»

Širokopasovni internet po električnih kablih

engadget - Čeprav ideja ni nova, je širokopasovni internet, ki za medij uporablja električne kable končno dobil nekaj močno potrebnega zagona. IEEE, ki skrbi za vse elektronske tehnologije, je izdal prvi osnutek standarda za medmrežno komunikacijo po električnih kablih. Pot do sprejetja standarda je seveda še zelo dolga, saj je le-ta za standard IEEE 802.11n trajala kar dve leti od druge različice osnutka, a zdaj je vsaj realno razmišljati o internetu po električnih kablih. Delovna skupina novega standarda pričakuje hitrosti, večje od 100 Mb/s po kablih z izmeničnim tokom. Že sedaj je sicer mogoče kupiti opremo, ki električno napeljavo v hiši spremeni v lokalno mrežo, a so zmogljivosti te opreme večinoma daleč pod oglaševanimi. kako se bo tehnologija obnesla tukaj, bomo pa še videli.

20 komentarjev

3D Mark 2006

Xtreme Systems - Futuremark je do zdaj vsake dve leti izdal novo, zahtevnejšo verzijo programa, ki je s točkami prikazal hitrost računalnika. Po 3D Mark 2001, 2003 in 2005 pa so pri Futuremarku malo pohiteli, saj jutri izide letošnja verzija.



če gre verjeti razpravi na XtremeSystems forumu, bo nova verzija zelo zahtevna, za kartice GeForce 7 ter X1800 družine se pričakuje pičlih dva do tri tisoč točk. Šesta reinkarnacija (zgoraj omenjeni so imeli še dva predhodnika, enega iz leta 1999, drugega pa iz leta 2000) priljubljenega testnega programa bo tudi optimizirana za več-procesorske sisteme (sem spadajo dvojedrniki, 2, 4 in več procesorski sistemi ter do neke mere še Pentiumi z Hyperthreading...

141 komentarjev

Test 3D Marka 2003

vir: HardOCP
HardOCP - Na Slo-Techu smo že pisali o pomanjklivostih najnovejšega mučilnika grafičnih kartic -- 3D Marku 2003. Na [H]ard|OCP, so spisali članek o tej novosti in ugotovili, da testi niso realni, saj s posodobitvijo gonilnikov pridobite na točkah, medtem ko se hitrost grafike med igrami ne spremeni. Prav tako pa so sprejeli interno pravilo, da na [H]ard|OCP ne bodo testirali s tem programom. Klik!

10 komentarjev

Hrošč rogač v 3DMarku03

Warp2Search - Zakaj prav rogač? Ker je to ata vseh hroščev, saj je velik močan in dobro poznan povsod. Prav tak pa je hrošč v kodi tega novega programa, ki testira naše sisteme in na koncu izpljune točke, s katerimi se potem postavljamo ali skrivamo. Zakaj gre?

Fantje na Warp2Search so opazili, da hitrost naših 3D pospeševalcev program preveri ob samem zagonu programa in ne ob začetku testiranja, zato izgleda tako, kot da bi bile točke, ki smo jih dobili z nenavito grafično kartico. Kako to narediti? Preprosto:
  • 1.) Nastavite hitrost vaše garične kartice na privzete hitrosti;
  • 2.) odprite 3DMark2003 in
  • 3.) začnite z benčmarkom, a ga predčasno s tipko ESC prekinite.
  • 4.) Sedaj odprite ponovno program za navijanje in kartico navijte na maksimalno možno frekvenco, pri kateri je še stabilna.
  • 5.) Ponovno zaženite test, a tokrat pustite da se izvede do konca,
  • 6) sedaj pa lahko z Online Browserjem objavite svoje točke, ob katerih pa bo pisalo, da je to z nenavito grafično kartico.
Tukaj si oglejte prvotno...

5 komentarjev

3D Mark 2003

Futuremark - Končno je tu 3D Mark 2003 -program za testiranje naših abakov in posebej naših grafičnih kartic. Minimalne zahteve za testiranje vašega abaka so: 1000 MHz procesor, grafična kartica s polno podporo DirectX 7.0 in 256 MB pomnilnika. Program je velik kar 171 MB, torej tisti s počasno povezavo žal danes še ne boste testirali, temveč raje počakajte na kakšne CD izdaje. Tisti pa, ki imate širokopasovni internet pa hitro na FutureMark-ovo stran! A opozarjam - strežniki so tako zasedeni, da boste imeli srečo, če boste sploh prišli na vrsto, kaj šele, da bi downlodali z veliko hitrostjo. Download stran.

54 komentarjev

3D Mark 2003, odštevanje se je začelo

Futuremark -

Še malo, pa bomo dočakali novo verzijo daleč najbolj priljubljenega testnega programa za grafične kartice. Na glavni strani http://www.futuremark.com se vam bo odprlo majhno okence, v katerem poteka odštevanje do trenutka, ko bodo vsi strežniki počepnili pod obrementivnijo [:D]. Do izida bodo vsak dan v namigu dneva povedali kako zanimivost v zvezi s tem programom.

Za začetek so začeli s strojnimi potrebami:

  • Minimalne grafične zahteve: Z DirectX 9.0 združljiva grafična kartica z 32 MB spomina in ki se v celoti podreja DirectX 7.0
  • Minimalne procesorske zahteve: 1000 MHz z x86 združljiv procesor (PC mark 2002 rezultat čez 2500)
Tu sta pa še dve slikici iz testa, ki zgledata čisto enkratno,
Čakanja ne bo več veliko.

25 komentarjev