»

'FPS-ji' so pomembni

Razlog za gladko sliko televizije

vir: Significant Bits
Significant Bits - Debata o prednosti 60 in več sličic na sekundo v igrah oz. manj, tja do le 30 sličic, je stara skoraj toliko, kolikor časa obstaja igranje iger prek interneta. Glavni argument zagovornikov 30 sličic na sekundo je, da človeško oko ni sposobno zaznavati več kot ~25 sličic na sekundo (kolikor jih ima televizija). Kot so razložili na Significant Bits, dovolj visoko število sličic na sekundo pravzaprav je pomembno, saj podatek o osveževalni frekvenci očesa sploh ne drži.

Človeško telo ni digitalno, kar pomeni, da informacije o sliki oko, posledično pa tudi možgani, zajemajo ves čas, neprekinjeno. Argument o 25 Hz osvežitvi izhaja prav iz televizije, saj jo lahko gledamo brez težav, brez da bi se slika zatikala oz. bi preskakovala. A to je posledica majhne...

150 komentarjev

Bo Alan Wake zapregel vsa štiri jedra?

Alan Wake

Slo-Tech - Dandanes le redke nove igre izkoriščajo dve jedri v novih procesorjih. Z drugimi besedami, igralna izkušnja običajno zaradi dveh jeder ni omembe boljša, z vsem dolžnim spoštovanje do izjem, se ve.

Če je temu tako, zakaj potem za igranje iger kupiti, ko bo to možno, štirijedrni procesor? Intel je izkoristil letošnji jesenski IDF ravno zato, da prepriča omahljivce. Tako so fantje iz Remedy Entertainment, avtorji izredno uspešne igre Max Payne, na navitem Core 2 Quad (3,73 GHz) pokazali njihovo prihajajočo mojstrovino, Alan Wake. Markus Maki (Remedy) je poudaril, da A-Wake ne bo tekel na enojedrnem procesorju, pogojno, torej brez kakršnih koli bonbončkov, pa na Pentiumu 4, ki podpira Hyper Threading. Že samo obdelava fizike terja v povprečju 80% enega jedra.
...

52 komentarjev

Testi z Matrox Triplehead2Go

Bit Technologies - V tej novici smo predstavili zanimivo Matroxovo rešitev, ki VGA signal grafične kartice namiznega ali prenosnega računalnika razdeli med tri monitorje. Dodali smo tudi, da je rešitev primerna za poganjanje iger na treh monitorjih.



Kako se produkt izkaže v dejanski uporabi? Na Bit-Tech so vpregli močan računalnik (Sli kakopak, na CrossFire podsistemu Triplehead2Go ne deluje), poganjanje 3840x1024 točk ni mačji kašelj in prišli do naslednjih rezultatov. Računalnik v igri Counter-Strike, v ločljivosti 1280×1024, zmore 160 sličic na sekundo, na 3840x1024 pik pa povsem solidnih 130. Dodana vrednost je v tem, da na očeh nimate (več) plašnic, pač pa so sovragi vidni tudi na dveh dodatnih monitorjih. Neprecenljiva vrednost, ki vas dejansko ohrani pri življenju. Ilustrativne posnetke zaslona si oglejte...

27 komentarjev

MSI integriral Audigy 2

The inquirer - Pri Inquirerju poročajo, da bo podjetje MSI začelo v svoje plošče vdelovati dobro znani Creativov Audigy 2 procesor pod imenom Audigy SE. Prva plošča, ki ga bo vsebovala, bo K8N Diamond Plus, govori pa se, da bo po Creativovih rešitvah kmalu posegel tudi Gigabyte. Vprašanje, ki se postavlja, pa je ali bo inženirjem uspelo doseči enako kakovost zvoka kot jo ponujajo ločene kartice, saj interference, ki se pojavljajo na plošči lahko precej motijo integrirane zvočne kartice. To bi jim lahko uspelo z uporabo enakih rešitev, kot jih ponujata Abit in DFI, ki imata integrirani zvočni kartici fizično ločeni od matične plošče. Več o tem si preberite tu...

Ali je to konec samostojnih zvočnih kartic za množice?

16 komentarjev

Vpliv 3D zvoka na izrisovanje slik (FPS)

Slo-Tech - Splošno znano je, da lahko zvok v igri odžre dokaj visoko število sličic pri izrisu na zaslon ( FPS) v igrah. Vendar koliko natančno? Je nakup samostojne zvočne kartice v času močnih in dvojedrnih procesorjev še smiseln, ali je bolje denar ta vložiti v procesor, oziroma v grafično kartico?

Odgovore na zastavljena vprašanja so poizkušali poiskati na 3DCenter. Ob bok so postavili danes najbolj uporabljeni AC'97 kodek, Realtek ALC658 in vsem znano zvočno kartico Audigy2, podjetja Creative.

Metodologija testa je bila domiselno sestavljena, saj so poizkušali izvedeti tudi, koliko vpliva surova moč procesorja na sposobnost izrisovanja sličic. Tako so testirali (poleg izklopljenega zvoka kot reference) obe rešitvi pri enaki frekvenci procesorja (2 GHz), dodali pa so meritev zmogljivosti kodeka pri procesorju, ki je bil na 2.4 GHz.

V igri Far Cry, na najzahtevnejših nastavitvah – Sound 5.1 + EAX 2.0, se na zaslon izriše 69 FPS (ALC658), če pa zvok obdela Audigy, pa 78. Če frekvenco...

59 komentarjev

Prvi rezultati Radeona X800 GT

Radeon X800 GT

3dcenter - Končno prava konkurenca izredno uspešnemu Geforcu 6600 GT, bi lahko rekli. Na strani HKEPC so naredili prve teste te grafične kartice. HIS, ki je izdelal to kartico, je uporabil jedro R480 (kasneje bo uporabljeno jedro R430, ki je izdelano z 110 nm tehnologijo) pri taktu 470 MHz. Hitrost in vrsta pomnilnika bo odvisna od različice kartice. Variante z 128 MB pomnilnika bodo nosile DDR1 RAM, ki bo tiktakal pri 390 MHz, kartice opremljene s 256 RAM-a pa bodo imele GDDR3 RAM s frekvenco 490 MHz. Pomnilnik ima, za razliko od Geforca 6600 GT, 256 bitno vodilo. Glede na to, da uradni testov še ni, so moži odkloni od specifikacij frekvenc delovanja pomnilnika. Zaenkrat še ni znano, ali bo...

33 komentarjev

Athlon XP vs. Athlon 64

3dcenter - K8 arhitektura, ki jo poznamo predvsem pod imeni Athlon 64, Athlon FX in Opteron, navdušuje računalniške zanesenjake. Celo najbolj zagrizeni pristaši nasprotnega tabora pri nakupu vsaj resno premislijo o alternativi, saj je prej omenjena arhitektura, razen na področju video obdelav, hitrejša kot Intel-ova.

Kako se ta arhitektura pri poganjanju strojno vse zahtevnejših iger izkaže v primerjavi s starejšo, a še vedno zelo razširjeno arhitekturo K7, poznano predvsem pod imenom Athlon XP? Na 3DCenter.de so primerjali zadnjo izdano različico, Athlon XP 3200+ (Barton), ki bije pri 2.2 GHz in Athlon-a 64 (Winchester), kateremu so spreminjali frekvenco delovanja in tako dobili boljši vpogled v obe primerjani arhitekturi.

Athlon XP je zasedel mesto nikjer drugje kot na legendarni matični plošči Abit NF7-S, medtem ko je Athlon 64 bil na malce zastareli plošči Abit AV8, zgrajeni okrog VIA K8T800 Pro veznega nabora. Nvidia je namreč že pred časom izdala hitrejši in naprednejši vezni nabor...

12 komentarjev

Zvok nVidiinega čipovja

Overclockers Australia - Na Overclockers Australia sem zasledil zanimiv članek o nVidiinem nForce2 čipovju in njegovih zvočnih sposobnostih. Avtor članka je preizkusil njegovo sposobnost, da zvok iz iger/filma/mp3 predvajalnika zakodira v Dolby Digital 5.1 in ga po digitalni liniji pošlje zunanjemu ojačevalcu ali pa po šestih analognih kanalih na šest zvočnikov - štirje prostorski, center in nizkotonec. Predvsem mi je zanimivo to, da čipovje ustvari nizkotonski kanal in tako lahko uživamo v hrumenju basov tudi takrat, ko ima vir le dva oz. štiri kanale in bi se basi izgubili, če bi signal poslali direkt skozi analogne izhode.

Hja, integiran zvok je prerasel obdobje, ko smo lahko pričakovali le nadomestilo za takrat, ko nismo imeli zvočne kartice ali pa ni bilo potrebe po kvalitetnem zvoku in je sedaj že zelo spodobno nadomestilo samostojni zvočni kartici, hkrati pa je glede na to, da je stvar že integrirana v čipovju, še cenejša od primerljivih samostojnih zvočnih kartic....

7 komentarjev