» »

test bencina

test bencina

Brane2 ::

Če porabim en tank na teden do dva in torej recimo 30 tankov na leto in če se stvar ponavlja skozi par let, koliko je lahko pojav slučajen ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

solatko ::

Meni se zdi, da je bila ta tema odprta zato, da bomo vozniki podali svoja opažanja pri obnašanju naših avtomobilov, po tankanju na razlilčnih črpalkah, ne pa strokovna merjenja in primerjave z laboratorijsko točnostjo. Za te meritve so pooblaščene institucije, ki pa se z malenkostmi - kot je kvaliteta potrošniške robe (bencin, nafta, olje, kruh, mleko, kozmetika..), ne ukvarjajo, oziroma njihovih ugotovitev potrošniki nismo deležni, razen ob res hudih deviacijah - možnost zastrupitve in podobno), zato pač vozniki podajte svoja opažanja in se visoko donečih strokovnih mnenj vzdržujte. Verjetno so med bralci in uporabniki tega foruma tudi zaposleni v teh firmah in pač branijo mnenja in poteze marketinga le teh, namesto, da bi se tudi sami vprašali kako in kakšen bencin oziroma nafto nabavljajo njihove firme. Sam sem zelo občutno, povdarjam občutno razliko opazil, ko sem prvič tankal na AGIP-u. Avto je na enkrat nehal cukat, pospeški so bili in so občutno boljši, pa tudi na porabi bencina se občutno pozna. Pred leti - še v prejšnjem sistemu, se mi je podobno zgodilo, ko sem svojega FIAT 850S tankal v Avstriji (bil sem že na rezervi). Na Petrolu in Istrabenzu sem tankal super 98 v A pa mi je na pumpi natočil 95, saj mi 98 črpalkar enostavno ni hotel naliti, češ, da je za mojega Fiata ta bencin premočan in mi je pač nalil 95. Že pri vožnji z Ljubelja sem opazil, da gre avto mnogo bolj poskočno in enakomerno, predvsem pa je bila mašina občutno tišja. S tem tankom bencina sem naredil skoraj pol več kilometrov, kot običajno, pa smo imeli tudi takrat določene standarde, po katerih so se ravnali naši dobavitelji goriv. Zato ne nakladajte, da imajo vse firme enako kvaliteto, saj tudi v kozmetiki obstojajo na našem trgu pri enakih proizvodih, pri različnih trgovcih ogromne razlike - iste blagovne znamke imajo namreč proizvodnjo po celem svetu in najslabša kvaliteta je pri izdelkih narejenih v vzhodni evropi, pa če prav so vsi po naših predpisih ustrezni za prodajo. Osebno vso zapadno evropsko kozmetiko nabavljam v Muller - ju, ker vso robo nabavljajo v Nemčiji in raznih Poljskih, Romunskih, Bolgarskih izvedenk (Merkator, Spar, Leclerc, Tuš ....) ne dobiš. Prav tako je pri gorivih - naše firme jih pač nabavljajo, kjer je ceneje, Agip pa vse gorivo dobiva iz lastnih skladišč v Italiji, kjer pa prav Agip velja za enega kvalitetnejših dobaviteljev goriv. Verjemite mi iz lastnih izkušenj, da je ogromna razlika v kvaliteti posameznih artiklov, ki jih kupujemo za lastno uporabo pri istem proizvodu, narejenem v različnih državah, pa če prav je za nas razlika v ceni zanemarljiva, ali pa je sploh ni.

gzibret ::

Jaz tudi glasujem za Agip. "Zdi" se mi, ampak res samo zdi, da z njihovim dizlom naredim več kilometrov, kot s petrolovim.
Vse je za neki dobr!

dzinks63 ::

:)) >S tem tankom bencina sem naredil skoraj pol več kilometrov, kot običajno

Če bi napisal 10% , bi mogoče še kdo verjel, take pravljice na SloTech forumu ne vžgejo, tu so doma dost bolj razgledani ljudje

gzibret ::

Jah, tale 50% (pol več) je res IMO za lase privlečen :D
Vse je za neki dobr!

energetik ::

Mislim da smo že prišli do zaključka, da se pri testiranju različnih bencinov pri testiranju na "terenu" ne priti do nekih normalnih in zanesljivih rezultatov. Pripovedi: "Prevozil sem 70km več" mene ne prepričajo. Saj ne napolnemo/izpraznemo tanka vsakič enako. Še vedno trdim, da je relevantna le laboratorijska analiza oz. vsaj na valjih z istim avtom pri nekih določenih obremenitvah pri veliko vzorcih goriva. Potem bi se ta razlika poznala tudi na cesti, in ne obratno.

V redu, če se nekdo pol leta vozi na enaki relaciji v službo s Petrolom in pol leta z Agipom, potem bi se mogoče dalo iz tega kaj potegnit. Pa taki vsaj napišite razliko v POVPREČNI porabi tistega pol leta v L/100km in še v procentih in ne v km na tank. Pa še v tem primeru bi morala biti razlika velika, da bi verjel. V 1 letu so lahko višje/nižje temp, zimske/letne gume, mogoče drugo motorno olje kar vse vpliva na porabo.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

kekz ::

A pa mi je na pumpi natočil 95, saj mi 98 črpalkar enostavno ni hotel naliti, češ, da je za mojega Fiata ta bencin premočan in mi je pač nalil 95.

Kakšne race :D
Kaj sploh pomeni bolj močan bencin? Ima več procentov bencina v vodi :D, podobno kot alkohol. >:D
Pred leti, ko sem še malo po luftu frčal, se mi je enkrat zgodilo, da sem ravno v bližini letališča ostal brez bencina. Potem smo noter nalili dober liter letalskega, da sem prišel do črpalke. Letalski bencin naj bi bil precej več oktanski in veliko bolj kvaliteten. Na avtu se ni poznalo nič! Pa sem šel nalašč malo preveriti performanse.

Z oktani je tako. Povsem je odvisno od konstrukcije motorja. Če jih motor rabi (je tako konstruiran), jih bo izkoristil, če jih ne, se pač ne pozna nič. Škodi pa tudi ne.
Obratno zna škodovati, če naliješ premalo oktanski bencin v konstrukcijsko zahteven motor. Če elektronika ne zna skompenzirati tajmninga vžiga, bo prihajalo do klenkanja ali celo samovžiga. Če elektronika uspešno prestavi vžig, bodo le performanse motorja slabše. Druga možnost: imel sem en avtomobil iz 60-let. Na razdelilcu vžiga si imel vijak za ročno nastavljanje, ki je imel zraven kar skalo v oktanskih vrednostih goriva. :D

Brane2 ::

Eh, kakšne streljaš.

Valjda se ni poznalo nič, če tvoj motor teh dodatnih oktanov ni izkoristil.

Več oktanski benz lahko samo prenese večjo kompresijo, ne da bi se spontano vžgal in to je vse.

Energetsko je lahko zaradi tega celo slabši od navadnega benza.

Se pravi, če bi na svoji glavi motorja odbrusil kak milimeter ali dva, bi bila razlika jasna.

Z letalskim benzom bi motor pel, z navadnim pa cukal, če bi sploh lahko peljal.

Edit: pardon, tokrat sem s*al jaz. Površno branje pač... :8)
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

teoo ::

petrol in omw polnita cisterne z iste pipce na rezervarjih dol na obali. vsaj za 95 gotovo
defying gravity

Brane2 ::

kekz:

Edit2: Ja prav imaš. Tudi kot predvžiga zaradi druge hitrosti gorenja sem pozabil... :8)
On the journey of life, I chose the psycho path.

kekz ::

Več oktanski benz lahko samo prenese večjo kompresijo, ne da bi se spontano vžgal in to je vse.

Energetsko je lahko zaradi tega celo slabši od navadnega benza.

Jasno! Živ dokaz je etanol.
Ima dosti višje oktanske vrednosti in pol manj energije od bencina. ;)
Torej, motor zagotovo ne bo klenkal (tudi pri odbrušeni :D glavi), poraba pa bo večja (bo treba pač predelati motor, da bo malo več špricnilo noter ;)) ali celo dodati kak cilinder za enako moč.

Brane2 ::

Ampak pri višji stopnji kompresije bo izkoristek večji...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Kar se odbrušene glave tiče, O.K., nisem se pomnil pravega izraza, čeprav gre v bistvu praktično za to.

Ajde, podrejano. Mislim, da se temu reče "spuščena"...
On the journey of life, I chose the psycho path.

nastyboy ::

Pomeri na milimeter natančno,
Torej v laboratoriju zračunamo koliko je gorivo X boljše od Y.


označi z kredo
Vse skupaj je odvisno še od olja, gum, temperature, tipa motorja.


in odsekaj s sekiro".
In na koncu noriš na avtocesti 180kmh ali padeš v gužvo in si na mestu 1uro, ali pospešuješ in neprestano bremzaš (športna vožnja)


Torej, če hočeš narediti več km, je treba prijeti bika za roge, ne pa za rep.

LP

kekz ::

Nimam jaz nič proti "odbrušenosti". V mladih letih smo kar dosti brusili.
Motorje sami (šmirgl na šipo in drgni ;)), avtomobile pa v Viatorju. :)

Brane2 ::

Saj res, koliko lahko spustiš glavo povprečnega bencinarja, pa da s tem ne izgubiš preveč na trajnosti ?


Domnevam da bi večji pristiski bolj obremenili glavo, bate in ležaje.

Kolk se to splača v imenu večje ekonomije ?

Recimo sedaj žgem 95 oktanca in planiram generalko.

Pa če jo že delam, bi mogoče malo nabril kompresijo, toliko da 95-oktanca pripeljem bližje lastnemu maksimumu in ga bolje izkoristim.
Če bom majčkeno čez, hja bom pa 98-oktanca tankal.

KOlk to kaj prinese/odnese pri porabi in ali se da kaj skompenzirat pri obrrabi motorja ?

Mislim, a se da kje dobiti kake boljše ležaje glavne osi in batov in mogoče boljše bate, kakšna je razlika v ceni in koliko se to splača ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

kekz ::

Za vse take podatke bo treba kar malo po netu, če sploh kaj obstaja.
Mi se nismo nikoli kvantitativno spraševali, koliko bo manj trajalo, koliko bo bolj obremenjeno.
Smo pač testirali in nekajkrat tudi uničili kak motor. Za kompresijo : oktane sem včasih imel eno tabelo, vendar je tudi tu odvisno vsaj še od oblike zgorevalnega prostora in potem še, od upora in resonančnih lastnosti sesalnih kanalov, točke vžiga itd.

Kompresijo zvečaš tudi s povečanjem prostornine. Če imaš blok brez puš, se valji pobrusijo. Lahko tudi za več brušenj ali za bate od kakega drugega modela. Če ima puše, se morda dobijo širše, ali spet od drugega modela in je treba povečati samo ležišča spodaj. Glavo brusiš toliko, da še ni nevarnosti, da bi se bati in ventili srečali ;). Včasih pobrusiš še bate samo na predelu, kjer se srečujejo z ventili (odvisno od izvedbe motorja).
Zmanjšaš še zračnost ventilov za npr. 0,05 mm in pridobiš večje kote odprtja (in seveda močnejše gretje ventilov - smo jih kar nekaj skurili). Boljše rezultate dosežeš s športno odmično gredjo. Če imaš denar za profi zadeve, seveda ventile zamenjaš z votlimi, ki imajo v steblu natrij...

Ampak danes vse to ni več popularno. Danes je CHIP TUNNING! :P

Brane2 ::

Šit, nič od tega ni za "navadnega smrtnika"... :\
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Poleg tega pa vse te rešitve stremijo k večji moči motorja, izkoristek jih pa ne briga toliko, trajnost pa očitno še manj.

IN ni mij jasno, kako s pvečanjem bata povečaš kompresijo- pravzaprav mi je jasno.

premer bata in cilindra je večji, ampak zgornji premer glave ostane enak- clever :D

Ampak a je efekt tako ozrazit, če pobrusiš srajčko na drugo generalo recimo ?

Dstvar ima čisto nikakvo kompresijo in bo brušenje itak verjetno potrebno. Nekako nimam feeling, da je tam notri še vse O.K. po vseh teh kilometrih in mučenju...

Zakaj pa natrij v ventilih ? Verjetno zaradi odvajanja toplote ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Aja, glede puš- srajčk cilindra: Če so, se jih večinoma da sneti ali so večinoma zaprešane v blok ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

kekz ::

Jaz zaprešanih puš v življenju nisem videl. Slišal sem, da obstajajo. Bral sem, da se uporabljajo bolj za popravila pri hudi poškodovanih valjih (po mojem mnenju se to itak ne splača).
Včasih so (vsi?) Renaulti uporabljali snemljive puše, Fiati pa kompaktne bloke, ki si jih brusil.
Danes je najbrž več puš, ker je le malo motornih blokov še iz (železove) litine.

Natrij v ventilih se pri delovanju stali in kroži (ter s tem odvaja toploto).
http://www.theodoregray.com/PeriodicTable/Samples/011.11/index.s12.html

Brane2 ::

Ja, to sem si mislil. Heatpipe.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Je kakšna fora, če nabaviš srajčke ko nabaviš bate ?

Je treba tudi nove srajče dat brusit na dimenzije ( domnevam da ne) ?

V čem je fora s srajčkami, da jih ne menjajo vsi- a ni lažje zamenajt vse v kompletu kot pa se zajebavat z brušenjem srajčk ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

kekz ::

Puše se vedno kupujejo v kompletu z bati. Puš se ne brusi (vsaj uradno ne).
Lahko pa pri nekaterih modelih dobiš več različnih dimenzij puš (in batov), ki lahko gredo v isti blok. Vem, da si za mojega starega renaulta dobil puše, ki so dale prostornino motorja od 1550 do 1675 ccm.

Škoda, ker avtomehaniki, proizvajalci ipd. nimajo več pojma o računalništvu in internetu, bi lahko naredili en velik register sestavnih delov vseh avtov ;). Potem bi lahko maherji kombinirali sestavne dele različnih modelov avtomobilov skupaj.
Npr. pri enem mojem avtu sem imel zelo zrabljena vodila ventilov, potem sem v Italiji v eni štacuni, ki so imeli tega železja ogromno, kupil ventile, od nekega fiata, ki je imel stebla ventilov za desetinko debelejša, sedlo pa je bilo iste dimenzije in pod enakim kotom brušeno.
Ravno tako sem si sestavil menjalnik iz 3 različnih modelov, da sem dobil prestavna razmerja po moji meri in še eno prestavo več (5, originalno so bile le 4)...
Saj valji, bati, ležaji, ventili, zobniki, vplinjači,... so si zelo podobni in bi se dalo marsikaj pokombinirati :D.

Brane2 ::

Bo treba en pameten portal postavit. >:D
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::

BTW:

če se da srajčke kar tako ven potegnit, ptem verjetno nima smisla, da vlečem celo mašino ven ?

MIslim, a lahko samo snamem glavo , karter, odvijem bate dol, snamem ležaje glavne osi, snamem bate s srajčkami, dam glavo za poštimat unmu tiou v Vrhniki in sesatvim vse skupaj ?

Jasno, ob tem zamenjam še termostat, pumpo za vodo in olje ?

To je to ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Aja, pa sklopko lahko še zamenjam. Za to i ni treba dajat mašine ven...
On the journey of life, I chose the psycho path.

nodes ::

oto motor običajno deluje samo po izohornem delovnem procesu. Vnetljivost mešanice zraka je omejeno na območje 0,7 do lamda 1,3.
lamda 1,0 naj bi omogočala motorju optimalno izgorevanje.
Sploh ni nekaj nemogočega, da avto s "slabšim" gorivom da v desnem krožnem procesu več od sebe in obratno; zaradi saj v zgorevalnem prostoru, neustreznih svečk, neustrezne lamde... avto kar naenkrat "poskoči" ker si tankal na drugem bencinskem servisu....konkurenca je malo "pogoljufala" in prodali mix z nekaj več oktani, aditivi...
Je v tem primeru, kriv prvi diler ki prodaja ustrezen bencin ali uporabnik, ki uporablja neustrezen etalon?... potem ta bencin presrečna stranka favorizira sosedu, ki vozi ustrezen etalon in po parih tankanjih si samo misli: "ta prodaja pravljice"..

kekz ::

Če že toliko govorimo o: več oktanov -> boljši bencin.
Kot zanimivost, več oktanov lahko dosežemo tudi z dodatkom vode! >:D
Sicer, da se to uporabi v praksi, so poizkušali tako, da so imali posebej doziranje bencina in posebej za vodo, ker se pač zadevi ne mešata. Ne vem pa, ali je morda kdo poizkusil tudi z emulgatorjem?

Torej: izboljšajte bencin, dodajte vodo! >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

kekz ::

Znano je tudi, da so Nemci v vojni v letalskem boju vbrizgali v motor poleg bencina še mešanico VODE in metanola in s tem za kratek čas iztisnili iz motorja do 50% dodatne moči.
Tale voda v bencinu je oćitno pravi balzam >:D

nodes ::

no to sm hotu reči..water injection je uporabljal ferrari F1 še v osemdesetih...

Azrael ::

@Brane2:

Sem 99%, da pri tvoji Astri nimaš mokrih puš, to je take, ki jih lahko menjaš, saj so tudi novejši bloki 1.6 GM mašin v celoti iz sive litine in boš moral dati blok povrtati (honati) na ustrezno nadmero.

Drugače je tako, če so mokre puše, ko je glava takega motorja sneta, motorja ne smeš niti poskusiti zasukati, saj boš takoj premaknil puše in uničil tesnila na dnu puš in bo v karter začela teci voda iz hladilnega sistema, ko bi tak motor sestavil in pognal. Toliko v ilustracijo kako "trdno" so take puše vpete.
Nekoč je bil Slo-tech.

waters ::

Še moj komentar. Prvi dan ko se je začela polemika sem imel slučajno prazen tank in sem šel točit na Agip ( dizel). Se namreč veliko vozim in rezultati so sledeči: Točil sem tri krat. in naredil 1170 do 1200 km z enim tankom. Normalno pa naredim od 1009 do 1035. Razlika je očitna. Vedno točim poln tank. Malo je lahko razlike zaradi hladnejšega vremena, klime( minimalna odstopanja ker jo imam izključeno do 23 C)... Avto pa imam že tretje leto, tako da vem koliko porabi. Relacije ki jih delam so si zelo podobne.

Sem pa točil že tudi nafto s katero sem naredil 900 km ( pospeški so bili obupni) kje? V Bolgariji na OMV. Skratka jaz točim sedaj samo še na Agipu. Sem pa že prej poskušal razne variante od Mola pa do OMV... razlik med njimi in Petrolom ni bilo.

LP

PS: zanimajo me vaše izkušnje ampak samo tistih ki naredijo nad 1000 km tedensko.

Brane2 ::

Azrael:

Kje se torej "mokre puše" uporabljajo ?

V high end ali low end mašinah ali gre bolj za politične odločitve posameznih proizvajalcev ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

energetik ::

waters: napiši razliko v porabi v L/100km. Ne morš natančno vedeti, koliko je bil spraznjen tank ko si tankal. Sm preračunal tvojo razliko v porabi na recimo 50L tank in dobil max razliko Petrol/Agip 0,67L/100km, kar je zelo malo in k temu komot prispevajo drugi vremenski pogoji, pogoji na cesti itd.

nastyboy: se popolnoma strinjam. Način vožnje veliko več pomeni pri porabi kot pa morebitne razlike v gorivih, če sploh so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Brane2 ::

V bistvu se ti lahko precej točno dozdeva.

Jaz recimo tankam vedno do polnega ( toliko da ročka ne spravi not niti kaplje več) in grem tankat ko imam še kake 3L v tanku, večinoma manj.
On the journey of life, I chose the psycho path.

energetik ::

Potem pa tvegaš, da boš enkrat ostal brez bencina na cesti. Se mi je že zgodilo, da sm se komaj privlekel do pumpe (benc. pumpa je že vlekla zrak na ovinkih>:D ) in sedaj vedno tankam najkasneje ko se prižge lučka. Vedno tankam polno in iz tega zračunam porabo v L/100km, ne vem iz katerega razloga bi čakal, da se tank skoraj izprazni.

lp

Brane2 ::

Zakaj misliš,d a mam zmeri kanto s sabo ? >:D

Sem že 2-3x pešačil in vedno, ker sem se uštel za liter ali manj...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

:roketa> ::

Kolikor jaz vem se vsaj pri novejših avtomobilih ni priporočljivo voziti s skoraj praznim tankom.

jype ::

Večina proizvajalcev priporoča, da se gre na črpalko takoj, ko je porabljena polovica tanka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Brane2 ::

Ne vidim zakaj. Zaradi vode ?

Hja,t ase ti nabira v benzu, ki ga še nisi porabil. Če vsak tank sprazniš skoraj do dna, bo motor vodo pil sproti po malem...
On the journey of life, I chose the psycho path.

jype ::

Tudi sam nisem še videl zadovoljive tehnične utemeljitve za tak nasvet, zgolj slišal ugibanja.

Brane2 ::

Po moje bolj zato,d a zmanjšajo priliv starih mam na servis ker da avto "spet cuka"...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Azrael ::

@Brane2:

O mokrih pušah, je IMO, kot praviš politična odločitev. Ima jo npr mašina od R4 v vseh pojavnih oblikah katrce (od 850ccm do 1.3, Alfa Romeo (vrstne in V6 mašine), RR... Torej nini nekega pravila,, kje je boljša katera izvedba.

Če je blok aluminjast, drugega kot puše skoraj ni možno, izjema so mali motorji Brigss&Stratton za kosilnice.
Nekoč je bil Slo-tech.

Brane2 ::

Se pravi, puše imajo prednost pri enostavnosti menjave in trajnosti zadeve ( blok lahko pobrusiš samo do neke mere), vendar so problemi lahko pri dihtanju vode...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Azrael ::

Tako je. Motor je lažji in ga je mogoče bolj enostavno narediti in pri generalni ne rabiš specialnih orodij za honanje (iztrošene puše samo zamenjaš z novimi), vendar je taka izvedba bolj občutljiva v primeru malomarnega mehanika.

Vendar tudi blok ti pravi maherji lahko pohonajo postrani in potem ugotoviš, če motor ne zariba na hitro, da je po 10k km po generalni v slabšem stanju kot, je bil pri 400k km, ko se je šlo v genralno...
Nekoč je bil Slo-tech.

gruntfürmich ::

--meni se zdi, da je bila ta tema odprta zato, da bomo vozniki podali svoja opažanja pri obnašanju naših avtomobilov, po tankanju na razlilčnih črpalkah, ne pa strokovna merjenja in primerjave z laboratorijsko točnostjo.

Meni se pa zdi, da je bilo ravno obratno :\
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: gzibret ()

BigWhale ::

Jaz ponavadi tankam takrat, ko mi avto javi, da imam se za kaksnih 20-30km bencina. Sem pa hodil ze tankat, ko je pravil, da imam se za 5km.

dukenukem ::

če je avto bencinar, ima vsak glavo iz aluminijeve zlitine,iz sive litine so samo diesel mašine,posledično tud težje zarad tega ,astra če je 1.6 ma iz alu in ne sive litine :D

Azrael ::

@dukenukem:

Astra 1.6 bencin ima glavo motorja iz aluminija, to drži, samo Brane2 sprašuje za blok motorja, ki pa je iz sive litine.
Nekoč je bil Slo-tech.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16441822 (21472) ...:TOMI:...
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16336414 (31537) Pithlit
»

Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9424655 (22091) krneki0001
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42359073 (37382) Matev
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10229097 (26961) kixs

Več podobnih tem