» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1135 / 1147
»»

Pithlit ::

MrStein je izjavil:

Rekel si "olje". Ne pa "pleskanje". Kot je rekel Gregor P, piši jasno, pa ne bo nesporazumov.

Je napisal.

Jaz pa mam zadnji dve menjavi olja zastonj. To nikakor ne pomeni da je to norma. Norma je kar je utk zapisal, ne pa to kako se vsak posameznik znajde. Ker v tem primeru je tudi popravilo baterije (na nivoju menjave olja... recimo torej menjava parih celic) praktično zastonj. Ne moremo se tako pogovarjat. Tko kot se ne moremo pogovarjat o 10 let starih dizlih v primerjavi z novimi EV-ji.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Ja, ko je avto izven garancije tudi jaz sam zamenjam olje, pa še marsikaj. Ampak garancije so danes 7 ali pa tudi 10 let. Potem lahko še parkrat sam zamenjaš olje, ampak avto je realno zastarel in če nisi ravno revež boš kmalu kupil novega ali pa novejšega in si spet pod garancijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nesta ::

Me prav zanima kdaj bo konec elektricnih avtov. Tak način polnjena kot ga poznamo danes z takimi baterijami bo v parih letih sigurno konec... Tole je res polom. V sluzbi imamo nekaj teh elektricnih avtov in jih nihce vec noce uporabljti.

J.McLane ::

Zakaj se nočejo? A imate zanič EV-je ali pa same dolge poti? Ali nimate na firmi polnilnic, da bi bili avtu vsako jutro polni?

Me res zanima vzrok, ker se mi zdi da vzrok ni samo v dejstvu da gre za EVje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

a_borlak ::

Nesta je izjavil:

Me prav zanima kdaj bo konec elektricnih avtov. Tak način polnjena kot ga poznamo danes z takimi baterijami bo v parih letih sigurno konec... Tole je res polom. V sluzbi imamo nekaj teh elektricnih avtov in jih nihce vec noce uporabljti.


Tudi mene bi zanimal razlog.

Gregor P ::

Mogoče je vsak EV samo uporabil in ga ni potem nikoli nazaj priklopil na polnjene in je potem posledica, da so vsa vozila praktično ves čas prazna?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nejc_nejc ::

Nesta je izjavil:

Me prav zanima kdaj bo konec elektricnih avtov. Tak način polnjena kot ga poznamo danes z takimi baterijami bo v parih letih sigurno konec... Tole je res polom. V sluzbi imamo nekaj teh elektricnih avtov in jih nihce vec noce uporabljti.


Jasno ratuje, da so idealni za male fure, za kaj več pa ne.

dronyx ::

Strošek servisa električnega avta 15.000 USD (menjava baterije). To je pri navadnem avtu praktično totalka. Pa ne verjamem da kakšno zavarovanje to krije. EV ne vzamem, če mi ga podarijo, pa še tisočaka dajo zraven. V ZDA so delali neke raziskave in se je izkazalo, da ponekod ne dela tudi po 20% polnilnih mest.

J.McLane ::

Shocking, 4 mesece stara novica, ki smo jo tudi tu že obdelali.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

dronyx ::

J.McLane je izjavil:

Shocking, 4 mesece stara novica, ki smo jo tudi tu že obdelali.

Kot sem nekje drugje pisal če bi država dosegla, da stane žlica 10.000 €, zajemalka pa 1 €, potem bi verjetno skoraj vsi juho jedli z zajemalkami. Samo to nikakor ne pomeni, da je zajemalka za jest juho bolj praktična od žlice.

Utk ::

Vse izenačeno, se jaz raje vozim na elektriko. Ampak ni izenačeno. Manj škode delaš če se voziš na elektriko, zato se to spodbuja.

Mr.B ::

MrStein je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Sedaj pa povej, če vzamemo teslino baterijo z dosegom 240000 km, koliko Avtov v Sloveniji po statistiki poznaš, preden le te romajo na odpad dosegajo toliko km.


Imam občutek, da nekateri mislijo da so stroški avta ki dosega vsaj 240000 km , samo menjava gum in občasno dolivanje olja.

Na mojem je bilo tako. A ni to standard? Kaj pa drugi vozijo?
Low end ološ je sicer bil, bi marsikdo rekel.
OK diski in pakne so bile menjane par krat.

Hyundai Accent za okoli 12 000 EUR.

Ko boš kupil rang avta recimo BMW 7 ki pride nekje toliko kot Tesla X , namesto svojega Hyundai Accent, pa razlagaj kako si prišel do 240000km z 12k€ stroškov.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Gregor P ::

Sploh ne morejo slediti povpraševanju in že odpuščajo :P

Tesla lays off more than 10% of its workforce
In a memo, first reported by news website Electrek, billionaire owner Elon Musk told staff there was nothing he hated more, "but it must be done".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

dronyx ::

Pri čemer je Tesla eden redkih proizvajalcev električnih avtov, ki sedaj proizvaja s profitom. Večina ostalih kuri milijarde na tem področju, pri vsakem izdelanem EV pa ustvarijo visoke izgubo. Da je na koncu vendarle prikazan dobiček pa naredijo kaj? Pravilno! Podražijo ICE in potem se čudimo, zakaj so danes avti toliko dražji, kot so bili še par let nazaj. Japonci pa lepo pametno opazujejo to traparijo in imajo odprte vse možnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

N0t0ri0us ::

ker tesla pa ni delala 10 let zgube? :D

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Sploh ne morejo slediti povpraševanju in že odpuščajo :P

Tesla lays off more than 10% of its workforce
In a memo, first reported by news website Electrek, billionaire owner Elon Musk told staff there was nothing he hated more, "but it must be done".

Vsaka pametna firma izkoristi vsako manjšo krizo, da se znebi 10-15% najslabših, ko se stvari nazaj izboljšajo jih pa zaposli nazaj, druge, boljše.
To se dogaja zdaj tudi (že) v Sloveniji.

MrStein ::

Mr.B je izjavil:


Ko boš kupil rang avta recimo BMW 7 ki pride nekje toliko kot Tesla X , namesto svojega Hyundai Accent, pa razlagaj kako si prišel do 240000km z 12k€ stroškov.

Hja, če folk kupi ološ, ki ne zvozi 100 000 km brez menjave polovice delov...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

MrStein je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Ko boš kupil rang avta recimo BMW 7 ki pride nekje toliko kot Tesla X , namesto svojega Hyundai Accent, pa razlagaj kako si prišel do 240000km z 12k€ stroškov.

Hja, če folk kupi ološ, ki ne zvozi 100 000 km brez menjave polovice delov...

...je reku 3 mesce po tem ko je odprl temo v kateri je naštel 5 strani napak Scenica:
Renault Grand Scenic - honest review

Kaj bo šele ko bo avto dejansko naredil nekaj kilometrov.

kow ::

Musk nikoli ne razocara. All in. Boom or bust.

Mimogrede, odpuscajo pravzaprav vsi proizvajalci, le da so metode bolj "mehke" in jih korporacije ne oglasujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

MrStein ::

Kaj je utk, resnica boli?

PS: avto je že naredil kar nekaj kilometrov, strošek rednega servisa pa je bil pod 100 EUR.

Ampak, kaj ima to veze s temo, ha, utk?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Utk ::

Kaka resnica? Da je scenic kup sranja? Meni je to jasno, če bi me vprašal, bi ti to povedal še preden si ga kupil.

Čudi me pa, da se zdaj čudiš ljudem, ki kupujejo "ološ". Ker zdaj si tudi ti v tem klubu. In odgovor na to ima glih tolk veze s temo kot tvoji "prispevki".

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sploh ne morejo slediti povpraševanju in že odpuščajo :P

Tesla lays off more than 10% of its workforce
In a memo, first reported by news website Electrek, billionaire owner Elon Musk told staff there was nothing he hated more, "but it must be done".

Vsaka pametna firma izkoristi vsako manjšo krizo, da se znebi 10-15% najslabših, ko se stvari nazaj izboljšajo jih pa zaposli nazaj, druge, boljše.
To se dogaja zdaj tudi (že) v Sloveniji.

Načeloma so v svetu posla odpuščanja nekaj povsem normalnega. Ampak ko gledam vsa ta množična odpuščanja korporacij, ki tudi kotirajo na borzi, pač opažam trend, da je to odpuščanje pač eden izmed standardnih ukrepov, ki običajno pozitivno vpliva na delnice - čeprav se nič drugega ne zgodi. Torej naprej množično odpustijo, investitorji so zadovoljni, potem pa spet zaposlujejo. Ni mi povsem jasno, zakaj to vedno deluje oz. kdaj bo ta "finančni trik" nehal delovati.

Zdaj ne vem, kakšen je bil pravi razlog pri Tesli, niti to ni zares finančna tema za to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Napisal sem zakaj. Firma ni javna uprava, kjer so vsi najboljši. Če imaš 100 ljudi, jih 10 statistično MORA bit najslabših. Pri 50,000 zaposlenih je pa par 1000 takih, ki delajo več škode kot koristi. Zato se take odpusti in zaposli nazaj druge. Je pa to težko delat v dobrih časih ko si delavcev ne da dobit, takrat se zaposli vse kar je, v slabih se pa nekaj od tega odpusti.

Gregor P ::

To bi bilo zelo smiselno. Samo vsaj glede na novico jih Musk ne odpušča zaradi tega, ker bi bili slabi:

However, analysts from Gartner and Hargreaves Lansdown said the cuts were a sign of cost pressures as the carmaker invested in new models and artificial intelligence.

The electric vehicle (EV) maker has been slow to refresh its aging models as high interest rates have sapped consumer appetite for big-ticket items.

There is also the ongoing pressure from China as the rise of their inexpensive EVs have begun to flood the market with affordable models.
...
Tesla has begun to feel the impact of slowing demand for electric vehicles (EVs).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Katere besede tu ne razumeš:

Vsaka pametna firma izkoristi vsako manjšo krizo, da se znebi 10-15% najslabših,

A misliš, da so odpustili 10% tako naključno ali 10% najslabših?

dronyx ::

Meni je zanimivo tudi to, kako nas politika prepričuje, da so EV prava zadeva, potem pa ko pridejo kitajci s poceni EV pa cela panika in vsi študirajo, kakšne tarife bi dali na kitajske EV, da se ne bi prodajali. Torej dvojna manipulacija trga. Najprej v obliki raznih davčnih olajšav in spodbud, ki jih na koncu plačamo davkoplačevalci, potem pa še s tarifami na avte, ki jim niso všeč. To je zame scam. Ne moreš proizvajat EV avte, ki si jih lahko privošči morda 20% najpremožnejših ali še manj in nakladat o električni mobilnosti. Zame je absurd, da si nekdo kupi EV težak 3 tone in ki stane skoraj 100 k evrov, potem mu pa moram še jaz kot davkoplačevalec to sofinancirat. To je lopovščina in nič drugega.

PARTyZAN ::

Pri avtomobilu za 100k boš dobil natanko 0€ subvencije.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Katere besede tu ne razumeš:

Vsaka pametna firma izkoristi vsako manjšo krizo, da se znebi 10-15% najslabših,

A misliš, da so odpustili 10% tako naključno ali 10% najslabših?

Jaz v tem konkretnem primeru pri Tesli nagovarjam situacijo, ki vodi sedaj do tega odpuščanja. Torej očitno ima Tesla krizo. Ti pa nagovarjaš posledico te krize pri Tesli - odpuščanja (ko se čas krize izkoristi tudi za odpuščanja).

Mene zanima, zakaj je Tesla sedaj v krizi, in v novici pišejo, da je to zaradi manjšega povpraševanja po EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

"kriza" je relativna. Tesla je se vedno profitabilna, nima dolga ipd. Vendar je vrednotena kot rastoce podjetje in poslovanje trenutno ne opravicuje vrednotenja firme. Musk bi bil seveda lahko "navaden CEO", omejil ambicije in naredil "normalno" avto firmo. Delnica bi verjetno padla 2-5x. Samo on ne premore luzerske mentalitete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

a_borlak ::

dronyx je izjavil:

Meni je zanimivo tudi to, kako nas politika prepričuje, da so EV prava zadeva, potem pa ko pridejo kitajci s poceni EV pa cela panika in vsi študirajo, kakšne tarife bi dali na kitajske EV, da se ne bi prodajali. Torej dvojna manipulacija trga. Najprej v obliki raznih davčnih olajšav in spodbud, ki jih na koncu plačamo davkoplačevalci, potem pa še s tarifami na avte, ki jim niso všeč. To je zame scam. Ne moreš proizvajat EV avte, ki si jih lahko privošči morda 20% najpremožnejših ali še manj in nakladat o električni mobilnosti. Zame je absurd, da si nekdo kupi EV težak 3 tone in ki stane skoraj 100 k evrov, potem mu pa moram še jaz kot davkoplačevalec to sofinancirat. To je lopovščina in nič drugega.


Poceni kitajcev ni, lahko pa pogledaš prodajo in boš videl, MG4 je edini med deseterico, pa še ta normalno opremljen stane preko 35k. Skratka, ko bom videl kitajca za 20k z 40kWh baterijo, potem se lahko pogovarjamo o poceni kitajcih.

dronyx ::

a_borlak je izjavil:

Poceni kitajcev ni, lahko pa pogledaš prodajo in boš videl, MG4 je edini med deseterico, pa še ta normalno opremljen stane preko 35k. Skratka, ko bom videl kitajca za 20k z 40kWh baterijo, potem se lahko pogovarjamo o poceni kitajcih.

BYD Seagull EV piše da je cena pod 10.000 €. Za po mestu in do trgovine je verjetno v redu. Baterija piše da je 38 kWh.

kow ::

Imas link na cenik. Ne najdem.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Katere besede tu ne razumeš:

Vsaka pametna firma izkoristi vsako manjšo krizo, da se znebi 10-15% najslabših,

A misliš, da so odpustili 10% tako naključno ali 10% najslabših?

Jaz v tem konkretnem primeru pri Tesli nagovarjam situacijo, ki vodi sedaj do tega odpuščanja. Torej očitno ima Tesla krizo. Ti pa nagovarjaš posledico te krize pri Tesli - odpuščanja (ko se čas krize izkoristi tudi za odpuščanja).

Mene zanima, zakaj je Tesla sedaj v krizi, in v novici pišejo, da je to zaradi manjšega povpraševanja po EV.

V konkretnem primeru, v tvojem prvem povzetku, ki si ga prilepil, je pisalo o odpuščanju, nič o krizi. Da je neka manjša kriza, sem jaz dodal. Potem pa še ti.

Zakaj pa ne vem, najbrž bi morala počasi Tesla pokazat kaj konkretno novega. Niti ne nujno cenejšega. Kitajci ne spijo.

Gregor P ::

kow je izjavil:

... Samo on ne premore luzerske mentalitete.
Če se morda za trenutek ustavimo pri tem. Zdaj, ko je on prvič omenjal robotaksije ipd. sem vedel, da naklada. Takrat je bilo jasno da mu to pač ne more uspeti vsaj še nekaj desetletij (sploh tista je bila močna, da boste vse to lahko poganjali s trenutno vgrajeno strojno opremo). A vendar ste investitorji in kupci zmetali ogromno milijard v te vizionarske napovedi (ki nimajo nobene zveze s trenutno resničnostjo).

Zdaj jaz sem po tej tvoji terorji verjetno ta "luzer", ker pač nisem imel te vizije oz. jo brezkompromisno podpiral, in na podlagi mojih realnih izjav, pač noben ne bi metal teh milijard in noben ne bi mogel tako na hitro zaslužiti na ta račun. Medtem ko on je pa čisti vizionar in je zaradi njega šla tehnologija korak naprej - če že ni še robotaksijev, je sedaj vsaj več EV-jev na cestah (za katere jaz še vedno mislim, da niso prava stvar; ne v tej zastareli obliki) - in kar nekaj ljudi je dobro zaslužilo na ta račun.

Morda le toliko, da seveda sem jaz za sodobno tehnologijo, za leteče robotaksije, ni da ni; le da jaz pač ne bom rekel, da investiraj denar v moje fantazije, ker se pač zavedam, da ti tega vsaj še nekaj desetletij ne bom mogel dostaviti - to ne bi bilo pošteno.

Kaj je sedaj nauk te zgodbe?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Nauk te zgodbe je, da se nic ne zgodi samo od sebe. Ce ne investiras, lahko desetletja mlatis kako nekaj ni mogoce. V realnem svetu pa vidimo, da medtem ko mase nakladajo kako robotski taksiji niso mogoci, vidimo vse boljso avtomatiko, ki vozi vse bolje. Zaenkrat kaze, da vodita Tesla in Waymo. Morda tudi Mobileeye? (ne poznam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

a_borlak ::

dronyx je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Poceni kitajcev ni, lahko pa pogledaš prodajo in boš videl, MG4 je edini med deseterico, pa še ta normalno opremljen stane preko 35k. Skratka, ko bom videl kitajca za 20k z 40kWh baterijo, potem se lahko pogovarjamo o poceni kitajcih.

BYD Seagull EV piše da je cena pod 10.000 €. Za po mestu in do trgovine je verjetno v redu. Baterija piše da je 38 kWh.


Ja, na Kitajskem, ne v EU. Preberi prosim članke do konca.

Gregor P ::

kow je izjavil:

Nauk te zgodbe je, da se nic ne zgodi samo od sebe. Ce ne investiras, lahko desetletja mlatis kako nekaj ni mogoce. V realnem svetu pa vidimo, da medtem ko mase nakladajo kako robotski taksiji niso mogoci, vidimo vse boljso avtomatiko, ki vozi vse bolje. Zaenkrat kaze, da vodita Tesla in Waymo. Morda tudi Mobileeye? (ne poznam).

Po eni stvari je to seveda res, če ne tvegaš, potem ne boš imel uspeha.

Vendar ne, ne drži, Tesla je najbolj zadaj izmed naštetih. Ker oni vam prodajajo le vizijo "z malo muzke" in dobijo za to milijarde.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

dronyx ::

a_borlak je izjavil:

dronyx je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Poceni kitajcev ni, lahko pa pogledaš prodajo in boš videl, MG4 je edini med deseterico, pa še ta normalno opremljen stane preko 35k. Skratka, ko bom videl kitajca za 20k z 40kWh baterijo, potem se lahko pogovarjamo o poceni kitajcih.

BYD Seagull EV piše da je cena pod 10.000 €. Za po mestu in do trgovine je verjetno v redu. Baterija piše da je 38 kWh.


Ja, na Kitajskem, ne v EU. Preberi prosim članke do konca.

One thing Biden and Trump agree on: Keeping this $10,000 Chinese EV out of the U.S.
vir marketwatch

Pri nas si niti ne želijo da bi ti poceni EV avtomobili prišli na trg. Biznis je v čisto drugem segmentu. Saj so tudi pri ICE praktično nehali prodajati avtomobile s ceno okrog 15.000 €, ker se zaradi strogih regulacij to v EU ne izplača več prodajat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Nesta ::

a_borlak je izjavil:

Nesta je izjavil:

Me prav zanima kdaj bo konec elektricnih avtov. Tak način polnjena kot ga poznamo danes z takimi baterijami bo v parih letih sigurno konec... Tole je res polom. V sluzbi imamo nekaj teh elektricnih avtov in jih nihce vec noce uporabljti.


Tudi mene bi zanimal razlog.


Več razlogov.

1. Domet ( pozimi ne prideš iz Ljubljane do Kopra in nazaj)
2. Polnjenje na hitrih polnilnicah traja predolgo ( 1 ura na petrolovih polnilnicah)
3. Se zgodi da kdo pozabi filat in se usedeš v avto ki ima komaj kaj procentov tebi se pa mudi na sestanek...
4. Hitrejša obraba gum
5. bojazen da ko prideš na polnilnico ni nobene frej / ne dela

Toliko na hitro

PARTyZAN ::

Točke 3 in 5 so tam bolj za to, da zgleda da si več napisal, 1 in 2 sta laž, 4 je pa sicer resnična, vendar boš na dolgi rok še vedno finančno na boljšem, kot če bi imel ICE avto.

kow ::

Nesta je izjavil:


Več razlogov.

1. Domet ( pozimi ne prideš iz Ljubljane do Kopra in nazaj)
2. Polnjenje na hitrih polnilnicah traja predolgo ( 1 ura na petrolovih polnilnicah)
3. Se zgodi da kdo pozabi filat in se usedeš v avto ki ima komaj kaj procentov tebi se pa mudi na sestanek...
4. Hitrejša obraba gum
5. bojazen da ko prideš na polnilnico ni nobene frej / ne dela

Toliko na hitro


1. Za Teslo 3 to ne drzi. Je pa res, da vecini ljudem oblika ne ustreza, zelijo SUV.
2. Na polnilnicah nimas kaj delati vec kot 10-20min. Ce gres iz Ljubljane v Koper in nazaj, pa sploh.
3. Resitev je brezzicno filanje pod nadstreskom oz. v garazi (avto parkira in se nacentrira sam). Kar pa ne resi problema blokarjev.
4. Vklopis nacin z zmanjsanjem pospeskov (ce nimas za gume)
5. Drzi, rabimo vec, predvsem pa bolj zanesljive polnilnice.

Skratka, BEV je smiseln samo, ce je aerodinamicen, ali pa kot mestni avtomobil. No, pa dragi avtomobili seveda. Aerodinamicni SUV (kot je model Y), je trenutno na meji. Ce prav razumem bodo kmalu prisle LFP baterije z dodanim manganom, kar bo se razsirilo trg (t.i. "addressable market").

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Tudi Y bi prišel iz Lj v Koper in nazaj, ampak zakaj bi nekdo za službeni avto kupil SUV-a? To bi bil popolni nesmisel.

To z gumami tudi ni glih čisto res. Seveda, če je vsak pospešek tak kot pri 5 sekundah do 100, potem seveda ponucaš gume, ampak ne zato, ker imaš električni avto, ampak zato, ker voziš kot bedak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nesta ::

PARTyZAN je izjavil:

Točke 3 in 5 so tam bolj za to, da zgleda da si več napisal, 1 in 2 sta laž, 4 je pa sicer resnična, vendar boš na dolgi rok še vedno finančno na boljšem, kot če bi imel ICE avto.


Zakaj mislis da sta 3 in 5 nepomembni?
Večini se zdi to ravno kljucno.. Imaš 20 % nafilan avto recimo in se ti mudi v Maribor.. Če primerjaš z praznim dizlom ki mu sveti lucka gres lepo na petrol in v 5 minutah nafilas in gremo dalje.. Pri elektriki sem zadnjic šel na Petrol hitro polnilnico, šel po sendvic na skret... Pa še 20 minut čakal v avtu ko mutav in sem z 70% šel naprej.. Potem sem pa nazaj grede še enkrat filal da sem prišel nazaj ( s tem da me je po 15 minutah že nekdo na vrata trkal če bom kmalu fertik ker bi on tudi filal)...


1 in 2 laž? zakaj? Saj ravno Domet je ključni problem električnih avtov... Pozimi se precej zmanjša

Spomnil si me pa še na eno točk cena.. Ki je trenutno precej dražja polnjenje električnega avta kot dizla.. glede na prevoženo razdaljo.

Pa še opomba gre za službene avte. Če bi imel privat bi bilo še več točk :) Kot je recimo sama cena električnega avta, obraba baterije po 10 letih....

kow ::

Tudi z Y bi prisela ja. Samo moras upostavati, da ni nujno da ga imas 100% napolnjenega. Lahko je star 10 let in je kapaciteta ze malo padla. Lahko je zelo mrzel dan itd.

Imo, ima zaenkrat samo Tesla 3 dovolj bufferja, da pokrije veliko vecino scenarijev in je uporaben kot edini avto za voznjo po sloveniji. No, so tudi drazji bemfli ipd. VW i7 je ze na voljo pri nas?

Mato989 ::

Pa saj samo naj dajo Cliota ki je full EV enako vse samo not se naj da baterija ki ima REALEN doseg 300km... pa rešimo 90% težav z EVji... ostane samo še tista o hitrosti polnjenja.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

Eden vecjih problemov je javni diskurz o BEV, ker se o njih pogovarjamo crno/belo. Nekateri trdijo, da so resitev za vse, drugi da so nateg. Pac traparije v medijih.

Nesta ::

Se pa strinjam da od električnih avtov je trenutno Tesla top izbira. Ostalo je precej še zadaj. Imate podobne izkušnje?

Leo II ::

Ioniq 6 je v vsem boljši avto od T3. Ioniq 5 pa od Y. Cene so pa precej nižje kot so v cenikih. Povsem primerljivo s Teslo.

Mato989 ::

Meni je BEV oz. kakršnikoli hibrid neumnost... zakaj bi se hotel rešit bencina s tem da bi kupil avto na bencin...

Edini smiseln hibrid bi bil takšen ki bi imel recimo doseg baterije 100km in rezervoar za vsaj 40l bencina kjer bi lahko ti v kabini kot voznik preklapljal med načinoma... to bi potem pokrilo vsakodnevno vožnjo in daljše razdalje na bencin/dizl... (Pa še to samo onim ki imajo doma polnjenje enostavno torej blokarji odpademo)

EV je čisto ok varianta, samo rabimo avto tipa Clio (velikost, itd...) za podobno ceno ki je pač EV in dosegom tam cca 300km... to potem pokrije 80% folka vožnje šiht/dom cel teden.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Likalnik ::

Leo II je izjavil:

Ioniq 6 je v vsem boljši avto od T3. Ioniq 5 pa od Y. Cene so pa precej nižje kot so v cenikih. Povsem primerljivo s Teslo.


v čem je Ioniq boljši kot Tesla...pa prosim konkretno...ne mi na splošno odgovarjati " v vsem" ker sem tudi sam gledal Ioniq...cenovno ni razlike.
««
1135 / 1147
»»