» »

Guild Wars

Guild Wars

««
«
1 / 10
»»

Tr0n ::

Guild Wars

Zraven Doom III je Guild Wars igra, ki se je dokaj hitro znasla na moji "must have" listi :). Za kaj gre.

Guild Wars je mesanica med MMORPG (Massive Multiplayer Online Role-Playing Game) in CMORPG (Competitive Multiplayer Online Role-Playing Game). Medtem, ko vsebuje elemente MMORPG iger, zeli hkrati odpraviti tudi nekaj najvecjih napak teh iger, kot so npr. spawn killing, kill stealing in dolgocasen leveling, ki nagrajuje samo igralce, ki so v igro pripravljeni vloziti ure in ure igranja. Hkrati pa prinasa nekaj svezih pristopov.

Nekaj informacij o GW (ja vem, prevec pisem :\):

- Igra bo primarno namenjena tekmovanju in bo delovala v stilu misij. Na voljo bodo Single player misije in questi, Co-op (party) misije, Player vs. Player (PvP) misije oz. mape in Guild vs. Guild (klanski) boji (zaenkrat je potrjen King of the Hill in Capture the Flag nacin bojevanja).

- Avtorji so ex-Blizzard mojstri, ki so sodelovali pri igrah kot npr. StarCraft, Warcraft, Diablo in online sistemu Battle.net.

- GW ne bo vseboval mesecne narocnine, kot je to v navadi pri MMORPG igrah, ampak bo ArenaNet (razvijalec) vsakih 6 do 9 mesecev izdajala dodatke (expansion packe) z novimi misijami, svetovi, monsterji, predmeti,... Ampak ti dodatki ne bodo pogoj za igranje. Se vedno bo lahko igralec brez dodatka igral z igralcem, ki ima dodatek, le da ne bo imel dostopa do teh novih predmetov, map,...

- Vse se bo dogajalo online, na ArenaNet serverjih, tudi single player questi. Serverji ne bodo razdeljeni na dele (Realms, Shards,...) ampak bodo povezani med sabo, kar omogoca npr. razglasitev najboljsega Guilda na svetu, veliko populacijo v glavnih mestih in v sami igri, bogato ekonomijo itd...

- Misije se bodo dogajale loceno od ostalih. Se pravi, ko bo nek igralec ali skupina zacela misijo, bo to locena instanca. V tej misiji bodo prisotni samo ti igralci. Seveda bodo hkrati lahko tudi drugi uporabniki igrali isto misijo, vendar spet loceno od ostalih. No more kill stealing :). Edini ne instancni deli igre bodo mesta, kjer bo mozno kupiti novo opremo, nove skille in outposti, kjer se bo mozno prikljuciti drugim igralcem in zaceti misije. Pred zacetkom misije bo smel igralec izbrati samo 8 skillov izmed vseh, ki jih ima oz. jih je kupil. To doda igri doloceno taktiko, saj se bodo morali igralci pred bojem dogovoriti, kdo bo uporabljal kaksen skill in kako jih uspesno kombinirati. Tako bo tudi n00b, torej zacetnik lahko s kaksnim svojim skillom pripomogel k uspesnosti skupine.

- Zaenkrat je na voljo ena rasa, ljudje (moski, zenska) ter moznost spreminjanja izgleda (barva las, oklepa,...). Ampak prava stvar bodo poklici (professions). Z razliko od ostalih MMORPG iger v GW ne bo potrebno ze takoj na zacetku dolociti poklic nekega lika (kot npr. carovnik, bojevnik,...) ampak bo imel igralec moznost, da najprej preizkusi dolocene skille preden se dokoncno odloci za nek poklic. Kasneje, ko bo igralec dosegel dolocen level, si bo lahko izbral se eden poklic. Mozni poklici so Mesmer, Ranger, Monk, Warrior in Necromancer. Avtorji napovedujejo preko 300 razlicnih skillov za te poklice, kar dokaj zvisa stevilo vseh kombinacij likov/poklicov*2/skillov.

- Streaming Technology je pogruntavscina ArenaNet team-a. To enostavno pomeni, da bodo igro updejtali "on the fly" in med igranjem. Takoj, ko se bo pojavil kaksne bug ali exploit/crack/hack ali neravnovesje, ga bodo lahko popravili z manjsimi popravki, kot pa da bi morali igralci cakati mesece na nov patch. Ta tehnologija jim omogoca tudi spremembo terena, letnih casov, dodajanje npr. zastave najboljsega Guilda v glavna mesta in ostale zanimivosti. Seveda se bo nek download zgodil samo takrat, ko bo potreben. Ce bodo npr. dodali kaksno novo posast v dolocen quest in igralec tega questa ne bo obiskal, potem tudi ne bo downloadal popravka za to specificno misijo.

- Optimizirana in reducirana net koda primerna tudi za dial-up povezave, na kateri so razvijalci delali vec kot leto. Alfa testerji porocajo o brezhibnem igranju na 33.6 modemu, ceprav se bo to verjetno spremenilo, ko se bo povecalo stevilo igralcev na serverju.

- GW bo predvidoma izsel v drugi polovici leta 2004.

Guild Wars / ArenaNet
Guild Wars Unaltered In-Game Screenshots
Guild Wars Early Screenshots
Guild Wars Artwork / Renderings
  • preklicalo razglas: Tr0n ()

damirez ::

To spilo pa bom kupil.
To more bit res dobr. Upam samo da bo tudi kaj igralnosti.

Tr0n ::

Glede na to, da spil dela Blizzard folk, bo mislim da kr cool :).

Tr0n ::

Tukaj pa se eden scan iz februarske stevilke revije PC Gamer, ki je igro Guild Wars uvrstil med top 10 naj iger za leto 2004.

Tr0n ::

Dve sliki, ki nista na uradni strani.


Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Predator ()

Tr0n ::

Nov screenshot, ki prikazuje žensko čarovnico (necromancer). Sexy :).



Pa se nekaj scanov iz revije Play.




Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Predator ()

Tr0n ::

A Phurry Interpretation: Play Magazine Interview

Nekaj zanimivih izvleckov:

- Ker bo igra postavljena v klasicen fantazijski RPG svet, lahko pricakujete boje proti zmajem in to vec vrst zmajev ;).

- Narejene bodo CG intro in vmesne sekvence za predstavitev misije in kljucnih elementov zgodbe. Intro sekvenca bo na voljo za download se pred izidom igre.

- Zgodba bo vsebovala tematiko "boja, zrtvovanja in izgube na zelo cloveski ravni".

- Vecina razvijalcev za pogon igre uporablja PIII in GeForce4 Ti4200, bo pa efekte seveda mozno izklopiti za delovanje na starejsih sistemih. Alfa testerji porocajo gladko igro celo na GeForce3 karticah.

- Vreme bo igralo pomembno vlogo v igri in se bo spreminjalo med potekom posamezne misije. Podan je primer mocvirja, preko katerega bos moral na zacetku plavati, kasneje pa bo zamrznjeno in bo mozno po njem hoditi.

- Ker bodo misije instancne, bo mozno deformirati teren brez skrbi, da bi to lahko vplivalo na celotno igro. Unicevanje mostov in zgradb je navedeno kot primer.

- Mozno bo tudi pricarati svoja bitja, varovance (summon creatures).

- Okolje bo vplivalo na uporabo dolocenega skilla. Recimo stealth sposobnost Rangerja bo odvisna predvsem od senc v katera se bo lahko skival itd...

- Glasba in audio efekti bodo prav tako zelo pomemben del igre. Ne bo klasicnih, ponavljajocih se zvokov swordov in hackanja, ampak bos lahko celo ugotovil, za kaksen skill in šolo skilla gre samo s poslusanjem audio efekta. To lahko igra pomembno vlogo v PvP in GvG bojih. Glasba bo pestra in ambientna.

- Z nekaj kliki bo mozno odpreti globalno mapo in izbrati zeljeno lokacijo v katero se nato v trenutku teleportiras. Nic vec muko trpne hoje po velikih mapah, samo da prides do nekega zanimivega mesta. Na voljo bo tudi friend panel (buddy lista). S klikom na doloceno ime se bos v trenutku znasel pred to osebo, razen seveda, ce je ta oseba trenutno v misiji. Zelo prakticno, ce kot party member v misiji umres. Samo kliknes na eno osebo iz partija in si ze spet v akciji.

- Trajni deli igre bodo mesta in oporisca (outposti). Glavna naloga outpostov bo zbiranja ljudi za tvorbo partija ter uvodna zgodbo za doloceno misijo. Mesta bodo seveda namenjena trgovanju med igralci, kupovanju novih itemov/skillov od NPCjev (non player character) itd... Za vsak poklic bi naj obstajalo vsaj eno razlicno, edinstveno mesto s svojimi itemi, skilli in drugo opremo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Tr0n ::

Guildmaster Photics Issue #3 Released

http://www.photics.com/issue3.zip

Guildmaster Photics je fan-made elektronska revija o igri Guild Wars.

Avtorja so povabili k alfa testiranju, zato ta stevika vsebuje nekaj novih alfa informacij.

Tukaj pa se ostale stevilke.

http://www.photics.com/issue2.zip
http://www.photics.com/issue1.zip

Tr0n ::

Meet the Undead Bone Dragon

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Tr0n ::

Dva hi-res ssja iz Play Magazine clanka.


Tr0n ::

GameZone Guild Wars Interview

Question: Well, right out of the bag, how can you afford to offer this game without a monthly subscription fee?

Gaile: We can offer Guild Wars without charging a monthly subscription fee because our on-demand streaming technology allows us to adopt an expansion model. This gives gamers what they want: choice. We certainly intend that each chapter in the evolving Guild Wars universe will offer enough cool new stuff that you will want to buy every one of them, but the choice is yours. You can always play with the content from the chapters you have purchased, and more importantly, you can always play with your friends, regardless of which chapters they have purchased. It's a win for our customers, because they never have to feel like they are paying the cable bill, and it's a win for us, because we hope to have a much larger online community!

Q: Please explain how a casual player can compete with the hard-core MMPer who will spend a lot of hours leveling their toon?

Gaile: Our primary design goal with Guild Wars is to create a game that provides meaningful competition. In other words, we are not trying to find arbitrary mechanics to ensure that a casual player has a shot at defeating a hardcore veteran. Instead, we focus on designing the combat mechanics around player skill rather than the number of hours you have invested in the game. A classic strategy game like chess is a good example. If you have been playing and studying for ten years, and I have just read “Chess for Dummies” and decide to challenge you, chances are very low that I will defeat you. But is it possible? Is there a chance that I am just a brilliant player and might find a way to expose a weakness in your play style? You bet. And that's what makes classic strategy games so much fun. It is a level playing field, and the rules don't dictate who wins or loses based on any factor other than the skill of the players.

Traditional RPGs, on the other hand, do not offer this kind of challenge. Instead, it is a mathematical certainty that if you are level 40, and I am level 10, you will win. Skill is not a factor, just the relative amounts of time we have invested in the game. Guild Wars addresses this in two fundamental ways: rapid ascension and skill parity. Rapid ascension means that after a relatively short amount of time your character is “ascended”, and will no longer become strictly more powerful with every hour spent playing. Skill parity means that skills and spells in Guild Wars are designed more like Magic: the Gathering cards than traditional RPG spells. There is no concept of a “Level 4 Fireball,” or “Fireball” evolving into “Meteor Storm.” Instead, each skill has a cost and a benefit, and choosing the best combination of skills, and the best way to deploy them in the heat of battle, is what Guild Wars is all about. So while the hardcore veteran will always have the advantage of experience and diversity on his side, younger characters can be competitive in a short amount of time, and the best player will win.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Tr0n ::

Nekaj alpfa infota.

----------------
Me, GR, Rah from RPG Stars, and 2 ANet guys just spent almost 3 hours on this one huge and very challenging mission...and we didn't even finish. we only got about halfway through it when we all died, but like i told GR afterwards, it was the most fun i've had on a game in one sitting in years.

What makes it so fun (for me anyway) is that it's so challenging that it forces your party to develop and execute tactics in order to survive. Before that nearly 3-hour run, we had 2 short, unsuccessful attempts. In the third attempt, we figured out a good set of tactics and executed them quite well...which is why we made it as far as we did. We had several close calls in that 3-hour run too, where the party was down to one player alive. Luckily, each time, that last player was a monk who could ressurect the rest of us. Surviving those close calls gives you a great sense of accomplishment and inspires you to keep pressing onward to the next mob.

MeatMan
Alpha Tester
----------------

Dve stvari sta omenjeni, ki sta zanimivi. Prvic, nekatere misije bodo ZELO dolge (3-4 ure) in tezke. In drugic, team play, zacetne priprave ter medsebojna pomoc med razlicnimi poklici in igralci bo odlocala o zivljenju ali smrti. Koncno RPG, kjer ne bos samo kliknil na monster, uporabil par spellov, napitkov in ponavljal isti postopek dokler ti ne postane dolgcas.

----------------
You pick a class. When you pick it you are given 3 default skills (eg for Warrior you get Sprint, Defensive Stance and Frenzy). When you have earned enough gold and experience you can then go to a trainer and buy a new skill (or skills, depending how much you can afford).

Which skill you buy is 100% your choice. You don't put points into skills like Diablo II. Once you buy a skill your character knows it and can use it. So, for example, I can build a highly offensive Necromancer using Skills such as Rotting Flesh. Or I can build a support debuff caster (get skills like Weaken Armour). Or a mix of the two. And in future there will be skills that allow you to raise corpses as minions. What you get, and when you get it, is your choice.

As you gain levels you will receive improvement points that you can spend on Attributes (examples of a couple of Warrior Attributes are Melee Defense and Axe Mastery). But you can never permanently waste these points, as completing quests will earn you "refund points" that you can use to get back any poorly spent improvement points.

You get improvement points when you gain a LEVEL (currently 5/level). You get refund points when you complete a QUEST (currently 1 per quest).

At the moment, the cost to increase your rank in an Attribute increases the higher your attribute ranking. So to increase from 9 to 10 costs significantly more than raising from 3 to 4.

You can spend 1 refund point to reduce an Attribute rank by 1. When you do so you are refunded ALL of the improvement points you spent to gain that rank. So if you spent 7 improvement points to go from rank x to rank y, you will spend one refund point to recover 7 improvement points.

The attributes system is still relatively new with a lot of work to be done, so I won't comment any further; I honestly have no idea how many attributes there will be per profession, or even whether they will have the same number.

Some Attributes are for the primary class only. Skills are currently open regardless. The difference is that Skills for secondary classes cost 4x as much to obtain.

So, for example, if Charm Lynx costs (these are not the real numbers, as those are liable to change) a Ranger 1000xp and 30gp to buy, it will cost a Necro/Ranger 4000xp and 120gp.

The 4x cost makes a big difference in deciding whether you really want that skill or not. If you buy it, you sacrifice a large amount of flexibility (you can't afford as many skills from your primary profession).

GhostRaptor
Alpha Tester
----------------

Ne bo klasicnih lastnosti lika, kot npr. strenght, agility, energy,... ampak bos tocke razporejal v posamezne lastnosti (za Warrirorja je omenil Melee Defense in Axe Mastery). Dodali so tudi povracilne (refund tocke), ki jih dobis samo, ko koncas quest. Tako lik ni dokoncno dolocen, ko mu dodelis tocke, saj jih lahko v manjsi meri razporedis kam drugam.

Cena za dodajanje tock v lastnosti bo rastla zelo hitro, tako da bos moral dejansko razmisliti, kateri lastnosti dodelit tocko.

Po dolocenem levelu si bos lahko izbral drugi poklic (mozne so vse kombinacije, recimo Warriror/Necromancer, Ranger/Warrior,...) vendar bodo skilli za ta drugi poklic 4x drazji od primarnega.

Seveda se lahko te vrednosti se spremenijo, ker je spil se vedno v alfa fazi testiranja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Tr0n ::

-------------
On your "hero" interface window thing, there are two places for exp. The first is your total exp that you've earned, with the amount needed for the next lvl next to it. Under that, there's a long bar showing your progress towards the next lvl up. Then under that is your spendable exp. Each time you buy a skill, the exp cost for the skill is subtracted from your spendable exp. So for example, if you've earned 1374 exp and bought a skill that costed 1000 exp, it currently would look something like this..

( 1374 / 2000 )
||||||||||||||||||||||||||::::::::::::::::::

Spendable experience: 374

MeatMan
Alpha Tester
-------------

Torej za nakup skilla bos potreboval tako experience tocke kot zlato.

Tr0n ::

Ženski menih (monk).

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Intl ::

Vsekakor igra ki nekaj obeta le upamo lahko da bo išla res takrat ko je napovedana
Sedaj imam ene par uprašanje in sicer :
Predvsem me zanima koliko vrst orožja in razno raznih stvari bo
prisotnih v igri?Bo pogled tak kot pri Gothicu?Koliko stvari boš
lahko nosil sabo?Neomejeno?Ali spet samo nekaj najpomembnejših?

Tr0n ::

"Predvsem me zanima koliko vrst orožja in razno raznih stvari bo prisotnih v igri?"

Veliko :). Vsak poklic bo imel svoje, najpomembnejsi pa bodo seveda skilli.

"Bo pogled tak kot pri Gothicu?"

3D engine, pogled od vzadaj, mozen zoom in/out, rotacija etc... Poglej si video posnetek v prvem postu.

"Koliko stvari boš lahko nosil sabo? Neomejeno? Ali spet samo nekaj najpomembnejših?"

Neomejeno seveda ne. Inventorij bo velik, vsak item bo zasedel natanko eden "kvadratek" v inventoriju. Guildi bodo imeli svoj housing in svoje dodatne inventorije.

Seveda je igra se v alfa fazi testiranja, tako da se bo se veliko stvari spremenilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Tr0n ::

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Tr0n ::

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Tr0n ::

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Tr0n ::

Se nekaj o vmesniku. Slika je se od starega E3 2003 builda igre.



interesting...i'd never seen those pics before. obviously they are both from the old graphics engine (E3 2003), but the interface in the first pic is mostly still the same. on the left, where you see the different names, that's the party list. the red bars indicate that player's health. as that player's health decreases, his/her red bar on the party list decreases. this comes in very handy for monks, because they can select party members for buffing and/or healing by clicking that player's name on the party list.

in the upper left is the death penalty icon with a XX% on it. the XX% is the current amount of your death penalty. each time you die (within one mission), you suffer a 10% loss of total health and energy (with a current max of 60%). this penalty can be "worked off" gradually by gaining exp in the mission. the character in the screenshot has a 10% penalty, so he/she has died one time.

back when these screens were taken, death penalties carried over from mission to mission (unless you paid an NPC healer to remove it), but that was changed a while back. now, death penalties disappear when you leave the mission in which you incurred the penalty.

MeatMan
Alpha Tester

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Tr0n ::

Moski Necromancer.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Tr0n ::

Vtisi po 6 dnevih intenzivnega igranja.

Igralnost je, da ne bom prevec pretiraval, odlicna.

Ko napades neko posast ni dovolj samo, da jo poklikas kot je to obicajno pri ostalih MMORPGjih, ampak moras pogruntat edinstven nacin za dolocen monster, kako ga z najboljso kombinacijo skillov in melee napadov ubit in pri tem seveda ostat pri zivljenju.

Stvar postane veliko tezja, ko te napadejo mobi, ki tudi sami uporabljajo dolocen skill ali spell ali ko te napadejo v skupinah. Sploh big bossi so zelo zoprni, saj imajo na razpolago vec nadleznih buffov, ki jih lahko prezivis samo s pametnimi kontra skilli in spelli. Vcasih se big bossi stepejo med sabo in je ful zanimivo gledat, kako uporabljajo dolocene skille.

Skilli so ze sedaj zelo dobro uravnoveseni, tako da skoraj nobeden ne izstopa in bi ga zato vsi uporabljali. Ce npr. nek skill naredi 50+ damaga na monsterju ponavadi porabi tudi vec energije in mane oz. potrebuje dalj casa, da ga pricaras in si zato v tistem trenutku bolj ranljiv. Vsak skill ima dobre in slabe lastnostni oz. ti bolj ali manj koristi v doloceni situaciji.

Pri co-op misijah, ko je posasti in big bossov vec, je teamwork edini nacin za prezivetje. Ce se kateri igralec odloci, da bo malce solirat na co-op misijah, ne bo dolgo zivel :). Monk/mesner je recimo zelo dober support char, ker te lahko buffa, ranger z lokom lepo od dalje strelja medtem ko so warriorji misljeni kot tanki t.i. prva bojna crta. Ampak ta razdelitev ni nujna, saj so mozne vse kombinacije poklicov (dual class). Vazno je sodelovanje, sploh zato, ker bos v misijah delal se kaj drugega, kot pa se samo bojeval :).

PvP sem igral samo enkrat (8 vs. 8) ampak je nasa skupina n00bov (z mano vred) dokaj hitro popusla proti skupini alfa testerjev, ki so ze stari macki v igri king of the kill. Bi si clovek mislil, ce imas na voljo vse skille kot jih imajo bolj izkuseni igralci, da pa potem ni tezko zmagat. Yeah right :). Dejanske izkusnje iz bojev in teamwork je tisti, ki privede do zmage. Se ze veselim prvih GvG bojev, ko bodo podporo za njih vgradili v igro.

Pri tem je treba povedat, da je igra se vedno v alfa fazi in je veliko sob se nedokoncanih, prav tako se ni vseh zvokov in glasbe etc... Se je pa vsekakor zanimivo logirat v igro in nato malce explorat, kaj so vse dodali. Streaming tech je super zadeva. Dnevno dodajajo nove sobe, popravljajo buge, preizkusajo razlicne sisteme itd...

Pred kratkim so dodali tudi barvne flaske (dye), ki jih dropajo monsterji. S temi razlicnimi barvami si lahko obarvas (in kombiniras) razlicne dele armorja (cevlje, rokavice, helm,..) in orozja in tako dobis nek svoj lasten izgled.

Vceraj so dodali tudi nov poklic, ki pa naj zaenkrat ostane se skrivnost ;).

Blue3D ::

Pol si postal alfa tester ?
A lahko pripopas kako sliko z igre ?

Tr0n ::

Zal ne, ker mi NDA (nondisclosure agreement) to prepoveduje. Lahko pa na splosno govorim o igri.

Verjami mi da so slike, ki jih vidis, dejansko poslikane direktno iz igre. Predstavljaj si jih v gibanju :).

Tr0n ::

Opis poteka boja pri mojem Warrior/Necromancerju na solo mapi kot primer uporabe razlicnih skillov.

Ce je monster pod tvojim levelom ponavadi ni nekih tezav. Stisnes gumb, ki ti avtomatsko izbere najblizjega sovraga in potrdis napad s tipko space. Za orozje ponavadi uporabim Battle Hammer (11-17 dmg, dmg je odvisen od monster levela) ceprav lahko med igranjem hitro zamenjam na blade + shield ali long sword ce situacija od mene to zahteva (swordi imajo hitrejsi attack speed, shield ti seveda doda dodaten defense oz. armor etc..). Se pravi nisi omejen samo na eno orozje. Da bi moba cimhitreje ubil ponavadi uporabim se skill Frenzy, ki ti za nekaj casa poveca attack speed ampak zmanjsa defense.

Pri monsterjih, ki imajo enak level kot ti, je postopek malce drugacen. Sam melee atack vcasih se gre skozi, ampak ponavadi napad na tak monster zacnem z Warrior skillom Staggering Blow, ki tarco po prvem udarcu oslabi, tako da hitreje izgublja energijo. Nato spet aktiviram Frenzy, da cimbolje izkoristim cas aktivnosti skilla Staggering Blow, ki porabi 10 mana tock od max 20 pri primarnem Warrior poklicu.

V primeru tezjega monsterja je tudi boj veliko tezji. Najprej poizkusam Necromancer debuff Life Siphon, ki povzroci, da posast pocasi izgublja energijo, medtem ko jo ti pocasi dobivas. Ta buff traja nekje 10-15 sekund in ti porabi tudi okoli 10 mana tock. Nato probam se dodatno oslabit moba z debuffom Weaken Armor, ki za naslednjih 30 sekund zniza monsterjev armor level za 15 tock. Nato ga napadem se s Staggering Blowom, ce mi to dopusca trenutna zaloga energije in mana tock ter Frenzy in ce je vse po sreci in monster tudi sam ne uporabi kaksnega omenjenega spella proti meni, ostane od njega samo se luza krvi ;).

Ce nimas srece in se na tebe spravi se kaksen dodaten monster, ki te je zagledal, imas na voljo Warrior skill Defensive Stance, ki poskrbi, da ti monsterji naslednjih 10 sekund delajo manj skode, prav tako se pogosteje izogibas (miss) melee napadov. Ce tudi to ne pomaga, ponavadi uporabim skill Endure Pain, ki ti za naslednjih 10 sekund zacasno poveca health za 100 tock. Poudarek na besedi zacasno, saj se po 10 sekundah tvoj health spet zmanjsa.

Endure Pain je pametno uporabit samo v primeru, da sta tako ti kot mob ze cisto na koncu moci in ves da ga bos z naslednjim udarcem lahko pokoncal (ali on tebe ;). V nasprotnem primeru lahko po izteku skilla Endure Pain cisto preprosto umres, ker nimas dovolj energije zato se moras cimhitreje ozdravit z Healing Kitom.

No in ko vse ostalo odpove in vidis, da ne bos prezivel, je edini izhod rep med noge in run for you life ;). Skill Sprint pride tukaj kr prav, saj za nekaj sekund teces hitreje in tako lazje ubezis mobom, ki te lovijo dokler to dopusca razdalja med tabo in njimi oz. se nahajajo v dolocenem obmocju.

Energija se med bojem ne regenerira (samo ce to omogoca spell) oz. bolj pocasi, ko pa nisi v boju pa je regeneracija zelo hitra. Kaksnih 5-7 sekund in ze imas nazaj vso enerijo in mano. Mana se regenerira hitreje, saj moras bit sposoben uporabljat vec skillov. Napitkov v GW ni, ker so lame :).

Vsak poklic ima na voljo se Healing Kit (ti doda 50 tock energije, vendar te med caranjem naredi bolj ranljivega in ti zato mobi delajo vec damaga) ter Resurrection Skill za ozivljanje mrtvih party memberjev. Resurrect lahko uporabis samo 1x v misiji, zato je pametno, da ga v tezko co-op misijo s sabo vzamejo vsi memberji. Ko si ressurectan se ti zapise death kazen 10% (za vsako smrt) kar pomeni, da imas 10% manj energije in mane do konca misije. Ostalih kazni za smrt trenutno ni.

Seveda je moznih nacinov kako se lotiti monsterjev ogromno in so predvsem odvisni od situacije. To so le moje dosedanje izkusnje :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Gandalfar ::

Tr0n: zdej k si prsu mal back online pa se kaksno zasebno sporocilo preberi.. :)

Xplicit ::

mogoce eno neumesno vprasanje ampak - kako postanes alpha/beta tester?
vem da ponavadi zahtevajo od tebe izkusnje iz tega podrocja, sam kaj ce jih nimas? a mas pol sploh kaksno moznost?

Tr0n ::

Xplicit: V alfo sem prisel kot rezultat aktivnosti na The Guild Hall forumu (GW fan stran) :). Predlagal me je forum admin.

ArenaNet se vedno isce zainteresirane ljudi, ki so resni in bodo spostovali NDA. Iscejo tako RPG igralce, kot tudi obicajne gamerje.

Alpha Interest Part

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Tr0n ::

Guild Wars Lore & Concept Art

Prvi bezen pogled na zgodbo Guild Wars sage.

Xplicit ::

sej kako je spil sploh pol zamisljen za koncno igranje - bo mesecna narocnia al bos dobu sam en serial number in bos pol spilu kolkr bos hotu?
ce kdo ve

Xplicit ::

aha sm ugotovu:

Will there be a monthly fee for Guild Wars?

No, there will not be a monthly subscription fee of any kind, anywhere.



pol bo tko k MU online, al bo vseen treba nabavit spil (cd pa to)

Ahiles ::

Muonline ma mesecno narocnino sam global verzija je par let za korejsko in zato free k je nekaksna alfa verzija.

Guild wars bos kupu kot navadn spil v stacuni bos dobu cdkey vrjetn in bos spilal prek neta lepo free.

Bojo pa vsake pol leta izdal dodatek kerga bos lahko kupil al pa ne se vedno bos lohka spilal tisto kar imas vendar tistih map (vrjetno tud opreme) ki bojo v dodatko ne bos mogel igrat/uporablat. Sam vrjetno stvar se ni cisto dorecena kako pa kej.

Tr0n ::

Seveda bo treba kupit original spil. Cena bo pac standard retail. Ampak kasneje ne bo nobenih mesecnih narocnin kot je to obicajno za online RPG spile. Izdajali bodo, kot je ze Ahiles povedal, vsakih 6 do 9 mesecev expansion packe, ki bodo vsebovali nove stvari (mape, monsterje, queste, skile,..) predvsem pa pomenijo nadaljevanje zgodbe. Ampak se vedno bos lahko igral GW z igralcem, ki bo imel EP, ceprav ga ti ne bos imel.

Femal Elementalist

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Tr0n ::

Guildmaster Photics Issue #4

Tokrat Photics pise o solo, co-op in PvP (Player vs. Player) bojevanju, ekonomiji in na kratko opise dobre in slabe lastnostni posameznih poklicov v Guild Wars.

Tr0n ::

The Guild Hall Interviews ArenaNet

Veliko novih in zanimivih informacij o item storagu, single PvP, weapon kostumizaciji,...

Tr0n ::

Today's in-game image presents a combat shot, where a mighty male warrior takes on two members of the Charr race.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Tr0n ::

Tretji del kratke uvodne zgodbe v Guild Wars in nekaj novih concept umetnin.

http://www.guildwars.com/lore/

Tr0n ::

Se dva GW stripa :).


Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Tr0n ::

Guild Wars E3 Demo - E3 for Everyone!

ArenaNet in NCsoft sta danes naznanila dokaj zanimivo novico. V času sejma E3 (12. maj - 14. maj) bodo lahko vsi, ki bodo to seveda želeli, za tri dni izkusili tekmovalen RPG Guild Wars in preko interneta igrali z ljudmi na E3 sejmu kot tudi z ostalimi alfa testerji in ArenaNet zaposlenimi.

Zanimiv je mogoce tudi klient za inštalacijo, ki bo velik približno 100 KB in bo vse potrebne datoteke za igro posredoval preko t.i. streaming tehnologije.

Dodatne informacije lahko najdete tukaj in tukaj.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisalo: Tr0n ()

Tr0n ::

Tr0n ::

Female Warrior in Necromancer vs. Stone Summit Beastmaster.



Rumeni brezrokavnik, ki ga vidite na zenski Necromancerki bo isti, kot ga bomo nosili alfa testerji med E3 public demotov. Cool, yes? :)

mchaber ::

Enostavno si je težko predstavljat, kako se to špila. A je to kaka FRp ali se špila WASD ali kako??
.

Ahiles ::

Nekako kombinacija obojega sam lazi se je premikat z tipkam hoja/targeting/skili miska je bol za kamero obracat etc da se tud sam z misko spilat sam je mal nerodno.

Tr0n ::

3D engine, tretje osebni pogled, miska + WSAD, kamero poljubno zoomiras in obracas, ponavadi pa gledas lik od vzadaj (ala Max Payne).

mchaber ::

Kot nek Gothic (ki ga še nism igral:P) ?
.

Tr0n ::

Jaz tudi ne :).

Najboljse da v casu E3 sejma sam probas spil. 2. maja bo na voljo klient, od 12 do 14 maja pa se bo dalo spilat E3 public demo preko interneta.

Tr0n ::

Peti del zgodbe (oz. izrocila).

5: The Wilds

Tr0n ::

GameSpy Guild Wars Preview.

4 strani dolg opis trenutne verzije in nekaj novih screenshotov.

Tr0n ::

Guild Wars "E3 for Everyone" Client

http://guildwars.com/e3-2004/e3-event_client-download.html

Se vidimo od 12. do 14. maja :).

Tr0n ::

Se nekaj screenshotov.









Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()
««
«
1 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

World of Warcraft vs Guild wars (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Igre
67259539 (12569) kr?en
»

Guild Wars Factions

Oddelek: Igre
322401 (1266) stražar

Guild Wars 2

Oddelek: Igre
313089 (1829) Tilen
»

Guild Wars Nightfall (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1007827 (5617) luukz
»

Brezplačen Guild Wars Vikend

Oddelek: Novice / Igre
143677 (3192) Tr0n

Več podobnih tem