» »

Spet Mlacom

Spet Mlacom

Fish <>< ::

Tm so sami shit eaterji, še posebej un TOFSI (serviser).
Sm mel disk IBM in je dobu bad sektorje. Sm ga doma preveru z IBM disk fitness testom in je programček javu, da je disk pač defekten. Ena od opcij je pa bila, da disk kao poravš tko, da se bad sektorjev ne uporablja oziroma ne vidi.Ampak bad sektorji so še zmer gor in kasnej se lahko spet pojavjo (izkušnje). Jest TOFSIJU vse to razložim in drug dan me pokliče in prbije da je disk popravljen in da dela, da je on to s tem IBM disk fitness testom popravu in da je vse kull.

In pol sm se seveda pri mlakomu in še prej po telefonu z njim kregou k norc ampak nč. TOFSI je prepričan da je to ok. in da ni potreba po reklamaciji in če hočm da oni to pošlejo nazaj bom mogu sam krit stroške, čeprov mam še 2 leti garancije.

Fora je pa tud v tem, da oni niso uvozniki IBM-ov ampak jih kupujejo od ene druge firme v SLO, ki je uvoznik. Tko, da bi lohk oni ta disk dal njim, da bi se uni naprej hecal.;(

FisH <><

perci ::

Jah, taki so pogoji, on ti naredi lowlevel format in to je to, nimaš kaj narest, to je to. Sicer pa ti svetujem, da vzameš očita s seboj in pojdita v mlacom in recta, da bi rada dodala par k in kupila novejši disk (ne IBM). Morda bo ratalo.

Drugič pa ne kupuj IBM

Sp|di ::

Osebno menim da je zadeva sledeča:

Oni ti poskusijo sami odpraviti problem, če jim to uspe, je pač vse O.K. Če jim pa slučajno ne uspe, ga šele takrat pošljejo naprej, vendar so dolžni najprej sami pregledati disk. Ko pač disk prispe kamorkoli že na servis, ga spet oni poskusijo popraviti, šele takrat ko ni drugega izhoda (nepopravljivi bad sektorji) ti dajo drugega. Brez skrbi, kar tako "na lepe oči" ti noben ne bo menjal diska...

Matek ::

ja gajbica, ni nujno da se spet pojavijo, ko se pa bojo, potem pa lahko zahtevaš novega, dokler se jih pa da odpravit z tem programčkom, pa nimaš kaj.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

bobby ::

HA!! še ena mičkena malenkost! ali so pooblaščeni servis IBM diskov??? naj ti pokažejo, če so bili na kakem šolanju pa te zadeve. ne boste verjel ampak to postaja vedno bolj pomembna zadeva. sej vem da se sliš mal neumno ampak vseen.

LunKi ::

Sej tale Mlek-com je pa res hinavska firma. Kupu sm comp za pol miljona, pa jih poklicme da bi rad odpru pa notr dal dvd...kao sm se zmenu, pa so rekl da ne morm notr dat ker ni njihov pa k si pr njih lahko vgradijo pri njih kupljene komponente brezplačno.A veste kaj! Za pol miljona komp pa da bojo oni zdj men računal da bojo lohk dal MOJ dvd notr...pa ne se hecat rajš vse pobijem tm notr(upam da nau kdo to res naredu k pol bojo mel mene za usumljenca:D ). U glavn na živce mi grejo bl kakor najmehkejši Micro$$$oft.

perci ::

LunKi: točno :D

Matek ::

LunKi, zakaj jih sprašuješ če bi si lahko vgradil, a ni tvoj računalnik?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

LunKi ::

Zarad garancije, tm majo eno ušivo nalepko zalimano za ohišje. Pa hotu sm vedt če so vse not nametal tko k je blo v računu, pa tud naživce mi gre ker je bil gf4 OEM, cena pa ni bla oem oz. nikjer ni blo napisan da sm kupu tud OEM. Pa k sm dal montirat vulcano 7+ je un s spegli vsaj 3x vn k fotru prsu pa reku da comp ni vec v garanciji :) Valda veste kva si je fotr mislu>:D


U glavnem eni navadni nafukatorji so!

perci ::

Jah, kaj češ, več kot očitno niso resni. Drugič pa kupuj kje drugje, jst ne kupim ničesar več tam.

Lime ::

Naj vam povem en nasvet:
Ne ščitim Mlacoma, nasprotno, tudi sam imam zelo slabe izkušnje z njimi (Voodooja VGA so mi menjali več kot 2 meseca!), ampak vam iz lastnih izkušenj povem, da stranki, ki zelo "teži" in celo grozi, pri nas v firmi izdamo blago iz servisa kasneje, kot če bi se obnašal lepo. Strankino blago nalašč ne izdamo takoj, ko je to mogoče, ampak zavlačujemo. Tudi pri stranki, ki se lepo obnaša, pri spornih primerih upoštevamo garancijo, pri stranki, ki se pa grdo, pa ne in ji računaš čim več in seveda nobenih popustov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

nodes ::

Tako kot je rekel Lime je tudi v Mlacomu. Poznam tipa, ki so mu še vse zamenjal isti dan (čisto običajen laičen kupec) za razliko od mene, ki sem imel vedno probleme. vedno so tuhtal če nisem kaj sam z..... :D

Airskull ::

ma ta mlacom so eni sralci, nobene stvari nimaj o na zalogi
Every word of this is a lie, and my readers should put no trust in it at all.

romci1 ::

Glejte, sam sem serviser v računalniški firmi že pet let (ne v Mlacomu, da ne bo pomote) in vem kako te stvari potekajo. O Mlacomu ne bi razpredal, ker jih osebno premalo poznam, da bi lahko napisal kaj bolj konkretnega. Vsi se nekaj pritožujete. Kaj mislite, da je računalnik tako enostaven stroj kot izgleda. Vsak lolek bi že rad sam vgrajeval komponente, popravljal računalnik, bil računalnčar, ... Potem pa se stvari skurijo, crknejo, ... in vsak bi rad imel garancijo rešeno takoj. ZAKAJ bi jo pa priznali, če stvar ni bila strokovno nameščena ?!? Na vseh deklaracijah od proizvajalcev računalniških komponent je strogo napisano, da je potrebno tako delo prepustiti strokovnjakom. Če nimaš delovne dobe oz. nisi zaposlen v računalniške servisu, enostavno nimaš izkušenj in s tem ustrezne izobrazbe oz. znanja za popravljanje računalnika. !!! Torej nisi strokovnjak !!! Če se imaš pa za takšnega genija, da lahko soliš pamet serviserju z dolgoletnimi izkušnjami, ki je v svojem življenju vgradil, popravil in porihtal toliko hardvera kot ga še ti v življenju niti na slikicah v revijah nisi videl, potem pa sploh ne vem zakaj takega freaka še niso zaposlili v kakšnem računalniškem servisu, če je to delo tako enostavno in samoumevno. Pravkar sem se spomnil, da imam nov uplinjač za avto. Samo vtaknem ga in pritrdim nekaj vijakov pa bo delalo, pa sploh nisem avtomehanik. Ups, crknila mi je mašina. Bom peljal avto na servis, saj mi jo (mašino) morajo porihtat, ker ima vplinjač eno leto garancije.

dr.J ::

Zavlačevanje z izdajanjem popravljenega blaga iz kakršnegakoli razloga ne širi dobrega glasu o firmi (a veš da so mi eno kartico deset dni menjali !). Tudi če stranka neupravičeno teži brez primere in bi jo človek najraje vrgel ven.

Kot pravi kolega pred mano, je računalnik vseeno zelo zapletena zadeva. In kljub standardom vkup zmetane komponente včasih ne delajo najbolje, čeprav bi morale. Če bi lahko pri IBMu tako sestavljali mašine, bi imel isti sloves kot Mlacom. Oni pač imajo za tako obširen spisek izdelkov preslabo podporo (žal tudi za službene računalnike in ne le za igričarske) in marsikatera stranka potem o nastalem problemu vključno z možno rešitvijo ve več kot pa potem njihovi serviserji.

Matek ::

romci1, LunKi je omenil da bi si rad sam vgradil DVD-ROM, predvidevam da nima nobenega delovnega staža oz da ni zaposlen pri kaki rač. firmi, in zdaj po tvoje on ni sposoben za vgradnjo DVD-ROMa? A je torej samo njegovo veličanstvo serviser dovolj sposobno, da prišraufa 4 šraufe, pretakne en jumper in vtakne dva kabla? Se ne bi strinjal.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

nodes ::

Težko pa je serviserju vedet, da se spotoma še ni malo razelektril na ne pravem mestu. :|

freejack ::

No ja, splošno gledano, je res, da bi blo fanj met mal delovnih izkušenj za brskanje po compu, kot praviš, vedar pa kaj je možno zaj* če priklopiš cd-rom? Tu bi blo treba ločit tiste, ki se na to spoznajo in na laike. Zame in za xy Slo-Techerjev še 10x zahtevnejši posegi v računalnik niso problem, vemo kaj delamo, so pa tudi tisti, ki nimajo pojma in takim bi blo treba prepovedat. Prjateljca si je kupla pekač pred 2 letoma in ga je skurla takoj ko ga je prklopla, ona in pa moj sošolc, ko noben nima pojma o čemerkoli. Še poebej takšni ko še slišali niso za DOS ter živijo v kraljestvu Winsov.

Razlika med nami je ta, da tisti, ki vedo kaj delajo, načeloma ne uničijo komponent, tisti, ki pa nimajo pojma, jih pa x sekundi dvajset. Pol mi pa neki težijo na servisu, da morn bit pooblaščena oseba, da lahk grafo zamenjam itd. Odkar sn se pa razpiiii, da nisn budalo, da mam neki pojma in da jim bom čez deset let šef, mi pa ne rečejo nič. Nalepka gor, dol, če rečem da je pokvarjeno, je pokvarjeno, nisn jst zaj* če recimo Abit špara pri kondenzatorjih.

bmandelj ::

Ja v koncni fazi res nimas kej zajebat
ce bi bli vsi posteni pol sploh ne bi rabil nalepk
nalepke so pa zato ko se spravis brskat po notranjosti lahko po nesreci nekaj premostis in voila iskrice in to samo zato ker prvic v zivljenju nisi izklopil napajanja ker si "pozabil"

v tem primeru ti proizvajalec ne bo zamenjal komponente v garanciji
tko ti je tud prodajalec ne bo

brez nalepke bi pol lahko nesel nazaj se naredis neumnega in hoces drugo komponento ker je zadeva kar na lepem crknla "brez vzroka"

je veliko takih strank ker imam opravka z njimi vsak dan

PS
jih je velik tud pri mlacomu sem delal tam neki casa

LP
There is no greater sorrow than to recall hapiness in times of misery....... Dante Aligheri

Boeing ::

romci1: brez zamere, spodaj napisana trditev nikakor ne leti nate niti na serviserje nasplošno, odraža le moje izkušnje.Torej: kolikor imam jaz izkušenj za različnimi servisi različnih rač. trgovin, so serviserji povečini, kljub ti. "delovnim izkušnjam" ipd. BS navadni granatnštarki, da ne rečem še kej hujšega. Seveda so svetle izjeme, ki ti naredijo dan, ampak povečini žal ni tako.
Moja teorija je, da do tega prihaja zato, ker stvari enostavno pošiljajo k uvozniku, ta pa nazaj v tovarno oz. da si prihrani živce - enostavno zamenja. Zamenjava pa ni popravilo, iz vsakega popravila pa se da ogromno naučiti mar ne ? Vsaj jaz se. Delam na tem.
LP še naprej
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

footprint ::

romci1: Kolikokrat si si pri vgradnji komponente v računalnik zapel zapestnico proti statiki?

Sam sem tudi serviser v podjetju in skrbim za več kot 180 odjemalcev in 25 strežnikov in ne samo za trdi del. Poleg tega pa vem, da uporabniki znajo skakat po glav ravno takrat ko maš galvobol. Vendar to kar se dogaja v naših trgovinah je mal grozn. Ko prineseš serviserju pokvarjen del opreme in ti začne solit pamet kako je to tvoja napaka, da te stvari pa ne crkujejo in ne vem kaj še. Takrat te pa glava še mal bl zaboli kot takrat ko ti uporabnik nabija da ni nič naredu pa ti veš da je. Men so pr mega hitu tko zmontiral zvočno da jo je s klešči mal prilagodil. In potem sem bil kriv jaz.

To je bilo 98 leta in od takrat ne kupujem več računalnikov kot celota vse sestavim sam in kupim v komponentah ki pa imajo tudi leto garancije.

dela ::

kaj pri mlacomu sploh odgovarjajo na mejle?!?
če je kdo naročo kaj prek mejla mi naj prosim pove kaj če majo na strani napačn naslov al kaj...
sej bi poklical samo mam en dolg seznam OC stvari (nič kar se lahko pokvari-zaradi govoric) pa mi ni za labrat tak dolgo pa še poslat bojo ziher kaj pozabli če nebo napisano :\
torej iščem kontaktni naslov za mlacom...
hvala

Fish <>< ::

Sam sem tud serviser v eni firmi in lohk povem, da še nikol nism mel tazga odnosa do stranke. Pa tud enkrat se ni zgodil, da ne bi zamenjal kakšen kos hardwareta če pač ni delal oz je crknil in je bil še v garanciji. Stranka je bila vedno zdovoljna z nasmehom na ustih.
Pa rečte, da se hecam ampak se ne.

[brez reklame, prosim]
FisH <><

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

tihi ::

Tile serviserji so itaq eni loleki. Nimajo kej dost velik pojma. Ponavad ga imajo čist tolk kokr en, ki si zna sam PC sestavit.
Za dokaz imam sodelavca, ki je prej delal v eni rač. firmi. Najprej sem mislu, da model ful obvlada, ko sva debatirala o teh stvareh. Sej neki že. Ampak zna samo to, kako se stvar vgradi. Ostalo je tema. ON je en VELIK BLEFER. To je pa veliko serviserjev v rač. firmah. Rač. komponente lahko vgrajujejo 10 let stari otroci. SAmo postopek morjo vedet.
SERVISERJI! ČE pri vas zadržujete nerešene garancije, se mi to zdi od vas skrajno nesramno in ful hinavsko. Dostikrat je reakcija stranke odvisna od VAS samih. Če počnete takšne stvari škodite s tem firmi in pogojno tudi sebi.
SRAM NAJ VAS BO!!!

OldSkul ::

Se povsem strinjam z vami da so serviserji ...........
Imel sem veliko izkušenj s tem v Megahitu.
Pač fotr mi je nabavu comp. za 400 tisočev.Vsi lepo prijazni ker kupiš za veliko denarja.Pridem domov pa se mi matična pokvar?!?!?!? Takrat sem peljal na servis v Kamnik in so mi zamenjal matično ne da bi sploh kar rekel serviser jo je kar zamenjal.Super sem rekel.
Toda servis v Lj. je obupen tam mi je serviser samo pamet solil in ni si ga mogel prepričat, vedel se je kot kraj.
Bi ga prbu v glavo......!

akulp ::

Jest mam podobno mnenje glede serviserjev kot vecina ljudi tukaj na Slo-techu.

Na zalost je prevec takih, ki ti samo solijo pamet in bi te radi prnesl okrog. Sej ne recem da sem sam strokovnjak za računalnike, sam sestavil/popravil/nadgradil... sem jih pa že precej in zato ne vidim razloga,da bi moral na primer voziti računalnik na servis da bi mi vgradili komponento,,katerokoli že.

Saj ne rečem nekateri serviserji res obvladajo zadevo in ti stvari poštimajo takoj in tako kot se zagre, vendar pa nekateri pojma nimajo ..pol se pa kregajo s tabo, kao kaj boš ti laik.

Čeprav ni prav da omenjam ime trgovine , pa ga vseeno bom. Trgovina Miška v Kranju je eden največjih podnov kar sem jih kdaj videl. Že sam odnos do strank je obupen, kaj šele serviserji, ki zrave malicajo medtem ko dopirajo računalnik.....samo smejala sva se s frednom ko sva to videla, ne moreš verjet...

Nasprotje pa je trgovina Megahit (pa ne zato ker kupujem tam) kjer sem resnično zadovoljen z njihovimi uslugami , in moram reči da tudi ostali , prijatelji k kupujejo tam. Če bi vse trgovine delovale tako korektno kot Megabit bi blo res super...pa na žalost ni tako.


Moje mnenje!!

Ajtt

footprint ::

Pa veste v čem je problem, da so serviserji v trgovinah takšni kot so???

Sam mislim, da je problem v šoli. Koliko od serviserjev jih redno obiskuje tečaje. Koliko MCSEjev je zaposlenih v trgovini. Delodajalci imajo blazne probleme s tem da bi izobraževali svoje ljudi. Zato mislim, da je to velik problem v sloveniji. Sicer pa če se postavim v delodajalčevo kožo, da bi na glavo plačal 1/2 miljona za en tečaj in cel miljon za MSCEja. To niso normalni zneski. Če pa pošlješ enga na Intel v tujino pa si pol zračunajte kolk to stane. Cene tečajev v sloveniji so precej visoke če ne višje kot v tujini. Jih nisem primerjal in ne bom trdil. Osebno sem udeležen vsaj enega tečaja letno in po izkušnjah loka rečem da je to premalo. Se pa tu pojavi potem še toliko vprašanj, ki seveda opravičevanje tečajev izpodbijajo.

Lahko pa povem še to, da niso (nismo) vsi serviserji enaki v istem podjetju najdeš biser dijamant in kamen. In osebno poznam nekaj zelo dobrih strokovnjakov, ki vedno naredijo več kot bi jim bilo treba.

LP

ABX ::

footprint: In kaj misliš da ko bo serviser opravil MCSE izpite bo še vedno spraševal 3k za vgradnjo CPU-ja. Pod 10k na uro se mu niti ne dvigne.

Želite dober servis? Pokličite kakega profija in plačajte 15k na uro in boste vedno odšli z nasmehom na ustih.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Dami ::

Js sn že kr dost stvari pri mlacomu naroču kr po telefonu. Dobil vedno naslednji dan. Za zdaj stvari delajo tak k morejo. Sam res upam da ne bom mel kakih problemov:8)
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

footprint ::

Sej v tem je problem plače so premajhne zaslužki pa nikakršni. Intel in MS (pa tud ostali) samo pritiskajo kako se mora prodajat vsi hodjo na marketinške tečaje kako povečati prodajo zelo malo pa strokovnosti. Če si podjetje ali trgovina ki proda 100 Compaqov letno in od tega iztržiš 10% vzdrževalnih potem so serviserji prijazni, če pa se okvarjaš z NONAME računalniki in maš od enga PC-a nekaj tisočakov pol je to dre*. Žal mi je da je to tako, da je svet pokvarjen in da so USA monopolisti in da mi delamo kot oni žvižgajo. Bojim se pa da se ne bo kaj dosti spremenilo na bolje. Sej vidiš tudi Linux distribucije so spoznale da ne bodo preživele če ne bodo začeli tržiti na agresivnejši način ala MS. Gates je inovator genij pa ne v računalništvu v ekonomiji. Dokazal je da lahko folku prodaš tisto kar ne rabijo.

Vsi moramo včasih požret kakšno grenko, ko smo na šihtu pa ni važn kaj počneš a si ginekolog al pa serviser. Sploh pa a je že mel kdo opravka s Telekom serviserji?!? Tiso poglvje zase. Spet Monopol.

ABX ::

Telekom je poglavje zase. Po moje namenoma zbirajo najbolj nesposoben folk.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

rsaver ::

Sam se kupil compa pri Mlacomu pred 3 leti.Ko sem ga dobo domov sem ga prižgal in se mi je sesuval.Poklical sem tja in jim povedal in so mi rekli naj še enkrat naložim Winse.Ko tudi to ni pomagalo sem rač poslal nazaj v Lj. tam so mi ga popravili v 2-dneh in sem ga dobu nazaj! Šla je Abitobva plošča in niso delalali nobenih problemov!
Po pravici povedano še nisem mel problemov z njimi!

LP,

Jaz bom še naprej kupoval tam compe,ker imajo najbolj ugodne ceno in zelo pestro punudbo!
Edina rač. firma kjer dobiš vse na enem mestu!:)

kirc ::

Jest sem še vse kar sem pametnega imel kupil pri Mlacomu in razen čakalne vrste (všasih) me ne moti prav nič. Servis je servis, pa kaj češ.

Jest sem mnenja, da če je pač gor nalepka, potem naj to oni gor dajo, ker imaš nenazadnje 24-mesecov garancije, in če ti gre procesor v tem času, ti ga bodo pač zamenjali. Če pa si ti to doma sestavil, potem si pa itak brez garancije.

Živel Mlacom !!! :D :D :D

lp, Leon
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.

perci ::

Če pa si ti to doma sestavil, potem si pa itak brez garancije.

Ni res, eno leto garancije imaš na tehnično blago minimum, tudi na procesorje, čeprav Mlacom pravi, da ni tako.

iration ::

> Če pa si ti to doma sestavil, potem si pa itak brez garancije.

to si dobr reku. to je točn to kar hočjo da folk verjame da jim prinesemo(-te) več novcev. kakšn bs je to.
pozdrav
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda

Malecky ::

Tej temi jst dodajam sam hehe...kaj pa kupujete tam:D

Sam ne kurcat vseh serviserjev po vrsti ker so taki bedaki redki, nahaja se jih pa 90% v Mlacomu, večina jih je faca pa tudi poskbi da vse dela kot je treba sam v pravo firmo je treba it. Sicer pa zberem 20 folka sigurno ki je Mlacomu moral grozit s tožbo ali pa inšpekcijo da so dobili kar so hotli...delujoče računalo...najhuje je pa kolege nategnejo ja točno tako NATEGNEJO. Mlacom je next Jerovšek

Ziga Dolhar ::

Hm hm, sam sem dobil navado, da ne kupujem pri najcenejšem ponudniku.

Zaenkrat mi ni žal.

kuglvinkl ::

Če bi razumeli, kaj je TCO (total cost of ownership), potem ziher ne bi hodili k najcenejšim firmam.
Your focus determines your reallity

Dalmatinc ::

Kva se neki skoz kregate:

Pridite v JAE:
-prijazno osebje
-velika zaloga
-dobra garancija

Kaj še več hočete :D

_Mortal_ ::

V JAE-tu so prov cari
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

Malecky ::

jap JAE pa Sunrise...The only places to shop

Ziga Dolhar ::

Kuglvinkl: zato pa je še vedno toliko podjetij, ki uporabljajo Windowse namesto 'cenejšega' Linuxa >:D >:D >:D

Ne, ampak resno -- nekatere vlade so pač uzakonile nabavo prostega programja. Bodo raje plačevali drugim ustanovam, svetovalcem ter unix administratorjem, kot pa Microsoftu in kompaniji :-).

Kolikšna je cena razlage tajnici, da zdej pa nima več Worda? >:D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Spet MLACOM!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
554865 (2925) flipflop
»

Najboljsi računalniški servis je: (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
657623 (4954) OldSkul
»

Kje kupiti: računalniške trgovine v Sloveniji

Oddelek: Kaj kupiti
333982 (2777) Fish <><

NE KUPUJTE PRI MLACOMU (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
835075 (3375) Primoz
»

OC in garancija!!

Oddelek: Navijanje
131417 (1139) Mate

Več podobnih tem