» »

Višje kazni za prometne prekrškarje

Višje kazni za prometne prekrškarje

««
6 / 6
»
»»

St@jler ::

Seveda. Če slučajno ni po črki zakona, je pa vsaj vljudno. No to je tudi beseda, ki je vozniki pri nas niso še slišali.

bzp ::

Nekako človeško je, da otroku in starejšim ustaviš ter tako "pomagaš" čez prehod. Enako kot je človeško, da ostali počakajo kakšno sekundo in ti ne skačejo pred avto.

kekz ::

Če pešec čaka pred prehodom, lahko lepo počaka da se peljem mimo?

Če se mu slučajno zlušta, da stopi na cesto (na tvoj vozni pas), ko pelješ mimo, si pa v prekršku za 4 toćke in kusur. >:D

username ::

> > jype, nihče ni nikjer izjavil, da bo vozil po pešcih niti po
> kolesarjih. Da pa jim bodo pot zaprli, so pa napisali

Moji kolegici je tudi nekdo pot zaprl, ko se je peljala s kolesom. Pa je brez zob ostala.
Hm, kako natančno se je pa zgodilo? Dokler ne vem podrobnosti, špekuliram, da ni mogla ustaviti, verjetno je imela premajhno varnostno razdaljo/bila prehitra/imela slabe zavore (tehnično neizpravno vozilo)... ja, tudi za kolesa veljajo prometna pravila, ne samo za avtomobile... ji pa čisto nič ne privoščim.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

MadMax ::

Tudi če ima pešec desetkrat absolutno prednost, ima vsekakor prednost tudi pri zaključku zemeljske kariere, saj mu absolutna prednost ne daje nesmrtnosti.

Zato bi bilo zelo dobro, če bi se tudi nekateri pešci prenehali obnašat kot pijane ovce.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

BluPhenix ::

Username, če je avto njej zaprl pot, ona ni bila v prekršku, ampak je bil avto. Nimaš kej špekulirat.

Bravo madmax ... žal to velja tudi za avtomobile, ki križišče prečkajo ob zeleni luči medtem, ko nekdo v njih prileti skozi rdečo. Končno so nekateri razumeli, zakaj je potrebno pred križiščem zmanjšati hitrost, četudi imaš zeleno luč. Ko ti nekdo prileti v levi bok z 50kmh, ti to, da si imel zeleno luč ne pomaga veliko.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

kekz ::

Končno so nekateri razumeli, zakaj je potrebno pred križiščem zmanjšati hitrost, četudi imaš zeleno luč.

Ko je prijatelj pred leti delal izpit za motor, je slišal kar dosti kritike od komisije (vozila za njim v avtomobilu), zakaj mu je pred križiščem pri zeleni luči zasvetila zavorna luč. Da pri zeleni nima kaj šlatati zavore. :O

BluPhenix ::

Ja, in? Meni je tudi prvič komisija rekla, da bi lahko tudi malo izsilil kakšnega tovornjaka, da nam nebi bilo potrebno čakati toliko časa v križišču. Pač križišče je prečkala kolona tovornjakov, tako da smo stali cca minuto na križišču.

Še enkrat skozi križišče moraš peljati tako, da lahko varno ustaviš, ne gede ali je semaforizirano ali ne.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

BigWhale ::

> Hm, kako natančno se je pa zgodilo? Dokler ne vem podrobnosti, špekuliram, da ni
> mogla ustaviti, verjetno je imela premajhno varnostno

Prav lezerno se je peljala v solo s kolesom. In preckala cesto v kriziscu pri zeleni luci, na prehodu za pesce. Pa ji je nekdo, ki je zavijal desno pot zaprl.

:)

BigWhale ::

A je bil kak slo-techar? ;) Link

Barakuda1 ::

Karkoli ste se učili o prednosti (v križišču ali kjerkoli), je bez veze.

Prednosti si sledijo takole (po vrstnem redu)

- Veliki in močni (ala tovornjaki in šleperji)

- Hitri in neumni

- tisti, ki slabo poznajo predpise, in vozijo ko kure brez glave (efekt podoben kot pri hitrih in neumnih)

Nooo, šele pol pridejo na vrsto ostali udeleženci v prometu.


Če teh pravil ne upoštevate, imate bistveno višje možnosti za predčasno partijo taroka v družbi Svetega Petra, kot bi jih imeli sicer

McHusch ::

Pozabil si vlak. Ta lahko premaga celo šleparje. ;)

T0RN4D0 ::

Ko je jači, taj tlači :P

solatko ::

BigWhale

Če praviš, da se je pri zeleni peljala po prehodu za pešce, je bila totalno v prekršku in delno sama kriva za nesrečo. Kolesar mora po prehodu za pešce peš!!!!!!! Dostikrat kolnem kolesarje, ki dost hitro pripeljejo na prehod za pešce, saj jih enostavno ne vidiš in spelješ, ker ni nobenega pešca. Najbolj všeč so mi pa tisti kolesarji, ki se pripeljejo celo v nasprotno smer. Če si je zbila zobe, pomeni da je prišla na prehod dokaj hitro. Daj predno daješ komentarje malo premisli koliko voznik, ko zavija desno, lahko vidi, verjetno kolesarja na prehodu za pešce niti ne pričakuje, saj to je enako, kot da bi ta isti avtomobilist vozil po kolesarski stezi in tako prečkal križišče. Za večino pa so itak pri vseh nesrečah z udeležbo vozila in pešca ali kolesarja, krivi šoferji, ker nespametno divjajo po cestah in lovijo nič hudega sluteče in po prometnih predpisih obnašajoče pešce in kolesarje. Dejmo bit že mal realni - najšibkejši člen v prometu - pešec in kolesar se mora v svoje dobro, obnašat samozaščitno in včasih tudi odstopiti od prednosti, ne pa brez glave skozi zid.

BigWhale ::

Kolesar mora po prehodu za pesce pes? Mozno, samo ti vseeno ne verjamem. Pokazi zakon. Sicer je doticna oseba peljala po kolesarski stezi ampak to so ze detajli.

S hitrostjo 5km/h se zaleti v vrata z zobmi. Me zanima, ce bos ohranil cele... ;>

jype ::

solata> pešec in kolesar se mora v svoje dobro, obnašat samozaščitno in včasih tudi odstopiti od prednosti, ne pa brez glave skozi zid.

Ja, močnejši udeleženec mora pa v zameno biti avtomatično kriv, če pride do nesreče. Se strinjam.

solatko ::

Pomen izrazov
23. člen


17. prehod za pešce je del vozišča, ki je namenjen prehajanju pešcev čez cesto in je označen s predpisano prometno signalizacijo;

r0b3rt ::

mogoče ve kdo link do tiste strani z zakoni in cenami prekrškov?

solatko ::

Google, drugače pa državni zbor - sprejeta zakonodaja.

Icematxyz ::

Izjava da merilo za uspešnost policista oziroma neke policijske uprave ne more biti število izdanih položnic in napisanih kazni.

To je za moje pojme neposredno priznanje da visoke kazni same po sebi ne prinesejo želenega rezultata. In da gre za kratkoročni ukrep. Veseli pa me da sam vrh to priznava.

In sledi naslednja ugotovitev ki spet prihaja z vrha:

Nova filozofija policijskega dela: Položnice ne bodo več merilo uspešnosti policista


Torej ne bomo več šteli izdanih plačilnih nalogov, ampak bodo policisti odgovorni za oblikovanje prometno varnostne politike na svojem območju


Lepo da so spoznali da visoka kazen je kratkoročni ukrep. Ne moreš pa delo policijske uprave označiti za uspešno če je napisala največ kazni. To za moje pojme zna avtomat bolje kot policist. Pa še manj stane.

http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/...

Bodo po novem celo začeli razmišljati o problematiki? In ne le računati na to da če fino kasirajo da so rešili vse probleme?

Ali pa je to samo leporečenje. Sledi pa dvig kazni?

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

To je leporečenje, sledi podvojitev kazni in 0.0 promila dovoljenega alkohola v krvi. In glasno ploskanje množic.

W1: policaji bodo pa radarje še vedno postavljali za table za konec naselja in v koruzo. Pločniki bodo pa po novem bankine.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Morala je priti ženska za policijskega ministra, da jim poizkuša vcepit v glave, da niso samo inkasanti, temveč morajo biti predvsem tam, kjer se dogajajo nesreče, kar smo v nekaterih temah ugotavljali tudi ST-ovci. To da je dala nedvoumno navodilo o uspešnosti, v smeri varnosti na cestah določene policijske uprave, samo potrjuje, da je bil cel policijski aparat usmerjen v polnenje proračuna in se z varnostjo v prometu, sploh niso ukvarjali pa, če prav bi to moral biti prvi cilj policije.
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738631 (33502) St235
»

perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
119485789 (58542) BlueRunner
»

pritožba na kazen - možnost ugoditve (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11516189 (11585) bluefish
»

Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18913847 (11377) Tear_DR0P

Več podobnih tem