» »

uvoz avta iz ZDA

uvoz avta iz ZDA

Hixon ::

Živjo,

ima kdo izkušnje z nakupom in uvozom novega avta iz ZDA?

Načrt je naslednji: Med počitnicami v ZDA bi našel zanesljivega prodajalca (verjetno kje na V obali, blizu kakšnee večje luke, da je transport v Evropo čim cenejši), si ogledal nov avto, uredil papirologijo (oz. naročil avto).

Avto, ki bi ga kupil je Lincoln Navigator.

Vprašanja:
1. Je to (zakonsko in praktično) sploh izvedljivo?
2. Kje so potencialne ovire oz. na kaj moram biti pozoren?
3. Koliko bi me vse skupaj stalo?
4. Je možno plačilo na obroke?
5. Je potrebno imeti s saboj kakega odvetnika/mehanika... ob nakupu?
6. Kje v Evropi oz. v Sloveniji se popravljajo oz. vzdržujejo Lincoln Navigatorji?
7. Vaše mnenje o Lincoln Navigatorju?

Hvala za pomoč.

LP,

H
  • predlagalo izbris: Runner71 ()

OutOfTheBox ::

3. Koliko bi me vse skupaj stalo?
4. Je možno plačilo na obroke?


Ta avto ni zate, če to sprašuješ :)

Utk ::

4. dej, odnehaj. Prvi pogoj je, da imaš dnar, ker to bo koštalo veliko. Drugi je pa še čas, ampak predvsem denar. Ne pride brez razloga nek mustang v Evropi 30 jurjev dražji kot v Ameriki.

edi45 ::

Se strinjam, če sprašuješ za stroške in če je možno plačilo na obroke, to definitivno ni avto za tebe :)

Drugače pa jih imaš kar nekaj v Evropi, lahko še pogledaš na mobile.de

https://www.autoscout24.com/lst/lincoln...

Te dosti cenej pride izlet v Nemčijo ter potem uvoz in DMV

Miki N ::

Uvoz ni problem - problem je homologizacija, ki je postopek ... ki ga nočeš. Zdaj če so tili švabski mešetarji uredili nemško bi bila stvar zanimiva ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

shinko ::

problem je homologizacija,


Homologizacija? :)

Hixon ::

OK,
hvala za info (in spodbudne besede :))).

Prosim, napišite koliko bi stalo vse skupaj (Ja, vem, da je drago.)in kaj je s to homologacijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hixon ()

fikus_ ::

Kliči RTI Maribor za homologacijo, manj komplicirajo ko LPP LJ.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Miki N ::

shinko je izjavil:

problem je homologizacija,


Homologizacija? :)


Joj no, pač malo "naprej tipkam" se globoko oproščam - samo OP bo imel pa problem z njo ne glede na črkovanje. No problem, če mu je to zabava potem ne.

Hixon ::

Zakaj bom imel problem?

Miki N ::

Pač zna biti gnjavatorski postopek - kolega je enkrat en ameriški avto homologiral ... sicer uspešno samo kao lekcija je bila "fook dat šit". Ne vem pa kje.

Hixon ::

No v glavnem, mene bolj zanima, če pride do kakih okvar Lincolna, kje dobiti rezervne dele in katero podjetje popravlja Licolne v Sloveniji.

d_DJ ::

Mensedzi, da je Gaber Keržišnik v enmu podkastu (Atmosferci?) enkrat neki govoru kako se uvozi iz zda avto. Ne vem pa če bo odgovoril na vsa tvoja vprašanja.

GregiB ::

Dvomim, da se da ameriški avto, delan za ameriški trg homologirat za uporabo v rodni grüdi brez posegov... Npr. Cagri so v imerial enotah, žmigavci so rdeči, etc, etc... v glavnem, ECE in SAE standardi so precej različni... pa tipska homologacija (torej homologacija enega samega avta) je lahko hudo drag eksperiment... BTW... komu bi pa ti plačeval.... obroke?
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

mn ::

Hixon je izjavil:

No v glavnem, mene bolj zanima, če pride do kakih okvar Lincolna, kje dobiti rezervne dele in katero podjetje popravlja Licolne v Sloveniji.


Nobeno podjetje ne popravlja Lincolna v Sloveniji, ker se teh avtov tu ne prodaja. Dele pa se dobi v ZDA, po posti. Ja traja, in je drago.

Glede postopka uvoza glej recimo:

https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...

Ravno tako upostevaj, da lahko zahtevajo tudi predelave vozila, ce ni skladno z evropskimi predpisi, minimalno pomeni menjavo vseh smernikov - pri nas morajo biti oranzni, americani imajo ponavadi rdece.

Glej recimo:
https://e-uprava.gov.si/si/podrocja/pro...

Če vozilo uvažate iz države, ki ni članica EU, je treba opraviti posamično odobritev, pri kateri ugotavljamo skladnost vozila z veljavnimi slovenskimi oziroma EU predpisi.

Vozila, ki prihajajo z ameriškega trga, morajo imeti svetlobno opremo predelano v skladu s predpisi EU, ki zahtevajo asimetrični svetlobni snop, ustrezne smerne utripalke in prilagojeno električno vezavo.


Imam pa tudi v spominu, da so omejitve pri starosti vozila, vendar ne najdem predpisa, vse kar mi hiter gogle search najde je, da je omejitev Euro2 ali ekvivalent, vendar so tudi to bili zelo stari zapisi.

EDIT: Poleg tega ne pozabi pri uvozu na placilo DDV, carine in DMV. Sploh DMV zna biti pri takem vozilu zelo visok.

IMHO, ce nisi pripravljen par deset tisoc evrov vreci v nekaj, kar mogoce na koncu ne bos smel uporabljati na nasih cestah, ne iti v to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

Hixon ::

Hvala še enkrat vsem za nasvete.

Zakaj sploh Lincoln ne prodaja avtov v Evropi?

Včasih imam občutek, da je Evropa ena luknja, kar se tiče nekaterih izdelkov (npr. rugged smartphones, SUVji,...)

IL_DIAVOLO ::

Ti ameriški smrdljivci ni sans da pridejo cez tehnicnega.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

mn ::

Hixon je izjavil:

Hvala še enkrat vsem za nasvete.

Zakaj sploh Lincoln ne prodaja avtov v Evropi?

Včasih imam občutek, da je Evropa ena luknja, kar se tiče nekaterih izdelkov (npr. rugged smartphones, SUVji,...)


Zato ker jih ne bi dovolj ljudi kupilo, da bi sem splacalo vlagati v reklame, servisno mrezo, ...

Mogoce celo zato, da jim ni treba upostevati evropske zakonodaje ko zasnujejo ta vozila? Menda gre kar veliko inzenirskih ur pri razvoju vozila, da je s cim manj predelav lahko avto prodajan na razlicnih trgih.

Hixon ::

Še ena stvar, ni glih vezana na USA.*

Kako je z zanesljivostjo Land Roverjev. Zanima me Land Rover Discovery.

Na nekaterih spletnih straneh je zelo slabo ocenjen (baje ga lastniki veliko peljejo k mehaniku oz. se precej kvari).


Vaše mnenje?

---
*Moderacija lahko tale komentar premakne kam drugam.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav.

v USA imajo druge predpise, kar se svetil na avtu tiče. Bo jih treba zamenjati za takšna, ki ustrezajo EU regulativi, če so takšna sploh na voljo... To je eden prvih korakov v smeri homologacije vozila...

P.S. dvomim, da se je na tem področju v zadnjih 20+ letih kaj spremenilo...

Jože

mn ::

Hixon je izjavil:

Še ena stvar, ni glih vezana na USA.*

Kako je z zanesljivostjo Land Roverjev. Zanima me Land Rover Discovery.

Na nekaterih spletnih straneh je zelo slabo ocenjen (baje ga lastniki veliko peljejo k mehaniku oz. se precej kvari).


Vaše mnenje?

---
*Moderacija lahko tale komentar premakne kam drugam.


Niso znani kot zanesljivi avti, ampak to je tako, nivo pod gostilniskim najedanjem. Ce si resen, najprej razisci kateri letniki so ti financno dosegljivi, potem preveri s kaksnimi kombinacijami motorjev, menjalnikov so se prodajali in katere kombinacije so zanesljive in katere ne. Google search najde recimo tale forum:

http://forum.landrover-klub.si/index.php

Pa ti bodo tam mogoce znali povedati kaj kupiti in cesa se izogniti.

Pithlit ::

Hixon je izjavil:

OK,
hvala za info (in spodbudne besede :))).

Prosim, napišite koliko bi stalo vse skupaj (Ja, vem, da je drago.)in kaj je s to homologacijo...

Kakih 20 let nazaj je bil shipping (pod pogojem da je kontejner poln) ene 6k. Tko da zdaj lahko komot računaš x2. Pol pa homologacija (ter čist verjetno prilagoditve), dajatve... Pol se pa vprašaš a je vredno.

Sej včasih se je to na firme registrirane v kakem Maryland-u jemalo (doživljenjski tehnični, brez potrebe po homologaciji, nobenih uvoznih dajatev...). Mislim pa da so tudi na to že pritisnili, tako da se ne da ravno.
Life is as complicated as we make it...

G0zdar ::

Brez zamere, ampak to je tako kot da bi kupoval straniščno školjko iz zlata posuto z rubini in spraševal, če se da dobiti popust in če je na obroke.

Machete ::

In veliko bogatašev naredi ravno to, provajo dobit najnižjo ceno ;), zato pa 'imajo'.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Hixon ::

Zakaj bi zameril?

Preverjam vse opcije. Zato obstaja forum in ljudje, ki se bolj razumejo v te stvari od mene.

Magic1 ::

Nov te bo prišel 150k€+. Lahko pa kupiš kakšna stara jajca in te bodo prišli stroški x kratnik vrednosti. Popravljal pa ga boš seveda sam, ali pa se bo kakšen lokalni mehanik malo igral in te obral do suhega.
Magic

Machete ::

Pustite mladcu sanje (oz. sanjarjenje).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Hixon ::

Na koncu bom verjetno vzel kakega Peugeot 5008 ali pa Skodo Kodiaq... :D

Magic1 ::

Zakaj pa iz ladje na fičota? Glej vsaj kakšno Toyoto highlander, ali še večje gare.

Koliko pa bi stalo zavarovanje za tako garo in cestna taksa?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Meizu ::

Cestna taksa glede na mašino ziher maksimalna, ki obstaja, zavarovanje ustrezno vrednosti vozila.

Vozila iz USA imajo čisto druge homologacijske zadeve kot v EU, kot so že nekateri prej povedali. Prva takšna stvar je dejansko smerokaz, ki je v USA lahko rdeče barve, pri nas pa nikakor ne.

European Vehicle Homologation

Europe has a complex panorama of countries with varying regulations, however the European Union (EU) performs a significant role in standardizing vehicle homologation across member states. The European type-approval system sets strict standards for vehicle safety, emissions, and performance.

One of many key features of European homologation is the Whole Vehicle Type Approval (WVTA). This process requires producers to submit their vehicles for rigorous testing to make sure compliance with a wide range of regulations. These tests cover elements like crash safety, emissions, lighting, and noise levels. As soon as a vehicle passes all these tests, it receives a WVTA certificate, allowing it to be sold throughout the EU without further approval.

Additionally, Europe places a strong emphasis on environmental standards. Euro emission standards, corresponding to Euro 6 for diesel engines, are implemented to control dangerous pollutants. Assembly these standards is obligatory for selling vehicles in Europe, pushing producers to develop cleaner and more efficient technologies.

European homologation's deal with safety and environmental standards has led to the development of advanced vehicle safety features and more fuel-efficient engines, benefiting consumers and the environment.

North American Vehicle Homologation

In North America, vehicle homologation is ruled by various agencies, with the primary ones being the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) in the United States and Transport Canada in Canada. Unlike the EU's comprehensive WVTA system, North America follows a decentralized approach, with different requirements within the U.S. and Canada.

In the U.S., the NHTSA sets safety standards, while the Environmental Protection Company (EPA) oversees emissions and fuel economic system regulations. Each state may have its own distinctive rules, additional complicating the homologation process. Manufacturers should conduct crash tests, emissions testing, and fuel economy testing, among other assessments, to ensure compliance.

Canada's system is comparable but distinct, with Transport Canada setting safety standards, and Environment and Climate Change Canada regulating emissions and fuel efficiency. Canadian provinces also have their own rules.

The lack of a unified homologation process in North America can be challenging for producers, as it requires them to make specific adjustments for the U.S. and Canadian markets, increasing production costs.


Z drugimi besedami - good luck.

Bellzmet ::

Kaj pa, če bi se kakšen lincoln smatral kot starodobnik in bi zaradi tega imel kaj milejšo homologacijo? Gre to tudi v slo čez?

Vanich ::

Kapavem. Imam znanca & sorodnika iz okolice MB, ki se veselo vozi tam okoli po Štajerski z iz USA uvoženim Chevroletom El Camino letnik cca konec osemdestih, po moje.
Lahko, da ga je že kdo tukaj opazil.
Ga vprašam ob priliki, kaj vse je moral čarati za uvoz, homologacijo, carino, registracijo, zavarovanje, itd, itd, itd....

mn ::

Bellzmet je izjavil:

Kaj pa, če bi se kakšen lincoln smatral kot starodobnik in bi zaradi tega imel kaj milejšo homologacijo? Gre to tudi v slo čez?


Za oldtimerje je kakor vem manj strogo, ni pa edini pogoj da je vozilo dovolj staro.

SasoS ::

Še ena cvetka ker sem ravno bil čez lužo...vedno sem se spraševal zakaj nič ne vidim v špeglih. Letos sem ugotovil da so tam prepovedani ukrivljeni špegli in imaš lahko samo ravne. Mrtvega kota je za kake 2 sekundi ko te nekdo prehiteva... tako da, zraven pride še menjava špeglov :D

Machete ::

mn je izjavil:

Bellzmet je izjavil:

Kaj pa, če bi se kakšen lincoln smatral kot starodobnik in bi zaradi tega imel kaj milejšo homologacijo? Gre to tudi v slo čez?


Za oldtimerje je kakor vem manj strogo, ni pa edini pogoj da je vozilo dovolj staro.


Oldtimerji so omejeni na letne kilometre, če se prav spomnim.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

d4vid ::

Si lahko sposodim temo?

Kolega je iz UK privlekel en avto, ki je pri nas sicer pogost na cestah, a je v UK dosti cenejši.

Po njegovih besedah se avta ne da uvozit v SLO, ker niso v EU, kaj je sedaj s tem?
A to drži ali ne?

Ker sem mel tud sam željo uvozit iz UK, sam ce ne gre je škoda časa in denarja...
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Tele3 ::

lepo vas je potrollal ta fake account z izmišljeno zgodbo:))

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Ganon ()

Ganon ::

Tele3 je izjavil:

lepo vas je potrollal ta fake account z izmišljeno zgodbo:))


Tolikokrat že in še vedno padejo na isto finto. Vemo, za koga gre.

Čas prve prijave 26.04.2024 11:35:48

matobeli ::

mn je izjavil:

Dele pa se dobi v ZDA, po posti. Ja traja, in je drago.



Mam enga starejšiga amerikanca, ki se je sicer tudi tukaj prodajal in so rezervni deli iz US dirt cheap, z ddvjem ravno nek na nivoju naših cliotov. Poštnina je res nekih 100eur, ampak pač vzameš več na enkrat.

Bolj je problem če so že rezervni deli za tak avto dragi, ampak to bi bili tudi v evropi.

starfotr ::

Hixon je izjavil:

No v glavnem, mene bolj zanima, če pride do kakih okvar Lincolna, kje dobiti rezervne dele in katero podjetje popravlja Licolne v Sloveniji.


Lincoln je ford. Verjetno na fordu. Ali pa naročiš dele v US, če že imaš čas in denar se hecat z uvozom iz US.

Miki N ::

Tele3 je izjavil:

lepo vas je potrollal ta fake account z izmišljeno zgodbo:))


Pa v bistvu ... niti ni dobro potrolal. Dober trol je namreč vedno rahlo "surrealističen" ali saj na nivoju domiselne prvoaprilske - OPov nesojeni trol pa je preveč legit vprašanje. Folk res to dela. Sam poznam eno situacijo izpred let ko se je nekdo jebal s tem. Itak da ni vredno ... pa zdaj pri nas itak nisi džek z ameriškim vozilom - menda, da je toliko rusofilov pri nas (ST press) da ti ga kdo še utegne butniti s kako staro Lado Nivo!

Netrunner ::

@Hixon => Priporočam ti da kontaktiraš Uvoz vozil,starodobnikov,plovil in opreme iz ZDA-California. Tipo ima izkušnje in zna lepo svetovati in pomagati (Proti plačilu seveda).
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

OutOfTheBox ::

Maš drugače na tiktoku enga majstra, pojma nimam kako se kliče kanal (mislim da se on kliče Rok) ko je mustangu zamenjal motor in dost drugih delov, vse uvozu iz amerike. Je povedal koliko jajcanja je bilo za to uvozit dol. Mislim da je rekel da je bil motor 30 jurjev, carinjenje in ostale dajatve pa 6 jurjev.

Zgodovina sprememb…

d4vid ::

OutOfTheBox je izjavil:

Maš drugače na tiktoku enga majstra, pojma nimam kako se kliče kanal (mislim da se on kliče Rok) ko je mustangu zamenjal motor in dost drugih delov, vse uvozu iz amerike. Je povedal koliko jajcanja je bilo za to uvozit dol. Mislim da je rekel da je bil motor 30 jurjev, carinjenje in ostale dajatve pa 6 jurjev.



https://www.tiktok.com/@kostanjsekrok

Rok Kostanjšek
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

OutOfTheBox ::

To je ta ja, bravo :)

nejc_nejc ::

Hixon je izjavil:

Hvala še enkrat vsem za nasvete.

Zakaj sploh Lincoln ne prodaja avtov v Evropi?

Včasih imam občutek, da je Evropa ena luknja, kar se tiče nekaterih izdelkov (npr. rugged smartphones, SUVji,...)


zato, ker ameriški avti ne dosegajo ravni evropskih....


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stint

Oddelek: Na cesti
262924 (1982) jype
»

Dieselgate (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21530484 (19725) zmaugy
»

volkswagnovi dizli v sloveniji (dieselgate) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8816833 (14216) negot
»

arhiv objav oglasov spletnega prodajalca avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7014914 (13343) Roadkill
»

Audi Q7 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8618971 (16444) sandmat

Več podobnih tem