» »

Comtron SG

Comtron SG

1 2
3
4

kabum ::

sniffo, se opravičujem... mogoče bi mogo bit malo bolj podroben: šetam samo tiste prodajalce, ki so se mi zamerli, ali z njihovo nesposobnostjo ali z neprijaznostjo... in nima veze al sn v comtronu, baumaxu, merkuru al pa lokalni špeceriji... zameri se mi pa vsak, ki mi hoče prodat hruške kljub temu, da sem izrecno zahteval jabke!

lp,
kabum di di bum

boštjan ::

Prav tako smo moralo plačati vsako neupravičeno reklamacijo. Torej če je bil na garancijo poslan brezhiben izdelek.

tu pa je problem teh večjih trgovin,da nimajo servisa kar tam,ker biti prodajalec in serviser ob enem je najslabše.Ok monitor,optično enoto,rame,prenosnik še nekak lahko preveriš če dela,pa pol menjaš.samo kako boš stestiro,CPU,plato,pa grafo,boš porabo 1uro,a nove stranke ti že dihajo za ovratnik
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek

klemen22 ::

tu pa je problem teh večjih trgovin,da nimajo servisa kar tam,ker biti prodajalec in serviser ob enem je najslabše.Ok monitor,optično enoto,rame,prenosnik še nekak lahko preveriš če dela,pa pol menjaš.samo kako boš stestiro,CPU,plato,pa grafo,boš porabo 1uro,a nove stranke ti že dihajo za ovratnik

To ni problem stranke ki kupi robo. Stranka upravičeno zahteva da DELA in da se jo jemlje resno.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

boštjan ::

klemen22,saj nisem reko,da je problem stranke,ampak trgovine.dostikrat se zgodi,da se prinese nazaj kaka plata,proc,ki bi jo stranka zamenjala,ker po njenem ne deluje,prodajalec pa nima nikjer za sprobat,pa hoče na servis poslat,pol pa ma že stranka lase pokonci.
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek

titanik ::

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
KAKO STE TU ENI BEDNI EJ !!!!!

1. a vi sploh veste, kdo vam daje garancijo?
Proizvajalec oziroma pooblaščen distributer oziroma pooblaščen servis in šele nato prodajalec.
Če torej stvar ne deluje, jo lahko pošljete na pooblaščen servis na njihove stroške.
Na vsakem garancijskem listu piše, kdo je serviser.

2. a ste kaj kupovali v tujini v tehničnih trgovinah?
Nekdo je napisal, da je čakal pred vetrino in hotel kupit 1 kartico in ga ni noben prodajalec opazil.
Očitno je debilen in še nerazvit, da ni znal vprašat.
Pejdi malo v Italijo, Avstrijo in me zanima, če te bo v takih štacunah nekdo kaj vprašal.
To ste samo kup kretenov ki mislite, da ste bog in batina in da ima kupec vedno prav.
POZABITE
Kupec je kralj, če pa je neumen, je neumen in naj gre kupovat gnjile banane na tržnico.

Tudi sam sem delal v konkurenčni firmi in na začetku sem bil prijazen, ko pa človek vidi,
KOLIKO KRETENOV JE MED KUPCI, ŠE POSEBEJ KAR SE RAČUNALNIKOV TIČE,
se ti spremeni pogled na celo stvar.

Ko sem kupoval avto, ki stane 4 miljone, sem porabil pol ure v salonu za spraševanje.
Pol ti pride ena mona in porabi za računalnik 2 uri. 2 URI je spraševal kako kaj in valda
ga na koncu skoraj pošlješ v kurac.

PRIPOROČAM VSEM VAM, KI STE TOLIKO PAMETNI IN VEDNO NADRKANI, DA DELATE V TAKI
TRGOVINI ČEZ POLETJE, PA BOSTE VIDELI NA KONCU KAKO BEDNI SO KUPCI, KI SO SE OBNAŠALI
KOT VI NA ZAČETKU.

Tudi prodajalci so samo ljudje in normalno je, da jim včasih prekipi saj niso toliko plačani,
da bi tam delali šolani psihologi, ki bi vsako stranko lahko obvladali.

primer.:
Pride stranka v trgovino in te vpraša, če ji pokažeš miške saj potrebuje daljši kabel vendar noče brezžične.
Ko mu razložiš, da jih ima velika večina 1.8 M dolg kabel in da rabi podaljšek, vseeno te sili, da mu odpreš nekaj mišk.
Pol mu odpreš nekaj mišk, mu jih pokažeš in ko vidi, da imajo vse enako dolg kabel se ti zahvali in gre stran in da mu ne ustreza.

Pol ti pride druga stranka in zahteva popust, saj vidi, da je miška odprta in misli, da je rabljena.

Dejte se malo zamislit. Veliko stvari se da urediti, če začnete zlepa, če pa ste takoj nataknjeni, se obrne prodajalec proti vam in
je zadeva še slabša.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

opeter ::

Bravo titanik! Kapo dol, lepo napisano! ;) :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

para! ::

Eno je prodaja, drugo je svetovanje, 2h spraševat prodajalca o računalniku je nesramno, in tako bo tudi odreagiral prodajalec.

lp
Death before dishonor!

klemen22 ::

Eno je prodaja, drugo je svetovanje, 2h spraševat prodajalca o računalniku je nesramno, in tako bo tudi odreagiral prodajalec.

Seveda. S tem se strinjam.
Vendar poglej s kupčeve strani sedaj kakšno situacijo kakršna je v Comtronu v BTCju ko so praktično vsi prodajalci vedno nekam zasedeni (z igranjem pasjanse) in jim je tako odveč se ukvarjati s kupci (pa mogari za 1 minuto) da je že prav ubožno. Jaz sem moral enkrat čakati ene 10 minut da si je prodajalec blagovolil priti do vitrine in jo odkleniti da sem jaz dobil neko stvar in jo kupil (pustmo to da je mel eno kao zelo važno delo na PCju -> igranje pasjanjse in se ni pustil motiti). Pa še ko je odklepal tisto vitrino se je videlo s kako muko se je sprehodil tistih 10 metrov. Takrat sem bil zadnjič tam samo bo pričevanju drugih je stvar še vedno ista. Comtron bo šel s takim odnosom slej ali prej v k.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

titanik ::

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Dejstvo je, da v Sloveniji manjka strpnosti.

Klemen22: Kako veš, da je igral pasjanso?
A si mu pomagal?

A ti veš, kaj vse mora prodajalec v taki štacuni vse vedet?

V tekstilni trgovini vzameš hlače in jih sprobaš.
V trgovini z hrano izbereš kar bi rad in kupiš.
Mogoče kaj vprašaš, vendar so artikli po nekaj let enaki.

Nato prideš v Comtron in zahtevaš od prodajalca, da ti pove, koliko nanosekund ima spomin na grafiki,
koliko listov sprintaš z kartušo, koliko ur deluje LCD preden segnije.........

A ti veš, kaj je treba vse delat v takih trgovinah?
(Ponavljam, da sem delal v podobni in bom napisal po svojih izkušnjah)

- Moraš znat sklepat pogodbe za naročnine za mobitel, simobil, itd...
- Moraš znat sklepat pogodbe za trajnik, kredit in zanje v veliki večini ODGOVARJAŠ!!!
Če torej nekaj narediš narobe, lahko tebe terjajo za plačilo!!!
- Moraš znat prodajat na obroke z karticami,
- Moraš poznat vsaj 10 različnih monitorjev in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 10 različnih grafik in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 10 različnih matičnih in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 10 različnih pc-jev in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 10 različnih prenosnikov in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 10 različnih diskov in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 20 različnih fotoaparatov in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 30 različnih tiskalnikov in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 10 različnih zvočnikov in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 10 različnih mišk in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 10 različnih tipkovnic in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 5 različnih kamer in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 5 različnih routerjev in njihove karakteristike,
- Moraš poznat vsaj 30 različnih kartuš in njihove karakteristike,
- Moraš poznat ŠE VSAJ 500 DRUGIH ARTIKLOV
- in to vsake 3 mesece na novo!!!!!!!!!

IN POTEM NE ZNAŠ POVEDATI če spominska kartica res zapisuje 20MB/s in si največji gologlavi kreten,
ki se v življenju ni naučil, da se to najde na spletu po 30 klikih v tech supportu ITD.......
Pa ne samo v SLO-TECH forumu temveč tudi na drugih.

Cene v tej branži vsak dan padajo, konkurenca je ogromna, plače so bedne in ti pričakuješ, da ti (kupcu) bo firma še plačala gorivo, da jih obiščeš?

Dejte se malo zamislit. Živimo v kapitalizmu.

klemen22 ::

Kako veš, da je igral pasjanso?

Ja sej sem videl.

Dejte se malo zamislit. Živimo v kapitalizmu.

Sej glih v kapitalizmu je odnos do strank izjemen (bi vsaj moral biti). To kar si ti napisal je veljalo prej za nasportno ureditev.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Dzuro10 ::

Se strinjam s titanikom! Ne morš se zapovnt tolk stvari od raznih ramov pa digitalcov... razn če na skretu namest cajtnga bereš karakteristiko tanovga Cannona:D
Js zaenkrat še nism mel nobenih težav. Pač če sm kj rabu, sem sam stopu do prodajalca. Strpnosti nam manka...vsem:)

Jan987 ::

sej ni treba da znaš to vse napamet. Men je recimo odnos čist v redu ko prideš zraven pulta ti odgovori in poveš za kaj se zanimaš in on pač pogleda v računalnik in ti pove. To je zame čist korekten odnos. Ni mi pakorekten odnos ko gleda v pasjanso in kaže mot da neki ful dela jest pa vidm da igra pasjanso

Hammer123 ::

No, ko ste ravno rekli da smo v kapitalizmu. Lani med poletjem sem bil na počitnicah v JZ Zda. Pa sem nabavljal vse: hi-tech stvari, cunje,...
Mogoče veste kako tam zgleda svetovanje? Trgovina velika za 5 Comtronov - 6 prodajalcev(ki so tudi blagajniki). Takoj je prišel do tebe te vprašal če kaj rabiš in si povedal svoje. Folka je bilo v trgovini 20+. Sem malo opazoval, ker me je zanimala organizacija. Postregli so vse, nobeden praktično ni čakal več kot 2 minuti - s tem da si lahko kateregakoli od prodajalcev vprašal o čemerkoli, pa ti je vsak povedal kar te je zanimalo(od digitalcev, kompov, kartuš, tv-jev,...)!

Verjemte pa mi da je bilo samo na policah veliko več kot, citiram:

sklepanje pogodbe za naročnine za 20 mobilnih operaterjev itd...
-sklepanje pogodbe za trajnik, kredit in zanje v veliki večini ODGOVARJAŠ!!!
Če torej nekaj narediš narobe, lahko tebe terjajo za plačilo!!!
-Moraš znat prodajat na obroke z karticami,
-vsaj 10 različnih monitorjev in njihove karakteristike,
-vsaj 10 različnih grafik in njihove karakteristike,
-vsaj 10 različnih matičnih in njihove karakteristike,
-vsaj 10 različnih pc-jev in njihove karakteristike,
-vsaj 10 različnih prenosnikov in njihove karakteristike,
-vsaj 10 različnih diskov in njihove karakteristike,
-vsaj 20 različnih fotoaparatov in njihove karakteristike,
-vsaj 30 različnih tiskalnikov in njihove karakteristike,
-vsaj 10 različnih zvočnikov in njihove karakteristike,
-vsaj 10 različnih mišk in njihove karakteristike,
-vsaj 10 različnih tipkovnic in njihove karakteristike,
-vsaj 5 različnih kamer in njihove karakteristike,
-vsaj 5 različnih routerjev in njihove karakteristike,
-vsaj 30 različnih kartuš in njihove karakteristike,
-ŠE VSAJ 500 DRUGIH ARTIKLOV
- in to vsake 3 mesece na novo!!!!!!!!!


S tem, da je bilo tam tole, kar sem kopiral od titanika, x10.

titanik: Dej se zamisli. To je KAPITALIZEM.
Pa brez zamere prosim!

P.s.: ammm, pozabil še dodati, da to ni bilo samo v hi-tech trgovini, ampak tudi v trgovina s cunjami.
Lp!

Zheegec ::

Titanik, malo pretiravaš no. Delam v neki malo večji rač. štarcuni pa večina ljudi je čisto OK. Takšne kot ti omenjaš pa že potrpiš, če ne moreš pa pač menjas službo ane.

Tudi poznavanje stvari ki jih imaš v trgovini (recimo cca 20-30 različnih prenosnikov in tako naprej) čez čas ni več problem če si pravi g33k. :D

Samo takšen odnos, kot berem tukaj v temi od C. pa se mi res ne zdi pravi. Pa če s(m)o prodajalci še tako "bogi". Walda pa ne moreš poznati vsakega kabla pa konektorja...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

MEDENA ::

papica gre zdej primerjat ZDA z SLO....jao :\

antonija ::

ZDA zivi v kapitalizmu, kjer je kupec kralj. SLO bi pa rada zivela v kapitalizmu, sam prodajalci bi veen rajs zabusaval, uradniki nebi zmigal svoje riti, konkurenca v gospodarstvu pa dlje od direktorjevega necaka ne gre iz familije. Ce si prodajalec pol MORAS vedet o artiklih ki jih prodajat, sklepat narocnine,..... Kdo pa naj to zna? Snezilka? Ona je placana da pobrise po tleh, prodajalec pa da prodaja stvari. Sej ma snezilka nizjo placo zato ker nima tolko odgovornosti. Ce ti pa odgovornost ni vsec, lahko pa zmeri quitnes in gres za snezilko/smetarja. Skoraj nic odgovornosti in delo na terenu.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Lime ::

Papica:
trgovina za 5 Comshopov je torej cca 4.000 kvadratov.
V njej je bilo 6 prodajalcev in več kot 20 ljudi. Vseh 20+ kupcev je bilo postreženo v manj kot 2 minutah. In še tebi je bil vsak na voljo in vsakega si lahko vse vprašal.

Lepo te prosim :D

klemen22 ::

V njej je bilo 6 prodajalcev in več kot 20 ljudi. Vseh 20+ kupcev je bilo postreženo v manj kot 2 minutah. In še tebi je bil vsak na voljo in vsakega si lahko vse vprašal.

Morda ne igrajo pasjanse kot v comtronu.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Lime ::

Ali pa so supermani.

Poleg tega imajo Američani čisto drugačne navade kot mi. Ne kupujejo na obroke in niso natančni pri nakupih, ker lahko vsako stvar v 2 mesecih vrnejo brez razloga.

En prodajalec ne more v 2 minutah oskrbeti 4 stranke, pa če še v življenju ni igral pesjanse. V 2 minutah ne moreš natisniti niti štirih računov in izpolniti 4 garancijske liste, kaj da bi še kaj svetoval.

Pa pozabljate da prodajalci tudi naročajo blago, ga prevzemajo, opremljajo z navodili, delajo cene, servisirajo, rešujejo reklamacije, odgovarjajo na maile, izdelujejo predračune, prodajajo preko neta, prodajajo firmam preko dobavnic, pošiljajo, čistijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lime ()

Hammer123 ::

Lime: Trgovina je bila velika kot naprime Hervis v Cityparku. Ne verjameš? Pojdi tja in si zadevo oglej na lastne oči. Veš meni je vseeno če verjameš ali ne, kajti jaz sem bil postrežen zelo lepo, to pa je vse kar šteje pri meni. Če mi kdo ne verjame pa naj ne.

Mal offtopic: Zda in Slovenijo pa sem primerjal ker je nekdo pred mano govoril da smo v kapitalizmu. Samo tko malo za info.

edit: Supermeni? Ja, če so prodajalci v comtroni vredu, potem so oni res supermani.

Zgodovina sprememb…

Turtle ::

Drugič kupi kvalitetnejši računalnik....HP, DELL ali kaj podobnega....ne samo da so njihovi sistemi na HCL pri Microsoftu, tud njihova tehnična podpora je ne nivoju....sej ga rabiš za resno delo,ne? Potem ti tistih 20% večja cena ne sme biti anti-argument

Zheegec ::

Ampak samo med nami - tudi ČE kupiš neko "fermo" imaš še vedno lahko velike težave, takšne ali drugačne. Če je stvar v trgovini, potem naj bi delala in imela garancijo...

Sej ma snezilka nizjo placo zato ker nima tolko odgovornosti.

Odgovornost je že večja, plača pa ne :| ;((
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

antonija ::

Snezilka ma enako placo kot prodajalci? Jst bi kuj zamenju... mal pometas po tleh, mal pobrises police, kaksen kos za smeti izpraznis, ni ti treba nadleznih kupcev prenasat, ni treba znat blagajne uporabljat, ni treba znat sklepat narocnin, ni treba predracunov delat, ni treba po internetu prodajat... in po vsem tem dobis na koncu meseca enako dnarja kot bi ga z vsem dodatnim stresom!!
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Isht ::

Nekaj vprašanj za prodajalce:
Zakaj imajo vsi po vrsti SAMO v Comtronu (redke izjeme tud drugje) take slabe izkušnje?
Zakaj lahko v VSEH ostalih računalniških trgovinah TAKOJ ko prideš noter (oz. v roku ene minute) nekdo pride do tebe in vpraša, če kaj rabiš? Ali pa te pride vprašat, ko je čisto očitno, da rabiš pomoč, ker ga gledaš, pa gledaš vitrino, pa se prestopaš...
Zakaj v VSEH ostalih trgovinah prodajalci znajo povedat vse o komponentah, in zakaj bi morali biti v Comtronu izjema? Če si prodajalec računalnikov, boš pač vedel kar rabiš vedet o računalnikih. Če prodajaš pralne stroje, boš pa vedel o pralnih strojih. Pa tudi, če nečesa ne veš, greš pač preverit v računalnik ali na internet (kolikokrat je prodajalec v BigBangu bil prijazen in preveril na netu o določeni komponenti, ker na pamet ni vedel).

Torej ne opravičevat Comtronovih prodajalcev. Če vsi ostali znajo delat kot je treba, ne vidim razloga, da v Comtronu ne bi rabil znat.

Je pa ZDA primer od Papice fenomenalen: 6 prodajalcev in 20 strank. Pa tud če je stranka čakala 5 minut, zdaj to primerjaj z Comtronom, kjer je prav tako 6 prodajalcev, pa pride 1 stranka, ki mora čakat 10 minut in več. JE TO NORMALNO?!?! Ne nakladat o drugačnih navadah američanov. V Comtronu v BTCju sem bil ene parkrat, bil sem edina stranka, 3je prodajalci so se menili med sabo nekje v enem kotu, dva sta gledala pornografijo na netu, eden je igral pasjanso. Čakal sem 10 minut, šel do prodajalca in ga prosil za pomoč. Če bi pogledi ubijali, danes ne bi pisal tega posta. In potem sem čakal nadaljnih 10 minut, da se je primajal in odprl vitrino. Zdaj mi je žal, da mu nisem rekel da mi ne ustreza, ampak sem vseeno komponento kupil.

klemen22 ::

Če bi pogledi ubijali, danes ne bi pisal tega posta.

:D
Ja nekaj podobnega doživiš lahko edinole v Comtronu.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Talula ::

Se prav nisem mogel zadržati, ko sem bral tele komentarje.
Pa kaj vam ni jasno da je Comshop v BTC diskontna/samopostrežna in ne postrežna trgovina.
Sicer jih v Sloveniji ni veliko, ampak je v BigBangu, Merkurju, Mercatorju, Bofu... popolnoma enako. In pravilno je tako, če želi trgovina preživeti.

Vsi ki pišete take oslarije po netu, ste malo zaostali za razvojem trgovine, nerazgledani ali neizobraženi. To kar je Comshop v BTC je prihodnost. Male, specializirane trgovinice so preteklost in se zapirajo. Gradijo se veliki nakupovalni centri, veliki po kvadraturi in z malo trgovci ali celo samo blagajniki. Nakupov kjer vas prodajalci dve uri masirajo in razložijo vsako malenkost ni več. Niti ko kupujete avtomobile za nekaj milijonov. Prodaja je masovna, marže so minimalne, zato trgovec naredi izgubo, če se z eno stranko zadrži daljši čas, pa tudi če ta opravi večji nakup. V trgovino prideš, vzameš, plačaš in odneseš. Nekaj takega kot je opisano zgoraj v primeru iz Amerike. Če vsak vsaj malo logični pomisli, lahko sklepa, da ameriški trgovec v zgornjem primeru, strankam ni razlagal vseh podrobnosti, odpiral izdelkov in jih dajal strankam za pobožati. Slovenski trgovec ne more biti konkurenčen ameriškemu, ker smo Slovenci veliki komplikatorji in navajeni nakupov iz socializma. Američan ne sprašuje kateri tiskalnik naredi koliko listov v minuti, koliko FPSjev je ta VGA hitrejša od druge in kakšne barve je flopy v računalniku. V trgovino pride informiran, informacije si je zagotovil pred nakupom po internetu ali v brošurah. Zato je lahko 6 prodajalcev na 20+ kupcev. V Sloveniji pa to ne gre. Pri nas rabiš enega trgovca za enega kupca. Če te trgovec opravi "na brzino", kar mora storiti, smo užaljeni in blatimo take trgovce po forumih. Slovencem še vedno ni jasno, da je čas denar in se raje prevozi 20km in izgubi uro ali dve, da kupi isto stvar 1.000 SIT ceneje. Pa tudi pomislil nihče ne bo, da se bo morda kaj pokvarilo ali bo rabil kakšno servisno uslugo in bo moral spet večkrat narediti 20km in več. Zato pa zaostajamo za BDP na prebivalca za Američani še vsaj za naslednjih 100 let. Ker razmišljamo kot teleta in bo vpliv socializma še dolgo prisoten.

Prav veseli smo lahko, da imamo Comtron oz. Comshop, ki ima velik vpliv in zbija cene na slovenskem računalniškem trgu. Drugače bi za računalnike še vedno dajali po več kot 200k SIT za osnovo ali hodili po nakupih v tujino. In potem v prihodnost razgledano uspešno podjetje trpi škodo zaradi ljudi, ki pišejo oslarije zaradi svojih starih navad in nerazgledanosti. Morda vidite v Mercatorju, Hoferju, Sparu ... kaj drugega kot študente, ki polnijo police in blagajnike? Pa te trgovine že dolgo ne prodajajo več samo kruh in mleko. Prebereš specifikacije iz reklamnih brošur, ne pa da hočeš vse še slišati iz ust trgovca, prideš, kupiš in odneseš.

Moje pisanje ni namenjenu nikomur osebno. Če sem slučajno koga prizadel ali užalil, se opravičujem.

klemen22 ::

Nakupov kjer vas prodajalci dve uri masirajo in razložijo vsako malenkost ni več. Niti ko kupujete avtomobile za nekaj milijonov.

Hja ko sem jaz kupoval BMWja in se nisem mogel odločiti med serijo 1 in 3 mi je prodajalec razkazal oba avta in mi posvetil kako URO (če ne še več), tako da tvoja domneva ne drži.

zato trgovec naredi izgubo, če se z eno stranko zadrži daljši čas, pa tudi če ta opravi večji nakup

Se mi zdi da več zgube dela z igranjem pasjanse.:\

Pri nas rabiš enega trgovca za enega kupca.

:\


Zato pa zaostajamo za BDP na prebivalca za Američani še vsaj za naslednjih 100 let. Ker razmišljamo kot teleta in bo vpliv socializma še dolgo prisoten.

:\
Sory poba samo tukaj si pa pisal take kreteizme povečini da se mi ne da komentirati sploh.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Ginginova ::

V Ameriki tudi skoraj nikjer nisem videl custom made računal. Tam se prodaja Dell-e, IBMe, HPje, Apple in podobno. Nobenega jebanja, jaz bi hotu tako in tako grafiko, pa napajalnik s tihim ventilatorjem, pa miško z dvema vijoličnima gumboma. :D
In tako se tam proda 90% računal in kvečjemu 10% je po naročilu. Pri nas je pa obratno. In potem so muke s podporo, ko kaj ne dela, ker una mamaplata pa grafikulja ne pašeta vkup, ali pa ima proizvajalec X šrot od drajverjev ali pa si stranka izmisli, da mu reč ne dela pod Windows95, on pa mora imet Windows95, pa čeprav ga noben ne podpira že 8 let. :D

Ogo

Zheegec ::

Sicer jih v Sloveniji ni veliko, ampak je v BigBangu, Merkurju, Mercatorju, Bofu... popolnoma enako. In pravilno je tako, če želi trgovina preživeti.

Aja? >:D Malo me sicer že grlo boli, ziher zato ker delam v samopostrežni trgovini. Kaj smo pametni ej... ti povem da je 99x več folka ki rabi nasvet, kot je pa nas na S-T, ki ga večinoma ne.

Antonija: je pa dosti bolj zanimivo delo, kot čistilka :D

Zakaj lahko v VSEH ostalih računalniških trgovinah TAKOJ ko prideš noter (oz. v roku ene minute) nekdo pride do tebe in vpraša, če kaj rabiš? Ali pa te pride vprašat, ko je čisto očitno, da rabiš pomoč, ker ga gledaš, pa gledaš vitrino, pa se prestopaš...

Pač zato 8-)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Talula ::

Klemen: o svetovni ekonomiji se ne bom prerekal s tabo. Mi že naziv ob tvojem imenu dovolj pove, da nima smisla. Samo preberi si kaj je zgoraj Papica napisal in ti je lahko takoj jasno. Si se tudi sam strinjal. Če pač tega ne zastopiš, ne zastopiš.
Alien: mi zaupaš v kateri trgovini delaš?

klemen22 ::

Samo preberi si kaj je zgoraj Papica napisal in ti je lahko takoj jasno. Si se tudi sam strinjal. Če pač tega ne zastopiš, ne zastopiš.

To kar papica pisal je bedarije.

Tatula: glede svetovne ekonomije pa se mi ne da s tabo prerekat.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

Zheegec ::

Čakaj, res velika večina ljudi se še vedno zanaša na nasvet prodajalca, ker sami pojma nimajo (ne morejo biti vsi strokovnjaki za vse, sploh ne za tehniko), kar je konec koncev tudi prav (če so seveda OK prodajalci), da ne poslušajo nekih "kvazi strokovnjakov", ki mislijo da kaj vedo.

Seveda jih je veliko takih ki jih vse zanimajo pa vse vprašajo in izvedo, pa gredo kupit nekaj prek spleta kjer je 5 jurjev ceneje (samo jim tam nič ne razložijo pa pokažejo), ker smo pač slovenci šrkti pa ne cenimo vrednosti nasveta, ampak vseeno jih kakšna polovica upošteva dober nasvet kar tudi šteje (pa kjerkoli že nabavijo). Takšne trgovine bodo še dolgo obstajale.

Kar samopostrežni način (na monitor napišeš "to je dober monitor") pa bi pomenil preveč reklamacij in problemov, že tako je veliko ljudi ki nekaj nabavi brez svetovanja potem pa prosi če bi lahko menjal, ker kot sam pravi: "ja, sem mislil...". Zato pa morajo biti sposobni/zaintereserani prodajalci, konec koncev če pa gremo v samopostrežni način pa ni razloga da bi bili sploh v trgovini!?

@Talula: lahko vprašaš.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

MEDENA ::

Hja ko sem jaz kupoval BMWja in se nisem mogel odločiti med serijo 1 in 3 mi je prodajalec razkazal oba avta in mi posvetil kako URO (če ne še več), tako da tvoja domneva ne drži.

Morda ker ma enmu avtu nekaj 100k zaslužka ?

klemen22 ::

Morda ker ma enmu avtu nekaj 100k zaslužka ?

Samo odgovoril sem na 1 post. Preberi si malo na kaj se je nanašalo Medena, ne pa da govoriš v prazno.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Isht ::

@Tatula:
Nizke marže?!?!?! Ja itak... od kje pa potem Comtronu par miljard dohodkov letno (oz. toliko in toliko dobička)? Marže seveda vsaka štacuna da svoje, ampak garantiram ti, da nobena trgovina nima manj od 30% marže.
Pa to, da Comtron zbija cene na trgu... Ja itak... V Bofu in BigBangu imajo iste komponente precej ceneje. Saj ne rečem, ene stvari so bolj ugodne v Comtronu, ampak tvoj post govori, ko da je Comtron gonilo napredka računalnikov v Sloveniji, in da če njih ne bi bilo, bi še vedno delali na Spectrumih, ki bi stali petsto jurjev.

Sicer pa: V BigBangu, ki je prav tako samopostrežen, in v Bofu, če rabiš pomoč bo kdo prišel do tebe. Meni se v teh štacunah večkrat zgodi, da pride prodajalec do mene v minuti pa mu rečem, da sem že našel, v tistih nekaj primerih ko pa rabim več informacij, je pa prodajalec dobrodošel. V Comtronu, ki naj bi deloval po istih načelih samopostrežne trgovine, pa NOBEN ne pride do tebe, čeprav so PLAČANI za to, da svetujejo (sicer bi lahko imeli gor samo dva varnostnika, spodaj pa tisto blagajničarko).
Kot je nekdo napisal: trgovina ima več izgube s prodajalcem, ki igra pasjanso, kot s prodajalcem, ki se stranki posveti (pa čeprav eno uro), ker je v drugem primeru večja verjetnost, da bo trgovina prodajala. Jaz če grem v trgovino, pa eno uro sprašujem, ne bom kupil samo v primeru, če ne bom zadovoljen z izdelkom o katerem sem spraševal. Če je pa izdelek kul, ga pa kupim tam, kjer sem spraševal. Tisti, ki pa tratijo čas prodajalcev zato da dobijo kup informacij, potem pa naročijo preko neta, ker je ceneje, so pa kreteni (to se pa strinjam). Vse informacije, ki jih ima prodajalec o izdelku, lahko sam dobiš če greš na internet in v Googlu napišeš ime izdelka in review.

Sicer pa: jaz v Comtronu nisem še tratil časa nobenega prodajalca z vprašanji, hotel sem samo da mi odpre vitrino in mi da komponento iz nje. In sem čakal 10-15 minut! Torej, a je to definicija SAMOPOSTREŽNE TRGOVINE?! Če lahko komponento dobiš samo ob posredovanju prodajalca, je to še vedno mala specializirana trgovina, samo da je na večji kvadraturi. (pa mimogrede: v Comtronu, ki je na megalomanski površini v BTCju, imajo ravno toliko različnih komponent, kot v Jae-tu v Črnučah, ki je na površini male specializirane trgovine...)

@Ogo:
Kar se pa tiče nakupov sestavljenih sistemov proti Custom made računalnikom: Jaz sem še vse računalnike kupil Custom made, pa nisem z nobenim imel problemov, niti nisem nobenega nosil na servis. Poznam pa morje ljudi, ki jim Budget sestavljena kišta dela velike preglavice (predvsem si lahko prebereš poste v tej temi, pa boš videl par primerov), zato ne nakladat kako je problem na servisih predvsem v Custom made računalnikih.
Je pa seveda razlika, če kupiš Apple ali HP ali Dell, ali pa TRON računalnik, kaj praviš? Tudi v ceni je precejšna razlika, to pa zato, ker Apple, HP in Dell dajo not kvalitetne komponente (kot si jih lahko nabašeš v računalnik sam, če delaš Custom made kišto), Comtron pa v svoje TRONe daje škart robo najnižjega cenovnega razreda, da prišpara par fičnikov in drži nivo marž. Saj ne rečem, je enako pri Mlacomu, Jaetu, Emisiji, kjerkoli pač kupuješ njihove standardne kište, so noter slabe komponente. Torej se ti bolj splača, da malo raziščeš in sestaviš svojo kišto s kvalitetnimi komponentami (ali pa prosiš kolega, ki se spozna).

opeter ::

Isht, bravo, bravo! Lepo napisano!

Jaz bi samo reagiral na ta Talulin stavek:

Zato pa zaostajamo za BDP na prebivalca za Američani še vsaj za naslednjih 100 let. Ker razmišljamo kot teleta in bo vpliv socializma še dolgo prisoten.


Ali si ti normalen? Koliko nas je v Sloveniji? 2 mio? Koliko pa v ZDA? 250mio? Kako lahko napišeš tako bedarijo... zaostajamo za BDP. Phah! :\
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Lime ::

crnapika:
na prebivalca. Torej je vseeno ali nas je 1.000 ali milijardo.

isht:
Dohodki niso zaslužek ampak skupni promet. Same komponente predstavljajo zelo nizek odstotek skupno prodanega blaga. Najcenejše trgovine ni. Niti prehrambene niti računalniške. Nekaj je ceneje v eni, drugo pa v drugi trgovini. Predvsem ima vsak najceneje in "v akciji" tisto kar sam uvaža.
Marže v konkurenčnih računalniških trgovinah imajo redki okoli 20%. Direktni uvozniki morda, tisti ki kupujejo v Sloveniji pa prej okoli 10%.
Pri veleprodaji pa okoli 5%.

Škart komponente ne obstajajo in jih nihče ne nabavlja in noben proizvajalec ne prodaja. Če bi nalašč kupovali komponente, ki crkujejo, bi sami sebi jamo kopali. Pa ne samo zaradi nezadovolnjih strank, ampak predvsem zaradi naknadnih stroškov.
Je pa razlika med OEM in retail pakiranji.

Dell, hp, ibm imajo v svojih računalnikih popolnoma enake komponente, saj te brand firme sploh same ne izdelujejo računalnikov, ampak jih za njih sestavljajo "navadni" proizvajalci. Je pa zelo pomemben faktor testiranje, kjer se izločijo defektne in slabše delujoče komponente, kar je pri slovenskih proizvajalcih bolj na brzino storjeno. Kvantiteta proti kvaliteti. Nizka cena proti visoki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lime ()

opeter ::

@Lime & Talula

Oprosti sem površno prebral :8) Se opravičujem.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Lime ::

Se zgodi :))

Aja, drugače pa smo že precej offtopic :D .

antonija ::

Se vedno noben ni upravicl tega, da prodajalec igra pasjanso/gleda pr0n/klepeta s kolegi namesto da bi postregel stranko... Razen nekaj poskusov relokacije problema.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

opeter ::

Antonija, mi to ne moremo spremeniti. Ni v naših močeh.
Lahko greš, pa se pritožiš na Zvezo potrošnikov Slovenije (da oni kaj ukrenejo), lahko prosiš za Knjigo pripomb ali kaj podobnega in v tega kaj napišeš, to pa je tudi vse.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Isht ::

@lime:
mogoče sem se slabo izrazil: namesto ŠKART bi moral reči ROBA SLABŠIH PROIZVAJALCEV. Mislim, da se boš strinjal z mano, da je velika razlika, če je notri RAM neznanega proizvajalca, ali pa Corsair (oz. če je noter Geil Value, ki je nižjega cenovnega ranga, ali pa Geil standard). Ali pa če vgradijo v sistem Foxconn matično ploščo, ti si pa daš noter Asus ali Abit. Pa če je noter Hitachijev disk v standard mašini, ti si pa v custom made mašino daš noter WDja. Pa če je NECov DVD pekač, ti pa hočeš recimo LGja.
Takih malenkosti je cel kup, ko pa sešteješ, pa dobiš slabo sestavljeno iz slabih komponent in slabo stestirano kišto, ki jo Comtron potem prodaja pod 'Serijskimi računalniki'.
Nisem rekel, da je roba pokvarjena, je pa res, da ima večjo nagnjenost h kvarjenju kot kvalitetne komponente, ki jih sestaviš v računalnik sam.
Sicer pa: malo dnarja malo muzke. Sestavljeni računalniki z enako konfiguracijo so cenejši od custom made, pa prav na račun poceni komponent.

Dell, HP in Apple pa ne bojo šli vgrajevat Foxconn matičnih plošč, ampak izberejo kvalitetnega proizvajalca, ker se držijo določenih standardov.

Glede marž pa močno dvomim da je tako, kot si napisal. Glej primer: Acerjev laptop v angliji stane 350.000 SIT (preračunano). Pri nas je isti laptop 500.000 SIT. Kako je to možno? Kdo tukaj pobere maržo?! Enako je s posameznimi komponentami, cene pri nas so za polovico višje kot v tujini (vsaj nekatere). Nekdo to maržo pobere, dvomim pa da že distributerji dobivajo komponente toliko dražje od proizvajalca.

MEDENA ::

isht: Anglija in ostale države spadajo v drugi rang kot SLO. Tudi če smo v EU, naš še vedno tretirajo kot ex YU.
V Angliji je 30x več folka in uvoznik nek izddelek dobi po super ugodnejši ceni, primer recimo kak procesor. Tam jih bo uvoznik naročil ne vem 10,000 kosov, pr nas se pa konča po nekaj 10 ali 100. Get it? SE pozna če naročiš kontejner ali nekaj škatel :)

klemen22 ::

Ja MEDENA to že, samo razlike ne morejo biti 20-30%.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zheegec ::

Isht: Za marže v trgovini (za več vredno rač. robo, torej vse kar je dražje od kablov pa kartuš) ti lahko potrdim da so zelo nizke, tako da krivda ni na strani trgovin. Problem je ker se naroči zelo majhno količino in ni količinskih popustov, problem je ker imamo visok DDV, problem je prevoz.

Kar se tiče brand-name računalnikov; Notri so bolj kvalitetne komponente, torej notri NI Asrock matičnih in podobnih stvari, pa sestava je stestirana da je vse 100% kompatibilno. Dražji računalniki sestavljeni v Slo (PCX recimo) in pa custom-made (če veš kaj kupuješ) so glede tega čisto primerljivi, razen seveda servisa, ki je IMHO pri brand-name boljši. Neki poceni v Slo sestavljeni računalniki imajo notri manj kvalitetne komponente (sploh matične plošče), zato je VERJETNOST okvare definitivno večja.

P.s.: Zate so Hitachi slabi diski, WD pa super? Ojoj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Isht ::

P.s.: Zate so Hitachi slabi diski, WD pa super? Ojoj.

ups... no, priznam, se ne spoznam... zanesli so me predsodki, ko sem videl v enem TRON računalniku Hitachi disk ;)
Jaz bi v vsakem primeru med diski izbiral med Maxtorjem in WDjem, ker imam pač zelo dobre izkušnje. Hitachijev pa pač ne poznam. Se opravičujem.

Marže: Ne štekam, zakaj enostavno ni dobaviteljev za eno regijo (pa magari če nas strpajo v regijo jugovzhodne evrope z bivšo Jugo), pa bi bile dobavne cene nižje, marže pa višje, kupci bi bili veseli ko bi dobili cenejše komponente, prodajalci tud ker bi dobili več marže, država pa itak pokasira svoje... Zakaj moramo v Sloveniji imet kar 3 glavne dobavitelje recimo Acerjevih notesnikov, ko bi pa eden zadostoval za SLO, CRO pa še Madžarsko...

Ups, zdaj nas pa že oreng zanaša iz teme...

Šimpanz ::

Proizvajalci so hitro ugotovili da se ne izplača imati samo enega distributerja za določen trg. Po moje bi bile cene komponent mnogo višje če bi imeli samo eno podjetje ki bi uvažalo npr. diske WD, eno podjetje ki bi uvažalo Asusa itd, saj se sedaj kunkurirajo z istim izdelkom, toraj moraš znižati cene da lahko nekaj prodaš.
Proizvajalec mnogo bolje pokrije trg (poveča prodajo), če več podjetij prodaja njihovo robo.

Isht ::

Ne govorim o prodajalcih, ampak distributerjih/uvoznikih. Prodajalcev je kot listja in trave, vse računalniške trgovine prodajajo diske WD, Maxtor, Hitachi etc, vse trgovine imajo na zalogi raznorazne RAMe, vse trgovine imajo ASUS mamaplate.
OK, ko rečem VSE, mislim VEČINA, nekatere imajo pač ekskluzivo, druge se pa držijo enega proizvajalca, kot recimo Emisija, ki ima večino stvari od MSI.

Torej je prodajalcev dovolj in konkurence precej. Distributerjev pa je preveč. Če so trije za Slovenijo, to efektivno pomeni, da eden naroči samo recimo 5.000 procesorjev ene vrste kar je dražje, če bi jih pa 20.000, bi imel pa toliko in toliko popusta na količino (recimo 20%). In bi del tega popusta pretopil v svojo maržo (5%) ko bi prodal trgovinam, trgovine bi še vedno kupile ceneje kot prej. Potem bi trgovine dodale malo marže (5%), pa bi komponente lahko bile še zmeraj 10% cenejše kot so zdaj za končne kupce.
Tako pa imamo 3 distributerje, ki imajo svojo distribucijsko mrežo, naročajo manjše količine dražjih izdelkov, trpimo pa končni kupci.
Seveda bi lahko tud distributerji stopili skupaj in rekli: pa dajmo skupaj naročit večjo količino teh in teh procesorjev. Samo ne vem kaj bi protimonopolni zakon mel za povedat.

Samo zdaj smo pa REEES off topic...

Dead_Eye ::

Malo offtopic: osebno mi še vedno ne dišijo hitachi diski (ex IBM)...

Glede odnosa prodajalcev pa: sej po svoje imate vsi prav, samo dejstvo je, da je 90% negativnih mnenj ravno o Comtronu in razen če ni to kakšna zarota(>:D ), nekaj res ne "štima" pri njih.

Naj pa še povem, da se z lepim odnosom da marsikaj doseči.
The one and only

Stepni Volk ::

Lahko z veliko gotovostjo trdim, da nobeden od trgovcev na malo v Sloveniji ne kupi 5'000 procesorjev. Niti pod razno. Še na letni ravni krepko dvomim.
Stvari se namreč prednaroča po kvartalih (oceni količino vnaprej), ter naroča mesečno ali kako drugače (odvisno od distribucije). Če svojih četrtletnih napovedi ne moreš uresničevati, izgubiš zastopstvo. Kako je propadel Jerovšek? Med drugim je postal uradni zastopnik za Intel...
Zato naši mali trgovci kupujejo pri raznih preprodajalcih, ki zagotavljajo nižjo ceno od uradne AMD in Intel distribucije. Ti preprodajalci dobijo svoje procesorje pri različnih večjih distributerjev in proizvajalcev (od uglednih, do manj uglednih), ki so se zakalkulirali v svoji oceni proizvodno/prodajnih kapacitet ali pa se še prebijajo na tržišče in pri obeh proizvajalcih procesorjev naročajo večjo količino procesorjev, kot so jih sposobni vgraditi in prodat v svojih izdelkih. Ta višek, se pojavi na prostem trgu. Tovrstnih prodajaln je več na različnih koncih sveta. Cene se spreminjajo dnevno. Običajno se nižajo (razen v primerih raznih "suš").
Ker je velikost tržišča v Sloveniji majhna, so zaloge manjše, a se vseeno prepočasi obnavljajo. Zato so cene Hi-End procesorjev vedno višje od npr. v Nemčiji. Vsak dan šteje.
Na zalogo se jemlje le procesorje s kolikortoliko stabilno ceno in visokim povpraševanjem kupcev po njih.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
788764 (5268) St235
»

Daj briši to temo (strani: 1 2 )

Oddelek: Slo-Tech
534994 (3475) Snegec

Comtron in garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
838094 (6575) Mr.B
»

Comtron aka Mlacom2 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Kaj kupiti
25321651 (12592) Tilen
»

Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20616515 (10587) boštjan

Več podobnih tem