» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
57 / 60
»»

miha98 ::

Buggy je izjavil:

@feryz: Za ta all-inclusive tretma tud placas primerno in pri cenovnih kvotah, ki jih dajes svojim nacinom voznje na servisih za zafire, je to zate tudi dejansko edina racionalna izbira, sploh ker to pripises v stroske podjetja. Nisi ti glup, samo tvoje finte so prikrojene tvojemu denarnemu toku in pac niso za slehernika, kar nas je kle vecina.

Sicer pa, ce se le malce pomujas in naredis ustrezno razskavo, se da tudi pri mid range avtu priti s servisi cez za bagatelo.
Konkretno amortizerji, ki jim vecina ne posveca pozornosti ali pa niti ne vejo da imajo zjebane je en tak lep primer.
Dejansko je amortizer potrosna roba kot zavorni diski in bi bil po 100Kkm ze smiselen menjave. Tovarniski, elektronsko uravnavani so na pooblascencu 500EUR+, ze na specifikaciji amortizerja ti pa pise da jih proizvaja neka firma, ki do pred par let tega ni smela prodajat na aftermarket, so pa sedaj na voljo pod isto kodo in to po 3x nizji ceni.

Akumumaltor je pri nas 120EUR+, amortizerji na pooblascenci x3



Aja pa se glede genija zgoraj. Raje dam za 2 leti star avto, ki je se v garanciji 20K (seveda iz tujine, ker pri nas je trg rabljenih absurden glede cen), pa dobim nekaj konkretnega kot pa danes 20K za nova jajca, ki se dalec niso vredna tega denarja.

Moj zadnji avto je prisel iz Berlina...naslednji rabljen sigurno ne bo iz Slovenije, nov pa tudi ne...razen ce bo Tesla :D


Vau tale Tesla pa res mora biti nekej posebnega.... NOT :0

IL_DIAVOLO ::

Tema je nakup rabljenega avta, ne pa merjenje kdo ima daljsega. Buggy in feryz, imata ZS in se tam pogovarjajta o vajinih stvareh, ki večine ne zanima.

Cheers.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Goran's Blog ::

Kaj mislite ko izide nova različica/facelit avtomobila, se rabljenim avtomobilom cena spusti ?

feryz ::

Če rabiš rabljen avto, lahko kupiš mojo prvo zafiro. Jo niso še prodali in jo verjetno niti ne bodo. 40 jurjev in en drobiž hočejo zanjo.

Twixz ::

Se mi zdi oz. opažam da je vedno več znižanih rabljenih avtov na trgu, cene zgleda gredo počasi a vztrajno dol...

m0LN4r ::

Nisi to ze pol leta nazaj rekel?

Brezveze, ce cene ne padejo vsaj za 50%

Dokler bodo navadni novi avti po 50k, bodo tut rabljeni imeli temu primerno ceno.

Gledam tourana, golfa variant ipd. cene niso padle niti za en evro.

Aja ADAC pravi da so spomladi cene vedno malo nizje kot preostali del leta.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Ce se ti zdi sprejemljivo 9k namesto 10k za 10 let star avto...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Twixz ::

m0LN4r je izjavil:

Nisi to ze pol leta nazaj rekel?

Brezveze, ce cene ne padejo vsaj za 50%

Dokler bodo navadni novi avti po 50k, bodo tut rabljeni imeli temu primerno ceno.

Gledam tourana, golfa variant ipd. cene niso padle niti za en evro.

Aja ADAC pravi da so spomladi cene vedno malo nizje kot preostali del leta.


Pol leta nazaj smo nekod bili na tisti "sej bo ziher padla cena" mentaliteti.
Porscheinterauto je imel outlet razprodajo avtomobilov na zalogi. Vse je kazalo na to. Še mediji so o tem čivkali, kako trgovci rabljenih avtomobilov trpijo.

Pol pa še ta inflacija ku*čeva.

Pač nov standard je da bodo 10 let stari avti 8-9k, kar bo pa (če bo spet padec obresti kreditov) precej lahko si privoščit.

IL_DIAVOLO ::

Pol boljše da si kupis kinder jajcka za 20k.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

sm4rt4ss ::

Zdravo.

Kupujem rabljen avto, ki bo služil kot 2. avto. Obvezno bencinar. Vsaj 80km. Večinoma med tednom zelo kratke razdalje. Nekajkrat na mesec kaj daljšega (med 120km in 250km). Fajn je, da gresta na zadnjo klop dva otroška sedeža. Gledam rang Polo ali pa C3. Lahko se stegnem nekje do 7k.

Meizu ::

Opel Corsa.

sm4rt4ss ::

Nep. Opla se ne taknem več. xD

Meizu ::

Jaz sem imel 5 Oplov doma, vsi po vrsti brez ene hujše napake, največ kar sem rabil menjat je bila lambda sonda. :) Ok na Opel Astri J ST 2.0CDTI 2013 sem moral menjat sklopko klime. To je pa to.

Kaj je tebe zmotilo?

edi45 ::

Meizu je izjavil:

Jaz sem imel 5 Oplov doma, vsi po vrsti brez ene hujše napake, največ kar sem rabil menjat je bila lambda sonda. :) Ok na Opel Astri J ST 2.0CDTI 2013 sem moral menjat sklopko klime. To je pa to.

Kaj je tebe zmotilo?


Sam sem imel opel insignio 2.0T 220ps, ročni menjalnik. Prvič in zadnjič da sem imel opla. Tako slabega avta že dolgo ne. Problemi so bili z menjalnikom(tulil pri prestavljanju navzdol), sklopka(kot da železo drgne ob železu ko si speljeval), elektronika (kako je bilo bolj mrzlo in mokro) sta odpovedala ABS in ESP. Ko je avto bil hladen, še speljati nisi mogel prvo minuto(sploh po klancu), ker je avto tako hudo cukal in izgubljal moč da je na koncu crknil. Na čase so vsi zvočniki šumeli, potem sem vgasnil in ponovno vžgal avto je bilo ok nekaj časa. Preko bluetoota je dosti tišje predvajalo glasbo kakor preko usb ali aux(ne, niso bile nastavitve). Glavni žarometi - bi-xenon + led, ko si vklopil dolge, so se leče avtomatsko obrnile navznoter in potem navzgor in potem je dosti krat desna zaštekala in mi je snop neslo na levo stran ceste tudi ko sem izklopil dolge. Hudo cenena notranjost, še od moje starejši Citroen C4 (2011) je bil svetlobna leta pred insignijo po sami kvaliteti izdelave in materialov v notranjosti. Tu je bil sam plastik fantastik, vse je škripalo in pokalo. Tako počasnega električnega prtljažnika še tudi nisem doživel. Centralno zaklepanje je jebalo, sprva je bilo ok, kasneje pa več kot na 2m ni odklenilo/zaklenilo avta, kljub temu da sem v obeh ključih menjal baterijo. Avto je bil rjav ko svinja spodaj. Skratka, avto je imel 109 tisoč ko sem ga kupil, čez 4 mesece pri 116 tisoč km prodal. Avto je bil tudi nenormalno požrešen, ampak šel pa je ko si ga stisnil.

Sigurno sem še kaj pozabil:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: edi45 ()

anketar ::

edi45 je izjavil:

Meizu je izjavil:

Jaz sem imel 5 Oplov doma, vsi po vrsti brez ene hujše napake, največ kar sem rabil menjat je bila lambda sonda. :) Ok na Opel Astri J ST 2.0CDTI 2013 sem moral menjat sklopko klime. To je pa to.

Kaj je tebe zmotilo?


Sam sem imel opel insignio 2.0T 220ps, ročni menjalnik. Prvič in zadnjič da sem imel opla. Tako slabega avta že dolgo ne. Problemi so bili z menjalnikom(tulil pri prestavljanju navzdol), sklopka(kot da železo drgne ob železu ko si speljeval), elektronika (kako je bilo bolj mrzlo in mokro) sta odpovedala ABS in ESP. Ko je avto bil hladen, še speljati nisi mogel prvo minuto(sploh po klancu), ker je avto tako hudo cukal in izgubljal moč da je na koncu crknil. Na čase so vsi zvočniki šumeli, potem sem vgasnil in ponovno vžgal avto je bilo ok nekaj časa. Preko bluetoota je dosti tišje predvajalo glasbo kakor preko usb ali aux(ne, niso bile nastavitve). Glavni žarometi - bi-xenon + led, ko si vklopil dolge, so se leče avtomatsko obrnile navznoter in potem navzgor in potem je dosti krat desna zaštekala in mi je snop neslo na levo stran ceste tudi ko sem izklopil dolge. Hudo cenena notranjost, še od moje starejši Citroen C4 (2011) je bil svetlobna leta pred insignijo po sami kvaliteti izdelave in materialov v notranjosti. Tu je bil sam plastik fantastik, vse je škripalo in pokalo. Tako počasnega električnega prtljažnika še tudi nisem doživel. Centralno zaklepanje je jebalo, sprva je bilo ok, kasneje pa več kot na 2m ni odklenilo/zaklenilo avta, kljub temu da sem v obeh ključih menjal baterijo. Avto je bil rjav ko svinja spodaj. Skratka, avto je imel 109 tisoč ko sem ga kupil, čez 4 mesece pri 116 tisoč km prodal. Avto je bil tudi nenormalno požrešen, ampak šel pa je ko si ga stisnil.

Sigurno sem še kaj pozabil:))

kupil si rabljeno limono, nekdo te je nategnu nimaš kej šola za drugič

sm4rt4ss ::

.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sm4rt4ss ()

IL_DIAVOLO ::

Vsaka znamka ima kako gnilo jajce. Ena slaba izkusnja je seveda dovolj dober razlog, da zasovrazis znamko in se je sploh ne taknes vec.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Meizu ::

Hehehe tole sem se pa nasmejal. To te je res nekdo nategnil na suho brez vazelina. Noben avto iz fabrike nima takšnih simptomov kot jih sam opisuješ. Pri teh Astrah je bila praktično edina resna "hiba" (če temu rečeš hiba), da so imeli GMovi menjalniki precej slabo konsistenco v smislu trdote menjalnika - pri nekaterih astrah ter insignijah (2.0 astre so imele praktično identičen motor in menjalnik kot insignia) je bila menjalna ročica super mehka, pri nekaterih pa precej trda - jaz sem imel srečo, sem fasal menjalnik ravno nekje vmes.

Sicer pa nikoli niti enega električnega kot tudi mehanskega problema z mojimi Opli, sploh tale Astra 2.0 CDTI tazadnja, ki sem jo imel je imela praktično neuničljivo mašino. Če ne bi nabasal košute z njo maja lani bi še danes z njo veselo štancal kilometre.

miha98 ::

Če ni BMW ni avto....

Colt1911 ::

edi45 je izjavil:

Meizu je izjavil:

Jaz sem imel 5 Oplov doma, vsi po vrsti brez ene hujše napake, največ kar sem rabil menjat je bila lambda sonda. :) Ok na Opel Astri J ST 2.0CDTI 2013 sem moral menjat sklopko klime. To je pa to.

Kaj je tebe zmotilo?


Sam sem imel opel insignio 2.0T 220ps, ročni menjalnik. Prvič in zadnjič da sem imel opla. Tako slabega avta že dolgo ne. Problemi so bili z menjalnikom(tulil pri prestavljanju navzdol), sklopka(kot da železo drgne ob železu ko si speljeval), elektronika (kako je bilo bolj mrzlo in mokro) sta odpovedala ABS in ESP. Ko je avto bil hladen, še speljati nisi mogel prvo minuto(sploh po klancu), ker je avto tako hudo cukal in izgubljal moč da je na koncu crknil. Na čase so vsi zvočniki šumeli, potem sem vgasnil in ponovno vžgal avto je bilo ok nekaj časa. Preko bluetoota je dosti tišje predvajalo glasbo kakor preko usb ali aux(ne, niso bile nastavitve). Glavni žarometi - bi-xenon + led, ko si vklopil dolge, so se leče avtomatsko obrnile navznoter in potem navzgor in potem je dosti krat desna zaštekala in mi je snop neslo na levo stran ceste tudi ko sem izklopil dolge. Hudo cenena notranjost, še od moje starejši Citroen C4 (2011) je bil svetlobna leta pred insignijo po sami kvaliteti izdelave in materialov v notranjosti. Tu je bil sam plastik fantastik, vse je škripalo in pokalo. Tako počasnega električnega prtljažnika še tudi nisem doživel. Centralno zaklepanje je jebalo, sprva je bilo ok, kasneje pa več kot na 2m ni odklenilo/zaklenilo avta, kljub temu da sem v obeh ključih menjal baterijo. Avto je bil rjav ko svinja spodaj. Skratka, avto je imel 109 tisoč ko sem ga kupil, čez 4 mesece pri 116 tisoč km prodal. Avto je bil tudi nenormalno požrešen, ampak šel pa je ko si ga stisnil.

Sigurno sem še kaj pozabil:))


Malo pleha, malo žice in evo Opel-ice!:D

Meizu ::

Bah, to so stare fore. Isto ko z alfami.

Kvečjemu ta rek velja za tanove mercedeze :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

mikhaair ::

Mogoče neumno vprašanje...ali sklopka v mrazu drugače, slabše, prime? Se mora 'segret'?

Meizu ::

Seveda. Ni pa samo sklopka tista, ki lahko povzroča problem, lahko je tudi master cilinder, odvisno kaj od tega je obrabljeno.

Twixz ::

sm4rt4ss je izjavil:

Zdravo.

Kupujem rabljen avto, ki bo služil kot 2. avto. Obvezno bencinar. Vsaj 80km. Večinoma med tednom zelo kratke razdalje. Nekajkrat na mesec kaj daljšega (med 120km in 250km). Fajn je, da gresta na zadnjo klop dva otroška sedeža. Gledam rang Polo ali pa C3. Lahko se stegnem nekje do 7k.


Ford? B-Max, Focus, Fiesta?

Buggy ::

anketar je izjavil:

edi45 je izjavil:

Meizu je izjavil:

Jaz sem imel 5 Oplov doma, vsi po vrsti brez ene hujše napake, največ kar sem rabil menjat je bila lambda sonda. :) Ok na Opel Astri J ST 2.0CDTI 2013 sem moral menjat sklopko klime. To je pa to.

Kaj je tebe zmotilo?


Sam sem imel opel insignio 2.0T 220ps, ročni menjalnik. Prvič in zadnjič da sem imel opla. Tako slabega avta že dolgo ne. Problemi so bili z menjalnikom(tulil pri prestavljanju navzdol), sklopka(kot da železo drgne ob železu ko si speljeval), elektronika (kako je bilo bolj mrzlo in mokro) sta odpovedala ABS in ESP. Ko je avto bil hladen, še speljati nisi mogel prvo minuto(sploh po klancu), ker je avto tako hudo cukal in izgubljal moč da je na koncu crknil. Na čase so vsi zvočniki šumeli, potem sem vgasnil in ponovno vžgal avto je bilo ok nekaj časa. Preko bluetoota je dosti tišje predvajalo glasbo kakor preko usb ali aux(ne, niso bile nastavitve). Glavni žarometi - bi-xenon + led, ko si vklopil dolge, so se leče avtomatsko obrnile navznoter in potem navzgor in potem je dosti krat desna zaštekala in mi je snop neslo na levo stran ceste tudi ko sem izklopil dolge. Hudo cenena notranjost, še od moje starejši Citroen C4 (2011) je bil svetlobna leta pred insignijo po sami kvaliteti izdelave in materialov v notranjosti. Tu je bil sam plastik fantastik, vse je škripalo in pokalo. Tako počasnega električnega prtljažnika še tudi nisem doživel. Centralno zaklepanje je jebalo, sprva je bilo ok, kasneje pa več kot na 2m ni odklenilo/zaklenilo avta, kljub temu da sem v obeh ključih menjal baterijo. Avto je bil rjav ko svinja spodaj. Skratka, avto je imel 109 tisoč ko sem ga kupil, čez 4 mesece pri 116 tisoč km prodal. Avto je bil tudi nenormalno požrešen, ampak šel pa je ko si ga stisnil.

Sigurno sem še kaj pozabil:))

kupil si rabljeno limono, nekdo te je nategnu nimaš kej šola za drugič



Seveda jo je :))

Imam se vedno 2010 2.OT 220PS Insignio 4x4, pa je bila pri 130K takoj po nakupu konvertirana na LPG (tekoco fazo - vbrizg plina prek original injektorjev) in cipana na 285PS - kasneje dowtunana na 265PS.
O takih tezavah kot jih je brati pri 280Kkm, ki jih ima zdej ni pri meni navkljub piggy back LPG ECU-ja ne duha ne sluha. Avta nikoli nisem sparal, vozim se po gorski vukojebini, kjer je pozimi cesta ali nespluzen leden poligon, ali pa kasneje od posipa soli in kamna prakticno makadam..dva ektrema :))
Avto ima seveda spredaj popeskamo od teh kamnov (ker ga nisem sparal in vozil za ritjo da sem cipmrej sel mimo sanjacev), ni pa panike za ta ektsrem voznje.
V bistvu mi je zaribal zadni brisalec, pa volk (sol na cesti) je nacel elektricno podvozje, ko so zacele lucke za ABS kazat. Zadeva easy fixable (senzor ima na amortizerju), se amortizerja ni bilo treba menjat.

je bil pa to tretji OPEL in zal zadnji z original OPel masino (ceprav ta je bila GM - furana tudi v SAAB-u). Zdej kupis lahko samo se frnacoska jajca z limitirano zivljensko dobo.

Pred njo je bila biserno zelena Vectra karavan isto 2.0T ampak ne DI, tudi predelana na LPG (ne tekoca faza ampak na uparjalnik) in tudi cipana iz 175PS na 210PS...vse delalalo do skoraj 300Kkm, ko se je prodalain zivi naprej.

Je pa res da je treba znat avto peljat. Insigna je preden sem jo kupil imela dvakrat menjano sklopko. Zenska od prodalajca vozila v klanec kot to znajo one. Trenutno jo dva otroka vozita pa je se vedno ista kot po nakupu ko je bila nova :))


Porabe pa tudi niso bile tolk oh in sploh...tako da ce bi imel Opel se vedno kej na lagerju kot prepakeranega franzoza bi se pomislil, sem pa zaradi tega sel sprobat se njegovega rivala vw

https://www.spritmonitor.de/en/detail/7...

https://www.spritmonitor.de/en/detail/3...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Aja pa mogoce se to...

Vsi avti so imeli kobajagi interval menjave olja na 30Kkm (ocitno tekmujejo kdo ima daljsega). Sam sem ga menjaval na 15K in ne genericnega Dexos shita (brat dela na servisu, pa bi vseeno vedel da me nebi nategnil) ampak sem mu nosil vedno Mobil 1 0W40 v obeh motorjih, ki so prakticno SAAB mehanika, ki to olje tudi priporoca.

Sparkxl ::

Prej bi rekel da imaš ti srečo, on pa klasične težave. 1x sem se vozil v insigniji...večjega sekreta od avta že dolgo nisem videl. To je še dacija boljše kvalitete kot ta jajca

miha98 ::

Tako je insignija do jaja !!!

nejc_nejc ::

Le zakaj so francozi opel kupil.

Twixz ::

Kake hibe ima Golf 4 4motion, 1.9 TDI, 5 prestav (torej če prav mislim je to 74 kW)?
210.000 km ima prevoženih (znana vsa zgodovina motorja) in da vidim če se to splača prodat in za koliko? Ali se splača to še par let vozit?

matobeli ::

Edina huda hiba je da zgnijejo iz čisto povsod ko pride njihov čas.

m0LN4r ::

Jep, bi se strinjal. Kok je to staro, vec kot 20 let? To narod ni vzdrzeval tako kot treba. Purpena, kit, barva cez pred tehnicnim in to takrat, ko je bilo ze prepozno, ne pa preventivno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

matobeli ::

Pomojem je on lastnik.

Če ni rjav ga lahko dobro prodaš s to kilometrino, lahko ga tudi furaš še kar nekaj časa, če si kaj zanemarjal awd pogon ga daj uštimat razna maziva olje v difu...

Če maš celo starega smrdekarja brez dpf filtra si pa sploh golden. Pa še zgnil bo v dolgo časa ker so podvozja kar dobra.

Meizu ::

Sparkxl je izjavil:

Prej bi rekel da imaš ti srečo, on pa klasične težave. 1x sem se vozil v insigniji...večjega sekreta od avta že dolgo nisem videl. To je še dacija boljše kvalitete kot ta jajca


Aja zato se toliko oplov še vedno vozi po cestah, ker vsi z veseljem menjajo že četrti motor ane :D

IL_DIAVOLO ::

Bi rekel da v manjšini. So francozi in azijski avti postali precej bolj popularni.

Oplov je res izredno malo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Meizu ::

Seveda jih je malo, ko jih je pa kupil francoz. V zlati dobi Opla jih je bilo na cesti veliko več - nekatere še danes vidim na cestah, sploh tastare astre iz zgodnjih 2000ih - pa so to že 20+ let stari avti, katere večina sigurno ne vzdržuje po nekih rednih standardih.

Utk ::

Razen tistih menjalnikov, m32 al kaj so že bli, so bli zmeraj kar v redu. Pa razen insignie v začetku, tisto je bil sekret pa rečte kar hočte, morda so je kasneje spravli na nek nivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

matobeli ::

Insignia, vsaj v karavanski različici, je bila uporabno krneki, zaradi ozkega prtljažnika in samega prostora v njem. Da ne omenjam električnih zadnjih vrat.
Se je pasat zdel kot kombi.

Meizu ::

Jaz sem imel Astro z mašino od insignije v karavanski izvedbi in sem praktično dobil "best of both worlds". Poskočna zadeva, prostora pa za mrtve slone prevažat. Tisto je bila res dobra serija.

Twixz ::

matobeli je izjavil:

Pomojem je on lastnik.

Če ni rjav ga lahko dobro prodaš s to kilometrino, lahko ga tudi furaš še kar nekaj časa, če si kaj zanemarjal awd pogon ga daj uštimat razna maziva olje v difu...

Če maš celo starega smrdekarja brez dpf filtra si pa sploh golden. Pa še zgnil bo v dolgo časa ker so podvozja kar dobra.


Nope, potencialni lastnik bo brat.
Avto je bil kupljen lani od 1. lastnika, čuvan, 99% parkiran v garažo (pozimi 100%) in vzdrževan. Vožen parkrat mesečno po avtocesti. Zadnje leto je bil pa vožen relacijsko, potem je pa prišlo do izrednega dogodka zaradi česar je postal avto na voljo.

denabiker ::

ne rečejo zastojn, če ne bi bilo opla, bi bil ford najslabši "nemški" avto.

Opel je bil vedno inovativen, pa tudi z barvami je poskušal marsikaj na bolje, tudi bolj EKO prijazne barve, da ne bi toliko onesnaževali okolje. To je bila ene 30 let nazaj se spomnim, ampak potem so ti modeli rustali v tri krasne astre, vectre,....

miha98 ::

Moj stari je imel opel vectro letnik 95 - 98 ? pa ni nikoli nič crknilo v 200k km ...

miha98 je izjavil:

Moj stari je imel opel vectro letnik 88 - 95 ? pa ni nikoli nič crknilo v 200k km ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

denabiker ::

pa dobro takrat je bila osnovna tehnika, zdaj je pa en kup elektronike, rjo pa si videl na 50m, ne?

Gambino ::

denabiker je izjavil:

ne rečejo zastojn, če ne bi bilo opla, bi bil ford najslabši "nemški" avto.

Opel je bil vedno inovativen, pa tudi z barvami je poskušal marsikaj na bolje, tudi bolj EKO prijazne barve, da ne bi toliko onesnaževali okolje. To je bila ene 30 let nazaj se spomnim, ampak potem so ti modeli rustali v tri krasne astre, vectre,....



Mercedes je tudi imel obdobje eko barv. Vse je gnilo!

denabiker ::

drugače pa je moj foter med prvimi kupil stoenko, jaz tista stara kao klumpasta Zastava, pa je tudi naredil slabih 200kkm dokler ni imel totalko, pa še bi šla. Pa dolge ture brez da bi kdaj počakala na cesti. Res pa je, da je foter picajzlast, tudi na "klumpasti" Z101 je skrbel vedno za servise (olje, filtri, svečke, platine,...). PA vsako leto dol na jug dalmacije na morje, pa skos BP.

kixs ::

Vmes pa je parkrat naredil veliki servis - generalko in podobno.

Meizu ::

Ja, ker načeloma, pazi to, če vzdržuješ avto redno, potem načeloma vse dela ok.

Če skipneš pol servisev, staviš noter olje od friteze in namesto svečk staviš noter šparglje, potem imaš pa dosti stvari za povedat ja.

Colt1911 ::

Meizu je izjavil:

Seveda jih je malo, ko jih je pa kupil francoz. V zlati dobi Opla jih je bilo na cesti veliko več - nekatere še danes vidim na cestah, sploh tastare astre iz zgodnjih 2000ih - pa so to že 20+ let stari avti, katere večina sigurno ne vzdržuje po nekih rednih standardih.


Od tistih iz zgodnjih 2000-ih je ostal samo še flek rusta na tleh.:))

Meizu ::

Jaz imam doma Astro Classic 1.7CDTI 2003 s 180kkm in nima niti PIKICE rje na njej. Eno poliranje sem delal na njej cca 2-3 leti nazaj, pleh še vedno v sijaju kot da je iz salona frišno.

kixs ::

Sovrazim idiote, ki v oglas ne napisejo kilometrine. To je pa res skrivnost?! Potem ga pa verjetno 10+ ljudi brezveze klice samo za ta podatek ;((
««
57 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22124337 (1841) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17418177 (12954) zobnik
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10017690 (14544) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15823044 (17469) KAVINSKY
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328913 (24140) Heavy

Več podobnih tem