» »

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva

««
12 / 13
»»

rolevito ::

energetik je izjavil:

sonar1 je izjavil:

ta tema ni Elektrika proti ICE, je tema da bodo še naprej ICE na sintetična goriva. Ti si jo pa prevzel s tvojim spamom.
In jaz mislim, da se bo ta direktiva še omilila ali vsaj podaljšala za 10 let. Ko bodo videli, da z glavo v zid ne gre.


Jst pa mislim da se ne bo nič podaljašalo, kvečjemu še skrajšalo. Še leta 2030 skoraj nihče več ne bo več HOTEL kupit novega avta na bencina ali dizel. Zakaj, ker do 2030 bo delež električnih vozil v prodaji novih okrog 100 %.

Deleži prodaje elekričnih avtomvoilov v Evropi po letih:

2019: 3,6 %
2020: 11 %
2021: 19 %
2022: 29 %.

Ja, IJEMNO HITRO GRE GOR. Na Norveškem je pa že preko 90 %.

sonar1 je izjavil:

ta tema ni Elektrika proti ICE, je tema da bodo še naprej ICE na sintetična goriva. Ti si jo pa prevzel s tvojim spamom.


Ne, ni res. Nič nisem spemal, se vidi da NITI PRVE STRANI TEME NISI PREBRAL.

Že od začetka teme na prvi strani sem napisal TOLE:

"e ti zdi to realno? Cena sintetičnih goriv je preko 10 EUR na liter. Si res pripravljen za 1 tank bencina dat "pol plače"? Dva do 3 tanke bencina na mesec in gre cela plača, spiš pod mostom, ker za najemnino zmanjka, ješ pa travo pa kamne. Super ja. :)) Vožnja električnega avta filanega doma preko noči stane okrog 60 krat manj. Tole je bolj kot ne samo za specifično uporabo na recimo dirkališčih, za splošno uporabo pa nikakor. Spodnji posnetek to tudi zelo dobro razloži (bolje kot sem jaz).



Torej en vidik zakaj to ni realno je cena. Drugi vidik je da ta sintetična goriva še vedno povzročajo vse škodljive pline ki se sproščajo pri kurjenju, njihova edina prednost v primerjavi z vozili na naftne derivate je malenkost manjši ogljični odtis, to je pa to.



Da o izredno slabem samo 8 % izkoristku e-goriv sploh ne govorimo. Spodnji desni kot na spodnjem printscreenu.
https://i.imgur.com/TZKnUGt.jpge ti zdi to realno? Cena sintetičnih goriv je preko 10 EUR na liter. Si res pripravljen za 1 tank bencina dat "pol plače"? Dva do 3 tanke bencina na mesec in gre cela plača, spiš pod mostom, ker za najemnino zmanjka, ješ pa travo pa kamne. Super ja. :)) Vožnja električnega avta filanega doma preko noči stane okrog 60 krat manj. Tole je bolj kot ne samo za specifično uporabo na recimo dirkališčih, za splošno uporabo pa nikakor. Spodnji posnetek to tudi zelo dobro razloži (bolje kot sem jaz).



Torej en vidik zakaj to ni realno je cena. Drugi vidik je da ta sintetična goriva še vedno povzročajo vse škodljive pline ki se sproščajo pri kurjenju, njihova edina prednost v primerjavi z vozili na naftne derivate je malenkost manjši ogljični odtis, to je pa to.



Da o izredno slabem samo 8 % izkoristku e-goriv sploh ne govorimo. Spodnji desni kot na spodnjem printscreenu.
https://i.imgur.com/TZKnUGt.jpge ti zdi to realno? Cena sintetičnih goriv je preko 10 EUR na liter. Si res pripravljen za 1 tank bencina dat "pol plače"? Dva do 3 tanke bencina na mesec in gre cela plača, spiš pod mostom, ker za najemnino zmanjka, ješ pa travo pa kamne. Super ja. :)) Vožnja električnega avta filanega doma preko noči stane okrog 60 krat manj. Tole je bolj kot ne samo za specifično uporabo na recimo dirkališčih, za splošno uporabo pa nikakor. Spodnji posnetek to tudi zelo dobro razloži (bolje kot sem jaz).



Torej en vidik zakaj to ni realno je cena. Drugi vidik je da ta sintetična goriva še vedno povzročajo vse škodljive pline ki se sproščajo pri kurjenju, njihova edina prednost v primerjavi z vozili na naftne derivate je malenkost manjši ogljični odtis, to je pa to.



Da o izredno slabem samo 8 % izkoristku e-goriv sploh ne govorimo. Spodnji desni kot na spodnjem printscreenu.


Torej sintetična goriva NISO realna možnost, ker folk ne bo plačeval pol plače za en tank bencina. Ne bo.

Ni realno.

Za kakšno formulo 1 kjer ni važno če vržejo 50.000 € samo za gorivo samo za 1 tekmo, tam ja, ampak zato da se boš pa ti okol fural z avtom pač ne.

133127 je izjavil:

energetik je izjavil:

sonar1 je izjavil:

ta tema ni Elektrika proti ICE, je tema da bodo še naprej ICE na sintetična goriva. Ti si jo pa prevzel s tvojim spamom.
In jaz mislim, da se bo ta direktiva še omilila ali vsaj podaljšala za 10 let. Ko bodo videli, da z glavo v zid ne gre.


Zelo verjetno, vmes se bo pa kupe ljudi nategnilo z predragimi EV, ki jih na koncu niti prodati vec ne bodo mogli.


1. Ljudje se GREBEJO za stare rabljene električne avte, kar poglej po kakšnih velikih cenah se prodajajo rabljeni avtomboili. Če jih res ne bi nihče hotel, potem bi se zadevo dalo kupit za 1 jurja ali 2, tako kot bencinarje, pa se jih ne da. 10 let star Nissan Leaf stane 11.000 € na avto.net.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

rolevito ::

2. Cena električnih vozil je mnogo NIŽJA od bencinarjev ko upoštevaš tudi vse prihranke na gorivu in servisih in to KLJUB danes še nekoliko večjim cenam za nakup. Torej po domač: več te stane za nakup dandanes, vendar na dolgi rok prišparaš veliko. Na dolgi rok te vse skupaj stane manj kot bencinar v veliki večini primerov.
3. Nakupne cene med bencinskimi in električnimi vozili pa se bodo izenačile leta 2027.
4. Že DANES na Kitajskem lahko kupiš BYD Dolhin,kar je električni avto tak kot Clio na bencin, stane pa enako kot Clio na bencin. Realnega dosega preko 300 km, ter 400 km dosega po NEDC standardu. Že danes lahko pri nas v Sloveniji po subvenciji kupiš Dacio Spring za samo 15k evrov. Ponudba nizkocenovnih električnih avtov je zaenkrat še skopa, vendar se bo močno razširila v naslednje par letih.
5. Poceni električni avti za nakup PRIHAJAJO. BO. Počak še par let. BO! NE bit nestrpen. Tudi LCD monitorji so bili pred 20 leti po prerečunanih 6000 EUR, danes ga dobiš že za 100 EUR. Prvi brezžični telefon je stal preko 1 milijona evrov. Danes je koliko? Za 50 EUR ga že dobiš. Povsod je tako da se nova tehnologija najprej začne v višjem cenovnem razredu in se šele nato razširi na nižjega, tudi tu bo tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

rolevito ::

EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...



Še za vaš vodik in sintetiko:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

starfotr ::

Električni avto ni elektronika.

Pri elektroniki vsi pričakujemo nižje cene in hkrati boljšo zmogljivost. Dejstvo pa je, da so npr. telefoni postali pošatno dragi in hkrati tudi zmogljivi. Po drugi strani imaš na trgu en kup kitajcev za dokaj male pare, vendar kot vsi vemo so zanič. Če hočeš dober telefon imaš zelo omejeno izbiro. Realno Apple ali Samsung.

Pri avtih imaš tudi skoraj neskončno veliko proizvajalcev, ki prihajajo k nam. Vendar ve se, kateri avti so dobri in te se ne bodo cenili, kvačjemu se dražijo in se bodo dražili. In to so od uveljavljenjh znamk. Ne pa nekih novih, xy znamk.

Vsi mislite, da se bodo te industrije odpovedale svojemu deležu. Ne bodo. Kvečjemu delajo večji RVC, ker elektro motor je praktično zastonj. Kompleksnost delov pa poenostavljena v primerjavi z modernimi dizelskimi in bencinskimi motorji. Moralo bi se pocenit, pa se umetno ne poceni.

133127 ::

rolevito je izjavil:

2. Cena električnih vozil je mnogo NIŽJA od bencinarjev ko upoštevaš tudi vse prihranke na gorivu in servisih in to KLJUB danes še nekoliko večjim cenam za nakup. Torej po domač: več te stane za nakup dandanes, vendar na dolgi rok prišparaš veliko. Na dolgi rok te vse skupaj stane manj kot bencinar v veliki večini primerov.


Ce vracunas se to, da bos zaradi elektricnega vozila placeval drazjo elektriko za gospodinjstvo je cena enaka. Razen, ce vrzes 20k eurov za fotovoltaiko in jo imas kje postavit.

rolevito je izjavil:

3. Nakupne cene med bencinskimi in električnimi vozili pa se bodo izenačile leta 2027.

Ne bojo, ker bo litij toliko drazji.

rolevito je izjavil:

4. Že DANES na Kitajskem lahko kupiš BYD Dolhin,kar je električni avto tak kot Clio na bencin, stane pa enako kot Clio na bencin. Realnega dosega preko 300 km, ter 400 km dosega po NEDC standardu. Že danes lahko pri nas v Sloveniji po subvenciji kupiš Dacio Spring za samo 15k evrov. Ponudba nizkocenovnih električnih avtov je zaenkrat še skopa, vendar se bo močno razširila v naslednje par letih.

Se ne bodo, ker se bo ZDA zapletla v proxy vojno z Kitajsko, EU bo potegnila z njimi, dobava litija pa se bo ustavila.

rolevito je izjavil:

5. Poceni električni avti za nakup PRIHAJAJO. BO. Počak še par let. BO! NE bit nestrpen. Tudi LCD monitorji so bili pred 20 leti po prerečunanih 6000 EUR, danes ga dobiš že za 100 EUR. Prvi brezžični telefon je stal preko 1 milijona evrov. Danes je koliko? Za 50 EUR ga že dobiš. Povsod je tako da se nova tehnologija najprej začne v višjem cenovnem razredu in se šele nato razširi na nižjega, tudi tu bo tako.


Vec kot bo avtomobilov, manj bo litija in drazji bo, razen tega se bo drazila tudi elektrika (ker bo vecje povprasevanje), postavljati bo treba nove daljnovode in nuklearko Krsko 2.

Ko vse vstejes je EV ekstremno drag, stran vrzen denar, vmes pa bo zavladal vodik. Ker je edini, kjer nismo odvisni ne od Kitajske ne od ZDA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 133127 ()

rolevito ::

Dejstvo pa je, da so npr. telefoni postali pošatno dragi in hkrati tudi zmogljivi. Po drugi strani imaš na trgu en kup kitajcev za dokaj male pare, vendar kot vsi vemo so zanič.

Ne. Xiaomi je najbolj prodajana zmanka pametnih telefonov na svetu, so izjemno poceni in zelo zmogljivi. Kitajci znajo delati TUDI dobre izdelke, celo Ihone sestavljajo na Kitajskem v tovarni Foxconn.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

starfotr ::

Če se kot vroče žemlje xiaomi prodaja na kitajskem in je to globalna številka, to ne pomeni da je to isto v EU ali US.

rolevito ::

Če hočeš dober telefon imaš zelo omejeno izbiro. Realno Apple ali Samsung.

Za 300 € dobiš 5x boljši Xioami telefon kot Samsung. Se je brat že zajebal in je kupil Samsung, pa rekel sem mu da ne. Zdej je kupil Xiaomija in je super zadovoljen. Tudi jaz imam Xiaomija.

starfotr je izjavil:

Če se kot vroče žemlje xiaomi prodaja na kitajskem in je to globalna številka, to ne pomeni da je to isto v EU ali US.


Tudi tu pri nas so Xiaomiji zelo prodajani.

Električni avto ni elektronika.

Ja nima veze. Povsod je tako da se nova tehnologija najprej začne v višjem cenovnem razredu in se šele nato razširi na nižjega, tudi tu bo tako.

Vendar ve se, kateri avti so dobri in te se ne bodo cenili, kvačjemu se dražijo in se bodo dražili. In to so od uveljavljenjh znamk. Ne pa nekih novih, xy znamk.

Ni res. Se cenijo. Volkswagen ima že napovedan električni avto za 25.000 € imenovan ID2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

133127 ::

rolevito je izjavil:

Če hočeš dober telefon imaš zelo omejeno izbiro. Realno Apple ali Samsung.

Za 300 € dobiš 5x boljši Xioami telefon kot Samsung. Se je brat že zajebal in je kupil Samsung, pa rekel sem mu da ne. Zdej je kupil Xiaomija in je super zadovoljen. Tudi jaz imam Xiaomija.

starfotr je izjavil:

Če se kot vroče žemlje xiaomi prodaja na kitajskem in je to globalna številka, to ne pomeni da je to isto v EU ali US.


Tudi tu pri nas so Xiaomiji zelo prodajani.

Električni avto ni elektronika.

Ja nima veze. Povsod je tako da se nova tehnologija najprej začne v višjem cenovnem razredu in se šele nato razširi na nižjega, tudi tu bo tako.

Vendar ve se, kateri avti so dobri in te se ne bodo cenili, kvačjemu se dražijo in se bodo dražili. In to so od uveljavljenjh znamk. Ne pa nekih novih, xy znamk.

Ni res. Se cenijo. Volkswagen ima že napovedan električni avto za 25.000 € imenovan ID2.


Se pravi je jasno, se en Xiofil.

rolevito ::

Volkswagen ID.2all - polo in golf za elektrodobo!


Volkswagen razkril električni avto s ceno za množice
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/v...

Električni Volkswagen za manj kot 25 tisoč evrov
http://www.avtomanija.com/2023/03/10755...

25.000 EUR je isto kot Golf na bencin, po besedah Volkswagna gre za nadaljevanje tradicija modela Golf, le da v električni podobi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

133127 ::

Mimogrede, si pomislil kaj na omreznino, po tem, ko bo treba poloziti na stotine kilometrov novih daljnovodov, nuklearko, transformatorske postaje... to se ne steje v strosek elektricnih vozil, mar ne?

rolevito je izjavil:

25.000 EUR je isto kot Golf na bencin, po besedah Volkswagna gre za nadaljevanje tradicija modela Golf, le da v električni podobi.


S to razliko, da se pelje 100km in da moras ure cakati v kolonah pred polnilnicami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 133127 ()

starfotr ::

Šaomi je res super in ima velik delež.

Not.

https://gs.statcounter.com/vendor-marke...

https://gs.statcounter.com/vendor-marke...

Za 25k si jaz kupim avto v katerem se ne peljem, kot v gajbi. Če ti je pa to tako super, da imaš drag avto in ti edino merilo, da se voziš poceni, ga pa kar imej.

Jaz imam še vedno TCO manjši pri ICE, kot z najcenejšim EV.

rolevito ::

Vsi mislite, da se bodo te industrije odpovedale svojemu deležu. Ne bodo. Kvečjemu delajo večji RVC, ker elektro motor je praktično zastonj. Kompleksnost delov pa poenostavljena v primerjavi z modernimi dizelskimi in bencinskimi motorji. Moralo bi se pocenit, pa se umetno ne poceni.

Zaenkrat so električni avtomobili še dragi, ampak zakaj so dragi se vprašaj. Ne zato ker bi bili dražji za proizvest. Dragi so zato ker se KLJUB dragim cenam pradajo prav vsi ki se proizvedejo do zanjega! Ampak to ne bo trajalo v nedogled, early adopterjev ki so pripravljeni plačat večjo ceno za nakup in ljudi ki dejansko PRERAČUNAJO da bodo kljub večji nakupni ceni PRIŠPRARALI veliko denarja na račun goriva bo počasi zmanjalo. Pa še econimy of scale. Cena električnih avtov gre dol.

Šaomi je res super in ima velik delež.

Not.

3. največji delež v Evropi, ter prvi na svetu, kar je odlično. Klik: https://slo-tech.com/novice/t788788

Citiram: "Pred četrtletjem se je Xiaomi komaj dobro prebil na drugo mesto med proizvajalci pametnih telefonov, minuli mesec pa je uvrstitev še izboljšal. V Counterpoint Researchu so izmerili, da je bil julija Xiaomi s 17,1-odstotnim tržnim deležem med proizvajalci pametnih telefonov vodilni. Na drugo mesto je zdrsnil Samsung s 15,7 odstotka, tretji pa je Apple s 14,3 odstotka.

Medtem ko je delež Appla in Samsunga z nihanji sorazmerno stabilen - julija sta oba zanihala navzdol - Xiaomi vse od leta 2017 vztrajno raste. Tedaj so začeli pri petih odstotkih, do danes so tržni delež že več kot potrojili. Samo v juliju je zrasel za četrtino, na roku pa mu gredo tudi težave Huaweija zaradi ameriške blokade. Xiaomijevi telefoni so še posebej priljubljeni na Kitajskem, v Evropi in Afriki. Ko se je svet po epidemiji začel pobirati, je Xiaomiju koristila tudi Samsungovo nedohajanje povpraševanja.

Xioami je resda začel kot poceni kopija Applovih telefonov, a je do danes z 58 modeli zgradil celovit asortiman, ki vključuje telefone vseh cenovnih razredov. Stavijo predvsem na ekstreme pri strojni opremi, kot so velike baterije, 50-megapikselski senzorji in podobno.

Pričakovati je, da bo Samsung v prihodnjih četrtletjih ponovno splezal na vrh, ko se bodo zagnale vse njihove tovarne. Večje vprašanje pa je, ali bo tam ostal dolgoročno. "

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

starfotr ::

Že 100 let delajo avte na tekočem traku. Pa so vedno dražji in ne cenejši. Nič se ne cenijo. Čeprav je tehnologija že davno razvita in vse kar delajo zadnje čase je, da vgrajujejo touch zaslone in mečejo gumbe ven.

rolevito ::

Za 25k si jaz kupim avto v katerem se ne peljem, kot v gajbi. Če ti je pa to tako super, da imaš drag avto in ti edino merilo, da se voziš poceni, ga pa kar imej.

Posodobi cene, ker niso iste kot so bile 10 let nazaj. Včasih si res dobil bencinskega Golfa za 15.000 €, danes stane 28.000 €. Električni celo manj od tega že za nakup (ID2 ki bo zunaj leta 2025).

133127 ::

rolevito je izjavil:

Za 25k si jaz kupim avto v katerem se ne peljem, kot v gajbi. Če ti je pa to tako super, da imaš drag avto in ti edino merilo, da se voziš poceni, ga pa kar imej.

Posodobi cene, ker niso iste kot so bile 10 let nazaj. Včasih si res dobil bencinskega Golfa za 15.000 €, danes stane 28.000 €. Električni celo manj od tega že za nakup (ID2 ki bo zunaj leta 2025).


Ergo, avtomobili postajajo drazji in ne cenejsi. In ko pridejo EV ven iz faze modne muhe, bojo se drazji, ker bo baker drazji, pa litij, pa elektrika,...

rolevito ::

Že 100 let delajo avte na tekočem traku. Pa so vedno dražji in ne cenejši. Nič se ne cenijo. Čeprav je tehnologija že davno razvita in vse kar delajo zadnje čase je, da vgrajujejo touch zaslone in mečejo gumbe ven.

Avti se dražijo zaradi inflacije in drugih dejavnikov, ampak cena električnih avtov ZA NAKUP se pa vedno bolj približuje ceni bencinarjev. ŽE DANES pa je cena električnih vozil je mnogo NIŽJA od bencinarjev ko upoštevaš tudi vse prihranke na gorivu in servisih in to KLJUB danes še nekoliko večjim cenam za nakup. Torej po domač: več te stane za nakup dandanes, vendar na dolgi rok prišparaš veliko. Na dolgi rok te vse skupaj stane manj kot bencinar v veliki večini primerov.

133127 ::

rolevito je izjavil:

Že 100 let delajo avte na tekočem traku. Pa so vedno dražji in ne cenejši. Nič se ne cenijo. Čeprav je tehnologija že davno razvita in vse kar delajo zadnje čase je, da vgrajujejo touch zaslone in mečejo gumbe ven.

Avti se dražijo zaradi inflacije in drugih dejavnikov, ampak cena električnih avtov ZA NAKUP se pa vedno bolj približuje ceni bencinarjev. ŽE DANES pa je cena električnih vozil je mnogo NIŽJA od bencinarjev ko upoštevaš tudi vse prihranke na gorivu in servisih in to KLJUB danes še nekoliko večjim cenam za nakup. Torej po domač: več te stane za nakup dandanes, vendar na dolgi rok prišparaš veliko. Na dolgi rok te vse skupaj stane manj kot bencinar v veliki večini primerov.


NA daljsi rok, te stane precej drazje, ker moras se baterije zamenjat. Cena elektrike se je pa koliko dvignila v zadnjem letu in pol?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 133127 ()

Mato989 ::

rolevito je izjavil:

Že 100 let delajo avte na tekočem traku. Pa so vedno dražji in ne cenejši. Nič se ne cenijo. Čeprav je tehnologija že davno razvita in vse kar delajo zadnje čase je, da vgrajujejo touch zaslone in mečejo gumbe ven.

Avti se dražijo zaradi inflacije in drugih dejavnikov, ampak cena električnih avtov ZA NAKUP se pa vedno bolj približuje ceni bencinarjev. ŽE DANES pa je cena električnih vozil je mnogo NIŽJA od bencinarjev ko upoštevaš tudi vse prihranke na gorivu in servisih in to KLJUB danes še nekoliko večjim cenam za nakup. Torej po domač: več te stane za nakup dandanes, vendar na dolgi rok prišparaš veliko. Na dolgi rok te vse skupaj stane manj kot bencinar v veliki večini primerov.


Narobe... cena bencinarjev se samo dviga, ker nabijajo v nebo... to suma sumarum pomeni samo dražje prevozno sredstvo, če bi bilo obratno bi cene bencinarjem padale, cene EVjem pa se približevale bencinarjem... pa je ravno obratno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::

Človek, če imam na izbiro ICE avto npr. Audi A6 ali pa neko gajbico od EV za ISTO denarja, bom 100x raje izbral A6.

EV si lahko nekam zataknete s temi cenami in navijanjem.

rolevito ::

133127 je izjavil:

rolevito je izjavil:

Za 25k si jaz kupim avto v katerem se ne peljem, kot v gajbi. Če ti je pa to tako super, da imaš drag avto in ti edino merilo, da se voziš poceni, ga pa kar imej.

Posodobi cene, ker niso iste kot so bile 10 let nazaj. Včasih si res dobil bencinskega Golfa za 15.000 EUR, danes stane 28.000 EUR. Električni celo manj od tega že za nakup (ID2 ki bo zunaj leta 2025).


Ergo, avtomobili postajajo drazji in ne cenejsi. .


1. Moraš gledat ceno električnega avta glede na bencinskega, ne pa absolutne cene. TOrej gledat moraš RELATIVNE CENE, ne pa absolutnih. Danes so bencinski avti res dražji kot so bili pred 10 leti, ampak cena električnega avta ZA NAKUP se pa vedno bolj bliža ceni bencinarja.

In ko pridejo EV ven iz faze modne muhe, bojo se drazji, ker bo baker drazji, pa litij, pa elektrika,..


2. Ravno obratno je. V "early adopter fazi" torej v fazi "modne muhe" so cene dražje, nato padejo.

Zaenkrat so električni avtomobili še dragi, ampak zakaj so dragi se vprašaj. Ne zato ker bi bili dražji za proizvest. Dragi so zato ker se KLJUB dragim cenam pradajo prav vsi ki se proizvedejo do zanjega! Ampak to ne bo trajalo v nedogled, early adopterjev ki so pripravljeni plačat večjo ceno za nakup in ljudi ki dejansko PRERAČUNAJO da bodo kljub večji nakupni ceni PRIŠPRARALI veliko denarja na račun goriva bo počasi zmanjalo. Pa še econimy of scale. Cena električnih avtov gre dol. ŽE DANES pa je cena električnih vozil je mnogo NIŽJA od bencinarjev ko upoštevaš tudi vse prihranke na gorivu in servisih in to KLJUB danes še nekoliko večjim cenam za nakup. Torej po domač: več te stane za nakup dandanes, vendar na dolgi rok prišparaš veliko. Na dolgi rok te vse skupaj stane manj kot bencinar v veliki večini primerov.

Človek, če imam na izbiro ICE avto npr. Audi A6 ali pa neko gajbico od EV za ISTO denarja, bom 100x raje izbral A6.

Kateri NOV Audi A6 stane 25.000 EUR isto kot ID2?! GA NI! Bencinski Golf pride cca 25.000 EUR, električni "Golf", torej ID2 pa ravno tako isti denar. Nato pa ti vsak let prišpara 2000 EUR, kar je 30.000 EUR prihranka v 15 letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

starfotr ::

Ne kupujem novih avtov. To delajo samo budale.

rolevito ::

starfotr je izjavil:

Ne kupujem novih avtov. To delajo samo budale.

Jaz tudi ne kupujem novih avtov. Torej ne mešaj cene novih z rabljenimi vozili. Ti primerjaš NOV električni avto z RABLJENIM Audijem na bencin. Ali primerjaj nov avto z novim avtom ali pa star avto z starim avtov, ne pa da primerjaš hruške in jabolka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

133127 ::

rolevito je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ne kupujem novih avtov. To delajo samo budale.

Jaz tudi ne kupujem novih avtov. Torej ne mešaj cene novih z rabljenimi vozili. Ti primerjaš NOV električni avto z RABLJENIM Audijem na bencin. Ali primerjaj nov avto z novim avtom ali pa star avto z starim avtov, ne pa da primerjaš hruške in jabolka.


Ampak star e-avto bo imel samo se frakcijo vrednosti, ker bo imel iztroseno baterijo. Nova pa bo stala kot nov avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 133127 ()

rolevito ::

133127 je izjavil:

rolevito je izjavil:

Že 100 let delajo avte na tekočem traku. Pa so vedno dražji in ne cenejši. Nič se ne cenijo. Čeprav je tehnologija že davno razvita in vse kar delajo zadnje čase je, da vgrajujejo touch zaslone in mečejo gumbe ven.

Avti se dražijo zaradi inflacije in drugih dejavnikov, ampak cena električnih avtov ZA NAKUP se pa vedno bolj približuje ceni bencinarjev. ŽE DANES pa je cena električnih vozil je mnogo NIŽJA od bencinarjev ko upoštevaš tudi vse prihranke na gorivu in servisih in to KLJUB danes še nekoliko večjim cenam za nakup. Torej po domač: več te stane za nakup dandanes, vendar na dolgi rok prišparaš veliko. Na dolgi rok te vse skupaj stane manj kot bencinar v veliki večini primerov.


NA daljsi rok, te stane precej drazje, ker moras se baterije zamenjat. Cena elektrike se je pa koliko dvignila v zadnjem letu in pol?


Ni nobenih menjavanj baterij. Baterija zdrži preko 25 let, degradacija je samo 1 % na leto ali še manj. 10 let stara Tesla model S Andreja Pečjaka imaš še 96 % originalnega dosega.

Poglej si podatke, meritve in študije.

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):


"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."

345.000 km in 96 % kapacitete:


300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:


Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Graf padanja kapacitete izgleda tako:


Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...

133127 je izjavil:

rolevito je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ne kupujem novih avtov. To delajo samo budale.

Jaz tudi ne kupujem novih avtov. Torej ne mešaj cene novih z rabljenimi vozili. Ti primerjaš NOV električni avto z RABLJENIM Audijem na bencin. Ali primerjaj nov avto z novim avtom ali pa star avto z starim avtov, ne pa da primerjaš hruške in jabolka.


Ampak star e-avto bo imel samo se frakcijo vrednosti, ker bo imel iztroseno baterijo. Nova pa bo stala kot nov avto.


Ni res, ni tako. Pogelej vse zgornje linke če hočeš vedeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

133127 ::

He he, izgleda, da se nikoli v zivljenju nisi imel telefona, takega, na baterijo. Pa tistile zgoraj tudi ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 133127 ()

rolevito ::

Ce vracunas se to, da bos zaradi elektricnega vozila placeval drazjo elektriko za gospodinjstvo je cena enaka. Razen, ce vrzes 20k eurov za fotovoltaiko in jo imas kje postavit.

Ni res. To je mit. PReberi celo temo za nazaj.


Ne bojo, ker bo litij toliko drazji.

Bodo, litij ne predstavlja glavnine cene, ker ga je v avtu samo 8 kilogramov. Litij za en električni avto stane manj kot 3000 EUR.

Se ne bodo, ker se bo ZDA zapletla v proxy vojno z Kitajsko, EU bo potegnila z njimi, dobava litija pa se bo ustavila.

Litij imamo tu v Evropi, tako da to ne bo problem:
Battery Production is Coming to Europe - And With it more than 70,000 Jobs
https://www.thesmartere.de/news/battery...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

starfotr ::

Baterije v telefonih so drugo.

V avtih imajo baterije hlajenje in prostor. V telefonu je vse načrtno natlačeno in se baterija načrtno uniči hitreje kot bi se sicer.

To dvoje ni primerljivo.


Pričakujem, da bodo v prihodnosti baterije v avtih na takem slabem nivoju, kot so v telefonih. Da bodo več služili na tem.

Danes se ne da kupit dobrih najlonk. Prve najlonke so bile večne. Dobesedno večne. Nato so jih tako poslabšali, da stalno prodajajo nove in ni mogoče več kupit "večnih".

rolevito ::

Vec kot bo avtomobilov, manj bo litija in drazji bo, razen tega se bo drazila tudi elektrika (ker bo vecje povprasevanje), postavljati bo treba nove daljnovode in nuklearko Krsko 2.

Ko vse vstejes je EV ekstremno drag, stran vrzen denar, vmes pa bo zavladal vodik. Ker je edini, kjer nismo odvisni ne od Kitajske ne od ZDA.


Daj reči da se hecaš no. :))

1. Če bi v Sloveniji ČISTO VSAK avto poganjala elektrika bi porabili samo 17 % več eletrike kot jo danes porabimo, kar ne bi dvignile cene bistveno. Z večino eletrike je Slovenija SAMOOSKRBNA, medtem kot ČISTO VSO nafto UVOZIMO iz tujine. SI že osvojil pojem "energetska neodvisnost"? 2700 GWh letno rabimo za 1,2 milijona avtov na elektriko. Letna proizvodnja elektrike v Sloveniji je 16.000 GWh letno.

187000/160000 = 1,17. Torej 17 % več.

2. Litija je v povprečnem električnem avtu samo 8 kilogramov, kar pomeni samo 3000 EUR stroška. In prihajajo natrijeve baterije, ki namesto litija uprorabljajo natrij z kuhinjske soli, te baterije bodo dočakale množično proizvodnjo letos:
CATL Will Mass Produce Sodium-Ion Batteries in 2023
https://www.nextbigfuture.com/2022/10/c...

Že litja je v Evropi več kot zadosti, kuhinjske soli v vseh svetovnih morjih je pa še ranga 10000000000x več.

3. Vodikove gorivne celice vsebujejo redke zemje, kar pomeni po odvisnost od kitajske.

133127 je izjavil:

He he, izgleda, da se nikoli v zivljenju nisi imel telefona, takega, na baterijo. Pa tistile zgoraj tudi ne.


Še en ki nima pojma. Bateirje v avtomobilih:

1. Imajo čisto drugačen polnilni režim, se ne polnijo do 4,35 volta ne celico kot pri telefonih, ampak do 4 V na celico, razlika v številu ciklov je 10 kratna.
2. Baterije v avtomobilih imajo hlajenje pri telefonih ga pa nimajo. Toplota/vročina je skupaj z veliko napetostjo polnjenja uničevalec litijonskih baterij.
3. Koliko baterije v električnih avtomboilih danes VEMO, ker je to zelo preprosto preveriti. Zapelješ se k nekomu ki ima TEslo model S že 10 let in videl boš da ima ta 10 let stara TEsla še vedno preko 90 % kapacitete.

Glej link od Batteryuniversity če bi res rad vedel (itak vem da ne, point tebe je očitno trolanje, ampak vsaj za druge bralce):
How to Prolong Lithium-based Batteries
https://batteryuniversity.com/article/b...
4. Sama kemija celice je drugačna med telefoni in avtomboili. Ja, oboje je ltiijonska baterija, ampak materiali katode in anode so popolnoma drugačni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

rolevito ::

345.000 km in 96 % kapacitete: V PRAKSI. Na Realnem električnem avtomobilu.

mailer ::

Kaj se pa zgodi, če lastnik zboli in tesle ne napolni 1//3/6 mesec/e/v? Koliko je potem še kapacitete? Toliko kot pri tistih uvoženih preko luže, ko je bila baterija uničena in potrebna zamenjave z novo?
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

rolevito ::

133127 je izjavil:

Mimogrede, si pomislil kaj na omreznino, po tem, ko bo treba poloziti na stotine kilometrov novih daljnovodov, nuklearko, transformatorske postaje... to se ne steje v strosek elektricnih vozil, mar ne?

rolevito je izjavil:

25.000 EUR je isto kot Golf na bencin, po besedah Volkswagna gre za nadaljevanje tradicija modela Golf, le da v električni podobi.


S to razliko, da se pelje 100km in da moras ure cakati v kolonah pred polnilnicami.

Še en ki je nasedel na MITE naftne industrije. Vse je razloženo tukaj:

133127 ::

rolevito je izjavil:

1. Če bi v Sloveniji ČISTO VSAK avto poganjala elektrika bi porabili samo 17 % več eletrike kot jo danes porabimo, kar ne bi dvignile cene bistveno. Z večino eletrike je Slovenija SAMOOSKRBNA, medtem kot ČISTO VSO nafto UVOZIMO iz tujine. SI že osvojil pojem "energetska neodvisnost"? 2700 GWh letno rabimo za 1,2 milijona avtov na elektriko. Letna proizvodnja elektrike v Sloveniji je 16.000 GWh letno.


Samo v tvojem idealnem svetu, kjer ni nobene infrastrukture in se elektrika teleportira v avto. Fotovoltaiki pa so ze ugotovili, da jih ne zmorejo vec priklopiti na omrezje, tudi, ko so ze vrgli denar v smeti.

rolevito je izjavil:



A mi ze lahko nehas te svoje influencerje vlacit v debato?

Si prebral prvi komentar?

As a norwegian I find your examples from Norway interesting. As you say, yes we can handle it today, but just barely at times. This past month it has been very cold, and prices for kwh has gone through the roof. Energy companies have trouble coping with the peaks and tells EV owners to charge at night.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 133127 ()

rolevito ::

mailer je izjavil:

Kaj se pa zgodi, če lastnik zboli in tesle ne napolni 1//3/6 mesec/e/v? Koliko je potem še kapacitete? Toliko kot pri tistih uvoženih preko luže, ko je bila baterija uničena in potrebna zamenjave z novo?

Ni problema tukaj. Battery management system (BMS) baterijo odklopi ko pade na najnižjo dopustno mejo.

starfotr ::

Človek, v Sloveniji nam primanjkuje elektrike. Tistih tvojih 17 % več je fucking OGROMNO.

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

rolevito ::

Samo v tvojem idealnem svetu, kjer ni nobene infrastrukture in se elektrika teleportira v avto. Fotovoltaiki pa so ze ugotovili, da jih ne zmorejo vec priklopiti na omrezje, tudi, ko so ze vrgli denar v smeti.

Spet si nasedel na mite. Tako proizvdonja KOt tudi distribucija elektrike ne bosta problem ki bi kakorkoli zaustavil adopcijo električnih avtomobilov. Izračuni so jasni, poglej posnetek spodaj.

A mi ze lahko nehas te svoje influencerje vlacit v debato?

Ni influencer, zelo si nerazgledan da niti kanala Engineering explained ne poznaš. Gre za James iz kanala Engineering explained, ni samo za električne avtomobile, ima tudi naftni avto, vendar kljub temu ti lepo fer poračuna zadeve. Poglej no. Sam poglej. Prosim.

133127 ::

rolevito je izjavil:

mailer je izjavil:

Kaj se pa zgodi, če lastnik zboli in tesle ne napolni 1//3/6 mesec/e/v? Koliko je potem še kapacitete? Toliko kot pri tistih uvoženih preko luže, ko je bila baterija uničena in potrebna zamenjave z novo?

Ni problema tukaj. Battery management system (BMS) baterijo odklopi ko pade na najnižjo dopustno mejo.

Seveda, baterije so znane po tem, da ohranijo shranjeno energijo v neskoncnost.

rolevito ::

starfotr je izjavil:

Človek, v Sloveniji nam primanjkuje elektrike. Tistih tvojih 17 % več je fucking OGROMNO.

https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...


Ne ni. Tudi to ti razloži tale posnetek, zdej pa fucking resno no: ZAKAJ komentiraš če pa nisi pogledal izračunov!? PROSIM poglej si. PROSIM.

133127 ::

rolevito je izjavil:

Samo v tvojem idealnem svetu, kjer ni nobene infrastrukture in se elektrika teleportira v avto. Fotovoltaiki pa so ze ugotovili, da jih ne zmorejo vec priklopiti na omrezje, tudi, ko so ze vrgli denar v smeti.

Spet si nasedel na mite. Tako proizvdonja KOt tudi distribucija elektrike ne bosta problem ki bi kakorkoli zaustavil adopcijo električnih avtomobilov. Izračuni so jasni, poglej posnetek spodaj.

A mi ze lahko nehas te svoje influencerje vlacit v debato?

Ni influencer, zelo si nerazgledan da niti kanala Engineering explained ne poznaš. Gre za James iz kanala Engineering explained, ni samo za električne avtomobile, ima tudi naftni avto, vendar kljub temu ti lepo fer poračuna zadeve. Poglej no. Sam poglej. Prosim.


Ne bom, ker ni merodajen, spet si privlekel nekoga iz indije koromandije. To so ljudje, ki so placani, da nakladajo. Tako kot ti.

rolevito ::

Ne. Izračuni so jasni. Nisi jih pogledal. Lahko tudi sam poračunaš in boš videl da tako proizvodnja kot distribucija elektrike ne bosta noben problem. PRoblem je le v tem da ne znaš poračunat..no je pa dejansko problem. Ker če bi znal pol bi že poračunal in bi videl da ni problema. SKratka na kratko: če ne verjameš njemu izračunaj sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

133127 ::

rolevito je izjavil:

Ne. Izračuni so jasni. Nisi jih pogledal. Lahko tudi sam poračunaš in boš videl da tako proizvodnja kot distribucija elektrike ne bosta noben problem. PRoblem je le v tem da ne znaš poračunat..no je pa dejansko problem. Ker če bi znal pol bi že poračunal in bi videl da ni problema.

Jaz znam nekaj drugega poracunat, da bom zaradi tvojih hobijev placeval drazjo elektriko.

b3D_950 ::

https://www.sciencedaily.com/releases/2...

npr. zahod amerike:

Once 50 percent of cars on the road are powered by electricity in the western U.S. -- of which about half the population lives in California -- more than 5.4 gigawatts of energy storage would be needed if charging habits follow their current course. That's the capacity equivalent of 5 large nuclear power reactors.

Today, California has excess electricity during late mornings and early afternoons, thanks mainly to its solar capacity. If most EVs were to charge during these times, then the cheap power would be used instead of wasted. Alternatively, if most EVs continue to charge at night, then the state will need to build more generators -- likely powered by natural gas -- or expensive energy storage on a large scale. Electricity going first to a huge battery and then to an EV battery loses power from the extra stop.

At the local level, if a third of homes in a neighborhood have EVs and most of the owners continue to set charging to start at 11 p.m. or whenever electricity rates drop, the local grid could become unstable.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

rolevito ::

133127 je izjavil:

rolevito je izjavil:

mailer je izjavil:

Kaj se pa zgodi, če lastnik zboli in tesle ne napolni 1//3/6 mesec/e/v? Koliko je potem še kapacitete? Toliko kot pri tistih uvoženih preko luže, ko je bila baterija uničena in potrebna zamenjave z novo?

Ni problema tukaj. Battery management system (BMS) baterijo odklopi ko pade na najnižjo dopustno mejo.

Seveda, baterije so znane po tem, da ohranijo shranjeno energijo v neskoncnost.


No pretiravat pa ni treba. V neskončnost ravno ne, ampak za električne avtomobile je degradacija baterij 1 % na leto. kar pomeni da se v 25 letih zniža za 25 %, kar pomeni da ima avto po 25 letih še 75 % originalnega dosega. Nekateri proizvajalci celo ponujajo 1 MILIJON kilometrov garancije na bateterije! Bom dal linke da boš loh preveril da je res.

Baterija zdrži preko 25 let, degradacija je samo 1 % na leto ali še manj. 10 let stara Tesla model S Andreja Pečjaka imaš še 96 % originalnega dosega.

Poglej si podatke, meritve in študije.

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

300.000 km in 95 % kapacitete (thumbnail kaže about 90 %, vendar v podatkih na videu boš videl da ima baterija še 25.9 kWh od začetnih 27,2 kWh ko je bila nova, kar dejansko predstavlja 95 %):


"Usable original capacity of the 94Ah was 27.2kWh. Your 25.9 mean you still have 95%. Very remarkable! My 60Ah of 2014 with 60k km is now at 93%. And my i8 Hybrid of 2014 with 120k km still at 100%."

345.000 km in 96 % kapacitete:


300.000 km in 91 % kapacitete:
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Še Slovenci:
152.000 km in še 97,5 % kapacitete:


Po 500.000 km bo še okrog 88 % dosega glede na podatke, teste in statistike, kar je odličen podatkek:
Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Baterije v Teslah se starajo počasneje od pričakovanj
https://slo-tech.com/novice/t721969/0
Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Graf padanja kapacitete izgleda tako:


Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Nekateri proizvajalci celo dajejo 15 let garancije na baterijo ali na 1 milijon narejenih kilometrov.
https://insideevs.com/news/425503/toyot...
https://electrek.co/2020/05/08/first-le...

133127 je izjavil:

rolevito je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ne kupujem novih avtov. To delajo samo budale.

Jaz tudi ne kupujem novih avtov. Torej ne mešaj cene novih z rabljenimi vozili. Ti primerjaš NOV električni avto z RABLJENIM Audijem na bencin. Ali primerjaj nov avto z novim avtom ali pa star avto z starim avtov, ne pa da primerjaš hruške in jabolka.


Ampak star e-avto bo imel samo se frakcijo vrednosti, ker bo imel iztroseno baterijo. Nova pa bo stala kot nov avto.


Ni res, ni tako. Pogelej vse zgornje linke če hočeš vedeti.

rolevito ::

133127 je izjavil:

rolevito je izjavil:

Ne. Izračuni so jasni. Nisi jih pogledal. Lahko tudi sam poračunaš in boš videl da tako proizvodnja kot distribucija elektrike ne bosta noben problem. PRoblem je le v tem da ne znaš poračunat..no je pa dejansko problem. Ker če bi znal pol bi že poračunal in bi videl da ni problema.

Jaz znam nekaj drugega poracunat, da bom zaradi tvojih hobijev placeval drazjo elektriko.


1. Zaradi elekričnih avtomobilov ne boš plačeval dražje elektrike. Res je da če v Sloveniji CELOTEN avtombobilski vozni park prestavimo na elektriko povečamo porabo elektrike za 17 % (2700 GWh na leto), že to samo po sebi ne bi dosti povečalo cel elektrike, VENDAR hkrati MOČNO IZBOLJŠAMO energtsko samooskrbo Slovenije, vozili se bomo MNOGO CENEJE kot na bencin in z pametno mrežo in "vehicle to grid" tehnologijo lahko električni avtomobili celo POMAGAJO regulirati frekvenco električne mreže in s tem ZNIŽAJO ceno elektrike. V Mariboru že obstaja polnilnica za električne avtomobile kjer ti PLAČAJO da polniš. Torej POLNIŠ pa še plačajo ti. Ne da ti plačaš, ampak ONI plačajo tebi. Ravno zato ker je cena energije nižja kot pausluge regulacije električne mreže, ta polnilnica pa dinamično regulira moč polnjenja glede na zahteve električne mreže ter s tem uravnava njeno frekvenco. Hkrati ta polnilnica izkorišča tudi NEGATIVNE cene elektrike ki so včasih pojavijo za nekaj časa na borzi.

To je mariborska e-polnilnica, kjer je lahko cena elektrike negativna
https://pmm.finance.si/8980352/To-je-ma...

b3D_950

V Sloveniji je 2700 GWh na leto za 1,2 MILIJONA električnih avtov. IZračunaj sam. POvprečna letna kilometrina je 12.600 km leto, povprečna letna poraba ranga 17 kWh na 100 km, avtov je 1,2 milijona zmnožiš med sabo in boš dobil 2700.000 MWh letno, kar je enako 2700 GWh letno. Slovenska letna poraba pa je 16.000 GWh letno. Torej 17 % več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

Comandante ::

povprečna letna poraba ranga 17 kWh na 100 km,

A ti si eden izmet tistih genialcev z elektricnimi jajci, ki se 100km/h vozi po avtocesti mimo kamionov, da pride do sihta in nazaj? Izpite vam je treba zaradi oviranja prometa. Jebala vas vasa poraba. Kupis avto za 50k€, potem pa stejete cente pri voznji, pa niste normalni!

Torej 17 % več

Malenkost, bomo uvozili ane. Kaj je to za nas. Jebes samooskrbnost.

Ko bi se tebi, strokovnjak, sanjalo na kaksnem limitu furamo meddrzavne povezave... ze dolgo ne izpolnjujemo evropskih zahtev po redundanci transportnih kapacitet. Ce se na napacen dan podre EN daljnovod na meji z Italijo ali Madzarsko, bomo v temi in na mrzlem. Ce zgori ena RTP postaja, smo v temi in na mrzlem.

Cudez je, da smo letosnjo (milo) zimo preziveli brez blackouta, ti pa bi se 17% stisnil iz omrezja. Genialno!

Lonsarg ::

17% rabiš do 2050 ko bo končan prehod, ne leta 2035.

Do leta 2050 pa bo itak narasla poraba elektrike za cirka 50% glede na analizo ki sem jo videl, še zaradi precej drugih stvari nevezanih na avtomobile, tak da povečanje proizvodnje itak rabimo. Če bo to povečanje do 2050 zaradi avtomobilov 50% namesto 33% res ne spremeni veliko slike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

kriptobog ::

rolevito je izjavil:

Sem ti že vse napisal, kaj ni res ali vsaj kaj ni realno. Že samo to, da EV ponoči lahko filaš za 1EUR/100km je nerealno.

Je realno. Paket E3 napredni. Spodaj je položnica. Sicer pa se preprirava o malenkostih, tudi pri drugih ponudnikih bo pač 1,5 EUR na 100 km, kar je še vedno svetlobna leta bolje kot 10 EUR na 100 km za dizla.



JAz sem za hobi predelal avto v EV, ko si ti se hodil v osnovno solo. Polovica ali se vec tvojih linkov ni nobena znanost. Ce imas pa za znanost, da ti influencer prodaja neke zadeve si pa se bolj moten, kot prikazujes.

Kaj me briga če si ti predelal igračko na baterije lol. Na mojih linkih so dejstva. AMpak ni panike, če ne verjameš mojim linkom pa zgooglaj sam, boš prišel do istih ugotovitev kot jaz. ;) Problem je v tem da ne zgooglaš. Kakšen infuencer neki. James je strokovnjak iz kanala Engineering explained, vse svoje vire podatkov (znanstvene študije) pa je citiral v opisu videa. Oba dva veva kdo od naju je moten in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;)


NE rabim googlat, lahko povem marsikaj iz glave in iz dokumentacije, ki jo imam. Ti niti do igracke nisi se prisel. Nisem omenjal nobenega Jamesa. Ne delaj se se vecjega bedaka kot si ti. NA skoraj vsaki strani si objavil video z "znanim slovenskim influencerjem". In nam je vse kristalno jasno, samo tebi ne.

sonar1 ::

gremo malo nazaj na temo, daleč od tega rolevito trolla.

Katere znamke bodo imele še vedno ICE po 2035 ?

Naprimer Ford gre full electric 2030... Trenutno kupujem Ford-e , malo bi pogledal v bodočnost, pa če bom še vozil avto kaj bom mel na razpolago.
Oz. bolje vprašanje, kdo gre na full electric? A je možno da te full electric znamke bodo zdej spremenili plane glede 'full electric znamka' ?

Comandante ::

sonar1 je izjavil:

gremo malo nazaj na temo, daleč od tega rolevito trolla.

Katere znamke bodo imele še vedno ICE po 2035 ?

Naprimer Ford gre full electric 2030... Trenutno kupujem Ford-e , malo bi pogledal v bodočnost, pa če bom še vozil avto kaj bom mel na razpolago.
Oz. bolje vprašanje, kdo gre na full electric? A je možno da te full electric znamke bodo zdej spremenili plane glede 'full electric znamka' ?

Mazda zagotovo ne bo se hitro full electric, ker se na polno razvijajo ICE, ki so res dobri. Celo 6 cilindrske, ki so celo v Nemciji malodane izumrli. Po drugi strani imajo v ponudbi samo en EV, ki je zanic. Tudi Porsche bo po moje delno ostal na zupici, vsaj zaenkrat.

sonar1 ::

Super, Mazde so mi vedno ble ful všeč. Za porsche-ja pa nimam
««
12 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
114691967 (25260) Boštjan_Q
»

Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12918052 (14271) trancer01
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058110694 (70759) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68156409 (36249) gruntfürmich

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17921350 (19387) bluefish

Več podobnih tem