» »

Super FuelMax

Super FuelMax

asPeteR ::

Prejsnjo soboto je bil v Delu kratek clanek o izdelku superfuelmax, ki me je pritegnil. Namrec to je naprava narejena iz neodimskih superprevodnikov in z neko keramiko ... V glavnem naprava se nemesti na cev za gorivo do motorja. Naprava namrec razbija gruce molekul goriva, kar posledicno pomeni boljse gorenje, boljsi izkoristek, vecja moc in manjso porabo goriva. Skratka sklenil sem, da si napravo omislim (seveda v tujini, pri nas je se cena zelo zasoljena!).

Zanima me, če ima kdo s to napravo kaksnekoli izkusnje oz. ce kdo bolj natanko pozna delovanje naprave ... Skratka karkoli povezano s to tehnologijo, izdelkom, izkusnje, vse to je tukaj dobrodoslo.:)
http://blog.stegnar.com

Thomas ::

Tole z magnetnimi polji okoli cevke za dovod goriva v motor, datira že iz Nemških avionov v prvi svetovni vojni. Kako uspešno je pa kdaj ali kje bilo, pa ne znam presoditi. :)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

asPeteR ::

Hja ... Tam v clanku v Delu tudi pise, da je bila ta tehnologija razvita tudi s sodelovanjem NASE ... Skratka po eni strani se mi zdi zelo impresivno, pa tudi sama logika delovanja je logicna ... Tako, da mislim, da stvar deluje ... Toda se vedno dobim premalo podatkov na netu, bolj konkretnih, kaksno analiza bi bla fajn ... Pa do zdej se nisem nic nasel ...

No sam verjetno bom tole kupil tako, da testi sledijo.>:D
http://blog.stegnar.com

Thomas ::

Sej logično je zelo, toda kako močno bi moralo biti magnetno polje, da bi zadeva merljivo delovala? Naloga za F@H.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Alec999 ::

tole z magneti sm vidu v SLO so pa zraven pisal, da je napravo stestiru Institut Jozef Stefan in nj bi res za par procentov izboljsal. Bom probu najdet web site.

Lp,
Alec999

ali3n ::

Prijatelj je uvažal in prodajal te "magnetke", ki so se montiral na dovodno cev; testiral jih je Ljubljanski potniški promet na parih avtobusih - dokaj uspešno - prišparal so 5% goriva. Takrat so kupili magnetke za vse buse, kolikor vem jih je kasneje kupil še Viator za svojo "floto" kamionov/šleparjev. Nato se je posel iz meni neznanih vzrokov končal, frendu je ostalo 3 omare magnetov (ker je mel ekskluzivo, je moral nabavljat določeno mesečno količino), kaj je naredu z njimi pa ne vem, če pa koga zanima pa lahko vprašam.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

asPeteR ::

ali3n: No, dej vprasi! Sej pravijo, da se izboljsa 5-15%, samo ne vem ce govorimo o istih izdelkih ... Verjetno niso vsi isti oz. enako unkcikoviti ...

Npr sajt od proizvajalca: https://www.irdusa.com/
http://blog.stegnar.com

TribesMan ::

Slišal sem da zdaj zadevo prodajajo tudi za centralno kurjavo na kurilno olje... Najbrž ista reč.

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

IceIceBaby ::

Očala Nastek je tut NASA razvila. Pa kenov vok je tut sam Ken Hom testiral :)

Sam logično razmišljanje. Proizvajalci avtomobilov porabijo miljarde $ za razvoj motorjev. Vsak deci goriva ki ga prihranijo je pomemben, sploh v zadnjih časih je poraba glavni faktor pri prodaji avtomobilov.
In pol hočte rečt, da proizvajalci avtomobilov nebi serijsko vgrajevali te zadeve če bi res pomagala ?

Thomas ::

Se precej nagibam v to smer kot kst. Čeprav bi kakšni patenti lahko bili last "zunanjih" in ne avto fabrik!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

ali3n ::

čist možno da magnetek opravlja vlogo "placeba"....
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

asPeteR ::

No jaz pa niti nisem tako skepticen, kot vi tukaj.:)

Namrec, ce je zadeva patentirana jo poizvajalci avtomobilov ne morejo uporabljati pa konec. Ocitno nosilec patenta hoce obdrzat prodajo post festum, saj si tako tudi lahko zagotovi večji zasluzek ...

Drugace pa ja isto svar se lahko namesti na domace ogrevanje (sej je tam isto nafta).
http://blog.stegnar.com

BigWhale ::

Ja, pa ce zadevo kupite, v naslednje pol ure dobite zraven se posebno 3D krpo za brisanje prahu in to se ni vse! Poleg celotnga paketa boste dobili se en manji SuperFuel za vaso kosilnico, tako boste lahko pokosili deset hektarjev travnika, z eno samo kapljico bencina. In posebaj, samo v tej ponudbi dobite zraven tudi poseben ABS Max, da boste z majhnimi elektricnimi impulzi krepili vase misice, medtem ko bo vas avto porabil tudi do 20% manj goriva.

PS: Tisti AbsMax bi moral te ljudje nositi na glavah, da bi jim mozgane mal treslo... Mogoce ne bojo vec kupovali traparij...

PPS: Tole je za v lozo, ne pa za znanost in tehnika!

IceIceBaby ::

Ček dis

Ne ga srat no. Firma ki prodaja FishMax vabo za ribe (300% boljš primejo) nemore bit resna.

Btw...teh fuelsaverjev je ful velik, tko da dvomim da obstaja kak patent. Sploh glede na to da je 60, 70 let star izum tole.

asPeteR ::

BigWhale: Ce bi zelel s to temo izvajati posmeh bi jo postavil v lozo.

KER pa sem ZELEL, da bi bila tema tehnicni pogled na to zadevo sem jo postavil sem. Konec koncev, ce stvar deluje, pa tudi ce za 5% je to velik dosezek. Skratka v Sloveniji je uvoznik Maximus trade za to zadevo in jo prodajajo po kar 95k! Torej za toliko denarja tezko pridajajo "macka v zaklju". Skratka, mozno je seveda da je stvar nateg, saj drugace niti teme ne bi odpru, bi pac napravo kupil (ne v slo!!!). Skratka ali3n, a ima tale tvoj kolega se kaksen primerek?
http://blog.stegnar.com

Azrael ::

Jest sem pa to zgodbo o magnetih slišal v zvezi z WW2 in letalskimi prevozi preko Atlantika in so bili magnetki na dovodu za gorivo top secret skrivnost ZDA... Če koga zanima kaj je bila v resnici ta "skrivnost" bom napisal.

Na kratko to ne gre. Prihranka ni, je samo zguba ker je treba magnetek kupiti. Motor na notranje izgorevanje rabi točno določeno mešanico goriva in zraka, da pravilnon dela in tu ni nobenih akrobacij. Prihranki bodo seveda, če se dosledno upošteva še vse napotke, ki se jih dobi zraven magnetka, tako da ne voziš s težko nogo.

Če pa bi rad kdo eksperementiral pa naj razdre kakšen zvočnik in skozi luknjo v magnetu napelje cev za gorivo in potem ugotavlja prihranke.

LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.

attackiko ::

Od magnetkov zaupam samo tistim od Dr. Lavina :D

Po moje jo to isto kot tisti Slick40, ki naj bi tud zmanjšal porabo, pa je v resnici ne.

c3R4R ::

@asPeteR
A ti bi to kar na obstoječ avto pritrdil?? Npr. kar na en starejši model?
Torej, če je res 5% manjša poraba, za vsak postanek na Petrolu, ki te stane 10k SIT, privarčuješ 500 SIT. Pa greš na eno pivce.:D
Zaradi neurij imajo hrasti globje korenine.

asPeteR ::

Pa sej to NAJ ne bi bili magneti, kot magneti. Naj bi zadeva vsebovala superprevodniski element, ki zresonira z dolgimi molekulami bencina in njegovih primesi. In to omogoca popolnejse gorenje -> boljsi izkoristek. Torej teorija popolna stima. Problem je v koliksi meri ta svar deluje v realnosti. Pa prosil bi brez trapastih pripomb v koleraciji s topshopom. Dejte argumentirati in dajte proti dokaz, da zadeva NE deluje. No, kst ima dober point, saj firma poleg tega izdelka prodaja se ostale "cudezne" booosterje ... Kar pa je tudi meni sporno.

Skratka morda pa obstaja vec fake izdelkov, ki naj bi poceli eno in isto stvar ... Skratka sklenil sem, da bom malo povprasal uvoznika za Slo, po praznikih, kajti res me firbec matra glede tega.:)

->A ti bi to kar na obstoječ avto pritrdil?

Ja, to je pritirdi na dovod za gorivo.
http://blog.stegnar.com

ABX ::

Če zadeva stane 95k in zniža porabo za 5%, potem moraš tankat za 2Mio Sit da pokriješ investicijo.

Ko pa porabiš za 4Mio Sit benza pridobiš 100k.

Recimo da prevozš 15k kilometrov na leto in avto ti pije 10L. Tako zapraviš cca. 300k Sit na leto.
Pomeni da ta zadeva mora dela najmanj 6.5 let, da prideš na isto.

Ehm, jaz že ne bom šparal tako.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ali3n ::

pri osebnih avtih se ne pozna tok, pri floti avtobusov / šleparjev pa že....:\
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Alec999 ::

evo SLO stran TUKI.

P.S.
Trenutna cena z DDV je 33,600.00 SIT

P.S. #2
vsekakor nj bi bla zadeva patentirana TUKI.
ce ti patenti res obstajajo pa nj kdo drug prever.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alec999 ()

BigWhale ::

> Naj bi zadeva vsebovala superprevodniski element, ki zresonira z
> dolgimi molekulami bencina

Kaj ti bo pa super prevodni element, ce zadeva nekak khm... ... ah ne... ... ne da se mi. Vazno je da zadeva zresonira z molekulami!

... moja sajtrga je tud premazana s termalno pasto, zato je vsak tovor not lazji za cca 5%.

Saj ce imas eno sajtrgo se ti to ne pozna ampak pri floti sajtrg, ki se vozjo, pa lahko ti prepeljes bistveno vec tovora!!!

;)

Dajte se zresnit! Pa kaj ce je zadeva patentirana! Patentni urad v ameriki patentira vsako idejo, ki se jo da spravit na papir in je pred teboj ni se nihce patentiral! Tudi lovljenje prdcev v plocevike!

asPeteR ::

->Recimo da prevozš 15k kilometrov na leto in avto ti pije 10L. Tako zapraviš cca. 300k Sit na leto.

No to kilometrino prevozi nedeljski voznik ... Kateremu se pa res ne splaca tega kupovat ...:\

->evo SLO stran TUKI.

Ja so dragi. Recimo na proizvajalcevi HP lahko narocis 10 kov za manj kot 300$. Tukaj pa kosta en vec kot 200$. Pa se proizvajalec ti poslje zastonj ... No, sej jaz v bistvu tud zacenjam malo dvomit v to. Npr. nosilec patenta naj bi bil GM (General Motors), torej GM vgrajuje to v svoje avtomobile? Kot vemo ima GM v lasti kar nekaj EU znamk avtomobilov ... Pa ne bi vedel, da jim to vgrajujejo not, ali pac? No zanimivo bi bilo to testirat. Npr. Natankam tank od avta na ful, grem na eno daljso relacijo 100km+ tam spet natankam bencin, potem pa ko vgradim to napravico, grem spet po isti poti, isto s polnim tankom, in spet potem tankam na cilju. Ce stvar deluje bi morala bit neka diferenca ... Ce bi pa hoteli zagotovit popolno primerjavo, bi moral bit test izveden ponoci (manj prometa) in treba bi bilo zelo paziti na povprecno hitrost ... Oz. primerljivi povprecni hitrosti obeh testov ..
http://blog.stegnar.com

Thomas ::

Glede na to, da je teoretični izkoristek motorja dosti višji od dejanskega, precej prostora za izboljšave je. Tudi kar se tiče načina izgorevanja. Je pa vprašanje, koliko bi s kakšnim magnetnim poljem lahko naredil. Morda lahko. En neodvisni test rabimo. Kjer šoferji ne vedo, sa kakšnimi (opremljenimi ali ne) avtomobili vozijo. Bencin tankain meri druga skupina, statitistično obdelavo dela tretja. Dokler eksperiment traja, se ne smejo med sabo niti videt. Nič več in nič manj.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

IceIceBaby ::

Tak test na cesti nebi bil dober ker nikol nemorš vozit pod istimi pogoji. 1x več prehitiš pa se že pozna malenkost, al pa pelješ z 3kmh večjo povprečno, al je pa temperatura par stopinj nižja...

Tak test bi blo treba nardit v kontroliranem okolju. Mašino na ponk pa najprej testirat kolk časa dela z 1 litrom bencina brez magnetkov pol pa še z magnetki.

Sicer je pa velik rezerve tudi v vožnji. Z lepo vožnjo se da dost prišparat. Pa z redno vzdrževanim avtomobilom, pa s pravilno napumpanimi gumami itd.

asPeteR ::

Ja seveda najbolj merodajen test je v poseben laboratorijske okolju, enako gorivo ...

Toda jaz sem govoril o testu, ki ga lahko izvede vsak. Jasno, da ne mores zagotoviti ENAKIH pogojev, priblizne pa lahko in tudi pri priblizno enakih pogojih se mora magnetek poznat, ce se ne itak ne dejuje.

->Sicer je pa velik rezerve tudi v vožnji. Z lepo vožnjo se da dost prišparat. Pa z redno vzdrževanim avtomobilom, pa s pravilno napumpanimi gumami itd.

Ja to so pa ze ostali tweaki.:)
http://blog.stegnar.com

Thomas ::

Ja ... ampak vseeno je treba delati opisane teste, če želimo priti stvari res do dna. Tri neodvisne grupe, ki se člani niti nikoli ne vidijo. Če se po naklučju srečata dva na letališču v Frankfurtu med transferjem, se eksperiment lahko ves zavrže. FDA protokol.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

IceIceBaby ::

po moje na cesti tudi pribljižno enaki pogoji niso kar tko dosegljivi. Oziroma tolk enaki da bi lahko prišli do kakšnih verodostojnih odkritji. Mogoče če bi 2 fure po 200km naredu na isti relaciji v isti noči. Tko da nebi blo prometa, da bi po isti cesti vozu in da bi bla temp. enaka.

Whatever, jaz še vedno vztrajam pri svojem prvem postu. Če bi stvar delovala bi bila vgrajena v vseh novejših avtomobilih. Tudi če ma nekdo patent to ni ovira, bi pač nabavl to zadevo pa montiral v avto. Glede na to da se v maloprodaji prodaja po 30k sit bi verjetno avtomobilske tovarne ki bi nabavljale na desettisoče naprav za njo plačale precej manj. Zanemarljiv strošek za 5% do 10% boljše rezultate na testih.

Thomas ::

Statistično neoporečen eksperiment pomeni dovolj velik, randomiziran vzorec. Tako se slučajnosti izničijo, sistemske napake pomenijo, da se mora eksperiment znova začeti ...

To je cela procedura, cela znanost, cel protokol, ki ga resna empirična znanost dandanes mora spoštovati. Vključno z disjunktnimi skupinami raziskovalcev, ki drug za drugega ne vedo. Brez tega, se dandanes nič ne ve, kar je empirija.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

BigWhale ::

> Statistično neoporečen eksperiment pomeni dovolj velik,
> randomiziran vzorec.

Torej, bi bilo treba vzeti kakih 2000 avtomobilov (1000 parov). 1000 se jih opremi s FuelMax ostalih 1000 pa ne. Potem se pa vse poslje, da se vozijo na relaciji Ljubljana - Berlin in striktno upostevajo omejitve hitrosti. Venomer in povsod.

Thomas ::

Ne, še huje. Šoferji morajo samo vedeti, da bodo peljali na neki relaciji. Pojma nimajo, zakaj se gre. Kaj šele da bi vedeli, da preizkušajo nekaj za porabo goriva ali ne preizkušajo. Tega ne vedo niti tisti, ki jim tankajo in merijo bencin in kilometre. Šoferji vozijo, kot pač vozijo. Izbere se manogo relacij, ki se vozijo v vseh pogojih, "magnetki" pa so ali pa niso montirani - povsem na random. Vse se vestno zapiše, potem pa pride statistična skupina. Ta ovrednoti rezultate, vendar le na okoliščino X in Y. Nihče od njih pojma nima, če je X magnetek ali Y vroča voda v prtljažniku.

Potem šele direkcija operacije objavi rezultate. Da magnetek pomeni 1% prihranek - recimo.

To sem povedal samo ilustrativno in ne veristično, ampak tako, v tem smislu - FDA testira zdravila. Pa ni samo FDA na tem režimu.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thomas ()

IceIceBaby ::

zakaj nebi enostavno dal mašine na ponk pa testirali kolk požre z magnetki in brez njih ?

Če maš šoferja pa tapravo cesto maš miljon faktorjev ki vplivajo na porabo. Jaz na 1 relaciji ne peljem vedno enako, odvisno od vremena, prometa, volje...
Če maš v zaprti, klimatizirani sobi mašino ki laufa teh problemov ni. Nobenih komplikacij s statistiko pa še bolj natančno je :)

Thomas ::

Na ponku nimaš klancev, nimaš zaviranja ... nimaš marsičesa. Zato bi bili podatki s ponka lahko zavajajoči. Seveda bi za orientacijo lahko poskusil na ponku ... vendar dokler nimaš "kliničnih testov" za sabo, pravzaprav ne veš pri čem si. Pri vseh kompliciranih (=z mnogimi neznanimi vplivi) poskusih je tako.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

IceIceBaby ::

pol se pa na gred ena zavora uštima in simulira klance in podobno tako da se različne situacije preizusijo.

Thomas ::

Ja ... sej. Jest bi bil še za računalniško simulacijo, da še v ponk ni treba motorja šraufat. Ampak do tja je po mojem še 10 let dela. Zaenkrat bi jest sprehajal šoferje.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

OZZY ::

Jaz sem to stvarco pred kakimi 2 meseci kupil iz Singapurja in za vse skupaj odštel 15 jurjev (z ptt). Tukaj pa majo ceno 95k kar je ogromno. zdej kok se obnese pa ne morem še reč.

Sicer je pa tam pri navodilih bil en zanimiv stavek. Nekako v smislu, da se lahko doseže učinek šele po 2500km in da lahko prej tudi pride do povečanih emisij in mogoče porabe. Nekaj v tem stilu.
Go with the flow.

puma ::

sem malo precekiral ameriške forume. V glavnem ne verjamejo v fuelmax. Pravijo, da je teh magnetov že dolgo časa veliko na trgu in da se niso nikoli obnesli. Poleg tega so testi v glavnem "delani" na raznih terenskih vozilih in kamionih. Poleg tega revija Car & Driver ni ugotovila nobenega prihranka ne gorivu:
Car and Driver tested something like that and it had no effect on the three cars they tested it on... (I think a ford probe, and Merc Villager, and and Audi I think, older issue)... It's junk..
Strinjam se, da bi morali delati poizkuse na mizi, pod različnimi kontroliranimi obremenitvami. Spomnim se še iz časa bencinske krize, da so tudi ponujali nek magnet. Če bi takrat nametal v avto vse produkte za prihranek bencina katere so ponujali, bi ti po nekem času vožnje, po tem ko si tankal polno, tekel bencin iz tanka :):D :D :D

Brane2 ::

Te stvari so prodajali se ko sem bil jaz froc. Bli so v modi magneti, pa razni ventili, ki jih nekako postavis v sesalno vejo, pa neke ultrazvocne stvari na cevi za gorivo, pa razni atomizatorji itd. itd. Vsem je bilo skupno, da nimajo deklarirane trdne ne zgornje ne spodnje meje prihranka/ nekako v stilu "prihranite do 25% pri gorivu ali celo vec"... :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::

Eh, se ena fora. "je vas akumulator pred smrtjo ? Preporodite ga z akumulitom !!! "

Ne vem koliko akumulatorjev nama je s fotrom umrlo "ob ponovnem rojstvu". Prerodila nisva pa NOBENEGA- povpreceno na vzorcu od ziher 50 avtomobilskih akumulatorjev.

Pa se sedaj sploh ne morem spomnit, zakaj za vraga sva to pocela. En akumulit je bila flaska tekocine, zadosti za usmrtitev enega akumulatorja, stala je pa mogoce 20-30% novega akumulatorja povprecne velikosti. .

Pri tem doloceni akuji niso bili se slabi, a ze rahlo v letih ko jih je akumulit v trenutku poslal v vecna lovisca... :D

Ehhh, stari dobri crap... Zdejle bi kupu enga cist tko iz nostalgije. Kdo ve, mogoce bi se pa boljs obnesu kot kapljice za oci... >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

BigWhale ::

> Ehhh, stari dobri crap... Zdejle bi kupu enga cist tko iz nostalgije. Kdo ve, mogoce bi se pa boljs obnesu kot
> kapljice za oci...

Ja.. zato da bi oslepel in mogoce nehal kupovat traparije! ;>

Avenger ::

Mene tole ne prepriča. Prepričal me pa je en kvazi intervju na radiu z enim tipom iz Zagreba al kje že, ki motor keramično obdelajo, našpricajo zelo tanko plast keramičaste plasti po batih in ostalem in nato motor laufa bolj gladko, se ne obrablja, bla bla bla in prišpara nekaj procentov goriva. Temu pa verjamem. Verjel sem tudi ceni, ki je, če me spomin ne vara, vsaj 1000 EUR in so zračunal, da se investicija po 2-4 letih povrne.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Zavo ::

Zakaj pa temu tipu iz zagreba tako slepo verjameš?

Ni mi jasno...

Brane2 ::

Avnger:

Kaj pa, ko zacne keramika odpadat ? Se takrat zacne normalna obraba motorja ali ti keramicni drobci cele takrat pozrejo izpostavljene kovinske dele ?

Mislim, da je prvi vpeljal keramicne dodatke v (zelo pogojno receno) navaden osebni avto z modelom 959. Dvomim, da so imeli z dodatkom tako malo stroskov...

OZZY ::

Neki bi rad rekel o učinkovitosti te naprave. Sam kot sem rekel jo posedujem in uporabljam. Ker mam naslednji čez cc 3 tedne registracijo je blo treba avto peljat mal pregledat na servis. In na servisu so imeli to napravo za merit pline...isto kot na tehničnem. Sem se pogovarjal z mehanikom pa sem mu omenu, če bi zmeru pline zjutri in pol ko vzamem napravo dol - po cc 250km vožnje brez nje še isti dan (sem moral v Mb pa še mal okrog) proti večeru. In kaki so bili rezultati....

z napravo zjutraj :
CO - 0.01
CO pri povišanih obratih - 0.0
Lambda - 1
Dimnost - 0

Zmerjeno brez naprave proti večeru:
CO - 0.15
Co pri povišanih orbratih - 0.1
lambda 1
Dimnost - zanemarljiva

Seveda vse OK pol na tehničnem. Rezultati na tehničnem pa so bili isti kot pri mehaniku - sem napravu pol še cc500km ko sem dal napravo nazaj.

mašina je bila obakrat dobro ogreta - prav tako na tehničnem.

tako da zdej pa predebatirajte rezultate in učinkovitost.

še neki...o manjši porabi...tukaj težko kaj rečem dokelr ne pride poletje, ker ma avto avtomatski zaug in pozimi ko je mraz več porabi in je zato razlika lahko zelo majhna ali skoraj neopazna. Bolj bo poleti ko lahko naredim cc100 km več z polnim tankom.
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

billy ::

Moral bi meriti pline ob enaki zunanji temperaturi in vlagi, etc...

Marsikdo bo potrdil, da mu avtomobil sredi dneva lepše teče kot zjutraj.


Teoretično bi lahko bilo možno tole. Oz teoretično je pa tako vse možno :)


Za resnično zmanjšanje porabe in obrabe motorja bi pa vseeno priporočal QDI al QDM al nekaj takega. Podobno je motorup-u samo, da se dobi na vsaki petrolovi črpalki pa še cena ni tako "zelo" zasoljena. Tisto pa preverjeno deluje. Je pa dosti odvisno od starosti iz zgradbe motorja, oz predvsem materiala s katerega so stene cilindrov. Pride pa najbolj do izraza pri avtomobilih z 100.000km+

OZZY ::

billy - pri meni je blo merjeno od 8 uri zjutraj in ob 7 uri zvečer. temperatura je bila skoraj enaka - 1 stopinjo zunanje razlike (mam termometer). vlažnost..nimm pojma...

Jz lahko rečem le, da je bila razlika z in brez.
Go with the flow.

Darko ::

Thomas: Na ponku ne potrebuješ klancev in zaviranja. Preizkuševališče motorjev (ponavadi Pronijeva zavora) omogoča nastavljanje poljubne obremenitve in meri moč, obrate, temperature, porabo in še kup drugih stvari s katerimi lahko potem izračunavajo učinkovitost motorjev. Pri starih kamionskih dizelskih motorjih so samo z nastavitvijo dizelskih tlačilk (Bosch pumpa) spreminjali porabe za 20% in več. Poraba se izračunava v g/KWh, torej količina goriva na opravljeno delo. Seveda ne moreš vedeti koliko vplivajo na porabo ostali deli avtomobila (menjalnik, diferencial, gume, zračni upor, teža vozila, režim vožnje,...) ampak za samo učunkovitost motorja je to najbolj realen izračun.

Mislim, da bo take naprave morali testirari na kakem inštitutu fakultete za strojništvo po naročilo zveze potrošnikov in potem javno objaviti podatke ali kakšni avtomobilski tovarrni (kjer so jih gotovo že), pa bi se takoj videlo, kako zadeva vpliva na porabo. Spomnim pa se, da sem pred leti obesil en tak magnet na dovodno cev pralnega stroja, ker naj bi se povečal izkoristek praška - kao perilo je boljše oprano zaradi ionizacije vode.

Tudi, če bi bila zadeva zelo patentirana in bi firme ugotovile, da se poraba učinkovito zmanjša, bi ali kupili patent ali kupili končno napravo injo ponudili kot dodatno opremo.

Podobne teste bi lahko zveza potrošnikov izvajala tudi za druge naprave, kjer se da učinek izmeriti. Meni že dalj časa roji po glavi ideja, da bi prodajal prevleke za vzglavnike ali pa čepice obdelane s posebnimi materiali, ki omogočajo bolj zdrav spanec. Učinkovito se boste naspali že po 3 urah spanja, v šoli boste dobivali boljše ocene, v službi boljše ideje, hitreje boste mislili in sploh. Če kupite zdaj dobite še gumijasto kladivo za utišanje budilke:D

Skrbi me le to, da bi potem, ko bi začeli bolje misliti, ugotovili, da sem vas nategnil. Sicer pa sem prepričan da je odstotek vračila tudi v 30 dneh od nakupa minimalen.

LP Darko


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencinske črpalke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8420870 (18315) Nesta
»

Dodajanje acetona h gorivu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
18922304 (13965) Pyr0Beast
»

VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
7816222 (12488) overman
»

Močno izboljšana učinkovitost sodobnih motorjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
559113 (6448) Azrael
»

Avtomobili na magnetno polje. (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
575482 (4101) jozek

Več podobnih tem