» »

Visual Basic, C#, C++, razlike...

Visual Basic, C#, C++, razlike...

1
2
3

Gandalfar ::

pa da je v urlju .. /jokes/ :)

Gundolf ::

Microsoft: oba jezika sta za to primerna, kateri ima boljso podporo za zacetnike na tem podrocju pa ne bi vedel.

Nerdor ::

Microsoft. direk ti bom povedal in brez ovinkov! C# je "Data Showel" ozr. po slovensko "podatkovna lopata". Skratka, programski jezik, s katerim premetava[ podatke v/iz sql baze, v/iz xml fajlov in na koncu prikazeš v windows okencih ali na internet brkalniku (lahko je tudi Mozilla (v VS.Net 2003 uvoziš xsd shemo za Mozillo:\ )).
Skratka, če ti je cilj spletna trgovina ali CMS ali portal je odgovor C# (kot codebehind/server-side programming) in JavaScript (ali VBScript, določljivo v VS.Net 2003) v sklopu ASP.Net. Vse to teče na IIS serverju.
C# za razne serverje, je dokaj neuporaben zaradi CLR (ki je v bistvu Virtual Machine, ki translira bytecode MSIL v strojno (raw binary aka aka assemble aka ring 0)). Recimo poleg IIS obstaja Cassini web server, ki je zelo preprost.
Ubistvu se najbolj splača razvijati v C# razne kliente za razne protokole. Recimo, tudi Urejevalnik. Takšen primer je C# Develop.

C++ se pa lahko razvije karkoli. Vendar moraš veliko preštudirati, da bi kaj dosegel (ozr. prekompajlal). Seveda, v C++ (pustimo Managed, govorim o Unmanaged) ni Virtual Machine-a kot je CLR za .Net. Vse se kliče direktno v "Operacijski sistem" torej Windows (ne postaj mi tle kako sem razložil, "Cheesus!" začetniku poizkušam približati stvari).

Najbolje in tako smo skoraj "vsi" začeli s Forger's Win32 API Tutorial! Samo se ne pusti prepričati, da je C dovolj za pisanje programov in dsa se Win32 API vse da napisati. Še zdaleč ni res. Zakaj? = Ker se veliko kode v C-ju začne podvajati in veliko stvari je treba paziti, kako se definirajo (ni enotnega standarda).

Proti "sredini" učenja se boš moral odločiti pod kakšno "zbirko razredov" boš programiral:
- MFC Skupek razredov, ki združuje funkcije (in procedure, ki jim C-jaši rečejo void funkcije), pod mfc42.dll (recimo). Slabosti: moraš, dodajati zraven svojih programov in obvezno registrirati dll knjižnico. Programi, so praviloma počasnejši, napisani v C++ in MFC od C-ja in uporabe Win32 API.
- ATL, WTL (uporablja template, recimo, od nove C++ tehnologije, pa poznavanje COM protokola). S tem frameworkom (zbirko razredov) je napisan HydraIRC, ki ga dobiš pod searchom na http://www.sf.net. Finta ATL in WTL, da ne boš potreboval dodatnih knjižic zraven dodajat, ko boš prezentiral program. Poleg je "hitrost" izvajanja, takorekoč identična, kot bi bil program napisan v C-ju in z uporabo "prenerodnega in prevelikega skupka funkcij Win32 API"
- VCF, najdeš ga na vcf.sf.net, zbirka razredov, ki je zasnovana tako, da približa programiranje s C++ in s VCF, tako kot je mišljeno v Javi in C# (ne postaj te mi ostali, ker se trudim fantu odgovoriti in dati širšo sliko).
- VCL od CBuilder-ja od Borlanda. Po mojem mnenju najboljša "C++ Windows platforma". Tako rekoč "Delphi style" programiranje s C++. Sam, če boš že programiral s tem orodjem ti zelo, zelo predlagam Delphi!!! :))

Ubistvu, ti lahko sprogramiraš serverje za web, dns, dhcp in podobne protokole, s znanjem C-ja (ki je veliko preprostejši kot C++, so pa strukture "struct" zporne za pogruntat) in Win32 API. Večina odprtokodnega programja je bila portana iz Linuxa prav v Visual Studio 6 in C.

C kot C++, sta iz mojega stališča veliki zgagi, ker operirata s pointerji (spremenjivk in struktur) . Ker pač nimata Virtual Machine, ki bi skrbel za sproščanje in referenciranje objektov in spremenjivk (ki so v .Net tudi objekti). Tako je treba v C in C++ dodatno napisati vse te rutine in imeti v mislih vse te zadeve. Kdaj se inicializira, koliko spomina zavzame, kdaj in koliko sprosti spomin in itd.

Preden se boš vrgel v C in C++, ter eventualno obupal. Ter ne maraš C# in Virtual Machine-a imenovanega CLR (Common Language Runtime), se raje posveti Delphi 7, ker je "pravi programerski jezik", pa še svto preprost za programiranje!!!
In, ja vse se da napisati tudi v Delphi-ju. Vsi serverji za vse protokole. Dober primer je Indy, ki ponuja vse paket od web serverja, web serviceov do sql, vse napisano v Delphi-ju. In še ena malenkost za vse ostale, Indy je ODKUPIL Kylix za Linux (Kylix je "Delphi" za Linux).

Drugače pa prihaja Delphi 2005, ki bo znal prevesti program, tako za Windows, kot za CLR (.Net).

Microsoft, upam da boš lahko našel odgovor zase .. ;)
Nerdor, loggin' out

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nerdor ()

OwcA ::

Nerdorja ne velja jemati pretirano resno. Tudi sam bi bil lahko samokritičen in priznal, da nima povsod vsega razčiščenega.

@Microsoft: tudi Java ti za to zelo lepo služi.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Nerdor ::

Java !? Tudi ta jezik je primeren za začetnika, dokler se revež ne bo spomnil napisati programa, ki bo kak fajl prečital, kaj popravil v njem in ga shranil nazaj. Naj povem, da se v javi preko treh različnih Bufferjev to izvede. Bo to začetnik zmogel? To je bil trd oreh za mnooge "izkušene" programerje iz sveta C, C++, Delphi.. kje si samo definiral fopen(..) in to je bilo to... A ne ne, java mora preko treh Bufferjev to izvest.. kjub temu imam strašno rad Javo :) .

Gandalfar ::

potem mu pa daj python

OwcA ::

Nerdor: Od nekoga, ki ima "rad Javo" bi pričakoval, da ve, da 2 razreda zadoščata. Vsakdo, ki zmore v C++ rokovati s std::ios bo tudi s tem.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Nerdor ::

Gandalfar: ubistvu je vsak programski jezik uredu, samo potrebno je veliko, veliko dela, vstrajnosti in dobrih živcev. Tako je s tem.
OwcA: ne nagajaj, ker drugače pa lahko to dosežemo z enim razredom, sicer s tehniko "wrappanja" ;), če me razumeš. Stvar je podobna unemu tvojemu std::ios :)

OwcA ::

Ne vem kdo tukaj nalaga, ali bolje straši. Vsak tutorial ti bo pokazal kako se stvari streže s samo 2 bufferjema, brez vsakega wrappanja in podobnih akrobacij.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

64202 ::

C/C++, Java in C# so vsi ok za mrezo. Razlika je samo v tem, da lahko samo v C/C++ naredis server, ki ti ne klecne, ko se gre stevilo vzporednih userjev v stotinah (ali pa ze vecinoma veliko veliko manj v vm & "thread oriented" jezikih:).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 64202 ()

kopernik ::

Nerdor:
IO operacije so v Javi zelo enostavne in ortogonalne. Ko enkrat znaš uporabljati Streame za običajne fajle, znaš za vsako vrsto Input/Outputa.

64202:
Tudi v Javi se da napisati strežnik, ki lahko streže stotinam konekcij. Poglej si NIO - non-blocking IO. Seveda je vedno vprašanje, kaj ena konekcija potegne za sabo oz. koliko dela ima server z enim clientom. "Thread-per-client" model pa res lahko hitro pokoplje server - ampak to velja tudi za C++.

64202 ::

Uf mas prav, ko sem ze napisal post, sem se spomnil, da gotovo obstaja tudi nekaj taksnega kot nio. Nisem 100% domac v javi :8). Nasploh, kolikor je brati, je problem z ramom. Verjetno rabis kaksen pohekan jvm, narejen za tak load.

Nerdor ::

64202> NIO je bila novost v ver. 1.4. Shekan jvm so pod linuxom Blackdown JDK 1.4 in IBM JDK 1.4, za vse platforme

Recimo, branje fajla demiscifajd:
DataInputStream in = new DataInputStream(new BufferedInputStream(new FileInputStream(args[0])));

Gandalfar ::

Nerdor: shekan?

CCfly ::

Blackdown je malo popatchan Sunov JDK, kar se tiče IBM-ovega JDK-ja je pa nekaj nejasnosti kaj je IBM razvil sam in kaj je Sunovo.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

Nerdor ::

"shekan" v smislu da kolega 64202 bolje razume. Seveda, "shekan" pomeni ubistvu po-patch-an :\ JDK.

Blackdown naj bi bil hirejši od Sun JDK, IBM naj bi predelal JDK v tolihkšni meri, da lahko prenese večje obrementive NIO. Torej IBM-ov JDK naj bi bil bolj primeren za produkcijski server. :\

64202 ::

Predvidevam, da za serverske stvari mora biti bolj "agresiven" GC. Recimo, objekti z referencami na stacku se poskusijo skolektat takoj, ko gres iz metode ven. To sicer upocasni program v splosnem, prepreci pa memory spikes, pri velikem navalu klientov. Podobno kot C++ destruktorji. Seveda moras temu primerno delati z objekti in ne graditi sracje gnezdo referenc :). Verjetno je se cel kup takih popravkov, recimo bolj agresivno pucanje socketov?

Sem delal na takih serverskih java platformah, ki tako noro kurijo ram, da moras dati vsakih 50 vrstic kode System.GC(), ce ne zacne zadeva takoj swapat (preizkuseno z bednobedno bash skripto, ki naredi recimo 50 povezav naenkrat).

user4683 ::

// sem slabe volje in rahlo zaspan, zato me ne jemljite preveč resno!

Nisem bral do konca sploh... ker sem se ustavil pri manjši stvarčici, ki zahteva pojasnilo...
C# ima lahko več Main funkcij... z opombo, da prevajalniku povemo v katerem classu je glavna. To je POVSEM enako, kot če bi imel eno samo vstopno točko. Ker v .NET Main ne pomeni čisto nič kot le eno dodatno metodo (ki je ponavadi static in še s kakšnim parametrom za povrh vsega). Je pa res, da je v C# ta funkcija ponavadi poimenovana Main.
Kar obudi stvar v življenje je kompiler, ki s tistim dodatnim pojasnilom, katera Main funkcija je prava (ali če imamo le eno Main funkcijo, pač izbere le-to) in jo v ILu označi za glavno (doda ji .entrypoint direktivo, ki pove runtimeu, da je to vstopna točka - in le ena metoda dobi takšno direktivo).
.method static void cudnoIme()
{
.entrypoint
.maxstack 1
ldstr "Sem vstopna tocka s cudnim imenom!\r\nPrav tako sem neobjektna;)"
call void [mscorlib]System.Console::WriteLine(string)
ret
}

Kar se pa tiče tega, da je C# primeren /samo/ za kakšne web in smart client aplikacije.... No way! Se da narediti tudi zelo spodoben game engine v .net okolju. Če pa človek ne pali na igre pa tole... longhorn bo povsem temeljil na .net platformi (ne govorim, da bo napisan na njej!).

CCfly ::

C# ni .net.
In rekel bi da bodo Okna bodo še kar spisana v C++ ter samo prevedena za .net.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

64202 ::

> In rekel bi da bodo Okna bodo še kar spisana v C++ ter samo prevedena za .net.

Nisem cisto preprican, da zaradi, tega ker bi bil C# ocitno preslab. Bolj zaradi tega, ker MS prakticno nikoli ne prekine toka in zacne na novo (kot recimo Netscape -> Mozilla).

Lepa ilustracija tega je njihova (nikjer javno nedvoumno dokumentirana) NTLM avtentikacija - kot da bi gledal evolucijo pred svojimi ocmi in to vsakic ko se tvoj komp. prijavi v domeno, katere controller tece na Win2k3 serverju. Komunikacija se zacne z OEM codepageom iz 80-tih - DOS[tm]. Potem presalta na ANSI codepage (>= Win95, mogoce 3.x) in ce mas sreco (NT klient) tudi na unicode. Enako se odvije tudi racunanje hashov, na prvi pogled izgleda da so v protokolu pristotni vsaj trije/stirje backward kompatibilni upgrade-i.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 64202 ()

alesrosina ::

No ja, win longhorn ne bo napisan v c# ... imel bo samo poenostavljeno receno build in .net framework z dodanimi razredi, ki bodo ubistvu wrapal api funkcije. Mal poguglejte za WinFX.
Pa se tole ... C# je ubistvu poenostavljeno programiranje - zakaj bi se matral z c++, če lahko nekaj narediš hitreje in v veliko primerih še dosti bolj efektivno? Skratka, za poslovne aplikacije in igre (kar je ubistvu 98% softwerskega trga) se cist komot uporablja .net framwork ... pri predpostavki, da delas (vsaj zaenkrat se) za windows okolja.

DaDila ::

Nerdor:
Microsoft: SE TI ZAVEDAŠ DVEH DEJSTEV!?
- M$ bo opustil VB, it's a fact! Vprašanje je kdaj, vendar ga bo opustil! Zakaj? Ker je C# bolje zasnovan in prilagojen bodočim opcijam in zhatevam, ki ga bodo naslednje verzije .Net-a prinašale!!!


Glede na ta clanek, izgleda, da bo uporabljen v naslednjih windowsih, torej se ni bati, da bo opuscen. Razen, ce sem zgresil kaksno napoved Microsofta, kar tudi dopuscam.

Zakaj naj bi bil po tvoje C# bolje zasnovan in prilagojen bodocim opcijam? Kaksen primer bi prisel prav. Oba se namrec na koncu prevedeta v bytecode, torej je od programerja odvisno, kako (pravilno) ga uporablja. Mogoce je nekje malo ohlapen, ampak to stvari kvecjem poenostavi, kar ni nic slabega. Meni je jezik prav vsec se iz casov VB6.

Nerdor ::

Vseeno, je avtor raje uporabil C# :)) .
Drugač pa kaj jest vem. Mah, je kr enakovreden VB.Net proti C#.. Not! :D
Zdej mi je na pamet prišlo! Probaj pisati v dokumentacijske komentarje v stilu javadoc. Recimo
/// <summary>
/// tvoj opis
/// </summary>
ki potem generira *.xml datoteko, ki jo lahko s NDoc pretvoriš v *.chm (help file).

Mah, nima veze, več ali manj oba jezika enakovredno "proizvedeta"! MSIL bytecode. Recimo, da VN.Net malo preveč opisuje:
VB.Net začetek neke procedure:
Private Sub folderMenuItem_Click(sender As object, e As System.EventArgs) _
Handles folderMenuItem.Click

c# primer, odpade tisti Handles stavek::
private void folderMenuItem_Click(object sender, System.EventArgs e)

C# manjše prednosti so v brackets { }, ki označujejo bloke stavkov, osebno malenkost bolj pregledni, kot VB.Net presledki (vendar pri VB.Net avtomatsko tvori zamike :D, tako, da ni problema )

Microsoft, bo tudi v prihodnje podpiral VB.Net zaradi široke baze VB6 programerjev, ki se seveda, ne bojo učili C# :) .

Kaj jest vem, VB.Net je soliden (ma kaj, več kot odličen jezik za začetnike).
Samo problem nastane, pri objektnem programiranju, kjer začetniki, ki se niso učili v javi, jim tudi v VB.Net ne bodo jasne "finte" objektnega jezika. Recimo Stack -- Heap interakcije (reference).


PS: ker prihajam iz java jezika, mi je C# nekoliko lažji, sem se pa priučil VB.Net (ker ni toliko težak, samo sintaksa je drugačna)

PSS: java in C# imata lahko static sprem. in metode, v VB.Net se imenuje shared. Men je to hecno .. ;) Ne me vprašat zakaj.

DaDila ::


Mah, nima veze, več ali manj oba jezika enakovredno "proizvedeta"! MSIL bytecode. Recimo, da VN.Net malo preveč opisuje:
VB.Net začetek neke procedure:
Private Sub folderMenuItem_Click(sender As object, e As System.EventArgs) _
Handles folderMenuItem.Click

c# primer, odpade tisti Handles stavek::
private void folderMenuItem_Click(object sender, System.EventArgs e)


Odpade pri deklaraciji procedure, drzi, je pa zato v inicializaciji komponent nekaj temu podobnega:
folderMenuItem.OnClick += new System.event(this.folderMenuItem_Click);

Torej spet, razen v sindaksi, ni razlike. Aja, nic nimam proti C#, ker ga tudi uporabljam, samo priznat gre, da je VB.NET povsem dovolj kompetenten za programiranje in ne samo za zacetnike. V vecjih projektih, kjer je treba upostevati prenosljivost, je C# zagotovo boljsa izbira, ze zato, ker vecina podjetij uporablja C#. Po mojem zaviti oklepaji ne naredijo stvari bistveno bolj pregledne. Zakaj bi imel potem Python to reseno s tabulatorji? Ce delas 200 vrstic dolge procedure z desetimi vgnezdenimi if stavki, ni VB kriv, da postane nepregledno.

64202 ::

Vsak jezik, ki hoce delovati na .net (in celega uporabiti!), mora biti razmeroma mocan. VB6 ocitno odpade :).

darkolord ::

VB6 je močan :D

ampak star.. 8-)

64202 ::

Kaj pa pravi objekti z inheritanceom & genericsi? A to ma?

darkolord ::

Ja do neke mere ma... ampak sej kot pravim, je že mal star :D

DaDila ::

Vsak jezik, ki hoce delovati na .net (in celega uporabiti!), mora biti razmeroma mocan. VB6 ocitno odpade :).


Zgleda, da te nisem razumel, ali pa me ti nisi. Jaz sem govoril o sintaksi jezika, ne pa o prevajalniku oz. interpreterju. Osnovna sinktaksa je pri VB.NET in VB6 enaka oz zelo podobna. Mimogrede, a je kaj narobe z besedo dedovanje? Res mi je tako grdo izzvenelo "...inheritanceom".

No ja, tako star VB6 spet ni. Je pa zanimivo, da se je kljub zelo okrnjeni objektnosti, tako razsirjeno uporabljal. 64202, ce si uporabljal VB6, potem ves, da lahko brez vsakih tezav vkljucis dll knjiznico napisano v C++(na primer VC++) in jo brez tezav uporabljas. V knjiznici napisani v C++ ti pa noben ne brani, da uporabljas pravo objektno programiranje. No seveda, ce si kdaj res uporabljal VB6 ;)

64202 ::

VB6 sintakticno falijo stvari, kot so genericsi (VB.NET jih ima ali pa jih bo ziher imel). Pa verjetno se kaj.

In ja, na sreco mi ni treba VB* uporabljati, ker je navaden kakec IMHO :), zato pa je C++ tako nujen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 64202 ()

Nerdor ::

Mah, C# me je dones razočaral, ko sem pisal program z delom s datotekami in potem pretvarjanje vsebin in prepisovanje. C# pozna samo statično razredni (method) Split, ne pa tudi dobro staro Split funkcijo. Na sploh ima VB nekaj compatibility funkcij iz VB6 časov. Predvsem delo s stringi in datotekami. :))

Mah, včasih te kr strese, kolk je "objekten" C#.
Do sedaj mi ni ratalo (= govorim na splošno o .Net) napraviti metode, ki bi imela za parameter ref string, da mi ne bilo treba pisati:
nekiString = napraviNekaj_s_Stringom(nekiString); // rek. ref. klic, ki priredi stringu novo vrednost
prototip metode:
pirvate string napraviNekaj_s_Stringom(string nekiStr)
{
return nekiString+" dodatek stringu!";
}

rad bi imel recimo:
napraviNekaj_s_Stringom(nekiString); // string po ref. dobi novo vred. samo je v .Net to prepovedano

prototip metode bi bil:
private void napraviNekaj_s_Stringom(ref string nekiStr)
{ ... //na žalost je to ilegalno v .Net :| }

Drugače me resno moti v VB.Net, da mu je vseeno ali je
NekRazred.statikvoidMetoda
NekRazred.statikvoidMetoda()
NekRazred.statikSpremenjivka
NekRazred.statikSpremAliMetoda 'tole je uganka=? Kaj je tale reč? Neberljivo!!

Kaj pravite na to?

Nerdor ::

Zgornja metoda bi morala biti pravilno napisana:

pirvate string napraviNekaj_s_Stringom(string nekiStr)
{
return nekiStr+" dodatek stringu!";
}

Jao ST Forum nima več za popravt, kar smo napisal. :O

DaDila, kaj praviš ti na to? O prejšnjem postu..

noraguta ::

qua čep metodo definerov kt statik sej more vona bit dostopna spremenliuko itak flikneš notr.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

BigWhale ::

English please...

darkolord ::

LOL :D

noraguta ::

   using System;
	class IJustWantToToldNerdorHowToUseStaitcMemebersSorryAboutMyPoorEngrish
	{
		static void Main(string[] args)
		{
			string pjacha = "per";
			string seEnaPjacha = "v0da";
			string eureka = "odkrivamo ";
			
			schporhet(ref seEnaPjacha);
			hladilenk(ref pjacha);
			
			Console.WriteLine(pjacha );
			Console.WriteLine(eureka + seEnaPjacha );
		}

		public static  bool hladilenk(ref string input)
		{
			 input = "mrzu " + input;
			return true;
		}

		public static  bool schporhet(ref string input)
		{
			input = "topla " + input;
			return true;
		}

	}
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

d0rK ::

Zivjo,

moje vprasanje Vas bo vrgl mal iz poti trenutno razprave a vendar...

A mi lahko nekdo razlozi potek razvoja teh jezikov? Jz sm cist zmeden.
Mamo Java, C++, C#, Visual C++, Visual Basic 6.0, Visual Basic .net, Python....


Mi lahko en prosim pove, kako si sledijo tele jeziki? KAteri je nadgradnja katerega....
Jaz nekako predvidevam da je takole:

Java je posebej
Python je posebej
Visual Basic .net je naslednik Visual Basica 6.0 ?
Kaj pa C# in C++?

Pa ce mi nekdo lahko se napise v katerem programu se lahko pise navedene programe.
Visual Studio za C#, C++, Visual Basic .net ter Java ?
Python nekje drugje?
Kaj pa Visual Basic 6.0? Ima svoj program?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d0rK ()

drejc ::

C/C++, Java in C# so vsi ok za mrezo. Razlika je samo v tem, da lahko samo v C/C++ naredis server, ki ti ne klecne, ko se gre stevilo vzporednih userjev v stotinah (ali pa ze vecinoma veliko veliko manj v vm & "thread oriented" jezikih:).


Par tisoč je šala mala.

Me pa zanima če kaj podobnega obstaja v c# in kompaniji.

gobice ::

Evo, čist tko me zanima, kolk vas programira v VB.NET? Jst samo da vidim kakšen Cx, mi grejo kocine pokonc (beri: zakaj bi mogu na konc vrstic pisat ";" itd)... A sm edini, ki mu je VB neskončno bolj pregleden in prijazen? :O

Vesoljc ::

joj, če te že podpičje moti...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Gandalfar ::

pol je python idealen zate! Preglednost na kvadrat :)

Microsoft ::

U bistvu se ";" ne pise vedno na koncu vrstice.

Dragce je pa men ta C-ejevska koda dost fejst pregledna.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

BigWhale ::

Podpicje zato, da das lahko vec stavkov v eno vrstico.

alesrosina ::

Jap men je VB.net tud dost bl pregledn pa hitrej nardis zadeve, ce delas v Visual Studio, ker mas ful vec interaktivne pomopci kt ce delas C# .... ceprov zdej delam v C# (pac podobnost z javo, ki jo pa rabim zarad faxa in pol vse mesam med sabo).
Je pa res da mi je VB.net bl usec verjetno zato, ker sem zacel z ASPji kjer sem nucal VBscript.

Nerdor ::

Male tajne velikih majstora! Plug-in za VS.Net 03 ReSharper od JetBrains Koda postane v C# bolj pregledna (bracker matching) in pridoda se možnost Refaktorizacije in še kaj ..
VS.Net 03 postane (s ReSharper dodatkom) zmogljiv kot Eclipse ali Intelli-J IDEA. :D Ozr. te možnosti bi že moral imet sedanji VS in jih bo imel (kot novosti ;(( ) VS.Net 2005. Mislim, M$, halloooo ..... :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nerdor ()

Microsoft ::

Mal popravlen link: klik

Sicer uporabno, da ti ze kar med pisanjem pove, da string ne gre v int kar tako. Samo to se mi zdi bolj taka, osnovnosolska fora.:\


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

gobice ::

Ne vem, men je IntelliSense 10x boljš kot v kakšnem Eclipsu, ki sam vsiljuje zaklepaje (razen če ne znam izklopit) in podobne fore. Ctrl+Space rulez :D
Po pravici povedano, se prav bojim, da bi VB skenslal, ker meni Cx ne gre glih v želodec.

64202 ::

>> C/C++, Java in C# so vsi ok za mrezo. Razlika je samo v tem, da >> lahko samo v C/C++ naredis server, ki ti ne klecne, ko se gre >> stevilo vzporednih userjev v stotinah (ali pa ze vecinoma >> veliko veliko manj v vm & "thread oriented" jezikih:).

drejc:
> Par tisoč je šala mala.

To seveda niso threadi. Samo en timer thread, ki klice callback metode (TimerTask->run). To zna vsak kekec narest. Do threadov v tem primeru manjka vsaj stack.

NoUse4AName ::

64202: to je popolnoma nepomemben point. Nikjer ne pise da sta java/c# jezika za vse. Server aplikacije so en majhen delček vseh programov. V veliki večini primerov sta java/c# popolnoma ustrezna jezika. Večina programov ne potrebuje blaznih performans, ker ne delajo nič intenzivnega.
Tudi če je performans pomemben pri programu, ki ga pišeš sta pogosto java/c# dovolj hitra. Neke blazne računske zmogljivosti naši telefoni nimajo, ampak ševedno laufajo java igre čisto ql. Da se tudi čisto spodobno igro napisat v c# in directx, v samem rendiranju je samo par procentov razlike v primerjavi z c++.

Gundolf ::

Da se tudi čisto spodobno igro napisat v c# in directx, v samem rendiranju je samo par procentov razlike v primerjavi z c++.

Če igra temelji na grafiki je to čisto res (kar pa velja za bore malo spodobnih iger). C# nima skoraj nobene veze z renderiranjem (niti VB, ...), saj za to skrbi DirectX, ki pa ni napisan v C#.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Visual Basic.NET - za začetnika ?

Oddelek: Programiranje
304611 (3730) mHook
»

Dogodek Študent je Car - v Ljubljani (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
638608 (7711) Fury
»

.net kaj je to?

Oddelek: Programiranje
243316 (2662) user4683
»

[C++] for {}

Oddelek: Programiranje
291627 (1321) Gundolf
»

ASP.NET(jezik C#) vs. PHP (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
7710210 (8854) Nerdor

Več podobnih tem