» »

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil

1 2 3
4
5

oldguy ::

Mogoče je pa oldguy (ki je tudi vozil prehitro) vedel, da je sedem kilometrov naprej še en, ki vozi manj kot on . Zakaj bi se potem moral UMIKATI na vozni pas, saj bo ja še prehiteval, poleg tega je pa še nekoga naučil kulture vožnje in to nekoga, ki ima boljši avto. Tako je treba, take je treba jebat.


U, mater, kako tečen si. Ziher imaš petnajst tečajev varne vožnje, Shumacher je pa itak prišel v formulo samo zato, ker si se ti odločil, da boš rajši Meta Malus. No, sicer ti pa ne morem zamerit, vedeževalka bo kar taprav poklic zate, ko pa tako dobro predvidevaš, kaj sem jaz mislil eno nedeljo popoldne. Sicer pa, najboljše da kar ti pogledaš v kristalno kuglo in natančno opišeš, kako je blo. Itak veš bolje od mene, pa še moj IQ je neprimerljiv s tvojim, kajne?

Super Sonic ::

"Mimgrede, tak avto imamo, ker smo ogromno na cesti, ker se iz njega daleč vidi, tudi čez pravičnika tik pred tabo, ker so udobni , sorazmerno varni pa še dobro izgledajo, vsaj moj.
Prav zanimivo bi bilo primerjat število prevoženih kilometrov teh pravičniških tečnob z mojimi. Konec koncev tudi izkušnje nekaj veljajo. No ja, moje, ker imam SUVja, verjetno ne, ker sem že v osnovi bebček."

SUVi so v bistvu najbolj neuporabna vozila kar jih je. Zato med vsemi nami zbujajo vtis idiota za volanom. Če pa že ni idijot, je pa strahopetec, ki se trese za svojo rit. SUV (kateri koli) je na relacijah za razred ali dva slabše vozilo od kakšnih pravih potovalnih vozil (začenši pri Škodi Octaviji Bussines). SUV ima to nerodnost, da je izredno nestabilen, občutljiv na bočni veter, sunkovite spremembe smeri in ne daje praktično nobenega občutka vozniku kako na cesti dejansko stoji, da o porabi sploh ne govorimo. V mestih je nepraktičen, po terenu pa tudi ravno ne gredo ta vozila najbolje (naj nebivedu več pove). Slabše ko so razmere na cesti, slabše je za vozit SUVa. Skratka trojni minus. Edino kar se mu šteje v plus je vidljivost iz vozila in pa OBČUTEK (da, samo občutek) varnosti. Ko lastnik BMW-ja naleti še na večji kurac ;)

Sam grem parkrat na leto v Nemčijo, ampak ko sem šel s SanteFe-jem in X5 se nisem počutil niti najmanj lagodno. Še posebno v SantaFeju, ker je plaval. Za potovanja so kakšni Audiji, serija A4, A6 ali podobni BMW, Mercedesi, Honde, Toyote - torej kaj podobno resnega, stabilnega, varnega, udobnega in po potrebi zares hitrega.

SUVi so torej za tiste, ki nimajo pojma o vožnji, avtomobilih nasploh in imajo velik EGO. To je dokazano. Če človek nima kompleksa, ga veliko, nerodno, drago in nestabilno vozilo nima kaj zanimati (nenazadnje so ta vozila prišla k nam iz ZDA, ane). Tema pa govori o tem, da so vsi ti ljudje divjaki in da ogrožajo ostale udeležence v prometu, kar pa ni res. Nekateri so (ste) čisto normalni udeleženci v prometu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krneki0001 ::

Terenc ali suv je velka razlika. Terenci so narejeni za na teren in so tam doma, SUVi so povišani karavani s podvozjem osebnih avtomobilov, tako da na terenu res nimajo karkoli za iskat. Imajo pa odlično preglednost, kar jim šteje v velik plus.

Drugače se pa splača tole pogledat, kaj u bistvu naredi serijski terenec s 1600kg eni hondi z 1000kg.
http://www.genspot.com/video-21717/cras...

C_maniak ::

hja, 100 km/h kleno grajenega terenca z malo zmečkljivimi conami v bok pač naredi svoje.

drugače pa SUVi niso ČISTO neuporabni po terenu -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: C_maniak ()

krneki0001 ::


drugače pa SUVi niso ČISTO neuporabni po terenu -


Če malo boljše pogledaš, tale teren ni nič hudega (je podoben našim cestam pozimi, po katerih se peljejo tudi 2WD-ji).

Pelji ta avto na takole vožnjo

Double_J ::

Kaj pa je tako slabega v tej demonstraciji, če se jo pogleda do konca?

A ker gre namenoma zelo počasi?
Dve šivanki...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Double_J ()

krneki0001 ::

Kaj pa je tako slabega v tej demonstraciji, če se jo pogleda do konca?

A ker gre namenoma zelo počasi?


Nič ni slabega, samo tole z navadno katrco prevoziš enako, v blatu se moraš malo pomatrat drgač pa gre, vsak subaru ali pa ostali 4x4 osebni avtomobili pa takole pisto za šalo odvozijo.

Tole je pa še en tak primer, kaj je resen offroad.

C_maniak ::

ja logično da bi spušu k*, tak ko še kak drug (če ne vsak) serijski terenc.
vem kaj hočeš povedat, jaz pa hočem samo to, da se SUVi že samo zaradi večje oddaljenosti od tal in 4-kolesnega pogona bolje odreže na kakem terenu. za kar ga seveda verjetno ene 95% lastnikov vseeno ne uporablja, ampak je pa hkrati tudi napačno trdit, da so neuporabni na terenu. si gledal tist posnetek do konca? ker če prideš čez te ovire z navadno limuzino, lahko začneš delat na kakem novem fizikalnem zakonu.

dzinks63 ::

O.T. In kaj je fora tega offroada? Potopiti terenca v blatni ribnik najbrž ni težko? Sicer pa to niti niso terenci, to so nekakšni predelani unimogi z traktorskimi gumami in videzom terenca. In privezati "zajlo" za drevo in se z vitlom nekam privleči, "jaka muda".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

C_maniak ::

hehe, onadva sta bila res malo smešna.

nebivedu, kako se pa kaj tanovi pathfinder pa navara znajdeta na terenu? so še nissanovi terenci to kar so bili?

jype ::

Danes sem se od Semiča do Muljave trikrat spokal s ceste (lokalne), da so hitrejši lahko šli naprej, nekaterim vam je pa težko na avtocesti vozit po desnem pasu (sem tudi danes videl puntota, ki je vozil po levem pasu avtoceste zgolj za zabavo, da so ga lahko hitrejši idioti prehitevali po desni).

Nazaj v šolo, banda!

krneki0001 ::

C maniak,
SUV, recimo X5 na terenu je poden, pretežak, preširoke gume in ponavadi ga pozimi vidiš ko že v kak hrib ne zmore, pa gre vsak jugo mimo v tisti zasneženi klanec. Videno že mnogokrat in mnogokrat smo take že vlekli na vrh, ker nazaj bi bilo še slabše (zarad teže kr rine naprej in se težko ustavi).
Tuareg pozimi, ko smo se odpravljali na offroad - prvih par ovnikov in 15cm snega mu je še šlo, ko smo prišli na višinsko razliko okoli 800m in na 25 do 30cm snega, je ostal in smo ga samo na rob potisnili, pa ga potem nazaj grede pobrali. Recimo serijski ford explorer z LETNIMI gumami se je mimo tistega tuarega odpeljal brez problemov - je pa naprej štalo naredil pa nam vzel 2 uri, da smo ga spravuili nazaj na cesto.
Pa če si malo pogledal filmčka, ki sem ju prilimal, je bil tut en skoraj serijski samurajček vmes - samo večje gume so dal gor, drugih predelav ni videt, pa je čist lepo čez vodo peljal.

Pathfinder in navara sta prevelika za na teren. Če je teren odprt še gre, da bi pa s takim avtom med drevesi vozil je pa mal prehuda. Da se ju dvignit za 20cm in dobiš visok avto in tut dobr zgleda, ampak še vseeno je dolžina tista, ki ti preprečuje resen offroad (pa cena tut, sta predraga da bi se z njima izživljal in ju razbijal na terenu).


džinks63, probaj enkrat, mogoče se ti potem ne bo zdelo tako lahko kot na sliki ali filmčku. Že res da zgleda simpl, pripelješ, potegneš zajlo in se povlečeš naprej. V resnici pa so na slikah in filmčkih samo najlepši detajli, ko gre res lepo, tistih tagrdih ponavadi ni. 2 tedna nazaj sem bil na tekmi, kjer je bilo roadbooka 42 kilometrov (sovoznik bere in te usmerja, kot pri rally-ju)). Po šestih urah sva bila z ženo, ona je brala roadbook in me usmerjala, na 22-tem kilometru. Na cilj sva na koncu prišla druga in v končni razvrstitvi sva stala na stopničkah - bila sva druga - žena je kr žarela od sreče, ko je svoj pokal držala v rokah, kasneje pa sam padla dol od utrujenosti.
Misliš, da je lahko? Po kr nekaj urah vožnje z do maximalno 15km/h, večinoma pa mnogo manj, ker mora sovoznik iz avta in te usmerjat med skalami, štori in podobnimi zadevami in voziš 3 do 5km/h, si tako zmatran, da res ne veš kam bi se dal. Pa zelo velikokrat moraš it ven iz avta in si peš ogledat del proge (tudi do 500m), si zapomnit stvari, kako boš odvozil, za kaj se boš privezal, če ne bo šlo, kako te bo sovoznik varoval, da se ne prevrneš in podobno.

Uglavnem meni je taka offroad vožnja zanimiva in s tem se oba ukvarjava že nekaj časa. In ker se na takih tekmah znoriva, potem na cestah voziva umirjeno, počasi in brez čudnih izpadov. Priznam tudi sam sem počel svinjarije in bil najpametnejši na cesti, ampak na srečo je šlo to mimo in sem se orenk spremenil. Danes me na prehitevalnem pasu komajda vidiš. Mogoče če sem z maminim avtom, ker je kdajpakdaj moj presvinjski, da bi se peljal po cestah z njim, in s tistim avtom potem grem po omejitvi na avtocesti, če pa s svojim vozim pa lepo po desnem pasu z 90 za kakim kamionom z njegovo hitrostjo in se mi kratkomalo je*e za prehitevanje.

KandazaR ::

SUV, recimo X5 na terenu je poden, pretežak, preširoke gume in ponavadi ga pozimi vidiš ko že v kak hrib ne zmore, pa gre vsak jugo mimo v tisti zasneženi klanec.


Pa tud če zakople ga ni problem porinit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

C_maniak ::

verjamem, ja. sem bral zadnjič nek 4x4 test v autobildu in se je Tiguan na zasneženi progi odrezal bolje od Cayenna recimo. čeprav ma tehniko boljšo in bolj elegantno in z manj vrtenja v prazno razporeja moč, sta teža in široke gume v snegu pač velik minus. enako je blo pri primerjavi Jimnyja in Q7. čeprav suzuki zgleda kot da bi ga vzel iz kinder jajčke, je s svojim togim mehanskim prenosom na obe osi (ob vklopu) prilezel višje v hrib od Q7-ke (v bistvu celo od vseh) nabite z elektroniko.

krneki0001 ::

SUV, recimo X5 na terenu je poden, pretežak, preširoke gume in ponavadi ga pozimi vidiš ko že v kak hrib ne zmore, pa gre vsak jugo mimo v tisti zasneženi klanec.


Pa tud če zakople ga ni problem porinit.


Ponavad kr gurtno pa ga zapneš in povlečeš, se ne splača porivat, pa čeprav ima najbrž dobro gretje zadnje šipe. >:D

KandazaR ::

Aja to sem mislil za jugota. Suv-a smo že probal rint. Ni šlo prevelika masa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

krneki0001 ::

verjamem, ja. sem bral zadnjič nek 4x4 test v autobildu in se je Tiguan na zasneženi progi odrezal bolje od Cayenna recimo. čeprav ma tehniko boljšo in bolj elegantno in z manj vrtenja v prazno razporeja moč, sta teža in široke gume v snegu pač velik minus. enako je blo pri primerjavi Jimnyja in Q7. čeprav suzuki zgleda kot da bi ga vzel iz kinder jajčke, je s svojim togim mehanskim prenosom na obe osi (ob vklopu) prilezel višje v hrib od Q7-ke (v bistvu celo od vseh) nabite z elektroniko.


tudi sam nimam nobene elektronike (vsa elektronika sta radio in cb postaja), vse je mehansko in sprobano avto brez problema vozi po 110cm vode - sprobano pa je bilo takrat ko so bile poplave (17 in 18.9.2007) in sem šel kolega povlečt iz vode v Mostah pri Komendi.
Jimny ima dobre pogone, samo mašina ga mal serje, ker je podhranjena. Če daš not od swifta 100konjsko mašino ta avto vozi povsod.

C_maniak ::

še ena taka primerjava (panda vs. range rover) -

ampak zdaj smo pa že res zašli ...

IceIceBaby ::

"Mimgrede, tak avto imamo, ker smo ogromno na cesti, ker se iz njega daleč vidi, tudi čez pravičnika tik pred tabo, ker so udobni , sorazmerno varni pa še dobro izgledajo, vsaj moj.
Prav zanimivo bi bilo primerjat število prevoženih kilometrov teh pravičniških tečnob z mojimi. Konec koncev tudi izkušnje nekaj veljajo. No ja, moje, ker imam SUVja, verjetno ne, ker sem že v osnovi bebček."

SUVi so v bistvu najbolj neuporabna vozila kar jih je. Zato med vsemi nami zbujajo vtis idiota za volanom. Če pa že ni idijot, je pa strahopetec, ki se trese za svojo rit. SUV (kateri koli) je na relacijah za razred ali dva slabše vozilo od kakšnih pravih potovalnih vozil (začenši pri Škodi Octaviji Bussines). SUV ima to nerodnost, da je izredno nestabilen, občutljiv na bočni veter, sunkovite spremembe smeri in ne daje praktično nobenega občutka vozniku kako na cesti dejansko stoji, da o porabi sploh ne govorimo. V mestih je nepraktičen, po terenu pa tudi ravno ne gredo ta vozila najbolje (naj nebivedu več pove). Slabše ko so razmere na cesti, slabše je za vozit SUVa. Skratka trojni minus. Edino kar se mu šteje v plus je vidljivost iz vozila in pa OBČUTEK (da, samo občutek) varnosti. Ko lastnik BMW-ja naleti še na večji kurac ;)

Sam grem parkrat na leto v Nemčijo, ampak ko sem šel s SanteFe-jem in X5 se nisem počutil niti najmanj lagodno. Še posebno v SantaFeju, ker je plaval. Za potovanja so kakšni Audiji, serija A4, A6 ali podobni BMW, Mercedesi, Honde, Toyote - torej kaj podobno resnega, stabilnega, varnega, udobnega in po potrebi zares hitrega.

SUVi so torej za tiste, ki nimajo pojma o vožnji, avtomobilih nasploh in imajo velik EGO. To je dokazano. Če človek nima kompleksa, ga veliko, nerodno, drago in nestabilno vozilo nima kaj zanimati (nenazadnje so ta vozila prišla k nam iz ZDA, ane). Tema pa govori o tem, da so vsi ti ljudje divjaki in da ogrožajo ostale udeležence v prometu, kar pa ni res. Nekateri so (ste) čisto normalni udeleženci v prometu.


Sorry, sam kdo si ti, da boš ljudem govoril kakšen avto naj vozijo?

Meni tudi niso všeč SUVi, pa to še ne pomeni, da so vsi, ki jih vozijo kreteni. Od avta pač vsak pričakuje druge stvari.

Nebivedu, nabijaš. X5 s pogonom na vsa 4 kolesa gre po snegu slabše od Yugota? Nič ne rečem, za med drevje in 1m visoke mlake res niso SUVi, ampak po normalnem terenu grejo pa večinoma precej suvereno. Normalen teren pomeni slabe makadamske in blatne ceste itd. Po snegu gre pa z dobrimi gumami vsak 4x4 solidno.

krneki0001 ::

Po snegu gre X5 normalno, po snegu v pomrznjen klanec ga pa težko spraviš. Vlekel sem X5 že najmanj 5x iz takega klanca (pa ne vedno istega, da nebo kdo rekel, da je pač slab voznik). Avto je pretežak in gume so preširoke za pomrznjene klance. Če bi gume dali ožje in bolj grobe, bi najbrž speljal vse tiste klance iz katerih sem jih vlekel.

Čista razlika je pa X3, ki pa v taiste klance zelo suvereno pleza, ampak se pozna da ima vsaj četrtino manj teže, pa iste mašine.

Super Sonic ::

"Sorry, sam kdo si ti, da boš ljudem govoril kakšen avto naj vozijo?"

LOL - jaz sem rekel, da imajo nabit EGO, kar ni prav nič sporno. Jaz sem pisal o tem, da moraš biti kreten, da si tako vozilo sploh nabaviš, saj v praktično nobenem segmentu ne pride do izraza, torej v vsakem segmentu se najde boljše vozilo za manj denarja - vse skupaj je en čisti nateg.

"Od avta pač vsak pričakuje druge stvari."
Ja, ravno o tem je govora, ane. Terenske zmogljivosti - skret, okretnost po mestu - skret, vožja po avtocesti - skret, poraba - skret, vzdrževanje - skret, varnost - skret, izguba na ceni SUVa - skret. Torej? Kaj pričakuje voznik SUVa?

Predvsem to, da bo viden na cesti, da bo imel občutek varnosti in da bo vesel. Kar pa nima nič z vožnjo ampak z egom.

Ampak še enkrat - avtor te teme je izpostavil, da so vsi vozniki teh vozil nasilni in da nas hočjo pobit. To je v osnovi tema.

"X5 s pogonom na vsa 4 kolesa gre po snegu slabše od Yugota? Nič ne rečem, za med drevje in 1m visoke mlake res niso SUVi, ampak po normalnem terenu grejo pa večinoma precej suveren"

Suvereni že, ampak dej rajši ti povej, če si bo nekdo, ki je dal za avto 80000€ privoščil avto drajsat po kamnih? To je čisto praktično vprašanje. No naj ti povem, da jaz še nisem srečal tega junaka. Poleg tega imajo vsi SUVi za teren predpisane čisto x pnevmatike, kar pomeni, da izgubijo na avtocesti še tisto osnovno potovalno hitrost. Jaz ti lahko po lastnih izkušnjah povem, da je bil SantaFe na snegu (4x4) in novimi zimskimi gumami Avon za en navaden drek. Cela muka je blo vozit, sem komaj čakal, da ga doma parkiram in grem (takrat) z Ibizo naprej.

Dejstvo je, da bo na neki točki na terenu vsak SUV boljši kot navaden avto, saj je že v osnovi dvignjen, ampak da doseže to, mora biti modificiran do te mere, da je potem še toliko manj uporaben nekje drugje.

Vozila SUV nimajo svojega okolja, to je njihov problem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

l0g1t3ch ::

3/4 folka udriha čez suve za brezveze brez da bi se peljali z njimi. Meni je toyota rav 4 neki najbolšega.
- Pelje po alsfaltu se super oz. bolje ali vsaj tok dobr kot golf 4, prvi renault megan in clio druge generacije (s temi mam izkušnje)
- Preglednost iz avta je super
- Parkiram tko kot sm prej z golfom saj ni bistveno večji
- pozimi brez težav pridem do vikenda. Za tja sm prej moral na golfa natikat verige pa še tko sm dostikrat obstal ker je bil prenizek.

SUV res ni enakovreden pravim terencem, vendar z dobrimi ne preširokimi gumami pridem povsod kamor prej z navadnim avtom in verigam ni šlo.
Verjamem da če bi šel na avto tlačit 225 široke al pa še širiše gume, da bi obstal pod vsakim klancem pozimi, tako pa z primerno obutvijo ni nobene primerjave med 2wd pa 4wd.

IceIceBaby ::

LOL - jaz sem rekel, da imajo nabit EGO, kar ni prav nič sporno. Jaz sem pisal o tem, da moraš biti kreten, da si tako vozilo sploh nabaviš, saj v praktično nobenem segmentu ne pride do izraza, torej v vsakem segmentu se najde boljše vozilo za manj denarja - vse skupaj je en čisti nateg.


Če ima človek denar in mu je SUV všeč, še ne pomeni, da je kreten. Očitno lastnikom SUVov nekaj na njih paše, da dajo precej denarja za avto. Nisem potencialni kupec SUVa ampak jih razumem. Očitno jim je všeč oblika in občutek pri vožnji.

Meni je recimo občutek v avtomobilu na prvem mestu. Malo višja poraba, drago zavarovanje, dražja nabavna cena, pogosti servisi... Vse se da preživet, če se v avtu počutim udobno. Če se za volanom ne počutim dobro me vse ostalo sploh ne zanima.

S kakšnimi gumami pa po snegu vozite pa ne vem. Sem peljal že nekaj SUVov, tudi po snegu in malo slabšem terenu. Do zdaj so se še vsi izkazali za nadpovprečne (beri: neprimerno boljše od vsakega 2wd avtomobila). Razen, če imaš res zlizane, letne 305/30/20" gume gor. Pol pa verjamem, da ne gre nikamor.

T0RN4D0 ::

"Od avta pač vsak pričakuje druge stvari." Ja, ravno o tem je govora, ane. Terenske zmogljivosti - skret, okretnost po mestu - skret, vožja po avtocesti - skret, poraba - skret, vzdrževanje - skret, varnost - skret, izguba na ceni SUVa - skret. Torej? Kaj pričakuje voznik SUVa?


Pričakuje da pred vsako drugo gostilno lahko pobere kakšno plehpičko =) Mislim da kr deluje.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

madmitch ::

Pa dobro, dajte primerjat neumnosti. Sploh Nebivedu, ne uči krive vere.

SPORT UTILITY VEHICLE NI terensko vozilo. Zakaj ne primerjate vrtne kosilnice z Zetorjem?

SuperSonic, hvala za vse nalepke, ki si mi jih prilepil. Vse te lastnosti SUV si naštel po 100K KM al več? Ja vozim SUV, zato, za razliko od večine tu, vem kaj govorim. Nebivedu, tut Lado Nivo sem že vlekel iz snega in to s starim BMW320, tko da...

SuperSonic, ko se bom mojega avta naveličal, ti javim, ker taki kot si ti, so prvi kupci. To mi je kristalna kugla povedala. Tista ista, v kateri je OldGuy videl, kakšni vozniki smo lastniki SUVjev.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

oldguy ::

SuperSonic, ko se bom mojega avta naveličal, ti javim, ker taki kot si ti, so prvi kupci. To mi je kristalna kugla povedala. Tista ista, v kateri je OldGuy videl, kakšni vozniki smo lastniki SUVjev.


A te je strah odgovarjat neposredno? Aja, že vem, premajhen IQ mam, kajne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

madmitch ::

Kakšen IQ maš, ne bi vedel, niti me ne zanima. Jaz vsekakor nimam dovolj visokega, da bi na osnovi vozila, ki ga nekdo vozi, povedal kakšen IQ ima.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

oldguy ::

No, potem pa bodi fant od fare, pa odgovori. Tako, v prvi osebi. Koliko kilometrov narediš povprečno na leto v primerjavi z nami, "pravičniki"?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

madmitch ::

100k+,
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Super Sonic ::

"SuperSonic, ko se bom mojega avta naveličal, ti javim, ker taki kot si ti, so prvi kupci."

Ko bo pa Super Sonic iz svojega žepa kupil SUVa, se bo pa svet vrtel v rikverc. :D Imam točno določen seznam vozil, ki bi jih v življenju (še) rad imel v garaži in na žalost na tem seznamu ni nobenga SUVa. Ker so, kot že rečeno, zanič oz. še bolje, so neuporabni.

"Vse te lastnosti SUV si naštel po 100K KM al več? "
Ma niti ne - SantaFeja sem vozil okoli 30k, X5-tko pa nekaj čez 9k. Dovolj, da vem kaj govorim. S tem, da je X5 drugi svet napram SantaFeju, ampak je logično, ker za enga BMW-ja dobiš 3 SantaFeja. Pa še vedno rajši vzamem Audija A4 kadar koli (celo neglede na letnik), ker je odličen avto.

Jaz sem govoril o Vašem egu. Ki nesporno obstaja in se ga ne da zanikati.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krneki0001 ::

3/4 folka udriha čez suve za brezveze brez da bi se peljali z njimi. Meni je toyota rav 4 neki najbolšega.
- Pelje po alsfaltu se super oz. bolje ali vsaj tok dobr kot golf 4, prvi renault megan in clio druge generacije (s temi mam izkušnje)
- Preglednost iz avta je super
- Parkiram tko kot sm prej z golfom saj ni bistveno večji
- pozimi brez težav pridem do vikenda. Za tja sm prej moral na golfa natikat verige pa še tko sm dostikrat obstal ker je bil prenizek.

SUV res ni enakovreden pravim terencem, vendar z dobrimi ne preširokimi gumami pridem povsod kamor prej z navadnim avtom in verigam ni šlo.
Verjamem da če bi šel na avto tlačit 225 široke al pa še širiše gume, da bi obstal pod vsakim klancem pozimi, tako pa z primerno obutvijo ni nobene primerjave med 2wd pa 4wd.


Rav 4 je nekaj drugega kot recimo BMW X5.
1.) Je pol lažja (1300kg vs 2600kg)
2.) Pogoni so drugače narejeni in zadaj ima toyota zaporo
3.) gume ima toyota samo 215 širine, kar je dosti manj ob BMW-jevih, in ta dimenzija je danes skoraj standardna (al pa že premajhna) za vse novejše avtomobile s 16colskimi feltnami

Imamo doma rav4 letnik 1998. Uporabljamo jo za vožnjo po cestah (pogoji niso važni) in te povsod lepo pripelje.

krneki0001 ::

Pa dobro, dajte primerjat neumnosti. Sploh Nebivedu, ne uči krive vere.
SPORT UTILITY VEHICLE NI terensko vozilo. Zakaj ne primerjate vrtne kosilnice z Zetorjem?


Jaz to zelo dobro vem, samo nekdo je pač hotel porša spravit v lepo luč, da se ga da vozit po terenu in sem pač napisal kar sem.

BigWhale ::

Ustavna pravica ne, je pa to njegova zakonska pravica. Ce vozi po voznem pasu kamion z 90km/h, ga lahko prehitevas s 95km/h. Stvar je sicer neprakticna in traja kar nekaj casa ampak sme pa se.

Seveda se sme in ni prekršek. Ampak, če vidiš v vzratnem ogledalu, da se ti približuje hitrejše vozilo, zakaj ne bi pospešil do omejitve in ga spustil naprej? Kaj ni tako varneje za vse?



Lahko je, ni pa nujno. Morda pa clovek ni vec siguren v svoje sposobnosti pri voznji nad 100km/h. Kar ga ne izkljuci iz prometa. Morda ima vozilo, ki zaradi kakrsnega koli razloga ne gre hitreje.


No, jaz prehitevam s 130-140km/h na avtocesti. Ce se mi za rit prileti nekdo s precej visjo hitrostjo in mi blenda, jaz pa se nimam kam umaknit, ker je na moji desni tovornjak ali pa dva ali pa trije, takrat iz previdnosti zmanjsam plin. Boljs da se mi v rit zaleti pri 95km/h kot pa pri 130km/h in do konca prehitim.

Kar pa ne pomisliš je pa, da se močno poveča možnost za nesrečo. Posledice trčenja pri 95 km/h ali pa 130 km/h pa so verjetno precej podobne.


No, saj ne zlajfam k zmesan, sunkovito. Mal popustis gas pa je, pa se to takrat, ko je vozilo ze za tabo in te ze spremlja.

Moznosti za nesreco se pa nikakor ne povecajo, saj so ti vozniki, ki tako vozijo petkrat bolj previdni, imajo boljse reflekse in so nasploh superiorni v prometu. To bi pa ze lahko vedel ...

madmitch ::

Rezime vse tele kregarije je: če bi bilo malo več tolerance, obzirnosti in kar je še takega, bi bilo na naših, že tako nabasanih cestah in avtocestah veliko lepše živeti. Če si hitrejši od drugih le opozori onega pred sabo, naj se umakne, a ne takrat, ko prehiteva sedem poljskih, romunskih in slovaških kamijonov, nima kam, ti butl kronan. In če si počasnejši od tistega za tabo, za božjo voljo, ne ustrajaj na levem pasu, ni fora in tudi ne stane dosti, da se lepo in umirjeno prestaviš na vozni pas, če se seveda da, kar pomeni, da ni tam nikogar vsaj par sto metrov naprej, ki bi bil enako hiter kot ti ali počasnejši.

Isto velja za mesta, če hoče nekdo na tvoj pas, ne stopi na plin, da mu zapreš pot (kwa bo on pred mene *****mumaterna), malo stopiš z gasa, narediš prostor in je, tudi to ne boli, res ne, tudi z mojim X6 se to da narest, resnično, sem probal večkrat, ni važno, je to mamka, ki se od groze trese al pa nakurčen mladec, ki se mu strašno mudi s spojlerjem na riti avta. Pa še z druge strani, smerokaz je zato, da se nakaže, kaj imaš namen storiti, ne zato, da potrdiš storjeno in za zadovoljevanje dejstva, da si dal žmigavec. Če hočeš zamenjati vozni pas, da smerokaz, če ne prvi, drugi te bo spustil, ne pa da rineš kot debilen vol in samo zato, ker ti nekaj blinka, misliš, da bo pol prometa obstalo. Na večpasovnih križiščih res nima žmigavec nobenega smisla več, ko si na pasu za levo ali celo čez črto, treba ga je dato prej, ko se razvrščaš.

Še malo nazaj na AC, spet so začeli orati po njih in spet bodo genialci, ki bodo rinili po vseh pasovih (tudi odstavnem) vse do zapore, ter tam delali zmedo. Ko se pojavi znak za prepoved prehitevanja, se po sistemu zadrge vsi spokajmo na en pas, bo šlo dosti hitreje.

Mah, lahko bi nabijal do jutri, enim lahko take samoumevne stvari ubijaš v glavo s kladivom, pa se jih ne bo prijelo.

Kar pa se avtov tiče, SUVji so prav fini avti, seveda ne vsi, enako kot so karavani odlični pa spet niso vsi in za vse, športne male kotalke, limuzine, pravi terenci, mali avti za frizerje... Vsak ima svoje prednosti in pomanjklivosti. Hec je, da se vedno največja prednost ali pomanjklivost vsede za volan pa ni važno česa.


PS: da ne bi o kolesarjih, ki jim ni jasno, da smer vožnje velja tudi za njih in da je vožnja v narobno smer (po Celovški, recimo) zelo hud prekršek, še posebno pa nimajo prednosti na križišču, če vozijo v narobno stran.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

djordjevic ::

Rezime vse tele kregarije je: če bi bilo malo več tolerance, obzirnosti in kar je še takega, bi bilo na naših, že tako nabasanih cestah in avtocestah veliko lepše živeti. Če si hitrejši od drugih le opozori onega pred sabo, naj se umakne, a ne takrat, ko prehiteva sedem poljskih, romunskih in slovaških kamijonov, nima kam, ti butl kronan. In če si počasnejši od tistega za tabo, za božjo voljo, ne ustrajaj na levem pasu, ni fora in tudi ne stane dosti, da se lepo in umirjeno prestaviš na vozni pas, če se seveda da, kar pomeni, da ni tam nikogar vsaj par sto metrov naprej, ki bi bil enako hiter kot ti ali počasnejši.

Isto velja za mesta, če hoče nekdo na tvoj pas, ne stopi na plin, da mu zapreš pot (kwa bo on pred mene *****mumaterna), malo stopiš z gasa, narediš prostor in je, tudi to ne boli, res ne, tudi z mojim X6 se to da narest, resnično, sem probal večkrat, ni važno, je to mamka, ki se od groze trese al pa nakurčen mladec, ki se mu strašno mudi s spojlerjem na riti avta. Pa še z druge strani, smerokaz je zato, da se nakaže, kaj imaš namen storiti, ne zato, da potrdiš storjeno in za zadovoljevanje dejstva, da si dal žmigavec. Če hočeš zamenjati vozni pas, da smerokaz, če ne prvi, drugi te bo spustil, ne pa da rineš kot debilen vol in samo zato, ker ti nekaj blinka, misliš, da bo pol prometa obstalo. Na večpasovnih križiščih res nima žmigavec nobenega smisla več, ko si na pasu za levo ali celo čez črto, treba ga je dato prej, ko se razvrščaš.

Še malo nazaj na AC, spet so začeli orati po njih in spet bodo genialci, ki bodo rinili po vseh pasovih (tudi odstavnem) vse do zapore, ter tam delali zmedo. Ko se pojavi znak za prepoved prehitevanja, se po sistemu zadrge vsi spokajmo na en pas, bo šlo dosti hitreje.

Podpis pod tole.
No grave is deep enough to keep us in chains.

oldguy ::

Hehe, no to je pa že lepše. Iz tegale tvojega sestavka sledi, da bodimo tako prijazni do drugih kot želimo, da so drugi do nas... S tem bi se pa že kar strinjal.

Keyser Soze ::

Hm, ne vem če je to sicer kdo že omenjal, ampak raziskave (ki so objavljene na internetu) so pokazale, da so vozniki SUV(oz. večjih vozil) bolj nevarni oz. slabši vozniki od ostalih.

Glavna zaslugo za to gre pripisati ravno velikosti vozila in občutku "varnosti" ter "povečane samozavesti", ki pride z velikostjo.
Pač, ljudje gredo malenkost dlje v svojih "stuntih" kot bi bili pripravljeni iti z eno normalno trivratno limuzino.

P.S.: Mislim, da je bila nedolgo nazaj študija objavljena celo v NewScientistu.
OM, F, G!

madmitch ::

Hehe, no to je pa že lepše. Iz tegale tvojega sestavka sledi, da bodimo tako prijazni do drugih kot želimo, da so drugi do nas... S tem bi se pa že kar strinjal.


Na žalost je to od marsikoga težko pričakovati, kar potem privede do tega, da povsem umirjenemu človeku dekl odnese in ponori. Seveda si ti, s tako reakcijo, potem un tagrd. Nima smisla.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

oldguy ::

A jebiga, vsi smo samo ljudje. Nihče ne vozi vedno tako dobro, kot misli, da vozi, kaj šele da bi vozil idealno. Treba je samo pazit, da če že, da film poči čimmanjkrat...

Spajky ::

Opazil sem, da večinoma vozniki novejših in boljših in večjih avtov bolj kot ne, v resnici ne zanajo vozit neglede na leta (se nikoli ne bodo naučili zgleda).

Žmigavci in ogledala jim obstajajo le za okras, prometnih predpisov in vožnje "po zdravi pameti" ne poznajo, ko zagledajo policaje ob cesti, še vsaj naslednjih nekaj km vozijo kot po jajcih neglede na že potečene omejitve in tudi če ni policajev in prosto cesto in jih kot za stavo takrat ne moreš prehitet, saj nasprotni promet poteka ravno dovolj pogosto da ovirajo pretočnost prometa. Pol pa se kaki živčneš spravi prehitevat v nevarnost zaradi njih v bistvu.

Da o uporabi mobitela med vožnjo za čvekanje na dolgo in široko (tudi skozi križišča) niti ne govorim (prostoročno telefoniranje ni nič boljše!) in veselo občasno vijuganje v zvezi s tem. Isto velja za "aktivno" debato s sogovornikom na sprednjem sedežu z obračanjem glave s cestišča in mahanjem z rokami po zraku med debato tudi >:D ...

Da o "pametnem" vključevanju v promet ali pa neznanju parkiranja, niti ne govorim, posebej v naseljih. Ma kaj folku dan današnji šenkavajo vozniška ali kaj? In vsak dan je vse slabše s tem zgleda! :| ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

;-) ::

Zadnje čase gledam v našem kraju predvsem starejše voznike. Danes sem bil 3x izsiljen, kar jemljejo prednost, če ne ustaviš oz. malo poznej zaviraš (da mu pokažeš da nima prav) pa še žuga in kriči nate.

Zavarovanje gre h koncu, avto je star, ob prvi priložnosti bom samo na gas stopo pa BUUUM. Pol se bom 15 min drl vanj ko tele, klical policijo, šel k zdravniku pa se napravlal da bom direkt iz sredne v penzijo prišo:P

šernk ::

ni drugega kot da obnovim to temo :D

kaj hudiča se dogaja zadnje dni v LJ? ali so vsi enostavno pozabili na pravila? danes stal v križišču za naravnost, ker so tisti, ki so zavijali levo lepo jemali prednost vsem, ki smo šli naravnost. da ne omenim, da zaviti levo niso mogli in so tako stali sredi križišča, zelena...rdeča luč??? kaj je to?stal sem na rdeči...človek za menoj trobil, se prižgala zelena...človek za menoj skoraj ponorel ker nisem speljal (kam boš speljal, če je sredi križišča 10 avtov cikcak postavlenih eden čez drugega?)...pridem do sredine križišča...nihče od tistih ki so mi sekali pot mi ni odstopil prednosti. da smo skozi križišče prišli 4 avti (imeli smo prednost!!!) smo rabili okoli 10 minut. in še tisto prednost si moral izsilit.

in včeraj podobno...jaz za zavijat levo...križišče zabasano, seveda kljub zeleni luči ne speljem v križišče...človek za menoj pa visi na troblji... če križišča ne moreš zapustiti vanj ne smeš zapeljati...a to pravilo so čez noč dobesedno vsi pozabili?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

KoMar- ::

Faks se je začel... prometa je 2x več kot prejšnji mesec, recimo po Viču so vse ulice spet zaparkirane (hvalabogu za pajka), skratka ja, anarhija je... :/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

šernk ::

ne gre se za zaparkirane ulice in gužvo...gre se enostavno, da vsi rinejo v križišče čeprav to ni izpraznjeno...sam lahko tudi 20minut stojim in čakam da se izprazni križišče, ker potem drugje promet teče in se bo tudi križišče prej ali slej izpraznilo, tu pa sedaj 5 avtov zabije križišče da imaš od 3 možnih smeri za zaviti...2 blokirani.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

krneki0001 ::

Šernk, jst v takem primeru počakam tudi pred zeleno lučjo, če je križišče zabasano. Pač "fakerja" pokažem tistemu, ki trobi in lepo počakam, da se križišče sprazni.

kalko ::

Mah, druga vrsta talentov so pa tisti, ki rabijo odločitev parlamentarne komisije, da speljejo, ko se prižge zelena, tako da gre kljub popolnoma pretočnemu križišču skozi le par avtov.

madmitch ::

panoramic, če je treba pri vsakem ustavljanju dati avto v ler, stisniti ročno in potem, ko se zelena čist zares prižge, spet ponoviti vajo, dati v prvo (jo prej poiskati), sprostiti ročno in speljati. Ni to tako hiter postopek. Sicer pa, kar lepo počasi, da ne bo nesreče. Potem, ko ta prvi odpelje, naslednji za njim pove sogovorniku na telefonu, da mora sedaj odpeljati, če ga tisti, na drugi strani ne sliši, to ponovi in izpelje postopek speljevanja, kot opisan zgoraj. Seveda se ne en ne drugi ne prepričata ali je križišče prazno...
Pa mamo drek.

Prosil bi vse, ki prihajate v večja mesta iz krajev, kjer ni tako hudega prometa, da uporabljate javni prevoz, če se le da (če je za nas dober, bo tudi za vas). To isto velja za študente iz omenjenih sredin. V mestu je treba voziti energično. Da ne bo pomote, tudi sami imamo neverjetno število osebkov, za katere velja isto.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

amigo_no1 ::

Malo se spusti nižje, da se ti krila ne stopijo..
Opažam da v rovtah najbolj po jajcih vozijo ravno vozniki z LJ grbom... ko že omenjaš energično..
Če je zate vas LJ večje mesto potem prosim stopi čimprej ven iz svojega močvirja v širni svet, da boš videl kako izgleda "večje mesto".

Zgodovina sprememb…

madmitch ::

Oladi, vožnja v mestih se razlikuje od vožnje izven mest, dejstvo, ki ga niti ti ne moreš zanikati. Kam v širni svet pa me pošiljaš, da si grem stvar ogledati. Po večini mest v Evropi, kamor hodim, je problem enak, če ne isti, celo v Rimu, kjer so znani po energični in dinamični vožnji, domačini opažajo enako, ljudje, ki se večidel vozijo po odprtih cestah, imajo v mestih problem. Niti malo nisem mislil, da je kdorkoli, ki ni iz Ljubljane, slab voznik, niti z besedo.

PS: ne mešaj energične, dinamične vožnje z bezljanjem in norenjem počez skozi ovinke, to ni isto.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Keyser Soze ::

madmitch je izjavil:

Niti malo nisem mislil, da je kdorkoli, ki ni iz Ljubljane, slab voznik, niti z besedo.

Eh, kurc pa Ljubljančani. Mal dežja pade pa maš kaos na cesti.

Ja hudiča no, sej prakitčno v močvirju živite. Res ni potrebe po tem, da se bojite vode.:D
OM, F, G!
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519696 (16393) Utk
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114539 (91561) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24745628 (41023) solatko
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23814554 (9367) Tody

Več podobnih tem