» »

Daj briši to temo

Daj briši to temo

1
2
»

Snegec ::

in sem vsake GRAJE ali POHVALE izredno VESEL


Če so izražene konstruktivno, sem tudi jaz GRAJE vesel. Ampak le-te so redko tako izražene.. v afektu ljudje nimajo časa se lotit kritiziranja konstruktivno. Pade ven tko kot jim leži na duši.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Djuro ::

in ne izsiljujejo ravno vsake najmanjše napakice za svojo korist

Jehata, če gre kupec po avto in vidi da je popraskan bi moral narediti kaj?:

a) spregledati napako in veselo odpeljati avto domov
b) enostavno ne prevzeti izdelka
c) zdilati se za dodaten popust zaradi poškodovanega izdelka

OK, da ne bo kdo rekel, da je avto vreden 'maljone', računalniške komponente pa bistveno manj, zamenjaj zgoraj avto za omaro za dnevno sobo.

Ježeš, ne ga kvačkat, da kdo namerno spregleda videno napako na izdelku, ki ga kupuje in ne reče niti za dodatni popust.

edit: typo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Djuro ()

TRIROG ::

@Snegec

Amm.. mene so v šoli trgovstva učili, da je treba kupce podučiti in jih o izdelku v katerega jih sili zanimanje, tem bolj informirati, četudi je kdaj pa kdaj to v tvojo škodo - mu pač, ponudiš nekaj boljšega, dražjega.


Sem razumel da se tukaj navezuješ na prodajo posameznega artikla in ne na zamenjavo .... je pa jasno da pri zamenjavi ne pride v poštev sistem ja 7900 GT vam je crknila ampak to je slaba kaliteta vam bomo dal cenejšo ampak bolj kvalitetno 7600GT ... razen seveda ce bi dodali se razlikov denarju ...

Snegec ::

@Trirog: Vseh stvari se ne da menjati po vrednosti. Menjaš po vrednosti in/ali kvaliteti. Če je le možno, zamenjaš artikel za takega kot je bil prej. S tem se izogneš vsem težavnostim, da izdelek nebi ustrezal cenovno/kvalitetno, si pa mimogrede povzročiš možnost ponovljive napake (ne sprašuj, imam vsaj 3 primere tega ;O).
Če ne gre, greš pač malce navzgor po vrednostni/kvalitetni lestvici, odvisno od tega, kaj/koliko odstopanja ti tvoji nadrejeni dovolijo.

Ti se pravzaprav na servisu lahko pogodiš s stranko, da vzame neko stvar, tudi brez vračila razlike v ceni. Če se stranka strinja, ne vidim problema. Konec koncev cene padajo in tehnologija gre naprej.

Kar se pa vračil denarja tiče in razlik v ceni, pa to v večini primerov ne spada več pod funkcijo servisa.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Ena trgovska ... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21227272 (20754) BigWhale
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
536018 (6018) AngelOfDeath
»

Nova pogodba ali izkoriščanje ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19712795 (7304) Yossarian
»

Comtron SG (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15813279 (8084) Turtle

Več podobnih tem