» »

Xiaomi garancija

Xiaomi garancija

brkavi ::

Živjo,

ima kdo izkušnje z uveljavljanjem garancije prek uradnega xiaomi servisa?
https://www.mi.com/global/service/suppo... Tu piše da je za Slovenijo uradni serviser Xiaomi Technology Netherlands B.V. s sedežem na Prinses Beatrixlaan 582, Haag 2595BM, Holland (»Xiaomi«).
Zanima me če se kar pošlje na ta naslov ali je potrebno prej kaj izpolnit oz kaj drugega? Pisal sem že na xiaomi support in vse kar mi odgovorijo je nek generični mail in ta link.
Telefon sem naročil prek spleta, tako da slovenski serviserji odpadejo. V trgovini so mi pa tudi odgovorili, da so pooblaščen prodajalec in da je uradni servis kamor naj se obrnem.

darkolord ::

V kateri državi in trgovini si kupil?

Xiaomi za večino držav NIMA uradnega servisa, ampak lahko vsak servis/prodajalec servisira samo aparate, ki jih je on dobavil. Tudi če najdeš prijaznega serviserja, ki bi bil pripravljen tvoj aparat popraviti, mu Xiaomi ne bo hotel dobaviti rezervnih delov.

Daleč najboljša možnost je uveljavljanje preko prodajalca oz. naj te oni napotijo na servis. Če je prodajalec nabavil telefon nekje v tujini, ti ga tudi uradni servis v državi prodajalca ne bo hotel/mogel popraviti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

brkavi ::

Kupil sem prek DHgate, poslano je bilo pa iz skladišča v Nemčiji.
Prodajalec me je napotil na Xiaomi in mi dal kontakt nemškega servisa. Jaz sem sicer pisal na global(ker nemsko ne znam) oni so mi pa dali link za Slovenijo kot je gor napisano.
Sem vmes tudi že pisal direkt nemškemu serviserju, kateri je odgovoril, da oni so samo za Nemčijo.
Tako da verjetno mi ne bo ostalo drugega kot tisti na nizozemski. Samo preden pošljem bi rad preveril, če ima kdo izkušnje s tem, da ne pošljem brez veze oz na napačen naslov.

darkolord ::

Saj če si kupil v "Nemčiji", lahko uporabiš nemški servis.

Prosi jih, da po IMEI (serijski številki) preverijo, če ga lahko poservisirajo.

Jaz sem telefon kupil na angleškem Amazonu, napotili so me na angleški servis, kjer so prav tako trdili, da so samo za Anglijo. Sem jih prosil, če vseeno preverijo, pa so rekli, da telefon ni registriran v Angliji in mi ga ne morejo poservisirati tudi, če jim ga dostavim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

kuall ::

jaz sem jim ga poslal v popravilo in so mi poslali kar novega, čeprav v resnici z njim ni bilo nič narobe razen to, da včasih ni lovilo signala in me tisti, ki me je klical ni dobil. ampak to je bil najbrž kriv operater, ker se dogaja tudi z drugimi aparati podobno, čeprav resda manj pogosto. tamk pri btcju ena trgovinca je bila.

brkavi ::

darkolord je izjavil:

Saj če si kupil v "Nemčiji", lahko uporabiš nemški servis.

Prosi jih, da po IMEI (serijski številki) preverijo, če ga lahko poservisirajo.

Jaz sem telefon kupil na angleškem Amazonu, napotili so me na angleški servis, kjer so prav tako trdili, da so samo za Anglijo. Sem jih prosil, če vseeno preverijo, pa so rekli, da telefon ni registriran v Angliji in mi ga ne morejo poservisirati tudi, če jim ga dostavim.


Kako si pa potem rešil?

Barb9 ::

Stara tema vendar imam podobno težavo in me zanima, če ima kdo pozitivno izkušnjo, da je zadevo rešil?

Telefon sem kupila preko spleta, poslano iz skladišča v Franciji. Na francoski Xiaomi spletni strani piše, da znotraj garancije popravljajo samo telefone kupljene preko njihove trgovine.

Pisala sem na Nizozemsko in so bili še najbolj odzivni od vseh vendar sprejmejo na popravilo samo z naslovov na Nizozemskem (mogoče bi mi popravili, če pošljem na svoje stroške ampak nisem vprašala, ker če ne najdem prave rešitve, bom telefon vrnila prodajalcu in mi bo vrnil denar).
Na Nizozemskem Xiaomiju so mi dali mail od Xiaomi Global, ki mi je dal splošne uradne linke s kontakti, ki ali ne delajo ali nimajo rešitve zame.

Skratka, vrtim se v krogu.

Pozna kdo rešitev?

Barb9 ::

Barb9 je izjavil:

Stara tema vendar imam podobno težavo in me zanima, če ima kdo pozitivno izkušnjo, da je zadevo rešil?

Telefon sem kupila preko spleta, poslano iz skladišča v Franciji. Na francoski Xiaomi spletni strani piše, da znotraj garancije popravljajo samo telefone kupljene preko njihove trgovine.

Pisala sem na Nizozemsko in so bili še najbolj odzivni od vseh vendar sprejmejo na popravilo samo z naslovov na Nizozemskem (mogoče bi mi popravili, če pošljem na svoje stroške ampak nisem vprašala, ker če ne najdem prave rešitve, bom telefon vrnila prodajalcu in mi bo vrnil denar).
Na Nizozemskem Xiaomiju so mi dali mail od Xiaomi Global, ki mi je dal splošne uradne linke s kontakti, ki ali ne delajo ali nimajo rešitve zame.

Skratka, vrtim se v krogu.

Pozna kdo rešitev?

Če komu pride prav informacija, sem na koncu rešila kar s slovenskim servisom (Vama Trade Povšič v Novi Gorici), ki popravi čeprav je bil telefon kupljen v tujini. Vsaj za moj telefon velja (sem jim morala posredovat IMEI številko, da so preverili).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Težave s Samsungovo pomočjo (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24316693 (6150) Pithlit

Izkušnja z EPL - obtožili so me, da imam neoriginal ekran (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
21039852 (27874) TheBlueOne
»

Xiaomi mi6 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
19828277 (10986) ufka
»

Kako zanesljivi so kitajski telefoni v resnici?

Oddelek: Mobilne tehnologije
4410093 (7969) mrbanana
»

RAM2 servis -kaj naj naredim?

Oddelek: Mobilne tehnologije
4111182 (10156) LuGi

Več podobnih tem