» »

Dodatno usposabljanje za voznike terenskih vozil.

Dodatno usposabljanje za voznike terenskih vozil.

noraguta ::

Zadnjič sem bolj po božji previdnosti kot zaradi neke veščine pravočasno ustavil ko je nek ata sekal ovinek z kvazi terencem. Ker sta bila na prehodu za pešce še dva človeka, bi jih ata sicer mirno zradiral.
Danes gledam taisti odcep ceste in praviloma suvi sekajo ovinek ob tem da preglednost ni idealna, je pa povsem zadovoljiva čese človek drži signalizacije. Ampak očitno višhe težišče vozil nagaja voznikom.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
  • spremenil: Mavrik ()

krneki0001 ::

Imaš na vranskem tak poligon, kjer lahko stestiraš obnašanje svojega vozila. Ampak velika večina bo spet trdila, da to že vse znajo in da je to odveč.

In ja dejansko je pri suvih kr nekaj razlik v vožnji, napram nižjim osebnim avtomobilom.

Mene je motilo, še ko sem imel terenca, da ko sem puščal pred sabo večjo varnostno razdaljo (ker terenec ima daljšo zavorno pot), so se mi idioti vrivali pred mene. S tem sem imel manj prostora za manevrirat, če je bilo potrebno bremzat na polno. Sploh pozimi, ker zaradi visokega težišča in teže rabiš še več zavorne poti, da se ustaviš.
In na to večina niti ne pomisli, ko se vrine. Če se pa terenc ne more ustavit, gre pa zaradi teže in višine komot do prestavne ročice v avto spredaj. To pomeni vsaj smrt tistih na zadnjem sedežu. Res da je kriv voznik terenca (ker ni imel varnostne razdalje, ki mu jo je avto pred njim oduzel), ampak mrtvih otrok ne bo nihče povrnil.

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

Saj s težo in težiščem je problem v ovinkih.bremzat ne more potem gre pa na slepo ovinek. Krivulje pa zoped ne spelje. Traktoristom in tovornjakarjem pa ne povzročatežav s prikolico vred.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Unknown_001 ::

noraguta je izjavil:

Saj s težo in težiščem je problem v ovinkih.bremzat ne more potem gre pa na slepo ovinek. Krivulje pa zoped ne spelje. Traktoristom in tovornjakarjem pa ne povzročatežav s prikolico vred.


No ne pretiravat. Ni noben problem masa niti težišče. Večina SUV jev se bolje drži ceste kot kakšna povprečna ljudska kola. Hec ni v avtomobilu ampak vozniku, ki je tako vajen vozit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

_pobesneli_ ::

Seveda z isto hitrostjo v ovinek, potem pa zavora na sredini ovinka. Potem je težišče problem ja.
Gregor

noraguta ::

Unknown_001 je izjavil:

noraguta je izjavil:

Saj s težo in težiščem je problem v ovinkih.bremzat ne more potem gre pa na slepo ovinek. Krivulje pa zoped ne spelje. Traktoristom in tovornjakarjem pa ne povzročatežav s prikolico vred.


No ne pretiravat. Ni noben problem masa niti težišče. Večina SUV jev se bolje drži ceste kot kakšna povprečna ljudska kola. Hec ni v avtomobilu ampak vozniku, ki je tako vajen vozit.

Hmm ne vem pri nas še zmer velja gibalna količina. Pa kolkr sem danes prav pozorno opazoval, še eno križišče naprej mogoče ni šlo za kakšno izjemo. Se pa strinjam okrog drugega dela. Ampak zakaj takim prodajat takšne avte? Preprost nevarni so. Ceste se pa mogoče držijo bolje naravnost. Ovinki pa bmzanje jih pa jebe.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Spajky ::

noraguta je izjavil:

... Ampak zakaj takim prodajat takšne avte? ...
Za to ker nekateri rabijo večjega, če imajo manjšega ... veste kaj mislim :)) ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

noraguta ::

Mislim žvim na vasi pa sem prav šel gledat. Zglefa shrhljiv. Praviloma sekajo ovinke. Medtem ko drugi ne. Pustmo da sem zdnjič popizdil pa šel prascu plesko spustit. Ampak zradiral bi dva prlešca ko keks.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Unknown_001 ::

noraguta je izjavil:

Ceste se pa mogoče držijo bolje naravnost. Ovinki pa bmzanje jih pa jebe.


Ni res. Ti iz prve roke povem da se da odlično vozit po ovinkih, kot vlak na tirnicah. Bremzanje je pa v prvi meri odvisno od pnevmatik in zavor. Masa ni pomembna ko se pogovarjamo o trenju pri zaviranju.

Spajky je izjavil:

noraguta je izjavil:

... Ampak zakaj takim prodajat takšne avte? ...
Za to ker nekateri rabijo večjega, če imajo manjšega ... veste kaj mislim :)) ..


Ne, ne vem kaj misliš. Razsvetli me prosim.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

JC Denton ::

Naslednji avto ki ga kupim je orng terenc ali pa x4 pick-up. Trenutno delam več kot 100km dnevno in praktično vsak dan naletim na 3 kliente, ki izsiljujeo prehitevajo in še kaj. Prvi je en tipo z Laguno, drugi je en tip z Superbom in tretja ženska z Getzom. Nabavim terenca in samo čakam da pokne. BMK za take idiote.

Arctander ::

PEBSWAS (problem exists between steering wheel and seat):)

Če se da s kombijem lepo speljati ovinke, ne vidim razloga, da se z modernim SUV-om ne bi dalo. Problem je v tem, ker ogromno ljudi ne razmišlja in ne procesira povratnih informacij, ki jih daje vozilo. Poleg tega veliko ljudi tudi nima občutka za velikost, se zanaša na elektronska pomagala ... in če dodamo k temu še psihološki občutek večje varnosti in 'večvrednosti' zaradi vožnje SUV-a (ter starostno pešanje motoričnih in kognitivnih sposobnosti pri ljudeh nad 50 let), dobimo, kar opisuje OP.

Daedalus ::

noraguta je izjavil:

Zadnjič sem bolj po božji previdnosti kot zaradi neke veščine pravočasno ustavil ko je nek ata sekal ovinek z kvazi terencem. Ker sta bila na prehodu za pešce še dva človeka, bi jih ata sicer mirno zradiral.
Danes gledam taisti odcep ceste in praviloma suvi sekajo ovinek ob tem da preglednost ni idealna, je pa povsem zadovoljiva čese človek drži signalizacije. Ampak očitno višhe težišče vozil nagaja voznikom.


Nagaja jim nesposobnost upravljanja vozila. Pa ne samo voznikom SUV-ov. Kr veliko voznikom se sanja ne, kako pravilno peljati skoz ovinek.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

noraguta ::

Ja samo tam je odstotek sekanj ovinka bistveno manjši. Danes sem se prav iz firbca vsedel na pivo in opazoval.
Sekali so predvsem audij serije q, pa bmw x. Jaz sem imel sicer neljub dogodek z suzukijem. Ampak dejansko tip ni mogel ustavit. Kjer zlajhan clio ali ustavi ali pa naredi večji lok.
In napaka je bila zgolj na strani terenca. Pešca sta bila na pol označenega prehoda.
Drugo je ko jaz pizdim ob zavijanju na njivo nekdonse pa spravi prehitevat ko sem čez pol nasprotnega pasu. Pa td žmigavca ne zna dat. Zato sedaj praviloma lezem cez cesto.. ker ustavljat 10ton pri hitrosti ni ravno varno.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Daedalus ::

Kot voznik motorja, ki precej časa preživi na zavitih in malo ožjih cestah ti lahko garantiram, da večina voznikov nima kaj dosti občutka za širino in položaj kante na cesti. Ko to dvoje skombiniraš z malo bolj zahtevnimi ovinki in pregovornim ljudskih strahom pred bankino (ker avto najmanj eksplodira in naredi trojno salto v grabo, v kolikor se s kolesam samo malo dotakneš bankine, to je ja splošno znano) maš lep odstotek avtov v ovinku vedno prek sredinske črte. Eni so celo prepričani, da se temu reče "športna vožnja".

Medtem ko se za njimi pelat z motorjem in ostat v celoti na svojem pasu, ni noben problem. Niti pol, ko se jih naveličaš in prehitiš. Oni v malo večjih kantah so pa itak na sveto prepričani, da se jim ne more nič zgoditi. In temu primerno še malo več sranja delajo po cestah. Pa v večini itak vsak vse najbolj zna in obvlada. Ko jih povabiš na poligon, pa kup izgovor, pa nikol ni časa, pa to je brezveze, ipd...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Markus386 ::

Moraš gledat kdo kupuje džipe.. večinomo so to "džip je džip" ljudje, pa razne mamice z otroci, pa penzionerji, ker se je lažje usest, ker je višji, pa razni ljudje, ki živijo na ulicah z rahlim naklonom (nekako toliko strmem, kot ljubljanska čopova), pa rabijo džip, da grejo v "klanec", in šele v manjšini ljudje, ki res rabijo terenca, in ga vsake toliko peljejo na "teren".

...Posledično, marsikdo od teh tudi ne zna vozit, ne po ravnem, ne po ovinkih.

Buggy ::

vecina kvazi terencev aka. SUV-i, ki jih je videti po cesti dandanes nima s pravim terenom opraviti popolnoma nic. "Terenec" je danes za ljudi ze Renault Captur...ce ima pa se bullbar (po moznosti plasticen) spredi nakicen lahko pa po njihovo osvoji se Saharo ;(( Pa pri tej branzi voznikov je praviloma poleg bebaste voznje vkljucena se ignorantska voznja brez luci in pa seveda parkiranje na invalidskih placih ali pa kar cez dva.

In ja, ta jajca so groza za po ovinkih, ravno vceraj sem zivcnega fasal z Opel Mokko, balonar gume + visoko tezisce je recept za presenecenja v (pre)hitrih ovinkih.
Da ne govorim kako se to po snegu v hrib na dol vozijo s tistimi valerji in brez znanja in obcutka...kjer tudi 4x4 pravim pogoncom lahko zasnezena cesta predstavlja problem jaz pa se lagano mimo njih odpeljem.

Unknown_001 ::

Ja, pa kaj še. Nehajte že komplicirat s težiščem, ker ima pri taki malo hitrejši vožnji še najmanjšo vlogo. Saj se ne pogovarjamo o reliju. Kako lahko potem tisti, ki vozimo tudi s kombiji po vukojebinah, komot šponamo z neko ugledno brzino in še ostanemo na svojem pasu. Še enkrat, problem je bumbar za volanom in ne vozilo, na katerem voznik hkrati po možnosti še špara na gumah.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Buggy ::

kaj se pa ti usajas nonstop? Razlozi kako visoko tezisce nima veze v ovinku o cemu je tudi OP pisal? A ti samo po prekmurskih ravnicah vozis 20km/h Golfa IV al si samo se eden od forumskih veleumov voznje, po moznosti brez izpita ali pa v najboljsem primeru novopecen voznik z "veliko" izkusenj iz avtosole?

Unknown_001 ::

Buggy je izjavil:

kaj se pa ti usajas nonstop? Razlozi kako visoko tezisce nima veze v ovinku o cemu je tudi OP pisal? A ti samo po prekmurskih ravnicah vozis 20km/h Golfa IV al si samo se eden od forumskih veleumov voznje, po moznosti brez izpita ali pa v najboljsem primeru novopecen voznik z "veliko" izkusenj iz avtosole?


Če pa tako nenormalno nekatere stvari komplicirate, da je za popizdit.
Glede izkušenj... 40.000km od tega precej z raznimi kombiji in terenci SUV oz crossoverji. Limuzine ali hatchbacke sem mogoče vozil ene 3x. V bistvu ne vem kaj nekateri sanjate kako je v bistvu avto problem. Jebemti če lahko jaz po kakih vukojebinah med hribi po ovinkih lahko lepo s prometom tekoče vozim s kombijem brez blema in še vedno ostanem na svojem pasu, ne vem zakaj drugi ne bi mogli. Hočem samo da se ne daje potuha butlom na cesti na način da se kot problem okrivi še zasnovo avtomobila. Opa, z nobenim avtomobilom naj se ne bi bremzalo v ovinku, razen v nepričakovanih situacijah ko je kaj na cesti. In to da potem zaradi takih bisernih manevrov nekoga zajebava avto je krivda samo na strani njega, ker ne zna vozit. Ni problem v avtomobilu ampak v vozniku. In takemu bedaku bi v ovinku probleme delal tud kak nizek sportski avtomobil.

Da? Ne iskat problema v vozilu dokler govorimo o situacijah za katere je v prvi vrsti kriv voznik.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

Težišče pri SUVih res nima nekega vpliva pri manjših hitrostih. Pri večjih ob nenadnem zavoju pa te pred prekucanjem obvaruje elektronika. Seveda, tudi tako pameten avto odpove, če je za volanom mongoloid. In vozniško dovoljenje ter avto je v današnjih časih pravica in ne privilegij.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9813447 (6869) facepalm
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7611344 (9143) TheBlueOne
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12219643 (16001) sebas4
»

Vprašanje glede tečaja varne vožnje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6717653 (15681) St235
»

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23520796 (15484) lexios

Več podobnih tem