» »

Bump mapping?

Bump mapping?

element ::

Dejte mi povedat kakšna je razlika med DOT3 bump mapping in Enviroment bump mapping? :\ Thnx

Senitel ::

Pri dp3 bump mappingu imaš na vsaki točki teksture vektor, kamor se svetloba odbije (glej moj članek o per pixel lightingu). Med vsako piko na teksturi (ki v bistvu predstavlja vektor, kamor se svetloba odbije) in nekim drugim vektorjem nato izvedeš operacijo dp3 (skalarni produkt dveh vektorjev) in v bistvu dobiš vrednost cos kota, ki ga vektorja oklepata. In če imaš tako na eni piki na teksturi vektor, ki kaže v isto smer kot konstanti vektor potem dobiš ven, da je točka "bela" (do konca osveljena), če sta pa pravokotna pa dobiš, da je točka črna (neosvetljena). In ker na teksturi niso vsi vektorji enaki lahko s tem narediš "bumpe", per pixel lighting,...
Pri environment mapped bump mapping pa imaš prav tako teksturo, ki se ji reče višinska mapa (height map), ki predstavlja navidezno višino točke. Potem pa se glede na vsako točno na višinski mapi določi koordinato za drugo teksturo (light map, environment map,...)

element ::

Thnx senitel! Sm prebral člank, sam bl površno, ker se mi je mudil. No, zdej ga bom bl natančno.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tessellation?

Oddelek: Strojna oprema
133235 (3036) boogie_xlr
»

Išče se skupina za izdelovanje iger.

Oddelek: Programiranje
302599 (1721) (sic)
»

Uporabnikov test Detonatorjev

Oddelek: Novice / Grafične kartice
62124 (2124) tejo

Emboss Bump Mapping vs. EMBM

Oddelek: Zvok in slika
441538 (1211) undefined

Več podobnih tem