» »

sam bi naredil radiator ...

sam bi naredil radiator ...

iskra ::

naredil bi ga iz bakrene pločevine in bakrenih cevi. naredil bi ga predvsem zato, da bi ustrezal meram moje domamade škatle

zanima me:
1) kolikšna bi morala biti skupna površina reber za optimalno hlajenje z 2x5V 12 cm ventilatorjem?
2) kako se vari baker (tehnike in podobno, sem samoučenec in se učim na napakah)?
3) ali se temperaturna prevodnost bakra na zvarih poslabša?
4) vaša priporočila

hladil bi pa procesor in grafično tudi nekoč
Ajow! 5 metru drow ...
Če bi imel Ronaldinho izvenzakonskega sina, bi se klical Bastardinho.
  • spremenil: iskra ()

Jackal ::

Baker naj bi se dal variti. Drugače se pa da zelo lepo lotat s trdo spajko, ki ima velik delež srebra.
Predno se res lotiš stvari delat, premisli ali se ti splača. Tudi jaz sem najprej tako razmišljal, potem sem pa dobil na lokalnem avtoodpadu radiator od lade in to je bilo točno to, kar sem iskal in bom zdaj raje naredil ohišje okrog radiatorja... čeprav tudi v trenutno čisto lepo paše.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

iskra ::

ja to od lade sm tudi jst razmišlju - priporočal fotr ... a mi lahko poveš mere (dxšxv, premeri cevi pa še kaj)? pa kako slikco če maš? zdej mam neko reč od yugota samo je veliko ku hiša...

bakra bi kupu za cca 1.5kg kar znese manj kot 2k (1250/kg)
za spajko morm pa še malo pobrskat ... pa je odporna ta spajka kej na sile in to? bi blo varno nrdit radiator da drži vodo?

a to spajkaš normalno z uno rečjo za spajkanje al rabiš kako bl powerful zadevo?

Jackal ::

Mere mojega ladinega radiatorja so (brez priključkov): 25cm x 18.5cm x 6.5cm (del, kjer so rebra je velik 21cm x18cm x 6cm) Original so priključki narejeni tako, da sta ob strani dva vijaka in je cev preko tistih pritrjena na radiator. Jaz sem tiste original priključke lepo odstranil in prilepill bakrena L kolena premera 15mm z epoksidnim dvokomponentnim lepilom. Slik žal nimam, bom pa objavil vse skup, tudi moj sistem, ko dobim nekje digitalca.
Drugače imam tudi jaz radiator od stoenke (podoben kot od jugota), le da ima aluminijasta rebra (mogoče tudi ne - vem le, da bakrena niso). Tudi na tem imam enaka priključka, velikost radiatorja je pa 24cm x 14.5cm x 4cm - ta je zelo lepo restavriran, se res sveti, kot je treba, tudi rebra -> pripravljen je namreč za prodajo enemu sošolcu (če ga hoče kdo drug, naj se javi :) )
Potem imam pa trenutno še v restavriranju en radiator od mitsubishija (pojma nimam ker model), bakrena rebra, zelo drobna z merami 18.5cm x 18cm x 3.5cm (bret priključkov) Morem na koncu prilepit še priključke - ta bo pa za mojo sekundarno mašino (TB 800Mhz) ravno dovolj.

Glede spajkanja... Najboljše je, če imaš spajkalnik na plin. Lahko tudi malo pogledaš kako je naredil ta tule na svojem zračnem hladilniku: Link
Če je stvar vredu zaspajkana ne bi smel biti problem s puščanjem vode (lahko pa še vedno na koncu cevi kolena enostavno zalepiš z dvokomponentnim epoksi lepilom. Mislim, da je tudi morphling1 enkrat imel en custom made radiator. Če se ne motim, je to to
Pa če se ne motim ima morphling1 tudi radiator od lade. Slikice: tu in tu. Moj radiator zgleda čisto enako, le da (še) nima ob strani take lepe bakrene plošče.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

dela ::

@Jackal: za baker lotat ne rabiš trdega lota. Dost je mehki s 97% kositra in 3% bakra (narejen za bakrene cevi lotat) v navezi z plinskim gorilnikom. S tem sm jas lotal moj bakreni yugo radiator.
@Iskra: če se boš že lotil izdelave glej da boš izdelal heater core varianto in ne ene zavite cevi z rebri kot je ta od morphovega kolega. Vprašaj morpha boš vidu da tut on ni s tem najbl zadovoljen.Če pa misliš hladit z dvema 12cm ventoma pa nimaš izgovora da ne bi nabavo od avta grelec ker so ti lih pravih dimenzij

iskra ::

tnx za odgovore in linke :D

problem je širina - ne sme bit več kot 14 cm ... dolžina nej bi bla tudi neki takega ... ok če prow premislim bi blo 14x14x14 super
en cube-style radiator. samo zavite cevi ne mislim delat ... bom narisu in zrenderirou kaj mislim ampak bom še temeljito premislu glede tega

več radiatorjev kot vidim na netu, bol me mineva volja :\ sm mel enga super od enga motorja u rokah in je bil res špica oblike, je bil par cm predolg in bi bil kot nalašč za ga odrezat na koncu en malo pa zvarit nazaj ma sm it neumnosti rajši uzeu od yugota :( k je bil pol večji

dela ::

ja če boš šou sam delat: vso srečo samo najtežja stvar je verjetno rebra na okrogle cevi zalotat. tam kjer bi hotel pritdit rebro bi mogo cev malo zarezat (čisto malo da ne bi puščala) da bi se rebro fajn not vsedlo in to naredit na vseh xy(recimo 20) ceveh vzdolž katerih bo potekalo rebro. pol bi mogo še na rebro naredit polkrožne lukne da bi se prilegalo na cev (še tega 20) in to bi naredil za vsako rebro posebej ki pa bi jih mel recimo 100 in je dela še pa še ((20+20)x100 zarez + še zalotat vse skup >:D ) veliko bolj se ti splača da vzameš od avta in modificaraš, kot si že pogruntal, samo to je tudi dosti dela. Če boš že delal domamejd kišto jo raje prilagodi radiatorju ne pa obratno. Poleg tega je vprašanje kako dobro bi 14x14 radiator dobro hladil ker je premajhen. Ožjega grelca kot je yugotov pa ne verjamem da boš kje pri nas našel ker je ta širok le 15 cm. Razen če pogledaš na odpadu za kaki radiator od motorja. Mislim pa da je morph iz amerike naročal ene grelce od starih corvettov in tisti so se mi fajn mali zdeli, no sicer pa morpha vprašaj ti bo on vedu kaj več povedat kot jaz.
lp

iskra ::



to ima površino nekaj več kot 0.5 m^2 in je sestavljeno iz 12mm cevi in 316 0.5 mm debelih 5x5 cm velikih ploščic.

al bi blo premalo :\ ? ne najdem zvezka od fizike d bi malo preračunu zadevo ... ;(

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

iskra ::

FaLcOn3y3 sej škatla je bla po merah radiatorja narjena in je že narjena (beri to)

problem je ker sem se nekako uštel pri merah posode za vodo in napaalnika in mam zato napajalnik preblizu radiatorja in ne morem dat še enga ventilatorja umes ... sm nrdil celo štalo zato iščem al tanjšega al pa kocka varianto

bom mogu še en par motorističnih odpadov pregledat ...:(

dela ::

aja sori jas sn mislu da še nimaš kište narete, si pa jo dobro naredo, svaka čast.
Ta varianta radiatorja se mi pa ne zdi dobra. Premalo vode bo not, pa še možnost za zračne žepe je velika. Jaz ti predlagam da narediš heater core (taka kot v avtih) se pravi zgoraj in spodaj kamra za zbiranje vode povezani z več cevmi.Pri heater coru pač če hočeš nižjega vzameš kratke cevi, če hočeš ožjega vzameš manj cevi. tanek bo pa že po defaultu bolj od te tvoje variante. Torej na vsak način heater core pa je zaj vseeno al ga vzameš iz motorja al ga sam nardiš.

iskra ::

tnx 4 compliment
tnx 4 idea
bom še malo premislu

Karaya 52 ::

A ve ker če bi šel ladin hladilnik v chiftecov midi tower?

A sploh lahk dobim dober radiator za midi tower?:\ :\ :\ :\

Strijc ::

Če bi si malo slike modificiranih compov pogledal bi videl da lada gre v chiefteca!!!

Karaya 52 ::

Sem jih pogledal ampak tisto so big towerji.

Karaya 52 ::

Aha, sem vidi da so midi towerji. My bad.:8)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katalog radiatorjev evropskih avtomobilov (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
46569093 (37162) lufy
»

Vodno hlajenje!! (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
32221188 (12318) Dr_M
»

Moja kištica ohladi se z vodo in en kup vodnih blokov lastne izdelave (strani: 1 2 )

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
7711645 (8707) Privatnik
»

Radiator

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
231740 (1427) m.i.h.a.
»

Hladilniki - slike - wanted ?!?

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
231853 (1455) EX-B

Več podobnih tem