» »

Nove kazni

Nove kazni

jype ::

Super Sonic> Veš jype, smo ljudje, ki rabimo pridt v službo urejeni, člsti in, predvsem, nesmrdeči.

Jah, pol se pa ne valjat po blatu, preden krenete v službo.

Super Sonic> Še počanejša vožnja, ti da še več tega časa, če se pa ne voziš, pa tega časa sploh ne poznaš. Torej, kje bomo?

Po občutku. Če nek stari ata pač ne drzne vozit 70, ker morda ne vidi dobro, ali pa ni prepričan v svoje sposobnosti, se čisto strinjam, da ne spada na cesto, hkrati pa sem še bolj prepričan, da je prehitevanje takega voznika na nevarnem odseku, ali pa vožnja tik za njim, še bistveno nevarnejša, kot je ata sam.

Buggy> jYpe: tebe bi res rad videl kako bos s kolesom prpeljal zjutraj v solo in vrtec svoje otroke in popoldne skocil po nakupih z plenicami v na blelanci...Izjava ki je ozkogledna, nesramna in skrajno egoisticna.

Kje bi pa ti parkiral, ko greš po otroke v vrtec, če bi že jaz zasedal tisto mesto? Po kateri cesti bi se vozil, če bi se _VSI_ Ljubljančani obnašali tako potratno, kot se ti, da bi vsak s svojim vozilom hodil po otroke v vrtec, pa tudi če ima do njega samo par sto metrov peš?

Buggy> Nekateri namesto napredka in prilagajanja sodobnemu ritmu zelijo stvari pripeljati raje v kameno dobo pod pretvezo varnosti.

Morda res, ampak če s tem misliš mene, potem so ti otroci in plenice očitno že toliko zgrizli zobnike, da več nisi sposoben trezne presoje. Da boš razumel, ti lahko ilustriram s primerom: z deklico se voziva v službo s kolesi iz Zaloga do Trnovega oz. Brda (~15km v eno smer) približno 45 minut. Seveda noben od naju ne pride v službo umazan ali prepoten, ker ne goniva kot maratonca. Tisti, ki ste taki zašpehani polži, da se brez motorja na notranje izgorevanje ne morete premikati, ne da bi se spotili, si seveda lahko na delovnem mestu omislite tuš in svežo obleko (verjamem pa, da si tega ne morete privoščiti, ker odplačujete kredite za avtomobile). Ko bova imela naraščaj, bova seveda sem in tja uporabila tudi družinski avto, ki se zdaj uporablja precej redko.

Lahko pa se zmenimo takole: Kupim še tri vozila (ker zdaj štirje uporabljamo en avtomobil), potem se pa vsak dan vozim po vseh opravkih, kjer sem se do sedaj s kolesom, kar z lastnim avtomobilom, pa ostali trije prav tako. Potem bomo zagotovo čisti in nesmrdeči, pa tudi udobno bomo lahko skupaj čakali na mestnih vpadnicah, zjutraj proti centru, popoldan pa ven - pač malo dlje kot zdaj, ko se samo 60% Ljubljančanov z avtom vozi po mestu samih, v lastnem vozilu (ostali uporabljajo avtobus, kolo ali čevlje).

šernk> za v mestu je pa potrebno potrplenje, ki pa ga ljubljančani nimate!!

Jaz ga imam toliko, da se sploh ne vozim z lastnim avtomobilom. Ker se mi pač ni nujno treba, tako kot spužvam, ki ne morejo poganjat pedal in žvečit čigumija hkrati.

Tear_DR0P> dosti ljudi ni poznalo razlike in so se fijakali s 50.

Pa kako lahko takim dajo izpit? Komaj čakam, da bomo okupirali hrvaško, da se znebimo teh ljudi tako, da ne bodo vedeli kaj pomeni znak

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: jype ()

jype ::

djordjevic> revež ima to smolo, da mu gre za vsaki pik čebele, ose, itd. na bezgavke in se posledično lahko dokaj hitro zaduši. Jasno, with that in my mind peljem malo hitreje, say 100, na odseku, kjer je omejitev itak 90. No, pa se najde en frajer s starim mondeom, ki se nalepi na levi pas in cijazi 60. Ker šlo dejansko na življenje in smrt, gospodu prijazno namignem s snopom zasenčenih luči, naj se vendarle umakne. Ampak ne, pravzaprav začne voziti še počasneje. Ko ga po enih 1000m le prepričam, naj se za božjo voljo umakne, to stori tako, da se počasi umika še 200 m.

No, zato se jaz _VEDNO_ in takoj ko to lahko varno storim umaknem tudi vsakemu idiotu, ki vozi bistveno prehitro - ker dejansko ne moreš vedet, za kakšno situacijo gre.

Zato tudi kot kolesar nikoli nisem nikomur poškodoval vozila (sem pa zelo rad fantaziral o tem, se razume), če je napačno parkiral, mi odvzel prednost ali se mi zameril kako drugače.

Voziš pač tako, kot implementiraš odprte standarde: sam do sebe si zelo strog, do ostalih pa kar se da popustljiv.

Buggy ::

edenpac: Buggy, kaj če bi bil tisti preživeli tvoj otrok ali pa brat ali sestra ali mama ali ata, dedek... morda celo ti?

ker izjava kakor tudi zakon sloni na statistiki je tvoja izjava brezpredmetna in zato zrtev ne velja poosebiti, saj se govori o stevilkah.
Vsi se strinjamo, da je vsako zivljenje neprecenljivo, dejstvo pa je, da se nesrece dogajajo in se tudi bodo, pa ceprav se bomo vozili z konjskimi vpregami. Gre za to, da bo taksen radikalen ukrep mnoge udaril, pravicno ali pac ne, se po kaki drugi strani in v teoriji lahko privede celo do kaksne zrtve vec kot pa pred sprejetjem zakona, ki lahko posredno povzroci marsikatero dramo.
Se ta aspekt ne uposteva nic, sploh pri nas, ki smo v vrhu po samomorilskih nagnjenjih. Da ne govorim o kaksnih izpadih na "svoje_delo_opravljajoce" policiste.
Stvar je vezana na rezultat, ki ga morajo prikazati in zvisevanje kazni v preteklosti ni obrodilo sadove, zakaj bi sedaj?
Ko se bo drugo leto potegnilo crto cez vse in rezultati ne bodo pricakovani pa me zanima neposredna odgovrnost ljudi, ki se igrajo z nasimi usodami.
Poleg tega pa so teli ukrepi poskus zdravljenja posledic namesto, da bi se lotili korenitega pristopa k vzroku problema in tukaj zopet pravim, da je to v prvi vrsti casu nedorastla cestna infrastruktura (predvsem regionalke).

Thomas: Promet je bolj gost kot lani, zato bi bilo razumno pričakovati več žrtev pri istih predpisih. Če so jih zaostrena pravila celo zmanjšala, potem pa super!

Kaj pa ce bo letos povprecno vec dezevnih in dni pod niclo, kot lani ali pa obratno....bo to upostevano pri visokocenjeni "kurbi" statistiki?
Kaj pa se miljon stvari s katerimi lahko manipuliramo?

Dejstvo je da po novem je voznja grozljivka, po eni strani zaradi stalne groznje, ki visi nad nami ter nesposobnimi vozniki, ki so zaradi tega se bolj nevarni na cesti (sunkovita bremzanja brez razloga, prevelika ali premajhna pozornost na dogajanje okoli sebe, nepoznavanje prometnih predpisov in s tem kaoticnost,...)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

jYpe Buggy> jYpe: tebe bi res rad videl kako bos s kolesom prpeljal zjutraj v solo in vrtec svoje otroke in popoldne skocil po nakupih z plenicami v na blelanci...Izjava ki je ozkogledna, nesramna in skrajno egoisticna.

Kje bi pa ti parkiral, ko greš po otroke v vrtec, če bi že jaz zasedal tisto mesto? Po kateri cesti bi se vozil, če bi se _VSI_ Ljubljančani obnašali tako potratno, kot se ti, da bi vsak s svojim vozilom hodil po otroke v vrtec, pa tudi če ima do njega samo par sto metrov peš?

Buggy> Nekateri namesto napredka in prilagajanja sodobnemu ritmu zelijo stvari pripeljati raje v kameno dobo pod pretvezo varnosti.

Morda res, ampak če s tem misliš mene, potem so ti otroci in plenice očitno že toliko zgrizli zobnike, da več nisi sposoben trezne presoje. Da boš razumel, ti lahko ilustriram s primerom: z deklico se voziva v službo s kolesi iz Zaloga do Trnovega oz. Brda (~15km v eno smer) približno 45 minut. Seveda noben od naju ne pride v službo umazan ali prepoten, ker ne goniva kot maratonca. Tisti, ki ste taki zašpehani polži, da se brez motorja na notranje izgorevanje ne morete premikati, ne da bi se spotili, si seveda lahko na delovnem mestu omislite tuš in svežo obleko (verjamem pa, da si tega ne morete privoščiti, ker odplačujete kredite za avtomobile). Ko bova imela naraščaj, bova seveda sem in tja uporabila tudi družinski avto, ki se zdaj uporablja precej redko.


Tvoj nivo zaljenja vseh naokoli, ki oporekajo tvojemu videnje je seveda pricakovan in se na tvoj nivo res ne mislim spuscati, se manj pa prepricevati prepricanega. Samo kot uteho pa ti povem da nisem iz mesta imam dnevno 100km relacije in imamo samo en avto.

Ko pa ravno o kulturi kolesarjev, nekateri so tudi klasa zase saj v ta hudih konicah vrtite po moznosti vzporedno eden z drugim po regionalkah in se vam verjetno kar smeji, ko morajo ljudje za vami peljati v gosjem redu. To se zadnje case dogaja redno, ceprav je vzporedno regionalke pot lokalne narave (ni pa tako strma in izzivov polna) pa "napedenani neoprenarji" brez vsakega zadrzka ob 4-5h popoldne po regionalkah sproscajo visek svoje energije in delajo se dodatne zastoje. Morda je to nova vrsta adrenalinskega sporta pomesana z zdravim nacinom zivljenja kjer se vdihuje hlape vozil, ki jih v klanec prehitevajo.

jype ::

Buggy> Samo kot uteho pa ti povem da nisem iz mesta imam dnevno 100km relacije in imamo samo en avto.

Torej je še toliko bolj pomembno, da se jaz z vso odgovornostjo poslužujem bicikla, da ti na svoj cilj v mestu sploh lahko prispeš v približno normalnem času!

Buggy> Ko pa ravno o kulturi kolesarjev, nekateri so tudi klasa zase saj v ta hudih konicah vrtite po moznosti vzporedno eden z drugim po regionalkah in se vam verjetno kar smeji, ko morajo ljudje za vami peljati v gosjem redu.

Prvič - taka vožnja kolesa je z zakonom prepovedana in drugič - sam se po regionalkah vozim s kolesom le izjemoma in še to s takim kolesom, da me pravzaprav sploh prehitevat ni treba, ker zasedem zgolj prostor onkraj bele črte. Če posplošujemo, potem brez težav vse voznike motornih vozil označim za totalne kretene, pa se mi bo redkokdo upal ugovarjati, ker je zagotovo kakšnega takega že srečal.

Buggy> Tvoj nivo zaljenja vseh naokoli, ki oporekajo tvojemu videnje je seveda pricakovan

Če se kdo prepozna v mojih opisih prometnih idiotov je to seveda njegov problem.

Označiti mene za egoista, ker se jaz lahko, smem, želim in tudi dejansko se vozim s kolesom, ti pa ne, je seveda bedasto: če si se želel voziti s kolesom bi na to mislil takrat, ko si otroke proizvajal in bi uporabil ustrezno kontracepcijo. Če si pa želel imeti otroke, potem je pa bila odločitev med kolesom in družino seveda tvoja. Jaz se sicer nameravam tudi po odločitvi za naraščaj voziti s kolesom, a me bo to pač nekaj stalo (službe in vrtci več kot nekaj kilometrov od doma očitno ne bodo prišle v poštev, več časa bom porabil za vsakodnevne nakupe, ker več kot za en dan na biciklu pač ne moreš tovoriti, in tako dalje).

BigWhale ::

Dejstvo je da po novem je voznja grozljivka, po eni strani zaradi stalne groznje, ki visi nad nami ter nesposobnimi vozniki, ki so zaradi tega se bolj nevarni na cesti (sunkovita bremzanja brez razloga, prevelika ali premajhna pozornost na dogajanje okoli sebe, nepoznavanje prometnih predpisov in s tem kaoticnost,...)


Dejstvo je, da bi po novem morala biti voznja ista kot prej. Ce ni, potem je vsekakor prav, da so dvignili omejitve in upam, da tudi poostrijo nadzor.

Buggy ::

jYpe Označiti mene za egoista, ker se jaz lahko, smem, želim in tudi dejansko se vozim s kolesom, ti pa ne, je seveda bedasto: če si se želel voziti s kolesom bi na to mislil takrat, ko si otroke proizvajal in bi uporabil ustrezno kontracepcijo. Če si pa želel imeti otroke, potem je pa bila odločitev med kolesom in družino seveda tvoja. Jaz se sicer nameravam tudi po odločitvi za naraščaj voziti s kolesom, a me bo to pač nekaj stalo (službe in vrtci več kot nekaj kilometrov od doma očitno ne bodo prišle v poštev, več časa bom porabil za vsakodnevne nakupe, ker več kot za en dan na biciklu pač ne moreš tovoriti, in tako dalje).

Malo pazi kam zahajas s svojimi izjavami in to ti iskreno svetujem.

Super Sonic ::

Veliki problem tistih, ki radi vozijo prepočasi so mobilni telefoni.

Vsak dan vidim par padalcev kako vozijo ko kure in zelo počasi. Ko ga nekako prehitiš vidiš, da čveka po telefonu. To je velik problem pri nas (iz prakse povedano).

"Ko pa ravno o kulturi kolesarjev"

Kar se pa tiče jypa in njegovih kolesarjev je pa stvar taka - vesel naj bo, da ima kje kolesarit. Ko se bo folk masovno spravil na njegov kolo, bomo hitro zasledili kakšno debato na temo lesenih kolesarjev, ki povzročajo trke na stezi.

"No, zato se jaz _VEDNO_ in takoj ko to lahko varno storim umaknem tudi vsakemu idiotu, ki vozi bistveno prehitro - ker dejansko ne moreš vedet, za kakšno situacijo gre."

Pa tole bi človek res lahko v praksi vidu. Mal humorja ne škodi, ane.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

kekz ::

Jaz sem se na novi zakon že skoraj povsem privadil.
Zdaj prehitevam ene 10x več kot prej. Zakona seveda ne kršim.
Ampak imam pa malo slab občutek, da je taka vožnja za nekajkratni faktor nevarnejša kot prej, ko smo vsi vozili "normalno".


Ko pa sem bil zadnje dni malo bolj pozoren na prometne znake, sem blizu doma zasledil eno nedoslednost. Pri izhodu iz naše vasi obstaja znak za konec naselja. Vendar pa potem edino z naše strani ni znaka za začetek sosednjega naselja. Enostavno ga ni in ga tudi nikoli niso postavili po preureditvi križišča v krožišče pred nekaj leti. Žal tega nisem opazil prej (saj pred preureditvijo je bil) in sem ene 2x že plačal, ko sem namesto 50 tam peljal 60 (i kusur). Ampak očitno bi lahko peljal 90?

V (pra)starih časih, ko sem jaz delal izpit, je bilo v zakonu, da za naselje znak ni nujno potreben. Dovolj je, da cesta daje videz ulice. Pred dnevi sem v novejših zakonih iskal to določilo, vendar ga ni več. Torej, če ni znaka, pičimo 90 skozi "naselje"?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

krneki0001 ::


No, in zadnjič izbruhne očetu neka super gadna alergija - revež ima to smolo, da mu gre za vsaki pik čebele, ose, itd. na bezgavke in se posledično lahko dokaj hitro zaduši. Jasno, with that in my mind peljem malo hitreje, say 100, na odseku, kjer je omejitev itak 90. No, pa se najde en frajer s starim mondeom, ki se nalepi na levi pas in cijazi 60. Ker šlo dejansko na življenje in smrt, gospodu prijazno namignem s snopom zasenčenih luči, naj se vendarle umakne. Ampak ne, pravzaprav začne voziti še počasneje. Ko ga po enih 1000m le prepričam, naj se za božjo voljo umakne, to stori tako, da se počasi umika še 200 m. E, vidiš, taki bi si tudi zaslužili kazni - pa ne 125 evrov, kolikor je dobijo zdaj, ampak precej, precej več.


Podoben primer.
Dve leti nazaj sem se, takle čas, urezal z motorko v nogo. Ker sem imel zelo veliko srečo in falil žile, (zarezal sem samo 10cm dolgo in 2cm globoko rano - delno tudi v kost), sem lahko uporabil svoj pas in zaustavil krvavitev, ter se usedel v avto in odpeljal proti domu (10 minut), tam sem se samo zadrl, da naj me nekdo odpelje proti bolnici in se presedel na sovozniški sedež, ker vozit nisem mogel več. Rešilca bi čakal najmanj pol ure in potem še 40 kilometrov do kliničnega centra, zato sem hotel biti na vsak način čimpreje v kliničnem centru, ker je iz rane že orenk tekla kri in sem imel cel gojzar povhen krvi in ker so na ketni od motorke olja in smeti, ki uspešno v skoraj vseh primerih zelo poslabšajo zadeve in zagnojijo ter okužijo rane, če niso pravočasno odstranjene.
Vozila je takrat moja punca z mojim avtom. Že v prvi vasi sva se vozila 30, ker se je ata postavil na sredo ceste, da ga nebi mogla prehitet, do prvega levega zelo preglednega ovinka, kjer je travnik v liniji ceste - tam sem samo nadrl punco, da naj pohodi gas, čez robnik in mimo ata, ki je zapeljal že čisto na levi pas, ker je videl, da ga bo punca prehitela. Ko sva ga prehitela, je ata s polno hitrostjo zdrvel za nama in nama blendal, ter trobil pa se drl ven iz avta. Takrat me je imelo, da bi kljub rani ustavil avto, stopil iz njega vzel sekiro iz prtljažnika in atu razbil glavo, ampak sva bila že dost naprej in prišla sva do avtoceste, kjer pa so se stvari kar parkrat ponovile - cijazili smo se po levem pasu in nikakor da bi se umaknili tisti spredaj. Največji hec je pa v tem, da moj terenec ne gre mnogo več od 150 in zato niti nebi delal velikih prekrškov, ampak vozili smo se pa 100km/h ali pa še manj po levem pasu avtoceste. Zato sem odprl okno, vzel robčke, jih namakal v kri in čakal, da se bodo umaknili, punca pa je medtem držala roko na trobli. Ko se je tak idiot končno umaknil, je dobil še poslastico - dodobra namočen robec od krvi na stransko voznikovo šipo. Potem se je tak zelo hitro ustavil na odstavnem pasu in glerdal tisto kri na avtu.
Škoda je samo, da noben od teh ni prišel v kliničnega s policijo, češ da sem mu avto umazal - zelo bi bil vesel takega primerka, ker bi mu pred vsemi povedal še da je idiot in zahteval kazen pri policiji zaradi oviranja prometa.

In ravno zaradi takih primerkov sem se odločil da vozim stalno samo po desnem pasu in s hitrostjo od 100 do 110km/h. Na prehitevalnega s terencem zelo malokrat zapeljem, takrat ko pa, pa imam hitrost nad 130km/h, pa preverim, če lahko varno prehitim.

jype ::

Buggy> Malo pazi kam zahajas s svojimi izjavami in to ti iskreno svetujem.

Čemu? Če se mi zdi bedasto, da si moje izjave označil za egoistične, tega ne smem napisati? Če se nekdo prepozna v mojem opisu idiota, sem jaz kriv česarkoli? Če si se ti odločil za naraščaj, zdaj pa meni praviš, da so moje izjave, ki skušajo promovirati uporabo kolesa namesto motornega vozila, "ozkogledne, nesramne in skrajno egoistične", ker se ti ne moreš poslužiti kolesa, ker se pač moraš voziti vsak dan 100km in kolo zate ni primerna rešitev, to pomeni, da moram svoje pisanje prilagoditi tvojim (po mojem mnenju popolnoma izkrivljenim, ozkoglednim in zastarelim) pogledom na svet?

Super Sonic> Veliki problem tistih, ki radi vozijo prepočasi so mobilni telefoni.

Jaz bi uporabo mobilnega telefona med vožnjo kaznoval vsaj tako hudo, kot vožnjo skozi rdečo luč. Če nekdo ni pozoren na dogajanje okoli sebe, avtomobila pač ne more upravljati varno.

Super Sonic> Ko se bo folk masovno spravil na njegov kolo, bomo hitro zasledili kakšno debato na temo lesenih kolesarjev, ki povzročajo trke na stezi.

Teh je vse polno - ampak pri manj kot 20 kilometrih na uro so nesreče bistveno manj pogoste, pa tudi ko se pripetijo, so poškodbe praviloma minimalne. Ja, če jih bo več, bo gneča - bo pač treba tudi kolesariti počasneje, pa se zavzemati za širjenje in izboljšanje površin za kolesarje. Dodaten pas na kolesarski stezi stane zelo malo v primerjavi z dodatnimi cestnimi pasovi na mestnih vpadnicah.

Super Sonic> Pa tole bi človek res lahko v praksi vidu. Mal humorja ne škodi, ane.

Kar se umikanja hitrejšim vozilom tiče, sem smrtno resen. Seveda se včasih nimaš kam umakniti in voznik za tabo, čeprav to lahko jasno vidi, še vedno blenda, vozi brez varnostne razdalje, sunkovito zavija in se skuša zbasat mimo, čeprav ni prostora... Ampak jaz se mu ne nastavlam za zabavo, ampak zgolj zato, ker se ne morem umakniti.

Sicer je pa v zadnjem letu ali dveh avtocestna kultura počasnih voznikov po mojih opažanjih precej narastla - precej redkeje srečam koga, ki se ne umakne na vozni pas, če ga dohitiš, še redkeje pa srečaš koga, ki počasi vozi po prehitevalnem pasu, ko je vozni pas prost. Izjeme žal še vedno so, a danes večji problem postaja medsebojno prehitevanje tovornjakov s priklopniki na ljubljanski obvoznici, ki ponavadi za kakšno minuto ali še dlje povsem zamaši celotno vozišče.

darkolord ::

Če nisi sposoben voziti toliko, kolikor dopušča omejitev, sedi na avtobus ali vlak, vožnjo avtomobila pa prepusti raje drugim.


Si ti sposoben na primer takle ovinek zvoziti s takšno hitrostjo, kot jo dopušča zakon? (namig: 90)

djordjevic ::

a danes večji problem postaja medsebojno prehitevanje tovornjakov s priklopniki na ljubljanski obvoznici, ki ponavadi za kakšno minuto ali še dlje povsem zamaši celotno vozišče.

To pa imaš čisto prav in zadeva, na žalost, ne drži le za LJ-obvoznico, temveč celoten atocestni križ.

steev ::

Če nisi sposoben voziti toliko, kolikor dopušča omejitev, sedi na avtobus ali vlak, vožnjo avtomobila pa prepusti raje drugim.


Si ti sposoben na primer takle ovinek zvoziti s takšno hitrostjo, kot jo dopušča zakon? (namig: 90)


Nihče ni zagovarjal voznjo 90 km/h skozi take ovinke.
:|

djordjevic ::

Si ti sposoben na primer takle ovinek zvoziti s takšno hitrostjo, kot jo dopušča zakon? (namig: 90)

Čeprav običajno država določi, s kolikšno hitrostjo je smotrno zvoziti določen odsek ceste, izkušenemu vozniku še vedno preostane zdrava pamet, po kateri sam določi stopnjo tveganja in temu primerno prilagodi hitrost. Na takšnem odseku je omejitev očitno postavljena veliko preveč liberalno. Moj rant je letel v največji meri na tiste, ki vozijo pod omejitvijo na povsem spodobnih, ravnih, preglednih odsekih. Ali si ti morda v mojem pisanju zaznal zagovarjanje vožnje po črki predpisa v vseh in vsakih okoliščinah ter primerih? Jasno mi je, recimo, tudi (se mi zdi, da tega ni potrebno posebej zapisovati), da prilagodiš hitrost, če, denimo, pride do hujšega naliva ali cestišče ni spluženo. Vsakomur, ki je veliko na cesti in mu vožnja ne predstavlja nepotrebne muke, ve, o čem govorim.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Ne pricakujem da ti bo jasno kaj govorisi, bom pa vseeno skoncetriral tvoje izjave, naj ti bo.

jYpe: Super Sonic> Se je zgrozila, ko je ugotovila, da na vsakih 21 dni, preživi 24 ur v avtu. Relacija - Bežigrad : Vič. Samo to in nič drugega.

Ja, ker ravna nespametno. Normalni ljudje take relacije preživljamo na svežem zraku v mestnih parkih in na kolesu. Ob prometnih konicah pogosto tudi prej pridemo na cilj.


Buggy: jYpe: tebe bi res rad videl kako bos s kolesom prpeljal zjutraj v solo in vrtec svoje otroke in popoldne skocil po nakupih z plenicami v na blelanci...Izjava ki je ozkogledna, nesramna in skrajno egoisticna. - komentar se ni nanasal na mojo situacijo, temvec na tvoje oznacevanje ljudi kot "nespametne" ker ne uporabljajo kolesa

jYpe: Buggy> Nekateri namesto napredka in prilagajanja sodobnemu ritmu zelijo stvari pripeljati raje v kameno dobo pod pretvezo varnosti.

Morda res, ampak če s tem misliš mene, potem so ti otroci in plenice očitno že toliko zgrizli zobnike, da več nisi sposoben trezne presoje.

- tvoj nivo pisanja odraza stanje duha ... pa ker tako spostljivo govoris o otrocih naj ti povem, da ti ravno otroci dajo misliti povesm drugace.

jYpe: Tisti, ki ste taki zašpehani polži, da se brez motorja na notranje izgorevanje ne morete premikati, ne da bi se spotili, si seveda lahko na delovnem mestu omislite tuš in svežo obleko (verjamem pa, da si tega ne morete privoščiti, ker odplačujete kredite za avtomobile) -stanje duha drugic

jYpe: Označiti mene za egoista, ker se jaz lahko, smem, želim in tudi dejansko se vozim s kolesom, ti pa ne, je seveda bedasto: če si se želel voziti s kolesom bi na to mislil takrat, ko si otroke proizvajal in bi uporabil ustrezno kontracepcijo.
- kot egoisticno in ozkogledno sem oznacil tvojo izjavo kako so ljudje nespametni ker so primorani se voziti z avtomobilom. drugi del tvoje izjeve mi verjetno ni potrebno komentirati - stanje duha tretjic

Verjetno si blazno ponosen na sebe, saj te ocitno tvoja vzvisenost drzi v nekem deliriju, se posebaj zaradi tvoje namisljene "pravilne usmeritve". Profila egotriperjev se v zivljenju na veliko ogibam, zato bi na tej tocki tudi nehal.

darkolord ::

Ali si ti morda v mojem pisanju zaznal zagovarjanje vožnje po črki predpisa v vseh in vsakih okoliščinah ter primerih?

Ne vem če si bil ravno ti, a v tej temi sem zaznal kar precej tega. Vsaj glede vožnje s takšno hitrostjo, kot je omejitev. Nekateri očitno nič ne pomislijo, preden kaj neumnega bleknejo.

Čeprav je na ravninah in preglednih ovinkih drugače (ampak ni govora samo o temu), je že vožnja s hitrostjo 70km/h v vse ovinke (tam kjer je omejitev 90) za nekoga, ki ceste ne pozna, ruska ruleta.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

darkolord: Stvari, ki so vsakemu bebcu jasne, torej da ne voziš v spiralast ovinek 90, četudi mogoče ni znaka, ki bi ti povedal, da moraš peljat manj, pa najbrž ja ni treba pisati. Ali pač? Mogoče pa precenjujem zbrano občestvo in bom poslej vsako stvar zapisal tako, da bo razumljiva res brez vsake trohice dvoma. Torej, očitno moja slaba.

darkolord ::

Očitno take stvari niso jasne vsakemu bebcu, saj se drugače ne bi razburjali, ko rečem, da vozim <=90km/h po regionalkah

jype ::

Buggy> pa ker tako spostljivo govoris o otrocih naj ti povem, da ti ravno otroci dajo misliti povesm drugace.

"Ne ti men o otrocih", ker jaz zelo dobro vidim, kako otroci dajo ljudem misliti drugače. Vsako leto je slabše in absurdno slaba vzgoja se kar nadaljuje, kljub temu da je že danes jasno, da s povprečnim otrokom, ki ga ustvarjamo, ne bomo imeli kot upokojenci nikakršnih možnosti udobnega preživetja.

Če vsak dan pelješ pamže do vrat ustanove, v kateri potem preživijo dan, nakar jih zopet pred vrati pobereš, zakaj bi ti otroci smatrali, da se je treba čemu odpovedati v skupno dobro? Nobena načelna drža ni dovolj dobra, da bi nadomestila vzor, ki ga ti otrokom ne moreš dat, ker si prisiljen uporabiti avto.

Moj komentar o zašpehanih polžih je povsem na mestu kot odgovor na "moramo priti na delovno mesto čisti in nesmrdeči", ker to pač namiguje, da jaz na delovno mesto pridem umazan in smrdeč, ker se vozim s kolesom.

Buggy> kot egoisticno in ozkogledno sem oznacil tvojo izjavo kako so ljudje nespametni ker so primorani se voziti z avtomobilom.

Očitno niso dovolj brihtni, da bi si življenje organizirali dovolj smotrno, da avtomobila ne bi potrebovali ves čas. Še posebej je to evidentno v luči dejstva, da se pritožujejo kako iz bežigrada na vič potrebujejo preveč časa - a tebi se to zdi stokilometrska regionalna vožnja?

kmetek ::

uuuu tole se je pa razpaslo tukaj :)

Danes na hitro preštel najmanj 10 voznikov, ki so šli čez globoko rdečo, Zlato Polje v Kranju je taka kritična točka tam veliko ljudi sploh ne jebe semafor.

Kako je zakonsko določeno, jaz imam zeleno, speljam in iz boka pripelje "kreten" pa se hoče vriniti ali da se zaleti vame, jaz nisem nič kriv a ne?
Dosti frendov mi prav, da moram spustiti kretena, ki je prevozil globoko rdečo?

Pa zakaj hudiča že ne uvedejo kamer??????????????????

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

dukenukem ::

se prav da jih boli kura* za varnost, važn da je blagajna polhna ,take bedarije so možne sam v sloveniji ,kašna evropska unija nejk,mi smo še zmer balkan ;((

kekz ::

> Kako je zakonsko določeno, jaz imam zeleno, speljam in iz boka pripelje "kreten" pa se hoče vriniti ali da se zaleti vame, jaz nisem nič kriv a ne?
> Dosti frendov mi prav, da moram spustiti kretena, ki je prevozil globoko rdečo?

Moraš mu dati prednost.
Kriv ne boš, če ti bo uspelo dokazati, da je prevozil rdečo, oziroma boš, če bo njemu uspelo dokazati, da je vstopil v križišče še pri zeleni.

balocom ::

Ti moraš po cpp počakat da se sprosti (torej izprazne) križišče, ne vem pa če rabeš glih čakat tazga norca (jst ga ne bi)
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balocom ()

kmetek ::

Pa če gredo v križišče ko je že rdeča, ne ko so notri v križišču. Vam povem ta križišče je črna točka tu v Kranju, zgane se pa nihče. Vsak ko se vozim v službo
prevozi v rundi naenkrat tko 3-4 avti naenkrat, ko mi že naravnost speljemo. Torej so prevozili rdečo, ja ni logike no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

jype ::

Jaz bi na takšna križišča postavu težke rampe. Tolk težke, da lahko ustavijo tovornjak.

darkolord ::

Rajš tiste količke, ki pridejo vn iz ceste :)) Tist po defaultu ustavi vse kar se vozi po cestah

kekz ::

> Jaz bi na takšna križišča postavu težke rampe. Tolk težke, da lahko ustavijo tovornjak.

> Rajš tiste količke, ki pridejo vn iz ceste :)) Tist po defaultu ustavi vse kar se vozi po cestah

Samo nasilje vas je!
Nedaleč stran od križišča, o katerem se tukaj piše, se je pred nekaj meseci zgodila huda prometna nesreča.

Tam so sicer precej prostrane njive in travniki, sama ravnina torej. Tudi cesta je ravna. Pa se je zgodilo, da je neka mularija prehitro pridrvela po cesti in so izgubili nadzor nad vozilom. Saj morda ne bi bilo hudega, če bi zgrmeli s ceste na mehko njivo. Tudi ko so si dali duška, daleč naokoli ni bilo žive duše, da bi ogrožali še koga.
Ampak ne. Kmetu je šlo na živce, ker so tuji vozili po njegovem in je na rob dovozne ceste privlekel 2 tonsko skalo. In sredi ničesar je ravno ta skala ustavila tisti leteči avtomobil in ga totalno razsula z ljudmi v njem vred.
Saj bi človek morda še dejal, prav jim je, si bodo zapomnili za drugič. Ampak kaj, ko tega drugič ne bo nikoli.

Mavrik ::

Hvalabogu da so prileteli v skalo in ne v kak nasproti vozeč avto.
The truth is rarely pure and never simple.

WarpedGone ::

>> Rajš tiste količke, ki pridejo vn iz ceste :)) Tist po defaultu ustavi vse kar se vozi po cestah

Za manj denarja se križišče zamenja z rondojem. Pa bo manj karambolov, manj pokurjenih živcev, večja pretočnost in bolj miren promet.
Zbogom in hvala za vse ribe

kmetek ::

Ja kle ne morejo......drugače sta 2 pred Kranjem in je kar pretočno. Edino prav.

Karaya 52 ::

Zakaj neprestano vlečete na dan voznike ki vozijo pod omejitvijo? Saj meni grejo tudi zelo na živce in jih prehitevam brez pardona. Tisti, ki vozite nad omejitvijo v nobenem primeru NISTE žrtve in po pravici povedano, če vam gre ta zakon tako v nos, človek dobi občutek da so nekomu stopili na žulj.

Po drugi strani je res, da so ceste v slabem stanju. Pravkar sem bil na Portugalskem, kjer je zasnova križišč oz. krožišč popolnoma drugače zasnovana. Promet je izredno tekoč, res pa zahteva od voznika več discipline. Tudi na avtocestah imajo table, kjer piše kolikšna je minimalna dovoljena hitrost na določenem pasu in vozniki to dosledno spoštujejo.

Kolo pa nikakor ni srednjeveška zadeva. Če lahko Nizozemski direktorji pridejo v službo s kolesom, zakaj nebi tudi naši? Je pa spet treba priznati da so kolesarske steze v LJ na nekaterih mestih samomorilske.

T0RN4D0 ::

Ma dobro, počasni vozniki pač nj bojo, se že preživi. Česar pa ne trpim, so pa goveda ki se vozjo tko kot da majo prvič avto v rokah, pol pa še na vsaki primerni ravnini za prehitevanje pohodjo, po ovinkih se vozjo po sredini, nasledn "ovink" pa spet bremza na 70 (govorim o preglednih ovinkih, kjer se lahko pelješ 120 z vsako kapelco al pa kombijem pa ni panike)... Še tolk bolj ma folk vesele zajebavat če vidjo da jih hoče prehitet kombi. (inu če kombi nima turbine z njim takšnih voznikov tud nimaš pogojev prehitet)

Sem zadnjič kr ploskat začel, ko sm vidu da so na celovški ustavl točno to žensko ki mi je to počela iz brnika do vodic, čeprav sm bil prepričan da je ne bom nikol več sreču...


Kolesarske steze pr nas so pa... ponekod so, pol jo pa v najbol prometni ulci pač zmanka. Pa kolo tud hitr zmanka, če nimaš na njem obešene klučavnice ki je vredna ene 2x tolk kot kolo, si rajš ne predstavlam da bi v lublani kakšn uporabn kolo ponoč pustil zuni. :\
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

[-=Jaka=-] ::

a 1000 € kazni moraš po središču mesta divjati z kakšnih 85 km/h, kar pa je teoretično nemogoče, če pa je križišče s semaforjem na vsakih 50 metrov.

Haha ... izjava stoletja, teoreticno nemogoce vozit po mestu 85, kje ti zvis, na luni ?
WW 3

T0RN4D0 ::

Mnja, ubistvu še nism sreču ceste v mestu kjer se nebi dal peljat 85, seveda v primeru da nimaš pred sabo nekoga ki se vozi manj. Maš pa precej cest v nasljejih (mesta, vasi, you name it) kjer se da teoretično in v praksi peljat 170, samo da tega razen motoristov ljudje ne prakticirajo ravno veliko :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

der_Alte ::

V središču mesta se da peljat tudi s trimestno hitrostjo. Zadeva je odvisna samo od časa in stanja duha.>:D
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!

šernk ::

V središču mesta se da peljat tudi s trimestno hitrostjo. Zadeva je odvisna samo od časa in stanja duha.>:D


za to bi ti dal kazen z petmestno številko. ne glede na čas.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Izi ::

Glede na vse prebrano tukaj, ki jasno kaže, da smo, kot je že svetovno znano, Slovenci eni najslabših voznikov na celem svetu, vidim eno samo rešitev, ki je precej enostavna.

Treba je dvigniti starostno mejo za vožnjo motornih vozil iz 18 let na 30 let.

To bi takoj prineslo precejšnje zmanjšanje gneče na vseh cestah, 90% manj samomorilskih divjakov na cestah, kar bi pomenilo tudi 90% manj mrtvih, zmanjšanje prometnih nesreč za 95%, ...
In kako blagodejno bi tak zakon vplival na zdravje današnje zašpehane, zapite in zakajene mladine tudi ni potrebno posebej omenjati.
Ta odličen predlog je treba takoj poslati v obravnavo >:D

steev ::

S tem zdaj žališ polovico foruma.
:|

Izi ::

Na Netu se najde značilnosti za skoraj vsak narod na zemlji. Zakaj misliš, da imamo Slovenci poleg nevoščljivosti, vase zaprtosti, samomorov in alkoholizma vedno omenjeno tudi splošno vozniško nekulturo ?
Ves ostali svet nas vidi tako, verjetno ne brez razloga.

Do konca leta bo na naših cestah končalo svoje življenje še najmanj 200 Slovencev, glede na to, da nas je komaj 2 milijona je precej možnosti, da bo med njimi tudi kdo iz tega foruma.

kekz ::

Ali pa ponuditi ljudem alternativo. Sem se ravno vrnil iz Francije in tam javni prevozi res štimajo. Sicer je na cesti tudi ogromno avtomobilov, ampak ne toliko, kot bi jih pričakovali glede na število in gostoto poseljenosti. Za vsak dan v Parizu dejansko ne rabiš avtomobila in je prava neumnost, da bi ga uporabljal.

Da ne omenim, da so zadnja leta Pariz opremili še z avtomatskimi rent-a bicikli. V stojalo vržeš evro in se ti odklene. Pustiš ga na poljubni drugi tem namenjeni točki v mestu. Za primerjavo, ker je bilo napisano, da v Lj. ne moreš imeti bicikla.

jype ::

Če ti je Pariz všeč pojdi za kak teden še v Roskilde (vzhodno od K&#248;benhavna).

Majka od javnega prometa - vlak gre kamorkoli po državi na manj kot 15 minut in šiba ko elija!

stock ::

A dej Izi ne bkli!

Kaj pravš da bi uzel usm nad 40, s tistimi refleksi... rad bi vidu pouprečno starost smrti na cestah v SLO sm prepričan, da je pouprečje nad 40!

btw, da se po mestu čez centr podnevi 150 (končna 185), ko da, pustimo kaj se da in ne da.

Izi ::

stock, a nisi opazil sarkazma ? Jasno je, da z mojim predlogom ne bi nič rešili, ker bi potem imeli 30 letne voznike začetnike, ki bi se enako precenjevali kot današnji 20 letniki.
Izkušnje je enkrat treba začeti nabirati, čeprav si prvih 15 let na cesti nevaren sam sebi in še bolj ostalim udeležencem.
Refleksi pri vožnji pa niso bistvenega pomena, saj nismo na dirkah. Se pa tudi na najtežjih dirkaških preizkušnjah najdejo vozniki, ki se že precej bližajo Abrahamu, pa se ponavadi bolje odrežejo kot neizkušeni mladci.
Lahko rečemo, da je najtežje od vseh prevoznih sredstev voziti letalo, ki ga poleg naprej in levo in desno upravljaš še gor in dol in opazil boš, da so piloti največjih potniških avionov, ki odločajo o usodi najmanj 500 ljudi naenkrat, večinoma sivolasi gospodje, ki bi po tvoji logiki sodili samo še v dom za ostarele.

Refleksi začno današnjemu človeku pešati tam nekje pri 65. letih, pa še to je odvisno od tega koliko športa je bilo telo deležno vsa ta leta. Oči res opešajo povprečno že okoli 50. leta ampak nabaviš očala in si spet kot mladostnik.
Kot povsod v življenju največ štejejo izkušnje in trdim, da so 60 letniki povsod po svetu boljši vozniki kot 25 letniki, pri nas pa sploh. Tam od 70. leta naprej pa bi res potrebovali bolj pogoste zdravniške preglede kot sedaj.

Ti pa kar probaj, če se da res po mestu doseči 150 :D Ravno za take je nujno, da se uvede doživljenski zapor, o katerem sedaj toliko razpravljajo, ker za 150 po mestu je samo 30 let zapora odločno premalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

jype ::

Izi> čeprav si prvih 15 let na cesti nevaren sam sebi in še bolj ostalim udeležencem.

Tega seveda ne verjamem. Statistično gledano bržkone drži, da je mularija manj previdna, a to ne pomeni, da se noben voznik v zrelih letih ne obnaša neodgovorno.

Kje so časi, ko vozniki volvotov niso vozili tako kot vozijo vozniki črnih beemvejev...

Izi ::

Neodgovorno vozi v Sloveniji večina voznikov ne glede na starost. Nikjer nisem rekel, da so mladi bolj neodgovorni, po moje bo prej držalo obratno, da so mladi vozniki vsaj na začetku bolj odgovorni, dokler seveda ne pozabijo vsega kar so se naučili v avtošoli in jih slabi zgledi starejših voznikov ne potegnejo na "temno stran" :D

Starejši imajo samo eno pomembno prednost in to je, da lahko na podlagi izkušenj prav za vsak trenutek na cesti predvidevajo kaj se bo zgodilo. Mladi vozniki morajo prav vsako situacijo še doživeti.
Ko se ti nekdo zaleti v zadek avta se naučiš pred vsakim zaviranjem pogledati v vzvratno ogledalo.
Ko se ti pri zavijanju v levo v bok avta nalima divji motorist se naučiš pred vsakim levim zavijanjem pogledati v levo stransko ogledalo.
Ko se se ti pri zavijanju v desno v desna vrata nalima kolesar se naučiš pred vsakim desnim zavijanjem obrniti glavo do konca v desno.
Ko na dvopasovnici z desnega pasu zapelješ na levi pas in z zadnjim koncem avta zadaneš sprednji levi blatnik avta ki vozi za teboj ugotoviš, da imajo vsa tri ogledala zadaj precej velik mrtvi kot.
Jasno je, da moraš najprej enkrat zleteti iz ovinka, da ugotoviš koliko se avto sploh drži ceste. To moraš potem ponoviti še na različnih podlagah kot so suha, mokra in poledenela cesta in tudi makadam je treba osvojiti, čeprav je dandanes že hudo redek.
Tako to gre, čeprav so ti to vse razločili v avtošoli, moraš najprej sam doživeti, da dotična znanja osvojiš.

Celeborn ::

A hočeš povedat, da mora vsak voznik razbit okoli tri avtomobile, preden zna varno vozit?
If air travel is so safe, why do they call it a "terminal"?

darkolord ::

Da se naučiš gledat v ogledala pa se ti res ni treba zaletavat

djordjevic ::

Tako to gre, čeprav so ti to vse razločili v avtošoli, moraš najprej sam doživeti, da dotična znanja osvojiš.

Pa kaj ti se res norca delaš al kaj?

Izi ::

Samo kroniko poglej v dnevnem časopisju in boš videl, da sem smrtno resen. >:D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519858 (16555) Utk
»

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35866213 (59002) BlaY0

Policijska kazen

Oddelek: Loža
4711802 (10413) Gandalfar
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23814607 (9420) Tody
»

RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1278023 (7738) JohanP

Več podobnih tem