» »

Cena servisa vozila

Cena servisa vozila

1 2
3
»

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Jaz nisem nikoli imel dizla in sploh ne škode. Octavia ni bila moja, bila je od domačih, ki še vedno mislijo da pes in avto morata biti nemška. O tem kolikokrat jim nemški pes spizdi in kolikokrat jih avto pusti na cesti pa nebi govoril.
Šraufam avte, ki jih jaz izberem in kupim za mojo ožjo familjo (starši in ostali sorodniki to niso - tisti naj sami šraufajo svoja nemška jajca)

Tu si drugač pravil:

https://slo-tech.com/forum/t758292/p783...

spet ne moj avto. taščin. torej ne ožja familjamlm poleg tega ona zna čisto vsak avte uničit. bi bila dobra za stresni test avtomobilov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mugen999 ::

Račun je klasična katastrofa slovenskih uradnih servisov. S tem da samo upam, da je avto se vedno v garanciji, v tem je namrec smisel voznje avta na uraden servis. Danes je proti preteklosti razlika na uradnih servisih to da je olje se najcenejse, pred 10 leti bi ti za liter racunali 25eur. Ampak vse ostalo na racunu je katastrofa imho. Prvic kaj so delali 2,4 ure? Menjava olja, sveck in filtrov traja najvec 0.75 ure. Drugic, zakaj so sploh menjali svecke, zaradi preventive? Nateg imho. Tretjič filtri so izredno dragi, na autodocu so trikrat cenejsi recimo. 340eur dati za tako majhen avto, za navaden servis, koliko bi sele bilo za mondea dizel, verjetno 60eur,plus zeton za kavico zaston.

WizzardOfOZ ::

navadne svečke na bencinarju sem jaz menjal vsako drugo menjavo olja. ampak cena ngk svečk je bila 12evrov za vse 4.
sedaj ko imam platinaste, se pa menjajo na 120k na vsako deseto menjavo olja, ker na 12k menjam olje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mr_chai ::

mugen999 je izjavil:

Račun je klasična katastrofa slovenskih uradnih servisov. S tem da samo upam, da je avto se vedno v garanciji, v tem je namrec smisel voznje avta na uraden servis. Danes je proti preteklosti razlika na uradnih servisih to da je olje se najcenejse, pred 10 leti bi ti za liter racunali 25eur. Ampak vse ostalo na racunu je katastrofa imho. Prvic kaj so delali 2,4 ure? Menjava olja, sveck in filtrov traja najvec 0.75 ure. Drugic, zakaj so sploh menjali svecke, zaradi preventive? Nateg imho. Tretjič filtri so izredno dragi, na autodocu so trikrat cenejsi recimo. 340eur dati za tako majhen avto, za navaden servis, koliko bi sele bilo za mondea dizel, verjetno 60eur,plus zeton za kavico zaston.


Svečk verjetno sploh niso menjali, to so samo dodali, da so napihnili račun. Blo bi fajn enkrat nardit eno poglobljeno raziskavo s skrito kamero.

starfotr ::

Servisiranje na uradnem servisu ni pogoj za garancijo avtomobila.

To je spet neka ljudska laž, ki se širi po spletu in tudi po oštarijah.

Isto, kot je nekdo potegnil iz ne vem kje, da lahko vračaš robo v 8 dneh v fizično trgovino.

Ali pa, da je mešanica sode in kisa super čistilo.

Blinder ::

zakaj ta starfoter nima PNG avatarja?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

rolevito ::

Servisiranje na uradnem servisu ni pogoj za garancijo avtomobila.

Daj se zdaj izjasni, se strinjaš s tem ali se ne strinjaš s tem. Ker dejstvo je da po uredbi EU se ti garancija OHRANI tudi če servisiraš na neuradnem servisu, razen če proizvajalec vozila dokaže da je serviser povzročil napako ali okvaril avtomobil.

Steinkauz ::

https://www.petrol.si/znanje-in-podpora...

Torej vseeno ne more bit kr en, more met določena potrdila.

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Jaz nisem nikoli imel dizla in sploh ne škode. Octavia ni bila moja, bila je od domačih, ki še vedno mislijo da pes in avto morata biti nemška. O tem kolikokrat jim nemški pes spizdi in kolikokrat jih avto pusti na cesti pa nebi govoril.
Šraufam avte, ki jih jaz izberem in kupim za mojo ožjo familjo (starši in ostali sorodniki to niso - tisti naj sami šraufajo svoja nemška jajca)

Tu si drugač pravil:

https://slo-tech.com/forum/t758292/p783...

spet ne moj avto. taščin. torej ne ožja familjamlm poleg tega ona zna čisto vsak avte uničit. bi bila dobra za stresni test avtomobilov.

Ja ne tvoj avto...praviš da si TI menjal olje vsakih 10 jurjev, po 150 kkm je pa crknu. Malo odgovornosti bi pa vseeno lahko prevzel nase. Če ne bi bil taka mona. Ni čudno, da ti nihče drug od žlahte več noče vozit avtov...

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Ja ne tvoj avto...praviš da si TI menjal olje vsakih 10 jurjev, po 150 kkm je pa crknu. Malo odgovornosti bi pa vseeno lahko prevzel nase. Če ne bi bil taka mona. Ni čudno, da ti nihče drug od žlahte več noče vozit avtov...


Tašča je nekaj, kar zna uničit še tako dober avto. Pri takem vozniku menjaš olje na polovici intervala (interval je bil 20k, jaz sem menjal pri 10k). Drugače bi šel avto še prej v franže.

Nekako tako zgleda vožnja:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Steinkauz je izjavil:

https://www.petrol.si/znanje-in-podpora...

Torej vseeno ne more bit kr en, more met določena potrdila.

Nekateri so enostavno tukaj preleni, da bi dolocene stvari razumeli.

Lahko se sprehodijo na motortalk, kjer so zavrnili garancijo zaradi rje. Stvar je sla na sodisce itn. tl:dr konec zgodbe je, kriv je bil nepooblascenec. Saj olje je menjal, ni pa delal po kontrolnih tockah, med katero je tudi spadalo ciscenje oz. kontrola kanala za odtekanje vode. Tako je avto tocno tam zacel gnit in rjavet zaradi umazanije in vlage, ki se je v kotu nabirala.
Na mojem protokolu od servisa so vsaj trije A4 listi z kljukicami. Tudi stvari kot, namazati panoramsko okno, kontrola ipd.
Pri nepooblascencu tje res samo sraf ven, olje not, srauf not, adijo. To jaz tudi sam naredim na 5000km, ampak vseeno na vsakih 10k pa grem k uradnemu dohtarju, ker tudi tisti poceni OBDji ne pokazejo nicesar, razen ce ni star VAG, nepooblascenci samo brisejo napake, z vzrokom se ne ukvarjajo.
Imam jaz tudi mehanika kateremu zaupam, ampak k njemu peljem samo delat osnovne, nekompleksne stvari.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

tony1 je izjavil:

"avtomobili so kot lego kocke. in če znaš, lahko vse sam narediš. sam delam servise na treh domačih avtomobilih. v zadnjih 15 letih me ni še noben na cesti pustil. niti nikjer olje ne pušča, ker je to svinjarija ki je nočeš okoli bajte"

Se strinjam, in tudi jaz imam v planu vse svoje avte sam šravfati od prvega dne, ko se prigrebem do garaže.

Lopovi in prasci, ki menjavo olja avtomobilih v garanciji - kar je popolnoma enostavno delo in po definiciji nezajebano ker so še vsi šravfi novi in nič na avtu ni uničenega - računajo kot zlatarji (in zraven še, mimogrede, vedno kaj pogoljufajo) me pa nato ne vidijo več. Da tega da so nepismeni luzerji, ki niti predpisanih servisnih intervalov avtov, ki jih prodajajo, ne poznajo, ne omenjam.

Fascinantno je tudi, kako delajo slovenski obrtniki: zraven mene se je pred leti odprl generični servis, kjer se je dalo zmeniti vse, in so celo imeli na ceniku ločeno urno postavko, če je stranka prinesla svoj material (pošteno, saj ne živijo samo od dela). No, mine slabih 10 let, in o delu z mojim materialom nočejo niti slišati :)) Kurc gleda take biznismene.

Nastavljas tut sinhronizerje v menjalniku? Pa za nadgradnjo povezovalnih palic bi rabil nekoga.
Bo gajba na urco dost?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kajtimara ::

Nepooblaščen serviser je OK:
Pa ve, kaj se dela na katerem servisu oz. kilometrih?
Al je to en pavšal. Olje oljni filter, kabinski filter, tekočina hladilna in zavorna, baterija v daljinskem odklepanju?

Zgodovina sprememb…

brett ::

Avto vozil na pooblaščenca prvi dve leti, za katera sem si izpogajal ob nakupu 50% popust, potem pa, ne glede na 5-letno garancijo, k "svojemu" mehaniku, ki popoldne fuša. Cena servisa pri njem 150€ (3x filter, olje-drago za Mazdo ko p..., delo, čiščenje notranjosti). Na pooblaščencu 350€. Ko jih šmirgla ;)

tony1 ::

m0LN4r je izjavil:

tony1 je izjavil:

"avtomobili so kot lego kocke. in če znaš, lahko vse sam narediš. sam delam servise na treh domačih avtomobilih. v zadnjih 15 letih me ni še noben na cesti pustil. niti nikjer olje ne pušča, ker je to svinjarija ki je nočeš okoli bajte"

Se strinjam, in tudi jaz imam v planu vse svoje avte sam šravfati od prvega dne, ko se prigrebem do garaže.

Lopovi in prasci, ki menjavo olja avtomobilih v garanciji - kar je popolnoma enostavno delo in po definiciji nezajebano ker so še vsi šravfi novi in nič na avtu ni uničenega - računajo kot zlatarji (in zraven še, mimogrede, vedno kaj pogoljufajo) me pa nato ne vidijo več. Da tega da so nepismeni luzerji, ki niti predpisanih servisnih intervalov avtov, ki jih prodajajo, ne poznajo, ne omenjam.

Fascinantno je tudi, kako delajo slovenski obrtniki: zraven mene se je pred leti odprl generični servis, kjer se je dalo zmeniti vse, in so celo imeli na ceniku ločeno urno postavko, če je stranka prinesla svoj material (pošteno, saj ne živijo samo od dela). No, mine slabih 10 let, in o delu z mojim materialom nočejo niti slišati :)) Kurc gleda take biznismene.

Nastavljas tut sinhronizerje v menjalniku? Pa za nadgradnjo povezovalnih palic bi rabil nekoga.
Bo gajba na urco dost?


A težnja do podjebavanja pride s Švabijo ali si tak že od nekdaj?

Kot da je šravfanje avta raketna znanost, ki je ne učijo na srednji šoli kamor gre zelo povprečen kader, in ki ga nekdo, ki živi od inženirskega dela ne bi mogel sam naštudirati, ja :))

kajtimara je izjavil:

Nepooblaščen serviser je OK:
Pa ve, kaj se dela na katerem servisu oz. kilometrih?
Al je to en pavšal. Olje oljni filter, kabinski filter, tekočina hladilna in zavorna, baterija v daljinskem odklepanju?


To jaz napišem ko pripeljem avto na uradni servis.

In kljub temu delajo nekaj po svoje (mikrofilter bi menjali vsako leto, bremz olja in hl. tekočine ne bi nikoli menjali - ker je umazano delo, zračni filter bi menjali po dveh in še po treh letih), predvsem pa se jim ne da teh intervalov prebrati v navodilih za uporabo avta (kar bi zmogel vsak drugošolec, ki je v lajfu prebral več kot dve knjigi). Včasih celo pokličejo nazaj in se poskušajo kregati, "da antifriza pa oni ne menjajo", včasih pa ne - če so res naredili kar je na računu pa pitaj boga.

Znajo pa zaračunati 3,5 litra olja, čeprav ga je v motorju samo 2,8 litra, to pa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

m0LN4r ::

Sej nisem spraseval, ce obvladas raketno znanost, ampak ce imas izkusnje s tem. Learning by doing stranka glih nocem bit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

tony1 ::

Ne razumem, zakaj bi nekdo vozil avto k forumašu, ki na dvorišču šravfa svojih par avtov. :))

Valjda imate tudi v Švabiji uradne serviserje, ki poštimajo avto kot je tvoj polo, tipi-topi? 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

m0LN4r ::

Sprasujem za prijatelja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

tony1 ::

"Nastavljas tut sinhronizerje v menjalniku? Pa za nadgradnjo povezovalnih palic bi rabil nekoga."

Ko se bo prijatelj naučil, da se sinhronov (slov. terminologija motoroznanstva besede sinhronizer ne pozna) ne nastavlja, me ne bo več rabil.

Con rodse (ne, ne reče se jim povezovalne palice) pa pustita oba pri miru.

cordoba ::

Zdravo, vozniki fordov, kam kej vozite svoje makine na servis? Sam imam forda focus karavan 2020, 2.0 dizel, pa bom prvič delal servis. Rad bi uradno, delam pa relacije Domžale na gorensko. Se pravi nekje od Domžal do Lesc.

mugen999 ::

Rad bi uradno? Uradno te bodo oskubili ko purana. Šravfal ti ga bo pa najverjetneje podplačan vajenec.

cordoba ::

Velik servis za ta avto bi bil pri neuradnem 500 eur, en znanec. Koliko je to potem na uradnem?

starfotr ::

Vprašaj uradni servis

m0LN4r ::

Vecji kot je avto, drazje je, ker dle traja srauf odvit ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

darkolord ::

Verjetno nekje 1200-1500

Zvezdica27 ::

pa kaj vam je... menjava olja? Ste zmešani - kdor zna, naj to sam naredi, kdor nima časa, absolutno vaški mehanik... kaki uradsni servis, ste zmešani? Uradni servisi so za zahtevnejše stvari - če jih sam ali tvoj mehanik ne zna. Redki so taki posegi.

Je pa tako, da je marsikak uradni servis relativno poceni + 90% je ziher, da bo dobro narejeno. Ne povem kateir...

Olja pa komot sam menjaš, sam ne boš mogel resetriat števca ;) pa si tam.

V glavnem... še večja neumnost je - če ne dirkaš - olje menjati na 5.000. Če pa dirkaš po cesti in menjaš na 5.000 pa upam,d a zletiš čimprej ven in se razbiješ.

zz

hojnikb ::

če delas na letni bazi malo kilometrov, ni nič narobe če menjujes olje tut na 5kkm.
Namreč olje ma tudi starostni limit..
#brezpodpisa

toro69 ::

hojnikb je izjavil:

če delas na letni bazi malo kilometrov, ni nič narobe če menjujes olje tut na 5kkm.
Namreč olje ma tudi starostni limit..


Pravkar pogledal, na moji zadnji kantici piše uporabiti do 12.2023. Upam da ne bo kaj narobe, ker sem že 1 mesec čez rok uporabe.

WizzardOfOZ ::

Zvezdica27 je izjavil:

V glavnem... še večja neumnost je - če ne dirkaš - olje menjati na 5.000. Če pa dirkaš po cesti in menjaš na 5.000 pa upam,d a zletiš čimprej ven in se razbiješ.


Na enem izmed avtov je bil predviden inteval menjave olja 10.000km, vendar z opozorilom, da če avto dela z veliko obremenitvami, pa naj se menja na 5.000km. Zanimivost je pa to, da se vožnja v kolonah šteje za veliko obremenitev motorja in menjalnika.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mugen999 ::

Zvezdica27 je izjavil:


Olja pa komot sam menjaš, sam ne boš mogel resetriat števca ;) pa si tam.

Pogledas na youtube kako se to naredi, pa narediš.

stara mama ::

Pač kupiš en OBD tester, če se že greš youtube mehanika.
Ne vem no, 1200€ ni blo, ko sem sinhrone menjaval na avtu, kake drože to vozite?

Zvezdica27 ::

vse kar jaz pravim je, da avto se pač ne tišči na mrtvo. In če je tako in redno dela dnevno, je servisni interval 5000 neumnost. Seveda je neumnost tudi 3 leta ali 60.000 km...

z novimi sodobnimi olji bo na leto dni ali 20-30000 kar ok, vsi moji avti imajo 20.000. Seveda pa turbo bencinar spet drugače kot kak zastarel dizel... vse odvisno. Enkrat na leto je zlati stndard.

če je olje v kantici bilo zapakirano, rok ni bistven. Problem bi bil če bi skoz neki odpiral, da bi vlago vlekel... po pameti, fantje po pameti...

tester - če sprašuje kako olje mnejati, ne ve, kaj je tester... naj najprej enega ciaota podre pol pa se lahko pogovarjamo

zz

skyline ::

cordoba je izjavil:

Zdravo, vozniki fordov, kam kej vozite svoje makine na servis? Sam imam forda focus karavan 2020, 2.0 dizel, pa bom prvič delal servis. Rad bi uradno, delam pa relacije Domžale na gorensko. Se pravi nekje od Domžal do Lesc.


Lesce, Frlic.

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zanimivost je pa to, da se vožnja v kolonah šteje za veliko obremenitev motorja in menjalnika.

Seveda, ker avto stoji na mestu, na majhnih obratih, in se ne maže toliko, kot bi se med vožnjo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

stara mama ::

Start-stop je ena velika obremenitev!
Od zaganjača/akkuja, do vseh drsnih ležajev v motorju, turbini, ojničnih, ketne, ...
Vse kar drsi po oljnem filmu, se zaustavi, spet požene, spet ustavi, ....
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena materiala na avto servisu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24818182 (2051) starfotr
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12432334 (14897) bbbbbb2015
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6325053 (22688) Tilen
»

Redni servis dražji od dogovorjenega. Kaj storiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19633413 (24955) Glugy
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27669915 (43859) D3m

Več podobnih tem