» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1140 / 1143
»»

Mr.B ::

uf..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

BigWhale ::

Ja, se nekaj casa ne bodo prodali tolk avtov, da bodo pokrili stroske razvoja elektrifikacije. :surprised pikachu:

To se je in se bo zgodilo prav vsem, ki so se spustili v to. Poglej recimo koliko let je Tesla delala minus.

Utk ::

Ja, če se bojo delničarji oz. monejžderji na neki točki odločili, da to ukinejo, bo to res izgubljen denar. Če bojo šli do konca, bo pa to pač nek strošek. Kakor hočejo. Milijarda sicer ni nek strašen denar za ford.

codeMonkey ::

Ford dela na novi zadevi. Me prav zanima kako bo ratalo, predvsem pa upam, da bodo uspeli s plani, ker to pomeni, da bom imel mirno poletje :)

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Mr.B ::

BigWhale je izjavil:

Ja, se nekaj casa ne bodo prodali tolk avtov, da bodo pokrili stroske razvoja elektrifikacije. :surprised pikachu:

To se je in se bo zgodilo prav vsem, ki so se spustili v to. Poglej recimo koliko let je Tesla delala minus.

Da nihče mi noče dati številk o tem minusu. Vemo/ poznamo le kvartalna poročila. Verjetno se smatra padec prodaje ali dobička kot delanje z negativo...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

nejc_nejc ::

Mr.B je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ja, se nekaj casa ne bodo prodali tolk avtov, da bodo pokrili stroske razvoja elektrifikacije. :surprised pikachu:

To se je in se bo zgodilo prav vsem, ki so se spustili v to. Poglej recimo koliko let je Tesla delala minus.

Da nihče mi noče dati številk o tem minusu. Vemo/ poznamo le kvartalna poročila. Verjetno se smatra padec prodaje ali dobička kot delanje z negativo...


Edini pravi statistični podatek je število rojstev in smrti.
Ostalo je kreativno računovodstvo.

joez7 ::

Ali samo jaz vidim, a je delež prodaje EV narastel. Eno je padec prodaje na preteklo leto, drugo pa delež.
Skupna prodaja vozil je padla ~25°%, prodaja EV pa ~8%.
Pač posledica Nemškega zmanjšanja subvencij in leto čakanja na cenejša vozila.
Čista neumnost je kupovati EV za 50k in več.
Večina nas čaka nekaj v cenovnem razredu 20k.
Smer je priključni hibrid (ob pogoju - baterija >10kWh, in skupna moč pod 70kW)
Čisti EV z najmanj 40kWh in močjo pod 70kW (je popolnoma dovolj, ne rabimo dragsterjev z 150kW ali več)
Dacia, twingo in smart ne zadostujeta. Žalostno, da ni novih CityGo.
Trenutno se Citroen nekaj trudi v segmentu do 30k.
Bo pa naslednje leto zanimivo, ljudje lepo čakajo in taktizirajo. Za stari avto, ki pač še vedno deluje ne dobiš več kot drobiž, za novega EV pa ne razveže mošnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

Gregor P ::

Ko napišeš star avto, kako star misliš? Ker npr. vsi ti, ki so 2019 kupili nove hibridne Toyote, jih še danes lahko prodajo za dober denar.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Star avto? Odvisno od konteksta, moj je npr. že polnoleten.

Gregor P ::

Musk pravi, da se bo odslej njegova mreža super-polnilnih postaj širila počasneje:
Tesla did not immediately respond to Forbes' request for comment, but Musk seemingly addressed the downsizing on his social media platform X, formerly known as Twitter, saying the Supercharger network will still grow, "just at a slower pace for new locations and more focus on 100% uptime and expansion of existing locations."


https://www.forbes.com/sites/mollybohan...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

joez7 ::

Pri nas, 4x stari
2006, 2008, 2009, 2010, 2016 vsi HDI 1.6, skupaj ~900kKm.
Že pred zadnjim 2016 (nov) smo gledali EVje, pa ni potegnilo, še vedno ni .....
PA ni problem v tem, da ne bi mel kje polnit ...
Bolj je problem v ponudbi, trenutno pobirajo smetano, in še nič ne kaže dobre ponudbe v razredu pod Premium...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

DamijanD ::

Že dolgo ni bilo nobene novice na temo baterij:
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

Gregor P ::

Sem mislil, da je Polestar kitajska firma?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DamijanD ::

Po moje toliko kot Volvo

Mr.B ::

nejc_nejc je izjavil:

Mr.B je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ja, se nekaj casa ne bodo prodali tolk avtov, da bodo pokrili stroske razvoja elektrifikacije. :surprised pikachu:

To se je in se bo zgodilo prav vsem, ki so se spustili v to. Poglej recimo koliko let je Tesla delala minus.

Da nihče mi noče dati številk o tem minusu. Vemo/ poznamo le kvartalna poročila. Verjetno se smatra padec prodaje ali dobička kot delanje z negativo...


Edini pravi statistični podatek je število rojstev in smrti.
Ostalo je kreativno računovodstvo.

Številke in dobicki so javni podatki... torej je dosedaj delala tesla pozitivno. Kako dolgo se ? verjetno ima gotovine dovolj da dela kakšno leto ali dve negativno...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

denabiker ::

Sem bil pred dnevi v enem hotelu na obali na Hrvaškem, pa sem videl ignorante kako pustijo avte na polnilnicah pred hotelom in to so bili ves čas kar sem bil dol, bil sem pa 4 dni. In sem slišal folk, ko se pogovarja na zajtrku, očitno je en vedel čigava Tesla MS tablice je parkirana in je rekel, da bo takoj umaknil in je še vedno bil dol parkiran kar sem bil dol. Res res so ignorantski gnoji. Dve rdeče Tesle, MS tablice, total ignore...

sbawe64 ::

Spiegel TV reportaža stanja e-avtov v Nemčiji
https://www.spiegel.de/wirtschaft/elekt...


Tl;dr
Ne gre po planu.
2020 is new 1984
Corona World order

joez7 ::

Seveda ne gre po planu. Trenutno pobirajo smetano (>50k€ po avtu).
Stvar se bo popolnoma spremenila pri mejni ceni < 20k€.
Scenarija sta dva. Ali bo EU sposobna proizvajati učinkovito, ali pa bo poplava
poceni azijcev. V B se bojo začele ustvarjati ovire, pač lepo po učbeniku ekonomije...

nejc_nejc ::

Bo kar B, oziroma klasima dalje, sicer malo manj ampak vseeno.

a_borlak ::

Ni mi jasno, zakaj sanjate e-avte za pod 20k (btw, pa ne, da si jih ne želim), ker danes kupit navaden nov avto za pod 12k je že kar umetnost. Pa tudi če bodo EVji za pod 20k, bo zopet večina vpila da nima 500km dosega, dosega hitrost samo 130km in še kaj bi se našlo. Sicer pa saj so že sedaj avti avti pod 20k s subvencijo, eC3 (ki prihaja) v osnovni različici in Dacia Spring, ampak ni nekega blaznega povpraševanja po slednjem. Če pogledamo med 20 in 30k, pa s subvencijo prideš blizu klasike, tisto razliko v ceni ti cenejši energent prinese v nekaj letih, vključno z nižjimi stroški vzdrževanja. In če dodam še rabljena vozila, najdejo se čisto spodobni ev-ji za pod 10k z 200km dosega, kar bi moralo zadoščati marsikomu za 95% vseh voženj.

Skratka, če hočeš, se da že sedaj, za to ne rabiš dati obeh ledvic, ampak toliko, kot da Slovenec za uvoženega rabljenega Passata, po možnosti iz Francije, ker je bil nemški brez prevrtenih kilometrov skoraj še enkrat dražji :).

SambaShare ::

a_borlak je izjavil:

Sicer pa saj so že sedaj avti avti pod 20k s subvencijo, eC3 (ki prihaja) v osnovni različici in Dacia Spring, ampak ni nekega blaznega povpraševanja po slednjem.


Avto s 45HP žal ni resna opcija.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Če tehta dve toni, res ne. Če pa tehta 300kg, je to športni avto.

SambaShare ::

Govora je obstoječi Dacia Spring, ne pa o nekem fantazijskem vozilu, ki tudi če bi obstajal, ga nihče ne bi hotel.

BigWhale ::

SambaShare je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Sicer pa saj so že sedaj avti avti pod 20k s subvencijo, eC3 (ki prihaja) v osnovni različici in Dacia Spring, ampak ni nekega blaznega povpraševanja po slednjem.


Avto s 45HP žal ni resna opcija.


Zakaj pa kot avto za v sluzbo in domov ter obcasen izlet, to ni opcija?

Gregor P ::

Ker je prevelik, s premalo dosega in prepočasen za v te namene - ter za to kar ponuja, predrag (vendar cena že pada proti mojim priporočenim max 12k za ta kup električne nesreče). Boljše potem kaj manjšega, a vedno težje dobiš, zdaj ko so še iz smarta naredili športnega terenca.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mr.B ::

a_borlak je izjavil:

Ni mi jasno, zakaj sanjate e-avte za pod 20k (btw, pa ne, da si jih ne želim), ker danes kupit navaden nov avto za pod 12k je že kar umetnost. Pa tudi če bodo EVji za pod 20k, bo zopet večina vpila da nima 500km dosega, dosega hitrost samo 130km in še kaj bi se našlo. Sicer pa saj so že sedaj avti avti pod 20k s subvencijo, eC3 (ki prihaja) v osnovni različici in Dacia Spring, ampak ni nekega blaznega povpraševanja po slednjem. Če pogledamo med 20 in 30k, pa s subvencijo prideš blizu klasike, tisto razliko v ceni ti cenejši energent prinese v nekaj letih, vključno z nižjimi stroški vzdrževanja. In če dodam še rabljena vozila, najdejo se čisto spodobni ev-ji za pod 10k z 200km dosega, kar bi moralo zadoščati marsikomu za 95% vseh voženj.

Skratka, če hočeš, se da že sedaj, za to ne rabiš dati obeh ledvic, ampak toliko, kot da Slovenec za uvoženega rabljenega Passata, po možnosti iz Francije, ker je bil nemški brez prevrtenih kilometrov skoraj še enkrat dražji :).

Te ki rabijo doseg nad 500km, so itak po koločini statistično ne zanimivi za proizvajalce avtov. Po drugi strani pa je cenovno za severno EU , bolje da prodajajo rabljene avte balkancu, pa naj oni skrbijo za ekološko razgradnjo vseh teh avtov z notranjim izgorevanjem.

Na madžarskem je pa BMW verjetno že postavil proizvodnjo zraven kitajske fabrike za baterije.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

pegasus ::

Evo en avto za 20 jurjev in 500km+ dosega:

Nemci lahk kr dol zaprejo ...

Mr.B ::

pegasus je izjavil:

Evo en avto za 20 jurjev in 500km+ dosega:

Nemci lahk kr dol zaprejo ...

Pred leti je bil članek, da zahodna avto industrija ne razume kaj je EV, in imajo zaradi tega probleme na kitajskem trziscu in drugje po aziji.. To je primer pokazan na YT.
Strah je, da bodo s kitajci prisle tudi kitajske rent me baterije. To pomeni da imaš baterijo v najemu in se pripelješ "kot na pumpo" in ti prazno baterijo zamenjajo s polno...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Gregor P ::

To z zamenjavo baterije pri avtih smo že večkrat predelali in vmes so že firme propadale s to rešitvijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Na Kitajskem al v EU? Ker 3x je to 60k (kakor so razlike pri BYD-ju), kar ni vec tako scary.

Ker ce je to cena za Kitajsko, je precej neumestno to primerjati z Nemci tukaj, ker je jasno borba na tistem trgu kruta - dumping metode ipd.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

Za primerjavo..
Rhodium Group put into numbers the extent of the challenge facing native automakers, using BYD's affordable Seal U car as an illustrative example.

The car sells for €20,500 ($21,950) in China and €42,000 ($45,000) in the EU.

Chinese automakers are moving to extract higher profits in Europe as a price war back home pushes their margins to the floor. This pricing mechanism means the Seal U makes BYD a €14,300 ($15,300) profit in the EU, but just a €1,300 ($1,400) profit in China.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Be0nc ::

Kar pomeni, da ima kitjec v EU še ogromno rezerve. Opciji za naprej sta dve:

    Visoke tarife na kitajske EV na EU, kitajska vrne s tarifami pri njih, kar pomeni konec dobičkov za luksuzna EU vozila, ki se na kitajskem še danes dobro prodajajo
    Brez tarif, propad EU avtoidustrije z izjemo najvišjega luksuznega segmenta.


Nobena ni prav nič privlačna za EU potrošnika. Ta si bo zaradi izgubljene konkurenčnosti na koncu v vsakem primeru lahko privoščil manj.

Gre za pokazatelj, kaj naredi spodbujanje regulative namesto inovacij, kar zadnjih 10-15 dela EU. Regulativa, regulativa, regulativa...

Posledice nekonkurečnosti na drugih področjih (polprevodniki in AI) pa nas bodo v prihodnosti še bistveno bolj bolele kot pri EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Be0nc ()

SambaShare ::

BigWhale je izjavil:

SambaShare je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Sicer pa saj so že sedaj avti avti pod 20k s subvencijo, eC3 (ki prihaja) v osnovni različici in Dacia Spring, ampak ni nekega blaznega povpraševanja po slednjem.


Avto s 45HP žal ni resna opcija.


Zakaj pa kot avto za v sluzbo in domov ter obcasen izlet, to ni opcija?


Prešibak in/ali predrag je tudi za drugi avto. Pa saj so to ugotovili še pri Renoju in letos pride 65HP upgrade. Tako da bo vsaj za silo tudi za AC.

BigWhale ::

SambaShare je izjavil:

Tako da bo vsaj za silo tudi za AC.


To je resnicno ena taka bullshit izjava. Se ne dolgo nazaj smo se v povprecju vozili s precej manj konji po AC, pa ni resnicno nikomur nic manjkalo.

Gregor P ::

Saj drži, da je v glavnem neuporabna. In tistih max. 125 km/h do katerih rabi celo večnost najbrž pomeni nekje realnih max. 100 km/h oz. rajši manj (že zaradi dosega), kar pač ni za po AC. Ok ajde za gužve po ljubljanski obvoznici pa je še primerna.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Be0nc je izjavil:


Gre za pokazatelj, kaj naredi spodbujanje regulative namesto inovacij, kar zadnjih 10-15 dela EU. Regulativa, regulativa, regulativa...


Ne vem ce ima kaj regulativa s tem. Podjetja vodijo netehnicni oldtajmerji, in tega ti ne resi nobeno spodbujanje s strani EU. Saj se je videlo kaksna je vsoda enega Diessa. Najprej primoran zapustiti BMW, ko prakticno dovolj zgodaj postavi cel oddelek z relativno dobrimi produkti, da bi ga potem potunkali pri VAGu. Pa BMW zdaj v tiste njihove dolge havbe montira elektromotor in inverter, VAG pa se vedno resuje softver. Regulative so imeli pri razvoju dizla, pa so raje goljufali, da bi pocenili razvoj, kot pa se ustavili in dvakrat premislili. Kaj tocno so omejevali v EU z regulativami pri razvoju BEV?

Tudi te njihove softverske organizacije so nekaj posebnega. Dva tedna nazaj smo meli eskalacijo, sem delal en teden po 12+ ur, ker so ti njihovi eksperti odkrili nekaj, ko so se vozli v novem premium BEVu, in to, ko so prakticno ze zaceli izdelovati prvo serijo. Potem pa imas sranje s kriznimi klici 4x na dan, groznjami, in ne vem kaj se. Kaj so delali preden so prisli do te tocke, pojma nimam.

Mr.B je izjavil:

Za primerjavo..


2x torej, imas prav

Zgodovina sprememb…

SambaShare ::

BigWhale je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Tako da bo vsaj za silo tudi za AC.


To je resnicno ena taka bullshit izjava. Se ne dolgo nazaj smo se v povprecju vozili s precej manj konji po AC, pa ni resnicno nikomur nic manjkalo.


Ja standardi in pričakovanja se dvigajo. Nazaj na slabše pa se človeku upira.

Mr.B ::

Be0nc je izjavil:

Kar pomeni, da ima kitjec v EU še ogromno rezerve. Opciji za naprej sta dve:

    Visoke tarife na kitajske EV na EU, kitajska vrne s tarifami pri njih, kar pomeni konec dobičkov za luksuzna EU vozila, ki se na kitajskem še danes dobro prodajajo
    Brez tarif, propad EU avtoidustrije z izjemo najvišjega luksuznega segmenta.


Nobena ni prav nič privlačna za EU potrošnika. Ta si bo zaradi izgubljene konkurenčnosti na koncu v vsakem primeru lahko privoščil manj.

Gre za pokazatelj, kaj naredi spodbujanje regulative namesto inovacij, kar zadnjih 10-15 dela EU. Regulativa, regulativa, regulativa...

Posledice nekonkurečnosti na drugih področjih (polprevodniki in AI) pa nas bodo v prihodnosti še bistveno bolj bolele kot pri EV.

Das tarife. Kitaj neha proizvodnjo bayerij v EU.
Potem pa hitro kupit delnice TESLE, ker bo TESLA sedaj z oceno BBB, zacela prodajat baterije EU proizvajalcem.
V bsakem primeru bodo evropejci nekonkurenčni.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

hojnikb ::

SambaShare je izjavil:

BigWhale je izjavil:

SambaShare je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Sicer pa saj so že sedaj avti avti pod 20k s subvencijo, eC3 (ki prihaja) v osnovni različici in Dacia Spring, ampak ni nekega blaznega povpraševanja po slednjem.


Avto s 45HP žal ni resna opcija.


Zakaj pa kot avto za v sluzbo in domov ter obcasen izlet, to ni opcija?


Prešibak in/ali predrag je tudi za drugi avto. Pa saj so to ugotovili še pri Renoju in letos pride 65HP upgrade. Tako da bo vsaj za silo tudi za AC.

65HP varjanta obstaja ze en čas...
#brezpodpisa

Pithlit ::

BigWhale je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Tako da bo vsaj za silo tudi za AC.


To je resnicno ena taka bullshit izjava. Se ne dolgo nazaj smo se v povprecju vozili s precej manj konji po AC, pa ni resnicno nikomur nic manjkalo.

Ah dej. Admin si na ST. Lahko bi že vedel da avto rabi minimalno 150 (no, 151) oslov, da je sploh omembe vreden.
Life is as complicated as we make it...

Mato989 ::

a_borlak je izjavil:

Ni mi jasno, zakaj sanjate e-avte za pod 20k (btw, pa ne, da si jih ne želim), ker danes kupit navaden nov avto za pod 12k je že kar umetnost. Pa tudi če bodo EVji za pod 20k, bo zopet večina vpila da nima 500km dosega, dosega hitrost samo 130km in še kaj bi se našlo. Sicer pa saj so že sedaj avti avti pod 20k s subvencijo, eC3 (ki prihaja) v osnovni različici in Dacia Spring, ampak ni nekega blaznega povpraševanja po slednjem. Če pogledamo med 20 in 30k, pa s subvencijo prideš blizu klasike, tisto razliko v ceni ti cenejši energent prinese v nekaj letih, vključno z nižjimi stroški vzdrževanja. In če dodam še rabljena vozila, najdejo se čisto spodobni ev-ji za pod 10k z 200km dosega, kar bi moralo zadoščati marsikomu za 95% vseh voženj.

Skratka, če hočeš, se da že sedaj, za to ne rabiš dati obeh ledvic, ampak toliko, kot da Slovenec za uvoženega rabljenega Passata, po možnosti iz Francije, ker je bil nemški brez prevrtenih kilometrov skoraj še enkrat dražji :).



Seveda ni povpraševanja ker je CRAP avto... če bo pa avto dober s solidnim dosegom (300km+) pa bo povpraševanje...

Jaz ves čas govorim, dajte nam Cliota z baterijo dosega 300km (vsaj 250km+ REALNEGA dosega tudi pri -4 ali -5 stopinj) za pod 17k pa bo povpraševanje enormno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Novi Clio s klasicnim motorjem je po ceniku drazji od 17k, ti bi pa rad EVja za manj kot 17k.

Mogoce ne bi blo slabo, ce se na naslednji Trnfest prjavis kot komik. ;>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

DamijanD ::

No dobro vemo, kaj je hotel povedati: Clio EV s 300km dosega (beri 60kWh baterijo) za enako ceno kot ICE Clio.

Utk ::

Normalno, to bi on hotel, sončno elektrarno bi tudi kupil samo če bi skupaj s streho koštala enako kot samo bramac. Da ti prišpara par jurjev na leto, hja, to je moj profit, ne bom nekaj dodatno plačeval za to.

BigWhale ::

DamijanD je izjavil:

No dobro vemo, kaj je hotel povedati: Clio EV s 300km dosega (beri 60kWh baterijo) za enako ceno kot ICE Clio.


Ja, to je tko kot ce bi leta 1995 zahteval GSM prenosni telefon po isti ceni kot klasicni telefon. :>

hojnikb ::

BigWhale je izjavil:

Novi Clio s klasicnim motorjem je po ceniku drazji od 17k, ti bi pa rad EVja za manj kot 17k.

Mogoce ne bi blo slabo, ce se na naslednji Trnfest prjavis kot komik. ;>


tudi base clioti nebojo več 17 jurjov, k si bo folk enkrat postudiral, da je cela norija dat eno podpovprečno letno plačo za en shitbox...
#brezpodpisa

dronyx ::

EU je videti precej naivna kar se tiče EV. Najprej so nam to prodajali kot rešitev za slab zrak in poletne nevihte ter v to področje zmetali ogromno denarja prek raznih subvencij. Kitajska partija je to skrbno opazovala in prišla na genialno idejo. Električni avtomobili so praktično povsem novo področje in če proizvajalcem dajo ogromne subvencije, bodo kitajski EV pometli s konkurenco in čez čas se bo zgodilo to, da bo večina EV proizvedenih na Kitajskem. EU so pa kot kakšni bebčki opazovali, kaj v bistvu počno kitajci. Sedaj pa panika, ker so tudi tu poštudirali, da lahko čez čas praktično v EU ne bo več avtomobilske proizvodnje in se bo zgodilo točno to, kar je bila ideja (genialna) Kitajske partije. Nenazadnje, koliko mobilnih telefonov pa je proizvedeno v EU? Problem je pa še precej večji, kot je videti na prvi pogled. Namreč mogoče si kdo misli, da lahko EU avto industrijo reši z visokimi uvoznimi dajatvami (ZDA imajo 27,5% na kitajske EV - chicken tax). Vendar Kitajska proizvaja večino baterij za EV in tudi večino materiala, ki je potreben za izdelavo baterij. Torej Kitajska partija lahko prepove izvoz baterij za EV ali pa si izmisli tako visoke davke v primeru izvoza baterij, da ostali EV ne bodo nikdar konkurenčni, saj je 1/2 vrednosti EV baterija. Torej forsiranje EV je v bistvu forsiranje propada lastne avtomobilske industrije, ki pa v EU zaposluje številne milijone delavcev in ta trg je letno menda vreden čez 2.000 milijard evrov. Das Auto bo v prihodnosti no more Das Auto. Kapo dol Kitajcem za genialni načrt. Če jim uspe, kot so si zamislili, je za v učbenike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

nejc_nejc ::

Ima kdo insajdersko informacijo.
Vsi, ki vse veste o cenah avtov. Kaksen je strosek na enoto?

pegasus ::

https://leandesign.com/reports/ in beri. Če me spomin ne vara, je za bmw i3 na voljo celo zastonj.
««
1140 / 1143
»»