»

Naslednji DirectX ne bo 9.1

The inquirer - Vsi, ki so kadarkoli delali z računalniško grafiko ali igrami na win32 platformi, poznajo DirectX, saj je nenazadnje to najbolj razširjena tovrstna knjižnica med izdelovalci iger. Tokrat sicer še ne poročamo o najavi novega DirectXa, ampak le o spremembi načina poimenovanja verzij. Kot kaže, 9.1 (kot je večina ljudi v stroki pričakovala) še ni na vidiku, naslednja verzija se bo tako imenovala DirectX 9.0c. Treba je poudariti, da ne gre za ravno izdaten korak naprej, kar je morda tudi razlog za spremembo imena. Obeta se nam le že dolgo pričakovana popolna podpora osenčevalnikov 3.0 vključno s HLSL (higher lever shading language) in vedno prisotno odstranjevanje hroščev.

2 komentarja

Kaj lahko pričakujemo v naslednjem DirectX

Slashdot - Čeprav je DirectX 9.0b izšel pred sorazmerno malo časa in večina grafičnih kartic, sploh starejših, niti ne podpira vseh njegovih funkcij, pri Microsoftu že pospešeno razvijajo njegovega naslednika. Deseta inkarnacija DirectX, ki se za zdaj imenuje še s kodnim imenom DirectX Next, bo izšla šele z Longhornom, torej je ne bomo ugledali še vsaj dve leti, a navzlic temu so na Beyond3D pripravili zanimiv članek, ki oriše bistvene novosti in spremembe, ki nas čakajo, naprimer Pixel in Vertex Shaderje 4.0. Zagotovo zelo zanimivo branje.

Ogledate si lahko tudi uradno Microsoftovo prezentacijo o novem DirectX.

5 komentarjev