»

Štirje formati na enem ploščku

Ars Technica - Bluray in HD-DVD že dolgo bijeta bitko za naziv standarda nove generacije, a stvari se premikajo zelo počasi. Vsak od obeh formatov ima določene prednosti in slabosti, ki preprečujejo popolno prevlado drugega, zato bi končni izid znal biti najslabši predvsem za kupce, saj bodo ti morali poskrbeti, da bo domača zabavna elektronika kompatibilna kar z obema. Zaskrbljeni pa so tudi proizvajalci diskov in avtorji (založbe), ki bodo na njih objavljali svoja dela.

Objava enega izdelka, na primer filma, v več različnih formatih bo dokaj draga, kot alternativna rešitev pa se ponujajo večslojni ploščki, ki imajo na vsakem sloju shranjen zapis drugačnega formata (o nečem podobnem smo že pisali). Tudi Ars Technica poroča o napredku na tem področju, trenutno najbolj zanimiva je patentirana ideja Warnerja, ki na enem ploščku združuje tako Bluray kot HD-DVD vsebine, teoretično pa bi lahko na obojestranski izdelek s podobno metodo zapisali podatke v kar štirih različnih formatih, pravijo.

9 komentarjev

GNOME 2.6

GNOME 2.6

OSNews - Sadovi šestmesečnega trdega dela hekerjev, vzdrževalcev, prevajalcev, preizkuševalcev ter ekip za uporabnost in dostopnost okolja GNOME so danes postali javno dostopni. V težkem razvojnem obdobju, ko so preminuli kar trije pomembni sodelavci projekta, je namizno okolje pridobilo predvsem na uporabniškem vmesniku, hitrosti, zanesljivosti in vgrajenem sistemu pomoči. Na voljo sta tudi prvi kritiki ( 1 in 2), kot vedno pa lahko več informacij najdete v opombah ob izdaji.

20 komentarjev

Apple: glasba je najpomembnejša za nas

OSNews - Rob Schoeben, podpredsednik Applovega oddelka za marketing programov, je za Reuters izjavil, da je glasba na vrhu prioritetnega seznamu podjetja. Dodal je še, da želi biti Apple soudeležen v glasbeni evoluciji na sploh, kar jim po velikem uspehu z iPodom in iTunesom zaenkrat zelo dobro uspeva. Apple sicer že od začetka štejemo med podjetja, ki izdelujejo predvsem strojno opremo, vendar pa je Mac OS X tako močno zaznamoval njihovo zgodovino in celostno podobo, da se sliši skoraj grozovito, da bo v prihodnje morda le še platforma za distribucijo glasbe.

Čaka Mac OS X podobna usoda, kot je doletela BeOS?

2 komentarja

Apple v letu 2003

Slashdot - Leto 2003 se izteka in pred nami je še ena retrospektiva. Tokrat so si na ARS Technici ogledali Applove dosežke iztekajočega se leta. Letos so pri Applu namreč dosegli zelo veliko, saj so se s predstavitvijo G5 dokočno poslovili od G3, G4 pa poslali na pol poti do groba, uvedli so izredno popularno storitev iTunes Music Store, cena njihovih delnic je močno poskočila in še bi lahko naštevali. Članek predstavlja Apple celovito in nepristransko, saj si niso ogledali zgolj jagod, temveč tudi limone, tako da je branje priporočljivo. Klik!

1 komentar

Prenesenih že 25 milijonov skladb

Slashdot - Očitno je, da se je Applov servis za legalni prenos skladb dobro prijel. Apple je sedaj naznanil, da so uporabniki iz iTunes Music Store prenesli že več kot petindvajset milijonov skladb. Pri Applu priznavajo, da je k tako visokim številkam gotovo pripomogla tudi izdaja aplikacije za Windows okolje. Če se sprašujete, katera je bila petindvajsetmilijonta skladba, vam lahko zaupamo, da gre za Let It Snow! Franka Sinatre. Več o tem.

9 komentarjev

Dveletna zamuda pri G3 storitvah

Vnunet - Poročali smo že, o prvem G3 telefonu, Nokii 6550. Tehnologija tretje generacije naj bi kmalu postala standard, a izgleda, da bo preteklo še nekaj vode, preden se bo to zgodilo.

Največji svetovni mobilni operaterji namreč poročajo, da bo zamuda pri uvajanju G3 tehnologije samo v VB 12-18 mesecev, kar posledično pomeni še dve leti čakanja v Kokoški. Problem naj bi bil v nezdružjivosti telefonov med sabo, saj si vsak proizvajalcev (Nokia, Ericsson, Alcatel ...) predstavlja implementacijo G3 standarda nekoliko po svoje. Kdaj bo G3 postal komercialna storitev, še ni znano. Več informaciji na Vnunetu.

1 komentar

Brušenje in poliranje ventilatorjev

vir: G3D
G3D - V neskončni gonji za tišjim računalom ljudje delajo vse bolj čudne stvari. Ena izmed bolj čudnih (ampak delujočih!) je definitivno brušenje in poliranje ventilatorjev, ki so ga izvedli na G3D. V bistvu je teorija popolnoma jasna: velik del hrupa ustvarja sam pretok zraka skozi ventilator, in ne le njegov motorček. Še posebej neugodni so ostri robovi ohišja in krilc ventilatorja. Seveda je logična rešitev brušenje le-teh toda do sedaj nisem zasledil nobenega, ki bi bil dovolj obupan (ali zdolgočasen) da bi to dejansko naredil. Vsaka čast fantom pri G3D, še posebej zato, ker so vso zadevo temeljito poslikali in naredili pravo malo analizo. Priporočljivo branje!

0 komentarjev