» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1139 / 1141
»»

Gregor P ::

Le na daljših poteh prek 1000 km ipd. Sem pač bolj preventivne sorte človek, konec koncev le delam v IT-ju;)

Sicer pa mi je moj čas bolj dragocen kot pa čakanje na asistenco (za katero prav tako plačujem).8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Pithlit ::

Gregor P je izjavil:

To je sedaj postala že malo obskurna debata.

Ne spremeni dejstva da je štrom neprimerno bolj dosegljiv kot nafta.
Life is as complicated as we make it...

Invictus ::

Pithlit je izjavil:

Gregor P je izjavil:

To je sedaj postala že malo obskurna debata.

Ne spremeni dejstva da je štrom neprimerno bolj dosegljiv kot nafta.

Do tell more ?!?!?!?!

A tiste kitajske baterije pa štorklja prinese?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fikus_ ::

2dark je izjavil:

redtech je izjavil:

Pozimi 20kwh/km pri 120 km/h,


Tole bi rad videl tako nizko porabo pozimi pri tej hitrosti.


Saj daš na glavo volneno kapo in na roke rokavice, po možnosti iz merino volne, da ne pika. :D Potem pa imaš takšno porabo.

MadMax je izjavil:


Pošteno bi bilo še povedat, da tudi auspuharji nimajo jajc praznit tanka na 5% ali manj. Če rečemo da ima nek povprečen avtek 50 litrski tank, že pri rezervi cca 7 litrov marsikoga stiska ko lučka posveti, pa je to 14%, 5% bi bilo pa ene 2.5 litrčka hlapov.
Pri polnjenju auspuharja pa tudi ne prideš na 100% če ne žgečkaš pištole še pol toliko časa kot traja polnjenje na 80% ;)


Pretiravaš in zavajaš! Ko ročka izklopi, kaže 100% napolnjenost. In 50 l tank se čisto lepo da napolniti s 47-48 litri brez da bi ročko umikal, da se ne bi izklopila.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Pithlit ::

Invictus je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Gregor P je izjavil:

To je sedaj postala že malo obskurna debata.

Ne spremeni dejstva da je štrom neprimerno bolj dosegljiv kot nafta.

Do tell more ?!?!?!?!

A tiste kitajske baterije pa štorklja prinese?

Ja. Tko kot ti ICE Twingota slon čez Alpe prinese.

Maš doma štrom za nafilat avto? Imaš. Ga ima sosed? Ima. Ga ima soseda? Pa un vaški norček čez cesto? Koliko od teh ima nafto za nafilat avto? Noben. Tud ti ne.

Ampak budalo se pravi budalo.

fikus_ je izjavil:

In 50 l tank se čisto lepo da napolniti s 47-48 litri brez da bi ročko umikal, da se ne bi izklopila.

94% is the new 100%. Fuck math! Or physics...
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

pegasus ::

Košček zgodovine:

Tako morajo avti postati, če hočemo še naprej živeti s trenutnim življenskim standardom.

codeMonkey ::

Zakaj ze? Ce so strehe prekrite s soncnimi celicami, ni nobene potrebe po kompromisih pri izdelavi avtomobilov. Ti itak vecinoma stojijo parkirani, pa je vseeno ce pod nadstreskom, ki proizvaja elektriko. Se razgreti bodo manj, pa ni potrebe po metanju celotne pridobljene energije proc za ohlajanje. Tehno-hipurska posla...

Zgodovina sprememb…

igorpec ::

Pithlit je izjavil:

Gregor P je izjavil:

To je sedaj postala že malo obskurna debata.

Ne spremeni dejstva da je štrom neprimerno bolj dosegljiv kot nafta.


To je res, ampak elektro infrastrukturo tudi ne moreš enostavno instalirati kjerkoli. V kakšnem starem mestu (recimo Rimu) je to dosti težje, kot če zgradiš mesto na novo. Prejšni teden sem se mudil v (urbano) najbolj razvitem delu sveta (Shenzhen) in pričakovati bi bilo, da je stopnja avtomobilske elektrifikacije že popolna. Pa (še) ni.

Večina mega metropole se itak prevaža z javno infrastrukturo, ki je pod zemljo 100% električna - nad pa zgleda tudi - da ne govorim na pamet sem našel case study za avtobuse: https://iea.blob.core.windows.net/asset...

V zasebnem sektorju prevladuje nepregledna množica skuterjev, ki ob odsotnosti zvoka motorjev neprestano hupajo ;) Tukaj je, na palec, elektrifikacija 99,99%. Se še najde kakšen dedek, ki bo, dokler bo, vozil svoj stari ICE skuter. Polnilna infrastruktura za skuterje je tudi nepregledna. Na odseku kilometra jih je lahko tudi na stotine, tudi prazen slot (za 10 skuterjev) se zlahka najde
Glede plačevanja za polnjenje je hitro jasno, kako sistem deluje. Kartic ni, tudi kreditnih ne ;)

Pri avtomobilih pa - veliko je kitajskih električarjev nižjega in srednjega razreda, tudi Tesel ali hibridov ne manjka, VW sem opazil, Dacie nisem. Starejših ICE je še videti kar nekaj, novi / novejši pa so le v segmentu višjega cenovnega razreda: high performance MB S, E in G razred, Maybach, BMW (X)5-7, ter razni športni avtomobili.

Neglede na to pa je čistota / kvaliteta zraka v 10+ milijonskem mestu ob prometni konici, boljša kot v primerljivih metropolah (vsekakor boljše tudi kot v Ljubljani). Temu seveda doprinese tudi več kot 1000 parkov ...

Gregor P ::

Cenovna vojna: Tesla na več trgih znova znižala cene električnih vozil
Na Kitajskem je Tesla začetno ceno prenovljenega modela 3 znižala za 14.000 juanov (okoli 1812 evrov) na 231.900 juanov (okoli 30.000 evrov). V ZDA so se medtem modeli Y, X in S pocenili 2000 dolarjev (okoli 1875 evrov).

Tiskovna agencija Reuters je poročala, da je podjetje cene znižalo tudi v številnih drugih državah po Evropi, na Bližnjem vzhodi in v Afriki.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

a_borlak ::

Shenzen, skratka, se da, če se hoče.

Gregor P ::

... se da, ali pa ... >:D

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrStein ::

J.McLane je izjavil:

Čakaj, nikoli v življenju nisi še rabil kantice z gorivom, pa jo vseeno voziš s seboj. Paranoik, normalni ljudje plačujemo asistenco, ki je dobra še za marsikaj drugega kot pa to da ostaneš brez goriva.

Uporabljaš čelado, čeprav še nikoli nisi padel? Kaki paranoik...

Kantico vliješ v par minutah in greš dalje. A vam čas nič ne pomeni?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Utk ::

Če ti čas tolk pomeni, zakaj ne greš na črpalko pravi čas? Sej tudi če naliješ iz kantice boš moral it.

Gregor P ::

... le da vsaj 50 km kasneje (s tvojo hibridno Toyoto pa verjetno do 100 km). Npr. če je ravno tvoja črpalka vmes zaprta iz takšnega ali drugačnega razloga ... mislim, saj ne, da bi res bilo potrebno komu to razlagat ;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Raje boš točil iz kantice kot pa šel na katero drugo črpalko?

J.McLane ::

Sedaj bomo ugotovili da kantico vozi zato ker je v Italiji predrago gorivo da bi ga plačal
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Poanta je sicer v preventivi; morda ti ne uspe priti na vmesno črpalko med daljšo potjo, ker je ta zaprta in potem pa recimo še naslednja v delu, pri tretji je nujen obvoz zaradi nesreče, je ravno pandemija in na poti ugotoviš, da sploh ne smeš tankati na vsaki črpalki v tej x državi, si se oz. si precenil avto ipd. ni da ni možnih razlogov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

MrStein je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Čakaj, nikoli v življenju nisi še rabil kantice z gorivom, pa jo vseeno voziš s seboj. Paranoik, normalni ljudje plačujemo asistenco, ki je dobra še za marsikaj drugega kot pa to da ostaneš brez goriva.

Uporabljaš čelado, čeprav še nikoli nisi padel? Kaki paranoik...

Kantico vliješ v par minutah in greš dalje. A vam čas nič ne pomeni?


Bolj butaste primerjave še nisme slišal, ne morem reči drugega.

Preventivo se izvaja v dveh primerih:
- če so posledice hude telesne poškodbe ali celo smrt (npr. čelada, varnostni pas)
- če je dogodek res tako pogost, da se ti zgodi vsaj nekajkrat v letu.

Kantica bencina pač ne paše v nobeno od teh dveh kategorij.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Bolj butaste primerjave še nisme slišal, ne morem reči drugega.

Ah, zmore on še kaj bolj butastega...

Poanta je sicer v preventivi; morda ti ne uspe priti na vmesno črpalko med daljšo potjo, ker je ta zaprta in potem pa recimo še naslednja v delu, pri tretji je nujen obvoz zaradi nesreče, si se oz. si precenil avto ipd. ni da ni možnih razlogov.

Pa vendar se to še nikoli ni zgodilo niti meni, niti tebi, pa še marsikomu ne.

Gregor P ::

Vendar pa poznam ljudi, ki se jim je. Še tu v tem forumu, če se ne motim, ste nekateri dejali, da se vam je to že zgodilo, a da ste morali potem šele priti do kantice.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Preventivo se izvaja v dveh primerih:
- če so posledice hude telesne poškodbe ali celo smrt (npr. čelada, varnostni pas)

Ja, če bi se dalo preprečit nesrečo s kolesom ali motorjem s tem, da greš vsakih 500 km na neko postajo za 2 min in bi ta zaščita bila 100% , potem sem precej prepričan, da NIHČE ne bi nosil čelade.

Pithlit ::

MrStein je izjavil:

A vam čas nič ne pomeni?

Zakaj se potem čas zapravlja s tankanjem na pumpah če vam je čas tako zelo pomemben, namesto da se tanka med spanjem?
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Vendar pa poznam ljudi, ki se jim je. Še tu v tem forumu, če se ne motim, ste nekateri dejali, da se vam je to že zgodilo.

Na tem forumu imaš idiotov, da res težko najdeš idiotizem, ki se ni še nobenmu zgodil.

Gregor P ::

Zdaj si pa mislim da direktno užalil Pithlit! Kako moreš:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Pithlit ::

J.McLane je izjavil:

Sedaj bomo ugotovili da kantico vozi zato ker je v Italiji predrago gorivo da bi ga plačal

Ejjjjj. Jaz sem to naredila in me ni sram priznat. Sem ti tudi tukaj povedala. Zakaj pa ne, če se da.

Gregor P je izjavil:

Zdaj si pa mislim da direktno užalil Pithlit! Kako moreš:P

A misliš da je prvič? Sam škoda da mene ni citiral. Mal ti deflektorji nagajajo.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Utk ::

Če si hotela prišparat, je to vsaj nek dober cilj. Tudi jaz se ponavadi na rezervi vrnem v Slovenijo iz Italije, ampak vseeno, ne moreš se it to na 5 km precizno.

Ti bi tudi na elektriki dostikrat nucala podaljšek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

gile ::

Z ICE sem v 30 letih ostal, po spominu, 2x brez goriva. Po lastni neumnosti, lenobi, ah sej bo...Z egolfom v 4 letih 1x brez štroma: 200m pred bajto. Zaradi lastne neumnosti, lenobe, ah sej bo...
Gospa me je pošlepala s štrikom do doma in se smejala, ko me je snemala z mobitelom kako vežem un štrik v snegu ob 6 zjutraj. Kljub temu je vztrajala, da tudi ona hoče EV. Ampak vi še kar naprej furajte kanglce z gorivom v prtljažniku...

kixs ::

Vsak naj vozi kar ce.

J.McLane ::

Saj tako bo še dolgo, ampak vprašanje je kaj si boš lahko privoščil oz. koliko boš hotel plačat za tisto kar hočeš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Če si hotela prišparat, je to vsaj nek dober cilj. Tudi jaz se ponavadi na rezervi vrnem v Slovenijo iz Italije, ampak vseeno, ne moreš se it to na 5 km precizno.

Ti bi tudi na elektriki dostikrat nucala podaljšek.

S sabo bi nosila 100m motko. Kaj pa misliš?
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Samo moreš vedet, da tako polnjenje, ko se je avto enkrat ustavil, tu se pod 5-6 ur sploh škoda pogovarjat, da se boš kam premaknil. Odvisno od modela avta, ampak v takih primerih gre baterija res deep, in ko napolneš nazaj 2 kwh, ne pomeni, da se zdaj ti lahko furaš s temi 2 kwh, o ne, boš lepo napolnil 6-8, odvisno od avta, šele potem se boš kam premaknil. In še to samo do prve hitre polnilnice. Tega si res ne želiš doživet.
Meni se to ni zgodilo in mislim, da se mi niti ne bo, ampak se najdejo pajaci in potem razne horror zgodbe, ki so nastale čist brez veze.
Greš pravi čas polnit, ali pa na črpalko, res ni tako težko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Marca velik padec povpraševanja po električnih avtomobilih
Prodaja avtomobilov v državah Evropske unije ne napreduje. Marca je bilo na novo registriranih dober milijon avtomobilov, kar je 5,2 odstotka manj kot leto prej. Padec prodaje pripisujejo manjšemu povpraševanju kupcev po električnih modelih.
...
Vsi štirje največji avtomobilski trgi v EU-ju so nazadovali. V Nemčiji je bil upad 6,2-odstoten, sledijo Španija (-4,7 %), Italija (-3,7 %) in Francija (-1,5 %). Prodaja izključno električnih avtomobilov je marca padla celo za 11,3 odstotka. V prvih treh mesecih leta se je povečal le za 3,8 odstotka, na 333.000 baterijsko električnih vozil.

Marca je tržni delež povsem električnih vozil znašal 13 odstotkov; leto prej 13,9 odstotka. Medtem ko se je prodaja tovrstnih avtomobilov v Belgiji (+23,8 %) in Franciji (+10,9 %) medletno povečala za dvomestne odstotke, je v Nemčiji padla za skoraj 29 odstotkov.

... vse ok , brez panike, bojda so krivi
... kar je lahko povezano tudi z velikonočnimi prazniki.
:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Marca je tržni delež povsem električnih vozil znašal 13 odstotkov; leto prej 13,9 odstotka.


Prodaja avtomobilov v državah Evropske unije ne napreduje. Marca je bilo na novo registriranih dober milijon avtomobilov, kar je 5,2 odstotka manj kot leto


Če to združimo, pomeni, da je to laž:

Padec prodaje pripisujejo manjšemu povpraševanju kupcev po električnih modelih.


Pač se ne izide, da bi bli električni avti v glavnem krivi. So morali tudi ostali konkretno pasti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jan_g ::

Verjetno je bilo pričakovanje, da bo šel odstotek EV-jev gor. Kot je "naš" inženir lepil grafe, kako bo delež EV-jev zrasel v 5 letih do 90% prodanih. Drugače pa dajmo počakati vsaj na polletne podatke, bo lažje opaziti kakšen trend pri prodaji.

a_borlak ::

Brez panike, novi se v Nemčiji res slabše prodajajo, se pa zato rabljeni toliko bolje in so šle cene slednjih gor.

igorpec ::

Gregor P je izjavil:

Cenovna vojna: Tesla na več trgih znova znižala cene električnih vozil
Na Kitajskem je Tesla začetno ceno prenovljenega modela 3 znižala za 14.000 juanov (okoli 1812 evrov) na 231.900 juanov (okoli 30.000 evrov). V ZDA so se medtem modeli Y, X in S pocenili 2000 dolarjev (okoli 1875 evrov).

Tiskovna agencija Reuters je poročala, da je podjetje cene znižalo tudi v številnih drugih državah po Evropi, na Bližnjem vzhodi in v Afriki.


To je pa eden od odgovorov:

https://twitter.com/AshleyDudarenok/sta...
"Tesla's recent price cuts across its lineup in China has sparked another round of the intense price war, with Li Auto quickly countering with discounts and rebates. Today, Li Auto reduced prices by about 6-7%, with the L7 SUV now starting at 301,800 yuan (US$41,700)."

nejc_nejc ::

a_borlak je izjavil:

Brez panike, novi se v Nemčiji res slabše prodajajo, se pa zato rabljeni toliko bolje in so šle cene slednjih gor.

Glih Kuba nau, bo pa vec 20+ starih gar na cestah....

hmm ::

Utk je izjavil:

Če to združimo, pomeni, da je to laž:
Padec prodaje pripisujejo manjšemu povpraševanju kupcev po električnih modelih.

Pač se ne izide, da bi bli električni avti v glavnem krivi. So morali tudi ostali konkretno pasti.


Zakaj to pomeni, da je laž? Nekaj je padec prodaje, nekaj pa padec tržnega deleža. Če so vsi skupaj padli za 5%, EV-ji pa so obenem še zmanjšali tržni delež, so EV-ji nujno padli še več. Pričakovanja so bila pa verjetno, da bodo EV še naprej rasli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hmm ()

Utk ::

Najprej smo imeli 100 avtov, od tega 14 električnih (13,9% tržni delež električnih).
Zdaj imamo 95 avtov (5,2% padec prodaje vseh), od tega 13 električnih (13% tržni delež električnih).

Ne izide se, da je padec iz 100 na 95 krivda električnih. Tolk matematike pa še znam.

Če bi hoteli električni izničit ta padec, bi jih morali prodat 40% več kot lani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hruske ::

Jasno je, da bo tudi padec povpraševanj po novih avtomobilih, sploh po trenutnih cenah.

Če pa razmišljaš o novem, pa boš zagotovo pogledal tudi na električne, in glede na to kako se trg razvija, si marsikdo misli, da se mu splača počakat še dve ekstra leti kot bi sicer.
Rad imam tole državico. <3

Utk ::

https://www.avtomobilizem.com/novice/ne...

Se bo Evropa še upirala elektriki tudi ko se bo izkazalo, da imajo kitajci boljši dizel?

Gregor P ::

Zanimivo. Očitno potem oni ne bodo kar tako preskočili dizel tehnologije. Čemu? EV ne prinaša želenih rezultatov partije?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Pithlit ::

Gregor P je izjavil:

Zanimivo. Očitno potem oni ne bodo kar tako preskočili dizel tehnologije. Čemu? EV ne prinaša želenih rezultatov partije?

Nekih 100 let nazaj smo preskočili ev. Ali ipak...

Gregor P ::

... se življenjski cikel ponavlja :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mikhaair ::

Ne zgleda ravno avtomobilski motor.

igorpec ::

Gregor P je izjavil:

Zanimivo. Očitno potem oni ne bodo kar tako preskočili dizel tehnologije. Čemu? EV ne prinaša želenih rezultatov partije?


Dizel očitno še vedno prinaša denar in še nekaj časa ga bo. Kapacitete za razvoj in proizvodnjo tudi so - v izobilju. IMO gre za čisto poslovno odoločitev.

Partija da mir, dokler te zanima le denar. Če hočeš tudi moč, potem pa so lahko problemi. Partija ne predvideva, da bi se država morala dilati z prepotentneži ;)

Gregor P ::

mikhaair je izjavil:

Ne zgleda ravno avtomobilski motor.

To maš pa tud prav. Morda je za kakšnega novega SUV-ja:D:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Kaj če pripeljejo kitajci kamion s tem motorjem v Evropo? Takoj bomo začeli kopat jarke za daljnovode, ki bojo filali šleparje...

Gregor P ::

S čigavim denarjem? Ne more Norveška sedaj vsega tega financirat z njeno nafto >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

S tistim denarjem, ki ga drugače pošljemo Arabcem in Rusom, potem ga bi pa še Kitajcem za njihove ne samo električne avte, ampak tudi za dizel šleparje.
««
1139 / 1141
»»