»

Naj modifikacja 2006, izbrana na strani Bit-tech.net

Dark Blade, avtorja G69T

vir: Bit Technologies
Slo-Tech - Na strani bit-tech.net so uporabniki izbrali najboljšo modifikacijo v letu 2006. To je postala Dark Blade, modifikatorja G69T. Projekt je bil začet v novembru 2004, končan pa leta 2006. Predstavlja nov val modifikacij, kjer se avtorji prav malo ozirajo na običajne industrijske koncepte in ohišje zgradijo povsem na novo.



Prej zapisano še posebej velja za drugouvrščenega (bitka za prvo mesto je bila zelo zelo tesna) WDM - Weapon of Mass Destruction,...

48 komentarjev

Testi z Matrox Triplehead2Go

Bit Technologies - V tej novici smo predstavili zanimivo Matroxovo rešitev, ki VGA signal grafične kartice namiznega ali prenosnega računalnika razdeli med tri monitorje. Dodali smo tudi, da je rešitev primerna za poganjanje iger na treh monitorjih.



Kako se produkt izkaže v dejanski uporabi? Na Bit-Tech so vpregli močan računalnik (Sli kakopak, na CrossFire podsistemu Triplehead2Go ne deluje), poganjanje 3840x1024 točk ni mačji kašelj in prišli do naslednjih rezultatov. Računalnik v igri Counter-Strike, v ločljivosti 1280×1024, zmore 160 sličic na sekundo, na 3840x1024 pik pa povsem solidnih 130. Dodana vrednost je v tem, da na očeh nimate (več) plašnic, pač pa so sovragi vidni tudi na dveh dodatnih monitorjih. Neprecenljiva vrednost, ki vas dejansko ohrani pri življenju. Ilustrativne posnetke zaslona si oglejte...

27 komentarjev

Matrox predstavil TripleHead2Go

Hartware.net - Po lanski predstavitvi Matrox DualHead2Go, je Matrox predstavil nov izdelek v segmentu GXM (Graphics eXpansion Modules), rešitev TripleHead2Go. Gre za zunanjo enoto, ki VGA signal grafične kartice namiznega ali prenosnega računalnika razdeli med kar tri monitorje. TripleHead2Go priključimo lahko tako na ATI-jeve kot nVidiine grafične kartice.

Kljub temu, da velja za proizvajalca grafičnih rešitev za profesionalno uporabo, Matrox poudarja, da je njihova nova rešitev primerna tudi za igranje igric. Surround-Gaming namreč omogoča prikaz slike na več monitorjih, kar omogoča prikaz veliko večjega horizonta, kot na enem samem monitorju. Seveda pa za tekoče igranje iger potrebujete zmogljivo grafično kartico. Seznam iger, ki podpirajo Surround-Gaming najdete tule.

Več o TripleHead2Go si lahko preberete...

32 komentarjev

Matrox DualHead2Go

Slo-Tech - Matrox-ev vložek sredstev in časa v tehnologijo, ki omogoča priklop dveh ali treh monitorjev na eno grafično kartico, se kot kaže še vedno obrestuje. Nov produkt, DualHead2Go, je namenjen predvsem lastnikom prenosnih ali starejših računalnikov, ki želijo podatke prikazovali na treh monitorjih.

Gre za zunanjo enoto, ki ima en VGA vhod in dva VGA izhoda (sveta preproščina torej), gonilniki pa poskrbijo, da lahko podatke prikažemo na dveh dodatnih monitorjih. V članku na Anandtechu si preberite o tehničnih podrobnostih notranjosti enote in oglejte primere praktične uporabe.

Četudi se bo komu zdela enota odrešitev vseh muk in težav, ga...

12 komentarjev

Vpliv 3D zvoka na izrisovanje slik (FPS)

Slo-Tech - Splošno znano je, da lahko zvok v igri odžre dokaj visoko število sličic pri izrisu na zaslon ( FPS) v igrah. Vendar koliko natančno? Je nakup samostojne zvočne kartice v času močnih in dvojedrnih procesorjev še smiseln, ali je bolje denar ta vložiti v procesor, oziroma v grafično kartico?

Odgovore na zastavljena vprašanja so poizkušali poiskati na 3DCenter. Ob bok so postavili danes najbolj uporabljeni AC'97 kodek, Realtek ALC658 in vsem znano zvočno kartico Audigy2, podjetja Creative.

Metodologija testa je bila domiselno sestavljena, saj so poizkušali izvedeti tudi, koliko vpliva surova moč procesorja na sposobnost izrisovanja sličic. Tako so testirali (poleg izklopljenega zvoka kot reference) obe rešitvi pri enaki frekvenci procesorja (2 GHz), dodali pa so meritev zmogljivosti kodeka pri procesorju, ki je bil na 2.4 GHz.

V igri Far Cry, na najzahtevnejših nastavitvah – Sound 5.1 + EAX 2.0, se na zaslon izriše 69 FPS (ALC658), če pa zvok obdela Audigy, pa 78. Če frekvenco...

59 komentarjev

Širokozaslonsko igranje

Igra Mafia na treh monitorjih

vir: Matrox
Slo-Tech - Pred leti je Parhelia, zadnja Matroxova grafična kartica, za tisti čas spodobno zmogljivostjo poganjati zahtevne 3D igre, obljubljala veliko, tudi Surround Gaming, večzaslonsko igranje. Na kartico smo lahko enostavno priključili tri monitorje in uživali na večji igralni površini. Kljub temu, da je bilo, v primerjavi z običajno rešitvijo, torej igranjem na enem monitorju (1024x768), večzaslonsko igranje izjemen napredek in doživetje, večje popularnosti in razširjenosti ta rešitev ni prinesla. Kljub naprednim funkcijam, je bila Parhelia ravno na meji zmogljivosti poganjati aktualne igre v večzaslonskem igranju. Tudi cena ob izidu je bila visoka, saj je Matrox od kupca želel okrog 130 tisočakov. Predvsem pa oddelku za marketing ni uspelo prepričati širše populacije, da bi si kupila še dva monitorja za popoln igralski užitek.



Matrox potem ni...

15 komentarjev