» »

Optika, počasna povezava

Optika, počasna povezava

roli ::

Zadnje par dni opažam neke zelo čudne težave s hitrostjo interneta, ki jih nikakor ne znam pojasniti. Napeljano imamo 20/20 optiko od Amisa (on je ponudnik, omrežje je sicer od tritela). Nekaj časa dela super potem pa začne delat s tako polžjo hitrostjo, da je vseskup neuporabno - ping (google naprimer) je v tistem času povečini neuspešen - aka 80% packet loss, če imam srečo. Seveda sem probal resetirat modem (Genexis, nimam pojma kater model) in router (Buffalo WHR HP G54, ki ga žene Tomato firmware). Sem pa opazil neke čudne zadeve, ko se ta upočasnitev pojavi - če grem gledat trenutno porabo bandwidtha (preko routerja) v tem trenutku je povezava praktično totalno zafilana (okoli 2300kB/s ali 190000 kb/s - samo download (upload je normalen)), takoj, ko poraba bandwidtha pade na normalno raven je vse OK. Problem je, ker ne vem kaj žre toliko bandwidtha - gor ni prikopljenih nobenih neznanih naprav (vsaj ne, da bi jih device list pokazal) od mojih naprav pa sigurno nobena ne žre toliko povezave (sem probal jih odklopit z neta). Edina mogoče čudna je, da se pod device list pokaže tudi zunanji IP naslov. Torej vsi naslovi na tem listu so logično v stilu 192.168.1.*, medtem, ko je zunanji naslov nekaj v stilu 85.10.*.*. Nevem kaj dela tukaj ampak se mi zdi zelo čudno, da je tukaj. Router je na modem priklopljen preko WAN porta in nastavljen, da dobi naslov preko DHCPja (tako ga je nastavil tehnik od amisa) in do sedaj je to delalo tako kot bi moralo.

Kaka ideja?
http://www.r00li.com

fosil ::

Virus?
Tako je!

roli ::

Definitivno ne. Sicer na tole sploh nisem pomislil ampak bi ga že moj proces eliminacije odrkil. Ker sem na routerju izklopil wifi in količina podatkov ni upadla, prav tako sem izštekal kabel iz dveh računalnikov, ki sta na kablu in prenos prav tako ni upadel. Torej je razlog nekje drugije kot v mojih napravah.
http://www.r00li.com

blackbfm ::

potem teži operaterju, če si prepričan da napaka ni na tvoji strani

Iatromantis ::

Amis uporablja Tomato?

Tisti zunanji IP je verjetno IP routerja na internetu. Kako pa si uspel preveriti promet, če pa si odklopil vse naprave?

amigo_no1 ::

Brez routerja dela kako ?

Amis uporablja Tomato?

Ne, Buffalo router ga.

roli ::

Drži router ga uporablja - router je pa povezan na modem (ki ni amisov ampak tritelov). Problem je, ker nisem popolnoma prepričan, da je problem na operaterjevi strani - drugače bi se že pritožil. Promet sem pa preveril tako, da sem najprej izklopil wifi pa gledal promet preko računalnika na kablu, potem sem pa vklopil wifi nazaj in izklopil naprave na kablu in gledal promet preko računalnika na wifiju. Kar se mi zdi sumljivo je to, da se ta zunanji IP pojavlja pod device list, ki ponavadi označuje lokalne naprave - še nikoli prej tega nisem opazil tam. Zato se mi zdi tudi čudno. Kako deluje zadeva brez routerja pa še nisem preveril - bom, ko ga bo naslednjič zagrabilo.
http://www.r00li.com

sajko ::

Glede zunanjih IPjev si lahko prebereš vtejle temi.

Nevem kako si točno delal postopek eliminacije. Sam bi naredil sledeče:
- Ko se pojavi problem, greš na Tomato GUI in preveriš ali gre "odvečni" promet skozi LAN ali WLAN omrežje
- Nato sistematično izklapljaš naprave na tistem delu omrežja ob tem pa recimo s telefonom gledaš statistiko na GUI-u (tako lahko odklopiš vse računalnike v hiši pa imaš še vedno dostop do GUIja)

Če odklopiš vse svoje naprave (na LAN in WLAN) pa promet še vedno teče, preveri kateri MAC in IP je še vedno povezan.

Lp

Highlag ::

A modem nima kakšne diagnostike?

Sicer nisem na optiki, vendar se sam lahko priključim na modem kot na router pa so na voljo podatki o povezavi in podobne neumnosti.
Never trust a computer you can't throw out a window

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Highlag ()

sajko ::

Tomato prikazuje le promet na posameznih vmesnikih, in pa MAC/IP naslove naprav, ki so trenutno povezane. Za vsakega klienta posebej ni možnosti pregleda prometa.

roli ::

Vem, da ne prikazuje prometa po posameznih napravah, ampak tudi po prometu iz vmesnikov se da kaj izvedeti. Problem je ker ne gre ne preko LAN ne preko WLAN. Pojavi se, če gledam promet za WAN (vlan1) port in promet za eth0 (kar naj bi označevalo tole: eth0: internal interface between CPU and the 6-port switch).

Modem pa kolikor vidim nima nobenega diagnostičnega orodja - kolikor berem po amis forumih je to čistokrvni modem brez vsega.
http://www.r00li.com

sajko ::

Imaš narejen kak tunel (VPN, IPSec, PPTP) do ruterja?

Tilen ::

Ideja z izklopljenimi ETH porti in povezava preko WIFI s spremenjenim WPA2 ključem in telefonom za preverjanje prometa sploh ni slaba. Si to preveril?

1. Spremeniš WPA ključ
2. Onemogočiš vse ETH porte
3. Povežeš se z GSM na gui od routerja in preveriš bandwidth

Si probal ob težavah priklopiti en PC direktno na Genexis ETH1 in preveriti hitrost na http://ndt.arnes.si?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

roli ::

Ne nobenih tunelov nimam. Imam pa sicer nastavljen dynamic DNS (da si ne rabim zapomnit IP naslovov) ampak sem ves promet preusmeril na neobstoječ notranji IP, ker ga zadnje čase ne rabim dosti.

Ja no sam, če onemogočim wifi in imam vklopljen samo tist računalnik preho ETH porta je nekako isto. Če bi bilo kaj na tem bi potem verjetno opazil razliko. Na ETH portih pa tudi ni problem, ker sem pa popukal ven kable in pustil samo wifi pa je bilo isto.

Danes težav ni bilo tako, da nisem preverjal hitrosti direktno na modemu. Zdaj sem pa itak v LJ tako, da bom videl kako bo šele, ko konec tedna pridem domov. Mogoče je pa problem na njihovi strani in bo potem začelo že delati.
http://www.r00li.com

Iatromantis ::

roli je izjavil:

Ja no sam, če onemogočim wifi in imam vklopljen samo tist računalnik preho ETH porta je nekako isto.

Ni isto, kaj pa če je okužen ravno tisti računalnik. Telefon gotovo ni.

Zgodovina sprememb…

roli ::

Ja samo v naslednjem koraku sem pa odklopil eth porte in vklopil nazaj wifi (in gledal promet iz wifi računalnika). Razen, če sta okužena kar dva računalnika (pa še to je na mac os malce manj verjetno).
http://www.r00li.com

SasoS ::

To je problem današnjih naprav...vse zapakirano v nek gui in skrito da sploh ni šans da ugotoviš kaj se dogaja spodaj. Jaz take zadeve rešujem z OpenWRT na routerju, tcpdump, iptraf, netstat-nat in podobno, pa hitro najdeš tiča ki dela štalo.

blackbfm ::

večini folka stvari nekako delujejo tako da se jim ni treba, niti se jim ne da ukvarjat z opernwrt, tcpdump, iptraf, netstat-nat...

roli ::

Včeraj sem predčasno prišel domov in problem očitno ni šel stran. Oče je povedal, da enkrat vmes internet sploh ni delal, potem je pa včeraj zvečer spet crknil oziroma delal neuporabno počasi. Simptomi so bili isti kot vedno. Sem pa tokrat priklopil na modem samo en računalnik in tudi takrat ni delal internet. Tako, da bom moral očitno tole javit na Amis, da vidimo kaj se dogaja. Čeprav sem po včerajšnjem grabljenju za Raspberry Pi dobil idejo, da bi bil lahko žrtev DoS napada - popolnoma zafilan download in praktično ničelni upload.
http://www.r00li.com

roli ::

Tole postaja že malce neznosno počasi. Sem javil na amis problem, so povedali naj izvedem testne prenose par datotek iz njihovih strežnikov (z računalnikom priklopljenim direktno na modem in vsem ostalim odklopljenim). Testi so pokazali da je hitrost povezave skoraj za polovico manjša kot bi morala bit (samo download) in da so problem predali tehnikom pa tritelu (katerega omrežje je). Popoldne so mi poslali SMS naj jih pokličem v njihov klicni center kjer mi je povedal, da naj bi nekaj popravili in bi moralo sedaj biti vse OK. Hitrost prenosa je sicer narasla (še vedno ne na polno raven) ampak dovovlj, da sem bil nekako zadovoljen. Sedaj pa se je pojavil spet problem, da ni delalo praktično nič. Sem spet klical gor in spet izvedel kako je vse ok. V resnici pa ni.

Tako, da sedaj vem da problem ni na moji strani ampak oni trdijo, da tudi ne na njihovi. Tole me počasi že malo jezi. Nad kvaliteto in organizacijo njihove podpore pa tudi nisem zadovoljen. Mogoče smo govorili kako je bila siolova podpora malce bolj čudna samo z njimi sem imel vedno dobre izkušnje - enkrat zvečer sem opisal problem na njihovemu forumu, malce kasneje mi je tam tehnik poslal zasebno sporočilo pa vprašal še par malenkosti, naslednje jutro se je na vratih prikazal z novim modemom, ker je bil stari očitno zanič. Pa tudi skupno sem imel z amisom v dveh mesecih več tehničnih težav kot s siolom. Tukaj pa gre očitno malce drugače, sem poslal sporočilo na njihov forum, tam mi je rekel naj pošljem email na njihov center za podporo, tam sem se potem nekaj dogovoril in so napisali, da me kontaktirajo, ko izvejo kaj je narobe. Potem dobim SMS, da naj jih jaz pokličem na center kjer mi pove, da je menda sedaj vse OK. Resno? Zakaj nebi to napisali v SMS? Ali pa morda email? Ali pa bi me preprosto oni poklicali ne pa jaz njih.
http://www.r00li.com

fosil ::

Poklič pa se zmen.
Forumi in smsi pri teh zadevah po moje niso najboljša opcija.
Tako je!

connel ::

Na amis forumu so mi še vedno znali pomagat, je par osebkov, ki se precej potrudijo, da rešijo problem. Na help desk raje sploh ne kličem, ker se zelo redko da kaj zmenit z njimi.

roli ::

Sedaj skoraj mesec pozneje se stanje še vedno ni izboljšalo. Klical sem že eneparkrat gor, klicali so me oni, pošiljali maile in bla bla bla. Rezultat? Ga ni! Internet komaj kdaj dela na helpdesku pa poslušam vedno iste zgodbe. Vsakič se začne, če imam vmes kak router, ko jim poveš da ga imaš ti pravijo da poizkusi priklop direkt na modem, ker me on lahko pinga (medtem, ko imam jaz 100% packet loss). Ti jim razložiš kako si to že stokrat naredil in kot odgovor dobiš, da imajo podoben problem tudi ostali ljudje - ammm zakaj hudiča sem pol moral spet odgovarjat na vprašanje, če imam router, ker je očitno jasno, da se gre za znan problem. Potem ti reče, da bodo čez kak dan zadevo popravili in poklicali, da preverijo stanje. Zadeva ni popravljena in ne duha ne sluha od njih. Internet pa še vedno ne dela - začuda ni problemov z IPTV. Ravnokar sem na optiki čakal minuto za download 188KB velike datoteke.

Prej nisem imel na Siolu z ADSLom nikoli takih problemov (so bili sicer malenkostni z IPTV), še posebno ne s tehnično službo. Enkrat so pretrgali žice (kar v času ko internet ni delal nisem vedel) - sem klical gor in so povedali, da bodo preverili stanje in me obvestili. Naslednji dan je internet delal, dopoldne se je oglasil tehnik in prišel vprašat, če internet sedaj dela in povedal kako so se pretrgale žice nekje. Ti loleki pri tem glupem amisu pa se izgovarjajo in ne naredijo nič. Mimo je en mesec in jaz še vedno norim. Ne sanja se mi več kaj bi lahko naredil.

Če hoče kdo jit na amis - raje ne!
http://www.r00li.com

blackbfm ::

1. pokliči na amis
2. zahtevaj imena odgovornih in številko glavnega direktorja (ne vodje xy oddelka ali kakšnega drugega loleka)
3. zateži na polno direktorju..seveda kulturno.

Ponavadi se stvari potem kar hitro uredijo, dostkrat že pri 2. točki:D

http://www.amis.net/web3/podjetje/o-pod...

evo ta levo zgoraj je pravi naslov..veš da če bo stvar prišla do njega bo nekdo najebal, kar je tudi prav če imajo tak glup odnos.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

tomko030 ::

Prekliči naročnino.
Pojdi na T2.:D
Priporočam.;)8-):D

roli ::

Tole ne bo mogoče. Omrežje je tritelovo, le ta pa ima pogodbo z amisom in siolom, poleg tega pa imam vezavo za dve leti na amis - glede na to, da smo šli na optiko nekako nihče ni pričakoval kakih problemov.
http://www.r00li.com


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Amis TV komunikator za usmerjevalnikom (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
6113007 (8675) Master_Yoda
»

MikroTik, UPnP, port forwarding, Amis, kamere...

Oddelek: Omrežja in internet
164089 (3616) Daniel
»

Nenavaden časovno omejen upad dolvlečne hitrosti

Oddelek: Omrežja in internet
232906 (2125) čuhalev
»

Amis ADSL modem + router?

Oddelek: Omrežja in internet
379015 (5125) Bakunin
»

IPTV in WLAN na RUCKUS 7811+7111

Oddelek: Omrežja in internet
194943 (4146) CyberDuck

Več podobnih tem