu lahko prišteješ strošku nafte.

nejcek74 ::

dronyx je izjavil:

Ne vem točno kdo naj bi subvencioniral? Prej je dejstvo, da je nafta/bencin dražji, kot bi lahko bil zaradi visokih trošarin. Naftna podjetja vsa ustvarjajo visoke dobičke. Da bi od kje dobivala ogromne državne pomoči, da je lahko nafta tako poceni, pa ne verjamem. To bi se potem kje videlo v bilancah.

Subvencioniras izgradnjo distribucijo ogljikovodikov, varovanje te distribucije, gradnjo in vzdrževanje infrastrukture, subvencioniraš škodo, ki nastane zaradi uporabe ter posledice nesreč in onesnaženj. Del seveda plačajo proizvajalci, del plačajo uporabniki, en del pa odpade na državo (družbo) oziroma ljudi, ki jo financirajo. Ali je zate bencin cenejši kot elektrika je posledica celega kupa odločitev ne pa naravno stanje vesolja.
Podobno je tudi s praktično vsem ostalim, industrija, izobraževanje, varnost, kultura, zdravstvo.... zato se je nesmiselno pogovarjati o absolutnih vrednostih (0,1) temveč se razmišlja o širše usmerjenih rešitvah, ki so usmerjene v izboljšanje in razvoj. Pameten prehod v od ogljikovodik ne-pretirano odvisno družbo je za državljane EU ne samo koristno temveč bistveno.

BlaY0 ::

Nafta je bila 100 let 95% "subvencionirana". Jasno, predvsem naftašem, ne končnim uporabnikom. No tudi končni uporabniki so oziroma smo se imeli fino. Bo pa počasi to treba začeti plačevati + poplačati vse za nazaj.

dronyx ::

Utk je izjavil:

Vidi se v bilancah zdravstva.

Samo to ni subvencija. To samo pomeni, da je svet do sedaj mižal glede stranskih učinkov, ki jih povzroča kurjenje fosilnih goriv, sedaj pa so v stanju recimo temu "blažje zaskrbljenosti". Samo nič še kritičnega.

BlaY0 ::

Ta "subvencija" se kaže točno v tem, da nihče do zdaj ni zares plačeval oziroma se ukvarjal s škodljivimi vplivi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Jah, to je isto kot če rečeš, da ker je trošarina na dizel manjša kot na bencinar, da to ni subvencija. Res ni direktna, ampak...

Če bi skenslali nafto (kot pogon), bi se videlo kolk denarja se bi prišparalo na raznih področjih. Ja, normalno, vsaj v začetku bi skoraj ves ta denar treba vložit v omrežje in proizvodnjo elektrike, ampak to bi trajalo 5-10 let (če bi se resno lotili), potem bi bil pa čist profit. Plus tega, da bi dobili čistejši zrak, itd.
««
20 / 26
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla dobila uporabno dovoljenje za tovarno v Nemčiji

Oddelek: Novice / Ostale najave
407708 (5780) Gregor P
»

Tesla rekordno zaradi bitcoina in okoljskih kuponov

Oddelek: Novice / Rezultati
4413793 (7326) nekikr
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20830417 (25639) kow

Več podobnih tem